Na oficjalnym forum Battle.Net, Community Manager Blizzarda Bashiok skomentował ostatnio plotki związane z świeżo zaprezentowaną lokalizacją z dema Diablo 3. Opisuje też system generowania map oraz elementów znajdujących się na mapie. Oto co napisał:
Bashiok „ Niby wszystko fajnie. Chociaż nie jest to Akt drugi, a przynajmniej nie całość. Jest to grywalna lokalizacja z dema znajdująca się w drugim akcie.
Od razu wszystko wyjaśnię, zaprezentowana lokalizacja: drogi, miejsca i miasta są bardzo statyczne. Większość obszarów jest wyciętych, mamy niewielkie pole do manewru. Szczerze powiedziawszy jest to sklejka różnych fragmentów, które prawdopodobnie będą należały do finalnej wersji mapy. Na samym początku prac nad mapą tworzymy kilka różnych fragmentów, które później gra wybiera losowo generując mapę. Taka sama zależność występuje podczas pojawiania się na mapie miejsc opatrzonych jakimiś zadaniami, większych grup potworów czy mini-bosów. Większość miejsc jest jednak dość statyczna tylko niektóre skrawki zmieniają się losowo. Nazywam to systemem przygody. Staramy się aby nic nigdy nie było w tym samym miejscu. Pomaga nam to stworzyć poczucie, że świata w którym jesteśmy naprawdę żyje. Dodatkowo różnego rodzaju lochy i krypty oprócz ich losowej budowy mogą dostarczać nam przypadkowe zdarzenia lub zadania. ”




Dodał: Redgrad, 13.09.2009 13:07
w sumie nic nowego nie napisał ;]