To mój drugi mod. Przysiadłem do niego bardziej profesjonalnie. Zebrałem w głowie wszystko co potrafiłem zrobić i zacząłem modzić Mod ten był wiele razy testowany przy każdej nowej dodanej rzeczy jednak i tak nie obyło się bez błędów. Ostateczna wersja Alchemica posiada numer 1.3. Przy tworzeniu umiejętności pomógł mi Kicksaw
A) Zmiana połączeń mapek;
B) Zmiany w wyglądzie już istniejących mapek;
C) Dodane nowe mapki (ponad 100 dodanych);
Ponieważ chciałem żeby gra wyglądała zupełnie inaczej zmieniłem miasta i inne ważne miejsca, oraz zmieniłem połączenie, więc teraz na początku drogi nikt nie będzie znał. Dodałem dużo nowych miejsc w grze, także ukrytych, więc będzie co odwiedzać.
2) Potworki :
A) Zmiana wyglądu wielu ważnych potworków;
B) Zmienione nazwy wielu ważnych potworków;
C) Dodane nowe potworki (połowa ma własne unikalne dzwięki);
D) Dodani nowi bosowie;
Zmian w potworkach jest dużo ponieważ zmieniłem wszystkich npc'ów w miastach i nie tylko, wszystkich bossów, oraz dodałem mnóstwo nowych stworków. Wszyscy npc'e mają zmienione imiona, bosowie też więc gra będzie trochę inna Npc'e mają też odrobinkę zmienione teksty co do questów.
3) Przedmioty :
A) Nowe przedmioty setowe (komplety, zielone);
B) Nowe przedmioty unikatowe (złote);
C) Dodany worek na runy i worek na klejnoty;
D) Dwa nowe klejnoty;
E) Dodane magiczne strzały i magiczne bełty;
F) Dodane magiczne zwoje;
G) Dodane magiczne mikstury;
H) Talizmany są rzadkie (żółte) i unikalne;
I) Trochę przedmiotów do kostki;
J) Dodany nowy przedmiot: tatuaż;
K) Nowe przedmioty z opisem;
Przdmiotów dodanych jest oczywiście bardzo dużo Zmian też trochę jest np aktywne magiczne strzały i bełty, mogą być też rzadkie (żółte). Wywalilem jeden pierścień z ekwipunku i teraz wkłada się tam tatuaż, nowy przedmiot w grze, który robi się w kostce. Oczywiście dodanych jest dużo unikatów i setowych przedmiotów, oraz wiele innych które bedą potrzebne do kostki lub nie
4) Umiejętności :
A) Dodana 4 strona ze wspulnymi umiejętnościami;
B) Zmienione ikony oraz niektóre umiejętności odrobinę upgrade'owane
C) Dodana nowa wlaściwość 'zlość' od której zależna jest jedna umiejętność;
Na 4 stronie każdy ma prawie wszystkie umiejętności takie same oprócz jednej. Jedna umiejętność to przyzwanie potworka i każdy ma innego. Jedna umiejętność jest zależna od nowej wlaściwości postaci która wzrasta w miarę zabijania potworków.
5) Reszta zmian :
A) Nowe recepty do kostki (jest spis);
B) Nowe słowa runiczne (jest spis);
C) Najemnicy mają wygląd graczy i nowe umiejętności, oraz pełny ekwipunek, mogą także nosić różne bronie;
D) Poziom trudności leciutko zwiększony;
E) Zmienione wyposażenie na start dla graczy;
F) Można dojść do 100 poziomu i doświadczenie rośnie na każdym tak samo;
G) Powiększony jest ekwipunek, kostka oraz skrzynia;
H) Teraz jest pełny opis własciwości w oknie postaci;
I) Zmienione ceny u kupców oraz ich wyposażenie;
J) Kapliczki są lekko zmienione;
K) Nowe przydomki postaci;
L) Zmieniony wygląd zabójczyni;
M) Dużo jest zmienionej grafiki w grze;
N) Dodanych jest trochę nowych dzwięków;
O) Muzyka jest całkowicie podmieniona;
P) Na poziom dostaje się 7 punktów statystyk oraz 2 punkty umiejętności;
Q) Kilka filmów jest zmienionych;
R) Dodany jest uber quest z patcha 1.11;
S) Wszystkie sekretne questy i mapki są zmienione;
I inne zmiany, które ciężko spamiętać Oczywiście sekretów nie zdradziłem żadnych, prawie
Mod posiada konfigurator, dzięki któremu można moda aktywować lub deaktywować. Oznacza to, że nie potrzeba instalować wymaganego patcha 1.10, a można mieć wersję 1.13. Aktywujemy tylko moda i gramy po czym zamykamy grę, deaktywujemy moda i możemy włączyc grę z patchem 1.13 i sprawdzić co się dzieje na battle necie
[ Dodano: 2012-02-04, 13:33 ]
Mam następujący błąd - wszystko ładnie pobrałem, wypakowałem, skonfigurowałem, odpalam alchemic.bat i nic się nie pojawia. Mam patcha 1.13c.
Jeżeli miałeś czyste Diablo 2 LoD z wgranym patchem i po rozpakowaniu moda skopiowałeś pliki z folderu Alchemic do folderu z grą i przy pomocy konfiguratora aktywowałeś go to powinno wszystko działać. Alchemic.bat jest zamiast tworzenia skrótu. Możesz stworzyć skrót do pliku Mod.exe i odpalić go z dopisanym -direct -txt we właściwościach. Może plik bat u Ciebie nie działa. Lub być może posiadasz najnowszą wersję patcha 1.13 który coś tam zmienia na battlenecie a na tym patchu nie sprawdzałem moda i nie wiem czy on coś zmienia w plikach dll. Być może też twój antywirus nie pozwala uruchomić pliku Mod.exe i byś musiał go dodać do wyjątków bo to loader poprostu ze zmienioną nazwą. Ciężko powiedzieć. Sprawdź narazie te opcje a potem się dalej pomyśli
Zrobiłem to co napisałeś - wgrałem patcha 1.12 (na, którym mod powinien na pewno działać), zrobiłem skrót do pliku Mod.exe i do pisałem we właściwościach -direct -txt i dodałem do wyjątków w opcjach zapory systemu Windows. Jednak to też nie pomogło ;/.
[ Dodano: 2012-02-05, 13:40 ]
Aha no i dodam, że wyskakuje mi zabawny błąd, a mianowicie:
D2Loader error
Halt
Location: , line#626
Expression:,
a następnie:
Hey guys
We got a big error here
Jeżeli wyskakuje Ci błąd loadera to znaczy że on działa. Jedynie z modem jest coś nie tak. Jedną z opcji w tym wypadku byłoby to że źle dopisałeś direct txt do skrótu. Jeżeli jednak po instalce starszego patcha próbowałeś odpalać przez Alchemic.bat lub w konfiguratorze klikając uruchom i masz ten sam błąd wtedy chodzi o coś innego. Może już masz coś namieszane w folderze z grą. Kilka modów lub coś w tym stylu. Ewidentnie wygląda mi to teraz albo na to że mod nie widzi folderu z modem czyli Data albo gra nie jest odpalana z dopisanym -direct - txt co jest wymagane żeby moda odpalić.
Jeżeli nadal nie dojdziesz co jest grane. Spróbuj ewentualnie jeszcze raz z czystym Diablo 2 Lod i wgraj tego patcha 1.10 co jest spakowany razem z modem (chociaż nawet jakbys wrzucił 1.13 to powinien mod pujść ponieważ on zamienia wszystkie pliki dll jak się go aktywuje także tak jakby wtedy podmieniał patcha) i wtedy wrzuć pliki moda do folderu z gra i odpal konfigurator i tam kliknij aktywuj ON i odpal grę od razu poprzez konfigurator.
W folderze z grą miałem zainstalowany D2SE (modmanager) wraz z wieloma modami. Usunąwszy go od nowa przeniosłem pliki do katalogu z grą, odpaliłem konfigurator i przez niego odpaliłem moda. Już działa. Mam normalnie patcha 1.13c. Wielkie dzięki za pomoc Bisho Yo
Zaraz przetestuję samego moda
Ja planuję w niego pograć, ale to pewnie dopiero jak skończy się event na IDR
BishoYo napisał/a:
Mod posiada konfigurator, dzięki któremu można moda aktywować lub deaktywować. Oznacza to, że nie potrzeba instalować wymaganego patcha 1.10, a można mieć wersję 1.13. Aktywujemy tylko moda i gramy po czym zamykamy grę, deaktywujemy moda i możemy włączyc grę z patchem 1.13 i sprawdzić co się dzieje na battle necie
Nie powinno być problemów ponieważ w momencie aktywacji moda wszystkie pliki gry zostaja zastąpione na inne, po zakończeniu gry na modzie należy deaktywować moda i wtedy można spokojnie wejść na grę online.
Papa_Joe
Konto na BN: Papa_Joe
Wiek: 34 Dołączył: 08 Sie 2011
Wysłany: 2012-03-01, 19:40
Ja Zacząłem wczoraj grac w tego moda i zarazie jest fajnie choć nie bez wad. Gra z modem uruchamia mi się około 5 minut po kliknięciu na alchemic.bat no i czasem przycina trochę co na raczej pewno nie jest spowodowane podzespołami komputera. Bo lapek wcale nie jest taki stary:) Z mojej strony metr piwa za to ze po polsku jest:D
Gram w moda od trzech dni i ogólnie mi się podoba (dużo zmian w stosunku do oryginalnej gry). To czego mi w nim brakuje to np. więcej dropiących itemów, żeby było w czym wybierać. Na minus zaliczyłbym również muzykę - ogólnie nie przepadam za takimi rytmami, a poza tym lecą chyba trzy piosenki na krzyż.
Papa_Joe napisał/a:
Gra z modem uruchamia mi się około 5 minut po kliknięciu na alchemic.bat
U mnie nie ma takiego problemu, a sprzęt mam dosyć średni, żeby nie powiedzieć, że słaby jak na dzisiejsze standardy. Spróbuj może po kliknięciu w aktywację moda poczekać kilka sekund i dopiero go uruchomić.
Przy okazji mam kilka pytań:
1. W grze nie ma ksiąg portali i identyfikacji, czy tylko ja ich nie widzę?
2. Gdzie jest Krwawa Wrona, bo na cmentarzu na pewno jej nie ma?
_________________
Papa_Joe
Konto na BN: Papa_Joe
Wiek: 34 Dołączył: 08 Sie 2011
Wysłany: 2012-03-02, 15:23
Krwawa wrona jest pod cmentarzem, wejście jest na prawo od mauzoleum kilka poziomów w dol i się znajdzie:)
Krwawa wrona jest pod cmentarzem, wejście jest na prawo od mauzoleum kilka poziomów w dol i się znajdzie:)
Dzięki
A teraz pytanie do twórcy moda:
Dlaczego to nie działa?
Zrobiłem tak jak jest w pliku Runewords.txt:
---- S W O R D S ----
* Dotyczy mieczy :
_____________________________________________________________________________________________________________________________
2) THIRST FOR KNOWLEDGE (3 miejsca)
Runy : El + El + El
Poziom : 22
Mods : +1 All Skills
15% Increased Attack Speed
100% Enhanced Damage
Maximum Damage Based on Character Level (1.5 per Level)
+150 Attack Rating
+20% to Experience Gained
+3 Light Radius
Pierwszą sprawą jaką poruszę to długie uruchamianie się gry z modem. Nie jestem pewny czym jest to spowodowane aczkolwiek według mnie jest to zależne od sprzetu. Gra z modem na lapkach odpala sie właśnie '10 minut' bo tak jest u mnie na lapku i u mojego znajomego z którym gram i on gra na lapku i jak widać nie tylko u nas, kolega powyżej zapewne gra na kompie i nie ma tego problemu. Może to być też spowodowane kartą graficzną i odpalaniem na full screenie. Gra z modem odpalona w oknie odpala się w sekunde natomiast właśnie na full screenie trzeba na odpalenie czekać te '10 minut'. Dziwne ale tak jest.
Kolejna rzecz to drop w modzie. Drop jest normalny. Prawie jak w normalnym Diablo lecz lekko zwiększony i w przypadku głownych bosów jest mocno zwiększony. Poza tym dużo itemów wypada w zależności od ilości ubitych potworków. Przedmiotów w grze jest dodanych bardzo dużo, może i tego nie widać na początku dlatego trzeba pograć trochę dłużej a nie tylko 1 akt. Mod nie był zrobiony po to żeby grać tylko na singlu i znajdować luzem wszystko co się da. Zrobiony był po to żeby grać z innymi ludzmi i się wymieniać przedmiotami i pomagać sobie oraz grać w teamie np chodząc na sekretne mapki gdzie przeważnie są uber bosiarze.
Krwawa Wrona jak już zostało napisane jest na cmentarzu Niektóre questy są trochę zmienione. Nie mogłem ingerować w questy więc chociaż trochę rzeczy przemieściłem ( i tu wspomnę że kostka jest do znalezienia w akcie 2 tylko trzeba wszędzie wchodzić i się znajdzie XD)
Słowa runiczne. Jeżeli dojdziesz dlaczego to nie działa to daj znać. Ja nie mam pojęcia. Wszystkie stare słowa zostały usunięte i dodane zostały nowe. Nie mam pojęcia dlaczego to nie działa skoro jest poprawnie powpisywane w plikach.
Fajnie że ktoś w to gra, mam nadzieję że nie ma zbyt wiele błędów XD
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum