WstępneDiablo 3Diablo 2Diablo 1DownloadTwórczośćReszta |
Bashiok o obrażeniach w Diablo 3Dodał: Jedrush, 29.07.2008 14:01, Kategoria: Diablo 3
Community Manager Blizzarda, Bashiok, skomentował propozycję użytkownika forum, dotyczącą sposobu wizualizacji obrażeń otrzymanych przez przeciwników.
Oto wypowiedź Bashioka: „Nie chcemy, żeby podczas walki z bossem, na modelu pojawiały się tylko grafiki ran. Mogłoby to nie pasować do przeciwnika, na przykład podczas walki z mniejszym bossem, albo takim, który ma niesymetryczną sylwetkę, albo mogłoby to prowadzić do tego, że bez względu na styl, na to jak fajnie wygląda boss, pod koniec i tak będziesz walczył z makabryczną siekanką zamiast przeciwnika. Uważamy jednak, że można pójść krok dalej niż po prostu wyświetlać rany na ciele i da się wyciągnąć coś znacznie fajniejszego z walki z bossem. Chcielibyśmy sprawić, przynajmniej w przypadku przeciwników, dla których miałoby to sens, aby ich stan zdrowia, obrażenia jakie otrzymali, były widoczne. Zamiast na przykład zwykłego bryzgnięcia krwią, mogą oni stracić kończynę lub części pancerza, albo tak jak w przypadku Thousand Poundera – mogą radykalnie zmienić sposób walki. Chcemy zrobić coś więcej niż tylko pokazywać rany po cięciach mieczem, a zamiast tego zastosować inne zdecydowane i widoczne (co może być trudne w grze takiej jak ta) rozwiązania, pozwalające zwizualizować stan zdrowia wrogów. Skoro jesteśmy już przy obrażeniach podczas walki, mimo że nie dało się tego zauważyć na gameplay trailerze ani na żadnym screenshocie, ale gdy przeciwnik zginie "krytyczną śmiercią" to jeśli bohater będzie stał w odpowiedniej odległości od niego, zostanie obryzgany fontanną krwi. Wygląda to super.” W następnym poście Bashiok sprostował wypowiedź na temat odpadających kończyn: „To był jedynie przykład, nie mam pojęcia czy będzie istniała możliwość odcinania kończyn i czy w ogóle jest sens wprowadzać coś takiego do walki” Poniżej link do całego tematu: http://www.battle.net/forums/thread.aspx?fn=d3-general&t;=310419&p;=1post310419 Dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz być zalogowany. Jeżeli nie masz konta zarejestruj się w dosłownie 20 sekund, bez zbędnych aktywacji konta!
Dodał: rixin, 02.08.2008 22:05tylko żeby się generowały szybko, albo kilka alternatywnych drógjednocześnie się załadowało, żebyś nie czekał w środku poziomu ąż ci sie załaduje. Chyba że chodzi o to że możesz np. mostem dojść, naokoło, albo jakimś tunelem, z tym że nie możesz wrócić bo jest jakaś magiczna bariera lub kraty __________________ Dodał: Mastemoth, 02.08.2008 21:28Nie powinni robić tak liniowego świata ze można utknąć rozwalając most...Rozwalisz to napierdzielasz z buta kawał drogi naokoło,ale w końcu trafiasz do celu.Mogły by się też pewne odcinki trasy generować zależności od drogi w jaką wejdziemy-włazisz w dziurę i już musisz w to brnąć dalej.Było by to dodatkowe urozmaicenie i zachęcało by to do wielokrotnego przechodzenia -w różny sposób danej krainy. Dodał: rixin, 01.08.2008 22:24to ma być taki smaczek,żebyś sobie mógł poczuć satysfakcję z tego ile potworków utłukłeś i na pewno nie będzie to takie trudne do zrobienia. A te zniszczenia środowiska powinny być jak najbardziej zrealizowane(tylko gorzej jak rozwalisz most i utkniesz __________________ Dodał: V, 01.08.2008 21:27pisałem to ogólnie bo już rożne pomysły były, na przykład wybuch zwłok czy inna manipulacja martwą tkanką __________________ Dodał: rixin, 31.07.2008 23:24Powiedz mi prosze, jak mogę zabić kogoś martwym potworkiem skoro jak już napisałem nie będzie on poddawany prawom fizyki? Chodzi tylko o wygląd __________________ Dodał: V, 31.07.2008 22:53nie będzie opcji włączania \ wyłączania zwłok czy innych takich rzeczy, każdy musi widzieć to samo.. martwym potworkiem też możesz kogoś zabić, skończcie kombinować Oo __________________ Dodał: kucyk3, 31.07.2008 21:27ja wolę jak potworom odpadają kończyny jak tworzenie się ran. __________________ Dodał: LordXman, 31.07.2008 20:34rixin pomysł miodny, mogli by rozbić jak z itemami, że np ty masz ustawioną opcję 'ciał' i je widzisz, a ja mam odznaczoną i widzę tylko krew czy coś. __________________ Dodał: rixin, 31.07.2008 18:29najważniejsze są smaczki i detale, może dadzą czwartą nogę Wirta< __________________ Dodał: LordXman, 31.07.2008 15:03A wg. mnie powinni się zagalopować i zrobić pierdoły, bo każda rzecz jest ważna, mogę jeszcze ponad 3 lata czekać byle by było na co. Liczę, że D3 spełni moje oczekiwania, a jestem wymagający __________________ Dodał: rixin, 31.07.2008 10:30mam nadzieje że uda mi sie naciągnąć tatę na nowego kompa,procek 2,8, karta GF 8600GT+, 2 gb ram i powinno śmigać. Zaje.isty jest ten pomysł po walce z bossem że myślisz że to już koniec, cały team martwy tylko ty zostałeś i nagle wyłania sie banda szkieletorów __________________ Dodał: Senega, 31.07.2008 07:58Ja tylko czekam aby podali wymagania to od razu robie upgrade, abym Diabełka oglądał w pełnej krasie. Mam tylko nadzieję, że nie zagalopują się w pierdoły co opóźni wydanie gry. __________________ Dodał: Grzdyl, 31.07.2008 03:44Wogole to jest idiotyzm zeby okrajac ta legendarna gre tylko dlatego zeby dzialala na jakichs slabszych komputerach, Blizzard powinien ja maksymalnie dopiescic i nie bawic sie w takie zagrywki bo jak ktos naprawde kocha diablo to dokona dla niego upgrade lub poczeka jakis czas zeby w nie zagrac na pelnych detalach... Np. ja zakochalem sie w D2 w 2005r! Dopiero... __________________ Dodał: Mastemoth, 30.07.2008 20:02A pewnie!Jak mówią że to ostatnia część Giabła to niech go dopieszczą również pod względem wizualnym.i efektów sie spodziewam na miarę czasów.W końcu można dodać opcję wyłączania bajerów dla słabszych sprzętów-jak i opcje wyłączania krwi Itp(nasz ojciec Rydzyk byłby zadowolony Dodał: rixin, 30.07.2008 19:36Powinni wprowadzić jakieś fajne końcowe ciosy na dobijanie przeciwników, no i oczywiście mam nadzieję że w finalnej wersji siegebreaker też urwie mi głowę jeśli mi zostanie np. 3HP __________________ Dodał: Ush, 30.07.2008 18:50fajnie byłoby gdyby krawędzie ekranu migały czerwonym widmem i robiło się ciemno na ekranie (na kilka ms) w czasie otrzymania krytycznego ciosu albo małej ilości HPcka ^^ __________________ Dodał: V, 30.07.2008 17:30ta 'awykonalne' __________________ Dodał: LordXman, 30.07.2008 16:00Mastemoth to jest 'awykonalne' __________________ Dodał: Mastemoth, 30.07.2008 15:16No i postać po walce z łucznikami przez chwilę biegnie z tuzinem strzał w tarczy i zbroi Dodał: tAb, 30.07.2008 12:31a zbroje pobrudzoną krwią będzie można wyczyścić u jakiegoś NPC za $$ hehe __________________ Dodał: Pain, 30.07.2008 04:01Fajnie by było gdyby można było zmieniać style walki tak jak np. w Wiedźminie.Odpadające kończyny lub wybuchające zwłoki to fajny pomysł, ale potwory mogły by np. kuleć gdy dostaną w nogę to było by dać więcej realizmu Dodał: pawelx999, 29.07.2008 23:21Ja bym chccial żeby latały wszędzie kończyny wrogów i bryzgała krew __________________ Dodał: Mastemoth, 29.07.2008 21:52No może im mniej energii niech nie walczy lepiej , ale się lepiej broni i zmienia tak jak opisano styl walki.Niech nie robią bosów walczących jak niejaki Jan Klaudiusz Van Dame,który to na wszystkich filmach walczy najlepiej dopiero po 7 wstrząsach mózgu,zmiażdżonych jądrach i złamanej przynajmniej jednej ręce..Dostosować taktykę do sytuacji i zachowania bosa a nie tylko rodzaju przeciwnika to już jest większa satysfakcja z wygranej.Ciągle pamiętam jak zabierali mnie ze sobą ginąc potworki z zaklętym ogniem.. Dodał: szewczak, 29.07.2008 16:20Już jasne na takie efekty to pozwolą sobie tylko najlepsze komputery __________________ Dodał: V, 29.07.2008 15:27"...zostanie obryzgany fontanną krwi. Wygląda to super." ooouu YEAh! ^^ __________________ Dodał: serafin21, 29.07.2008 14:59Ok, podoba mi się część o zmianie stylu walki wraz ze spadkiem zdrowia. Im mniej energii tym większy opór stawia boss. Dodał: nightwolf19, 29.07.2008 14:57IMO zmiany wyglądu potworów po zadanych obrażeniach powinny dotyczyć tylko walk z większymi bossami, a nie wszystkich przeciwników, zmiana stylu walki po zadaniu danych obrażeń to całkiem fajna sprawa, która może urozmaicić rozgrywkę. Dodał: LordXman, 29.07.2008 14:49Rany było by ciężej zrobić, dlatego ich nie będzie. Taka zmiana wyglądu bestii zależna od jej stanu zdrowia będzie pasować do każdego hera, a rany nie, trzeba by było zrobić np. ranę od poparzenia od magicznej kuli czy ranę strzały wbitej w grubą i twardą skórę potwora. __________________ |
Zaloguj się!Ostatnio na forumSzukajAnkietaLosowy screen
Buttony |
Dodał: Myrkul, 06.08.2008 13:01
Ma być bryzgająca krew i flaki. To w końcu Diablo a nie My Little Pony.
__________________
Do you fear death?