W Diablo każdy potwór posiada cztery
podtypy, które różnią się kolorem i właściwościami. W
Hellfire potwory nie mają podtypów tak jak w Diablo,
lecz kilka potworów istnieje w dwóch podobnych
odmianach.
W tabelkach poniżej, zostały przedstawione wszystkie
potwory występujące w Diablo i Hellfire. Statystyki dla
wszystkich potworówzapisane są w trzech liniach, które
odpowiadają trzem poziomom trudności. Pierwsza
linia to poziom Normal, środkowa to Nightmare a
trzecia najniższa to Hell. Odpornośći i Immunitety dla
poziomu Normal i Nightmare są te same, dlatego dlatego
tabelka nie zawiera tych danych dla poziomu Nightmare.
Dlvl na każdym poziomie jest taki sam, dlatego podany
jest tylko jeden raz.
Odporności i Immunitety -
podane są w kolumnie oznaczonej skrótem
"MFL" gdzie
"M" to Magic,
"F" Fire a
"L" to Lighting. Poniżej
MFL podane są oznaczenie "I",
"R", "-", gdzie "I" oznacza
Immunitet, "R" Odporność, a "-" oznacza brak odporności
i immunitety. Przykładowo jeśli potwór posiada takie
oznaczenie "IR-", to ma immunitet na magie (I),
odporność na ogień (R), oraz brak odporności na
błyskawice (-).
Wyjaśnienie oznaczeń
dlvl - poziom na którym
może występować dany potwór.
mlvl - poziom potwora.
HP1 - życie
potwora.
SP - tryb Single Player.
MP - tryb Multi Player.
AC - Klasa Zbroi
To Hit% - Skuteczność Ataku
%
Damage - Obrażenia
MFL - Magic, FIre,
Lighting.
IR- "I"
- immunitet, "R" -
odporność, "-" - brak
immunitetu i odporności.
Exp - Doświadczenie.
U - Undead, A - Animals, D -
Demons
- U - nieumarli A - zwierzęta D - demony.
1Życie potworów w trybie Single Player
na poziomie Normal jest takie samo zarówno dla Diablo
jak i dla Hellfire, natomiast w trybie Multi Player
życie potworów w Hellfire jest identyczne jak życie
potworów w Diablo w trybie Multi Player.
POTWORY WYSTĘPUJĄCE W DIABLO
Zombie
Zombi
Ghul
Gnijące Ścierwo
Czarna Śmierć
Zombie - Nieumarli
Nazwa
dlvl
mlvl
HP
(Hellfire)
HP
(Diablo)
AC
To Hit%
Damage
MFL
Exp
SP
MP
Zombi
1 - 2
1
16
31
2 - 3
56 - 59
108 - 112
4 - 7
13 - 22
19 - 31
5
55
85
10
95
130
2 - 5
8 - 14
14 - 26
I--
I--
54
2 108
4 216
Ghul
2 - 3
2
17
32
3 - 5
59 - 65
112 - 120
7 - 11
22 - 32
31 - 47
10
60
90
10
95
130
3 - 10
10 - 24
18 - 46
I--
I--
58
2 116
4 232
Gnijące Ścierwo
2 - 4
4
19
34
7 - 12
71 - 86
128 - 148
15 - 25
46 - 76
63 - 103
15
65
95
25
110
145
5 - 15
14 - 34
26 - 66
I--
IR-
136
2 272
4 544
Czarna Śmierć1
3 - 5
6
21
36
12 - 20
86 - 110
148 - 180
25 - 40
76 - 121
103 - 163
20
70
100
30
115
150
6 - 22
16 - 48
30 - 94
I--
I-R
240
2 480
4 960
1Czarna Śmierć posiada
zdolność do obniżania na stałe punktów życia postaci o 1
punkt podczas skutecznego ataku.
Upadli
Upadły
Podrzynacz
Diablik
Mroczny
Upadli z włócznią1
- Zwierzęta
Nazwa
dlvl
mlvl
HP
(Hellfire)
HP
(Diablo)
AC
To Hit%
Damage
MFL
Exp
SP
MP
Upadły
1 - 3
1
16
31
1 - 2
53 - 56
104 - 108
1 - 4
4 - 11
7 - 19
0 50 80
15 100 135
1 - 3
6 - 10
10 - 18
46 2 092 4 184
Podrzynacz
2 - 3
3
18
33
2 - 4
56 - 62
108 - 116
4 - 8
13 - 25
19 - 35
5 55 85
20 105 140
2 - 5
8 - 14
14 - 26
80 2 160 4 320
Diablik
2 - 4
5
20
35
6 - 12
68 - 86
124 - 148
12 - 24
37 - 71
51 - 99
10 60 90
25 110 145
3 - 7
10 - 18
18 - 34
-R-
155 2 310 4 620
Mroczny
3 - 5
7
22
37
10 - 18
80 - 104
140 - 172
20 - 36
61 - 109
83 - 147
15 65 95
30 115 150
4 - 8
12 - 20
22 - 38
--R
255 2 510 5 020
1Kiedy postać zabije
potwora, Upadli uciekną od postaci na krótką chwilę.
Upadli z mieczem1
- Zwierzęta
Nazwa
dlvl
mlvl
HP
(Hellfire)
HP
(Diablo)
AC
To Hit%
Damage
MFL
Exp
SP
MP
Upadły
1 - 3
1 16 31
1 - 2 53 - 56 104 - 106
2 - 5 7 - 16 11 - 23
10 60 90
15 100 135
1 - 4 6 - 12 10 - 22
52 2 104 4 208
Podrzynacz
2 - 3
3 18 33
2 - 4 56 - 62 108 - 116
5 - 9 16 - 28 23 - 39
15 65 95
20 105 140
2 - 7 8 - 8 14 - 34
90 2 180 4 360
Diablik
2 - 4
5 20 35
8 - 12 74 - 86 132 - 148
16 - 24 49 - 73 67 - 99
20 70 100
25 110 145
4 - 10 12 - 24 22 - 46
-R-
180 2 360 4 720
Mroczny
3 - 5
7 22 37
12 - 18 86 - 106 148 - 172
24 - 36 73 - 109 99 - 147
25 75 105
30 115 150
4 - 12 12 - 28 22 - 54
--R
280 2 560 5 120
1Kiedy postać zabije
potwora, Upadli uciekną od postaci na krótką chwilę.
Szkielety
Sszkielet
Trup z Toporem
Płonący Trup
Kościej
Szkielety - Nieumarli
Nazwa
dlvl
mlvl
HP
(Hellfire)
HP
(Diablo)
AC
To Hit%
Damage
MFL
Exp
SP
MP
Szkielet
1 - 2
1 16 31
1 - 2 53 - 56 104 - 108
2 - 4 7 - 13 9 - 19
0 50 80
20 105 140
1 - 4 6 - 12 10 - 22
I--
I--
64 2 128 4 256
Trup z Toporem
2 - 3
2 17 32
2 - 3 56 - 59 108 - 112
4 - 7 13 - 22 19 - 31
0 50 80
25 110 145
3 - 5 10 - 14 18 - 26
I--
I--
68 2 136 4 272
Płonący Trup
2 - 4
4 19 34
4 - 6 62 - 68 116 - 124
8 - 12 25 - 37 35 - 51
5 55 85
30 115 150
3 - 7 10 - 18 18 - 34
IR-
II-
154 2 308 4 616
Kościej
3 - 5
6 21 36
6 - 10 68 - 80 124 - 140
12 - 20 37 - 61 51 - 83
15 65 95
35 120 155
4 - 9 12 - 22 22 - 42
I-R
I-R
264 2 528 5 056
Szkielety
Łucznicy
Szkielet
Trup z Łukiem
Płonący Trup
Kościej
Szkielety Łucznicy1
- Nieumarli
Nazwa
dlvl
mlvl
HP
(Hellfire)
HP
(Diablo)
AC
To Hit%
Damage
MFL
Exp
SP
MP
Szkielet
2 - 3
3 18 33
1 - 2 53 - 56 104 - 108
2 - 4 7 - 13 11 - 19
0 50 80
15 100 135
1 - 2 6 - 8 10 - 14
I--
I--
110 2 220 4 440
Trup z Łukiem
2 - 4
5 20 35
4 - 8 62 - 66 116 - 132
8 - 16 25 - 33 35 - 67
0 50 80
25 110 145
1 - 4 6 - 12 10 - 22
I--
I--
210 2 420 4 840
Płonący Trup
3 - 5
7 22 37
5 - 12 65 - 86 120 - 148
10 - 24 31 - 73 43 - 99
5 55 85
30 115 150
1 - 6 6 - 16 10 - 30
IR-
II-
364 3 728 5 456
Kościej
4 - 6
9 24 39
7 - 22 71 - 116 128 - 190
15 - 45 46 - 136 63 - 183
15 65 95
35 120 155
2 - 9 8 - 22 14 - 42
I-R
I-R
594 3 188 6 376
1Mogą strzelać w golema
ognistymi strzałami bez względu na dystans (musi być
kontakt wzrokowy z celem) ale nie "aktywują się" dopóki
golem nie będzie w pobliżu.
Szkielety
Kapitanowie
Szkielet Kapitan
Trupi Kapitan
Płonący Trup Kapitan
Kościej Kapitan
Szkielety Kapitanowie -
Nieumarli
Nazwa
dlvl
mlvl
HP
(Hellfire)
HP
(Diablo)
AC
To Hit%
Damage
MFL
Exp
SP
MP
Szkielet Kapitan
1 - 3
2 17 32
1 - 3 53 - 59 104 - 112
3 - 6 10 - 19 15 - 27
10 60 90
20 105 140
2 - 7 8 - 18 14 - 34
I--
I--
90 2 180 4 360
Trupi Kapitan
2 - 4
4 19 34
6 - 10 68 - 80 124 - 140
12 - 20 37 - 61 51 - 83
5 55 85
30 115 150
3 - 9 10 - 22 18 - 42
I--
I--
200 2 400 4 800
Płonący Trup Kapitan
3 - 5
6 21 36
8 - 15 74 - 95 132 - 160
16 - 30 49 - 91 67 - 123
15 65 95
35 120 155
4 - 10 12 - 24 22 - 46
IR-
II-
393 2 786 5 472
Kościej Kapitan
4 - 6
8 23 38
17 - 25 101 - 125 168 - 200
35 - 50 106 - 151 143 - 203
30 80 110
40 125 160
5 - 14 14 - 32 26 - 62
I-R
I-R
604 3 208 6 416
Ścierwojady
Ścierwojad
Zjadacz Zarazy
Cieniozwierz
Rozcinacz Kości
Ścierwojady1-
Zwierzęta
Nazwa
dlvl
mlvl
HP
(Hellfire)
HP
(Diablo)
AC
To Hit%
Damage
MFL
Exp
SP
MP
Ścierwojad
1 - 3
2 17 32
1 - 3 53 - 59 104 - 112
3 - 6 10 - 19 15 - 27
10 60 90
20 105 140
1 - 5 6 - 14 10 - 26
- R -
80 2 160 4 320
Zjadacz Zarazy
2 - 4
4 19 34
6 - 12 68 - 86 124 - 148
12 - 24 37 - 73 51 - 99
20 70 100
30 115 150
1 - 8 6 - 20 10 - 38
- - R
188 2 376 4 752
Cieniozwierz
3 - 5
6 21 36
12 - 18 86 - 104 148 - 172
24 - 36 73 - 109 99 - 147
25 75 105
35 120 155
3 - 12 10 - 28 18 - 54
- R -
375 2 750 5 500
Rozcinacz Kości
4 - 6
8 23 38
14 - 20 92 - 110 156 - 180
28 - 40 85 - 121 115 - 163
30 80 110
35 120 155
5 - 15 14 - 34 26 - 66
R - -
- - R
552 3 104 6 208
1Ścierwojady posiadają
zdolność szybszej regeneracji punktów życia podczas
"żerowania" na martwych potworach.
Skrzydlate
Czarty
Czart
Migadło
Mrok
Chowaniec
Skrzydlate Czarty1
- Zwierzęta (Chowaniec jest demonem)
Nazwa
dlvl
mlvl
HP
(Hellfire)
HP
(Diablo)
AC
To Hit%
Damage
MFL
Exp
SP
MP
Czart
2 - 3
3 18 33
1 - 3 53 - 59 104 - 112
3 - 6 10 - 19 15 - 27
0 50 80
35 120 155
1 - 6 6 - 16 10 - 30
102 2 204 4 408
Migadło2
3 - 5
7 22 37
6 - 14 68 - 92 124 - 156
12 - 28 37 - 85 51 - 115
15 65 95
45 130 165
1 - 8 6 - 20 10 - 38
340 2 680 5 360
Mrok3
4 - 6
9 24 39
14 - 18 92 - 104 156 - 172
28 - 36 85 - 109 115 - 147
35 85 115
70 155 190
4 - 12 12 - 28 22 - 54
R - -
R - -
509 3 018 6 036
Chowaniec4
6 - 8
13 28 43
10 - 17 80 - 101 140 - 168
20 - 35 61 - 106 83 - 143
35 85 115
50 135 170
4 - 16 12 - 36 22 - 70
R - I
R - I
448 2 896 5 792
1Skrzydlate Czarty nigdy
nie upuszczą złota albo przedmiotu, jednak unikalne
Skrzydlate Czarty mogą to zrobić. 2Migadła posiadają umiejętność teleportacji
na pole przylegającej do tego, na której stoi postać,
zaraz po skutecznym ataku postaci, oraz wpadają w
"Odzyskiwanie Równowagi". Można powiedzieć że
teleportacja to ich "Odzyskiwanie Równowagi" 3Mrok posiada umiejętność szarżowania, jak
Rogate Demony, lecz nigdy nie łączą jej z atakiem. Po
prostu jest to jeden z ich sposobów poruszania się. 4Chowańce posiadają umiejętność rzucenia
"stojącej" wiązki błyskawic podczas ataku
Ukryci
Ukryty
Tropiciel
Niewidoczny
Tkacz Iluzji
Ukryci1 -
Demony
Nazwa
dlvl
mlvl
HP
(Hellfire)
HP
(Diablo)
AC
To Hit%
Damage
MFL
Exp
SP
MP
Ukryty
2 - 5
5 20 35
4 - 12 62 - 86 116 - 148
8 - 24 25 - 73 35 - 99
25 75 105
35 120 155
3 - 6 10 - 16 18 - 30
278 2 556 5 112
Tropiciel
5 - 7
9 24 39
15 - 22 95 - 116 160 - 188
30 - 45 91 - 136 123 - 183
30 80 110
40 125 160
8 - 16 20 - 36 28 - 70
630 3 260 6 520
Niewidoczny
6 - 8
11 26 41
17 - 25 101 - 100 168 - 200
35 - 50 106 - 151 143 - 203
30 80 110
45 130 165
12 - 20 28 - 44 54 - 86
R - -
I - -
935 3 870 7 740
Tkacz Iluzji2
8 - 10
13 28 43
20 - 30 110 - 140 180 - 220
40 - 60 121 - 181 163 - 243
30 80 110
60 145 180
16 - 24 36 - 52 70 - 102
RR -
IR -
1 500 5 000 10 000
1Ukryci posiadają zdolność
znikania. Zawsze są aktywni i zawsze widzą postać, nawet
gdy ma ona maksymalnie obniżony promień światła, bez
względu na dystans oraz na to czy mają kontakt wzrokowy.
Pojawią w odległości 4 (pól) od postaci, znikną w
odległości 6 (pól) 2Podczas uciekania od postaci (zaraz po
skutecznym uderzeniu postaci), trafienie Tkacza Iluzji
jest niemożliwe.
Ludzie Kozły
Klan Ciała
Klan Skały
Klan Ognia
Klan Nocy
Ludzie Kozły2
- Demony
Nazwa
dlvl
mlvl
HP
(Hellfire)
HP
(Diablo)
AC
To Hit%
Damage
MFL
Exp
SP
MP
Klan Ciała
21 4 - 6
8 23 38
15 - 22 95 - 116 160 - 188
30 - 45 91 - 136 123 - 183
40 90 120
50 135 170
4 - 10 12 - 24 22 - 46
460 2 920 5 840
Klan Skały
5 - 7
10 25 40
20 - 27 110 - 131 180 - 208
40 - 55 121 - 166 163 - 223
40 90 120
60 145 180
6 - 12 16 - 28 30 - 54
R - -
I - -
685 3 370 6 740
Klan Ognia
6 - 8
12 27 42
25 - 32 125 - 146 200 - 228
50 - 65 151 - 196 203 - 263
45 95 125
70 155 190
8 - 16 20 - 36 38 - 70
- R -
- I -
906 3 812 7 624
Klan Nocy
7 - 9
14 29 44
27 - 35 131 - 155 208 - 240
55 - 70 166 - 211 223 - 283
50 100 130
80 165 200
10 - 20 24 - 44 46 - 86
R - -
I - -
1 190 4 380 8 760
1Na 2 poziomie występują
tylko w zadaniu Zatrute Źródło. 2Ludzie Kozły posiadają drugi "wirujący"
atak, który wykonują wtedy gdy ich HP jest niskie.
Klany; Ciała, Skały i Ognia posiadają bazową skuteczność
ataku 0%, 85% oraz 120% a obrażenia 0-0, 4-4 oraz 6-6.
Klan Nocy posiadaja bazową skuteczność ataku 15%, 100%
oraz 135% a obrażenia 30-30, 64-64 oraz 126-126.
Ludzie Kozły - Łucznicy1
- Demony
Nazwa
dlvl
mlvl
HP
(Hellfire)
HP
(Diablo)
AC
To Hit%
Damage
MFL
Exp
SP
MP
Klan Ciała
22 4 - 6
8 23 38
10 - 17 80 - 101 140 - 168
20 - 35 61 - 106 83 - 143
35 85 115
35 120 155
1 - 7 6 - 18 10 - 34
448 2 896 5 792
Klan Skały
5 - 7
10 25 40
15 - 20 95 - 110 160 - 180
30 - 40 91 - 121 123 - 163
35 85 115
40 125 160
2 - 9 8 - 22 14 - 42
R - -
I - -
645 3 290 6 580
Klan Ognia
6 - 8
12 27 42
20 - 25 110 - 125 180 - 200
40 - 50 121 - 151 163 - 203
35 85 115
45 130 165
3 - 11 10 - 26 18 - 50
- R -
- I -
822 3 644 7 288
Klan Nocy
7 - 9 103
14 29 44
25 - 32 125 - 146 200 - 228
50 - 65 151 - 196 203 - 263
40 90 120
50 135 170
4 - 13 12 - 30 22 - 58
R - -
I - -
1 092 4 184 8 368
1Mogą strzelać ognistymi
strzałami w Golema bez względu na dystans (musi być
kontakt wzrokowy z celem) ale nie "aktywują się" dopóki
golem nie będzie w pobliżu.
2Na 2 poziomie występują tylko w zadaniu Zatrute
Źródło. 3Na 10 poziomie występują w zadaniu Kowadło
Furii.
Suzerenowie
Suzeren
Błotnista Istota
Żabi Demon
Łupieżca
Suzerenowie1 -
Demony
Nazwa
dlvl
mlvl
HP
(Hellfire)
HP
(Diablo)
AC
To Hit%
Damage
MFL
Exp
SP
MP
Suzeren
42
5 - 7
10
25
40
30 - 40
140 - 170
220 - 260
60 - 80
181 - 241
243 - 323
55
105
135
55
140
175
6 - 12
16 - 28
30 - 54
- R -
635
3 270
6 540
Błotnista Istota
7 - 9
14
29
44
50 - 62
200 - 236
300 - 348
100 - 125
301 - 376
403 - 503
60
110
140
60
145
180
8 - 16
20 - 36
38 - 70
- - I
1 165
4 330
8 660
Żabi Demon
8 - 10
16
31
46
67 - 80
251 - 270
368 - 420
135 - 160
406 - 441
543 - 643
65
115
145
70
155
190
8 - 16
20 - 36
38 - 70
I - -
I - R
1 380
4 760
9 520
Łupieżca
10 - 12
20
35
50
80 - 100
290 - 350
420 - 500
160 - 200
481 - 601
643 - 803
70
120
150
85
170
205
10 - 20
24 - 44
48 - 86
RI -
II -
2 058
6 116
12 232
1Suzerenowie posiadają
drugi rodzaj ataku wręcz. Suzeren, Błotnista Istota oraz
Łupieżca posiadają bazową skuteczność ataku kolejno: 0,
85 i 120 dla trzech poziomów trudności oraz obrażenia
kolejno: 0-0, 4-4 oraz 6-6. Żabi Demon posiadają bazową
skuteczność ataku 40%, 125% oraz 160 a obrażenia 8-20,
20-44 oraz 38-86 2 Na 4 poziomie występują tylko w zadaniu
Szyld Ogdena.
Gargulce
Skrzydlaty Demon
Gargulec
Krwistoszpon
Skrzydło Śmierci
Gargulce1,2 -
Demony
Nazwa
dlvl
mlvl
HP
(Hellfire)
HP
(Diablo)
AC
To Hit%
Damage
MFL
Exp
SP
MP
Skrzydlaty Demon
5 - 7
9
24
39
22 - 30
116 - 140
188 - 220
45 - 60
136 - 181
183 - 243
45
95
125
50
135
170
10 - 16
24 - 36
48 - 70
IR-
II-
662
3 324
6 648
Gargulec
7 - 9
13
28
43
30 - 45
140 - 185
220 - 280
60 - 90
181 - 271
243 - 363
45
95
125
65
150
185
10 - 16
24 - 36
48 - 70
I-R
I-I
1 205
4 410
8 820
Krwistoszpon
9 - 11
19
34
49
37 - 62
161 - 236
248 - 348
75 - 125
226 - 376
303 - 503
50
100
130
80
165
200
14 - 22
32 - 48
62 - 94
II-
IIR
1 873
5 746
11 492
Skrzydło Śmierci
10 - 12
23
38
53
45 - 75
185 - 275
280 - 400
90 - 150
271 - 451
363 - 603
60
110
140
80
165
200
16 - 28
36 - 60
70 - 90
I-I
IRI
2 278
8 556
13 112
1Gargulce posiadają
umiejętność szybszej regeneracji punktów życia podczas
gdy znajdują się w kamiennej postaci. 1Jeżeli opuścisz dany poziom i wrócisz do
niego z powrotem wszystkie Gargulce będą aktywne.
Magmowe
Demony
Magmowy Demon
Krwawa Skała
Piekielna Istota
Pan Lawy
Magmowe Demony1,2
- Demony
Nazwa
dlvl
mlvl
HP
(Hellfire)
HP
(Diablo)
AC
To Hit%
Damage
MFL
Exp
SP
MP
Magmowy Demon
8 - 9
13 28 43
25 - 35 125 - 155 200 - 240
50 - 70 151 - 211 203 - 283
45 95 125
45 130 165
2 - 10 8 - 24 14 - 48
IR-
II-
1 076 4 152 8 304
Krwawa Skała
8 - 10
14 29 44
28 - 37 134 - 161 212 - 248
55 - 75 166 - 226 223 - 303
45 95 125
50 135 170
2 - 12 8 - 28 14 - 54
II-
II-
1 309 4 618 9 236
Piekielna Istota
9 - 11
16 31 46
30 - 40 140 - 170 220 - 260
60 - 80 181 - 241 243 - 323
50 100 130
60 145 180
2 - 20 8 - 44 14 - 86
II-
II-
1 680 5 360 10 720
Pan Lawy
9 - 11
18 33 48
35 - 42 155 - 176 240 - 268
70 - 85 211 - 256 283 - 343
60 110 140
75 160 195
4 - 24 12 - 52 22 - 102
II-
II-
2 124 6 248 12 496
1Magmowe Demony mogą
uderzyć również swoją drugą ręką. Atak ten ma zwiększoną
skuteczność o 10% ale obrażenia są zmniejszone o 2.
2Magmowe Demony posiadają zdolność rzucania
magmowych kul, które zadają obrażenia od ognia.
Rogate Demony
Rogaty Demon
Szlamowy Goniec
Uderzenie Mrozu
Pan Obsydianu
Rogate Demony1
- Zwierzęta
Nazwa
dlvl
mlvl
HP
(Hellfire)
HP
(Diablo)
AC
To Hit%
Damage
MFL
Exp
SP
MP
Rogaty Demon
52 7 - 9
13 28 43
20 - 40 110 - 170 180 - 260
40 - 80 121 - 241 163 - 323
40 90 120
60 145 180
2 - 16 8 - 36 14 - 70
-R-
1 172 5 344 8 688
Szlamowy Goniec
8 - 10
15 30 45
25 - 45 125 - 185 200 - 280
50 - 90 151 - 271 203 - 363
45 95 125
70 155 190
6 - 18 16 - 40 30 - 78
-R-
1 404 4 808 9 616
Uderzenie Mrozu
9 - 11
17 32 47
30 - 50 140 - 200 220 - 300
60 - 100 181 - 301 243 - 403
50 100 130
80 165 200
8 - 20 20 - 44 38 - 86
I-R
I-R
1 720 5 440 10 880
Pan Obsydianu
10 - 12
19 34 49
35 - 55 155 - 215 240 - 320
70 - 110 211 - 331 283 - 443
55 105 135
90 175 210
10 - 22 24 - 48 46 - 94
I-R
III
1 809 5 618 11 236
1Rogate Demony posiadają
zdolność szarżowania. Ich bazowa szarża posiada To Hit o
wartości 500% . Obrażenia od szarży - Rogaty
Demon: 5 - 32 / 12 - 68 / 26 - 134, Szlamowy Goniec: 12
- 36 / 28 - 76 / 54 - 150, Uderzenie Mrozu: 20 - 40 / 44
- 84 / 86 - 166 oraz Pan Obsydianu: 20 - 50 / 44 - 104 /
86 - 206. 2Na 5 poziomie występują jedynie w zadaniu
Męstwo.
Plujące
Bestie
Kwasowa Bestia
Jadopluj
Czeluściowa Bestia
Paszcza Lawy
Plujące Bestie1
- Zwierzęta
Nazwa
dlvl
mlvl
HP
(Hellfire)
HP
(Diablo)
AC
To Hit%
Damage
MFL
Exp
SP
MP
Kwasowa Bestia
6 - 8
11 26 41
20 - 33 110 - 149 180 - 232
40 - 66 121 - 199 163 - 267
30 80 110
40 125 160
4 - 12 12 - 28 22 - 54
I--
846 3 692 7 384
Jadopluj
8 - 10
15 30 45
30 - 42 140 - 176 220 - 268
60 - 85 181 - 256 243 - 343
30 90 110
45 130 165
4 - 16 12 - 36 22 - 70
I--
1 248 4 496 8 992
Czeluściowa Bestia
10 - 12
21 36 51
40 - 55 170 - 215 260 - 220
80 - 110 241 - 331 323 - 443
35 85 115
55 140 175
8 - 18 20 - 40 38 - 78
R--
I-R
2 060 6 120 12 240
Paszcza Lawy
12 - 14
25 40 55
50 - 75 200 - 275 300 - 400
100 - 150 301 - 451 403 - 603
35 85 115
65 150 185
10 - 20 24 - 44 46 - 86
RI-
II-
2 940 7 880 15 760
1Plujące Bestie posiadają
zdolność plucia, które zadają magiczne obrażenia.
Błyskawicowe
Demony
Czerwona Burza
Jeździec Burzy
Pan Burzy
Wir Burzy
Błyskawicowe Demony1,2-
Demony
Nazwa
dlvl
mlvl
HP
(Hellfire)
HP
(Diablo)
AC
To Hit%
Damage
MFL
Exp
SP
MP
Czerwona Burza
9 - 11
18 33 48
27 - 55 131 - 215 208 - 320
55 - 110 166 - 331 223 - 443
30 80 110
80 165 200
8 - 18 20 - 40 36 - 78
I - R
I - I
2 160 6 320 12 640
Jeździec Burzy
10 - 12
20 35 50
30 - 60 140 - 230 220 - 340
60 - 120 181 - 361 243 - 483
30 80 110
80 165 200
8 - 18 20 - 40 36 - 78
R - I
I - I
2 391 6 782 13 564
Pan Burzy
11 - 13
22 37 52
37 - 67 161 - 251 248 - 368
75 - 135 226 - 406 303 - 543
35 85 115
85 170 205
12 - 24 28 - 52 54 - 102
R - I
I - I
2 775 7 550 16100
Wir Burzy
12 - 14
24 39 54
45 - 75 185 - 275 280 - 400
90 - 150 271 - 451 363 - 603
40 90 120
90 175 210
12 - 28 28 - 62 54 - 118
R - I
I - I
3 177 8 354 16 708
1Błyskawicowe Demony mogą
uderzyć również swoją drugą ręką. Atak ten ma obniżoną
skuteczność o 20% ale obrażenia są większe o 4. 2Błyskawicowe Demony posiadają zdolność
rzucania Błyskawic.
Balrogi
Pogromca
Strażnik
Pan Zamętu
Balrog
Balrogi1 -
Demony
Nazwa
dlvl
mlvl
HP
(Hellfire)
HP
(Diablo)
AC
To Hit%
Damage
MFL
Exp
SP
MP
Pogromca
10 - 12
20 35 50
60 - 70 230 - 260 340 - 380
120 - 140 361 - 421 483 - 563
60 110 140
100 185 220
12 - 20 28 - 44 54 - 86
RI-
RI-
2 300 6 600 13 200
Strażnik
11 - 13
22 37 52
70 - 80 260 - 290 380 - 420
140 - 160 421 - 481 563 - 643
65 115 145
110 195 230
14 - 22 32 - 48 62 - 94
RI-
RI-
2 714 7428 14 856
Pan Zamętu
12 - 14
24 39 54
80 - 90 290 - 320 420 - 460
160 - 180 481 - 541 643 - 723
70 120 150
120 205 240
18 - 24 40 - 52 78 - 102
RI-
RIR
3 252 8 504 17 008
Balrog
13 - 15
26 41 56
90 - 100 320 - 350 460 - 500
180 - 200 541 - 601 723 - 803
75 125 155
130 215 250
22 - 30 48 - 64 94 - 126
RI-
RIR
3 643 9 286 18 572
1Balrogi posiadają
zdolność rzucania Inferno.
Żmije
Jaskinna Żmija
Ognisty Dragon
Złota Żmija
Lazurowy Dragon
Żmije1 -
Demony
Nazwa
dlvl
mlvl
HP
(Hellfire)
HP
(Diablo)
AC
To Hit%
Damage
MFL
Exp
SP
MP
Jaskinna Żmija
11 - 13
21 36 51
50 - 75 200 - 275 300 - 400
100 - 150 301 - 451 403 - 603
60 110 140
90 175 210
8 - 20 20 - 44 38 - 86
I--
I--
2 725 7 450 14 900
Ognisty Dragon
12 - 14
23 38 53
60 - 85 230 - 305 340 - 440
120 - 170 361 - 311 483 - 683
65 115 145
105 190 225
12 - 24 28 - 52 54 - 102
IR-
II-
3 139 8 278 16 556
Złota Żmija
13 - 14
25 40 55
70 - 80 260 - 320 380 - 460
140 - 180 421 - 541 563 - 723
70 120 150
120 205 240
15 - 26 34 - 56 66 - 110
I-R
I-R
3 484 8 968 17 936
Lazurowy Dragon
15 - 15
27 42 57
80 - 100 290 - 350 420 - 500
160 - 200 481 - 601 643 - 803
75 125 155
130 215 250
18 - 30 40 - 64 78 - 126
-RR
IRI
3 791 9 582 19 164
1Żmije posiadają zdolność
szarżowania z To Hit o wartości 500. Ta krótka szarża
posiada obrażenia o wartości 0 - 0 / 4 - 4 / 6 - 6 i
jest dodawana do normalnego ataku
Sukkuby
Sukkuba
Śnieżna Wiedźma
Piekielny Pomiot
Wypalacz Duszy
Sukkuby1 -
Demony2
Nazwa
dlvl
mlvl
HP
(Hellfire)
HP
(Diablo)
AC
To Hit%
Damage
MFL
Exp
SP
MP
Sukkuba
12 - 14
24 39 54
60 - 75 230 - 275 340 - 400
120 - 150 361 - 451 483 - 603
60 110 140
100 185 220
1 - 20 6 - 44 10 - 86
R--
IR-
3 696 9 392 18 784
Śnieżna Wiedźma
13 - 15
26 41 56
67 - 87 251 - 311 368 - 448
135 - 175 406 - 526 543 - 703
65 115 145
110 195 230
1 - 24 6 - 52 10 - 102
--R
I-R
4 084 10 168 20 336
Piekielny Pomiot
14 - 15
28 43 58
75 - 100 275 - 350 400 - 500
150 - 200 451 - 601 603 - 803
75 125 155
115 200 235
1 - 30 6 - 64 10 - 126
R-I
IIR
4 480 10 960 21 920
Wypalacz Duszy
15 - 15
30 45 60
70 - 112 260 - 386 380 - 548
140 - 225 421 - 676 563 - 903
85 135 165
120 205 240
1 - 35 6 - 74 10 - 146
RIR
III
4 644 11 288 22 576
1Sukkuby posiadają
zdolność rzucania Krwawych Gwiazd. Mogą one również
trafić w Golema beż względu na odległość (musi być
kontakt wzrokowy z celem) ale nie "aktywują się" dopóki
golem nie będzie w pobliżu 2W Hellfire Piekielne Pomioty to Zwierzęta, a
nie Demony.
Rycerze
Czarny Rycerz
Strażnik Zagłady
Pan Stali
Krwawy Rycerz
Rycerze - Demony
Nazwa
dlvl
mlvl
HP
(Hellfire)
HP
(Diablo)
AC
To Hit%
Damage
MFL
Exp
SP
MP
Czarny Rycerz
12 - 14 161
24 39 54
75 - 75 275 - 275 400 - 400
150 - 150 451 - 451 603 - 603
75 125 155
110 195 230
15 - 20 34 - 44 66 - 86
R-R
R-I
3 360 8 720 17 440
Strażnik Zagłady
13 - 15
26 41 56
82 - 82 296 - 296 428 - 428
165 - 165 496 - 496 663 - 663
75 125 155
130 215 250
18 - 25 40 - 54 78 - 106
RR-
RI-
3 650 9 300 18 600
Pan Stali
132 14 - 15
28 43 58
90 - 90 320 - 320 460 - 460
180 - 180 541 - 541 723 - 723
80 130 160
120 205 240
20 - 30 44 - 64 86 - 126
RIR
IIR
4 252 10 504 21 008
Krwawy Rycerz
13 - 14 16
30 45 60
100 - 100 350 - 350 500 - 500
200 - 200 601 - 601 803 - 803
85 135 165
130 215 250
25 - 35 54 - 74 106 - 146
IRI
IRI
5 130 12 260 24 520
1Jeden Czarny Rycerz
zawsze jest obecny w komnacie Diablo. 2Na 13 poziomie pojawiają się tylko w zadaniu
Krwawy Marszałek.
Magowie
Radca
Sędzia
Kabalista
Adwokat
Magowie1 -
Demony
Nazwa
dlvl
mlvl
HP
(Hellfire)
HP
(Diablo)
AC
To Hit%
Damage
MFL
Exp
SP
MP
Radca2
13 - 14
25 40 55
35 - 35 155 - 155 190 - 190
70 - 70 211 - 211 283 - 283
0 50 80
90 175 210
8 - 20 20 - 44 38 - 86
RRR
RRR
3 876 9 752 19 504
Sędzia3
14 - 15
27 42 57
42 - 42 176 - 176 268 - 268
85 - 85 256 - 256 343 - 343
0 50 80
100 195 220
10 - 24 24 - 52 46 - 102
RIR
IIR
4 478 10 956 21 912
Kabalista4
15 - 15
29 44 59
60 - 60 230 - 230 340 - 340
120 - 120 361 - 361 483 - 483
0 50 80
110 205 230
14 - 30 32 - 64 62 - 126
RRI
IRI
4 929 11 858 23 716
Adwokat5
156 16 - 16
30 45 60
72 - 72 266 - 266 388 - 388
145 - 145 436 - 436 583 - 583
0 50 80
120 215 240
15 - 25 34 - 54 66 - 106
IRI
III
4 968 11 936 23 872
1Wszyscy magowie posiadają
zdolność rzucania Błysku. 2Radca posiada zdolność rzucania Ognistego
Pioruna. 3Sędzia posiada zdolność rzucania Wiązki
Błyskawic. 4Kabalista posiada zdolność rzucania
Błyskawic. 5Adwokat posiada zdolność rzucania Ognistej
Kuli. 6Pojawiają się tylko na 16 poziomie oraz na
15 w zadaniu Arcybiskup Lazarus.
Specjalne potwory występujące w Diablo
W poniższej tabelce zostały
opisane specjalne potwory występujące w Diablo. Tak
naprawdę one są unikalne, a nie tak jak pozostałe,
które są zwykłe (bazowe). Gra traktuje je jako
unikalne potwory z wyjątkiem Diablo który jest
zwykłym potworem jednak ze specjalnymi
właściwościami. Dlatego możliwe jest
zobaczenie jego statystyk gdy się go zabije pewną
ilość razy, tak jak inne zwykłe potwory. Diablo
również może upuścić jakiś przedmiot. Potwory
specjalne tak samo jak unikalne posiadają dwa
rodzaje mlvl. Jeden jest użyty w walce i
przyznawaniu punktów doświadczenia (battle) a drugi
do generowania przedmiotu, który jest wyrzucany
przez unikatowego potwora (item).
Rzeźnik
Król Szkieletów
Diablo
Special Monsters in
Diablo - Demony (Skeleton King to Nieumarły)
Nazwa
dlvl
mlvl
battlel
mlvl
items
HP
(Hellfire)
HP
(Diablo)
AC
To Hit%
Damage
MFL
Exp
SP
MP
Rzeźnik
2
6 36 66
1 1 1
110 380 540
220 661 883
50 100 130
50 130 170
6 - 12 16 - 28 30 - 54
-RR
-RR
710 3 420 6 840
Król Szkieletów1
3
14 44 74
9 9 9
120 410 580
240 721 963
70 120 150
60 140 180
6 - 16 16 - 36 30 - 70
IRR
IRR
570 3 140 6 280
Diablo2 (Diablo)
16
30 45 60
30 30 30
833 2 549 3 432
1 666 4 999 6 667
70 120 150
220 3004 3404
30 - 60 64 - 124 126 - 246
IRR
IRR
31 666 65 332 130 664
Diablo2,3 (Hellfire)
16
45 60 75
45 45 45
1 666 5 048 6 764
3 333 10 199 13 532
90 140 170
220 3004 3404
30 - 60 64 - 124 126 - 246
IRR
IRR
31 666 65 332 130 664
1W trybie Single Player
Skeleton King posiada zdolność wskrzeszania szkieletów,
w trybie Multi Player posiada zdolność wysysania życia.
Wysysa on 100% życia, czyli każde obrażenia które zada
celowi są dodawane do jego aktualnych punktów życia.
Jego punkty życia mogą osiągnąć poziom wyższy niż jego
maksimum punktów życia. Znany również jako Leoric. 2Diablo posiada całkowitą ochronę przed
czarem Kamienna Klątwa oraz zdolność rzucania czaru
Apokalipsa bez względu na odległość, posiada również
umiejętność odrzucania. Mimo tego że ma status Demona
odnosi obrażenia od czaru Holy Bolt. Znany również jako
Pan Mroku. 3W Hellfire posiada odpór na Święty Pocisk. 4W wyniku buga, bazowa Skuteczność Ataku dla
Diablo to 44% na poziomie trudności koszmar oraz 84% na
poziomie trudności piekło
POTWORY WYSTĘPUJĄCE W HELLFIRE
W przeciwieństwie do potworów z
Diablo, w Hellfire potwory nie mają podtypów w
określonym typie potwora. Kilka potworów istnieje w
dwóch podobnych odmianach. Potwory w Hellfire
zostały pogrupowane na potwory z "Ula" oraz z
"Krypty". Następnie są podzielone na potwory z
podtypami i bez.
Potwory występujące w "Ulu"
Ul - Potwory z
podtypami, U - Undead, A - Animals, D - Demons
Nazwa
dlvl
mlvl
HP
AC
To Hit%
Damage
MFL
Exp
SP
MP
Kąsacz (A)
1 - 2
22 37 52
15 - 20 95 - 110 160 - 180
30 - 40 190 - 220 320 - 360
50 100 130
85 170 205
1 - 20 6 - 44 10 - 86
- - R
500 3 000 6 000
Ogon Trucizny (A)
3 - 4
24 39 54
20 - 25 110 - 125 180 - 200
40 - 50 220 - 250 360 - 400
60 110 140
85 170 205
1 - 30 6 - 64 10 - 126
- - R
- RI
1 000 4 000 8 000
Psychorb1 (A)
1 - 2
22 37 52
10 - 15 80 - 95 140 - 160
20 - 30 160 - 190 280 - 320
40 90 120
80 165 200
10 - 10 24 - 24 46 - 46
- R -
450 2 900 5 800
Necromorb1 (A)
3 - 4
24 39 54
15 - 20 95 - 110 160 - 180
30 - 40 190 - 220 320 - 360
50 100 130
80 165 200
20 - 20 44 - 44 86 - 86
- R -
- IR
1 100 4 200 8 400
Arachnon (A)
1 - 2
22 37 52
30 - 40 140 - 170 220 - 260
60 - 80 280 - 340 440 - 520
50 100 130
50 135 170
5 - 15 14 - 34 26 - 66
- - R
500 3 000 6 000
Pajęczy Lord2 (A)
3 - 4
24 39 54
40 - 50 170 - 200 260 - 300
80 - 100 340 - 400 520 - 600
60 110 140
60 145 180
8 - 20 20 - 44 38 - 86
- - R
- RI
1 250 4 500 9 000
1Psychorb oraz Necromorb
posiadają zdolność rzucania magicznych pocisków, które
zadają obrażenia od magii. 2Pajęczy Lord posiada zdolność plucia, które
zadaje obrażenia od magii,
Ul- Potwory bez
podtypów, U - Undead, A - Animals, D - Demons
Nazwa
dlvl
mlvl
HP
AC
To Hit%
Damage
MFL
Exp
SP
MP
Rozstrzępiacz (U)
1 - 2
23 38 53
35 - 45 155 - 185 240 - 280
70 - 90 310 - 370 480 - 560
65 115 145
75 160 195
4 - 12 10 - 28 22 - 54
-RR
-RR
900 3800 7600
Ponury Bliźniak (D)
1 - 2
22 37 52
25 - 35 125 - 155 200 - 240
50 - 70 250 - 310 400 - 480
50 100 130
70 155 190
10 - 18 24 - 40 46 - 78
IR-
600 3200 6400
Piekielny Dzik1 (D)
1 - 2
23 38 53
40 - 50 170 - 200 260 - 300
80 - 100 340 - 400 520 - 600
60 110 140
70 155 190
16 - 24 36 - 52 70 - 102
-RR
750 3500 7000
Gnijący Pomiot2 (D)
2 - 3
22 37 52
15 - 15 95 - 95 160 - 160
30 - 30 190 - 190 320 - 320
25 75 105
60 145 180
10 - 25 24 - 54 46 - 106
I--
I--
250 2500 5000
Robak Biczownik (A)
3 - 4
20 35 50
15 - 15 95 - 95 160 - 160
30 - 30 190 - 190 320 - 320
50 100 130
90 175 210
12 - 20 28 - 44 54 - 86
-R-
600 3200 6400
Ognista Mrówka3 (A)
3 - 4
22 37 52
30 - 40 140 - 170 220 - 260
60 - 80 280 - 340 440 - 520
70 120 150
75 160 195
20 - 30 44 - 64 86 - 126
-I-
RIR
600 3200 6400
1Piekielny Dzik posiada
zdolność odrzutu. 2Gnijący Pomiot nigdy nie wyrzuci żadnego
przedmiotu czy złota. 3Ognista Mrówka posiada zdolność rzucenia
Ognistej Kuli.
Potwory występujące w "Krypcie"
Krypta - Potwory z
podtypami, U - Undead, A - Animals, D - Demons
Nazwa
dlvl
mlvl
HP
AC
To Hit%
Damage
MFL
Exp
SP
MP
Ognisty Nietoperz1 (A)
1-2
24 39 54
30 - 40 140 - 170 220 - 260
60 - 80 280 - 340 440 - 520
70 120 150
100 185 220
15 - 20 34 - 44 66 - 86
-I-
RIR
2400 6800 13600
Piekielny Nietoperz2 (D)
3-4
29 44 59
50 - 70 200 - 260 300 - 380
100 - 140 400 - 520 600 - 760
80 130 160
110 195 230
30 - 30 64 - 64 126 - 126
RIR
RII
3600 9200 18400
Czaszkoskrzydly (U)
1-2
27 42 57
35 - 35 155 - 155 240 - 240
70 - 70 310 - 310 480 - 480
80 130 160
75 160 195
15 - 20 34 - 44 66 - 86
-RR
-RR
3000 8000 14000
Demoniczny3 (U)
3-4
30 45 60
120 - 140 410 - 470 530 - 660
240 - 280 820 - 940 1160 - 1320
50 100 130
100 185 220
40 - 50 84 - 104 166 - 206
-II
-II
5000 12000 24000
Licz4 (U)
1-2
25 40 55
40 - 50 170 - 200 260 - 300
80 - 100 340 - 400 520 - 600
60 110 140
100 185 220
15 - 20 34 - 44 66 - 86
--R
RRI
3000 8000 16000
Arcy Licz4 (U)
3-4
30 45 60
90 - 100 320 - 350 460 - 500
180 - 200 640 - 700 920 - 1000
75 125 155
120 205 240
30 - 30 64 - 64 126 - 126
RRI
III
4000 10000 20000
1Ognisty Nietoperz posiada
zdolność rzucania Ognistego Pioruna. 2Piekielny Nietoperz posiada zdolność
rzucania Ognistej Kuli. 3Demoniczn posiada również zdolność rzucania
magicznych pocisków które zadają obrażenia od magii,
jest również odporny na Święty Pocisk. 4Licz oraz Arcy Licz posiadają zdolność
rzucania magicznych pocisków, które zadają obrażenia od
magii.
Krypta - Potwory bez
podtypów, U - Undead, A - Animals, D - Demons
Nazwa
dlvl
mlvl
HP
AC
To Hit%
Damage
MFL
Exp
SP
MP
Grabarz1 (U)
1-1
26 41 56
60 - 120 230 - 410 340 - 580
120 - 240 460 - 820 680 - 1160
20 70 100
80 165 200
2-12 8-28 12-54
--I
RRI
2000 6000 12000
Grobowy Szczur (A)
1-2
24 39 54
40 - 60 170 - 230 260 - 340
80 - 120 340 - 460 520 - 680
30 80 110
120 205 240
12-25 28-54 56-106
-RR
1800 5600 11200
Monstrualny Diablik (A)
1-2
27 42 57
60 - 80 230 - 290 340 - 460
120 - 160 460 - 580 680 - 840
70 120 150
100 185 220
18-24 40-52 78-102
-RR
RRR
2400 6800 13600
Lord Satyr (A)
1-2
28 43 58
80 - 100 290 - 350 420 - 500
160 - 200 580 - 700 840 - 1000
70 120 150
90 175 210
20-30 44-64 86-126
-RR
RII
2800 7600 15200
Demon Krypty (D)
2-3
28 43 58
100 - 120 350 - 410 500 - 580
200 - 240 700 - 820 1000 - 1160
85 135 165
100 185 220
20-40 44-84 86-166
IRR
IIR
3200 8400 16800
Dwugłowy Cyklop2
(D)
3-4
30 45 60
100 - 120 350 - 410 500 - 580
200 - 240 700 - 820 1000 - 1160
80 130 160
90 175 210
40-50 84-104 166-206
--R
-RR
4000 10000 20000
Trzewiostwór3 (D)
3-4
28 43 58
150 - 200 500 - 650 700 - 900
300 - 400 1000 - 1300 1400 - 1800
70 120 150
150 235 270
12-18 28-40 54-76
RRR
RRR
4000 10000 20000
Żniwiarz (D)
3-4
30 45 60
130 - 150 440 - 500 620 - 700
260 - 300 880 - 1000 1240 - 1400
90 140 170
120 205 240
30-35 64-74 126-146
IIR
III
6000 14000 28000
1Grabarz posiada zdolność
szybszej regeneracji punktów życia podczas "kopania" na
martwych potworach 2Dwugłowy Cyklop posiada zdolność odrzutu. 3W wyniku buga, bazowa Skuteczność ataku dla
Trzewiostwora to 14% na poziomie trudności piekło.
Specjalne Potwory występujące w
Hellfire
W poniższej tabelce zostały
opisane specjalne potwory występujące w Hellfire.
Tak naprawdę są to potwory unikalne, a nie jak
pozostałe, które są zwykłe (bazowe). Gra traktuje je
wszystkie jako potwory unikalne. Potwory specjalne
tak samo jak unikalne posiadają dwa rodzaje mlvl.
Jeden jest użyty w walce i przyznawaniu punktów
doświadczenia (battle) a drugi do generowania
przedmiotu, który jest wyrzucany przez unikatowego
potwora (item).
Gnijący Demon
Profanator
Na-Krul
Specjalne Potwory w
Hellfire - Demony
Nazwa
dlvl
mlvl
battle
mlvl
items
HP
AC
To Hit%
Damage
MFL
Exp
SP
MP
Gnijący Demon1
H3
38 53 68
27 27 27
60-70 230-260 340-380
120-140 460-520 680-760
80 130 160
60 145 180
20-35 44-74 86-146
--R
R-I
2000 6000 10000
Profanator
H4
40 55 70
30 30 30
120 410 580
240 820 1160
80 130 160
110 195 230
20-30 44-64 86-126
RRI
RII
5000 12000 24000
Na-Krul2 (dźwignia)
C4
45 75 105
40 40 40
666 2 048 2 764
1332 4096 5528
125 175 205
150 235 2703
40-50 84-104 166-206
III
III
6000 14000 28000
Na-Krul3 (księgi)
C4
45 75 105
40 40 40
333 1 049 1 432
666 2098 2864
75 125 155
150 235 2703
40-50 84-104 166-206
6000 14000 28000
1Gnijący Demon Posiada
zdolność rozmnażania Gnijące Pomioty. 2Aktywowany poprzez dźwignię 3Aktywowany poprzez księgi