..:: Forum Imperium Diablo ::..
Oficjalne Forum Dyskusyjne Serwisu Imperium Diablo

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Wszystko co powinniście wiedzieć o SOJu
Autor Wiadomość
Haxite 



Wiek: 96
Dołączył: 07 Wrz 2007
Skąd: z choinki
Wysłany: 2009-05-13, 14:56   Wszystko co powinniście wiedzieć o SOJu

1. Krótki wstęp
2. Słowniczek
3. Czym jest SOJ (The Stone of Jordan / Kamień Jordana)
4. Szukanie soja
5. Andariel - najlepszy potwór w poszukiwaniu soja (anda bug)
6. Andy Bug
7. Tabelka szansy dropu soja
8. Porównywanie (rzadkość) dropu pierścieni
9. Wymagana ilość MF
10. Krótkie info o World Event
11. Błędy związane ze sojem
12. Podziękowania dla..



1. Krótki wstęp
Postanowiłem napisać artykuł o Kamieniu Jordana by wyjaśnić kilka spraw dotyczących tego pierścienia. Krytyka mile widziana. Jeżeli ktoś chciałby dodać jakiś dopisek do tego artykuły lub zauważył jakiś błąd to pisać śmiało.


2. Słowniczek
Skróty, którymi będę się posługiwał w obecnym artykule.

lvl - level - poziom
qlvl - quality level - poziom jakości
mlvl - monster level - poziom potwora
mf - magic find - szansa na znalezienie magicznego przedmiotu
soj - The Stone of Jordan - Kamień Jordana
sp - single player - gracz pojedynczy
mp - multi player - gra wieloosobowa (battle.net)
cbn - closed battle.net - zamknięty battle.net
drop - wypadnięcie (przedmiotu)
bug - błąd (gry)
imo - in my opinion - moim zdaniem
DC - Diablo Clone


3. Czym jest SOJ (The Stone of Jordan / Kamień Jordana)
SOJ - The Stone of Jordan - Kamień Jordana jest cennym pierścieniem i wielu graczy go poszukuje ze względu na jego bardzo dobre atrybuty, oto one:

Cytat:
Wymagany poziom postaci: 29
+1 do Poziomu Wszystkich Umiejętności
Zwiększenie Maksimum Many 25%
Dodaje 1-12 Obrażeń od Błyskawic
+20 do Many

+1 do Poziomu Wszystkich Umiejętności
Sam ten atrybut robi z tego pierścienia cenną rzecz, z powodu im więcej +x do umiejętności, tym lepiej w większości wypadków, ponieważ nie wszystkim postaciom potrzebna jest wysoka umiejętność, np. smiterowi.

Zwiększenie Maksimum Many 25%
Atrybut o zwiększeniu many 25% sumuje się z innymi przedmiotami mającymi, np. kolejny soj lub rękawice Ognisty Mróz (Frostburn), które mają 40% zwiększenia many.
Jeżeli mamy 2 soje, to nasza postać zyskuje (25% + 25%) 50% zwiększenie maksimum many, gdy do tego jeszcze dojdą rękawice Ognisty Mróz (40%) to faktyczna zmiana jest 90% do bazowej ilości many jaką ma nasza postać.

+20 do Many
Imo cenny atrybut ze względu na ilość dodatkowej many, która jest wykorzystywana przez postacie używające czarów.

Wymagany poziom postaci: 29
Dzięki niskiemu qlvl możemy od niskich poziomów nosić dobry pierścień ;-)


4. Szukanie soja
1 soj = 1 gra, wyjaśnienie:
Gdy znajdziemy soja na jakiejś grze, drugi raz w tej samej grze nie znajdziemy, w sumie tyczy się to każdego przedmiotu unikatowego.

Każdy potwór mający 39lvl i wyżej jest wstanie wyrzucić soja. Na poziomie Koszmar (nightmare) i Piekło (hell) ze samych skrzyń może wypaść pod warunkiem, że mają powyżej 39lvl. Z tego wynika, że od drugiego aktu mamy 100% pewności, że może (nie musi) nam wypaść unikatowy pierścień, co po identyfikacji może okazać się sojem. Znalezienie soja ze skrzynki graniczy prawie, że z cudem.
Kamień Jordana najszybciej możne nam ofiarować:
- Diablo (40lvl) i Baal (60lvl) na poziomie normalnym
- Andariel (49lvl) i Baal (75lvl) na poziomie koszmar
- Baal (99lvl) na poziomie piekło. Na tym poziomie Baal w sumie ma największe prawdopodobieństwo wyrzucenia większości przedmiotów
- Większość potworów z 1 aktu, 2a i 3a na poziomie koszmar
- Z wielkim szczęściem w hazardzie na poziomie koszmar lub piekło
Dla ludzi wytrwałych i mających sporo czasu polecałbym chodzenie Andariel na poziomie koszmar, ponieważ ma największe prawdopodobieństwo dropu soja.


5. Andariel - najlepszy potwór w poszukiwaniu soja
Nie ma co ukrywać, raczej wszyscy starzy wyjadacze powiedzą, że Andariel ma najlepszy drop dla soji.
Dla upewnienia za pomocą kalkulatora dropu ( http://diablo.phx.pl/drop-kalk/drop.html ) sprawdziłem i okazało się to prawdą, o to wynik:

Dropienie soja z Andariel na poziomie koszmar z wypełnionym zadaniem.
Przy 400% MF i jednej postaci w grze jest jest szansa 1:3063, że Andariel wydropi nam soja
Przy 400% MF i ośmiu postaciach w grze jest szansa 1:2216, że Andariel wydropi nam soja
Wynik jest taki, że lepiej opłaca się chodzić na Andariel (Koszmar) gdy w grze jest 8 postaci nie na tym samy obszarze co my.

Dropienie soja z Andariel na poziomie koszmar z niewypełnionym zadaniem..
Przy 400% MF i jednej postaci w grze jest jest szansa 1:1347, że Andariel wydropi nam soja
Przy 400% MF i ośmiu postaciach w grze jest szansa 1:780, że Andariel wydropi nam soja
Wynik jest taki, że lepiej opłaca się chodzić na Andariel (Koszmar) gdy w grze jest 8 postaci nie na tym samy obszarze co my + nie mamy wypełnionego zadania.


6. Andy Bug
Ten bug polega na tym, że Andariel daje nam questowe przedmioty, czyli te gdy pierwszy raz ją zapisaliśmy. Andariel z nie zaliczonym zadaniem ma o wiele lepszy drop. Ile w tym prawy, a ile kłamstwa nie mam pojęcia, ale imo warto o tym wspomnieć. Różne źródła donoszą inaczej:
spotkałem się z czymś takim:
- bug polegał na tym, że zabijając Andariel ale nie przechodząc do kolejnego aktu (drugiego) i powtórne zabicie jej dawało kolejny raz questowy drop.
- przed zabiciem Andariel wystarczy porozmawiać z NPC
- po pierwszym zabiciu Andariel musimy porozmawiać tylko z Warrivem, gdy wyjdziemy z gry to Andariel będzie 'zabugowana' dla postaci, która ją zabiła.


7. Tabelka szansy dropu soja
Na podstawie drop kalkulatora ( http://diablo.phx.pl/drop-kalk/drop.html )
Trudność: Koszmar
Magic Find: 400%
Liczba graczy w grze: 8
Kod:
Potwór                  Szansa       Powiązanie

Andariel (Zadanie)      0.1282551%   1:780
Duriel (Zadanie)        0.0742816%   1:1346
Andariel                0.0451224%   1:2216
Diablo (Zadanie)        0.0330114%   1:3029
Mefisto (Zadanie)       0.0327594%   1:3053
Baal (Zadanie)          0.031835%    1:3141
Duriel                  0.027936%    1:3580
Diablo                  0.0212408%   1:4708
Mefisto                 0.0210569%   1:4749
Baal                    0.0204708%   1:4885
Radament                0.0108826%   1:9189
Hrabina                 0.0093074%   1:10744
Demonolog               0.0089064%   1:11228
Nihlathak               0.0076119%   1:13137
Hefasto Zbrojmistrz     0.0044106%   1:22673
Prastary Kaa Bezduszny  0.002531%    1:39510
Ognistooki              0.0025167%   1:39735
Mroczny Starzec         0.0025096%   1:39847
Zimnoczerw Kopacz       0.0025096%   1:39847
Zęboskóry               0.0025096%   1:39847
Bryzgacz                0.0025025%   1:39960
Pełzająca Część Twarzy  0.0024955%   1:40072
Popiół z Kości          0.0024955%   1:40072
Krwawa Wiedźma          0.0024885%   1:40185
Pomiot Czeluści         0.0024816%   1:40297
Gałęzioręki             0.0024535%   1:40758
Rakaniszu               0.0024535%   1:40758
Kościołamacz            0.0024468%   1:40870
Zimny Kruk              0.0024468%   1:40870
Biszibosz               0.0024401%   1:40983
Gorejący Trup           0.0024401%   1:40983
Bremm Iskrząca Pięść    0.0018048%   1:55407
Geleb Ognistopalcy      0.0018048%   1:55407
Ismail Plugaworęki      0.0018048%   1:55407
Maffer Smokoręki        0.0018048%   1:55407
Toorc Lodowa Pięść      0.0018048%   1:55407
Wyand Pustoszyciel      0.0018048%   1:55407
Krowi Król              0.0017062%   1:58610
Kościozłam              0.001598%    1:62577
Ostrozębny Pogromca     0.0015933%   1:62762
Szczerbiciel            0.0015933%   1:62762
Niszczyskała            0.0015886%   1:62947
Dac Farren              0.001584%    1:63132
Eldritch Sprawca        0.0015793%   1:63317
Lord De Seis            0.0015793%   1:63317
Okogłów                 0.0015793%   1:63317
Shenk Nadzorca          0.0015793%   1:63317
Wielki Wezyr Chaosu     0.0015793%   1:63317
Skrzydło Pustyni        0.0015747%   1:63502
Zatruwacz Duszy         0.0015747%   1:63502
Fragmentstein           0.001572%    1:63615
Wojowniczka Sarina      0.0015562%   1:64260
Burzowe Drzewo          0.0015517%   1:64445
Leśny Doktor Endugu     0.0015473%   1:64630
Lodowy Jastrząb         0.0015473%   1:64630
Sszark Płonący          0.0015429%   1:64815
Pryszczoskór            0.0014951%   1:66886
Kowal                   0.0012482%   1:80115
Griswold                0.0012378%   1:80786
Achmel Przeklęty        0.0003688%   1:271178
Colenzo Niszczyciel     0.0003662%   1:273085
Krwawy Bartuc           0.0003528%   1:283409
Lister Oprawca          0.0003528%   1:283409
Ventar Wyklęty          0.0003528%   1:283409

Wyżej wymieniona tabelka ukazuje wszystkie potwory specjalne na poziomie Koszmar, które są w stanie wydropić dla nas SOJa.

Wbrew pozorom na 8 postaci w grze, największą szanse daje nam Andariel (koszmar, bez zaliczonego zadania). Wielu myśli, że w na poziomie Piekło lepsze przedmioty lecą, a to jest dowód na to, że nie zawsze:

Kod:
Statystyki dla poziomu koszmar na 8ppl:

Potwór                  Szansa       Powiązanie

Andariel                0.0451224%   1:2216
Andariel (Zadanie)      0.1282551%   1:780



Kod:
Statystyki dla poziomu piekło na 8ppl

Potwór                  Szansa       Powiązanie

Andariel                0.0274719%   1:3640
Andariel (Zadanie)      0.0780044%   1:1282
Wszystkie statystyki są liczone na 8 postaci w grze przy 400% MF


