WstępneDiablo 3Diablo 2Diablo 1DownloadTwórczośćReszta |
Bashiok o roli odporności w Diablo 3Dodał: Astolus, 13.11.2008 21:29, Kategoria: Diablo 3
Na oficjalnym forum Battle.Net, Community Manager Blizzarda Bashiok napisał kilka słów odnośnie roli odporności w Diablo 3. Dowiadujemy się, iż ich funkcja będzie lekko zmniejszona, aczkolwiek całkowicie nie znikną. Oto co napisał.
Bashiok: "Głównie zwracamy uwagę na graczy, którzy przeciętnie używają 6 „aktywnych” umiejętności jakimi są: (Magic Missiles) Magiczne Pociski, (Frost Nova) Nova Mrozu, (Electrocute) Egzekucja Elektryczna ( przykład na postaci Wizard ). Tak więc nie używasz jednej umiejętności – a co za tym idzie jednego typu obrażeń. Podsumowując, odporności stają się mniej istotne. Nie mamy zamiaru całkowicie wyeliminować odporności. Pozostaną przy swojej funkcji w grze, jednak będą one miały mniejsze znaczenie." Dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz być zalogowany. Jeżeli nie masz konta zarejestruj się w dosłownie 20 sekund, bez zbędnych aktywacji konta!
Dodał: addos, 19.11.2008 19:49Eee... do d*** to wszystko. Mi to też się przestaje podobać. Może niech jeszcze zrobią coś takiego, żeby gracz ustalał jaki rodzaj broni preferuje, żeby algorytm losowania co ma wypaść brał to pod uwagę. Wtedy to już w ogóle będzie ułatwienie. Niech jeszcze ogłoszą kilka takich ułatwień i pożeganją się wiernym fanem i 1 szt sprzedanej gry. Robi się nieciekawie. Dodał: kaisp, 17.11.2008 17:51i tym lepiej w diablo 2 kiedy sie mialo resisty na minusie to praktycznie nie mozna bylo grac normalnie na helu __________________ Dodał: squadnik, 15.11.2008 13:56jasne jest, że dla wprawnych graczy resisty mialy ogromne znaczenie. Ewidentnie chcą zrobić grę dla mas. To widać już od dawna. Ja jestem z tych prostrzych graczy ale zawsze zwracalem uwagę na resisty dlatego nie rozumiem dlaczego tak upraszczają grę. __________________ Dodał: MiC, 15.11.2008 09:56
Komentarz został edytowany 2 razy, ostatnio: 15.11.2008 09:57 __________________ Dodał: Agares, 15.11.2008 06:47wszędzie uproszczenia nie podoba mi się to. bardzo mi się to nie podoba. już zrobili automatyczne rozdzielanie punktów potem powiedzieli ze przedmioty nie będą miały wymagań co mnie wkur.... poważnie już. i teraz sprawa z odpornościami Dodał: Fallen_SamaeL, 14.11.2008 23:51hmm w DII odpornosci na żywioły odgrywały ważną role w grze przynajmniej ja tak uważam boje sie zeby Blizzard nie przedobrzył z tymi nowymi wprowadzeniami do DIII ale przeciez to wszystko z myśla o graczach w sumie to ze zmniejszą torche nacisk na odpornosci zmusi graczy do kombinowania w grze Komentarz został edytowany 1 razy, ostatnio: 15.11.2008 13:36 __________________ Dodał: Ulver, 14.11.2008 07:22Dobra, nie mówmy hop zanim gry nie wydadzą __________________ |
Zaloguj się!Polub nasOstatnio na forumSzukajAnkietaLosowy screen
Buttony |
|
Dodał: TOMLAJ, 28.11.2008 08:18
Ja zawsze zwracałem dużą uwage na resy więc niewiem czemu tak upraszczają gre