Konto na BN: anubin#2524
Klan: The Last Survivors
Konto na IDR: anubin
Wiek: 21 Dołączył: 11 Wrz 2006 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-09-27, 22:01 Mod "Nowy Porządek"
Powiedzcie, że jestem dziwny, ale ja naprawdę uwielbiam Diablo Już kiedyś chciałem spróbować moddingu, a teraz w wolnych chwilach sobie dłubię w plikach. Oczywiście...to co zrobiłem to narazie tylko uczenie się, ale kto wie. Wszystko zalezy od tego czy zdołam się zmobilizować. Mod przygotowywany jest dla wersji 1.13c(z uwagi na to, ze jakoś nie jestem fanatykiem plugy, a jest w 1.13c respec) Co aktualnie zmieniłem?Tutaj opiszę zmiany/planowane zmiany zaś screeny dostępne będą na końcu posta.
Unikaty
Zmiana Stalowego Woala na "Woal Wschodzącego Słońca" daje on podobne efekty jak "Woal Skrzydeł Nocy" tyle, że do umiejętności ognia-kolor zmieniony na czerwony.
Przyszłe zmiany w unikatach:
Nie szykuję rewolucji-raczej zostawię je w spokoju i uczynię je przedmiotami raczej kolekcjonerskimi(tzn. łatwiej będzie się obyć bez nich)
Słowa runiczne:
-Mistrz Szybkości dostępny do wykonania w mieczu 6-cioma runami Shael
-Atrapa Enigmy dostępna do wykonania w zbroi runami Io Ith Sol.
Planowane zmiany:
Tutaj szykuję kilka ciekawostek zarówno low jak i high RW. Zostanie też zwiększony drop run(u Hrabiny Hell zapewne będzie to UM wzwyż w miarę możliwości)
-Przepisy na inne nowe słowa runiczne będą do zdobycia z poziomu gry.(patrz pkt.fabuła)
Zestawy
-Dodano zestaw Honor Lachdanana złożony z
-Kryształowego miecza
-Zbroi(Mrocznej Płytowej)
-Tarczy(Starzy)
-Hełmu(Uskrzydlonego)
Planowane zmiany:
-Poprawienie ww. setu
-Dodanie jedne setu mogącego konkurować z przedmiotami unikalnymi/rw
-Więcej zestawów przeznaczonych dla bohaterów nie raczej będzie wykonywane.
-W planach jest przygotowanie 3 setów atrakcyjnych dla najemników. Bonus setowy pojawi się dopiero po skompletowaniu całości i będzie zawierać mody dla nich przydatne.(np jako alternatywa dla olśnienia,oblicza andariel i duriela będzie set dodający medytacje,odzyskiwanie zycia,odporności,ias itd.)
Najemnicy
-Zmieniono Łuczniczkę z 1aktu na Amazonkę
-Zmieniono Barbarzyńce w barbarzyncę;) i dodano boo, ale okazało się,że kiedy Barb nie posiada miecza i atakuje-znika i nie zadaje obrażeń. Dopiero powrót do miasta i włożenie miecza odblokowuje go. Jeśli dowiem się jak sprawić by barb wykonywał zwykły atak podczas braku miecza wtedy zostanie.Jeśli nie uda mi się tego poprawić zastosowany zostanie stary wygląd najemnika.
Planowane zmiany
-Swoją drogą najemnicy są fajni tacy jacy są więc wszelkie zmiany wyglądu moga być cofnięte
-Natura najemnika zostanie zachowana-nadal będzie mógł używać tylko określonego typu broni.
-Mag z 3 aktu będzie używać potęzniejszych czarów np. Zamarznięta Kula
Lokacje
-dodano wp do krowiego poziomu inne zmiany nie są planowane.
NPC:
Planowane zmiany:
Będzie możliwość kupowania(niektórych) przedmiotów z zestawu u NPC uczyni to zestawy bardziej przydatne i atrakcyjne dla gracza.
Postacie:
Planowane zmiany:
Zmiany właściwości niektórych czarów, w miarę możliwości dodanie run podnoszących konkretną umiejętność do umieszczenia w plecaku postaci.
Fabuła:
-Planowane zmiany:
Główną zmianą wprowadzoną przez mój mod będzie zmiana fabuły. Nie tylko będzie można dowiedzieć się czemu znowu musimy pokonywać zło, ale także w plotkach i różnych rodzajach rozmowy, będzie można dowiedzieć się jak układać słowa runiczne, albo dlaczego zestaw Honor Lachdanana jest utrzymany w mrocznej kolorystyce oraz dlaczego Miecz z zestawu nazywa się duchowy Płacz.
-Zapewne będzie powrót kilku postaci npc z D1(podmiana grafik w miarę możliwości)
Zanim pokaże naprawdę wstępne screeny, to powiem tak, że ten post ma sie nijak do wykonania moda. Jeśli będzie czas i ochota na pewno będzie rozwijany. Jeśli zdecyduję się przerwać pracę opublikuję moda w stanie takim-jakim jest. Mam nadzieję, że starczy mi ochoty i wytrwałość. A teraz (powtarzam po raz kolejny) Naprawdę wstępne screny. Wszelkie porady,uwagi,chęć pomocy,pomysły proszę zgłaszać tutaj . Mod uruchamiany będzie metodą -direct -txt. Na razie jest on zgodny z Hero Editorem(tzn można zapisać przedmioty/rw wkleić je i będą one działać) Czemu taka metoda? Bo unikniemy zbędnego podmieniania pliku patchd2, a minusem jest to, że kiedy otworzymy postać zwykłą metoda nowe itemy po prostu znikną.
Atrapa Enigmy jest zniszczalna-niezniszczalność to skutek wklejonej zbroi w Hero Editorze.
Zapowiada się reanimacja singla (przynajmniej u mnie) ^^ Jestem pewien, że przetestuje czy to sam, czy to ze znajomymi, w dzień mod a w nocy nolife exp xD Życzę wytrwałości
_________________ "...policzysz do trzech, ani mniej, ani więcej. Trzy jest liczbą do której policzysz, a liczbą twojego liczenia będzie trzy. Nie policzysz do czterech ani do dwóch, chyba, że w czasie liczenia do trzech. Pięć jest wykluczone..."
Ulver
Konto na IDR: Ulver
Wiek: 26 Dołączył: 07 Maj 2008
Wysłany: 2010-09-27, 22:16
Wstępny pomysł bardzo mi odpowiada.
Mam nadzieję, że skończysz moda w całości a wtedy na pewno nie omieszkam go przejść w całości.
Swoją drogą rw Mistrz Szybkości byłoby overpower dla miśka i revengera.
Ulver
Konto na IDR: Ulver
Wiek: 26 Dołączył: 07 Maj 2008
Wysłany: 2010-09-27, 22:42
marvillas napisał/a:
Ciekawe, ciekawe, ale ten mistrz szybkości i hełm z setu są straszliwie overpower (50@res, 15 vita i 15 str w hełmie) o.00
Co do broni to fakt ale ciekawie by się to prezentowało a przy tym nie dla każdej postaci meele się nadaje. Co do hełmu to ma takie same staty jak jego unikatowa wersja tyle, że jest znacznie lżejszy (zaoszczędzone 77 str).
Konto na BN: anubin#2524
Klan: The Last Survivors
Konto na IDR: anubin
Wiek: 21 Dołączył: 11 Wrz 2006 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-09-28, 11:14
Jeśli chodzi o hełm-właśnie dlatego usunąłem unikat Stalowy Woal, aby jego właściwości umieścić w przedmiocie z zestawu. Gdybym uczynił go Iglicowym Hełmem wtedy właściwie było by to bez sensu bo gra mogła by wygenerować
Zwykły hełm iglicowy,magiczny,rare,setowy(onadala),setowy(lachdanana),unikalny woal skrzydeł nocy, woal wschodu słońca-trochę tego za dużo by było. Jeszcze zmienię, aby Twarz Wihlelma była w innym przedmiocie niż uskrzydlony hełm.Wszystko to ma na celu ułatwienie odnajdywania przedmiotów z zestawu.
Jeśli chodzi o np. Druida mele, właśnie z myślą o takich postaciach było tworzone te RW. Łatwo jest zbudować hammera z byle czego, który sam w sobie jest overpower, a zbudować miśka dru, którym będziemy dawać radę jest trudniej no i jest on drogi. FHR i FRW można obniżyć, samo słowo runiczne nie dodaje dmg, a fanatyzm jest symboliczny(mógłby być n niższym poziomie, ale wtedy nie było by sensu go chyba dodawać) sam ias 120% wynika z samych shaeli. Na pewno jeszcze będę optymalizować, ale w miarę budowania fabuły różne rzeczy będą sukcesywnie dodawane. np dodam plotkę, że "słyszałem, że ułożenie run x x x w broni może dać ciekawe efekty postaciom używającym czary",albo za wykonanie zadania z zakładnikami będzie"Zbierałem te runy na jakiś przedmiot,trzeba je ułożyć w kolejności xxx i efekty będą takie,a takie" to tylko takie proste przykłady.
