Bashiok o synergii w umiejętnościach w Diablo 3

Dodał: Astolus, 08.05.2009 12:19, Kategoria: Diablo 3

Bashiok - Community Manager Blizzarda wypowiedział się na forum oficjalnym forum Battle.Net i udzielił bardzo ważnej odpowiedzi na temat synergii. Oto co napisał.

Bashiok:"Synergie nie są planowane i jestem prawie pewien, że nie będziemy ich wdrażać do gry.

Jest to dość zabawne pytanie, ponieważ tak zasadniczo zmierzasz do ustalenia „Czy drzewka umiejętności w Diablo III będą nudne i będą wymagały wydania punktów na atuty których nikt nie używa?”

Idealna odpowiedzią jest - nie. Istnieją różne rzeczy, które udowodniają to iż synergie nie są potrzebne. Jasny podział umiejętności aktywnych i biernych. . . I wiele więcej”

Dodaj komentarz

Aby dodać komentarz musisz być zalogowany. Jeżeli nie masz konta zarejestruj się w dosłownie 20 sekund, bez zbędnych aktywacji konta!
vrix

Dodał: vrix, 15.05.2009 16:15

Oby tylko Blizzard nie wymyślił takiego motywu że np. trzeba będzie osiągnąć 3 lvl jakiegoś skilla aby można było odpalić następny mocniejszy bo wtedy synergii nie będzie a i tak trzeba będzie wkładać punkciki w skille których się nie używawrr2

Serious_Pandzior

Dodał: Serious_Pandzior, 10.05.2009 14:54

Teraz patrzę i żeby móc dany skill wybrać, trzeba dodać np. ileś tam punktów w skille sztorma lub 5 w zerka. I to ma być lepsze rozwiązanie od synergii? Możliwe ale wątpię hehe pwntP. Pożyjemy zobaczymy ale lubię "gdybać na poważnie".

zico77

Dodał: zico77, 10.05.2009 14:21

Ehm nie zapominajmy,że oprócz przedmiotów dodających do skilla będą runy ktore dodadzą wiele ciekawych włąsciwości naszym czarom,umiejetnosciom.Wiec siła rzeczy runy moga zastapić synergie pwnt.W D2 wwalamy synergie zeby dodać powera skillom,a w D3 np trzeba bedzie szukac runek zreszta może dadzą jeszce cos ciekawego pwnt...pewne jest ze nie dadza nam umiejtnosci skopiowanych z D2 z wywalonymi synergiami..Wiec co? Musi byc ciekawie.

Mastemoth

Dodał: Mastemoth, 10.05.2009 12:30

Nie oceniajmy systemu umiejętności pod kątem D2 .Zobaczymy - ocenimy.Mam nadzieję że synergii nie będzie, ale wszystkie umiejętności będą tak dobrane, że trzeba będzie konkretne dostosowywać do sytuacji o wiele częściej niż w D2.Synergie w obecnym diablo sprawiły że w końcu był sens dawania punktów w umiejętności wcześniej żenująco nieużyteczne-naprawiła to łatka 1.10 w najlepszy możliwy sposób.No i może w końcu zrobią że wygrana PvP bardziej zależeć będzie od taktyki i wykorzystywania różnych skili niż od buildu postaci i fuksa.

Serious_Pandzior

Dodał: Serious_Pandzior, 09.05.2009 15:23

Wiem dobrze, że D3 będzie całkiem inne. Zdaję sobie z tego sprawę ale teraz oceniałem na podstawie D2 : ).

Jest dużo barbów co nie mają WW. Nie tylko pvp się żyje. Pvp na Diablo jest słabe, lepiej pograć w dobrą strategie, a nie lame smiter: charge, charge, smite ownz.

Ravage mówisz bezsensowne WW na okrągło. No bezsensownie to sobie możesz tym kręcić ale nikogo nie zabijesz. Każdy pzeciwnik jest inny. Synergie nie zmienią tego faktu, bo barbarzyńca również będzie miał WW które i w D2 synergii nie miało. Jeśli będą wszystkie skille tak samo dobre to zaś będzie build tylko jednego Barba, z ulubionym skillem. Jedni wybiorą Dasha, drudzy WW a kolejni Frenzy.