8. Porównywanie (rzadkość) dropu pierścieni
Na potrzeby artykułu sprawdziłem w plikach gry rzadkość przedmiotów od najczęstszego do najrzadszego, o to wynik:

Kod:
Pierścień                Rzadkość dropu

Pierścień Nagela      15
Uzdrowienie Manalda   15
Krasnoludzka Gwiazda  10
Kruczy Lód            10
Spokój Natury         3
Wiatr Zgnilca         3
Ogniskowiec           1
Obrączka Bul-Kathosa  1
Kamień Jordana        1
Jak widać, najczęściej wypada w grze Pierścień Nagela oraz Uzdrowienie Manalda, a najrzadziej Obrączka Bul-Kathosa i Kamień Jordana, chyba najcenniejsze dla wielu pierścienie. Trudność w znalezieniu + bardzo przydatne atrybuty robią z tych dwóch pierścieni cenne zdobycze.
(Ogniskowca specjalnie nie wymieniłem)


9. Wymagana ilość MF
Co tu dużo pisać, im więcej MF tym lepiej ale jeśli jest za dużo, to i też nie jest zbyt dobrze. Diablo 2 lubi w miarę okrągłe cyferki, np. perf nagel ring x2 = 60%MF lub unikatowy sztylet mewa 100%MF. Dlatego w artykule tym, ja podawałem jak dla mnie optymalną wartość 400%MF.
Polecam strategię Rolsona -> http://diablo.phx.pl/czytaj/blizz-soso-mf.


10. Krótkie info o World Event
World Event - sekretne zadanie pojawiło się z patchu 1.10, a SOJ jest kluczem by wywołać Diablo Clone [info], który się sprzedaje u NPC. Dzięki sprzedaży tych pierścieni jest możliwość wywołania DC, gdy się jego zabije wypada mały unikatowy talizman "Annihilus". 1 Annihilus = 1 postać.
Powstały także strony, które wyłapują sprzedaną ilość soji i prawdopodobieństwo wyjścia DC, lecz większość zależy od farta:
1. http://dclone.eskysse.com
2. http://dclone.is-a-chef.net/sojdb.php
Po więcej informacji nt. WE zapraszam tutaj -> http://diablo.phx.pl/czyt...ent--informacje


11. Błędy związane ze sojem
Jak zawsze ludzie kombinowali, kombinują i kombinować będą, szukając zawsze jakiś małych dziur, by umilić sobie życie.
Ludzie nie marnowali czasu i wykorzystywali The Stone of Jordan do haniebnych czynów wykorzystując błędy serwera, rozchodzi mi się o znane mi dwa pierścienie:
1. Occsoj - idealny dla czarodziejek, z powodu przeniesienia atrybutów z Okulusa do pierścienia.



2. Amasoj - jak sama nazwa wskazuje, głównie dla Amazonek ze względu na +1 do umiejętności Amazonki, lecz zapewne nie pogardziłaby takim pierścieniem jakaś postać walcząca wręcz.


Na szczęście te bugged soje od patcha 1.10 są automatycznie likwidowane przez serwer.
Jedynym buuged itemem, który przetrwał z patcha 1.08 i można spotkać go na CBN jest Zbroja Tal Rasha Występująca chyba na nld (nie pamiętam dokładnie). Dział poświęcony zbugowanym przedmiotom znajduje się tutaj -> http://diablo.phx.pl/czytaj/przedmioty-bugged


12. Podziękowania dla..
www.google.pl - za pomoc w zebraniu informacji
www.diablo.phx.pl - że mam gdzie i komu zamieścić ten artykuł
Sarge, za wytknięcie błędów
Sarevok92, za pomysł porównania dropu soja z Andy na koszu i piekle :)
Trang Oul, o przypomnieniu że bugged soje nie występują już od patcha 1.10

Koniec :)
Jak ktoś dotrwał do końca to gratuluję :p ze 2h cały artykuł mi zabrał :p zdrówko :564:
_________________

Po konkretne informacje zapraszam do mnie na prywatną wiadomość
lub na stronę www.usluga.lnfo.eu :)
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez Haxite 2009-05-14, 23:04, w całości zmieniany 3 razy  
 
     
T25 

-> c===3 <-

Dołączył: 15 Mar 2007
Wysłany: 2009-05-13, 15:08   

Praktyczne zebranie wszystkich info o tym ringu, no możnaby sie jeszcze pokusić o wzmianke o WE, ale to może byc materiałem na odrębny artykuł. ;)
Good job Hax! :p
 
     
Haxite 



Wiek: 96
Dołączył: 07 Wrz 2007
Skąd: z choinki
Wysłany: 2009-05-13, 15:12   

Ja na śmierć zapomniałem o WE podczas pisania :572:
Gdy zbierałem sobie info, miałem wspomnieć o DC, a efekt końcowy jest, że zapomniałem :<
_________________

Po konkretne informacje zapraszam do mnie na prywatną wiadomość
lub na stronę www.usluga.lnfo.eu :)
Pozdrawiam
 
     
itemeczek 
Przywódca klanu PvMM
Członek PvMM


Konto na BN: itemeczek2/itemeczek4/itemeczek5/itemeczek6
Klan: PvMM
Konto na IDR: itemeczek
Wiek: 24
Dołączył: 08 Gru 2007
Skąd: Łódź
Wysłany: 2009-05-13, 15:13   

Komuśtu sienudzi widze :p
Bravo, artykuł dłuższy niz niejedna strategia, w której ten przedmiot był wymieniany XD

Nie znam się na sojach, bo miałem 1 w życiu (xD) i to nie zbyt dłguo, ale wydaje mi sie, ze nie ma błędów. Można dodać, że jest używany do WE.

/sry, nie zauwazylem, że przde mna już ktoś wspomniał o WE xd cieszylem sie, że napisze coś mądrego jako pierwszy :<
 
 
     
redgrad 
Blizzard WWI 2008


Konto na BN: Redgrad
Wiek: 23
Dołączył: 23 Paź 2006
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2009-05-13, 15:20   

Obszerny opis związany z Sojem :P oczywiście ode mnie max ocena oraz gratulacje za pomysł i sposób realizacji.
_________________



http://dawneobyczaje.mybrute.com/cellule
 
 
     
Sarge 
Emerytowany rencista


Wiek: 23
Dołączył: 03 Sty 2008
Skąd: Z pokoju
Wysłany: 2009-05-13, 15:20   

Jak dla mnie opisanie WE w takim artykule to podstawa... Tak z grubsza co zauważyłem:

haxite napisał/a:
Wymagany poziom postaci: 39


29

haxite napisał/a:
najbardziej najcenniejsze


:mrgreen:

Pozdr. :p
_________________


 
 
     
Sarevok92 



Dołączył: 07 Lis 2008
Wysłany: 2009-05-13, 15:40   

haxite napisał/a:
Wymagany poziom postaci: 39

Chyba jednak 29 xD
haxite napisał/a:
najbardziej najcenniejsze

W jakim to języku?
Dobrze by było wspomnieć o WE.
Mógłbyś też dla porównania napisać ile wynosi szansa dropu SOJa z Andariel na piekle (bo logika by wskazywała że na piekle jest większa a to nieprawda).
Bardzo dobry pomysł z artykułem o Kamieniu Jordana.
Ostatnio zmieniony przez Sarevok92 2009-05-13, 15:46, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
angel-94 
Median player


Konto na BN: *Angel-94 /2: *14.5cm
Wiek: 21
Dołączył: 03 Wrz 2007
Skąd: Mława
Wysłany: 2009-05-13, 15:40   

Sry, ale nie wiem po co komu taki artykuł :D
9/10, bo nie wiem po kiego go pisałeś :mrgreen:

Edit:

haxite napisał/a:
Wątpię byś był takim pro, że wiedziałeś wszystkie zawarte tutaj informacje

nie uważam, że jestem pro (ani, że jestem noobem), ale większość ludzi wie co to jest SoJ / gdzie leci najczęściej :D
no chyba, że to dla nowych :mrgreen:

I oddaj te pieniądze za las XD
_________________

Ostatnio zmieniony przez angel-94 2009-05-13, 15:56, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
Haxite 



Wiek: 96
Dołączył: 07 Wrz 2007
Skąd: z choinki
Wysłany: 2009-05-13, 15:48   

angel-94 napisał/a:
Sry, ale nie wiem po co komu taki artykuł :D
ludziom, których ciekawi gra i wszystkie jej aspekty, dla nowych graczy, bo przewaznie artykuły/poradniki powstają dla nowych. Wątpię byś był takim pro, że wiedziałeś wszystkie zawarte tutaj informacje :p Poza tym sama ciekawość soj bugów, rzadkości dropu etc
Artykułów/poradników nigdy za mało. Idąc twoim tokiem myślenia, a po co mi strategia na Mediana skoro ja w niego nie gram ;-)

Wkrótce poprawię wytknięte błędy :mrgreen:
_________________

Po konkretne informacje zapraszam do mnie na prywatną wiadomość
lub na stronę www.usluga.lnfo.eu :)
Pozdrawiam
 
     
Arry 
Dreamer


Dołączył: 06 Mar 2006
Skąd: SLF Company
Wysłany: 2009-05-13, 16:02   

Wydaje mi się, że ty tu mylisz Quality Level z Required Levelem (Jedno drugiemu nierówne, bo taki Baal GC naprawdę niewielu by mogło używać XD). Pomijając już błędy wypisane z wymaganym lvlem i słowotwórstwem to:

haxite napisał/a:

Kod:
Potwór                Rzadkość

Pierścień Nagela      15
Uzdrowienie Manalda   15
Krasnoludzka Gwiazda  10
Kruczy Lód            10
Spokój Natury         3
Wiatr Zgnilca         3
Ogniskowiec           1
Obrączka Bul-Kathosa  1
Kamień Jordana        1
Jak widać, najczęściej wypada w grze Pierścień Nagela oraz Uzdrowienie Manalda, a najrzadziej Obrączka Bul-Kathosa i Kamień Jordana,


Od kiedy to pierścień = Potwór?
Ponadto z tabeli "widać", że najrzadziej wypadają Bul-Kathos, SoJ i Ogniskowiec...
Albo jesteśmy ściśli, albo wszystko olewamy. Ponadto nie napisałeś nic o WE... W sumie jedynie co napisałeś nowego, to info o zbugowanych sojach i zebrałeś szanse na wyrzucenie SoJa przez wybrane potwory... 4/10...
_________________
Na wschód,
zawsze na wschód...
 
 
     
Eps 
Szef PCM D2



Dołączył: 18 Maj 2006
Wysłany: 2009-05-13, 16:06   

gz haxior, ale nie ma żadnej rewelki z tego artu ;./ Dodaj tu WE i może będzie lepiej
 
     
Haxite 



Wiek: 96
Dołączył: 07 Wrz 2007
Skąd: z choinki
Wysłany: 2009-05-13, 16:14   

Arry, zdeka sie czepiasz ;-) gdybyś nie zauważył to wyżej jest tabelka z wypisanymi potworami, kopiuj+wklej = rewelka, uwierz ;-)
Jak napisałem 1 post wyżej twojego

Cytat:
Wkrótce poprawię wytknięte błędy :mrgreen:



Arry napisał/a:
Wydaje mi się, że ty tu mylisz Quality Level z Required Levelem
konkrecik, bo nie rozumiem cie
btw
czepiliście sie tego WE, tutaj macie info, zapraszam -> http://diablo.phx.pl/czyt...ent--informacje 8)

