WstępneDiablo 3Diablo 2Diablo 1DownloadTwórczośćReszta |
Bashiok na temat ikon bonusówDodał: Jedrush, 24.03.2009 20:46, Kategoria: Diablo 3
Niedawno, na oficjalnym forum Battle.net, poruszony został temat braku wyświetlania się ikonek informujących o działaniu umiejętności i innych czynników wpływających czasowo na naszą postać (tzw. buffy). Poza tym, jeden z fanów zauważył, że do tej pory brakuje jakiegoś licznika, który wskazywałby jak długo jeszcze dany bonus będzie oddziaływał na naszą postać. W tej kwestii głos zabrał sprawujący pieczę nad forum, Community Manager Blizzarda ds. Diablo3 - Bashiok.
Wyjaśnił on, że mimo braku tych elementów w wersji demonstracyjnej, Blizzard już wprowadził je do gry. Poniżej pełna wypowiedź: "W tej chwili gra wyświetla liczniki czasu buffów. Na razie jest to prosty system, nie będę się w to zbyt zagłębiał, bo jak sądze, może to ulec zmianom. Aby odrobinę wyjaśnić dodam, że teraz są gotowe wizualizacje buffów, które aktualnie oddziaływują na naszą postać, tak samo wyświetla się też licznik czasu ich trwania." Dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz być zalogowany. Jeżeli nie masz konta zarejestruj się w dosłownie 20 sekund, bez zbędnych aktywacji konta!
Dodał: Serious_Pandzior, 28.03.2009 00:07Lepiej, żeby żadnego sygnału nie było. Przez to walka staje się trudniejsza. Trzeba spoglądać a nie maniaczyć i klikać 30 razy w jeden cel z taką prędkością, że się myszka popsuje. Mnie sprawia przyjemność latanie z kolegą na Uber Tristram od razu na środek i bibcie tych nie wrażliwiuchów od Baala Dodał: Travincal, 27.03.2009 14:04w sumie to racja Dodał: Ulver, 26.03.2009 15:05"jeśli w d3 ograniczą prawie do zera używanie mikstur leczenia - to mój pomysł staje się bez sensu - bo w zestawieniu z kulami życia jest to bezużyteczne" __________________ Dodał: rychuvip, 26.03.2009 08:55ale mi nie chodzi o miernik - po prostu o mały sygnał ... "travincal" ma rację - chodzi mi o to że czasem jak się wciągniesz w walkę to nie spoglądasz na kulę życia ... i nie wiem jak mały sygnał dźwiękowy miał by wprowadzić bałagan , w innych grach np. "nox" to się sprawdzało doskonale Dodał: Unkle, 25.03.2009 23:05ulver ma racje kule wystarcza.jezeli ktos w wirze walki o tym zapomni ze mu zycie spada widac slaby z niego wojownik Dodał: Ulver, 25.03.2009 20:21Nadal uważam taki pomysł za bezsensowny. Kula życia, która była stosowana do tej pory imo wystarczająco dobrze pokazywała nasz stan życia. Dodatkowe mierniki spowodowałyby tylko większy bałagan. __________________ Dodał: Travincal, 25.03.2009 16:53np. ustawiasz sobie, że jeśli masz mniej niż 100hp wtedy włącza się sygnalizator bicie serca albo coś innego Dodał: Ulver, 25.03.2009 14:47No dobra. Jak miałoby to według ciebie wyglądać? __________________ Dodał: Travincal, 25.03.2009 14:38co do buff'ow to mogłoby być takie rozwiązanie jak w L2. rychuvip ma dobry pomysł, czasem jak się wciągniesz w wir walki to nie zdążysz zobaczyć ile masz życia, więc taki sygnalizator byłby dobrym rozwiązaniem Dodał: rixin, 25.03.2009 11:53Wiem o co chodzi, moja wypowiedź dotyczyła tylko tego, że wizualizacje były już w D2, co do licznika i ikon to wiem jak to działa bo tak samo jest w WoW'ie __________________ Dodał: Ulver, 25.03.2009 09:08A teraz to nie wiesz na bieżąco ile masz życia? Imho bez sensu jest to co piszesz. __________________ Dodał: rychuvip, 25.03.2009 09:03według mnie powinni zrobić coś takiego ze jak masz mało życia to jest to sygnalizowane (np jękiem bohatera , albo odgłosem bicia serca) wiem że to poza tematem Dodał: Trang_Oul, 25.03.2009 00:49Owszem, coś a la czaszka z MM8 też by była dobrym rozwiązaniem. __________________ Dodał: Ulver, 25.03.2009 00:20Nie muszą zajmować pół ekranu. Może ktoś kojarzy serię gier Might & Magic? Tam było dużo wszelkiego rodzaju buffów a zajmowały zaledwie ułamek miejsca na ekranie nie tracąc przy tym nic z czytelności. Jak się chce to można. __________________ Dodał: Trang_Oul, 25.03.2009 00:09W NWN po rzuceniu serii buffów ikony zajmowały całą górę ekranu. Ciekawe, czy w D3 też to zrobią tak rozbudowane. __________________ Dodał: Ulver, 24.03.2009 23:59Dokładnie, chodzi o to by na bieżąco kontrolować sytuację. W wielu grach taki prosty jak drut system się sprawdza więc w D3 też musi. __________________ Dodał: zbayno, 24.03.2009 23:48Na przykładzie NWN, brałeś miksturę, w lewym górnym rogu widniały ikony mikstur, które wychlałeś. Jak się kończyły, zaczynały migać, coś w ten deseń. __________________ Dodał: Ulver, 24.03.2009 23:33Rixin, nie o to chodzi. Gdy np jesteś na jakimś tam baalrunie i działają na ciebie powiedzmy ze 4-5 aur paladyna, bo, oak, a do tego inne jak św. tacza czy też zwiększenie szybkości itp itd to w tym całym rozgardiaszu ciężko się rozeznać czasem co tak naprawdę na ciebie oddziałuje (zaś w D3 zapewne będzie to ładnie rozpisane). Ponadto nie wiesz na bieżąco w czasie gry ile dany buff będzie jeszcze działać i to właśnie mają zamiar zmienić. Imo to bardzo sensowne a przede wszystkim użyteczne rozwiązanie. __________________ Dodał: rixin, 24.03.2009 22:56Teraz nie chcą ujawniać nic ważnego to na jakieś piedoły odpowiadają __________________ |
Zaloguj się!Ostatnio na forumSzukajAnkietaLosowy screen
Buttony |
Dodał: Tobi, 04.04.2009 18:09
http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=other&file=Diablo_3_Full.zip
Chcecie pograc JUZ w DIABLO !!! SCIAGNIJCIE!! Acha MUSICIE MIEC TIBIE ABY ZAGRAC!!