:: HOME
 :: News
 :: Wstęp
 :: Autorzy
 :: Księga Gości
 :: Forum
 :: FAQ

 :: WPROWADZENIE DO GRY
 :: Informacje Wstępne
 :: Wprowadzenie i Tutorial
 :: Interfejs Gry
 :: Podsumowanie Sterowania

 :: DIABLO/HELLFIRE
 :: Prolog
 :: Postacie
 :: NPC
 :: Potwory
 :: Bossowie
 :: Czary
 :: Kapliczki
 :: Affixy
 :: Quest
 :: Info o Przedmiotach
 :: Przedmioty
 :: Przedmioty Questowe
 :: Inne Przedmioty
 :: Unikaty
 :: Niewykrywalne Unikaty
 :: Szansa na unikat
 :: Obiekty w Podziemiach
 :: Multiplayer
 :: Battle.net
 :: Kalkulatory
 :: Command.txt
 :: Doświadczenie
 :: Zdobywanie doświadczenia
 :: Diablo na PSX
 :: Dialogi
 :: Bugi w Diablo 1
 :: Ciekawostki

 :: ŚWIAT DIABLO
 :: Bohaterowie
 :: Przedmioty w Khanduras
 :: Czary i Magia
 :: Bestiariusz
 :: Librarius Ex Horadrim
 :: Natura Kamieni Dusz
 :: Linia Czasu

 :: SPOLSZCZENIE Do Diablo
 :: Instalacja 
 :: Screeny
 :: Zmiany
 :: Pobierz Spolszczenie

 :: DOWNLOAD
 :: Spolszczenie
 :: Programy
 :: Multimedia
 :: Inne

 :: INNE
 :: Single vs Multiplayer
 :: Mediaplayer
 :: Credits Diablo 1
 :: Credits Hellfire
 :: Diablo & Diablo 2
 :: Konwersja
 :: Wyróznienia
 :: Linki




Awake Warriors - Diablo Hellfire Guild
Diablo Hellfire Awakening

Imperium Diablo


 

Inne Przedmioty

Poniżej znajdują się pozostałe przedmioty, występujące w grze Diablo Hellfire.

Mikstury
 

Obrazek Nazwa qlvl Cena Efekt
Potion of Healing 1 50 Przywraca pewną część punktów życia.
Potion of Full Healing 1 150 Całkowicie odnawia punkty życia.
Potion of Mana 1 50 Przywraca pewną część many.
Potion of Full Mana 1 150 Całkowicie odnawia manę.
Potion of Rejuvenation 3 120 Przywraca pewną część punktów życia i many.
Potion of Full Rejuvenation 7 600 Całkowicie odnawia życie manę.

Aby wypić napój, kliknij na nim prawym przyciskiem (zarówno gdy znajduje się przy pasie, jak i w plecaku). gdy trzymasz go przy pasie, możesz korzystać także z przypisanego mu klawisza.

Eliksiry
 

Obrazek Nazwa qlvl Cena Efekt
Elixir of Dexterity 15 5000 Podnosi na stałe o jeden punkt zręczność.
Elixir of Strength 15 5000 Podnosi na stałe o jeden punkt siłę.
Elixir of Magic 15 5000 Podnosi na stałe o jeden punkt magię.
Elixir of Vitality 20 5000 Podnosi na stałe o jeden punkt żywotność.

Aby wypić napój, kliknij na nim prawym przyciskiem (zarówno gdy znajduje się przy pasie, jak i w plecaku). gdy trzymasz go przy pasie, możesz korzystać także z przypisanego mu klawisza.

Oleje
Oleje są to mikstury, które zostały wprowadzone w dodatku do Diablo - Hellfire.
 

Obrazek Nazwa qlvl Cena Efekt
Blacksmith Oil 1 100 Przywraca 20% wytrzymałości, lub dodaje 1 do max wytrzymałości
Oil of Accuracy 1 500 Dodaje 1-2% do "To Hit"
Oil of Death 1 2500 Dodaje 1 do min i 2 do max obrażeń
Oil of Fortitude 5 2500 Dodaje 10-50 do max i bieżącej wytrzymałości.
Oil of Hardening 1 2500 Dodaje 1-2 do AC
Oil of Imperviousness 10 2500 Dodaje 3-5 do AC
Oil of Mastery 10 2500 Dodaje 3-5% do "To Hit"
Oil of Permanence 17 15000 Czyni przedmiot niezniszczalnym
Oil of Sharpness 1 500 Dodaje 1 do max obrażeń
Oil of Skill 4 1500 Obniża wymagania dla broni i zbroi.

Aby użyć oleju, kliknij na nim prawym przyciskiem  a następnie kliknij lewym na przedmiocie znajdującym się w ekwipunku.

Runy
Runy są to przedmioty, które zostały wprowadzone w dodatku do Diablo - Hellfire.
 

Obrazek Nazwa qlvl Cena Efekt Wymabania
Rune of Fire 1 100 Wydziela pojedynczą płytkę ognia -
Greater Rune of Fire 7 400 Wybucha czarem Immolation 42 Magii
Rune of Lightning 3 200 Wydziela pojedynczą płytkę czaru Fire Wall 13 Magii
Greater Rune of Lightning 7 500 Wybucha czarem Nova 42 Magii
Rune of Stone 7 300 Rzuca czar Stone Curse 25 Magii


Księgi i Zwoje

O księgach i zwojach:
Księgi i zwoje są to przedmioty, które zawierają w sobie różne zaklęcia. Jednak różnią się tym, że księgi pozwalają mam wyuczyć się jakiegoś zaklęcia na stałe, natomiast zwoje zawierają czary jednokrotnego użytku i nie można ich zapamiętać. Zarówno księgi jak i zwoje znikają zaraz po ich przeczytaniu. Księgi  mogą posiadać różne wyglądy oraz qlvl o wartości 2, 8, 14, 20. Zwoje zawsze wyglądają tak samo jednak ich qlvl zależy od tego jaki zawierają w sobie czar.

Księgi:
Gdy odnajdziesz księgę, klikając na niej lewym przyciskiem myszki możesz obejrzeć jej zawartość. księgi mogą zawierać formuły zaklęć, dzięki czemu możesz je studiować lub sprzedawać. kliknięcie prawym przyciskiem myszy na księdze zwiększy Twoją zdolność do używania danego czaru. Żadna księga nie może przekazać pełnej wiedzy o zaklęciu, jednak im więcej ich przeczytasz, tym lepiej się będziesz mógł nim posługiwać. Mistrzowskie opanowanie zaklęć wymaga doskonałej wiedzy o wszelkich aspektach magii, dlatego też wymagania niezbędne do zgłębienia magii będą stale rosły.

Zwoje:

Aby rzucić zaklęcie zapisane w zwojach możesz albo kliknąć na nim za pomocą prawego klawisza myszy, albo wykorzystać w tym celu skróconą księgę zaklęć. czary zapisane w zwojach wyświetlane są na czerwonym tle.

Więcej informacji na temat ksiąg i zwoi znajduje się w dziale Czary.


Złoto

Złoto jest środkiem płatniczym w świecie Khanduras. Można je zdobyć poprzez sprzedaż przedmiotów znalezionych w podziemiach. Oprócz tego może je nam wyrzucić napotkany potwór lub również może znajdować się w zamkniętych skrzyniach i sarkofagach. Pamiętaj że wyższy stopień trudności czy też bardziej wymagający przeciwnik, mają wpływ na to, ile złota zostanie upuszczone. Złoto znajdujące się w ekwipunku może przybrać formę małego, średniego oraz dużego stosu. Mały stos zawiera 1-1000 sztuk złota, średni 1001-2500 sztuk złota a w dużym stosie mieści się 2501-5000 sztuk złota.

Aby porzucić określoną ilość złotych monet, kliknij na nich prawym przyciskiem myszy. Nadepnie wpisz żądaną ilość i naciśnij klawisz Enter.


 
All rights reserved. Wszelkie prawa zastrzeżone. Copyright © Spolszczenie do Diablo 1 oraz Spolszczenie do Hellfire by Noktis.
Serwis jest częścią wortalu Imperium Diablo..