Bashiok o karcie postaci i obrażeniach.

Dodał: Redgrad, 22.10.2009 20:24, Kategoria: Diablo 3

Na oficjalnym forum Battle.Net, Community Manager Blizzarda - Bashiok omówił krótko system działania karty postaci w Diablo 3 oraz zobrazował na podstawie przykładu jak wyglądać będzie sumowanie wartości obrażeń broni biorąc pod uwagę atrybuty postaci oraz bonus broni.

Bashiok „Więc dobra wiadomość jest taka, że jest to już częścią karty postaci od dłuższego czasu. I nie przewiduje żadnego powodu, dla którego mielibyśmy to usunąć ale w każdym razie gra nadal jest w fazie przygotowania.

Przykład!

Mamy barbarzyńcę walczącego halabardą, która dodaj 1-9 obrażeń od błyskawic oprócz pozostałych wartości obrażeń. Gdy najadę myszką na wartość moich obrażeń na karcie postaci ujrzę w osobnym dymku takie informacje:

Łączna wartość obrażeń - ”54,2 - 164,6”
- ---
Obrażenia fizyczne - ”27,0 - 79,0”
Bonus do obrażeń fizycznych - ”26.2 - 76.6”
Obrażenia od błyskawic - ”1.0 - 9.0”


Gdy szukałem tego przykładu natknąłem się na błąd, więc to dla nas korzystna sytuacja. Dodatkowo powiem, że bonus do obrażeń fizycznych pochodzi od Siły”

Dodaj komentarz

Aby dodać komentarz musisz być zalogowany. Jeżeli nie masz konta zarejestruj się w dosłownie 20 sekund, bez zbędnych aktywacji konta!

Dodał: trzepceps, 06.11.2009 14:55

no i właśnie o to chodziło!! poprzednia wersja była niejasna jak pity jeśli chodzi o dmg/ nie mówiąc o bugu z dmg od trucizn które w D2 ładnie je podbijały ale były hehehe sami wiecie i na dodatek przypisywano im miano "obrażeń od błyskawic na s.". Widać zagrało im na ambicjismile2 i dobrze bo dostajemy bardziej profesjonalny produkt. No i wpływ st. jak najbardziej potrzebował opieki- ni jak się miał do wymiernego efektu w poprzedniej części. A długą listą nie ma co się martwić, wystarczy kupić większy monitorgalsses albo młócić piąchą jeśli komuś będzie przeszkadzaćhey

Deltar

Dodał: Deltar, 24.10.2009 20:10

Hmm, pomysł nawet niezły, przynajmniej wszystko będzie jasne. Chętnie widział bym też możliwość zobaczenia wartości bazowych poszczególnych statystyk a nie tylko sumy baza+punkty z przedmiotów i umiejętności. Bardzo mi tego brakuje w D2.

Demonolog

Dodał: Demonolog, 23.10.2009 13:42

Bardzo się przyda w grze, lepiej będziemy wiedzieć ile mamy dmg smile

Dodał: Zenker, 23.10.2009 12:21

Bardzo dobre rozwiązanie. Będziemy posiadać dokładną wiedzę na temat wpływu poszczególnych typów obrażeń składających się na nasz całkowity damage. Z pewnością bardzo przyda się to podczas gry.

cossi

Dodał: cossi, 23.10.2009 11:55

Nic do dodania all powiedzial Tranq galssesgalssesgalssesgalsses

__________________
Jestem prostym, wesołym chłopcem. Dobrze się napić, dobrze się naćpać i dobrze podymać - czyż świat może zaoferować coś więcej niż tylko zajebistą scenografię do tych trzech rzeczy?

LeCzarny

Dodał: LeCzarny, 23.10.2009 11:18

Bardzo dobry i pożyteczny "dymek", uważam że się przyda.

gadgetpl

Dodał: gadgetpl, 23.10.2009 06:58

Mi tez to się podobawink. Wszystko jasno wyjaśnione w dymku ile od czego obrażeń mamybigsmile. Widać że Blizz nieźle kombinuje nad nową częścią Diabełka. Oby tak dalej smile2

Trang_Oul

Dodał: Trang_Oul, 22.10.2009 23:22

Jak najbardziej jest to potrzebne. W D2 musieliśmy ręcznie liczyć dmg ze skilli i itemów, bo w karcie postaci było wyświetlane w 1 kolorze, poza tym np. pokazywało na niebiesko, jeżeli zadawaliśmy cold dmg albo byliśmy pod wpływem aury. Rozbicie przyda się zwłaszcza, kiedy potwory będą miały odporności.

__________________
Wszyscy rodzą się po to, aby umrzeć i dołączyć do mojej armii nieumarłych.

Bartosz-Diablo

Dodał: Bartosz-Diablo, 22.10.2009 22:31

A ja właśnie tego oczekiwałem, bardzo mi tego brakowało w 2-jce.

__________________
Tyrael był głupcem, że mi zaufał. Widzisz to właśnie ja powiedziałem Diablo i jego braciom o kamieniach dusz.

norek55

Dodał: norek55, 22.10.2009 22:25

Mi tam ten system średnio się podoba...
Po co rozbijać ile jakich dmg mamy?
Pomyślcie o tym co będzie przy obrażeniach od wszystkich żywiołów + magiczne... Wyskoczy wam długa i niepotrzebna lista... Po za tym jak to się będzie miało do typowo magicznych ataków... W końcu soso nie będzie walczyć wręcz - przynajmniej w teorii smile2

__________________
norek55