1)Każdy przedmiot w grze będzie można sobie stworzyć za pomocą specjalnych recept w Kostce Horradrimów!
Zalety:
-Koniec Bezsensownego i mozolnego farmienia przedmiotów!
-Koniec Spadającego bezużytecznego Lootu!
-Koniec z wkurzającym Ciągle Zapchanym Ekwipunkiem!
-Koniec przypadkowego zbierania przedmiotów!
-Koniec Podkradania przedmiotów przez innych użytkowników(z wyjątkiem run i gemów:P)
Wady:
-Trzeba zaznajomić się z receptami
Ale zawsze można spojrzeć na ściąge:)
2) Craft system (Trwają prace nad dodawaniem,balansempotrzebna jest też wasza pomoc ,jeżeli chcielibyście aby mod był lepszy oraz pod multiplayer)
-Każdy przedmiot będzie można wzbogacić wybranymi przez siebie modyfikatorami w Kostce
tzn. Moja postać zbyt wolno biega co zrobić ?
otóż Znajdujemy w Grze pierwiastki Wzbogacające
jednym z nich będzie Pierwiastek Szybkości
Transumutując go np z butami uzyskamy efekt szybszego biegu!:)
natomiast transmutując go z bronią uzyskamy efekt szybszego ataku
Transmutując go z amuletem czy pierścieniem uzyskamy efekt szybszego czarowania
Założenie jest takie
Zrób to czego potrzebujesz a nie co narzucają Ci itemy!:)
Zalety
-Pełna swoboda w przygotowywaniu przedmiotów
-Customizacja pod własne widzi-mi-się!
-Rpg-owy Feeling
Wady
-Musisz najpierw zarobić trochę golda,aby się delektować:)
___________________________________
3)Zmiana Systemu odnawiania zdrowia
-Masz go mało to uciekaj!
Zalety:
-Nie trzeba używać mikstur zdrowia(prawdopodobnie w ogóle ich nie będzie albo znacznie zmieniony ich system)
-Co za tym idzie Nie musimy leczyc Merca
Tutaj Wszystko Będzie zależeć od Pierwiastków Regeneracji
Oczywiście całość będzie zbalansowana
Wady
-gra może stać się trudniejsza,będzie wymagała więcej taktyki
(jedni będą uważać za zaletę,drudzy zaś wadę)
___________________________________
4)Nasz Pomocnik
-Od teraz będzie można go ubrać w więcej rzeczy(pas,buty,rękawice,pierścień,amulet)
-szybszy
Zalety
-Rzadziej będzie padał
Wady
-Gra może stać sie znacznie łatwiejsza(jedni będą uważać za zaletę,drudzy zaś wadę)
___________________________________
5) Potwory
-Znaczne zwiększenie ich ilości
-Dużo szybsze
-Eliminacja skilla Szamanów,Sarkofagów itp.(Rezurekcja)
tzn zabijemy przykladowo upadłego przy szamanie to ten go do życia już nie przywoła:)
Zalety
-Większa frajda z eksterminacji hord
Wady
-Gra może być trudniejsza
-Multiplayer stoi pod znakiem zapytania(to wymaga testów,czyli potencjalnych chętnych)
-może być większy lag
___________________________________
6)Przedmioty(Sety,Unikaty,Słowa runiczne)
-Eliminacja Dotychczasowych
-Sety, A po co?:)
-Unikaty,A po co?:)
-Słowa Runiczne Stare nie będą istnieć,będą zupelnie nowe:)
-Więcej slotów ! zależne od ILVL można także zrobić dziury w pasach,butach,rękawicach
-Powiększenie kostki horradrimów
wymyślam historię na potrzebe nowego contentu także:) Poczekajcie
__________________________________________________________
7)Skille
Prawdopodobnie cała przebudowa:)
___________________________________
8)Recepty na Questowe przedmioty
-Będą skróty aktowe,żeby nie biegać za dużo w poszukiwaniach:)
___________________________________
to jest wstępny projekt balansu od zera:) będę robił nowe skille jak się naucze formuł matematycznych bo grafiki już udało mi się zaimplementować powiem Ci że drażnił mnie zapchany ekwipunek w diablo na początku miałem pomysł podziału klasowego itemów i chyba tak zrobię w słowach runicznych na razie projekt stoi jutro znów zaczne coś robić bo wzrosło zainteresowanie,chciałem coś zrobić dla ludzi,(multiplayer) no ale pobran było może z 5 a chetnych którzy chcieliby potestować żadnych. także straciło to sens do
dzisiejszego momentu poniewaz zagłosowałes w ankiecie:)
Jezeli zaczniesz cos testowac w modzie to poprosilbym o jakies przykladowe screeny co takiego mozna w nim ujrzec. Moze zacheca one do testowania innych urzytkownikow.
