Bashiok: "Myślę, że przedstawiony film bardzo dobrze obrazuje o co w tym wszystkim chodzi. Ukazujemy zarówno animacje stworzone ręcznie jak i wygenerowane przez silnik Havok – wszystko to będzie zależne od rodzaju naszego przeciwnika. Dla przykładu animacje dla Skeletal Summonera lub Grotesque zostały opracowane odręcznie tylko i wyłącznie dla tego rodzaju potwora. Dodatkowo animacja zmienia się w zależności od rodzaju zadanego obrażenia: krytyczne fizyczne, czaru lub specjalnej zdolności postaci."
[Co do następnego pytania - czy możemy liczyć na jakieś efekty rozczłonkowania w Diablo III?]
Bashiok: "Czy zaliczamy do tego ścięcie głowy ?"


. Jeżeli dziecko jest wychowywane na pokemona to normalne że będzie masakrowało kolegów nożem kuchennym krzycząc "AMBUSZ!!!!!" ...



Dodał: derwiszq, 29.04.2009 09:17
co racja to racja naśladowanie baldursa w kwestii rozpadania się ciałek jest dobra, mam nadzieję że nie skiepszczą efektu dźwiękowego który towarzyszy uderzeniu