WstępneDiablo 3Diablo 2Diablo 1DownloadTwórczośćReszta |
Bashiok o manie i jej braku w Diablo 3Dodał: Redgrad, 22.09.2009 18:54, Kategoria: Diablo 3
Na oficjalnym forum Battle.Net, Community Manager Blizzarda - Bashiok wypowiedział się w sprawie wykorzystania many w grze oraz wprowadzenia innych rozwiązań, np. furii. Oto co napisał.
Bashiok „Na chwilę obecną wiemy, że tylko Witch Doctor będzie korzystał z many. Jeżeli chodzi o Wizarda czy Monka niczego jeszcze nie ogłaszaliśmy. ” Po tej wypowiedzi pojawiło się kilka pytań, na które Bashiok starał się odpowiedzieć: Użytkownik forum: Nie mogę tego zrozumieć, jak Wizard mógłby nie korzystać z many ?, to logiczne, że mag oraz wszystkie pokrewne jemu klasy używają many. Bashiok: Myślę, że gdy przedstawimy system korzystania z umiejętności, niekonieczne za pomocą many wszystko nabierze głębszego sensu. Użytkownik forum: Zgadzam się z tym, ale nie rozumiem dlaczego każda klasa musi mieć swój własny, indywidualny „system energii magicznej” . Poza tym wdraża to większe różnice między klasami. Bashiok: Oczywiście nie musi tak być ale na pewno sprawia to, że granie wieloma postaciami stanie się bardziej unikatowe i interesujące. System furii barbarzyńcy działa na zasadzie , gdy rozpoczynamy walkę, zadajemy i otrzymujemy obrażenia, które zwiększają nasz wskaźnik furii. Idea ta jest mocno zakorzeniona w systemie umiejętności każdej postaci. Jeżeli chodzi o wygląd wizualny to trzy kule furii wyglądają jak płynąca lawa. Odgrywa to ogromną rolę ponieważ umiejętności powodują wstrząsy ziemi. Biorąc pod uwagę inne klasy, to każdy system musi być dopasowany do rodzaju wykorzystywanych umiejętności oraz ich stylu, a także wyglądu. Użytkownik forum: Ponieważ każda klasa będzie posiadała swój własny system odzyskiwania energii, większość znalezionych przez nas przedmiotów stanie się dla nas bezużyteczne, nie będzie miało dla nas większej wartości z powodu różnicy w wymaganiach postawionych dla naszej postaci. Bashiok: To dobre pytanie, na tę chwilę nie mamy konkretnych pomysłów jak rozwiązać ten problem. Prawdopodobnie będzie się to ze sobą łączyło. Oczywiście wiele przedmiotów znalezionych podczas gry może być potencjalnie dla naszej klasy nieużytecznych. Lecz na razie nie chcę wgłębiać się za bardzo w ten temat bo odnosi się to do systemów, których jeszcze nie omawialiśmy. Dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz być zalogowany. Jeżeli nie masz konta zarejestruj się w dosłownie 20 sekund, bez zbędnych aktywacji konta!
Dodał: Serious_Pandzior, 24.09.2009 01:53Według mnie też byłoby to ciekawe. W D3 nie musi być tak, że się ginie od 1-2 fb. Może też będą dozwolone w pvp poty życia.. kto wie. Jak będą miały duży re cast to będzie się liczyło jak najszybsze zabicie przeciwnika, bo inaczej się uleczy. Mogą też zrobić tak, że barb od jednego uderzenia innego playera będzie już ładował furię (Może więcej niż jeden poziom). Dodał: Ulver, 24.09.2009 01:02Ja nie mówię o obecnym pvp a o przyszłym - tylko teoretyzowałem. W D3 barb nie będzie mieć many. Przyjmowanie ciosów na klatę byłoby ciekawe? Chyba tylko dla naszego oppa co nas zabije... __________________ Dodał: exstinctor, 24.09.2009 00:43Ulver - teraz na pewno tak nie wyglada. Teraz Barb jest jak Mag - naladuje manne i jazda z czarami Komentarz został edytowany 2 razy, ostatnio: 24.09.2009 00:45 Dodał: Franklinx, 23.09.2009 17:07Różnice w klasach powinni być duże ale w klasach a nie w mechanice gry. Ale jeżeli efekt końcowy będzie fajny no to bomba. Mi tam się miksturki w Diablo 2 podobały ale te kule to też całkiem ciekawy pomysł. __________________ Dodał: Ulver, 23.09.2009 09:50@exstinctor: Tak, autorzy wspominali już, że furia u barba będzie również się ładowała poprzez otrzymywanie obrażeń ale chyba sobie nie wyobrażasz, że w walce z innym charem barb będzie sobie spokojnie czekać aż ktoś go stankuje...? Chyba nie na tym pvp polega __________________ Dodał: cossi, 23.09.2009 06:45O to jest ciekawe EXSTINCTOR cos jak w dragon baalu xd tyle ze to pasuje do monka bardziej niz do wizza __________________ Dodał: exstinctor, 23.09.2009 02:48Heja. Z barbem może być tak, że dostaje furię jak biją w niego Dodał: Serious_Pandzior, 23.09.2009 00:05@LukeInside - kiedyś czytałem o tym i chyba Bashiok pisał, że kule będą się respawnować w tym miejscu gdzie walczymy z bossem. Dodał: Ulver, 22.09.2009 23:45Dobrze pandzior, że wspomniałeś o pvp bo ten temat mnie obecnie nurtuje... Weźmy takiego barba. Chcąc wykonać ww będzie musiał mieć jakiś tam zapas furii. Powiedzmy, że wykona 3 takie ww i co wtedy? będzie musiał bić drugiego gracza normalnie aby znów mieć pełen zapas furii? Ciekawe jak to rozwiąża... Komentarz został edytowany 1 razy, ostatnio: 22.09.2009 23:46 __________________ Dodał: LukeInside, 22.09.2009 23:45Jeżeli bossowie będą posiadać miniony to albo będą się ciągle spawnować, albo z wielką rozwagą trzeba będzie korzystać z kul pozostawionych po nich...Z potionami było cacy i zrozumiałe jest to, że jako fani obawiamy się nowych zmian w systemie, ale również uważam że może to dać powiew świeżości w serii...Trzeba się rozwijać bo stojąc można zacząć się cofać :/ __________________ Dodał: Serious_Pandzior, 22.09.2009 23:37No ciekawe rozwiązanie. Niekoniecznie każdy musi mieć inny system. Np. WD i Wizz będą mieli manę, barb furię, a monk coś podobnego do furii. System D&D bardzo mi się podoba. Tam nie ma tak, że czarujemy nieskończoną ilość summonów (Jak je zabiją), puszczamy klątwy na każdego potwora, a potem walimy 56546464 włóczni z kości pijąc 425435 mikstur many. Tam trzeba myśleć, jakie czary zapamiętać i jak ich używać (Bo np. mamy jeden czar przywołania i jeden kuli ognia). Ulver ma rację, system kul jest dużo ciekawszy. Na początku odrzucało mnie to, że zmieniają sprawdzony system mikstur. Ale po minucie przemyślenia doszedłem do wniosku, że to naprawdę był spam tych potów. A teraz nie będzie tak, że możemy stać obok przeciwnika w byle jakim stuffie i obrywać nie wiadomo ile. Bo wtedy były poty. A teraz? Staniesz chwilkę obok moba, ten Cię uderzy ale już się nie uleczysz, jak nie zabijesz któregoś potwora. Będzie trzeba micrować i to jeszcze jak. Teraz będzie się bardziej liczył skill. Bo co to za frajda (W D2) stać w miejscu i walić ognistą kulą (Oślepia) albo kręcić ww a moby i tak nic nam nie zrobią, bo mamy ll. Komentarz został edytowany 1 razy, ostatnio: 22.09.2009 23:41 Dodał: Ulver, 22.09.2009 23:12Dziwnie to będzie jak many nie będzie miał wizzard. A cóż w tym fajnego, że potiony czyniły naszą postać niemal nieśmiertelną? Te wszystkie kule życia/many są dla mnie o wiele ciekawszym rozwiązaniem. Ciekawy jestem jedynie jak autorzy rozwiążą problem walki z bossami gdzie prawdopodobnie takich kul (zapewne zdobytych na przeciwnikach) nie będzie. Chyba, że bossowie nie będą osamotnieni. Komentarz został edytowany 1 razy, ostatnio: 22.09.2009 23:13 __________________ Dodał: norek55, 22.09.2009 22:27A mnie zastanawia czy jest sens to zmieniać? __________________ Dodał: Trang_Oul, 22.09.2009 22:17Nie było cacy, było samo klikanie 1-4. __________________ Dodał: cossi, 22.09.2009 21:58Wizard bez many.... dziwaczne... ale hah dziwne i tyle. __________________ Dodał: norek55, 22.09.2009 21:30A mnie zastanawia czy jest sens to zmieniać? __________________ Dodał: Ulver, 22.09.2009 20:35Cóż, uważam, że monkowi wystarczyłoby coś na wzór furii barba. To nie jest postać magiczna. Komentarz został edytowany 1 razy, ostatnio: 22.09.2009 20:37 __________________ Dodał: Trang_Oul, 22.09.2009 20:33Ale mogą zrobić system hybrydowy, czyli np. możliwość rzucenia zaklęcia określoną (dużą) ilość razy, którą można odnowić miksturą. Powstała nawet [url=http://www.wizards.com/dnd/main.asp?x=d2/diabloii]konwersja[/url] D2 na DnD i właśnie tak to rozwiązano. __________________ Dodał: Bartosz-Diablo, 22.09.2009 20:28Jak oni sobie wyobrażają wizzarda bez many __________________ Dodał: Ulver, 22.09.2009 20:23Fakt, w tamtym systemie tak jest ale Diablo to slasher - nie zapominaj o tym. __________________ Dodał: LukeInside, 22.09.2009 20:19Na pewno jest to w tej chwili kontrowersyjna sprawa, lecz poczekajmy, co panowie z zamieci wykombinują-raczej nie pamiętam, aby któraś z ich pozycji była kiepska...Na pewno wiedzą co robią... __________________ Dodał: Trang_Oul, 22.09.2009 20:11Może to dla niektórych szok, ale np. w systemie D&D też nie ma many - magowie mogą rzucić określoną liczbę zaklęć dziennie i system ten też się sprawdza. Może i nawet lepiej, bo trzeba myśleć, jakie zaklęcie rzucić, a nie tylko spamować najsilniejszym. Komentarz został edytowany 1 razy, ostatnio: 22.09.2009 20:15 __________________ Dodał: Ulver, 22.09.2009 19:05Heh, wizzard nie używający many... Komentarz został edytowany 1 razy, ostatnio: 22.09.2009 19:06 __________________ |
Zaloguj się!Ostatnio na forumSzukajAnkietaLosowy screen
Buttony |
Dodał: Rejven, 18.10.2009 13:28
Wizard bez many ? Może być ciekawie
__________________
"Powiem wam to szczerze, myśle że dzisiaj są leszcze w grze..."