|
3. Jeśli
nasza postać zginie w trybie single player możemy wtedy
wczytać wcześniej zapisany stan gry, natomiast w trybie
multiplayer gdy zginiemy nasza postać upuszcza
wszystkie noszone na sobie przedmioty (wyjątkiem jest 16
poziom), ponadto zabitą postać może wskrzesić inny gracz
za pomocą zwoju/laski wskrzeszenia. Jeśli natomiast nie
ma nas kto wskrzesić klikamy w menu na "Restart in Town"
po czym nasza postać pojawia się w mieście, po czym
ponownie możemy zejść do podziemi np zabrać swoje
przedmioty.
4. W trybie Single Player
gdy rozpoczynasz nowa grę tą sama postacią (wcześniej
przechodząc nią Diablo), to nie ma możliwości
bezpośredniego zejścia na 5, 9, i 13 poziom. Musisz od
początku torować sobie drogę zaczynając od 1 poziomu
podziemi. Natomiast w trybie Multi Player jest
możliwość bezpośredniego zejścia na 5, 9, 13 poziom
podziemi, nawet gdy po raz pierwszy zaczynamy grę, warunkiem jednak jest, aby nasz bohater
posiadał poziom postaci odpowiednio 8 dla 5
poziomu podziemi, 13 dla 9 poziomu podziemi, 17 dla 13
poziomu podziemi.
5. Gdy w trybie Single
Player nasz bohater zejdzie na 1, 5, 9, lub 13,
poziom w podziemiach, mówi odpowiedni dla danego poziomu
tekst (zobacz dział "Dialogi"), natomiast w trybie
multiplayer nasz bohater po zejściu na te poziomy nie
mówi żadnego tekstu.
6. W Single Player u
Griswold'a oprócz broni i zbroi możemy kupić również
pierścienie i amulety (lub znaleźć w podziemiach). W
multiplayer Griswold nie sprzedaje biżuterii.
pierścienie i amulety można znaleźć jedynie w
podziemiach.
7. W trybie single player
eliksiry mogą zostać kupione zarówno u Adrii jak i
Pepina lecz warunkiem jest by nasza postać zeszła na 13
poziom do Hell albo do Hive lub Crypt w Hellfire. W
trybie multiplayer eliksiry sprzedaje jedynie Adria i
tylko od tego czsu gdy nasz bohater zdobędzie 26 poziom
postaci.
8. W Hellfire oleje
Accuracy, Mastery, Hardening, Imperviousness, Sharpness,
Death, Permanence, Skill, wystepuja tylkow trybie
Single Player.
9. Czar Resurrection
występuje tylko w trybie Multiplayer.
10. W trybie multiplayer
nigdy nie znajdziemy następujących przedmiotów
unikalnych: Bramble, Crackrust, The Deflector,
Gonnagal's Dirk, Lightforge, The Mangler.
W rozszerzeniu do Diablo - Hellfire dochodzą jeszcze
następujące unikaty których również nie znajdziemy w
trybie multiplayer: Armor of Gloom, Demonspike Coat,
Giant's Knuckle, The Grizzly, Inferno, Karik's Ring,
Mercurial Ring, Ring of Magma, Ring of the Mystics,
Xorine's Ring.
11. W trybie single player
potwory mają o połowę mniej punktów życia niż potwory w
trybie multiplayer.
12. W trybie single player
nie ma możliwości włączenia automapy w mieście, jedynie
tylko w podziemaich, natomiast w trybie multiplayer
automapa w mieście jest dostepna. Ponadto w trybie
multiplayer na automapie, oprócz poziomu podziemi na
którym się znajdujemy widzimy również nazwę gdy i (o ile
istnieje) hasło do gry.
|
|
13. W
trybie single player występuje wiele losowo generowanych
zadań, natomiast w trybie multiplayer występują zawsze 4
te same zadania: The Butcher, The Curse of King
Leoric, Archbishop Lazarus, oraz Diablo.
14. W trybie single player zabijając Butchera
otrzymujemy przedmiot The Butcher's Cleaver, natomiast
zabijając Leoric'a otrzymujemy The Undead Crown.
Natomiast w trybie multiplayer zabijając Leorica lub
Butchera otrzymujemy losowo wygenerowany magiczny
przedmiot.
15. W trybie single player
Leoric znajduje się w mini levelu (Grobowiec Leoric'a), do którego zejście
znajduje się na 3 poziomie podziemi, natomiast w trybie
multiplayer Leoric znajduje się gdzieś na 3 poziomie
podziemi.
|