WstępneDiablo 3Diablo 2Diablo 1DownloadTwórczośćReszta |
Bashiok o synergii w umiejętnościach w Diablo 3Dodał: Astolus, 08.05.2009 12:19, Kategoria: Diablo 3
Bashiok - Community Manager Blizzarda wypowiedział się na forum oficjalnym forum Battle.Net i udzielił bardzo ważnej odpowiedzi na temat synergii. Oto co napisał.
Bashiok:"Synergie nie są planowane i jestem prawie pewien, że nie będziemy ich wdrażać do gry. Jest to dość zabawne pytanie, ponieważ tak zasadniczo zmierzasz do ustalenia „Czy drzewka umiejętności w Diablo III będą nudne i będą wymagały wydania punktów na atuty których nikt nie używa?” Idealna odpowiedzią jest - nie. Istnieją różne rzeczy, które udowodniają to iż synergie nie są potrzebne. Jasny podział umiejętności aktywnych i biernych. . . I wiele więcej” Dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz być zalogowany. Jeżeli nie masz konta zarejestruj się w dosłownie 20 sekund, bez zbędnych aktywacji konta!
Dodał: Serious_Pandzior, 10.05.2009 14:54Teraz patrzę i żeby móc dany skill wybrać, trzeba dodać np. ileś tam punktów w skille sztorma lub 5 w zerka. I to ma być lepsze rozwiązanie od synergii? Możliwe ale wątpię hehe Dodał: zico77, 10.05.2009 14:21Ehm nie zapominajmy,że oprócz przedmiotów dodających do skilla będą runy ktore dodadzą wiele ciekawych włąsciwości naszym czarom,umiejetnosciom.Wiec siła rzeczy runy moga zastapić synergie Dodał: Mastemoth, 10.05.2009 12:30Nie oceniajmy systemu umiejętności pod kątem D2 .Zobaczymy - ocenimy.Mam nadzieję że synergii nie będzie, ale wszystkie umiejętności będą tak dobrane, że trzeba będzie konkretne dostosowywać do sytuacji o wiele częściej niż w D2.Synergie w obecnym diablo sprawiły że w końcu był sens dawania punktów w umiejętności wcześniej żenująco nieużyteczne-naprawiła to łatka 1.10 w najlepszy możliwy sposób.No i może w końcu zrobią że wygrana PvP bardziej zależeć będzie od taktyki i wykorzystywania różnych skili niż od buildu postaci i fuksa. Dodał: Serious_Pandzior, 09.05.2009 15:23Wiem dobrze, że D3 będzie całkiem inne. Zdaję sobie z tego sprawę ale teraz oceniałem na podstawie D2 : ). Dodał: Valdek, 09.05.2009 13:02Zresztą ja sądzę, że styl walki będzie zupełnie inny. I nie będzie mowy, że "jakaś umiejętność jest najlepsza".. Czemu? Przecież po to wymyślili nowy system run. Na filmikach prezentowało się przyzwoicie __________________ Dodał: Ravage, 09.05.2009 09:38Uważam że usunięcie synergii jest dość ciekawe, ludzie wreszcie będą się skupiać na taktyce walki, a nie na bezsensownym WW na okrągło. WW to świetna umiejętność (mająca oczywiście swoje wady) ale, bez przesady. A z reszta uwierzymy pierw, jak zagramy. Dodał: Ulver, 08.05.2009 20:30Akurat teraz w przypadku barba (pvp) jest dokładnie tak jak opisałeś: główny atak - ww, a reszta to buffy :p . W tym przypadku nie było by zmian. Weź jednak pod uwagę, że realia D3 mogą być zupełnie inne, np dmg czarów wizzarda może być znacznie większy aby ustabilizować grę (i brak synergii). Ale to wszystko i tak wyjdzie w praniu. __________________ Dodał: Serious_Pandzior, 08.05.2009 18:34Fakt. No ale to, że postać będzie miała inne szanse teraz na pvp nie zmienia tego co powiedziałem. Barbarzyńca powiedzmy będzie teraz miał takie buildy: Okrzyki wszystkie (buffy) max i jeden wybrany skill. Po prostu to się skurczy. A nie wiem czy to było gdzieś omawiane ale req. energii na czary byłoby super, coś podobnego z D1. Dodał: Ulver, 08.05.2009 17:35Zauważ jednak Pandzior, że w trybie pvp nie będzie już tak łatwo zabsować takiego wizzarda, jak to ma miejsce teraz z czarkami. __________________ Dodał: Serious_Pandzior, 08.05.2009 17:28Hmm czyżby złoty środek na tych, co narzekają na immuny? Dodał: Bartosz-Diablo, 08.05.2009 16:53Moje marzenie się spełniło ^^ to oznacza, że przykładowo będzie 100 pkt skilli, będzie można używać 3-4 rodzajó skilla, np wizzardem atakujemy 2 różnymi atakami, ładujemy w 2 skille bierne i nie wiem, reszta w tele ^^ __________________ Dodał: cossi, 08.05.2009 14:12Dobrze ze nie bedzie syn. bo mnie naprzykład wnerwiało ladownie punktow w cos czego nie uzywam ;p __________________ Dodał: nightwolf19, 08.05.2009 13:58IMO synergie były ciekawym rozwiązaniem, ale lepiej żeby każda umiejętność miała sensowne zastosowanie, a nie była tylko koniecznym do wybrania znaczkiem w celu odblokowania wyczekiwanego silnego skilla Dodał: Trang_Oul, 08.05.2009 13:45IMO synergie między używanymi skillami mogłyby zostać (jak np. bone spear i bone spirit), co innego takie jak np. ba i hammer. __________________ Dodał: v1r00z, 08.05.2009 13:40To zależy czy wszystkie skille będą potężne i przydatne bo jak nie to powtórzy się sytuacja z D2 przed patchem z synergiami lub - co gorsze, wprowadzą takie coś że aby na przykład dojść do lepszej umiejętności musisz wpakować 5 punktów tylko na bezsensowne dojście aby móc odblokować lepszy skill Dodał: Ulver, 08.05.2009 12:24I bardzo dobrze! Postacie będą o wiele bardziej wszechstronne niż jest to teraz. __________________ |
Zaloguj się!Ostatnio na forumSzukajAnkietaLosowy screen
Buttony |
Dodał: vrix, 15.05.2009 16:15
Oby tylko Blizzard nie wymyślił takiego motywu że np. trzeba będzie osiągnąć 3 lvl jakiegoś skilla aby można było odpalić następny mocniejszy bo wtedy synergii nie będzie a i tak trzeba będzie wkładać punkciki w skille których się nie używa