Valdek

Dodał: Valdek, 09.05.2009 13:02

Zresztą ja sądzę, że styl walki będzie zupełnie inny. I nie będzie mowy, że "jakaś umiejętność jest najlepsza".. Czemu? Przecież po to wymyślili nowy system run. Na filmikach prezentowało się przyzwoiciesmile Tak więc bardziej nastawiam się na kombinowanie z różnymi runami w różnych umiejętościach bigsmile

Po drógie dobrze, że nie będzie synergii.. Na początku mi się podobało, później sprawiało wiele frustracjiwrr

__________________
Did you see Leoric the King? I saw... I saw his bones

Dodał: Ravage, 09.05.2009 09:38

Uważam że usunięcie synergii jest dość ciekawe, ludzie wreszcie będą się skupiać na taktyce walki, a nie na bezsensownym WW na okrągło. WW to świetna umiejętność (mająca oczywiście swoje wady) ale, bez przesady. A z reszta uwierzymy pierw, jak zagramy.hey

Ulver

Dodał: Ulver, 08.05.2009 20:30

Akurat teraz w przypadku barba (pvp) jest dokładnie tak jak opisałeś: główny atak - ww, a reszta to buffy :p . W tym przypadku nie było by zmian. Weź jednak pod uwagę, że realia D3 mogą być zupełnie inne, np dmg czarów wizzarda może być znacznie większy aby ustabilizować grę (i brak synergii). Ale to wszystko i tak wyjdzie w praniu.

__________________
Sratytaty

Serious_Pandzior

Dodał: Serious_Pandzior, 08.05.2009 18:34

Fakt. No ale to, że postać będzie miała inne szanse teraz na pvp nie zmienia tego co powiedziałem. Barbarzyńca powiedzmy będzie teraz miał takie buildy: Okrzyki wszystkie (buffy) max i jeden wybrany skill. Po prostu to się skurczy. A nie wiem czy to było gdzieś omawiane ale req. energii na czary byłoby super, coś podobnego z D1.

Ulver

Dodał: Ulver, 08.05.2009 17:35

Zauważ jednak Pandzior, że w trybie pvp nie będzie już tak łatwo zabsować takiego wizzarda, jak to ma miejsce teraz z czarkami.

__________________
Sratytaty

Serious_Pandzior

Dodał: Serious_Pandzior, 08.05.2009 17:28

Hmm czyżby złoty środek na tych, co narzekają na immuny? smile

Mnie się synergie podobały, mogłem ulepszyć dany skill a to właśnie na nim się mój build opierał. Bez sensu, teraz nie będzie podziału na Fire soso Blizz Soso itp. Bo będzie jeden Wizard z Fire Ballem, chain lightingiem i mana shieldem. To na pewno zepsuje coś, co mnie się bardzo podobało w Diablo. Czyli własną taktykę..

Bartosz-Diablo

Dodał: Bartosz-Diablo, 08.05.2009 16:53

Moje marzenie się spełniło ^^ to oznacza, że przykładowo będzie 100 pkt skilli, będzie można używać 3-4 rodzajó skilla, np wizzardem atakujemy 2 różnymi atakami, ładujemy w 2 skille bierne i nie wiem, reszta w tele ^^

__________________
Tyrael był głupcem, że mi zaufał. Widzisz to właśnie ja powiedziałem Diablo i jego braciom o kamieniach dusz.

cossi

Dodał: cossi, 08.05.2009 14:12

Dobrze ze nie bedzie syn. bo mnie naprzykład wnerwiało ladownie punktow w cos czego nie uzywam ;p galssesgalssesgalssesgalsses

__________________
SeX, drag i rap....

nightwolf19

Dodał: nightwolf19, 08.05.2009 13:58

IMO synergie były ciekawym rozwiązaniem, ale lepiej żeby każda umiejętność miała sensowne zastosowanie, a nie była tylko koniecznym do wybrania znaczkiem w celu odblokowania wyczekiwanego silnego skilla hey

Trang_Oul

Dodał: Trang_Oul, 08.05.2009 13:45

IMO synergie między używanymi skillami mogłyby zostać (jak np. bone spear i bone spirit), co innego takie jak np. ba i hammer.

__________________
Wszyscy rodzą się po to, aby umrzeć i dołączyć do mojej armii nieumarłych.

v1r00z

Dodał: v1r00z, 08.05.2009 13:40

To zależy czy wszystkie skille będą potężne i przydatne bo jak nie to powtórzy się sytuacja z D2 przed patchem z synergiami lub - co gorsze, wprowadzą takie coś że aby na przykład dojść do lepszej umiejętności musisz wpakować 5 punktów tylko na bezsensowne dojście aby móc odblokować lepszy skill wrr

Ulver

Dodał: Ulver, 08.05.2009 12:24

I bardzo dobrze! Postacie będą o wiele bardziej wszechstronne niż jest to teraz.

__________________
Sratytaty