diablo 3

Bashiok o roli odporności w Diablo 3

Dodał: Astolus, 13.11.2008 21:29, Kategoria: Diablo 3

Na oficjalnym forum Battle.Net, Community Manager Blizzarda Bashiok napisał kilka słów odnośnie roli odporności w Diablo 3. Dowiadujemy się, iż ich funkcja będzie lekko zmniejszona, aczkolwiek całkowicie nie znikną. Oto co napisał.

Bashiok: "Głównie zwracamy uwagę na graczy, którzy przeciętnie używają 6 „aktywnych” umiejętności jakimi są: (Magic Missiles) Magiczne Pociski, (Frost Nova) Nova Mrozu, (Electrocute) Egzekucja Elektryczna ( przykład na postaci Wizard ). Tak więc nie używasz jednej umiejętności – a co za tym idzie jednego typu obrażeń. Podsumowując, odporności stają się mniej istotne. Nie mamy zamiaru całkowicie wyeliminować odporności. Pozostaną przy swojej funkcji w grze, jednak będą one miały mniejsze znaczenie."

Dodaj komentarz

Aby dodać komentarz musisz być zalogowany. Jeżeli nie masz konta zarejestruj się w dosłownie 20 sekund, bez zbędnych aktywacji konta!
TOMLAJ

Dodał: TOMLAJ, 28.11.2008 08:18

Ja zawsze zwracałem dużą uwage na resy więc niewiem czemu tak upraszczają grewrr

addos

Dodał: addos, 19.11.2008 19:49

Eee... do d*** to wszystko. Mi to też się przestaje podobać. Może niech jeszcze zrobią coś takiego, żeby gracz ustalał jaki rodzaj broni preferuje, żeby algorytm losowania co ma wypaść brał to pod uwagę. Wtedy to już w ogóle będzie ułatwienie. Niech jeszcze ogłoszą kilka takich ułatwień i pożeganją się wiernym fanem i 1 szt sprzedanej gry. Robi się nieciekawie.

Dodał: kaisp, 17.11.2008 17:51

i tym lepiej w diablo 2 kiedy sie mialo resisty na minusie to praktycznie nie mozna bylo grac normalnie na helu

__________________
pala

squadnik

Dodał: squadnik, 15.11.2008 13:56

jasne jest, że dla wprawnych graczy resisty mialy ogromne znaczenie. Ewidentnie chcą zrobić grę dla mas. To widać już od dawna. Ja jestem z tych prostrzych graczy ale zawsze zwracalem uwagę na resisty dlatego nie rozumiem dlaczego tak upraszczają grę.
Ktoś napisał, że trzeba będzie więcej kombinować w samej grze. Może to i racja... Może po prostu będzie się lepiej grało/rywalizowało.

__________________
www.okinet.pl | www.squadnik.com | www.fdesign.pl

MiC

Dodał: MiC, 15.11.2008 09:56

lololololol zabij sorcem na light barba z ogniskowcem, 85 resem
i potem sie wypowiadaj na temat odpornosci

Komentarz został edytowany 2 razy, ostatnio: 15.11.2008 09:57

__________________
<3

Agares

Dodał: Agares, 15.11.2008 06:47

wszędzie uproszczenia nie podoba mi się to. bardzo mi się to nie podoba. już zrobili automatyczne rozdzielanie punktów potem powiedzieli ze przedmioty nie będą miały wymagań co mnie wkur.... poważnie już. i teraz sprawa z odpornościami

Dodał: Fallen_SamaeL, 14.11.2008 23:51

hmm w DII odpornosci na żywioły odgrywały ważną role w grze przynajmniej ja tak uważam boje sie zeby Blizzard nie przedobrzył z tymi nowymi wprowadzeniami do DIII ale przeciez to wszystko z myśla o graczach w sumie to ze zmniejszą torche nacisk na odpornosci zmusi graczy do kombinowania w grze smile wszystko zmierza w dobrym kierunku

Komentarz został edytowany 1 razy, ostatnio: 15.11.2008 13:36

__________________
http://s19.bitefight.onet.pl/c.php?uid=66569

Ulver

Dodał: Ulver, 14.11.2008 07:22

Dobra, nie mówmy hop zanim gry nie wydadzą galsses

__________________
Nie lubię cię.

northerr

Dodał: northerr, 13.11.2008 22:58

Może to i lepiej...

__________________
Dead Eyes See No Future



© 2002-2012 Imperium Diablo • Wszystko o grach Diablo 3, Diablo 2 i Diablo 1. All trademarks referenced herein are the properties of their respective owners. All rights reserved. Vgroup portfolio, agencja interaktywna - tworzenie portali internetowych, stron www, sklepow, CMS oraz grafiki  web 2.0