Bashiok o kluczach i przepustowości pasma

Dodał: Wanderer, 24.02.2009 20:42, Kategoria: Diablo 3

Bashiok – Community Manager Blizzarda – w odpowiedzi na pytanie użytkownika forum Battle.net dotyczącego sposobu, w jaki klucze funkcjonowałyby w świecie Diablo 3, odpowiedział:

"Klucze, które są wyrzucane dla specyficznych użyć, które mają więcej historii i elementów zadaniowych związanych z nimi, są z pewnością możliwe. Z punktu widzenia projektanta, korona Leorica była w zasadzie kluczem używanym do odblokowania walki z bossem w wersji demonstracyjnej na BlizzConie. Więc nie uważam, że bez sensu jest posiadanie dosłownego klucza, który byłby używany do bardziej skoncentrowanych na zadaniach celach.

Jest to oczywiście całkowicie oddzielne od zwykłych kluczy wyrzucanych i ich zdolności do otwierania losowo pojawiających się "zamkniętych" skrzynek. Na chwilę obecną nie stworzyliśmy kluczy ani zamkniętych skrzynek, ale… z drugiej strony nie jesteśmy im całkowicie przeciwni.

Jakiś czas temu pisałem o pomyśle wielokanałowych "kondygnacji" skrzyń z mniejszą szansą na pojawienie się, i większą szansą na wyrzucenie lepszych i lepszych przedmiotów. W tamtym momencie klucze stały się niepotrzebnym ciężarem, ponieważ już miałeś ogromne szczęście pojawienia się najrzadszego typu skrzyni w grze, prawdopodobnie nie jest fajne, by także wtedy powiedzieć: 'A teraz znajdź do niej klucz!'
"

Na kolejne pytanie, tym razem dotyczącym zalecanej przepustowości pasma do gry w Diablo 3, Bashiok odrzekł:

"W grach online zazwyczaj ważniejszym czynnikiem od przepustowości pasma jest czas oczekiwania. Jest to czas w jakim dane opuszczają twoją maszynę, dochodzą do serwera gry, i wracają. Ogólnie gry nie wysyłają dostatecznie dużo danych, co spowodowałoby ze względu na twoją przepustowość pasma korek, są pewne wyjątki, ale uważam że wszystko będzie OK.

Dodaj komentarz

Aby dodać komentarz musisz być zalogowany. Jeżeli nie masz konta zarejestruj się w dosłownie 20 sekund, bez zbędnych aktywacji konta!
cossi

Dodał: cossi, 28.02.2009 17:05

aż mi sie nie che komentowac... fajny pomysl byl by gdyby do kazdej skrzynki byl inny klucz ALE zeby te klucze lecialy z potworow przy skrzynce ewentualnie gdzies podrodze ewentualnie2 jakby by sie biegalo juz te kilka godzin zeby znalezc odpowiedni zamiek do odpowiedniego klucza zeby nagrtody były godziwe... no i zeby był key-ring galssesgalssesgalssesgalssesgalssesgalssesgalssesgalsses

Komentarz został edytowany 1 razy, ostatnio: 28.02.2009 17:08

__________________
SeX, drag i rap....

pawel687

Dodał: pawel687, 27.02.2009 19:43

To był tylko przykład, ale Blizz i tak powinno zwiększyć pojemność ekwipunku i skrzyni

__________________
''Ciemna jest druga strona, ciemna.'' - powiedział Yoda zjadając tosta.

nightwolf19

Dodał: nightwolf19, 26.02.2009 17:51

Faktycznie nie jest długo - podnosisz zwój, rzucasz portal, Akara i zwoju nie ma, nie mów że w tej chwili są Ci potrzebne 4 miksturki więcej pwnt

Komentarz został edytowany 1 razy, ostatnio: 26.02.2009 17:54

pawel687

Dodał: pawel687, 26.02.2009 17:24

Wszystko było by lepsze, gdyby Blizzard zwiększył pojemność skrzyni i ekwipunku.bigsmile Mimo że zwój nie jest długo w naszym posiadaniu jednak i tak zajmuje miejsce, które mógłbym wykorzystać w innym celu np. na miksturkismile2

__________________
''Ciemna jest druga strona, ciemna.'' - powiedział Yoda zjadając tosta.

nightwolf19

Dodał: nightwolf19, 26.02.2009 15:22

IMO powinni zrezygnować z kluczy do skrzyń, a wprowadzić różne rodzaje skrzyń, każda o innej szansie na znalezienie magicznych przedmiotów, które różniłyby się wyglądem. Natomiast co do kluczy w postaci przedmiotów typu Laski Horadrimów w questach to zdecydowanie urozmaicają zabawę, a to że zajmują miejsce ... no cóż w końcu raz otwarte wejście do Tristram nie wymaga ponownego szukania zwoju Infusa, podobnie też jest z Durielem czy Mefem (tu można na multi ostatecznie wziąć WP od innego gracza) więc raz na poziom trudności można się "poświęcić" i ponieść te przedmioty hey

Komentarz został edytowany 1 razy, ostatnio: 26.02.2009 15:24

pawel687

Dodał: pawel687, 26.02.2009 13:53

Dla przypomnienia w D2 też były jednorazowe klucze np. laska Horadrimów, zwój Inifusa albo noga Wirta. Moim zdaniem takie klucze są fajne i pomysłowe, ale zajmują dużo miejsca przez co są uciążliwehey

__________________
''Ciemna jest druga strona, ciemna.'' - powiedział Yoda zjadając tosta.

Dodał: Expozee_POLSKA, 25.02.2009 19:18

Zgadzam się z MCkendorh bo klucze masz zawsze jak są ci niepotrzebne a nigdy gdy są (w moim przypadku ta 1 kratka w inventory była bardzo potrzebna). Lepiej bez kluczy pwnt

Komentarz został edytowany 2 razy, ostatnio: 25.02.2009 19:21

MCkendorh

Dodał: MCkendorh, 25.02.2009 18:09

ehhh lepiej bez kluczy bo w d2 to mnie po prostu wkurzało
no ale ten helm jako klucz do walki z królem Leoriciem to fajna sprawa

__________________
muwcie mi kendorh =D

LuQ89

Dodał: LuQ89, 25.02.2009 01:07

A tam... Żeby był za friko i bedzie dobrze.

__________________
Szukasz Baala?!

northerr

Dodał: northerr, 24.02.2009 22:25

Będzie Battlenet 2.0 więc myślę, że jak będą robić nowe serwery to już porządne. Oby... Co do tych kluczy, np. z hełmem Leorica aby odblokować quest z bosem, dla mnie super urozmaicenie.

__________________
Dead Eyes See No Future

eps

Dodał: eps, 24.02.2009 20:50

Było by git, gdyby nie było lagów. Bo Europe d2 była i jest zlagowana ;P