Wysłany: 2010-09-28, 13:31 Re: Mod "Nowy Porządek"
Anubin napisał/a:
-Zapewne będzie powrót kilku postaci npc z D1(podmiana grafik w miarę możliwości)
mam 3 pytania
1.Czy pojawi się słynny pijak Farnham(mój ulubiony npc)?
2. czy jako przeciwnik możne się pojawić np duch butchera który wypowie imo najlepsze zdanie w całej serii diablo "agrh fresh meat".
3. dobrze tez było by ( ale to raczej niemożliwe) jakby powstał zestaw np narzędzia męki, który po zebraniu całości przemieniał by wygląd postaci na wygląd butchera( na takiej samej zasadzie jak trangoul)
Konto na BN: anubin#2524
Klan: The Last Survivors
Konto na IDR: anubin
Wiek: 21 Dołączył: 11 Wrz 2006 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-09-28, 16:39
1-Farnham-postać sympatyczna, ale niewiele wnosząca do fabuły. Niestety Tristram zostało zniszczone, a wszyscy mieszkancy zabici...Oprócz Caina i prawdo podobnie Adrii. Nie wiem czy naciągane ożywianie Farnham'a miało by jakiś cel.
2.Wszystko jest możliwe. Im więcej wiedzy będę miał tym więcej będę potrafił. Jeśli ogarnę jak zmienić grafikę jakiegoś potwora na grafikę Butchera z D1 to wtedy bardzo możliwy jest jego powrót.(Z resztą mam dużą potrzebę zmieniania grafik bo np bardzo chciałbym zobaczyć w swoim modzie Lachdanana o wyglądzie Steel Lorda). Jeśli okaże się, że nie bardzo sobie z tym radzę najprawdopodobniej jzostaną zmienione tylko imiona. Czyli np Kowal pilnujący mallusa, będzie nazywać się Butcher i wypowiadać słynne zdanie, zaś lachdanan będzie najzwyklejszym rycerzem z Sanktuarium Chaosu.
3.Jak wyżej napisałem wszystko zależy od posiadanych możliwości. Na pewno zmiana wyglądu w Kowala pilnującego Mallusa była by jak najbardziej wykonalna tylko nie wiem jak z funkcjonalnością takiej postaci. Ogólnie nie jestem mistrzem moddingu i niektóre zmiany są dla mnie po prostu bardzo trudne do wykonania. Głównym celem jest zmiana Fabuły. Dalsze zmiany będą pod nią dostosowywane.
-Pojawią sie nie tylko stare-znane postacie, ale też nowe np. Leah Oczywiście na początku będę korzystał z grafik d2 czyli teraz Leah wyglada jak Anya potem w miarę postępów/możliwości nastąpi zmiana.
http://img3.imagebanana.c...reenshot005.jpg http://img3.imagebanana.c...reenshot007.jpg
Konto na BN: anubin#2524
Klan: The Last Survivors
Konto na IDR: anubin
Wiek: 21 Dołączył: 11 Wrz 2006 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-09-29, 16:37
oś fabuły będzie skoncentrowana mniejwięcej w tym samym czasie co fabuła D3.
Większość postaci NPC będzie posiadało nowe imiona, ale jak wspomniałem będą powroty z D1, D2 napewno powróci Gheed, za to nie będzie np. Charsi. na 100% będzie Cain i Leah czy też Adria. Oczywiście większość NPC będzie ludźmi wymyślonymi tylko i wyłącznie prze zemnie ;d.
Ogólnie rzecz biorąc akcja ma miejsce 20lat po pokonaniu Baala, ale w przeciwieństwie do D3 tutaj góra Arreat ciągle istnieje ;p. Nie chcę tutaj spoilerować, z resztą wiele wątków będę tworzyć na bieżąco, narazie tylko główny wątek mam w głowie i koncepty.
No mi sie podoba
Ale jest parę rzeczy których brakuje wg. mnie we wszystkich modach. To może być dla ciebie sugestia jeśli nie może kto inny skorzysta.
1. Tristram jest tam brak podziemni z katedry które były przejściem do piekła. Bardzo można by tym rozwinąć fabułę.
2. Brak jest opętanych ludzi w diablo Wszystkie osady są albo spalone albo opustoszałe brak jest zabłąkanych ludzi. Brak też jest zwłok innych niż wojowników.
3.Muzyka- Można dodać trochę nowych utworów np motyw z odysei kosmicznej.
4.Brakuje brakuje trochę przedmiotów codziennego użytku które na pewno potwoty czy też bohaterowie na wczesnych stadiach rozwoju by używali (Noże, kije, Kamienie)
5.Brak jest innych ostoi niż miasta główne. A mapy są strasznie jednorodne. Fajnie by było gdyby z niektórymi potworami można było by porozmawiać przed walką wyjaśniali by trochę rzeczy lub wyładowywali na nas agresje.
Konto na BN: anubin#2524
Klan: The Last Survivors
Konto na IDR: anubin
Wiek: 21 Dołączył: 11 Wrz 2006 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-10-04, 20:32
-Niestety zrobienie podziemi w tristram, katedry wykracza poza moje umiejętności, chyba, że podkradnę Tristram z modu Onyxa xD
-Opętani ludzie...dobry pomysł w 3a są niby fanatycy, upadłe łotrzyce w 1a, ale chyba nic nie stoi na przeszkodzie, żeby jakiś potwór wygladał jak któraś klasa postaci, ewentualnie jakaś aura czy coś może być dodana.
--Hm muzyka jest dobra...kosmiczna..hmm nie wiem raczej nie planuję tutaj zmian.
-hm są noże,maczugi(wyglądają jak kije)najpierw dodane zostaną nowe sety/rw potem będzie czas na myślenie o zmianach grafik
-Do tego trzeba by bylo robić jakieś skrypty czy coś...w D1 byłby potworki z którymi można było pogadać, a potem powalczyć...było by to ciekawe, ale brak mi umiejętności.
-W fabułę mam zamiar wplatać własną postać, fabuła zostanie bardziej jednolita i zplotek mozna będzie się dużo dowiedzieć. W planach postać anubina ma być kontynuacją opowiadania, które kiedyś tu zacząłem pisać-to dobry pomysł myślę że postać którą chciałem stworzyć tylko na "papierze" dobrze wkomponuje się w żywy świat gry.
-Tworzenie moda jest w toku, ale mam teraz mniej czasu(studia)
Możliwość prowadzenia rozmów z potworkami wymaga tylko i wyłącznie ce (code edit) + dodanie rozmowy do pliku *.tbl i zmienienie ich ai na pół npc/potwora. Za to innym pomysłem, jaki można by zrobić to dodanie głosu pod potworka, że coś tam w trakcie gdy go widzisz mówi, ale jak to będzie grupa potworów, to będzie to straszny chór.
Tu masz mini tutek http://paul.siramy.free.f...ut01/index.html jak zrobić przejście z miasta do Cmentarza i na odwrót. Podobnie możesz zrobić z tą jaskinią, lecz tak jak wyżej napisałem trzeba również usunąć pozostałości po niej z Wyżyny Tamoe lub innej lokacji. Powodzenia.
Co się tyczy zrobienia podziemi, to można użyć jakiejś jaskini z pierwszego aktu i wsadzić ją do Tristram, a ową jaskinię usunąć ze spawnu, by nie była możliwość wejścia do niech z dwóch miejsc. Np.: tą z Wyżyny Tamoe.
Konto na BN: anubin#2524
Klan: The Last Survivors
Konto na IDR: anubin
Wiek: 21 Dołączył: 11 Wrz 2006 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-01-02, 15:22
Nowych screenów nie mam, a gdybym powiedział, że praca nad modem idzie pełną parą to bym skłamał. Modyfikacją zajmuję się w wolnych chwilach czyli bardzo rzadko(tj sprawy "studyjne", potem ewentualne projekty 3D(szykuje coś nowego w związku z diablo, ale narazie cicho sza , no mod to rozrywka połączona z pracą, a czas na zwykłą rozrywkę też muszę mieć.) ostatnio próbowałem dodać Merca do kupienia u Tyraela w 4 akcie, ale nie działa dodałem wpisy do plików, ale pewnie czegoś brakuje... Screenów nie opłaca się dodawać bo to co robię dotyczy tak jak zapowiadałem głównie zmian w fabule. Ofc gdybym dodał merca screena na pewno bym dał.
Idea moda polega na tym
-Zmienić fabułę
-Stworzyć dodatkowe przedmioty wzbogacające rozgrywkę, a przy okazji są one "pewniakiem" czyli na pewno będą działać.
-Po wykonaniu głównych założeń przyjdą pozostałe modyfikacje no i ewentualne dostosowanie fabuły do zmian.
Mam oczywiście kilka ciekawych pomysłów, ale sam pokombinuję, a dopiero potem będę zadawać pytania Teraz łamię sobie głowę jak dodać tego merca w 4a
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum