Wysłany: 2006-05-10, 18:48 Uber Smite by TheNatoorat
Uber Smiter by TheNatoorat, Itemguide & Build
Spis Treści:
1. Krótki wstęp
2. Słowniczek (w budowie^^)
3. Atrybuty
4. Skille
5. Item setupy
6. Kilka porad.
7. Zakończenie
Krótki wstęp:
Poniższa taktyka będzie dotyczyła Paladyna, konkretniej smitera przeznaczonego do szybkiego i bezproblemowego eliminowania Uberów. Na temat takiego smita powstawały różne wariacje - od ekstra-tanich poskramiaczy uberów do smitów ubranych w xx hr . W każdym razie poniższy smit opiera się na CB (druzgoczące uderzenie) - to właśnie sprawia, że mimo nienajwiększego dmga życie uberom spada jak paralotniarz bez lotni . Podstawy zostały omówione, a więc let's rock.
2. W budowie .
3. Atrybuty:
Siła - pod przedmioty (najcięższym naszym itemem jest upg zaka wymagające 142 pkt siły)
Zręczność - pod blok (tu dużo nie dajemy, premia od hs i ravenów da nam nielichy blok)
Żywotność - cała reszta (wiadomo )
Enegria - nic (starczą ze dwie buteleczki z mana na pasku )
4. Skille czyli co w smicie piszczy:
Aury ofensywne:
Moc - 1 pkt (na dojście)
Błogosławiona Celność - 1 pkt (jw.
Koncentracja - 1 pkt (jw.)
Fanatyzm - 20 pkt (nasza główna aura, ias, dmg - to mówi samo za siebie)
Aury defensywne:
Śmiałość - 20 pkt (synergia do Świętej Tarczy, dodaje defa)
Odp. na błyskawice - zależnie od wyboru paska - 10 lub całą resztę. Teraz dla osób niewtajemniczonych: ten skill ma ukrytą synergię, za każde 2 twarde pkt w niego władowane otrzymujemy +1 do max. odporności na błyski, najważniejszej w Uber Tristram.
Umiejętności bojowe:
Pchnięcie - 20 pkt (nasz główny atak)
Święty pocisk - 1 pkt (na dojście)
Szarża - 1 pkt (na dojście i do szybkiego przemieszczania się po mapie)
Błogosławiony Młot - 1 pkt (na dojście)
Św. Tarcza - 20 pkt (premia do defa i bloku, zwiększa dmg pchnięcia)
Nie licząc Odp. na błyskawice rozdaliśmy 86 pkt umiejętności, czyli punkty rozdane mamy na 74 poziomie, a od 76 możemy już mierzyć się z uberami (tego poziomu wymagają drakule).
5. Ekwipunek:
Zestaw pierwszy (dla niezbyt zamożnych pogromców uberów):
+120% Poprawiona Obrona
30% Szybsze Odzyskanie Równowagi
15% Zabójcze Uderzenie
35% Szansa na Druzgocšce Uderzenie
+15 do Siły
Jest to jedyna słuszna opcja, hełm dodaje aż 35% CB, siłę i 30 fhr. Tu nie ma miejsca na wariacje - tanie i najlepsze.
2. Amulet
Oko Kota
(Amulet)
Wymagany Poziom: 50
30% Szybsze Chodzenie/Bieganie
+100 Obrona przeciw Pociskom
+100 Obrona
+25 do Zręczności
20% Zwiększona Szybkość Ataku
Moim zdaniem najlepszy wybór, frw, 20 ias i premia do zręczności. Niektórzy wybierają jednak inny amulet, ja udowodnię dlaczego ich wybór jest wyborem błędnym:
Gniew Lorda
(Amulet)
Wymagany Poziom: 65
20% Zwiększona Szybkość Ataku
+1 do Poziomu Wszystkich Umiejętności
+0-37% Szansa na Zabójcze Uderzenie (0.375 * Poziom Postaci)
Odporność na Błyskawice +35%
Dodaje 1-30 Obrażeń od Błyskawic
Atakujący Otrzymuje Obrażenia od Błyskawic 15
Wielu ludzi argumentuje swój wybór wysokim % na zabójcze uderzenie. Wszystko byłoby fajnie gdyby to uderzenie działało ze smite . Reszta jest podobna jak w Oku Kota, na plus można zaliczyć res na błysi i 1 skill, mimo to moim zdecydowanym faworytem jest ww. Oko Kota.
+250-300% Zwiększone Obrażenia
+50% Obrażenia przeciwko Nieumarłym
-33% Obrona Celu
+20% zwiększona Szybkość Ataku
+33% szansa na Druzgocące Uderzenie
+15-20 Punktów Życia za Każdego zabitego Demona
+2-3 do wszystkich umiejętności Paladyna
+3 do Promienia Światła
1-2 miejsca na Gemy
Wybieramy takie z 2 miejscami na klejnot i 3 skillami. Tu także wypada obalić jedną teorię, otóż: wiele osób sugeruje włożenie w Światło Niebios 2 x Shael, a jest to zwyczajne marnotrawstwo miejsca. W kalkulatorze progów ias (http://www.diablo.phx.pl/?s=progi) łątwo można obliczyć, że nasz ias = 20 (Oko Kota) + 20 (bazowy ias Światła) + Fanatyzm + Pchnięcie = przedostatni próg tj. 7 fps. Aby osiągnąć ostatni wystarczy włożyć klejnot 15 ias + np. res na błyskawice i drugi klejnot już tylko z resami. Imo jest to najlepsze rozwiązanie.
Inni ludzie w kategorii broni dla ubogich wymieniają np. Bicz burzy. Jednak moim zdaniem (a to w końcu moja strategia ) w stosunku jakość/cena nic nie jest w stanie zastąpić Światła Niebios.
4. Zbroja
1. Słowo runiczne Przymus [Shael Um Thul]
+40% szybsze odzyskiwanie równowagi
+10-20% zwiększone obrażenia
Dodaje 37-133 obrażeń od zimna
15% szansa na Druzgocące Uderzenie
33% szansa na Otwarcie Ran
+171-197% zwiększona obrona
-20% wysysanie wytrzymałości
Odporność na zimno +45%
Odporność na błyskawice +15%
Odporność na ogień +15%
Odporność na trucizny +15%
Dodaje właśnie to czego nam trzeba: resy, CB i zwiększa dmg. Do tego tanie .
2. Słowo runiczne Mrok [Fal Um Pul]
15% szansa na rzucenie 3 Zamroczenie, przy otrzymaniu ciosu
+10% szybsze odzyskiwanie równowagi
+200-260% poprawiona obrona
+10 do siły
Wszystkie odporności +45
Połowa czasu trwania zamrożenia
5% otrzymane obrażenia przechodzą na manę
-3 do promienia światła
Również ciekawa zbroja. Można pokusić się o stwierdzenie, że jest to słabsza wersja CoH'a .
+180-200% Zwiększona Obrona
+30% Szybszy Blok
+20% Zwiększona Szansa na Blok
+1 do Poziomu Umiejętności Paladyna
+4 do Promienia światła
15% do Maksymalnej Odporności na Ogień
15% do Maksymalnej Odporności na Zimno
15% do Maksymalnej Odporności na Błyskawice
15% do Maksymalnej Odporności na Trucizny
+ (2.5xPoziom Postaci) 2-247 do Skuteczności Ataku przeciwko Demonom
Patch 1.09 i późniejsze
Zwiększa blok, poprawia max resy, 1 skill. Miodzio .
Spośrod tych zbroi ja robiąc słabszą wersję mojego obecnego smita wybrałem Mrok i jest to prawdopodobnie najlepszy wybór, jednak każda z tych zbroi ma coś w sobie co może sprawić, że akurat ona jest lepsza .
Po głębszym zastanowieniu dochodze do wniosku (także dzięki sugestiom ludzi z forum), żd tutaj Duress sprawołby się lepiej niż Mrok. Mimo to, ja używałem mroku dość sukcesywnie, klątwy, która idzie z niego nawet nie zauważałem . Tak więc: Ja wybrałem Mrok, ale nauczony doświadczeniem i statystyką proponuję Przymus/Duress.
5. Tarcza
HEROLD ZAKARUM
Pozłacana Tarcza
Obrona: 422-507
Obrona Bazowa: 144-168
Wymagany Poziom: 42
Wymagana Siła: 89
Wytrzymałość: 50
Szansa Na Blok: 82%
Pchnięcie Tarczą: 20-28
Tylko dla Paladyna
+150-200% Zwiększona Obrona
30% Zwiększona Szansa na Blok
30% Szybszy Blok
20% Premia do Skuteczności Ataku
+20 do Siły
+20 do Żywotności
Wszystkie Odporności +50
+2 do Poziomu Umiejętności Paladyna
+2 do Umiejętności Bojowych (Tylko dla Paladyna)
Wersja upg, sockedowana perf brylantem. Bezkonkurencyjna tarcza. Dodaje resy skille, żywotność i silę. W wersji upg wymaga 142 siły jednak dmg jest nieprzyzwoicie ładny .
Słowo runiczne Duch [Tal Thul Ort Amn] w tarczy dla paladyna z nice dmg + resy.
+2 do wszystkich umiejętności
+25-35% szybsze rzucanie czarów
+55% szybsze odzyskiwanie równowagi
+250 obrona przeciwko pociskom
+22 do żywotności
+89-112 do many
Odporność na zimno +35%
Odporność na błyskawice +35%
Odporność na trucizny +35%
+3-8 absorbcja magii
Atakujący otrzymuje obrażenia 14
Spirit też tarczą złą nie jest, zważywszy na to, że składa się z wyjątkowo crapowatych runek . Do zalet spirita zaliczamy kop do life, mana, fhr i jeśli wyjdzie nam 30+ fcr to dobijemy do czwartego progu co zmniejszy czas rzucania wkurzajacego foha z TG.
6. Pas
1. Verdungo
SZNUR VERDUNGO
Mithrilowa Kolczuga
Obrona: 125-158
Obrona Bazowa: 56-63
Wymagany Poziom: 63
Wymagana Siła: 106
Wytrzymałość: 16
Miejsc na Butelki: 16
+90-140% Zwiększona Obrona
+10% Szybsze odzyskiwanie Równowagi
+30-40 do Żywotności
Uzupełnianie życia +10-13
+100-120 do Maksymalnej Wytrzymałości
Obrażenia zmniejszone o 10-15%
Pasek dodający nadprzeciętnie duzo życia i dr. Dobry wybór jednak moim zdaniem na ubery nie ma to jak...
2. TG
WIGOR BOGA GROMÓW
Bojowy Pas
Obrona: 137-159
Obrona Bazowa: 41-52
Wymagany Poziom: 47
Wymagana Siła: 110
Wytrzymałość: 24
Miejsc na Butelki: 16
+160-200% Zwiększona Obrona
Dodaje 1-50 Obrażeń od Błyskawic
5% Szansa Rzucenia 7-poziomowego Zaklęcia Pięść Niebios przy Otrzymaniu Ciosu
Absorbcja Błyskawic +20
10% do Maksymalnej Odporności na Błyskawice
+20 do Siły
+20 do Żywotności
+3 do Furia Błyskawic (Tylko dla Amazonki)
+3 do Uderzenie Błyskawicy (Tylko dla Amazonki)
Pasek-cudo. Dodaje ogromny abs błyskawic, max res, siłę i żywotność. W porównaniu z verdungo zdecydowanie wygrywa (tak samo jak verdungo daje 40 pkt statystyk, nie ma dr, ale z kolei ma abs i max resy, które w Uber Tristram przydadza się o wiele bardziej niż dr)
Jedynym minusem tego paska jest 5% szans na rzucenie FoHa, niby nic ale np. podczas walki z mefistem jeśli rzuci nam się FoH to mamy szansę zginąć gdyż podczas jego rzucania (ten pal nie ma fcru) nie możemu atakować smite i mefik może nas wykończyć...
7. Pierścienie
2 x Kruczy Lód:
KRUCZY LÓD
(Pierścień)
Wymagany Poziom: 45
+150-250 do Skuteczności Ataku
Nie można zamrozić
Absorbcja Zimna 20%
Dodaje 15-45 Obrażeń od Zimna
+40 do Many
+15-20 do Zręczności
Ten tani ring ma wszystko co potrzeba: cbf, zręczność, kopa do many i cold abs. Niektórzy uważają, że lepsy setup to 1 raven + bk bądź Spokój Natury, jednak imo 2 x raven wygrywa z każdym innym setupem. Skille z bk nie przydadzą się aż tak bardzo. Uniemożliwienie leczenia ze spokoju też nic nam nie da przy tak wysokim %cb.
+50-60% zwiększona Obrona
25% szansa na druzgocące uderzenie
-1 do Promienia Światła
Obrażenie zmniejszone o 1
Obrażenia od Magii zmniejszone o 1
+15 Obrona
Wybieramy te buty jeżeli jako zbroję użyliśmy Anioła/Mrok.
+180-210% Zwiększona Obrona
20% Szybsze Bieganie/Chodzenie
+100 Obrona przeciwko Pociskom
+15 do Zręczności
+5% do Maksymalnej Odporności na Ogień
Przywraca Wytrzymałość +50%
+40 do Maksymalnej Wytrzymałości
+45-65 do Życia
Te butki wybieramy jeśli naszym wyborem padł Duress.
+90-120% Zwiększona Obrona
+10-15 do Siły
+5-10 do Życia za każdego zabitego przeciwnika
25% szansa na otwarcie rany
7-10% Życia wykradzione za każde trafienie
5% szansa na rzucenie 10-poziomowego czaru Life Tap podczas otrzymania ciosu
Te i tylko te rękawice. Dają lt, dzięki któremu jesteśmy w stanie wytrzymać ataki mefa gdyż co uderzymy to wraca praktycznie całe życie (CB dopala ll z drakulek).
Ekwipunek:
Torch, (opcjonalnie Anni) i JAK NAJWIĘCEJ charmów z resami (Mef ma potężne conv)
I tutaj zaświadczam, że taki paladyn daje sobie radę w Uber Tristram. Miałem takiego i rzeczywiście ubery szły dość łatwo.
Itemsetup nr. 2 (ten dla bogatszych graczy)
1. Hełm:
Omówiona już wcześniej Twarz wilhelma z Umem/40 ed jewelem w środku.
2. Amulet:
Jw. Oko Kota.
3. Broń:
Słowo runiczne Śmierć [Hel El Vex Ort Gul] w Fazowym Ostrzu.
100% szansa na rzucenie 44-poziomowego zaklęcia Seryjne Błyskawice, kiedy umierasz
25% szansa na rzucenie 18-poziomowego zaklęcia Lodowcowy Grot, podczas ataku
Niezniszczalny
+300-385% zwiększone obrażenia
20% premia do skuteczności ataku
+50 do skuteczności ataku
Dodaje 1-50 obrażeń od błyskawic
7% punkty many wykradzione za każde trafienie
50% szansa na Druzgocące Uderzenie
+(0.5% na poziom) 0-49% szansa na Zabójcze Uderzenie (zależy od poziomu postaci)
+1 do promienia światła
Poziom 22 Krwawy Golem (15 Ładunków)
Wymagania -20%
50% CB to mówi samo za siebie, dodatkowo niestety tylko z pb wyciągniemy maksymalny ias, więc ba eth odpada.
4. Zbroja:
Słowo runiczne Okowa Grozy [Dol Um Ber Ist] w AP/Dusk.
+2 do wszystkich umiejętności
+200% obrażenia zadane Demonom
+100% obrażenia zadane Nieumarłym
8% punkty życia wykradzione za każde trafienie
+70% poprawiona obrona
+20 do siły
Uzupełnienie życia +7
Wszystkie odporności +65
Obrażenie zmniejszone o 8%
25% większa szansa na zdobycie magicznych przedmiotów
Idealna zbroja. Resy, 200% obrażeń zadanych demonom, siłą, dr, no i ten porażający mf;~~)
5. Tarcza:
Wcześniej omówiony Herold Zakarum (wersja upg) z umem. Exile jakoś do mnie nie przemawia, starcza mi lt z Drakulek i nie widzę większego sensu inwestowania w Exile'a.
+180-210% Zwiększona Obrona
20% Szybsze Bieganie/Chodzenie
+100 Obrona przeciwko Pociskom
+15 do Zręczności
+5% do Maksymalnej Odporności na Ogień
Przywraca Wytrzymałość +50%
+40 do Maksymalnej Wytrzymałości
+45-65 do Życia
Frw, life, zręczność, max fire res. Wiele osób zapewne zapyta się: A dlaczego nie gobliny? Ja odpowiadam: Po co nam 110%CB ? 85 spokojnie wystarczy.
Alternatywą jest zostawienie goblinów i danie na głowę Czako, choć strzeżonego pan Bóg strzeże, więc wybieramy bezpieczne i twarde 85% CB .
9. Rękawice:
Drakule - omówione wyżej.
Ekwipunek:
Torch, Anni, opcjonalnie sc z resem na blyski, mogą być sc life lub skillery.
Z takim itemsetupem mamy 85% cb, 8 dr, przyzwoity dmg, sporo życia. Taki smit daje sobie radę na uberach znakomicie (teraz gram dokładnie tak zrobionym, gniotę uberki ładnie ).
6. Kilka porad
Tu nie ma się zbytnio nad czym rozwodzić, ogólnie trist powinien wyglądać tak: wchodzimy, szarżą wywabiamy mefa tak żeby jego braciszkowie nam nie przeszkadzali. Tłuczemy go i podem bierzemy na raz Baala i Diablo. Proste i przyjamne, no i bardzo satysfakcjonujące .
7. Zakończenie:
Kilka słów dla tych, którzy zaczną marudzić, że stuff od Mibaca, że kupa, że nic sam nie wymyśliłęm itd ... Im mówię, że strategia ta jest napisana w oparciu o wyłącznie własne doświadczenia. Nie miałem i nie mam zamiaru konkurować ze strategią Mibaca, Meriego czy Wizzarda (respekt dla was ).
To właściwie tyle. Jeśli użytkownicy stwierdzą, że słowniczek jest potrzebny to go dodam, na chwilę obecna uważam, że strategia pozbawiona jest wszelkich zawiłości (choć wyszła troszkę długo ).
Tyle ode mnie, powodzenia.
PS. Pozdrowienia dla raafelsa (towarzyszu^^).
Ostatnio zmieniony przez Wizzard 2006-05-11, 05:06, w całości zmieniany 9 razy
Słowo runiczne Śmierć [Hel El Vex Ort Gul] w Fazowym Ostrzu.
100% szansa na rzucenie 44-poziomowego zaklęcia Seryjne Błyskawice, kiedy umierasz
25% szansa na rzucenie 18-poziomowego zaklęcia Lodowcowy Grot, podczas ataku
Niezniszczalny
+300-385% zwiększone obrażenia
20% premia do skuteczności ataku
+50 do skuteczności ataku
Dodaje 1-50 obrażeń od błyskawic
7% punkty many wykradzione za każde trafienie
50% szansa na Druzgocące Uderzenie
+(0.5% na poziom) 0-49% szansa na Zabójcze Uderzenie (zależy od poziomu postaci)
+1 do promienia światła
Poziom 22 Krwawy Golem (15 Ładunków)
Wymagania -20%
grief nie ma sobie równych...
TheNatoorat napisał/a:
6. Pas:
Wigor Boga Gromów - wcześniej omówiony
?? nie lepiej verdungo ma dr,life czego chcieć więcej?
ogólnie taktyka dobrze napisana staty przedmitów opisane 5/6
_________________ NIE PISAĆ DO MNIE NA GG JEŻELI NIE MACIE WAŻNEJ SPRAWY!!TO NIE JEST ZADEN CHAT CZY COS W TYM STYLU!
Mówisz, że Grief nie ma sobie równych? Wyjdź na ubery z 35% CB z Griefem, ja wyjde z Death i zobaczymy kto szybciej uberki zrobi . A verdungo? Próbowałem obydwa warianty, Verdungo spisuje się nieźle, ale w walce z mefem jest tylko cieniem TG. Sam sprawdź, załóż Verdungo i daj sie mefowi stuknąć , potem wypróbuj TG, nieporównywalna różnica w redukcji dmga.
PS. Verdungo możemy trzymać w skrzynce gdybyśmy chcieli pobawić się PvM .
bez sensu:) sorry ale jest tyle bledow ze szkoda slow(no moze nie az tyle ale sporo)
a wiec tak zbroja mrok, daje ile tam % na rzucenie zamroczenia
bez sensu! jak rzuci sie zamroczenie to zdejmie ci life tapa=zgon
bron, wszystko ladnie pieknie, ale te rune worldy ktore dales nie daja nic do skili, a to przy smiecie jest w sumie bardzo wazne, bo dzeiki temu rosnie ci dmg
jewel 40ed w wilhelma:) jesli mnie pamiec nie myli to takie klejnociki nie dzialaja ze smitem:)
ringi wystarczy jeden raven, a drugi mozna zastapic sojem(1 do skill) ewentualnie o polowe tanszym bk np:3(cena 1 ist), tez daje do skili
do rekawic nie mam zastrzezen
pas imho verdungo 100% lepsze niz TG:) redukcja dmg i kop do life robi swoje:D
skile, tu tez zasadniczo nie widze bledow, chociaz mogles dac wiecej w szarze, przydaje sie czasami, no i wior chociaz pare punktow, czasami sie przydaje, naprawde uwiez mi:)
tarcza tez nie widze wielkich bledow, jedynie mogles powiedziec ze bogaci moga sobie zlozyc exil:) ale spox
podsumowujac, to jest to co ja zauwazylem, moge sie mylic dajac taka a nie inna ocene, ale takie jest moje zdanie o tej pro strategi:)
bron, wszystko ladnie pieknie, ale te rune worldy ktore dales nie daja nic do skili, a to przy smiecie jest w sumie bardzo wazne, bo dzeiki temu rosnie ci dmg
omg trzymajcie mnie skill ważny przy smicie
klocusiek napisał/a:
ringi wystarczy jeden raven, a drugi mozna zastapic sojem(1 do skill) ewentualnie o polowe tanszym bk np:3(cena 1 ist), tez daje do skili
znowy z tym skillem lepiej 2xbk bo nie musisz duzo w dexa dawać aby max blok mieć
p.s. znasz się chociaz troche na smitach?
_________________ NIE PISAĆ DO MNIE NA GG JEŻELI NIE MACIE WAŻNEJ SPRAWY!!TO NIE JEST ZADEN CHAT CZY COS W TYM STYLU!
jewel 40ed w wilhelma:) jesli mnie pamiec nie myli to takie klejnociki nie dzialaja ze smitem:)
Zasmucę cię, te klejnoty działają ze smite ale dmg nie ejst wyświetlany w karcie atrybutów.