http://www43.zippyshare.com/v/67613541/file.html
będzie moja muzyka i dźwieki to na pewno
Jasne jak zrobię skilla nowego to zaprezentuje mam już grafiki wybranę udało mi się dobrze poustawiać tylko warstwy technicznej nie mogę zbudować:D
[ Dodano: 2011-10-22, 15:37 ]
KazuT napisał/a:
Jeszcze nie grałem ale z tego co widzę to wszystko polega tylko na zbieraniu kasy i nieskończonym kostkowaniu? :S
Oj, nie zauważyłem jak stary jest temat.
Tylko tym sposobem jest możlwie stworzenie mojego pomysłu bo na kodowaniu się nie znam:)
Oficjalnie ruszyłem znów:D pełen energii i chęci
Kolejny plan,skille aktywne będą miały jeden poziom wszystko będzie sterowane za pomocą statysyk z przedmiotów i pasywnych umiejętności,gear będzie naszym przewodnikiem o to chodzi by więcej w nim dłubać
wystraczy wejść do gry:) jest tego niewiele screeny dwóch przemiotów są bez sensu zrobiłem craft system i z tego jestem dumny.Modowanie przeniose raczej do torchlighta 2.(Wygodniejsza edycja itp) Czekam aż gra wyjdzie.Bardzo doskwiera mi brak testerów opinii czy czegokolwiek poza tym w d2 juz mało kto gra.Czekam też na narzędzia do Skyrim i zadecyduje.
dziekuje:) heh przyjmę do wiadomości iż ktoś kolejny jest zainteresowany:) chciałbym balansować pod multi niestety ciężko bez graczy,chętnie nawiązałbym współprace.Cieżko mi znaleźć czas(pracuję).Mam pomysł aby pierwiastki ogranicza statystykami?Co sądzicie
EDIT:Wymyśliłem coś takiego że będzie się craftować jewele aby uniknąć bezsensownego zużywania pierwiastków na zbroi tzn wyciągniemy jewele przed wycraftowaniem zbroi na wyższy poziom co zapobiegnie utracie statystyk:)
chciałbym balansować pod multi niestety ciężko bez graczy,chętnie nawiązałbym współprace.Cieżko mi znaleźć czas(pracuję).
Myślałem że jednak nie wrócisz do modowania, jak wynikło z twojego ostatniego pw. Mogę Ci pomóc, w sensie dosłownym, a nie tylko teoretycznym, jeśli był byś zainteresowany - moje gg masz w profilu, może też być skype - picipolo. (z kropką na końcu)
Przy okazji - (uważam koncepcje pierwiastków za ciekawy pomysł) czy jest jakieś ograniczenie dla pierwiastków, i jeśli jest, to jakie, czy też można zrobić sobie np buty z 1000 frw... ?
Dzieki!!:) Chętnie przyczynię się do rozwijania także i Twojego
zrobiłem normalnie op formułkę tylko zapomniałem co i jak było w itemstatcost:P z tym wysyłaniem bitów do liczby na progu(zwiększanie i zmniejszanie) tak to jest jak się na wyrywki coś tworzy:(
Dziś chwilę posiedziałem i nie mogłem znaleźć funkcji która by odpowiadała za wymaganą siłę(jak to jest na przedmiotach aby założyc).Więc cięcie zrobiłen na minus w sile:( może to i lepiej redukcja obrażeń względem odnowy życia? Dużo myślenia.
Ostatnio zmieniony przez supratec4 2011-12-20, 00:54, w całości zmieniany 1 raz
Cieszę się, że prace trwają . A propos ograniczenia statystyk dobry pomysł . Aha i zapewniam Cię, że są osoby zainteresowane Twoją modyfikacją, Twoja praca nie poszła i nie pójdzie na marne Pzdr
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum