Bashiok o skróceniu drzewek umiejętności

Dodał: Redgrad, 23.09.2009 20:18, Kategoria: Diablo 3

Na oficjalnym forum Battle.Net, Community Manager Blizzarda – Bashiok skomentował ostatnio wydane drzewka umiejętności, które zostały wobec swoich poprzednich wersji mocno okrojone. Dodał także parę słów na temat LLD (Low Level Dueling) czyli walk postaci na niskich poziomach.

Bashiok „Gdy zmienialiśmy drzewko pozbyliśmy się kilku pasywnych umiejętności. Po za tym niektóre umiejętności nie potrzebują tak wiele przestrzeni, więc gdy minimalnie odchudziliśmy drzewko umiejętności także ustawiliśmy je w bardziej estetyczny sposób. Nic ważnego nie zostało usunięte, tylko te zbędne pasywne umiejętności zostały wyrzucone. Proszę się o nic nie martwić, faktyczna liczba umiejętności jest taka sama. Należy też zauważyć , że Mnich i Barbarzyńca oczywiście nie mają tej samej ilości widocznych umiejętności, a wcześniejsze projekty drzewka z pustymi miejscami na umiejętności odnosiły się wyłącznie do liczby umiejętności, które mogłyby istnieć. Miały ukazać jedynie rzeczywistą wielkość drzewka.”

Tak jak wspominałem, Bashiok powiedział kilka słów na temat LLD.

Bashiok „Nie wspominaliśmy na razie nic na temat PvP i będziemy się tej tezy trzymać. Wydaje mi się że wszystkiego dowiecie się po wydaniu finalnej wersji gry. Nie chcielibyśmy zdradzać wszystkiego co najciekawsze na tym etapie. Ale nie chcemy was ograniczać więc taka możliwość na pewno będzie możliwa. ”

Dodaj komentarz

Aby dodać komentarz musisz być zalogowany. Jeżeli nie masz konta zarejestruj się w dosłownie 20 sekund, bez zbędnych aktywacji konta!
Peci

Dodał: Peci, 07.11.2009 14:14

mi sie podoba może sie to przyjemiesmile

__________________
Niema człowieka nie ma problemu!

Redgrad

Dodał: Redgrad, 01.10.2009 20:16

j/n Blizz nie banuje od tak sobie ;]

Trang_Oul

Dodał: Trang_Oul, 29.09.2009 17:36

Nie banują za nic... Musiałeś użyć jakiegoś hacka (albo poprzedni użytkownik cdkeya, jeżeli od kogoś kupiłeś).

__________________
Wszyscy rodzą się po to, aby umrzeć i dołączyć do mojej armii nieumarłych.

arcylisz

Dodał: arcylisz, 29.09.2009 09:17

Tak z innej beczki to blizz znowu daje bany przed chwilą dostałem na konto ciekawe czy tez nz cd-keya dadzą. Nie używałem żadnych programików tylko czystą grę i za co dali? Zaczyna mnie to już wk...ać te free bany zachowują się jak banda amatorów co nie potrafi docenić uczciwych graczy. A co u was? Spokój?

Timber_Wolf

Dodał: Timber_Wolf, 26.09.2009 22:37

@Zenker, dzięki pwnt.

__________________
Nie jesteśmy faszystami, ani hitlerowcami, przede wszystkim dlatego, że jesteśmy ruchem czysto polskim, nie potrzebujemy obcych wzorów. (...) - Jan Mosdorf

Dodał: Zenker, 25.09.2009 07:42

Timber_Wolf w Diablo 3 gra sama ma rozkładać statystyki a nie skille

Timber_Wolf

Dodał: Timber_Wolf, 25.09.2009 03:53

Zaraz, zaraz, a czy w D3 nie mialobyc tak ze to gra sama rozkłada skille na drzewie?

__________________
Nie jesteśmy faszystami, ani hitlerowcami, przede wszystkim dlatego, że jesteśmy ruchem czysto polskim, nie potrzebujemy obcych wzorów. (...) - Jan Mosdorf

Redgrad

Dodał: Redgrad, 24.09.2009 18:12

Jako, że wątek na forum pojawił się dość wcześnie nie było już sensu pisać osobnego newsa ponieważ wszystko zostało wtedy wyjaśnione wink

Komentarz został edytowany 2 razy, ostatnio: 24.09.2009 18:12

Serious_Pandzior

Dodał: Serious_Pandzior, 24.09.2009 15:43

@Travincal - Na tej stronie nie było newsa (Na forum pisali
) ale na innej był. W patchu 1.13 mają respecjalizować drzewka. Zobaczymy, co z tym zrobią. Miejmy nadzieję, że albo sprawią, że pozostałe skille też będą przydatne, albo coś jeszcze. Poza tym punkty na dojścia się sprawdzają. To balansuje postacie. Podam przykład. Te dwie ostatnie tarcze czarodziejki są lepsze niż pierwsza, ale wymagają parę pkt. na dojścia. Poza tym, jak nie gra się czapką na zimno, to też gorzej z tymi tarczami (Bo trzeba dać pkt na dojście, a soso cold i tak musi w nie dodać). Jakby wyglądało to, że są 3 tarcze, każde dostępne bez dojścia. Jedna lepsza, druga słabsza. Wtedy to dopiero większość skilli byłaby niepotrzebna.

Travincal

Dodał: Travincal, 24.09.2009 15:28

Hehe. Budowa nowej postaci to jakby grać pierwszy raz. Fakt faktem jest wiele niepotrzebnych skilli w które niepotrzebnie trzeba dodawać pkt, żeby odblokować tą umiejętność która naprawdę się przyda. Moim zdaniem umiejętności powinny zostać nawet z tym wymaganym lvl tylko powinni zmienić to że np.: żeby mieć szał bitewny musimy dodać pkt w podwójny rzut który nawet nam się nie przyda. Każda umiejętność powinna być dostępna niezależnie od tego czy mamy wykupioną inną umiejętność. W drzewku umiejętności powinna być wprowadzona delikatna korekta. Nie wiem czy ktoś zrozumie o co mi chodzi ale mam taką nadzieje.

Serious_Pandzior

Dodał: Serious_Pandzior, 24.09.2009 14:33

No tak, bo Ty oczywiście przeczytałeś przed grą taktykę super uber hammera, dałeś staty pod itemy których nie miałeś, i w odpowiedniej kolejności skille rozdałeś smile.

phobos229

Dodał: phobos229, 24.09.2009 14:26

"We wszystkich wypadkach każdy robił postać źle." co za bzdura.

Serious_Pandzior

Dodał: Serious_Pandzior, 24.09.2009 14:21

W sumie właśnie to co najbardziej mi się w D2 podobało, to robienie postaci. Ciągle można jeszcze wymyślić coś nowego! Sam stworzyłem ponad 10 taktyk, którymi jednak nie dzielę się na forum. Przez to nie widzę w sieci, co drugiej postaci z mojej taktyki. Co więcej, nawet nie spotkałem kogoś kto by takich używał. I jeżeli patch 1.13 przewróci wszystko do góry nogami to wiecie jak się ucieszę? Znowu będzie można wymyślić tyle taktyk, jak po wyjściu D2.

@Valdek - Sacrifice niepotrzebny? A grałeś kiedyś zealem? Trzeba to wymaxować, żeby mieć jako takie dmg. Ale prawda, gdyby synergii nie było to ten skill poza dmg by nic nie miał.

Trang_Oul

Dodał: Trang_Oul, 24.09.2009 12:10

A co z one point wonders? Mam nadzieję, że te też wywalą.

Komentarz został edytowany 1 razy, ostatnio: 24.09.2009 12:11

__________________
Wszyscy rodzą się po to, aby umrzeć i dołączyć do mojej armii nieumarłych.

Valdek

Dodał: Valdek, 24.09.2009 10:08

I powiedzmy że wychodzi 1.13 i kminicie od nowa jaką zrobić postać, bo hammer już zbyt słaby bigsmile

To taki mały żarcik, ale rzeczywiście lepiej żeby nie było niepotrzebnych umiejętności w drzewku (jak np Poświęcenie)...

__________________
Ahhhh... Fresh flesh!

Travincal

Dodał: Travincal, 24.09.2009 08:30

raz zmaścisz postać i na drugi raz wiesz jak zrobić dobrze, uczysz się na błędach. Mnie się tam to podoba w diablo 2 kminienie przez 2-3h jak rozłożyć postać, żeby było dobrze. Nie raz siedzę z kumplem i pół dnia przegadamy o nowych postaciach które zrobimy i w co będziemy dodawać i całkiem dobrze nam to wychodzi

Serious_Pandzior

Dodał: Serious_Pandzior, 24.09.2009 00:52

No ciekawe. W D2 początkujący gracze naprawdę mieli z tym problemy. Siedziałem nie raz u kumpla gdy ten grać zaczynał. We wszystkich wypadkach każdy robił postać źle. A to jeden robił hybrydę ele dru z fire (Nie mówiąc już o tym, że fire dru nie ma szans przejścia gry samotnie), drugi pierw dał ok. 10 pkt. w smite, a potem dał kolejne 10 w zeal, trzeci dał 10 pkt. w mistrzostwo miecza, a gdy znalazł dobry berdysz dał kolejne punkty w bronie drzewcowe.. niektórzy na początku dawali punkty w KAŻDĄ umiejętność by sprawdzić jak działa. Jeżeli ktoś nie miał styczności z tym gatunkiem gier, i nie ma internetu to ciekawe jak stworzy kolejne swoje postacie.

Mnie się osobiście podoba to, że trzeba myśleć podczas wybierania skilli, ale chyba KAŻDY zmaścił postać już nie raz.

Teraz pewnie będzie lepiej, bo nie będzie buildów (Szkoda sad ). Każdy skill będzie przydatny, i pewnie prawie wszystkie będzie dało się wymaxować.

Dodał: Franklinx, 23.09.2009 23:32

Fajnie że będą konkrety ale fajnie jeśli będzie w czym wybierać a stworzenie dobrej postaci będzie wymagało pogłówkowania. W Diablo 2 to była nawet sztuka więc powstały poradniki do postaci. Fajnie by było jeśli w Diablo 3 było by podobnie. Trochę komplikacji w tego typu produkcji było by dobrym pomysłem. smile

__________________
Michał D.

Ulver

Dodał: Ulver, 23.09.2009 23:20

Ciesze się, że ograniczą drzewka umiejętności. U niektórych postaci duża część umiejętności była niepotrzebna/słaba. Wolę konkrety.

__________________
Sratytaty

v1r00z

Dodał: v1r00z, 23.09.2009 21:29

LLD zostało wymyślone bo gracze zaczęli się nudzić hammerami z absami w D2 hey Jeśli w D3 walki będą naprawdę wymagać sporych umiejętności i używania dużej ilości skilli zamiast jednego (dwóch bo jeszcze tele) to LLD prędko nie powstanie...