Bashiok o fizyce zwłok i workach

Dodał: Astolus, 17.07.2009 11:43, Kategoria: Diablo 3

Community Manager Blizzarda Bashiok, wypowiedział się na oficjalnym forum Battle.Net na temat fizyki zwłok oraz roli worków w Diablo 3. Oto jego słowa.

Bashiok: "Haha, to tylko jedno z wielu oferowanych rozwiązań fizyki, które zostały dobrane na szczęście trafnie. Na przykład atak pazurów Siege Breaker’a, który posyła Witch Doctor’a w powietrze. Jedna z moich ulubionych „akcji” zdarza się wewnątrz jaskini, gdy przed Barbarzyńcą spadają kamienie na grupę zombi, po czym udaje się na drugą stronę dopełniając formalności z resztą, a jeden z nich odlatuje na ścianę w dziwacznej pozycji. Dzięki fizyce wiele razy powiecie „O Cholera! To było niesamowite”."


Poniższa wypowiedź dotyczy zastosowania worków w grze.

Bashiok: "Postaram się wypisać kilka rzeczy odnośnie worków w inwentarzu.
Modernizacja miejsca w plecaku to bardzo dobre wynagrodzenie i może być o wiele lepsze od dodatkowych fantów ze strony ulepszeń wynikających ze zbroi/broni. (Liczba pokonanych przeciwników na minutę gwałtownie wzrasta bez potrzeby zatrzymywania się i opróżniania plecaka z niepotrzebnych rzeczy, dzięki dodatkowym workom. Tak więc moim zdaniem takie rozwiązanie jest czasem lepsze niż dodatkowy atrybut z broni)

Rozwój ostatniego punktu pomaga w tworzeniu postaci bardziej potężnej i daje więcej z przyjemności gry.

Zwiększanie miejsca w ekwipunku do czasu grania jest świetnym rozwiązaniem, by wyskalować i pokazać graczu złożoność gry.

Zaczynanie z małą i ograniczoną przestrzenią ekwipunku wcześnie uczy gracza, że mądre zarządzanie inwentarzem jest ważną częścią gry, przynoszącą czasem duży zysk.

Sprawianie i utrzymywanie gracza w świadomości swoich ograniczeń może także pomóc w utrzymywaniu poczucia struktury i skupienia. Jednakże bycie przytłoczonym jest czasami tak szkodliwe dla radości z gry jak bycie znudzonym.

Należy także pamiętać, że gdy w sposób widoczny potwory upuszczają worki, mogliśmy wybrać jakąkolwiek inne alternatywne sposoby zdobycia ich przez gracza.Bez względu na wszystko, nie koncentrowałbym się na sposobie, w jaki są teraz dostarczane."

Dodaj komentarz

Aby dodać komentarz musisz być zalogowany. Jeżeli nie masz konta zarejestruj się w dosłownie 20 sekund, bez zbędnych aktywacji konta!
Vxitha

Dodał: Vxitha, 27.07.2009 15:51

!worki to dobry i innowacyjny pomysl! tak byl w titan quest ale tam dostawales je za glowne zadania - rutyna a losowosc to cos ekscytujacego (ja nie mam szczescia do itemkow :/) ps. hehe kartofle!

__________________
LOVEGUITARRE!!

emmilius

Dodał: emmilius, 19.07.2009 13:22

Dobrze że nie siatki bio-degradowalne z hipera i żeby przedłużyć ważność trzeba oczywiście zrobić MICRO-PAYMENT bigsmile

Valdek

Dodał: Valdek, 19.07.2009 11:41

Powiem szczerze, że o wiele bardziej wolałbym zobaczyć inne ciekawe pomysły, a nie akurat worki...

@ Bartosz-Diablo - mi też kojarzy się to z ziemniakami bigsmile

__________________
Ahhhh... Fresh flesh!

Dodał: Vergil77, 18.07.2009 21:08

@grynio: to wcale nie pomysł z TitanQuesta. "Worki" (bardziej wg mnie pasuje tu słowo "torby"...) pojawiły się w World of Warcraft prawie dwa lata przed wydaniem TQ. Wydaje mi się, że było też coś podobnego w Neverwinter Nights. Prawdopodobnie pojawiły się też w innych grach.

Bartosz-Diablo

Dodał: Bartosz-Diablo, 18.07.2009 10:06

Jakie kurde worki? Nie mogli dać "powiekszony schowek" albo coś tego typu? Jak pzeczytałem tytuł to przyszły mi na myśl ziemniaki.

__________________
Tyrael był głupcem, że mi zaufał. Widzisz to właśnie ja powiedziałem Diablo i jego braciom o kamieniach dusz.

Ush

Dodał: Ush, 17.07.2009 15:20

Worki jak w Wowkubigsmile

__________________
"Najlepszy zespół na świecie to The Prodigy. Gdyby ten zespół był grą, byłby lepszy nawet od Diablo" ~Ush

phobos229

Dodał: phobos229, 17.07.2009 15:06

pokazać graczu złożoność gry

turipennu

Dodał: turipennu, 17.07.2009 14:57

Na słowa Bashioka odpowiadam tymi słowy: zda się, że system fizyki (choć gładki i piękny) nie uchroni poszukiwaczy przygód przed rzeczą jedną tylko, a imię jej jest Wszechobecny i Jedyny Grind. Z słów Bashioka o worach, które na nas maluczkich spłynęły, wynoszę natomiast, że wory to rzecz będzie dobra i pożyteczna, jako że Grind owy bez wątpienia przyspieszą. Amen.

grynio

Dodał: grynio, 17.07.2009 14:44

Pomysł z Titan Questa, który Bashiok przedstawia jako odkrycie sezonu ^^

Valdek

Dodał: Valdek, 17.07.2009 13:38

Worki?? wrr a ja myślałem, że będzie coś na zasadzie questa... A później jakaś gadka ala Gothic:... nauczę cię trzymać porządek w plecaku, tak abyś mógł zaoszczędzić więcej miejsca... ehhhwrr

__________________
Ahhhh... Fresh flesh!