..:: Forum Imperium Diablo ::..
Oficjalne Forum Dyskusyjne Serwisu Imperium Diablo

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: Eps
2016-03-28, 22:47
Polish Power Mod
Autor Wiadomość
Joziksx 

Wiek: 29
Dołączył: 14 Wrz 2010
Wysłany: 2016-03-28, 20:11   Polish Power Mod

Witam,
po paru tygodniach pracy razem z BishoYo, on wprowadzał moje wymysły w zycie ;)

Chciałem aby mod dawał pełną możliwość budowania swojej postaci, dlatego dorzucilismy do gry klejnoty dajace + 1 do skilla, oraz unikalne klejnoty majace szanse na rzucenie jakiegoś skilla, dlatego w modzie można stworzyć barbarzynce otoczonego armia szkieletów i z aktywną aurą ;) w chwili obecnej nie ma unikatow ani słów runicznych (pojawią się pozniej) ale dodalismy skrole atrybutów, mozna dodać do przedmiotu np + 10 hp, prócz tego jest cała masa zmian:

DOWNLOAD
http://chomikuj.pl/jozik.soltys/Diablo+mod
hasło: diablo

lub

http://www.gg.pl/dysk/-yW...Test%20v1.1.zip


Gra:

- Wersja gry: 1.13c PL
- Nowa grafika menu
- Zwiekszenie Rozdzielczości
- Modyfikacja kodu aby dodawac nowe mapy
- Kazda skrzynia zamknieta i kazda z pułapka
- Kapliczki odnawiaja sie

Postać:

- Giga inwentarz, skrytka, kostka
- Kostka horadrimow w inv zajmuje 1x1 + na start
- 500 lvli do zdobycia
- Zwiekszenie wymaganego lvlu w drzewku skilli x3
- Nekromanta moze przywolywac wszytkie istoty jednoczenie
- Druid moze przywolywac wszytkie istoty jednoczesnie
- Punkty zwiekszajace zasieg aur paladyna co lvl zwiekszone x2
- 1 ptk statystyk co poziom
- Odporności na poziomy trudności N[-100], K[-200], P[-500]
- Obniżenie startowych wartosci staminy/wytrzymałosci

Najemnicy:

- Zwiekszenie wyposarzenia najenikow
- Skille najemnikow
1 akt: multistrzal, wybuchowa, zamrazajaca strzala
2 akt: aury jak sa, włócznia z kosci, zwiekszenie szybkościu ruchu i ataku
3 akt: zamiec, meteor, seryjne blyskawice
5 akt: okrzyk na zycie, obrone, ogluszajacy

Przedmioty:

- Unikalne Klejnoty dajace aktywne skille, np aury, lub procentowa szansa na rzucenie jakiegos zaklecia (Dropia od Koszmaru)
- Ilość Gniazd w dropionych przedmionach N[2], K[4], P[6]
- Skille w klejnotach magicznych
- Wyczyszczone unikaty
- Wyczyszczone slowa roniczne
- Wyczyszczone zestawy
- Skrole atrybutów (bardzo potężna zmiana)
- Ilosc strzał bełtow zwiekszona do 500
- Ilosc skroli w ksiazce zwiekszona do 500
- Ilosc kluczy w peczku 100
- Zmniejszony drop złota x2
- Zmniejszona ilosc złota za sprzedaż przedmiotów x2
- Nasycanie biały przedmiot, armor lub bron + kamien nasycenia = rare item tego samego rodzaju
- Podwyższenie wymaganego lvl'u w przedmiotach x3

Potwory:
- Zwiekszenie ilosci potworow grupy x2, potworow x3
- HP, dmg i AC potworków podwojone
- Potwory typu duch i nieumarly niewrazliwe na truicizny, od samego poczatku normalu



Recepty:

Tworzenie gniazd w przedmiocie:

1 - 6 Perfekcyjnych gemów tego samego rodzaju + przedmiot = przedmiot z iloscia gniazd równa ilosci włożonych gemów
np:
1 prefekcyjny Topaz + tarcza = tarcza z jednym gniazdem


Skrole atrybutów:
Skrol atrybutu + przedmiot = przedmiot z dodanym atrybutem

Patch 1.1
- dodany Plugy i nieograniczona skrytka
- zmiana koloru gemow na jasno niebieski
- Obrona w przedmiotach nie ma juz czerwonego koloru Razz
- zmieniona muzyka w menu na glowny motyw z filmu Pacyfik rim
- dodana recepta, 3x skrole = 1 losowy skrol
- dodana recepta 6x magic amu + 6x magic ring = magic jewel
- magic jewel dodany do hazardu za 100 000 zł
- dodana recepta 6x magic jewel = 1 rare jewel
- dodana recepta 6x rare jewel = 1 uni jewel
- balans skroli
- Bossowie i minibossowie HP x 4
- 3 skrole z kazdego Aktowego bossa
- Hrabina ulepszony drop run x2
-małe i duze talizmany znikają z dropu, zostaja same wielkie

- dodany event Anihilus: z kazdego aktowego bosa dropi unikalny itemik, zmutowane wkostce wszytkie 5 daja anihilusa, drop czesci Normal 10%, Koszmar 30%, Pikeło 60%

- dodany kolektor do kupienia za 10 000 zł kolektor + magic item daje kolektor01, kolektor 01+ magic item daje kolektor02 i tak do kolektor20, kolektor20 + magic item daje, rare item, taka alternatywna forma nasycania

- dodany kamien obrazen do kupienia, dziala tak samo jak kolektor, tyle ze nabija sie go do 50 i wtedy ten kamien plus bron daj dmg min-max +20 i lvl req +20, laduje sie go bialymi itemami a nie magicznymi

- dodany kamien obrony do kupienia, dziala tak samo jak kolektor, tyle ze nabija sie go do 50 i wtedy ten kamien plus pancerz daje obrone +50 i lvl req +20, laduje sie go bialymi itemami a nie magicznymi

-dodane podstawowe skrole do kupienia u akary
(str, dex, hp, mana, odpornosci, 1 do all skills)

W przyszłości chciałbym dodać unikalne talizmany, obrazy składane z części, na obrazach zasłużeni Polacy, z krótka historia, np Mieszko I, Unikaty oraz słowa runiczne

Zapraszam do testowania ;)
 
     
Obishedo 
D1, D2 LoD, D3 RoS


Konto na BN: Obishedo
Klan: DoT / EPI / ZROM
Konto na IDR: ------------
Dołączył: 24 Sie 2014
Skąd: Jabłonowo Pomorskie
Wysłany: 2016-03-28, 21:28   

Chyba ściągnę bo brzmi obiecująco, sam pracuję nad własnym modem - szczegóły wkrótce.
_________________


 
     
samee 

Dołączył: 18 Wrz 2015
Wysłany: 2016-03-29, 17:12   

Niestety nie działa. Wgrałem wszystkie pliki, stworzyłem nową postać i w momencie ładowania pojawia się komunikat: UNHANDLED EXCEPTION: ACCESS_VIOLATION (c0000005).
 
     
Joziksx 

Wiek: 29
Dołączył: 14 Wrz 2010
Wysłany: 2016-03-29, 17:53   

Jak miałem taki error to uruchamiałem ponownie komputer i śmigało ;) tam jest plugY i jakies dll od rozdzielczosci co czasem wywala bledy :) polecam uruchamiać w oknie


uploadimage


pic upload

2 zrzuty na zachętę ;)
Ostatnio zmieniony przez Joziksx 2016-03-29, 18:08, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
samee 

Dołączył: 18 Wrz 2015
Wysłany: 2016-03-29, 18:03   

Stworzylem inną postać i teraz mam inny komunikat podczas ładowania postaci:

Halt
Location : , line #139
Expression : Unrecoverable internal error 6f85c0d7

Patch poprawny - 1.13c.

Na czystym patchu 1.13c działa normalnie. Po wgraniu plików moda pojawia sie powyższy błąd podczas ładowania się nowej postaci do gry.
 
     
Joziksx 

Wiek: 29
Dołączył: 14 Wrz 2010
Wysłany: 2016-03-29, 18:22   

a próbowałeś odpalić z tego pliku "START (w oknie)" ?? ;) analizujemy ten błąd
 
     
samee 

Dołączył: 18 Wrz 2015
Wysłany: 2016-03-29, 19:30   

START w oknie dziala normalnie, (zwykly tryb nadal nie dziala nawet po ponownym uruchomieniu kompa.)

Nie wiem czy jakies ma to znaczenie dla moda - mam Win10
 
     
Joziksx 

Wiek: 29
Dołączył: 14 Wrz 2010
Wysłany: 2016-03-29, 20:25   

Wiesz, ja uruchamiając normalnie tez mam jakiś błąd, ale nawet na czystym d2 dlatego uruchamiam w oknie ;) mam win7
 
     
napkom 

Dołączył: 20 Gru 2009
Wysłany: 2016-04-24, 22:41   

Mi na full ekranie działa tylko z grafikami po obu stronach paska jest problem.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum należy do serwisu Imperium Diablo