Witam,
po paru tygodniach pracy razem z BishoYo, on wprowadzał moje wymysły w zycie
Chciałem aby mod dawał pełną możliwość budowania swojej postaci, dlatego dorzucilismy do gry klejnoty dajace + 1 do skilla, oraz unikalne klejnoty majace szanse na rzucenie jakiegoś skilla, dlatego w modzie można stworzyć barbarzynce otoczonego armia szkieletów i z aktywną aurą w chwili obecnej nie ma unikatow ani słów runicznych (pojawią się pozniej) ale dodalismy skrole atrybutów, mozna dodać do przedmiotu np + 10 hp, prócz tego jest cała masa zmian:
- Wersja gry: 1.13c PL
- Nowa grafika menu
- Zwiekszenie Rozdzielczości
- Modyfikacja kodu aby dodawac nowe mapy
- Kazda skrzynia zamknieta i kazda z pułapka
- Kapliczki odnawiaja sie
Postać:
- Giga inwentarz, skrytka, kostka
- Kostka horadrimow w inv zajmuje 1x1 + na start
- 500 lvli do zdobycia
- Zwiekszenie wymaganego lvlu w drzewku skilli x3
- Nekromanta moze przywolywac wszytkie istoty jednoczenie
- Druid moze przywolywac wszytkie istoty jednoczesnie
- Punkty zwiekszajace zasieg aur paladyna co lvl zwiekszone x2
- 1 ptk statystyk co poziom
- Odporności na poziomy trudności N[-100], K[-200], P[-500]
- Obniżenie startowych wartosci staminy/wytrzymałosci
Najemnicy:
- Zwiekszenie wyposarzenia najenikow
- Skille najemnikow
1 akt: multistrzal, wybuchowa, zamrazajaca strzala
2 akt: aury jak sa, włócznia z kosci, zwiekszenie szybkościu ruchu i ataku
3 akt: zamiec, meteor, seryjne blyskawice
5 akt: okrzyk na zycie, obrone, ogluszajacy
Przedmioty:
- Unikalne Klejnoty dajace aktywne skille, np aury, lub procentowa szansa na rzucenie jakiegos zaklecia (Dropia od Koszmaru)
- Ilość Gniazd w dropionych przedmionach N[2], K[4], P[6]
- Skille w klejnotach magicznych
- Wyczyszczone unikaty
- Wyczyszczone slowa roniczne
- Wyczyszczone zestawy
- Skrole atrybutów (bardzo potężna zmiana)
- Ilosc strzał bełtow zwiekszona do 500
- Ilosc skroli w ksiazce zwiekszona do 500
- Ilosc kluczy w peczku 100
- Zmniejszony drop złota x2
- Zmniejszona ilosc złota za sprzedaż przedmiotów x2
- Nasycanie biały przedmiot, armor lub bron + kamien nasycenia = rare item tego samego rodzaju
- Podwyższenie wymaganego lvl'u w przedmiotach x3
Potwory:
- Zwiekszenie ilosci potworow grupy x2, potworow x3
- HP, dmg i AC potworków podwojone
- Potwory typu duch i nieumarly niewrazliwe na truicizny, od samego poczatku normalu
Recepty:
Tworzenie gniazd w przedmiocie:
1 - 6 Perfekcyjnych gemów tego samego rodzaju + przedmiot = przedmiot z iloscia gniazd równa ilosci włożonych gemów
np:
1 prefekcyjny Topaz + tarcza = tarcza z jednym gniazdem
Patch 1.1
- dodany Plugy i nieograniczona skrytka
- zmiana koloru gemow na jasno niebieski
- Obrona w przedmiotach nie ma juz czerwonego koloru Razz
- zmieniona muzyka w menu na glowny motyw z filmu Pacyfik rim
- dodana recepta, 3x skrole = 1 losowy skrol
- dodana recepta 6x magic amu + 6x magic ring = magic jewel
- magic jewel dodany do hazardu za 100 000 zł
- dodana recepta 6x magic jewel = 1 rare jewel
- dodana recepta 6x rare jewel = 1 uni jewel
- balans skroli
- Bossowie i minibossowie HP x 4
- 3 skrole z kazdego Aktowego bossa
- Hrabina ulepszony drop run x2
-małe i duze talizmany znikają z dropu, zostaja same wielkie
- dodany event Anihilus: z kazdego aktowego bosa dropi unikalny itemik, zmutowane wkostce wszytkie 5 daja anihilusa, drop czesci Normal 10%, Koszmar 30%, Pikeło 60%
- dodany kolektor do kupienia za 10 000 zł kolektor + magic item daje kolektor01, kolektor 01+ magic item daje kolektor02 i tak do kolektor20, kolektor20 + magic item daje, rare item, taka alternatywna forma nasycania
- dodany kamien obrazen do kupienia, dziala tak samo jak kolektor, tyle ze nabija sie go do 50 i wtedy ten kamien plus bron daj dmg min-max +20 i lvl req +20, laduje sie go bialymi itemami a nie magicznymi
- dodany kamien obrony do kupienia, dziala tak samo jak kolektor, tyle ze nabija sie go do 50 i wtedy ten kamien plus pancerz daje obrone +50 i lvl req +20, laduje sie go bialymi itemami a nie magicznymi
-dodane podstawowe skrole do kupienia u akary
(str, dex, hp, mana, odpornosci, 1 do all skills)
W przyszłości chciałbym dodać unikalne talizmany, obrazy składane z części, na obrazach zasłużeni Polacy, z krótka historia, np Mieszko I, Unikaty oraz słowa runiczne
Niestety nie działa. Wgrałem wszystkie pliki, stworzyłem nową postać i w momencie ładowania pojawia się komunikat: UNHANDLED EXCEPTION: ACCESS_VIOLATION (c0000005).
Jak miałem taki error to uruchamiałem ponownie komputer i śmigało tam jest plugY i jakies dll od rozdzielczosci co czasem wywala bledy polecam uruchamiać w oknie
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum