:: HOME
 :: News
 :: Wstęp
 :: Autorzy
 :: Księga Gości
 :: Forum
 :: FAQ

 :: WPROWADZENIE DO GRY
 :: Informacje Wstępne
 :: Wprowadzenie i Tutorial
 :: Interfejs Gry
 :: Podsumowanie Sterowania

 :: DIABLO/HELLFIRE
 :: Prolog
 :: Postacie
 :: NPC
 :: Potwory
 :: Bossowie
 :: Czary
 :: Kapliczki
 :: Affixy
 :: Quest
 :: Info o Przedmiotach
 :: Przedmioty
 :: Przedmioty Questowe
 :: Inne Przedmioty
 :: Unikaty
 :: Niewykrywalne Unikaty
 :: Szansa na unikat
 :: Obiekty w Podziemiach
 :: Multiplayer
 :: Battle.net
 :: Kalkulatory
 :: Command.txt
 :: Doświadczenie
 :: Zdobywanie doświadczenia
 :: Diablo na PSX
 :: Dialogi
 :: Bugi w Diablo 1
 :: Ciekawostki

 :: ŚWIAT DIABLO
 :: Bohaterowie
 :: Przedmioty w Khanduras
 :: Czary i Magia
 :: Bestiariusz
 :: Librarius Ex Horadrim
 :: Natura Kamieni Dusz
 :: Linia Czasu

 :: SPOLSZCZENIE Do Diablo
 :: Instalacja 
 :: Screeny
 :: Zmiany
 :: Pobierz Spolszczenie

 :: DOWNLOAD
 :: Spolszczenie
 :: Programy
 :: Multimedia
 :: Inne

 :: INNE
 :: Single vs Multiplayer
 :: Mediaplayer
 :: Credits Diablo 1
 :: Credits Hellfire
 :: Diablo & Diablo 2
 :: Konwersja
 :: Wyróznienia
 :: Linki




Awake Warriors - Diablo Hellfire Guild
Diablo Hellfire Awakening

Imperium Diablo


 

Diablo Hellfire - Potwory

W Diablo każdy potwór posiada cztery podtypy, które różnią się kolorem i właściwościami. W Hellfire potwory nie mają podtypów tak jak w Diablo, lecz kilka potworów istnieje w dwóch podobnych odmianach.

W tabelkach poniżej, zostały przedstawione wszystkie potwory występujące w Diablo i Hellfire. Statystyki dla wszystkich potworówzapisane są w trzech liniach, które odpowiadają trzem poziomom trudności.  Pierwsza linia to poziom Normal, środkowa to  Nightmare a trzecia najniższa to Hell. Odpornośći i Immunitety dla poziomu Normal i Nightmare są te same, dlatego dlatego tabelka nie zawiera tych danych dla poziomu Nightmare. Dlvl na każdym poziomie jest taki sam, dlatego podany jest tylko jeden raz.

Odporności i Immunitety - podane są w kolumnie oznaczonej skrótem "MFL" gdzie "M" to Magic, "F" Fire a "L" to Lighting. Poniżej MFL podane są oznaczenie "I", "R", "-", gdzie "I" oznacza Immunitet, "R" Odporność, a "-" oznacza brak odporności i immunitety. Przykładowo jeśli potwór posiada takie oznaczenie "IR-", to ma immunitet na magie (I), odporność na ogień (R), oraz brak odporności na błyskawice (-).


Wyjaśnienie oznaczeń

dlvl - poziom na którym może występować dany potwór.
mlvl - poziom potwora.
HP1 - życie potwora.
SP - tryb Single Player.
MP - tryb Multi Player.
AC - Klasa Zbroi
To Hit% - Skuteczność Ataku %
Damage - Obrażenia
MFL - Magic, FIre, Lighting.
IR- "I" - immunitet, "R" - odporność, "-" - brak immunitetu i odporności.
Exp - Doświadczenie.
U - Undead, A - Animals, D - Demons - U - nieumarli A - zwierzęta D - demony.

1Życie potworów w trybie Single Player na poziomie Normal jest takie samo zarówno dla Diablo jak i dla Hellfire, natomiast w trybie Multi Player życie potworów w Hellfire jest identyczne jak życie potworów w Diablo w trybie Multi Player.

POTWORY WYSTĘPUJĄCE W DIABLO

Zombie

Zombi Ghul Gnijące Ścierwo Czarna Śmierć
Zombie - Nieumarli
Nazwa dlvl mlvl HP
(Hellfire)
HP
(Diablo)
AC To Hit% Damage MFL Exp
SP MP
Zombi 1 - 2 1
16
31
2 - 3
56 - 59
108 - 112
4 - 7
13 - 22
19 - 31
5
55
85
10
95
130
2 - 5
8 - 14
14 - 26
I--

I--
54
2 108
4 216
Ghul 2 - 3 2
17
32
3 - 5
59 - 65
112 - 120
7 - 11
22 - 32
31 - 47
10
60
90
10
95
130
3 - 10
10 - 24
18 - 46
I--

I--
58
2 116
4 232
Gnijące Ścierwo 2 - 4 4
19
34
7 - 12
71 - 86
128 - 148
15 - 25
46 - 76
63 - 103
15
65
95
25
110
145
5 - 15
14 - 34
26 - 66
I--

IR-
136
2 272
4 544
Czarna Śmierć1 3 - 5 6
21
36
12 - 20
86 - 110
148 - 180
25 - 40
76 - 121
103 - 163
20
70
100
30
115
150
6 - 22
16 - 48
30 - 94
I--

I-R
240
2 480
4 960

1Czarna Śmierć posiada zdolność do obniżania na stałe punktów życia postaci o 1 punkt podczas skutecznego ataku.

Upadli

Upadły Podrzynacz Diablik Mroczny
Upadli z włócznią1 - Zwierzęta
Nazwa dlvl mlvl HP
(Hellfire)
HP
(Diablo)
AC To Hit% Damage MFL Exp
SP MP
Upadły 1 - 3 1
16
31
1 - 2
53 - 56
104 - 108
1 - 4
4 - 11
7 - 19
0
50
80
15
100
135
1 - 3
6 - 10
10 - 18
  46
2 092
4 184
Podrzynacz 2 - 3 3
18
33
2 - 4
56 - 62
108 - 116
4 - 8
13 - 25
19 - 35
5
55
85
20
105
140
2 - 5
8 - 14
14 - 26
  80
2 160
4 320
Diablik 2 - 4 5
20
35
6 - 12
68 - 86
124 - 148
12 - 24
37 - 71
51 - 99
10
60
90
25
110
145
3 - 7
10 - 18
18 - 34


-R-
155
2 310
4 620
Mroczny 3 - 5 7
22
37
10 - 18
80 - 104
140 - 172
20 - 36
61 - 109
83 - 147
15
65
95
30
115
150
4 - 8
12 - 20
22 - 38


--R
255
2 510
5 020

1Kiedy postać zabije potwora, Upadli uciekną od postaci na krótką chwilę.


Upadli z mieczem1 - Zwierzęta
Nazwa dlvl mlvl HP
(Hellfire)
HP
(Diablo)
AC To Hit% Damage MFL Exp
SP MP
Upadły 1 - 3
1
16
31
1 - 2
53 - 56
104 - 106
2 - 5
7 - 16
11 - 23
10
60
90
15
100
135
1 - 4
6 - 12
10 - 22


52
2 104
4 208
Podrzynacz 2 - 3
3
18
33
2 - 4
56 - 62
108 - 116
5 - 9
16 - 28
23 - 39
15
65
95
20
105
140
2 - 7
8 - 8
14 - 34


90
2 180
4 360
Diablik 2 - 4
5
20
35
8 - 12
74 - 86
132 - 148
16 - 24
49 - 73
67 - 99
20
70
100
25
110
145
4 - 10
12 - 24
22 - 46


-R-
180
2 360
4 720
Mroczny 3 - 5
7
22
37
12 - 18
86 - 106
148 - 172
24 - 36
73 - 109
99 - 147
25
75
105
30
115
150
4 - 12
12 - 28
22 - 54


--R
280
2 560
5 120

1Kiedy postać zabije potwora, Upadli uciekną od postaci na krótką chwilę.

Szkielety

Sszkielet Trup z Toporem Płonący Trup Kościej
Szkielety - Nieumarli
Nazwa dlvl mlvl HP
(Hellfire)
HP
(Diablo)
AC To Hit% Damage MFL Exp
SP MP
Szkielet
1 - 2
1
16
31
1 - 2
53 - 56
104 - 108
2 - 4
7 - 13
9 - 19
0
50
80
20
105
140
1 - 4
6 - 12
10 - 22
I--

I--
64
2 128
4 256
Trup z Toporem
2 - 3
2
17
32
2 - 3
56 - 59
108 - 112
4 - 7
13 - 22
19 - 31
0
50
80
25
110
145
3 - 5
10 - 14
18 - 26
I--

I--
68
2 136
4 272
Płonący Trup
2 - 4
4
19
34
4 - 6
62 - 68
116 - 124
8 - 12
25 - 37
35 - 51
5
55
85
30
115
150
3 - 7
10 - 18
18 - 34
IR-

II-
154
2 308
4 616
Kościej
3 - 5
6
21
36
6 - 10
68 - 80
124 - 140
12 - 20
37 - 61
51 - 83
15
65
95
35
120
155
4 - 9
12 - 22
22 - 42
I-R

I-R
264
2 528
5 056

Szkielety Łucznicy

Szkielet Trup z Łukiem Płonący Trup Kościej
Szkielety Łucznicy1 - Nieumarli
Nazwa dlvl mlvl HP
(Hellfire)
HP
(Diablo)
AC To Hit% Damage MFL Exp
SP MP
Szkielet
2 - 3
3
18
33
1 - 2
53 - 56
104 - 108
2 - 4
7 - 13
11 - 19
0
50
80
15
100
135
1 - 2
6 - 8
10 - 14
I--

I--
110
2 220
4 440
Trup z Łukiem
2 - 4
5
20
35
4 - 8
62 - 66
116 - 132
8 - 16
25 - 33
35 - 67
0
50
80
25
110
145
1 - 4
6 - 12
10 - 22
I--

I--
210
2 420
4 840
Płonący Trup 3 - 5
7
22
37
5 - 12
65 - 86
120 - 148
10 - 24
31 - 73
43 - 99
5
55
85
30
115
150
1 - 6
6 - 16
10 - 30
IR-

II-
364
3 728
5 456
Kościej
4 - 6
9
24
39
7 - 22
71 - 116
128 - 190
15 - 45
46 - 136
63 - 183
15
65
95
35
120
155
2 - 9
8 - 22
14 - 42
I-R

I-R
594
3 188
6 376

1Mogą strzelać w golema ognistymi strzałami bez względu na dystans (musi być kontakt wzrokowy z celem) ale nie "aktywują się" dopóki golem nie będzie w pobliżu.

Szkielety Kapitanowie

Szkielet Kapitan Trupi Kapitan Płonący Trup Kapitan Kościej Kapitan
Szkielety Kapitanowie - Nieumarli
Nazwa dlvl mlvl HP
(Hellfire)
HP
(Diablo)
AC To Hit% Damage MFL Exp
SP MP
Szkielet Kapitan
1 - 3
2
17
32
1 - 3
53 - 59
104 - 112
3 - 6
10 - 19
15 - 27
10
60
90
20
105
140
2 - 7
8 - 18
14 - 34
I--

I--
90
2 180
4 360
Trupi Kapitan
2 - 4
4
19
34
6 - 10
68 - 80
124 - 140
12 - 20
37 - 61
51 - 83
5
55
85
30
115
150
3 - 9
10 - 22
18 - 42
I--

I--
200
2 400
4 800
Płonący Trup Kapitan 3 - 5
6
21
36
8 - 15
74 - 95
132 - 160
16 - 30
49 - 91
67 - 123
15
65
95
35
120
155
4 - 10
12 - 24
22 - 46
IR-

II-
393
2 786
5 472
Kościej Kapitan
4 - 6
8
23
38
17 - 25
101 - 125
168 - 200
35 - 50
106 - 151
143 - 203
30
80
110
40
125
160
5 - 14
14 - 32
26 - 62
I-R

I-R
604
3 208
6 416

Ścierwojady

Ścierwojad Zjadacz Zarazy Cieniozwierz Rozcinacz Kości
Ścierwojady1- Zwierzęta
Nazwa dlvl mlvl HP
(Hellfire)
HP
(Diablo)
AC To Hit% Damage MFL Exp
SP MP
Ścierwojad
1 - 3
2
17
32
1 - 3
53 - 59
104 - 112
3 - 6
10 - 19
15 - 27
10
60
90
20
105
140
1 - 5
6 - 14
10 - 26


- R -
80
2 160
4 320
Zjadacz Zarazy
2 - 4
4
19
34
6 - 12
68 - 86
124 - 148
12 - 24
37 - 73
51 - 99
20
70
100
30
115
150
1 - 8
6 - 20
10 - 38


- - R
188
2 376
4 752
Cieniozwierz
3 - 5
6
21
36
12 - 18
86 - 104
148 - 172
24 - 36
73 - 109
99 - 147
25
75
105
35
120
155
3 - 12
10 - 28
18 - 54


- R -
375
2 750
5 500
Rozcinacz Kości
4 - 6
8
23
38
14 - 20
92 - 110
156 - 180
28 - 40
85 - 121
115 - 163
30
80
110
35
120
155
5 - 15
14 - 34
26 - 66
R - -

- - R
552
3 104
6 208

1Ścierwojady posiadają zdolność szybszej regeneracji punktów życia podczas "żerowania" na martwych potworach.

Skrzydlate Czarty

Czart Migadło Mrok Chowaniec
Skrzydlate Czarty1 - Zwierzęta (Chowaniec jest demonem)
Nazwa dlvl mlvl HP
(Hellfire)
HP
(Diablo)
AC To Hit% Damage MFL Exp
SP MP

Czart
2 - 3
3
18
33
1 - 3
53 - 59
104 - 112
3 - 6
10 - 19
15 - 27
0
50
80
35
120
155
1 - 6
6 - 16
10 - 30


102
2 204
4 408

Migadło2
3 - 5
7
22
37
6 - 14
68 - 92
124 - 156
12 - 28
37 - 85
51 - 115
15
65
95
45
130
165
1 - 8
6 - 20
10 - 38


340
2 680
5 360

Mrok3
4 - 6
9
24
39
14 - 18
92 - 104
156 - 172
28 - 36
85 - 109
115 - 147
35
85
115
70
155
190
4 - 12
12 - 28
22 - 54
R - -

R - -
509
3 018
6 036

Chowaniec4
6 - 8
13
28
43
10 - 17
80 - 101
140 - 168
20 - 35
61 - 106
83 - 143
35
85
115
50
135
170
4 - 16
12 - 36
22 - 70
R - I

R - I
448
2 896
5 792

1Skrzydlate Czarty nigdy nie upuszczą złota albo przedmiotu, jednak unikalne Skrzydlate Czarty mogą to zrobić.
2Migadła posiadają umiejętność teleportacji na pole przylegającej do tego, na której stoi postać, zaraz po skutecznym ataku postaci, oraz wpadają w "Odzyskiwanie Równowagi". Można powiedzieć że teleportacja to ich "Odzyskiwanie Równowagi"
3Mrok posiada umiejętność szarżowania, jak Rogate Demony, lecz nigdy nie łączą jej z atakiem. Po prostu jest to jeden z ich sposobów poruszania się.
4Chowańce posiadają umiejętność rzucenia "stojącej" wiązki błyskawic podczas ataku

Ukryci

Ukryty Tropiciel Niewidoczny Tkacz Iluzji
Ukryci1 - Demony
Nazwa dlvl mlvl HP
(Hellfire)
HP
(Diablo)
AC To Hit% Damage MFL Exp
SP MP
Ukryty
2 - 5
5
20
35
4 - 12
62 - 86
116 - 148
8 - 24
25 - 73
35 - 99
25
75
105
35
120
155
3 - 6
10 - 16
18 - 30


278
2 556
5 112
Tropiciel
5 - 7
9
24
39
15 - 22
95 - 116
160 - 188
30 - 45
91 - 136
123 - 183
30
80
110
40
125
160
8 - 16
20 - 36
28 - 70


630
3 260
6 520
Niewidoczny
6 - 8
11
26
41
17 - 25
101 - 100
168 - 200
35 - 50
106 - 151
143 - 203
30
80
110
45
130
165
12 - 20
28 - 44
54 - 86
R - -

I - -
935
3 870
7 740
Tkacz Iluzji2
8 - 10
13
28
43
20 - 30
110 - 140
180 - 220
40 - 60
121 - 181
163 - 243
30
80
110
60
145
180
16 - 24
36 - 52
70 - 102
RR -

IR -
1 500
5 000
10 000

1Ukryci posiadają zdolność znikania. Zawsze są aktywni i zawsze widzą postać, nawet gdy ma ona maksymalnie obniżony promień światła, bez względu na dystans oraz na to czy mają kontakt wzrokowy. Pojawią w odległości 4 (pól) od postaci, znikną w odległości 6 (pól)
2Podczas uciekania od postaci (zaraz po skutecznym uderzeniu postaci), trafienie Tkacza Iluzji jest niemożliwe.

Ludzie Kozły

Klan Ciała Klan Skały Klan Ognia Klan Nocy
Ludzie Kozły2 - Demony
Nazwa dlvl mlvl HP
(Hellfire)
HP
(Diablo)
AC To Hit% Damage MFL Exp
SP MP
Klan Ciała
21
4 - 6
8
23
38
15 - 22
95 - 116
160 - 188
30 - 45
91 - 136
123 - 183
40
90
120
50
135
170
4 - 10
12 - 24
22 - 46


460
2 920
5 840
Klan Skały
5 - 7
10
25
40
20 - 27
110 - 131
180 - 208
40 - 55
121 - 166
163 - 223
40
90
120
60
145
180
6 - 12
16 - 28
30 - 54
R - -

I - -
685
3 370
6 740
Klan Ognia
6 - 8
12
27
42
25 - 32
125 - 146
200 - 228
50 - 65
151 - 196
203 - 263
45
95
125
70
155
190
8 - 16
20 - 36
38 - 70
- R -

- I -
906
3 812
7 624
Klan Nocy
7 - 9
14
29
44
27 - 35
131 - 155
208 - 240
55 - 70
166 - 211
223 - 283
50
100
130
80
165
200
10 - 20
24 - 44
46 - 86
R - -

I - -
1 190
4 380
8 760

1Na 2 poziomie występują tylko w zadaniu Zatrute Źródło.
2Ludzie Kozły posiadają drugi "wirujący" atak, który wykonują wtedy gdy ich HP jest niskie. Klany; Ciała, Skały i Ognia posiadają bazową skuteczność ataku 0%, 85% oraz 120% a obrażenia 0-0, 4-4 oraz 6-6. Klan Nocy posiadaja bazową skuteczność ataku 15%, 100% oraz 135% a obrażenia 30-30, 64-64 oraz 126-126.


Ludzie Kozły - Łucznicy1 - Demony
Nazwa dlvl mlvl HP
(Hellfire)
HP
(Diablo)
AC To Hit% Damage MFL Exp
SP MP
Klan Ciała
22
4 - 6
8
23
38
10 - 17
80 - 101
140 - 168
20 - 35
61 - 106
83 - 143
35
85
115
35
120
155
1 - 7
6 - 18
10 - 34


448
2 896
5 792
Klan Skały

5 - 7
10
25
40
15 - 20
95 - 110
160 - 180
30 - 40
91 - 121
123 - 163
35
85
115
40
125
160
2 - 9
8 - 22
14 - 42
R - -

I - -
645
3 290
6 580
Klan Ognia

6 - 8
12
27
42
20 - 25
110 - 125
180 - 200
40 - 50
121 - 151
163 - 203
35
85
115
45
130
165
3 - 11
10 - 26
18 - 50
- R -

- I -
822
3 644
7 288
Klan Nocy

7 - 9
103
14
29
44
25 - 32
125 - 146
200 - 228
50 - 65
151 - 196
203 - 263
40
90
120
50
135
170
4 - 13
12 - 30
22 - 58
R - -

I - -
1 092
4 184
8 368

1Mogą strzelać ognistymi strzałami w Golema bez względu na dystans (musi być kontakt wzrokowy z celem) ale nie "aktywują się" dopóki golem nie będzie w pobliżu.
2Na 2 poziomie występują tylko w zadaniu Zatrute Źródło.
3Na 10 poziomie występują w zadaniu Kowadło Furii.

Suzerenowie

Suzeren Błotnista Istota Żabi Demon Łupieżca
Suzerenowie1 - Demony
Nazwa dlvl mlvl HP
(Hellfire)
HP
(Diablo)
AC To Hit% Damage MFL Exp
SP MP
Suzeren 42
5 - 7
10
25
40
30 - 40
140 - 170
220 - 260
60 - 80
181 - 241
243 - 323
55
105
135
55
140
175
6 - 12
16 - 28
30 - 54


- R -
635
3 270
6 540
Błotnista Istota 7 - 9 14
29
44
50 - 62
200 - 236
300 - 348
100 - 125
301 - 376
403 - 503
60
110
140
60
145
180
8 - 16
20 - 36
38 - 70


- - I
1 165
4 330
8 660
Żabi Demon 8 - 10 16
31
46
67 - 80
251 - 270
368 - 420
135 - 160
406 - 441
543 - 643
65
115
145
70
155
190
8 - 16
20 - 36
38 - 70
I - -

I - R
1 380
4 760
9 520
Łupieżca 10 - 12 20
35
50
80 - 100
290 - 350
420 - 500
160 - 200
481 - 601
643 - 803
70
120
150
85
170
205
10 - 20
24 - 44
48 - 86
RI -

II -
2 058
6 116
12 232

1Suzerenowie posiadają drugi rodzaj ataku wręcz. Suzeren, Błotnista Istota oraz Łupieżca posiadają bazową skuteczność ataku kolejno: 0, 85 i 120 dla trzech poziomów trudności oraz obrażenia kolejno: 0-0, 4-4 oraz 6-6. Żabi Demon posiadają bazową skuteczność ataku 40%, 125% oraz 160 a obrażenia 8-20, 20-44 oraz 38-86
2 Na 4 poziomie występują tylko w zadaniu Szyld Ogdena.

Gargulce

Skrzydlaty Demon Gargulec Krwistoszpon Skrzydło Śmierci
Gargulce1,2 - Demony
Nazwa dlvl mlvl HP
(Hellfire)
HP
(Diablo)
AC To Hit% Damage MFL Exp
SP MP
Skrzydlaty Demon 5 - 7 9
24
39
22 - 30
116 - 140
188 - 220
45 - 60
136 - 181
183 - 243
45
95
125
50
135
170
10 - 16
24 - 36
48 - 70
IR-

II-
662
3 324
6 648
Gargulec 7 - 9 13
28
43
30 - 45
140 - 185
220 - 280
60 - 90
181 - 271
243 - 363
45
95
125
65
150
185
10 - 16
24 - 36
48 - 70
I-R

I-I
1 205
4 410
8 820
Krwistoszpon 9 - 11 19
34
49
37 - 62
161 - 236
248 - 348
75 - 125
226 - 376
303 - 503
50
100
130
80
165
200
14 - 22
32 - 48
62 - 94
II-

IIR
1 873
5 746
11 492
Skrzydło Śmierci 10 - 12 23
38
53
45 - 75
185 - 275
280 - 400
90 - 150
271 - 451
363 - 603
60
110
140
80
165
200
16 - 28
36 - 60
70 - 90
I-I

IRI
2 278
8 556
13 112

1Gargulce posiadają umiejętność szybszej regeneracji punktów życia podczas gdy znajdują się w kamiennej postaci.
1Jeżeli opuścisz dany poziom i wrócisz do niego z powrotem wszystkie Gargulce będą aktywne.

Magmowe Demony

Magmowy Demon Krwawa Skała Piekielna  Istota Pan Lawy
Magmowe Demony1,2 - Demony
Nazwa dlvl mlvl HP
(Hellfire)
HP
(Diablo)
AC To Hit% Damage MFL Exp
SP MP
Magmowy Demon
8 - 9
13
28
43
25 - 35
125 - 155
200 - 240
50 - 70
151 - 211
203 - 283
45
95
125
45
130
165
2 - 10
8 - 24
14 - 48
IR-

II-
1 076
4 152
8 304
Krwawa Skała
8 - 10
14
29
44
28 - 37
134 - 161
212 - 248
55 - 75
166 - 226
223 - 303
45
95
125
50
135
170
2 - 12
8 - 28
14 - 54
II-

II-
1 309
4 618
9 236
Piekielna  Istota
9 - 11
16
31
46
30 - 40
140 - 170
220 - 260
60 - 80
181 - 241
243 - 323
50
100
130
60
145
180
2 - 20
8 - 44
14 - 86
II-

II-
1 680
5 360
10 720
Pan Lawy
9 - 11
18
33
48
35 - 42
155 - 176
240 - 268
70 - 85
211 - 256
283 - 343
60
110
140
75
160
195
4 - 24
12 - 52
22 - 102
II-

II-
2 124
6 248
12 496

1Magmowe Demony mogą uderzyć również swoją drugą ręką. Atak ten ma zwiększoną skuteczność o 10% ale obrażenia są zmniejszone o 2.
2
Magmowe Demony posiadają zdolność rzucania magmowych kul, które zadają obrażenia od ognia.

Rogate Demony

Rogaty Demon Szlamowy Goniec Uderzenie Mrozu Pan Obsydianu
Rogate Demony1 - Zwierzęta
Nazwa dlvl mlvl HP
(Hellfire)
HP
(Diablo)
AC To Hit% Damage MFL Exp
SP MP
Rogaty Demon
52
7 - 9
13
28
43
20 - 40
110 - 170
180 - 260
40 - 80
121 - 241
163 - 323
40
90
120
60
145
180
2 - 16
8 - 36
14 - 70


-R-
1 172
5 344
8 688
Szlamowy Goniec
8 - 10
15
30
45
25 - 45
125 - 185
200 - 280
50 - 90
151 - 271
203 - 363
45
95
125
70
155
190
6 - 18
16 - 40
30 - 78


-R-
1 404
4 808
9 616
Uderzenie Mrozu
9 - 11
17
32
47
30 - 50
140 - 200
220 - 300
60 - 100
181 - 301
243 - 403
50
100
130
80
165
200
8 - 20
20 - 44
38 - 86
I-R

I-R
1 720
5 440
10 880
Pan Obsydianu
10 - 12
19
34
49
35 - 55
155 - 215
240 - 320
70 - 110
211 - 331
283 - 443
55
105
135
90
175
210
10 - 22
24 - 48
46 - 94
I-R

III
1 809
5 618
11 236

1Rogate Demony posiadają zdolność szarżowania. Ich bazowa szarża posiada To Hit o wartości 500% . Obrażenia od szarży -  Rogaty Demon: 5 - 32 / 12 - 68 / 26 - 134, Szlamowy Goniec: 12 - 36 / 28 - 76 / 54 - 150, Uderzenie Mrozu: 20 - 40 / 44 - 84 / 86 - 166 oraz Pan Obsydianu: 20 - 50 / 44 - 104 / 86 - 206.
2Na 5 poziomie występują jedynie w zadaniu Męstwo.

Plujące Bestie

Kwasowa Bestia Jadopluj Czeluściowa Bestia Paszcza Lawy
Plujące Bestie1 - Zwierzęta
Nazwa dlvl mlvl HP
(Hellfire)
HP
(Diablo)
AC To Hit% Damage MFL Exp
SP MP
Kwasowa Bestia
6 - 8
11
26
41
20 - 33
110 - 149
180 - 232
40 - 66
121 - 199
163 - 267
30
80
110
40
125
160
4 - 12
12 - 28
22 - 54


I--
846
3 692
7 384
Jadopluj
8 - 10
15
30
45
30 - 42
140 - 176
220 - 268
60 - 85
181 - 256
243 - 343
30
90
110
45
130
165
4 - 16
12 - 36
22 - 70


I--
1 248
4 496
8 992
Czeluściowa Bestia
10 - 12
21
36
51
40 - 55
170 - 215
260 - 220
80 - 110
241 - 331
323 - 443
35
85
115
55
140
175
8 - 18
20 - 40
38 - 78
R--

I-R
2 060
6 120
12 240
Paszcza Lawy
12 - 14
25
40
55
50 - 75
200 - 275
300 - 400
100 - 150
301 - 451
403 - 603
35
85
115
65
150
185
10 - 20
24 - 44
46 - 86
RI-

II-
2 940
7 880
15 760

1Plujące Bestie posiadają zdolność plucia, które zadają magiczne obrażenia.

Błyskawicowe Demony

Czerwona Burza Jeździec Burzy Pan Burzy Wir Burzy
Błyskawicowe Demony1,2- Demony
Nazwa dlvl mlvl HP
(Hellfire)
HP
(Diablo)
AC To Hit% Damage MFL Exp
SP MP
Czerwona Burza
9 - 11
18
33
48
27 - 55
131 - 215
208 - 320
55 - 110
166 - 331
223 - 443
30
80
110
80
165
200
8 - 18
20 - 40
36 - 78
I - R

I - I
2 160
6 320
12 640
Jeździec Burzy
10 - 12
20
35
50
30 - 60
140 - 230
220 - 340
60 - 120
181 - 361
243 - 483
30
80
110
80
165
200
8 - 18
20 - 40
36 - 78
R - I

I - I
2 391
6 782
13 564
Pan Burzy
11 - 13
22
37
52
37 - 67
161 - 251
248 - 368
75 - 135
226 - 406
303 - 543
35
85
115
85
170
205
12 - 24
28 - 52
54 - 102
R - I

I - I
2 775
7 550
16100
Wir Burzy
12 - 14
24
39
54
45 - 75
185 - 275
280 - 400
90 - 150
271 - 451
363 - 603
40
90
120
90
175
210
12 - 28
28 - 62
54 - 118
R - I

I - I
3 177
8 354
16 708

1Błyskawicowe Demony mogą uderzyć również swoją drugą ręką. Atak ten ma obniżoną skuteczność o 20% ale obrażenia są większe o 4.
2Błyskawicowe Demony posiadają zdolność rzucania Błyskawic.

Balrogi

Pogromca Strażnik Pan Zamętu Balrog
Balrogi1 - Demony
Nazwa dlvl mlvl HP
(Hellfire)
HP
(Diablo)
AC To Hit% Damage MFL Exp
SP MP
Pogromca
10 - 12
20
35
50
60 - 70
230 - 260
340 - 380
120 - 140
361 - 421
483 - 563
60
110
140
100
185
220
12 - 20
28 - 44
54 - 86
RI-

RI-
2 300
6 600
13 200
Strażnik
11 - 13
22
37
52
70 - 80
260 - 290
380 - 420
140 - 160
421 - 481
563 - 643
65
115
145
110
195
230
14 - 22
32 - 48
62 - 94
RI-

RI-
2 714
7428
14 856
Pan Zamętu
12 - 14
24
39
54
80 - 90
290 - 320
420 - 460
160 - 180
481 - 541
643 - 723
70
120
150
120
205
240
18 - 24
40 - 52
78 - 102
RI-

RIR
3 252
8 504
17 008
Balrog
13 - 15
26
41
56
90 - 100
320 - 350
460 - 500
180 - 200
541 - 601
723 - 803
75
125
155
130
215
250
22 - 30
48 - 64
94 - 126
RI-

RIR
3 643
9 286
18 572

1Balrogi posiadają zdolność rzucania Inferno.

Żmije

Jaskinna Żmija Ognisty Dragon Złota Żmija Lazurowy Dragon
Żmije1 - Demony
Nazwa dlvl mlvl HP
(Hellfire)
HP
(Diablo)
AC To Hit% Damage MFL Exp
SP MP
Jaskinna Żmija
11 - 13
21
36
51
50 - 75
200 - 275
300 - 400
100 - 150
301 - 451
403 - 603
60
110
140
90
175
210
8 - 20
20 - 44
38 - 86
I--

I--
2 725
7 450
14 900
Ognisty Dragon
12 - 14
23
38
53
60 - 85
230 - 305
340 - 440
120 - 170
361 - 311
483 - 683
65
115
145
105
190
225
12 - 24
28 - 52
54 - 102
IR-

II-
3 139
8 278
16 556
Złota Żmija
13 - 14
25
40
55
70 - 80
260 - 320
380 - 460
140 - 180
421 - 541
563 - 723
70
120
150
120
205
240
15 - 26
34 - 56
66 - 110
I-R

I-R
3 484
8 968
17 936
Lazurowy Dragon
15 - 15
27
42
57
80 - 100
290 - 350
420 - 500
160 - 200
481 - 601
643 - 803
75
125
155
130
215
250
18 - 30
40 - 64
78 - 126
-RR

IRI
3 791
9 582
19 164

1Żmije posiadają zdolność szarżowania z To Hit o wartości 500. Ta krótka szarża posiada obrażenia o wartości 0 - 0 / 4 - 4 / 6 - 6 i jest dodawana do normalnego ataku

Sukkuby

Sukkuba Śnieżna Wiedźma Piekielny Pomiot Wypalacz Duszy
Sukkuby1 - Demony2
Nazwa dlvl mlvl HP
(Hellfire)
HP
(Diablo)
AC To Hit% Damage MFL Exp
SP MP
Sukkuba
12 - 14
24
39
54
60 - 75
230 - 275
340 - 400
120 - 150
361 - 451
483 - 603
60
110
140
100
185
220
1 - 20
6 - 44
10 - 86
R--

IR-
3 696
9 392
18 784
Śnieżna Wiedźma
13 - 15
26
41
56
67 - 87
251 - 311
368 - 448
135 - 175
406 - 526
543 - 703
65
115
145
110
195
230
1 - 24
6 - 52
10 - 102
--R

I-R
4 084
10 168
20 336
Piekielny Pomiot
14 - 15
28
43
58
75 - 100
275 - 350
400 - 500
150 - 200
451 - 601
603 - 803
75
125
155
115
200
235
1 - 30
6 - 64
10 - 126
R-I

IIR
4 480
10 960
21 920
Wypalacz Duszy
15 - 15
30
45
60
70 - 112
260 - 386
380 - 548
140 - 225
421 - 676
563 - 903
85
135
165
120
205
240
1 - 35
6 - 74
10 - 146
RIR

III
4 644
11 288
22 576

1Sukkuby posiadają zdolność rzucania Krwawych Gwiazd. Mogą one również trafić w Golema beż względu na odległość (musi być kontakt wzrokowy z celem) ale nie "aktywują się" dopóki golem nie będzie w pobliżu
2W Hellfire Piekielne Pomioty to Zwierzęta, a nie Demony.

Rycerze

Czarny Rycerz Strażnik Zagłady Pan Stali Krwawy Rycerz
Rycerze - Demony
Nazwa dlvl mlvl HP
(Hellfire)
HP
(Diablo)
AC To Hit% Damage MFL Exp
SP MP
Czarny Rycerz

12 - 14
161
24
39
54
75 - 75
275 - 275
400 - 400
150 - 150
451 - 451
603 - 603
75
125
155
110
195
230
15 - 20
34 - 44
66 - 86
R-R

R-I
3 360
8 720
17 440
Strażnik Zagłady
13 - 15
26
41
56
82 - 82
296 - 296
428 - 428
165 - 165
496 - 496
663 - 663
75
125
155
130
215
250
18 - 25
40 - 54
78 - 106
RR-

RI-
3 650
9 300
18 600
Pan Stali
132
14 - 15
28
43
58
90 - 90
320 - 320
460 - 460
180 - 180
541 - 541
723 - 723
80
130
160
120
205
240
20 - 30
44 - 64
86 - 126
RIR

IIR
4 252
10 504
21 008
Krwawy Rycerz
13 - 14
16
30
45
60
100 - 100
350 - 350
500 - 500
200 - 200
601 - 601
803 - 803
85
135
165
130
215
250
25 - 35
54 - 74
106 - 146
IRI

IRI
5 130
12 260
24 520

1Jeden Czarny Rycerz zawsze jest obecny w komnacie Diablo.
2Na 13 poziomie pojawiają się tylko w zadaniu Krwawy Marszałek.

Magowie

Radca Sędzia Kabalista Adwokat
Magowie1 - Demony
Nazwa dlvl mlvl HP
(Hellfire)
HP
(Diablo)
AC To Hit% Damage MFL Exp
SP MP
Radca2
13 - 14
25
40
55
35 - 35
155 - 155
190 - 190
70 - 70
211 - 211
283 - 283
0
50
80
90
175
210
8 - 20
20 - 44
38 - 86
RRR

RRR
3 876
9 752
19 504
Sędzia3
14 - 15
27
42
57
42 - 42
176 - 176
268 - 268
85 - 85
256 - 256
343 - 343
0
50
80
100
195
220
10 - 24
24 - 52
46 - 102
RIR

IIR
4 478
10 956
21 912
Kabalista4
15 - 15
29
44
59
60 - 60
230 - 230
340 - 340
120 - 120
361 - 361
483 - 483
0
50
80
110
205
230
14 - 30
32 - 64
62 - 126
RRI

IRI
4 929
11 858
23 716
Adwokat5
156
16 - 16
30
45
60
72 - 72
266 - 266
388 - 388
145 - 145
436 - 436
583 - 583
0
50
80
120
215
240
15 - 25
34 - 54
66 - 106
IRI

III
4 968
11 936
23 872

1Wszyscy magowie posiadają zdolność rzucania Błysku.
2Radca posiada zdolność rzucania Ognistego Pioruna.
3Sędzia posiada zdolność rzucania Wiązki Błyskawic.
4Kabalista posiada zdolność rzucania Błyskawic.
5Adwokat posiada zdolność rzucania Ognistej Kuli.
6Pojawiają się tylko na 16 poziomie oraz na 15 w zadaniu Arcybiskup Lazarus.


Specjalne potwory występujące w Diablo

W poniższej tabelce zostały opisane specjalne potwory występujące w Diablo. Tak naprawdę one są unikalne, a nie tak jak pozostałe, które są zwykłe (bazowe). Gra traktuje je jako unikalne potwory z wyjątkiem Diablo który jest zwykłym potworem jednak ze specjalnymi właściwościami. Dlatego  możliwe jest zobaczenie jego statystyk gdy się go zabije pewną ilość razy, tak jak inne zwykłe potwory. Diablo również może upuścić jakiś przedmiot. Potwory specjalne tak samo jak unikalne posiadają dwa rodzaje mlvl. Jeden jest użyty w walce i przyznawaniu punktów doświadczenia (battle) a drugi do generowania przedmiotu, który jest wyrzucany przez unikatowego potwora (item).






Rzeźnik Król Szkieletów Diablo

Special Monsters in Diablo - Demony (Skeleton King to Nieumarły)
Nazwa dlvl mlvl
battlel
mlvl
items
HP
(Hellfire)
HP
(Diablo)
AC To Hit% Damage MFL Exp
SP MP
Rzeźnik
2
6
36
66
1
1
1
110
380
540
220
661
883
50
100
130
50
130
170
6 - 12
16 - 28
30 - 54
-RR

-RR
710
3 420
6 840
Król Szkieletów1
3
14
44
74
9
9
9
120
410
580
240
721
963
70
120
150
60
140
180
6 - 16
16 - 36
30 - 70
IRR

IRR
570
3 140
6 280
Diablo2
(Diablo)
16
30
45
60
30
30
30
833
2 549
3 432
1 666
4 999
6 667
70
120
150
220
3004
3404
30 - 60
64 - 124
126 - 246
IRR

IRR
31 666
65 332
130 664
Diablo2,3
(Hellfire)
16
45
60
75
45
45
45
1 666
5 048
6 764
3 333
10 199
13 532
90
140
170
220
3004
3404
30 - 60
64 - 124
126 - 246
IRR

IRR
31 666
65 332
130 664

1W trybie Single Player Skeleton King posiada zdolność wskrzeszania szkieletów, w trybie Multi Player posiada zdolność wysysania życia. Wysysa on 100% życia, czyli każde obrażenia które zada celowi są dodawane do jego aktualnych punktów życia. Jego punkty życia mogą osiągnąć poziom wyższy niż jego maksimum punktów życia. Znany również jako Leoric.
2Diablo posiada całkowitą ochronę przed czarem Kamienna Klątwa oraz zdolność rzucania czaru Apokalipsa bez względu na odległość, posiada również umiejętność odrzucania. Mimo tego że ma status Demona odnosi obrażenia od czaru Holy Bolt. Znany również jako Pan Mroku.
3W Hellfire posiada odpór na Święty Pocisk.
4W wyniku buga, bazowa Skuteczność Ataku dla Diablo to 44% na poziomie trudności koszmar oraz 84% na poziomie trudności piekło

 

POTWORY WYSTĘPUJĄCE W HELLFIRE
 

W przeciwieństwie do potworów z Diablo, w Hellfire potwory nie mają podtypów w określonym typie potwora. Kilka potworów istnieje w dwóch podobnych odmianach. Potwory w Hellfire zostały pogrupowane na potwory z "Ula" oraz z "Krypty". Następnie są podzielone na potwory z podtypami i bez.


Potwory występujące w "Ulu"

Ul - Potwory z podtypami, U - Undead, A - Animals, D - Demons
Nazwa dlvl mlvl HP AC To Hit% Damage MFL Exp
SP MP
Kąsacz (A)

1 - 2
22
37
52
15 - 20
95 - 110
160 - 180
30 - 40
190 - 220
320 - 360
50
100
130
85
170
205
1 - 20
6 - 44
10 - 86


- - R
500
3 000
6 000
Ogon Trucizny (A)

3 - 4
24
39
54
20 - 25
110 - 125
180 - 200
40 - 50
220 - 250
360 - 400
60
110
140
85
170
205
1 - 30
6 - 64
10 - 126
- - R

- RI
1 000
4 000
8 000
Psychorb1 (A)

1 - 2
22
37
52
10 - 15
80 - 95
140 - 160
20 - 30
160 - 190
280 - 320
40
90
120
80
165
200
10 - 10
24 - 24
46 - 46


- R -
450
2 900
5 800
Necromorb1 (A)

3 - 4
24
39
54
15 - 20
95 - 110
160 - 180
30 - 40
190 - 220
320 - 360
50
100
130
80
165
200
20 - 20
44 - 44
86 - 86
- R -

- IR
1 100
4 200
8 400
Arachnon (A)

1 - 2
22
37
52
30 - 40
140 - 170
220 - 260
60 - 80
280 - 340
440 - 520
50
100
130
50
135
170
5 - 15
14 - 34
26 - 66


- - R
500
3 000
6 000
Pajęczy Lord2 (A)

3 - 4
24
39
54
40 - 50
170 - 200
260 - 300
80 - 100
340 - 400
520 - 600
60
110
140
60
145
180
8 - 20
20 - 44
38 - 86
- - R

- RI
1 250
4 500
9 000

1Psychorb oraz Necromorb posiadają zdolność rzucania magicznych pocisków, które zadają obrażenia od magii.
2Pajęczy Lord posiada zdolność plucia, które zadaje obrażenia od magii,

 

Ul- Potwory bez podtypów, U - Undead, A - Animals, D - Demons
Nazwa dlvl mlvl HP AC To Hit% Damage MFL Exp
SP MP
Rozstrzępiacz (U)

1 - 2
23
38
53
35 - 45
155 - 185
240 - 280
70 - 90
310 - 370
480 - 560
65
115
145
75
160
195
4 - 12
10 - 28
22 - 54
-RR

-RR
900
3800
7600
Ponury Bliźniak (D)

1 - 2
22
37
52
25 - 35
125 - 155
200 - 240
50 - 70
250 - 310
400 - 480
50
100
130
70
155
190
10 - 18
24 - 40
46 - 78


IR-
600
3200
6400
Piekielny Dzik1 (D)
1 - 2
23
38
53
40 - 50
170 - 200
260 - 300
80 - 100
340 - 400
520 - 600
60
110
140
70
155
190
16 - 24
36 - 52
70 - 102


-RR
750
3500
7000
Gnijący Pomiot2 (D)

2 - 3
22
37
52
15 - 15
95 - 95
160 - 160
30 - 30
190 - 190
320 - 320
25
75
105
60
145
180
10 - 25
24 - 54
46 - 106
I--

I--
250
2500
5000
Robak Biczownik (A)

3 - 4
20
35
50
15 - 15
95 - 95
160 - 160
30 - 30
190 - 190
320 - 320
50
100
130
90
175
210
12 - 20
28 - 44
54 - 86


-R-
600
3200
6400
Ognista Mrówka3 (A)

3 - 4
22
37
52
30 - 40
140 - 170
220 - 260
60 - 80
280 - 340
440 - 520
70
120
150
75
160
195
20 - 30
44 - 64
86 - 126
-I-

RIR
600
3200
6400

1Piekielny Dzik posiada zdolność odrzutu.
2Gnijący Pomiot nigdy nie wyrzuci żadnego przedmiotu czy złota.
3Ognista Mrówka posiada zdolność rzucenia Ognistej Kuli.

Potwory występujące w "Krypcie"

Krypta - Potwory z podtypami, U - Undead, A - Animals, D - Demons
Nazwa dlvl mlvl HP AC To Hit% Damage MFL Exp
SP MP
Ognisty Nietoperz1 (A)

1-2
24
39
54
30 - 40
140 - 170
220 - 260
60 - 80
280 - 340
440 - 520
70
120
150
100
185
220
15 - 20
34 - 44
66 - 86
-I-

RIR
2400
6800
13600
Piekielny Nietoperz2 (D)

3-4
29
44
59
50 - 70
200 - 260
300 - 380
100 - 140
400 - 520
600 - 760
80
130
160
110
195
230
30 - 30
64 - 64
126 - 126
RIR

RII
3600
9200
18400
Czaszkoskrzydly (U)

1-2
27
42
57
35 - 35
155 - 155
240 - 240
70 - 70
310 - 310
480 - 480
80
130
160
75
160
195
15 - 20
34 - 44
66 - 86
-RR

-RR
3000
8000
14000
Demoniczny3 (U)

3-4
30
45
60
120 - 140
410 - 470
530 - 660
240 - 280
820 - 940
1160 - 1320
50
100
130
100
185
220
40 - 50
84 - 104
166 - 206
-II

-II
5000
12000
24000
Licz4 (U)

1-2
25
40
55
40 - 50
170 - 200
260 - 300
80 - 100
340 - 400
520 - 600
60
110
140
100
185
220
15 - 20
34 - 44
66 - 86
--R

RRI
3000
8000
16000
Arcy Licz4 (U)

3-4
30
45
60
90 - 100
320 - 350
460 - 500
180 - 200
640 - 700
920 - 1000
75
125
155
120
205
240
30 - 30
64 - 64
126 - 126
RRI

III
4000
10000
20000

1Ognisty Nietoperz posiada zdolność rzucania Ognistego Pioruna.
2Piekielny Nietoperz posiada zdolność rzucania Ognistej Kuli.
3Demoniczn posiada również zdolność rzucania magicznych pocisków które zadają obrażenia od magii, jest również odporny na Święty Pocisk.
4Licz oraz Arcy Licz posiadają zdolność rzucania magicznych pocisków, które zadają obrażenia od magii.

 

Krypta - Potwory bez podtypów, U - Undead, A - Animals, D - Demons
Nazwa dlvl mlvl HP AC To Hit% Damage MFL Exp
SP MP

Grabarz1 (U)

1-1

26
41
56

60 - 120
230 - 410
340 - 580

120 - 240
460 - 820
680 - 1160

20
70
100

80
165
200

2-12
8-28
12-54

--I

RRI

2000
6000
12000

Grobowy Szczur (A)

1-2

24
39
54

40 - 60
170 - 230
260 - 340

80 - 120
340 - 460
520 - 680

30
80
110

120
205
240

12-25
28-54
56-106



-RR

1800
5600
11200

Monstrualny Diablik (A)

1-2

27
42
57

60 - 80
230 - 290
340 - 460

120 - 160
460 - 580
680 - 840

70
120
150

100
185
220

18-24
40-52
78-102

-RR

RRR

2400
6800
13600

Lord Satyr  (A)

1-2

28
43
58

80 - 100
290 - 350
420 - 500

160 - 200
580 - 700
840 - 1000

70
120
150

90
175
210

20-30
44-64
86-126

-RR

RII

2800
7600
15200

Demon Krypty (D)

2-3

28
43
58

100 - 120
350 - 410
500 - 580

200 - 240
700 - 820
1000 - 1160

85
135
165

100
185
220

20-40
44-84
86-166

IRR

IIR

3200
8400
16800

Dwugłowy Cyklop2
(D)

3-4

30
45
60

100 - 120
350 - 410
500 - 580

200 - 240
700 - 820
1000 - 1160

80
130
160

90
175
210

40-50
84-104
166-206

--R

-RR

4000
10000
20000

Trzewiostwór3 (D)

3-4

28
43
58

150 - 200
500 - 650
700 - 900

300 - 400
1000 - 1300
1400 - 1800

70
120
150

150
235
270

12-18
28-40
54-76

RRR

RRR

4000
10000
20000

Żniwiarz (D)

3-4

30
45
60

130 - 150
440 - 500
620 - 700

260 - 300
880 - 1000
1240 - 1400

90
140
170

120
205
240

30-35
64-74
126-146

IIR

III

6000
14000
28000

1Grabarz posiada zdolność szybszej regeneracji punktów życia podczas "kopania" na martwych potworach
2Dwugłowy Cyklop posiada zdolność odrzutu.
3W wyniku buga, bazowa Skuteczność ataku dla Trzewiostwora to 14% na poziomie trudności piekło.


Specjalne Potwory występujące w Hellfire

W poniższej tabelce zostały opisane specjalne potwory występujące w Hellfire. Tak naprawdę są to potwory unikalne, a nie jak pozostałe, które są zwykłe (bazowe). Gra traktuje je wszystkie jako potwory unikalne. Potwory specjalne tak samo jak unikalne posiadają dwa rodzaje mlvl. Jeden jest użyty w walce i przyznawaniu punktów doświadczenia (battle) a drugi do generowania przedmiotu, który jest wyrzucany przez unikatowego potwora (item).







Gnijący Demon




Profanator

Na-Krul

Specjalne Potwory w Hellfire - Demony
Nazwa dlvl mlvl
battle
mlvl
items
HP AC To Hit% Damage MFL Exp
SP MP
Gnijący Demon1

H3
38
53
68
27
27
27
60-70
230-260
340-380
120-140
460-520
680-760
80
130
160
60
145
180
20-35
44-74
86-146
--R

R-I
2000
6000
10000
Profanator

H4
40
55
70
30
30
30
120
410
580
240
820
1160
80
130
160
110
195
230
20-30
44-64
86-126
RRI

RII
5000
12000
24000
Na-Krul2
(dźwignia)

C4
45
75
105
40
40
40
666
2 048
2 764
1332
4096
5528
125
175
205
150
235
2703
40-50
84-104
166-206
III

III
6000
14000
28000
Na-Krul3
(księgi)

C4
45
75
105
40
40
40
333
1 049
1 432
666
2098
2864
75
125
155
150
235
2703
40-50
84-104
166-206


6000
14000
28000

1Gnijący Demon Posiada zdolność rozmnażania Gnijące Pomioty.
2Aktywowany poprzez dźwignię
3Aktywowany poprzez księgi


 


 
All rights reserved. Wszelkie prawa zastrzeżone. Copyright © Spolszczenie do Diablo 1 oraz Spolszczenie do Hellfire by Noktis.
Serwis jest częścią wortalu Imperium Diablo..