WW Bramble Assassin

Ostatnia modyfikacja: 09.10.2007. Utworzono: 24.08.2007

Whirlwind Assassin c/c

I Słowem wstępu
II Cel
III Skille
IV Atrybuty
V Ekwipunek
VI Co i kiedy ubieramy
VII Progi
VIII PCL
IX Strategie walki
X Osiągi


I Co tu pisać, barb ma ww i assa ma ww. Ww barba opiera się na obrażeniach fizycznych, ww assy głównie na truciźnie. Barb pod pcl powinien mieć końcowy dmg mniejszy od naszego. Wprawdzie barb ma ciekawsze bronie do wyboru, za to assa ma c/c blok i nikt jej nie podskoczy ~~.

II Stawiamy sobie kilka wymogów, które nasza assa musi spełniać.

1.Ponad 40dr bez specjalnego zmiany eq
2.Maksymalny próg ias dla ww
3.Domyślnie ponad 86 fhr
4.60% lub więcej, bloku c/c
5.Sporo ar vs melee
6.Wysokie resy na hellu vs casters
7.Wysoki lvl venom (40^)
8.Masywny końcowy dmg

III Skille

110 punktów do rozdania mamy, ze wszystkimi skillq na 99 lv.
Shadow dicsiplines:
Claw Mastery: 20
Venom:20
Claw Block: 20 (wiem wiem, starczy do 26 ale.)
Burst of Speed: a z 10
Cloak of Shadows z 10
Shadow Master: imho 1 starczy ale jak ktoś lubi może tu resztę pkt wpadkować.
Mind Blast: 1
Prereq: po 1

Martial Arts:
Dragon Flight: 1
Prereq: po 1

Traps:
Blade Fury: 1
Prereq: 1

I tutaj uwaga, jeżeli w chaosie będziemy mieli np. Blade fury czy nic nie dajemy do drzewka pułapek, tak samo z dragon flight.

Łącznie mamy: 4(traps) + 4(martial arts) + 20 + 20 + 20 + 10 + 10 + 5 = 93
To znaczy mniej więcej tyle, że jak wbijemy 93 lvl, to możemy odpuścić sobie skillq a i tak będziemy ładnie kosić :) .
Co zostanie, to wg. Uznania, albo w shadow mastera albo dragon flight o ile na chaosie nie mamy. Feel fri.

IV Atrybuty

Str: jeden z większych minusów, jeśli nie największy. Wbijamy tutaj aż do 174. Odejmując 10 z chaosa którego zawsze będziemy nosić oraz zakładając że mamy perf anni i torch odejmujemy jeszcze 40. A i jeszcze base str, więc odejmujemy 20. 104 ptk do str leci. Głównie pod CoA, także pod shadow dancery. Nie koniecznie na darmo. Str zwiększa nam lekko obrażenia, ale o wiele lepiej by było, gdyby to w dex musielibyśmy włożyć 100 pkt...

Dex: nasz blok nie zależy od zręczności, więc tutaj pod itemy, czyli do 115. Dex zwiększa nie tylko obrażenia, a także ar, jednak nie opłaca się dawać do niego zbyt dużo pkt. Wwsin to nie bowka.

Vita: co zostanie

Ene: nic

V Ekwipunek

To co lubimy najbardziej.
Jedziemy od góry:

Głowa:
Crown of Ages:
+50% Zwiększona Obrona
+100-150 do Obrony
+1 do wszystkich umiejętności
Obrażenia zmniejszone o 10-15%
+20-30 do wszystkich odporności
+30% Szybsze odzyskiwanie Równowagi
Przedmiot Niezniszczalny
1-2 miejsca na gemy

1 do wszystkich umiejętności to już coś, do tego dochodzi nam dr 10-15%, niezły kop do resów i fhr. No i 2s. CoA staramy się kupić jak najbardziej zbliżone do perf, ponieważ tylko dlatego przedmiotu wbiliśmy tyle siły, więc nie wypadało by tego zmarnować. Socketujemy 2xBer. Większość dr będzie właśnie od tego cudeńka :)

Zbroja:
I jesteśmy zmuszeni kupić dwie.
RW Bramble |Ral Ohm Sur Eth| Dusk/AP
Poziom 15-21 Aura Ciernie podczas noszenia
+50% szybsze odzyskiwanie równowagi
+25-50% do obrażeń umiejętności trucizn
+300 Obrona
Zwiększenie maksimum many 5%
Regeneruje manę 15%
+5% do maksymalnej odporności na zimno
Odporność na ogień +30%
Odporność na trucizny +100%
+13 do życia za każdego zabitego przeciwnika
Poziom 13 Duch Kolców [33 ładunki]

Olbrzymi kop do fhr, i % psn dmg, podnosi nam obrażenia o jakieś 1,5k co przy ww jest dużo. W miarę przydatny mana reg i aura dosyć ciekawa, ponieważ ktoś może lekko od niej oberwać ;p
Doskonała na prebuff i tak w ogóle to na melee podstawa imho. Mamy z tym armem sporo dmg, nie mówiąc o fhr.

RW Fortitude |El Sol Dol Lo| Dusk/AP
20% szansa na rzucenie 15-poziomowego zaklęcia Zamrażająca Zbroja, przy otrzymaniu ciosu
+25% szybsze rzucanie czarów
+300% zwiększone obrażenia
+200% poprawiona obrona
+15 do obrony
+(x na poziom) do życia (zależy od poziomu postaci)
Uzupełnienie życia +7
+5% do maxymalnej odporności na błyskawice
Wszystkie odporności +25-30
Obrażenia zmniejszone o 7
12% otrzymane obrażenia przechodzą na manę
+1 do promienia światła

Normalnie nie ma sensu tego nosić, chyba, że ktoś założy max psn res i PLR (psn lenght reduce), wtedy zakładamy forti, która zwiększa nasz dmg fizyczny i daje nam troche res. Bardziej na casterów chyba.

Amulet:
Kilka sztuk również kupujemy.
Cat's Eye
30% Szybsze Chodzenie/Bieganie
+100 Obrona przeciw Pociskom
+100 Obrona
+25 do Zręczności
20% Zwiększona Szybkość Ataku

Na pcl jak res za dużo

The Rising Sun
+2 do Umiejętności Ognia
2% Szansa na rzucenie (13-19)-poziomowego Czaru Meteor podczas Atakowania
+0-74 Absorbcja Ognia (0.75 * Poziom Postaci)
+4 do Promienia światła
Dodaje 24 - 48 Obrażeń od Ognia
Przywracanie Życia +10

Na free, na fire

Mara's Kaleidoscope
+2 do Poziomu Wszystkich Umiejętności
Wszystkie Odporności +20-30
+5 do Energii
+5 do Żywotności
+5 do Zręczności
+5 do Siły

2Sk i 5atr, dodatkowo resy. Resów nigdy nie za mało, zwłaszcza na fohów i cold sorce :)

Angelic Wings
20% Otrzymane Obrażenia przechodzą na Manę
+3 do Promienia Światła
+75 do Życia (2 Przedmioty)

Combo z pierścionkami :)

Szpony:
Uzywamy tylko i wyłącznie 2 szponów, żadne claws/shield nie wchodzą w grę, olny claws/claws.
RW Fury |Jah Gul Eth| Runic Talons z dobrymi modami
+209% zwiększone obrażenia
40% zwiększona szybkość ataku
Uniemożliwia leczenie się potworów
66% szansa Otwarcia Rany
33% Zabójcze Uderzenie
Ignoruje obronę celu
-25% obrona przeciwnika
20% premia do skuteczności ataku
6% punkty życia wykradzione za każde trafienie
+5 do Szału Bitewnego [tylko dla Barbarzyńcy]

Głównie na upierdliwe sorce, przydatne.

RW Chaos |Fal Ohm Um| Runic Talnos z dobrymi modami (+3 venom, claws mastery)
9% szansa na rzucenie 11-poziomowego zaklęcia Zamarznięta Kula, w czasie zadawania ciosu
11% szansa na rzucenie 9-poziomowego zaklęcia Wiązka Błyskawic, w czasie zadawania ciosu
+35% zwiększona szybkość ataku
+290-340% zwiększone obrażenia
Dodaje 216-471 obrażeń od magii
25% szansa Otwarcia Rany
+1 do Trąba Powietrzna
+10 do siły
+15 punkty życia po każdym zabitym Demonie

Podstawowe szponki dające nam ww. Mile widziane ciekawe mody. Najpierw szukamy +3 venom, następnie czy do claws mastery coś jest, a potem czy mamy tam df (4 pkt w skillach zaoszczędzone), lub blade fury (5pkt oszczędzonych :]).

RW Malice |Ith El Eth| Tu także modów szukamy niezłych
+33% zwiększone obrażenia
+9 do maksymalnych obrażeń
100% szansa Otwarcia Rany
-25% obrona przeciwnika
-100 do obrony przeciwnika na trafienie
Uniemożliwia leczenie się potworów
+50 do skuteczności ataku
Wyssanie życia -5

Na wyjątkowo upierdliwe sorce.

Jade Talon Eth 'Zod' | Jeśli więcej niż jeden sox (max 3) to wsadzamy jewel z all res i ias lub light/cold res i ias
+190-240% Zwiększone Obrażenia
+1-2 do Sztuk Walki (Tylko dla Zabójczyni)
+1-2 do Dyscyplin Cienia (Tylko dla Zabójczyni)
30% Szybsze Odzyskiwanie Równowagi
10-15% Mana Wykradzione za Każde Trafienie
Wszystkie Odporności +40-50

Na żywiołowych kolegów przeciwników. A i many nie braknie :) Można kupić kilka sztuk i wypchać odpowiednimi jewelami z res.

Bartuc's Cut-Throat Eth Upg 'Zod'
+150-200% Zwiększone Obrażenia
Dodaje 25-50 Obrażeń
30% Szybsze Odzyskiwanie Równowagi
20% Premia do Skuteczności Ataku
5-9% Punkty Życia Wykradzione za Każde Trafienie
+20 do Siły
+20 do Zręczności
+2 do Umiejętności Zabójczyni
+1 do Sztuk Walki (Tylko dla Zabójczyni)

Nasza podstawowa broń na pcl, i nie tylko. Niezły bonus do ar, fhr, str, dex, 2sk gozu :)

Rękawice:
Trang-Oul's Claws
+30 Obrona
20% Szybsze Rzucanie Czarów
Odporność na Zimno +30%
+25% Większe Obrażenia od Umiejętności Trucizny
+2 do Klątw (Tylko dla Nekromanty)

Jedyne słuszne rękawiczki imho. Świetny bonus do dmg, cold res. Ciekawą opcją są bloodfisty jeszcze, gdy zamierzamy sięgnąć po 200fhr, ale imo nn. Te starczą.

Pierścienie:
Tu trochę tego będzie:
Stone of Jordan
+1 do Poziomu Wszystkich Umiejętności
Zwiększenie Maksimum Many 25%
Dodaje 1-12 Obrażeń od Błyskawic
+20 do Many

Starczy jeden, nice skill i bonus do many, zakładamy albo na prebuff albo gdy cienko z maną stoimy.

Dwarf Star
Obrażenia od Magii Zmniejszone o 12-15
Przywraca Wytrzymałość Plus 15%
+40 Maksymalna Wytrzymałość
+40 do Życia
100% Dodatkowego Złota od Potworów
Absorbcja Ognia 15%

Można kupić dwie sztuki, są dość tanie a stanowią w miarę dobry fire abs.

Raven Frost
+150-250 do Skuteczności Ataku
Nie można zamrozić
Absorbcja Zimna 20%
Dodaje 15-45 Obrażeń od Zimna
+40 do Many
+15-20 do Zręczności

Kupujemy dwie sztuki. Dają nam trochę do ar, sporo dexa cbf oczywiście, oraz fajny abs na blizzki.

Bul-Kathos' Wedding Band
+1 do Poziomu Wszystkich Umiejętności
3-5% Życia wykradzione za każde trafienie
+50 do Wytrzymałości
+0-49 do Życia (0.5 * Poziom Postaci)

Jedna sztuka. Na prebuff i ogólnie na melee jeżeli nn ar.

