WstępneDiablo 3Diablo 2Diablo 1DownloadTwórczośćReszta |
Bashiok o kluczach i przepustowości pasmaDodał: Wanderer, 24.02.2009 20:42, Kategoria: Diablo 3
Bashiok – Community Manager Blizzarda – w odpowiedzi na pytanie użytkownika forum Battle.net dotyczącego sposobu, w jaki klucze funkcjonowałyby w świecie Diablo 3, odpowiedział:
"Klucze, które są wyrzucane dla specyficznych użyć, które mają więcej historii i elementów zadaniowych związanych z nimi, są z pewnością możliwe. Z punktu widzenia projektanta, korona Leorica była w zasadzie kluczem używanym do odblokowania walki z bossem w wersji demonstracyjnej na BlizzConie. Więc nie uważam, że bez sensu jest posiadanie dosłownego klucza, który byłby używany do bardziej skoncentrowanych na zadaniach celach. Jest to oczywiście całkowicie oddzielne od zwykłych kluczy wyrzucanych i ich zdolności do otwierania losowo pojawiających się "zamkniętych" skrzynek. Na chwilę obecną nie stworzyliśmy kluczy ani zamkniętych skrzynek, ale… z drugiej strony nie jesteśmy im całkowicie przeciwni. Jakiś czas temu pisałem o pomyśle wielokanałowych "kondygnacji" skrzyń z mniejszą szansą na pojawienie się, i większą szansą na wyrzucenie lepszych i lepszych przedmiotów. W tamtym momencie klucze stały się niepotrzebnym ciężarem, ponieważ już miałeś ogromne szczęście pojawienia się najrzadszego typu skrzyni w grze, prawdopodobnie nie jest fajne, by także wtedy powiedzieć: 'A teraz znajdź do niej klucz!'" Na kolejne pytanie, tym razem dotyczącym zalecanej przepustowości pasma do gry w Diablo 3, Bashiok odrzekł: "W grach online zazwyczaj ważniejszym czynnikiem od przepustowości pasma jest czas oczekiwania. Jest to czas w jakim dane opuszczają twoją maszynę, dochodzą do serwera gry, i wracają. Ogólnie gry nie wysyłają dostatecznie dużo danych, co spowodowałoby ze względu na twoją przepustowość pasma korek, są pewne wyjątki, ale uważam że wszystko będzie OK.” Dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz być zalogowany. Jeżeli nie masz konta zarejestruj się w dosłownie 20 sekund, bez zbędnych aktywacji konta!
Dodał: pawel687, 27.02.2009 19:43To był tylko przykład, ale Blizz i tak powinno zwiększyć pojemność ekwipunku i skrzyni __________________ Dodał: nightwolf19, 26.02.2009 17:51Faktycznie nie jest długo - podnosisz zwój, rzucasz portal, Akara i zwoju nie ma, nie mów że w tej chwili są Ci potrzebne 4 miksturki więcej Komentarz został edytowany 1 razy, ostatnio: 26.02.2009 17:54 Dodał: pawel687, 26.02.2009 17:24Wszystko było by lepsze, gdyby Blizzard zwiększył pojemność skrzyni i ekwipunku. __________________ Dodał: nightwolf19, 26.02.2009 15:22IMO powinni zrezygnować z kluczy do skrzyń, a wprowadzić różne rodzaje skrzyń, każda o innej szansie na znalezienie magicznych przedmiotów, które różniłyby się wyglądem. Natomiast co do kluczy w postaci przedmiotów typu Laski Horadrimów w questach to zdecydowanie urozmaicają zabawę, a to że zajmują miejsce ... no cóż w końcu raz otwarte wejście do Tristram nie wymaga ponownego szukania zwoju Infusa, podobnie też jest z Durielem czy Mefem (tu można na multi ostatecznie wziąć WP od innego gracza) więc raz na poziom trudności można się "poświęcić" i ponieść te przedmioty Komentarz został edytowany 1 razy, ostatnio: 26.02.2009 15:24 Dodał: pawel687, 26.02.2009 13:53Dla przypomnienia w D2 też były jednorazowe klucze np. laska Horadrimów, zwój Inifusa albo noga Wirta. Moim zdaniem takie klucze są fajne i pomysłowe, ale zajmują dużo miejsca przez co są uciążliwe __________________ Dodał: Expozee_POLSKA, 25.02.2009 19:18Zgadzam się z MCkendorh bo klucze masz zawsze jak są ci niepotrzebne a nigdy gdy są (w moim przypadku ta 1 kratka w inventory była bardzo potrzebna). Lepiej bez kluczy Komentarz został edytowany 2 razy, ostatnio: 25.02.2009 19:21 Dodał: MCkendorh, 25.02.2009 18:09ehhh lepiej bez kluczy bo w d2 to mnie po prostu wkurzało __________________ Dodał: LuQ89, 25.02.2009 01:07A tam... Żeby był za friko i bedzie dobrze. __________________ Dodał: northerr, 24.02.2009 22:25Będzie Battlenet 2.0 więc myślę, że jak będą robić nowe serwery to już porządne. Oby... Co do tych kluczy, np. z hełmem Leorica aby odblokować quest z bosem, dla mnie super urozmaicenie. __________________ Dodał: eps, 24.02.2009 20:50Było by git, gdyby nie było lagów. Bo Europe d2 była i jest zlagowana ;P |
Zaloguj się!Ostatnio na forumSzukajAnkietaLosowy screen
Buttony |
Dodał: cossi, 28.02.2009 17:05
aż mi sie nie che komentowac... fajny pomysl byl by gdyby do kazdej skrzynki byl inny klucz ALE zeby te klucze lecialy z potworow przy skrzynce ewentualnie gdzies podrodze ewentualnie2 jakby by sie biegalo juz te kilka godzin zeby znalezc odpowiedni zamiek do odpowiedniego klucza zeby nagrtody były godziwe... no i zeby był key-ring







Komentarz został edytowany 1 razy, ostatnio: 28.02.2009 17:08
__________________
SeX, drag i rap....