WstępneDiablo 3Diablo 2Diablo 1DownloadTwórczośćReszta |
Bashiok o karcie postaci i obrażeniach.Dodał: Redgrad, 22.10.2009 20:24, Kategoria: Diablo 3
Na oficjalnym forum Battle.Net, Community Manager Blizzarda - Bashiok omówił krótko system działania karty postaci w Diablo 3 oraz zobrazował na podstawie przykładu jak wyglądać będzie sumowanie wartości obrażeń broni biorąc pod uwagę atrybuty postaci oraz bonus broni.
Bashiok „Więc dobra wiadomość jest taka, że jest to już częścią karty postaci od dłuższego czasu. I nie przewiduje żadnego powodu, dla którego mielibyśmy to usunąć ale w każdym razie gra nadal jest w fazie przygotowania. Przykład! Mamy barbarzyńcę walczącego halabardą, która dodaj 1-9 obrażeń od błyskawic oprócz pozostałych wartości obrażeń. Gdy najadę myszką na wartość moich obrażeń na karcie postaci ujrzę w osobnym dymku takie informacje: Łączna wartość obrażeń - ”54,2 - 164,6” - --- Obrażenia fizyczne - ”27,0 - 79,0” Bonus do obrażeń fizycznych - ”26.2 - 76.6” Obrażenia od błyskawic - ”1.0 - 9.0” Gdy szukałem tego przykładu natknąłem się na błąd, więc to dla nas korzystna sytuacja. Dodatkowo powiem, że bonus do obrażeń fizycznych pochodzi od Siły” Dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz być zalogowany. Jeżeli nie masz konta zarejestruj się w dosłownie 20 sekund, bez zbędnych aktywacji konta!
Dodał: Deltar, 24.10.2009 20:10Hmm, pomysł nawet niezły, przynajmniej wszystko będzie jasne. Chętnie widział bym też możliwość zobaczenia wartości bazowych poszczególnych statystyk a nie tylko sumy baza+punkty z przedmiotów i umiejętności. Bardzo mi tego brakuje w D2. Dodał: Zenker, 23.10.2009 12:21Bardzo dobre rozwiązanie. Będziemy posiadać dokładną wiedzę na temat wpływu poszczególnych typów obrażeń składających się na nasz całkowity damage. Z pewnością bardzo przyda się to podczas gry. Dodał: cossi, 23.10.2009 11:55Nic do dodania all powiedzial Tranq __________________ Dodał: gadgetpl, 23.10.2009 06:58Mi tez to się podoba Dodał: Trang_Oul, 22.10.2009 23:22Jak najbardziej jest to potrzebne. W D2 musieliśmy ręcznie liczyć dmg ze skilli i itemów, bo w karcie postaci było wyświetlane w 1 kolorze, poza tym np. pokazywało na niebiesko, jeżeli zadawaliśmy cold dmg albo byliśmy pod wpływem aury. Rozbicie przyda się zwłaszcza, kiedy potwory będą miały odporności. __________________ Dodał: Bartosz-Diablo, 22.10.2009 22:31A ja właśnie tego oczekiwałem, bardzo mi tego brakowało w 2-jce. __________________ Dodał: norek55, 22.10.2009 22:25Mi tam ten system średnio się podoba... __________________ |
Zaloguj się!Ostatnio na forumSzukajAnkietaLosowy screen
Buttony |
Dodał: trzepceps, 06.11.2009 14:55
no i właśnie o to chodziło!! poprzednia wersja była niejasna jak pity jeśli chodzi o dmg/ nie mówiąc o bugu z dmg od trucizn które w D2 ładnie je podbijały ale były hehehe sami wiecie i na dodatek przypisywano im miano "obrażeń od błyskawic na s.". Widać zagrało im na ambicji
i dobrze bo dostajemy bardziej profesjonalny produkt. No i wpływ st. jak najbardziej potrzebował opieki- ni jak się miał do wymiernego efektu w poprzedniej części. A długą listą nie ma co się martwić, wystarczy kupić większy monitor
albo młócić piąchą jeśli komuś będzie przeszkadzać