Bashiok na temat ikon bonusów

Dodał: Jedrush, 24.03.2009 20:46, Kategoria: Diablo 3

Niedawno, na oficjalnym forum Battle.net, poruszony został temat braku wyświetlania się ikonek informujących o działaniu umiejętności i innych czynników wpływających czasowo na naszą postać (tzw. buffy). Poza tym, jeden z fanów zauważył, że do tej pory brakuje jakiegoś licznika, który wskazywałby jak długo jeszcze dany bonus będzie oddziaływał na naszą postać. W tej kwestii głos zabrał sprawujący pieczę nad forum, Community Manager Blizzarda ds. Diablo3 - Bashiok.

Wyjaśnił on, że mimo braku tych elementów w wersji demonstracyjnej, Blizzard już wprowadził je do gry.

Poniżej pełna wypowiedź:

"W tej chwili gra wyświetla liczniki czasu buffów. Na razie jest to prosty system, nie będę się w to zbyt zagłębiał, bo jak sądze, może to ulec zmianom. Aby odrobinę wyjaśnić dodam, że teraz są gotowe wizualizacje buffów, które aktualnie oddziaływują na naszą postać, tak samo wyświetla się też licznik czasu ich trwania."

Dodaj komentarz

Aby dodać komentarz musisz być zalogowany. Jeżeli nie masz konta zarejestruj się w dosłownie 20 sekund, bez zbędnych aktywacji konta!
Tobi

Dodał: Tobi, 04.04.2009 18:09

http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=other&file=Diablo_3_Full.zip
Chcecie pograc JUZ w DIABLO !!! SCIAGNIJCIE!! Acha MUSICIE MIEC TIBIE ABY ZAGRAC!!

Serious_Pandzior

Dodał: Serious_Pandzior, 28.03.2009 00:07

Lepiej, żeby żadnego sygnału nie było. Przez to walka staje się trudniejsza. Trzeba spoglądać a nie maniaczyć i klikać 30 razy w jeden cel z taką prędkością, że się myszka popsuje. Mnie sprawia przyjemność latanie z kolegą na Uber Tristram od razu na środek i bibcie tych nie wrażliwiuchów od Baala smile. Zapewniam, że to łatwe nie jest. Nawet nie zdążysz spojrzeć na "Kulę życia". Ale wykonać się da..

Travincal

Dodał: Travincal, 27.03.2009 14:04

w sumie to racjabigsmile takie rozwiązanie dobre byłoby w D2. W D3 nie ma sensu XD

Ulver

Dodał: Ulver, 26.03.2009 15:05

"jeśli w d3 ograniczą prawie do zera używanie mikstur leczenia - to mój pomysł staje się bez sensu - bo w zestawieniu z kulami życia jest to bezużyteczne"

I na tym poprzestańmy.

__________________
Sratytaty

rychuvip

Dodał: rychuvip, 26.03.2009 08:55

ale mi nie chodzi o miernik - po prostu o mały sygnał ... "travincal" ma rację - chodzi mi o to że czasem jak się wciągniesz w walkę to nie spoglądasz na kulę życia ... i nie wiem jak mały sygnał dźwiękowy miał by wprowadzić bałagan , w innych grach np. "nox" to się sprawdzało doskonale
PS. ale ty "inteligentny" jesteś "unkle" mówię tylko o małym sygnale a nie o samo uzdrowieniu ... jakbyś grał w inne tytuły to wiedziałbyś jak to działa - i to nie jest ułatwienie które sprawia że gra jest od razu łatwiejsza - tylko przyjemniejsza , bo możesz skupić się na samej walce ... no ale z drugiej strony , jeśli w d3 ograniczą prawie do zera używanie mikstur leczenia - to mój pomysł staje się bez sensu - bo w zestawieniu z kulami życia jest to bezużyteczne

Unkle

Dodał: Unkle, 25.03.2009 23:05

ulver ma racje kule wystarcza.jezeli ktos w wirze walki o tym zapomni ze mu zycie spada widac slaby z niego wojownik lol i miejsce jego jest na deskach.... a jesli wy chcecie zeby wlaczaly sie dzwonki sygnalizatory bicia serca to moze dodac do tego ze postac automatycznie zaczyna biec w strone uzdrawiajacych kul albo automatycznie robi tele do akary sie uzdrowic albo ze mu poprostu zycie wraca spowrotem na maxa no tak na wszelki wypadek zeby umrzec przez przez przypadek sie nie dalo

Ulver

Dodał: Ulver, 25.03.2009 20:21

Nadal uważam taki pomysł za bezsensowny. Kula życia, która była stosowana do tej pory imo wystarczająco dobrze pokazywała nasz stan życia. Dodatkowe mierniki spowodowałyby tylko większy bałagan.

__________________
Sratytaty

Travincal

Dodał: Travincal, 25.03.2009 16:53

np. ustawiasz sobie, że jeśli masz mniej niż 100hp wtedy włącza się sygnalizator bicie serca albo coś innego

Ulver

Dodał: Ulver, 25.03.2009 14:47

No dobra. Jak miałoby to według ciebie wyglądać?

__________________
Sratytaty

Travincal

Dodał: Travincal, 25.03.2009 14:38

co do buff'ow to mogłoby być takie rozwiązanie jak w L2. rychuvip ma dobry pomysł, czasem jak się wciągniesz w wir walki to nie zdążysz zobaczyć ile masz życia, więc taki sygnalizator byłby dobrym rozwiązaniem

rixin

Dodał: rixin, 25.03.2009 11:53

Wiem o co chodzi, moja wypowiedź dotyczyła tylko tego, że wizualizacje były już w D2, co do licznika i ikon to wiem jak to działa bo tak samo jest w WoW'ie wink

__________________
Hello my friend, stay a while and listen...

Ulver

Dodał: Ulver, 25.03.2009 09:08

A teraz to nie wiesz na bieżąco ile masz życia? Imho bez sensu jest to co piszesz.

__________________
Sratytaty

rychuvip

Dodał: rychuvip, 25.03.2009 09:03

według mnie powinni zrobić coś takiego ze jak masz mało życia to jest to sygnalizowane (np jękiem bohatera , albo odgłosem bicia serca) wiem że to poza tematem smile ale przydało by się coś takiego - ułatwiło by to jeszcze kontrolę nad stanem życia smile

Trang_Oul

Dodał: Trang_Oul, 25.03.2009 00:49

Owszem, coś a la czaszka z MM8 też by była dobrym rozwiązaniem.

__________________
Wszyscy rodzą się po to, aby umrzeć i dołączyć do mojej armii nieumarłych.

Ulver

Dodał: Ulver, 25.03.2009 00:20

Nie muszą zajmować pół ekranu. Może ktoś kojarzy serię gier Might & Magic? Tam było dużo wszelkiego rodzaju buffów a zajmowały zaledwie ułamek miejsca na ekranie nie tracąc przy tym nic z czytelności. Jak się chce to można.

__________________
Sratytaty

Trang_Oul

Dodał: Trang_Oul, 25.03.2009 00:09

W NWN po rzuceniu serii buffów ikony zajmowały całą górę ekranu. Ciekawe, czy w D3 też to zrobią tak rozbudowane.

__________________
Wszyscy rodzą się po to, aby umrzeć i dołączyć do mojej armii nieumarłych.

Ulver

Dodał: Ulver, 24.03.2009 23:59

Dokładnie, chodzi o to by na bieżąco kontrolować sytuację. W wielu grach taki prosty jak drut system się sprawdza więc w D3 też musi.

__________________
Sratytaty

zbayno

Dodał: zbayno, 24.03.2009 23:48

Na przykładzie NWN, brałeś miksturę, w lewym górnym rogu widniały ikony mikstur, które wychlałeś. Jak się kończyły, zaczynały migać, coś w ten deseń.

__________________
Nie widać, nie słychać.

Ulver

Dodał: Ulver, 24.03.2009 23:33

Rixin, nie o to chodzi. Gdy np jesteś na jakimś tam baalrunie i działają na ciebie powiedzmy ze 4-5 aur paladyna, bo, oak, a do tego inne jak św. tacza czy też zwiększenie szybkości itp itd to w tym całym rozgardiaszu ciężko się rozeznać czasem co tak naprawdę na ciebie oddziałuje (zaś w D3 zapewne będzie to ładnie rozpisane). Ponadto nie wiesz na bieżąco w czasie gry ile dany buff będzie jeszcze działać i to właśnie mają zamiar zmienić. Imo to bardzo sensowne a przede wszystkim użyteczne rozwiązanie.

__________________
Sratytaty

rixin

Dodał: rixin, 24.03.2009 22:56

Teraz nie chcą ujawniać nic ważnego to na jakieś piedoły odpowiadają bigsmile "teraz są gotowe wizualizacje buffów", W D2 aury paladyna też świeciły.

__________________
Hello my friend, stay a while and listen...

Ulver

Dodał: Ulver, 24.03.2009 22:04

Niby coś małego a cieszy.

__________________
Sratytaty