Arry napisał/a:
Ponadto z tabeli "widać", że najrzadziej wypadają Bul-Kathos, SoJ i Ogniskowiec...
wypisałem najcenniejsze ;-)
_________________

Po konkretne informacje zapraszam do mnie na prywatną wiadomość
lub na stronę www.usluga.lnfo.eu :)
Pozdrawiam
 
     
Arry 
Dreamer


Dołączył: 06 Mar 2006
Skąd: SLF Company
Wysłany: 2009-05-13, 16:25   

No nie... skoro teraz dajesz link do WE, to po co zbierałeś cała resztę informacji do kupy? Przecież każdy może sobie poszukać, co nie?
Żebyś wiedział haxite, czepiam się, ale wychodzę z założenia, że jak się już bierzesz za coś, co nie zostało ci zlecone odgórnie, to nie się postaraj, a nie rób na /cenzurka/.
Albo piszesz artykuł, bo masz czas, zbierasz wszystkie informacje do kupy, żeby nie przeskakiwać ze strony na stronę, i twoja praca jest co najmniej dobra, albo nie pisz. No chyba, że ci kazali coś sklecić, to już mogę zrozumieć...
Taka jest właśnie mentalność Polaków ;/
"Macie artykuł, proszę o konstruktywną krytykę." Ale jak ocena nie jest już 10/10, to jest "Odwalcie się ode mnie, cieszcie się, że w ogóle coś nabazgroliłem."
Za "kopiuj+wklej" bez przeczytania co się skopiowało i wkleiło, powinienem jeszcze ci obniżyć ocenę...

/wulg -.-"/
_________________
Na wschód,
zawsze na wschód...
Ostatnio zmieniony przez Haxite 2009-05-13, 22:11, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
David-one 

Konto na BN: Dawad/DawadCx
Wiek: 22
Dołączył: 29 Maj 2007
Wysłany: 2009-05-13, 16:41   

haxite napisał/a:
+1 do Poziomu Wszystkich Umiejętności
Sam ten atrybut robi z tego pierścienia cenną rzecz, z powodu im więcej +x do umiejętności, tym lepiej w większości wypadków, ponieważ nie wszystkim postaciom potrzebna jest wysoka umiejętność, np. smiterowi.

Zwiększenie Maksimum Many 25%
Atrybut o zwiększeniu many 25% sumuje się z innymi przedmiotami mającymi, np. kolejny soj lub rękawice Ognisty Mróz (Frostburn), które mają 40% zwiększenia many.
Jeżeli mamy 2 soje, to nasza postać zyskuje (25% + 25%) 50% zwiększenie maksimum many, gdy do tego jeszcze dojdą rękawice Ognisty Mróz (40%) to faktyczna zmiana jest 90% do bazowej ilości many jaką ma nasza postać.

+20 do Many
Imo cenny atrybut ze względu na ilość dodatkowej many, która jest wykorzystywana przez postacie używające czarów.
chyba kazdy glupi wie, ze +1 do wszystkich umiejetnosci oznacza +1 do wszystkich umiejetnosci, a nie tylko do aur paladyna?
Jedyna sensowna informacja to o kumulacji % zwiekszenie many
haxite napisał/a:
9. Wymagana ilość MF
Co tu dużo pisać, im więcej MF tym lepiej ale jeśli jest za dużo, to i też nie jest zbyt dobrze
nie jest zbyt dobrze dopiero wtedy, gdy mf jest tak duzo, ze postac nie da rady zabic potwora lub dochodzi do niego w 10 minut
haxite napisał/a:
Diablo 2 lubi w miarę okrągłe cyferki
jak bede miec 401% mf to bedzie mniejsza szansa, bo diablo lubi okragle cyferki?
_________________
 
 
     
kosam 

Wiek: 31
Dołączył: 30 Kwi 2009
Wysłany: 2009-05-13, 16:50   

z tymi okrągłymi cyferkami to raczej mit:)
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum należy do serwisu Imperium Diablo