..:: Forum Imperium Diablo ::..
Oficjalne Forum Dyskusyjne Serwisu Imperium Diablo

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Projekt: Devil Toys

Jak oceniasz pomysły?
Całkiem niezłe,ale mam lepsze!
22%
 22%  [ 2 ]
Super! Natychmiast zabieram się do testów
55%
 55%  [ 5 ]
Bezsensu...lepiej podłub sobie w nosie!
0%
 0%  [ 0 ]
Ni ma szału,ale tragedii też nie
22%
 22%  [ 2 ]
Głosowań: 9
Wszystkich Głosów: 9

Autor Wiadomość
supratec4 

Dołączył: 11 Mar 2009
Wysłany: 2011-04-02, 13:12   Projekt: Devil Toys

Witam otóż projekt mojego moda opiera się na całkowitej zmianie mechaniki
niektórych systemów
ale co to znaczy?:)
:568:
Wersja 006 do pobrania!

LINK
___________________________________


1)Każdy przedmiot w grze będzie można sobie stworzyć za pomocą specjalnych recept w Kostce Horradrimów!


Zalety:
-Koniec Bezsensownego i mozolnego farmienia przedmiotów!
-Koniec Spadającego bezużytecznego Lootu!
-Koniec z wkurzającym Ciągle Zapchanym Ekwipunkiem!
-Koniec przypadkowego zbierania przedmiotów!
-Koniec Podkradania przedmiotów przez innych użytkowników(z wyjątkiem run i gemów:P)

Wady:
-Trzeba zaznajomić się z receptami
Ale zawsze można spojrzeć na ściąge:)

RECEPTY

___________________________________

2) Craft system (Trwają prace nad dodawaniem,balansempotrzebna jest też wasza pomoc ,jeżeli chcielibyście aby mod był lepszy oraz pod multiplayer)

-Każdy przedmiot będzie można wzbogacić wybranymi przez siebie modyfikatorami w Kostce

tzn. Moja postać zbyt wolno biega co zrobić ?

otóż Znajdujemy w Grze pierwiastki Wzbogacające
jednym z nich będzie Pierwiastek Szybkości

Transumutując go np z butami uzyskamy efekt szybszego biegu!:)
natomiast transmutując go z bronią uzyskamy efekt szybszego ataku
Transmutując go z amuletem czy pierścieniem uzyskamy efekt szybszego czarowania

Założenie jest takie
Zrób to czego potrzebujesz a nie co narzucają Ci itemy!:)

Zalety
-Pełna swoboda w przygotowywaniu przedmiotów
-Customizacja pod własne widzi-mi-się!
-Rpg-owy Feeling

Wady
-Musisz najpierw zarobić trochę golda,aby się delektować:)

___________________________________

3)Zmiana Systemu odnawiania zdrowia

-Masz go mało to uciekaj!

Zalety:

-Nie trzeba używać mikstur zdrowia(prawdopodobnie w ogóle ich nie będzie albo znacznie zmieniony ich system)
-Co za tym idzie Nie musimy leczyc Merca

Tutaj Wszystko Będzie zależeć od Pierwiastków Regeneracji
Oczywiście całość będzie zbalansowana

Wady
-gra może stać się trudniejsza,będzie wymagała więcej taktyki
(jedni będą uważać za zaletę,drudzy zaś wadę)
___________________________________

4)Nasz Pomocnik

-Od teraz będzie można go ubrać w więcej rzeczy(pas,buty,rękawice,pierścień,amulet)
-szybszy

Zalety
-Rzadziej będzie padał

Wady
-Gra może stać sie znacznie łatwiejsza(jedni będą uważać za zaletę,drudzy zaś wadę)
___________________________________

5) Potwory

-Znaczne zwiększenie ich ilości
-Dużo szybsze
-Eliminacja skilla Szamanów,Sarkofagów itp.(Rezurekcja)
tzn zabijemy przykladowo upadłego przy szamanie to ten go do życia już nie przywoła:)

Zalety
-Większa frajda z eksterminacji hord

Wady
-Gra może być trudniejsza
-Multiplayer stoi pod znakiem zapytania(to wymaga testów,czyli potencjalnych chętnych)
-może być większy lag
___________________________________

6)Przedmioty(Sety,Unikaty,Słowa runiczne)

-Eliminacja Dotychczasowych
-Sety, A po co?:)
-Unikaty,A po co?:)
-Słowa Runiczne Stare nie będą istnieć,będą zupelnie nowe:)
-Więcej slotów ! zależne od ILVL można także zrobić dziury w pasach,butach,rękawicach
-Powiększenie kostki horradrimów

wymyślam historię na potrzebe nowego contentu także:) Poczekajcie
__________________________________________________________

7)Skille
Prawdopodobnie cała przebudowa:)
___________________________________

8)Recepty na Questowe przedmioty
-Będą skróty aktowe,żeby nie biegać za dużo w poszukiwaniach:)
___________________________________

9)Postać
-Balans
-Wyższy maksymalny level?
___________________________________

Czekam na wasze zdanie,opinie właśnie w tym temacie!:)

oraz jak wam się to widzi i czy chętnie pogralibyście w taką modyfikacje?

Każdy Tester mile widziany!
Pozdrawiam :564:


Aktualne zmiany umieszczam tutaj
:568:

ZMIANY


RECEPTY

[ Dodano: 2011-04-09, 16:32 ]
Nowy patch 007!
Poprawa bugów

http://www.mediafire.com/?r4rw88ac7tgahvs

nie mogę już edytować

[ Dodano: 2011-04-09, 16:36 ]
Proszę o sprawdzanie nowych wersji w Changelogu moda
 
     
KazuT 

Dołączył: 09 Maj 2009
Wysłany: 2011-10-21, 21:58   

Jeszcze nie grałem ale z tego co widzę to wszystko polega tylko na zbieraniu kasy i nieskończonym kostkowaniu? :S

Oj, nie zauważyłem jak stary jest temat.
 
     
supratec4 

Dołączył: 11 Mar 2009
Wysłany: 2011-10-21, 23:24   

to jest wstępny projekt balansu od zera:) będę robił nowe skille jak się naucze formuł matematycznych bo grafiki już udało mi się zaimplementować powiem Ci że drażnił mnie zapchany ekwipunek w diablo na początku miałem pomysł podziału klasowego itemów i chyba tak zrobię w słowach runicznych na razie projekt stoi jutro znów zaczne coś robić bo wzrosło zainteresowanie,chciałem coś zrobić dla ludzi,(multiplayer) no ale pobran było może z 5 a chetnych którzy chcieliby potestować żadnych. także straciło to sens do
dzisiejszego momentu poniewaz zagłosowałes w ankiecie:)

udostępniam kopie wersji 009

http://www.mediafire.com/?t2wdu4ze83us8ef
 
     
BishoYo 
Chaos Leader


Konto na BN: BishoYo#2987
Wiek: 33
Dołączył: 31 Sty 2007
Skąd: Trzebież
Wysłany: 2011-10-22, 13:23   

Pomysl jest bardzo ciekawy.

Jezeli zaczniesz cos testowac w modzie to poprosilbym o jakies przykladowe screeny co takiego mozna w nim ujrzec. Moze zacheca one do testowania innych urzytkownikow.
_________________
Strona Alchemic!

(http://skull-corp.com.pl/alchemic/)
Zapraszamy!
 
 
     
supratec4 

Dołączył: 11 Mar 2009
Wysłany: 2011-10-22, 15:12   

http://www43.zippyshare.com/v/67613541/file.html
będzie moja muzyka i dźwieki to na pewno ;)
Jasne jak zrobię skilla nowego to zaprezentuje mam już grafiki wybranę udało mi się dobrze poustawiać tylko warstwy technicznej nie mogę zbudować:D

[ Dodano: 2011-10-22, 15:37 ]
KazuT napisał/a:
Jeszcze nie grałem ale z tego co widzę to wszystko polega tylko na zbieraniu kasy i nieskończonym kostkowaniu? :S

Oj, nie zauważyłem jak stary jest temat.


Tylko tym sposobem jest możlwie stworzenie mojego pomysłu bo na kodowaniu się nie znam:)
Oficjalnie ruszyłem znów:D pełen energii i chęci

http://www.mediafire.com/?j1gxrmc1l245ir6
nowa wersja korzystniejsza do testów z cyfrowej kopii d2

Kolejny plan,skille aktywne będą miały jeden poziom wszystko będzie sterowane za pomocą statysyk z przedmiotów i pasywnych umiejętności,gear będzie naszym przewodnikiem o to chodzi by więcej w nim dłubać

to zapewni lepszą bazę pod balans od zera
 
     
BishoYo 
Chaos Leader


Konto na BN: BishoYo#2987
Wiek: 33
Dołączył: 31 Sty 2007
Skąd: Trzebież
Wysłany: 2011-11-13, 10:46   

I jak tam, coś się ruszyło? Kontynuujesz prace nad modem? Naprawde chciałbym zobaczyć kilka screenów z tego co jest i tego nad czym pracujesz :)
_________________
Strona Alchemic!

(http://skull-corp.com.pl/alchemic/)
Zapraszamy!
 
 
     
supratec4 

Dołączył: 11 Mar 2009
Wysłany: 2011-11-14, 01:00   

wystraczy wejść do gry:) jest tego niewiele screeny dwóch przemiotów są bez sensu zrobiłem craft system i z tego jestem dumny.Modowanie przeniose raczej do torchlighta 2.(Wygodniejsza edycja itp) Czekam aż gra wyjdzie.Bardzo doskwiera mi brak testerów opinii czy czegokolwiek poza tym w d2 juz mało kto gra.Czekam też na narzędzia do Skyrim i zadecyduje.
 
     
lecil 


Wiek: 19
Dołączył: 05 Gru 2010
Wysłany: 2011-12-11, 19:33   

Nawet podoba mi się ta mechanika, jednak trochę za dużo potworków biega ;p. Ale ogólnie spoko i proszę o dalsze prace nad modem ;)
_________________

 
 
     
supratec4 

Dołączył: 11 Mar 2009
Wysłany: 2011-12-19, 20:40   

dziekuje:) heh przyjmę do wiadomości iż ktoś kolejny jest zainteresowany:) chciałbym balansować pod multi niestety ciężko bez graczy,chętnie nawiązałbym współprace.Cieżko mi znaleźć czas(pracuję).Mam pomysł aby pierwiastki ogranicza statystykami?Co sądzicie

EDIT:Wymyśliłem coś takiego że będzie się craftować jewele aby uniknąć bezsensownego zużywania pierwiastków na zbroi tzn wyciągniemy jewele przed wycraftowaniem zbroi na wyższy poziom co zapobiegnie utracie statystyk:)
 
     
Nizari 
Beyonder


Wiek: 30
Dołączył: 10 Paź 2011
Wysłany: 2011-12-20, 00:24   

supratec4 napisał/a:
chciałbym balansować pod multi niestety ciężko bez graczy,chętnie nawiązałbym współprace.Cieżko mi znaleźć czas(pracuję).


Myślałem że jednak nie wrócisz do modowania, jak wynikło z twojego ostatniego pw. Mogę Ci pomóc, w sensie dosłownym, a nie tylko teoretycznym, jeśli był byś zainteresowany - moje gg masz w profilu, może też być skype - picipolo. (z kropką na końcu)


Przy okazji - (uważam koncepcje pierwiastków za ciekawy pomysł) czy jest jakieś ograniczenie dla pierwiastków, i jeśli jest, to jakie, czy też można zrobić sobie np buty z 1000 frw... ? :zly2:
_________________
Nizari#2580
 
 
     
supratec4 

Dołączył: 11 Mar 2009
Wysłany: 2011-12-20, 00:44   

Dzieki!!:) Chętnie przyczynię się do rozwijania także i Twojego

zrobiłem normalnie op formułkę tylko zapomniałem co i jak było w itemstatcost:P z tym wysyłaniem bitów do liczby na progu(zwiększanie i zmniejszanie) tak to jest jak się na wyrywki coś tworzy:(

Dziś chwilę posiedziałem i nie mogłem znaleźć funkcji która by odpowiadała za wymaganą siłę(jak to jest na przedmiotach aby założyc).Więc cięcie zrobiłen na minus w sile:( może to i lepiej redukcja obrażeń względem odnowy życia? Dużo myślenia.
Ostatnio zmieniony przez supratec4 2011-12-20, 00:54, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Nizari 
Beyonder


Wiek: 30
Dołączył: 10 Paź 2011
Wysłany: 2011-12-20, 00:54   

Siłę, tzn, by założyć np lekkie płytowe buty ? Kolumna regstr w armor.txt i weapons.txt
_________________
Nizari#2580
 
 
     
supratec4 

Dołączył: 11 Mar 2009
Wysłany: 2011-12-20, 00:57   

tak to wiem ale chciałem ustawić na wyjściu pierwiastka:P jako statystykę która po zmutowaniu zwiększy wymagania w sile(w poziomie postaci potrafię)
 
     
power! 

Dołączył: 27 Lis 2011
Wysłany: 2011-12-20, 19:25   

właśnie zasysam , zobaczymy co tam ciekawego masz :>
 
     
lecil 


Wiek: 19
Dołączył: 05 Gru 2010
Wysłany: 2012-01-01, 18:08   

Cieszę się, że prace trwają :twisted: . A propos ograniczenia statystyk dobry pomysł ;) . Aha i zapewniam Cię, że są osoby zainteresowane Twoją modyfikacją, Twoja praca nie poszła i nie pójdzie na marne ;) Pzdr
_________________

 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum należy do serwisu Imperium Diablo