Witajcie. Nie zauważyłem żadnego tematu pokazującego jak tworzyć armie stworów jakich tylko dusza zapragnie.Jak to działa?.Otóz po zabiciu przeciwnika z jego zwłok wyjdzie nasz przywołaniec ,jakiego wybierzemy za pomocą Hero Editora.
Musimy dodać mały talizman(jest najwygodniejszy) (Extras Item/Caracter Create All Items Misc Other Small Charm Save New Item To PickedUp) Obrazek
Następnie klikamy na talizman prawym przyciskiem myszy i go modyfikujemy- Specific Editing Functions... MAGIC Attribute Editting [1st empty slot] dolna strzałka Other Chance to ReAnimate Target
Domyślnie ustawiony jest szkielet ,ale nas interesuje coś ciekawszego więc ja zmienie na krówkę.
Krówka
Co bardzo ważne - ustawiamy maksymalną szanse czyli 127% bowiem wbrew pozorom na 100% nie wszystkie zwłoki się przemienią ,a nam chodzi o zwiększenie liczby udanych przemian i zazwyczaj jest to 9 na 10.
Domyślnie nasz talizman działa od 1 poziomu ,ale jest brzydki lecz możemy zmienić jego wygląd na ładniejszy przez:
Specific Editing Functions... Change Item's QUALITY... Unique BlackHand Key(142) Save Modified Item
Pamiętajcie że każdy ożywieniec działa jak te z czaru Nekromanty więc trwają tylko 180 sekund. A dodanie efektu na broń lub zbroje i przemiana w golema da mu możliwość wskrzeszania innych. Działa też na najemnikach.
2- Ulepszanie sług
Każdy potwór ma jakąś wade, w przypadku krówek jest to ociężałość(pewnie przez mleko) ,a w takim razie czas je przyspieszyć:
Specific Editing Functions... MAGIC Attribute Editting [1st empty slot] dolna strzałka Aura (Skill when equipped) 115 Vigor(pal) ustawiamy maksymalny poziom czyli 31 Save Modified Item
Teraz nasze mućki są szybkie i nie zostają w tyle. A o to efekt:
Mleczna Armia
Warto dawać takie aury ,których najbardziej potrzebują nasze potworki.
3-Polecane potwory
Oto numery stworzeń ,które są świetne do zabawy,a także mroczna trójca(o niej poniżej):
Mroczna Trójca:
243Diablo-Ten diablo sprawnie się porusza i używa czarów.
333Diablo- To co wyżej. Jedyna różnica to rzucanie armagedonu.
705Diablo- Zabugowany. Nic nie robi tylko stoi i daje się rznąć.
242Mephisto- Typowy Mephisto. Rzuca czary i porusza się.
704Mephisto- Zabugowany. Używa aury,ale nie potrafi się poruszać ani atakować.
543BaalThrone- Zdecydowanie najfajnieszy wybór. Ten Baal się nie rusza, ale potrafi przywoływać sługi ,które potem go atakują(Galeria). Raz zmienił mi się w prawdziwego Baala. Niestety nie potrafi atakować.
709BaalCrab- Dziwny Baal. Czasem potrafi chodzić i czarować ,a innym razem nic nie robi.
545BaalTaunt- Niewidzialny Baal ,który będzie atakowany przez wroga. Nic specjalnego.
Inne:
491Minionice/hellSpawnSpawner-Portal tworzący Większe Lodowe Pomioty. Pomioty wychodzace z portalu są wrogie więc w ten sposób można robić maszynę do mięsa.
267BloodRaven- Krwawa Orlica ginie szybko ,ale po śmierci niszczy wszystkich nieumarłych wokół siebie. Przy okazji przywołuje Głodne Trupy.
473BloodTempress- Te sukkuby są praktyczne. Szybkie,wytrzymałe i przeklinają wrogów. Dobre do powiększającej się armii.
Konto na BN: Jamajka#2610
Konto na IDR: Jamajka
Wiek: 18 Dołączył: 21 Lut 2013 Skąd: Norwegia
Wysłany: 2015-02-01, 00:37
Hej, zarąbisty poradnik .
Aczkolwiek mam jedno, może nieco durne pytanie: Czy Krwawa Orlica-ożywieniec wskrzesza trupów-ożywieńców, czy zwykłe "kolorowe" moby?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum