| Kapliczka |
Przesłanie oraz
Efekt Kapliczki |
Boska Kapliczka |
Pij i bądź odnowiony |
| Uzupełnia
Zycie i Manę. Na 1-3 dlvl daje Napój Pełnego Zdrowia i
Napój Pełnej Many, na innych dlvl daje dwa Napoje
Pełnego Odmłodzenia |
Cicha Kapliczka |
Esencja życia wypływa z wnętrza |
| +2 do Żywotności |
Ciemna Kapliczka1,2 |
Ten który broni rzadko atakuje |
| +2 do AC każdej zbroi
oraz -1 Max Obrażeń wszystkich broni |
Cudotwórcza Kapliczka2,4 |
Ostatni mogą być jeszcze pierwszymi |
| Nie działa na
użytkownika, jednak inni gracze otrzymują +1 do jednego
atrybutu oraz -1 do wszystkich atrybutów |
Duchowna Kapliczka |
Bogactwo mnoży się niespodziewanie |
| Dodaje złota w każdy
wolny slot w Ekwipunku |
Dziwaczna Kapliczka1,2 |
Miecz sprawiedliwości jest szybki i ostry |
| +1 do max obrażeń dla dla
wszystkich broni w ekwipunku |
Fascynująca Kapliczka |
Moc przychodzi za cenę mądrości |
| Ognisty Piorun
rośnie o 2 slvl, maleje bazowa ilość Many o 10% |
Kamienna Kapliczka |
Moc many skupia się na nowo |
| Ładuje
wszystkie magiczne laski |
Lśniąca Kapliczka |
Tajemnice są ujawnione w świetle rozumu |
| Identyfikuje wszystkie
przedmioty w Ekwipunku |
Magiczna Kapliczka |
Kiedy duch jest czujny ciało rozkwita |
| Rzuca na użytkownika czar
Tarcza Many4 |
Niezwykła Kapliczka |
Wiedza i mądrość za cenę samego siebie |
| +2 do Magii |
Obłędna Kapliczka |
Szkarłat i Lazur stają się niczym słońce |
| Zmienia wszystkie napoje w napoje
Odmłodzenia |
Opuszczona Kapliczka |
Ludzkimi rękoma może kierować
los |
| +2 do
Zręczności |
Plugawa Kapliczka3 |
Ostatni mogą być jeszcze pierwszymi
(użytkownik)
Wspaniałomyślność
przynosi nagrodę
(inni gracze) |
| Nie działa na
użytkownika, jednak inni gracze otrzymują +1 do jednego
atrybutu oraz -1 do wszystkich atrybutów |
Religijna Kapliczka |
Czas nie może zmniejszyć mocy stali |
| Naprawia wszystkie
przedmioty |
Sakralna Kapliczka |
Energia przychodzi za cenę mądrości |
| Wiązka Błyskawic rośnie o 2
slvl, maleje bazowa ilość Many o 10 % |
Święta Kapliczka |
Gdzie idziesz, tam jesteś |
| Rzuca na użytkownika czar
Przenikanie4 |
Tajemna Kapliczka |
Tajemne siły niosą zniszczenie |
| Odnawia Manę
oraz rzuca czar Nova4 |
Tajemnicza Kapliczka |
Cos słabnie by jedno urosło w potęgę |
| Dodaje 5 punktów do
jednego atrybutu, pozostałym odbiera 1 |
Ukryta Kapliczka |
Nowa siła oparta jest na zniszczeniu |
| Do noszonych przedmiotów dodaje 10
punktów do wytrzymałości, a od jednego odejmuje 10
punktów wytrzymałości |
Upiorna Kapliczka3 |
Gdzie chciwość zawodzi, cierpliwość nagradza (użytkownik)
Błogosławieństwo dobrego
kompana! (inni gracze) |
| Odnawia Życie i Manę
innych graczy |
Wredna Kapliczka |
Siła oparta jest na niebiańskiej wierze |
| +2 do Siły |
Zaciszna Kapliczka |
Droga jaśnieje gdy spoglądasz z góry |
| Odkrywa całą mapę na
danym poziomie |
Zaczarowana Kapliczka5 |
Magia nie zawsze jest tym na co wygląda |
| Jeden czar traci 1 slvl
(2 slvl, jeśli czar ma bazowo 15 slvl) , inne zyskują 1
slvl |
Zdobiona Kapliczka |
Zbawienie przychodzi za cenę mądrości |
| Święty Pocisk rośnie o 2
slvl maleje bazowa ilość Many o 10% |
|
1Efekt
działa tylko w bieżącej grze.
2Kapliczka dostępna tylko w trybie Single
Player.
3Kapliczka dostępna tylko w trybie Multi
Player
4Wszystkie czary rzucone przez kapliczkę będą
miały slvl 2 w Kościele, 4 w Katakumbach, 6 w Jaskiniach
i 8 w Piekle.
5Zaczarowana Kapliczka nigdy nie ukaże się
w Jaskiniach albo w Piekle, nawet pod postacią Kotła
albo Koziej Kapliczki. |
| Kapliczka |
Przesłanie oraz
Efekt Kapliczki |
Iskrząca Kapliczka |
Cześć doświadczenia zyskujesz poprzez dotyk |
| Otrzymujesz +1000 x dlvl
doświadczeni. Rzuca czar Błysk |
Kartoflana Kapliczka |
To, co może złamas wole |
| Na każdy możliwy do
zniszczenia przedmiot (nie niezniszczalnego), w który
jesteś zaopatrzony, istnieje 1/3 szansy, że ten
przedmiot straci 50% swojej wytrzymałości. . Proces ten
zawsze zaczyna się od hełmu a następnie skupia się na
lewym slocie broni, prawym slocie broni a na końcu na
pancerzu. Gdy tylko jakiś przedmiot straci wytrzymałość
proces kończy się. Jeśli żaden przedmiot nie ulegnie
osłabieniu (lub gdy masz na sobie same niezniszczalne),
tracisz 1/3 swojego złota. |
Miejska Kapliczka |
Nie ma jak w domu |
| Otwiera portal do miasta |
Migocząca Kapliczka |
Energia ducha jest przywrócona |
| Odnawia manę |
Oleista Kapliczka |
Ten który ciebie nie zabije? |
| Rzuca czar Pierścień
Ognia wokół kapliczki a postać zyskuje:
-
Czarodziej +2 do Magii
-
Łotrzyca +1 do Magii, +1 do Zręczności
-
Wojownik +2 do Siły
-
Mnich +1 do Siły, +1 do Zręczności
-
Bard +1 do Magii, +1 do Zręczności
-
Barbarzyńca +2 do Żywotności |
Promienista Kapliczka |
Wiedza jest mocą |
Jeśli ilość doświadczenia
jest mniejsza lub równa 5000...
Jeśli doświadczenie przekracza 5000 otrzymasz +5 do
Magii a stracisz 5% dośwaidczenia |
Słoneczna Kapliczka |
Czujesz się silniejszy
Czujesz napływ mądrości
Czujesz ożywienie
Czujesz się zwinniejszy |
12.00 do 18.00: +2 do
Siły
18.00 do 20.00: +2 do Magii
20.00 do 04.00: +2 do Żywotności
04.00 do 12.00: +2 do Zręczności |
Żebracza Kapliczka |
Daj a otrzymasz |
| Połowa twojego złota
przechodzi na doświadczenie |