Wisp Projector
10% szansa rzucenia 16-poziomowego czaru Błyskawica przy otrzymaniu ciosu
Absorpcja błyskawic 10-20%
10-20% większa szansa na odnalezienie Magicznych Przedmiotów
Poziom 7 Duch Kolców (11 ładunków)
Poziom 5 Serce Rosomaka (13 ładunków)
Poziom 2 Dębowy Mędrzec (15 ładunków)

Na denerwujących fohów i sorce z inifinity ;p Razy dwa bym prosił.

Angelic Halo
+20 do Życia
Uzupełnienie Życia +6
+ (12xPoziom Postaci) 144-1188 do Skuteczności Ataku (2 Przedmioty)

Tanie. Kupujemy dwa. Zakładamy na większość melee :) W połączeniu z amuletem, dają spory kop do ar.

Pas:
Ze ¾ trzeba będzie kupić.
Snowclash
+130-170% Zwiększona Obrona
5% Szansa Rzucenia 7-20-poziomowego Zaklęcia Zamieć przy Otrzymaniu Ciosu
Absorbcja Zimna +15
15% do Maksymalnej Odporności na Zimno
Dodaje 13-21 Obrażeń od Zimna
+2 do Zmrażająca Zbroja (Tylko dla Czarodziejki)
+2 do Zamieć (Tylko dla Czarodziejki)
+3 do Lodowcowy Grot (Tylko dla Czarodziejki)

Na free, na cold :)

Thundergod's Vigor
+160-200% Zwiększona Obrona
Dodaje 1-50 Obrażeń od Błyskawic
5% Szansa Rzucenia 7-poziomowego Zaklęcia Pięść Niebios przy Otrzymaniu Ciosu
Absorbcja Błyskawic +20
10% do Maksymalnej Odporności na Błyskawice
+20 do Siły
+20 do Żywotności
+3 do Furia Błyskawic (Tylko dla Amazonki)
+3 do Uderzenie Błyskawicy (Tylko dla Amazonki)

Na light

Verdungo's Hearty Cord
+90-140% Zwiększona Obrona
+10% Szybsze odzyskiwanie Równowagi
+30-40 do Żywotności
Uzupełnianie życia +10-13
+100-120 do Maksymalnej Wytrzymałości
Obrażenia zmniejszone o 10-15%

Podstawowy pasek.

Są jeszcze ciekawe crafty z gozu fhr. Można jakiś zakupić, najlepiej żeby miał light res, hp sporo i 20^ fhr. Fcr nn.

Buty:
Trzy opcje:
Infernostride
+120-150% Zwiększona Obrona
+15 Obrona
20% Szybsze Bieganie/Chodzenie
5% Szansa Rzucenia 8-poziomowego Zaklęcia Pożoga Podczas Atakowania
Odporność na Ogień +30%
10% do Maksymalnej Odporności na Ogień
Dodaje 12-33 Obrażeń od Ognia
40-70% Dodatkowego Złota od Potworów
+2 do Promienia Światła

Na pcl, na fire

Gore Rider
+160-200% zwiększona Obrona
30% Szybsze Bieganie/Chodzenie
10% Szansa na Otwarcie Rany
15% Szansa na Druzgocące Uderzenie
15% Zabójcze Uderzenie
Wymagania -25%
+20 do Maksymalnej Wytrzymałości

OW pod pcl, żeby nie przekroczyć 40.

Shadow Dancer
+70-100% Zwiększona Obrona
+1-2 do Dyscyplin Cienia (tylko dla Zabójczyni)
+30% Szybsze Chodzenie/Bieganie
+30% Szybsze odzyskiwanie Równowagi
+15-25 do Zręczności
Wymagania -20%

Podstawowe butki. Największy dmg z buta tutaj mamy :)

Talizmany:
9x Shadow Skiller 30l i w górę. 3x Shadow Skiller 12fhr
10sc 20l
1sc 5fhr
Annihilus 20/xx
Assasin torch 20/xx

Resy polecam 15 i w górę conajmniej. A Shadow skillery nie muszą być z life, jak ktoś biednejszy, choć to assa dla burżujów ;p

Prebuff/precast:
Circ 3shadow sk
Amu 3shadow sk
2x Claws z jak najwyższym lvl venom. Ja mam 2assa 3venom 2BoS co daje łącznie 5 do venom.
Demon limb (enc)
To trzeba dokupić, a co zakładamy:
Oczywiście to co wyżej(bez demon limba, on tylko na free)+ bk+soj+shadowdancery+bramble (jeśli zmieniamy później na forti). Zakładamy te itemy, zapuszczamy venom, bos, zakładamy itemy pod odpowiednią postać na pcl i gramy :) .

VI. Resy, dr
Więc mamy tak: na normie na prawdę ciężko będzie nam wyciągnąć ujemne resy. Na koszmarze mamy -40 res, na hellu -100. Na szczęście na pcl bijemy się na normie ;]
Za questy z anyą możemy uzbierać +30 res. Jednak istnieje cos takiego jak anya bug, co imho bugiem nie jest (na hc tego nie ma ;c), i powoduje to, że gdy zginiemy w grze, resy które otrzymaliśmy za trzykrotne uratowanie anyi tracimy do czasu zrobienia tzw. Brb czyli wyjścia i wejścia do gry. Nie widać tego w okienku postaci.
20(anni) + 20(torch) + 30(CoA) = 70. 70 base res mamy. Mało jak cholera. Dlatego polecam pcl ;d
(melee|casters)
Fire res: 70 + 30(bramble) = 100 | 180
Cold res: 70 + 30(trangi) = 100 | 180
Light res: 70 + 0 = 70 | 150
Psn res: 70 + 100(bramble) = 170 | 250

Na hellu mamy resy 0/0/-30/75 :D (liczę bez anyi)
Na normie wszystko max, tyle co 70 light res. Ogólnie to mało resów, a szkoda. Jednak da się przeboleć, zwłaszcza, że to co wyżej to resy vs melee chars.
Na casterów dodatkowo zakładamy: 50(jade) + 30(mara) = 80
Czyli na hellu w takim wypadku mamy: 75/80/50/75 co wygląda o wiele ładniej. Słabo z light. A szkoda. Aczkolwiek mamy przecież tg i 2x wisp ;] Trzeba albo przeboleć, albo jak zupełnie sobie nie radzimy, włączyć fade lub abs ;d
Dr: 15(verdu) + 31(CoA 'BerBer') = 46 dr. To dużo, i to wystarczy. Gdybyśmy eni używali, mielibyśmy max :)

VII Co i kiedy ubieramy.
Na pcl i free zarówno nosimy tak: Bramble, CoA, Bartuc, Chaos, Shadow Dancer, Trang Gloves, Mara, Raven, BK, Verdungo.
Na postacie melee, takie jak smit czy barb potrzebujemy sporo ar, żeby w ogóle trafić. Dlatego na większość palów i wszystkie barby zakładamy angelic combo. Reszta pozostaje taka sama. Według uznania można zmienić butki na Gore Rider, ow sie przydaje.
Jedziemy po kolei, jak na pcl jest :)

Sorc FB
85 max res i ogółem 200res bez abs. Domyślnie mamy 75 fire res, natomiast specjalnie na tą panią zakładamy infernostride :) Max res mamy 85 i dodatkowo troche fire resa. Jednak wypadało by zdjąć marę i założyć jakiś inny amulet, np. Cat's eye ponieważ 180 fire res + 30 z infernostride daje nam 210. O 10 za dużo. 0 abs here ;/

Sorc orb
Argh, już jej nie lubie. Zdejmujemy bramble :( +5% max cold res niestety. A max możemy mieć 75.
Resa ogólnego 190. Specjalnie na tą okazję trzeba założyć forti (+30res), ale trzeba zdjąć marę bo znowu o 10 res za dużo ;/ Zakładamy kotka, kruczka i bulkatoska.

Sorc blizz
I tu też gonimy z forti ;C Jednak zakładamy 2x raven. Ale za to mary nie ściągamy :) 210 res max.

Sorc light
Wisp i tyle, więcej sie nie da. Res mamy mało, o ile nie kupiliśmy jakiegoś fajnego jewela z light res do naszego jade talona. 30 res + jeżeli mamy jewel. Max 200, mamy 150(z jewelem 180).

___Do większości sorc zakładamy gore ridery, ponieważ ow się wyjątkowo przyda___

Foh
Thundergod's Vigor tutaj. Max 85 res, całego resa 210. A my mamy 150...
Zresztą, trochę ciężko vs foh się ubrać. Z jednej strony, to pal jest, ma dużo defa więc trzeba by było nice ar mieć, a z drugiej strony, to caster, więc resy by sie przydały. Ja tam zwykle vs foh idę na całego, modlę się o udane c/c bloki i zakładam max ar :)

Asn trap & Asn hybrid
Jak przy sorc light.

Na smity, ele duduf, hammerów, barbów
Zakładamy angelic combo

Co do free rulz, na melee zakładamy max ar i max dmg, na casters oprócz dudu ele zakładamy max res max abs nice dmg. A ele zaliczmy do melee, z tym wyjątkiem, że koniecznie ubieramy ravena.
Głównie nosimy bramble, vs sorc można się pobawić w forti, bo psn i tak omija es :)
Przypomnę tylko, jakie kupiliśmy itemy, na poszczególne żywioły:
Fire: dwarf x2, infernostride, rising sun
Cold: raven x2, snowclash
Light: tg, wisp x2

VIII Progi
Przy Runic Talons i BoS spokojnie wyciągamy max ias, o to się martwić nie trzeba. Stosowania fade nie polecam, chociaż przydatne na psn nec.
Fhr mamy dużo: 50(bramble) + 30(bartuc/jade) + 10(verdu) + 30(shadowdancers) + CoA(30) = 150 fhr. Dobry wynik, i to bez ubierania żadnych specjalnych itemów. Po progu 86 fhr, mamy próg 200, warto do niego dobić vs chociażby max fcr trapsins. Do tego wystarczą 4x shadow sk 12fhr i 1sc 5fhr. FBR nas nie obchodzi, blok c/c ma z tego co pamiętam dwie lub trzy klatki i zmienić się tego nie da.

IX PCL
Ta sin dobrze się spisuje na pcl, a nawet bardzo dobrze. Gramy nią only 1v1 bo w tvt nie ma zbytnio co do roboty bez trap.
Co tam zasady przyszykowały:
Hammer vs WW Asn, hammer bez Świętej Tarczy
faajnie :)

Hammer vs smiter/melee dru/ww asn, hammer bez Koncentracji
Jeszcze bardziej fajnie

Barb vs Melee Dru, WW Asn barb nie może używać Okrzyku
Nie będzie trzeba dużego ar żeby trafić :)

Hybryda z Chaosem ograniczenie Otwarcia Ran (Open Wounds, OW) do 40
Dlatego nie nosimy fury na pcl, a bartuci.

WW asn może używać Harta (Fortitude)
Więc uzywamy

Fizyczne postacie vs orb nie używają Otwarcia Ran (OW), wyjątek stanowi WW Asn
yeah

Asn vs dru ele/sorc orb nie używa Mistrza Cienia (Shadow Mastera) i Psychicznego Młota (Psychic Hammer)
Asn vs asn (trap), ograniczenie maksymalnych odporności do 85 w przypadku używania c/c (2 katary). Bez absów
Asn vs smite nie używa Psychicznego Młota
Asn vs foh aska wybiera c/c lub absorbcję

c/c ofc

IX Strategie walki
Smite/Zeal/Charger: stawiamy jedną, jakąkolwiek trap, i czekamy aż się uruchomi. Jeżeli tak się stanie, robimy ww byle gdzie, a po chwili zobaczymy paladynka który za nami jedzie na szarży. Ogólnie paladyn będzie nam cały czas robił charge lagi, jeżeli tylko zobaczymy, że podczas szarży, na mapce ikonka paladyna się zatrzymała, to znaczy, że właśnie jest za naszymi plecami.
Foh:Szybka ofensywa. Nie ma co czekać na niego ponieważ łatwo oberwiemy: df i ww. Na PCL fohy są o wiele słabsze niż na free, dlatego trochę więcej wytrzymamy.
Hammer: jak campi i stoi w polu młotków to zmuszamy go do ofensywnej gry atakiem zwanym blade fury. Gdy jednak ciągle biega na szarży i stara się nas zamknąć w polu młotków, robimy fast df i długie ww-away, żeby nas młotek nie trafił. Do skutku
Sorc fb: szybko kończymy. Df i szybkie krótkie ww. Przed df wypadało by mieć pewność, że na nl nie jesteśmy.
Sorc orb: jak wyżej, tyle, że bez tego o nl ;p
Sorc blizz: jak widzimy po df nad sobą bryły lodu to robimy długie ww, zamiast kilku krótkich. Reszta jak u orb
Sorc light: jak u fb
Dru melee: jak fury to łatwo. Jeździmy ww po kątach, nigdy przez środek. Natomiast gdy mamy do czynienia z rabbies, to prawdopodobnie jest już po nas. Nie bawimy się w żadne trójkąty, tylko robimy ww-away, tak by dru biegł za naszym ww. Gdy już dostaniemy, na 90% jesteśmy martwi. Wtedy trzeba szybkie df i ww średniej długości mniej więcej w tym kierunku w którym ten dru ucieka.
Dru ele: spokojnie czekamy na jego tele na nasza głowę. Tu liczy się refleks. Jeśli tylko go zauważymy, robimy ww-away, lub ryzykujemy, jeżdżąc po nim krótkimi ww w różne strony.
Ama bow: szybko znikamy jej z mapki i z zaskoczenia ją atakujemy. Ma low life więc szybko powinna gryźć ziemię.
Ama java: na pcl takich mało, na free takich dużo, ze względu na fc ofc. Na fc ubieramy full abs. Lame vs lame będzie ;p Nasza assa powinna wygrać. Zasada podobna jak z bow.
Ama psn: mało takich, jednak większych problemów sprawiać nie powinna. Gramy jak z javą.
Nec bone: średnio trudno. Krótkie szybkie ww proponuje. Bp to nie wiekszy problem, mamy df i ww :)
Nec psn: jak dostaniemy lr, chwile campimy i włączamy fade :) . W ogóle można włączyc fade na cały duel, bo taki nec w miarę izi jest, albo żadnego dobrego nie spotkałem.
Nec summon: no wai. Będzie ciężko. Jak wygramy, to cudem. Skupiamy się głównie na samym nec, bo niektóre szkielety mają chyba psn immune.
Assa trap: wypadało by nie grać def. Szybko kończyć raczej.
Assa hybrid: hu, tu ciężko. Pewnie będzie grała bardziej ww niż trap, z doświadczenia wiem ;) Dlatego trapami się póki co nie przejmujemy, tylko sie wymieniamy ww. Ogólnie ciężko.
Assa ww: nie pisze jak bo nie wiem
Barb ww: jak z assą ww :D a tak rly, to nie robimy ww zaraz za ww barba, staramy się uderzać w innym kierunku i złapać odpowiedni moment na ww.
Barb frenzy: jak z tymi wszystkimi palami (paladynami ;]) smitami :)
Bu Barb: łatwy, podobnie jak z psn nec.

X Osiągi
Max ar (angel):
HP: 2,1k
DMG WW: 6,3k
DMG Blade Fury: 4,8k
AR: 16k, z enc: 22k

Max dmg (2x raven, mara):
HP: 2,1k
DMG WW: 6,5k
DMG Blade Fury: 4,9k
AR: 9,3k

Max res (forti, mara, 2xraven):
HP: 2,1k
DMG WW: 5,8k
DMG Blade Fury: 4,4k
AR: 8,3k
Resy mamy na hellu, z 3x anya q: 75/80/75/75

Dodatkowo, przy każdym z tych setupów mamy 62% c/c bloku :) A przy tym co taki blok blokuje, 1% to jest sporo.

Mało hp, leczymy tym, że mamy wysoki dmg, i na prawdę solidne ar. Taka assa kosi ładnie, jak już wyżej pisałem, polecam granie tylko 1v1, bo na tvt taka assa się nie nadaje. Tańszym rozwiązaniem jest ubranie assy w nataly set wypchany rbfami psn 5/5 die, chaos w runic talons, verdungo, trangi, angel combo i mamy 4k dmg i 14k ar, resy srednie.
Anyway, życzę powodzenia i ślę podziękowania dla imperium diablo (skąd opisy itemów) za przejrzyste skatalogowanie rzeczy ;]

eatfood
Zgłoś błąd.