Cytat:
pas imho verdungo 100% lepsze niz TG:) redukcja dmg i kop do life robi swoje:D
Wypróbowałeś TG czy mówisz, że Verdungo bo tak mówią wszyscy?
Cytat:
ringi wystarczy jeden raven, a drugi mozna zastapic sojem(1 do skill) ewentualnie o polowe tanszym bk np:3(cena 1 ist), tez daje do skili
Cikawe po co skoro w tym smicie LICZY SIĘ CB.
Cytat:
skile, tu tez zasadniczo nie widze bledow, chociaz mogles dac wiecej w szarze, przydaje sie czasami, no i wior chociaz pare punktow, czasami sie przydaje, naprawde uwiez mi:)
"Przydaje się" - powiedz dlaczego, bo choć sporo gram smitem to nie mogę wykumać, dlaczego przy smicie na ubery wigor lub +iles pkt w szarżę "przyda się". A wierzyć ot tak ci nie będę.
Cytat:
a wiec tak zbroja mrok, daje ile tam % na rzucenie zamroczenia
bez sensu! jak rzuci sie zamroczenie to zdejmie ci life tapa=zgon
Napisałem, że co do zbroi to można pokombinować. Wybrałem wtedy tą ze względu na resy i nie narzekam.
Imo nie wystawiaj ocen pochomnie, sprawdź przedstawione warianty, a dopiero potem przedstaw konstruktywną, popatrą argumentami krytykę.
Ostatnio zmieniony przez TheNatoorat 2006-05-10, 19:20, w całości zmieniany 1 raz
Proszę, uzasadnij pkt w wigor i szarżę. Powiedz mi po co bk? Dla life? Tyle ile mamy z drugim item setupem spokojnie starcza, ll z bk nie wchodzi, a skill się nie liczy . Z tego powodu jestem ciekaw dlaczego wystawiłeś mi tak perfidnie nieską ocenę...
EDIT: Do tego 20pkt mniej w dex dzieki ravenowi da nam więcej życia niż ~40 z bk...
PePe1389
Wiek: 17 Dołączył: 12 Wrz 2005 Skąd: Kraków
Wysłany: 2006-05-10, 19:31
Po za dodaniem dodatkowych opcji w ekwipunku i ujęciu w szarży a dodaniu w odp. na błyski (to mnie zaciekawiło nawet) to czym ta strategia różni się od napisanej przez MiBaca??
wigor przydaje sie czasami, gdy trzeba uciec(czasami) zawsze troche szybciej sie poruszamy, a pozatym mowie ze mozna by dac, a szarze to sam nie wiem czemu napisalem, musialo mi sie cos pomydlic:) za to sry,ale dzisiaj nie kontaktuje:P
Po za dodaniem dodatkowych opcji w ekwipunku i ujęciu w szarży a dodaniu w odp. na błyski (to mnie zaciekawiło nawet) to czym ta strategia różni się od napisanej przez MiBaca??
no ja nie moge co tu na forum jakaś koalicja MiBac jest? to że on napisał taktyke to co już nie można żadnej innej napisać??
No więc sam przyznasz, że nie pisałeś ze swojego doświadczenia . Więcej life w praktyce daje raven, w uber tristram jak uciekasz to odchodzisz do miasta po zabiciu trójcy, więc wigor sie nie przydaje. Obaliłm twoją teorię o jewelku i reszcie, więc dalej intryguje mnie tak niesprawiedliwa ocena.
[ Dodano: 2006-05-10, 20:38 ]
B-K napisał/a:
omg.. sorry ale musisz jeszcze duzo pracowac.Zapraszam do takty Mibaca lub imo lepszej overpower smite by meri.
Proszę o wymienienie moich błędów, a nie uskutecznianie "kultu Mibaca" (bez obrazy dla niego samego, ale na tym forum większość jest w ciebie ślepo zapatrzona ).
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum