Spis Treści
1.Wstęp.
2.Statystyki.
3.Umiejętności.
a)Defensywne aury.
b)Ofensywne aury.
c)Umiejętności bojowe.
4.Ekwipunek.
a) Dla bogatych.
b) Dla biednych.
5.Merc.
a)Dla bogatych.
b)Dla biednych.
6.Progi i osiągi.
7.Save.
8.Zakończenie.
1.Wstęp.
Witam. Przedstawię tutaj dosyć rzadko spotykany typ paladyna. Jest nim właśnie ravenger, do napisania strategii na owego pala zainspirował mnie mój najlepszy kumpel. Jest to postać dosyć specyficzna. Posługuje się umiejętnością zemsta wspomaganą fanatyzmem. Build jest typowo for fun, więc komentarze typu ''Hammer Lepszy!!11'' są niepotrzebne. Postać ta jest doskonała do odstresowywującej gry po ciężkim dniu pracy. Nie nadaje się jednak do mefienia / taxowania / jakichkolwiek form zarobkowych. no chyba że założymy mu enigme i zadbamy o jakiś próg fcr ale wtedy postać straci bardzo dużo ze swojego uroku ;p Nie przedłużając przechodzimy do konkretów.
2.Statystyki.
Wszystkie atrybuty są pod pierwszy itemsetup. Jeżeli masz zamiar prowadzić pewne modyfikacje nie zapomnij ich zrewaloryzować. Mamy do rozdysponowanie 505 pkt atrybutów.
Siła. Bazowo 25 dodajemy 20 osiągniemy 165 z itemami.
Dajemy 20 żeby nie bawić się w str buga. Jeśli ktoś chce się z tym bawić to jest to abrdzo trudne gdyż bardzo często tzreba sięgać po ringa z 20 str.
Zręczność. Bazowo 20 Nie dajemy nic osiągniemy 129 z itemami.
Żywotność. Bazowo 20 Dodajemy 485 osiągniemy 660 z itemami.
Energia. Bazowo 15 Nie dajemy nic osiągniemy 85 z itemami.
3.Umiejętności.
mamy do wydania 110 pkt umiejętności na maksymalnym 99lvlu.
a) Defensywne aury.
Odporność na ogień(Resist fire) - Max synergia do zemsty.
Odporność na błyskawice(Resist light) - Max synergia do zemsty.
Odporoność na zimno(resist cold) - 1pkt (ostatni) możemy zainwestować ostatni punkt jeżeli dobijemy do 99 lvl'u w co wątpie możemy także wymaxować tę umiejętność kosztem hs wtedy osiągniemy ~20k dmg ale stracimy ogromny crack do def'u co imo jest nieopłacalne.Obie te umiejętności dodają również pasywnie +1% do maksymalnej odporności na ogień i błyskawice i zimno za każde 2 punkty w nie zainwestowane. Pytanie czemu maksujemy odp na ogień a nie na zimno. Odpowiedź jest prosta, dzięki mercowi i infi mozemy ściągnąć o wiele więcej immunów na ogień niż na zimno, których de facto nie da się praktycznie ściągnąć. Więc pakujemy w odporność na ogień.
W sumie wydaliśmy 41pkt umiejętności.
b) Ofensywne aury.
Moc(might) - 1p na dojście.
Błogosławiona celność(blessed aim) - 1p na dojście.
Koncentracja(concentration) - 1p na dojście.
Fanatyzm(fanaticism) - Max Doskonała umiejętnośc ogromny bonus do dmg'u iasu i ar'u Idealnie współgra z zemstą, wyjaśnię to przy opisywaniu broni. Nasza podstawowa aura.
W sumie wydaliśmy 23pkt umiejętności.
c)Umiejętności bojowe.
Poświęcenie(sacrifice) - 1p na dojście.
Pchnięcie(smite) - 1p na dojście.
Święty pocisk(holy bolt) - 1p na dojście.
Zapał(zeal) - 1p na dojście, używamy tej umiejętności w walce z potworkami typu podrzynacze czy mroczni. Dmg będzie wynosił znośne 9k bez merca więc wystarczy.
Szarża(charge) -1p na dojście, używamy tej umiejętności do szybszego poruszania się.
Zemsta(Vengeance) - Max. Nasza podstawowa umiejętnośc, atak w zwarciu zadający obrażenia od zimna błyskawic i ognia. W dodatku mnoży się przez obrażenia fizyczne broni przez co moga wyjśc kosmiczne efekty. Taki pal nie ma immunów, przebija się przez wszystko, gdyż zadaje każdy typ obrażen oprócz magii i trucizny. Jedyna wada, jest to dosyć wolny atak.
Błogosławiony młot(blessed hammer) - 1p na dojście.
Święta tarcza(holy shield) Max. Swietny crack do defa i bloku. Pokaźnie zwiększa obrażenia smiterom. Wspaniała umiejętność maksujemy na końcu.
W sumie wydaliśmy 46 pkt umiejętności
4.Ekwipunek.
a)Dla bogatych.
*Nakrycie głowy.*
Słowo runiczne sen w diademie.
(+)
-Aura świętego wstrząsu.
-30%fhr
-Bonus do Odporności.
-Miłe dodatki.
(-)
-Brak dr
-Brak leechów.
-Rw więc brak wolnych sox.
Dream służy nam do zwiększenia naszych obrażen ze względu na aure która również otrzymuje bonusy od odporności na błyskawice. Testowałem i to nakrycie głowy daje większe obrażenia niz nawet najlepszy gryf. W dodatku ze względu na dzisiejszą cene hrs jest dużo tańsze do samodzielnego złożenia niż kupienia gryfa.
Inne możliwości.
-Oko gryfa.
*Zbroja*
Słowo runiczne hart w dusku/ap
(+)
-Ogromny bonus do obrażen (300%!)
-Bonus do resów.
-Świetny def.
-Bonus do maksymalnej odporności na błyski.
-Troche life.
-Zmrazająca zbroja
(-)
-Brak wolnych soxów.
-Brak dr.
Nie widzę innej opcji. Tylko ta zbroja może zapewnić nam taki kolosalny dmg. Nie będę się
rozpisywał po prostu nr 1 i tyle ;P
Świetna tarcza. Ma wszystko czego możemy sobie zażyczyć. Jedna z najlepszych tarcz dla meele paladynów. Socketujemy jewelem 40ed/9dex albo berem dla dr.
Feniks.
(+)
-Gigantyczny bonus do dmg.
-Aura odkupienie.
-Abs na ogień.
(-)
-Brak resów z rw.
-Brak dr.
-Firestormy mogą lagować gre.
-Drogie.
-Brak bloku.
tej tarczy nie testowałem gdyż nie mogłem znaleźć jej w żadnym itempacku. Mój kumpel na bn fan ravengerów używal jej i pomimo że nosił torcha nie lagowało nam gier nawet na baalrunach. Na pewno z jej użyciem obrażenia wzrosłyby do około 20k z mercem ale nie testowałem więc nie wiem. W dodatku nie ma bloku tak jak hoz.
Inne możliwości.
-Wygnanie.
-Dream w pala tarczy, używana do zrobienia tzw dual dream zwiększy wtedy wydatnie dmg i aura będzie wreszcie robić jakąkolwiek krzywde wrogom ;P
*Broń*
Ostatni oddech w eterycznym berserkerskim toporze.
(+)
-Ogromne obrażenia!
-Niezniszczalność.
-Gosu bonus do atrybutów.
-Dual leech
-Gosu ias
-Troche obrażeż dla nieumarłych.
Najlepsza broń dla nas. Kolosalny dmg + świetny ias + zarąbiste atrybuty czynią te broń naszym skarbem na pvm. Jedyna wada to brak ds/ow/cb ale i bez tego można przeżyć. Może doskwiera jeszcze brak aury.
(+)
-Dr.
-Duży bonus do żywotności.
-Niezły def.
-Troche fhr.
(-)
-Mało fhr.
-Brak str.
-Brak resów.
Dungo, dungo i tylko dungo. Tylko z tego belta będziemy mieć dr a więc pomimo że istnieją dużo lepsze pasy np 24fhr/30str/60life/resy (marzenie ;P) to i tak preferuje tanie i dobre dungo.
*Buty*
Piaskowy kształt, najlepiej eth.
(+)
-Fhr
-Frw
-Atrybuty.
-Duży def.
-Self repair.
(-)
-troche mało frw
-Słaby res.
Świetne buty, używamy ich żeby dobić do 48fhr, a także żeby uzyskać brakującą siłę na reszte itemów.
Inne możliwości.
-Wodołaz.
-Jeździec rzezi.
-Rare buty 30frw/10fhr/dex/triple res
*Pierścienie*
Raven frost.
(+)
-Cbf.
-Dex.
-Ar.
-Cold abs.
(-)
Brak leechów.
Bez komentarza. Bez cbf'u meele char praktycznie nie istnieje.
Pierścień z setu anioła.
(+)
-Wraz z amu Imba ar.
-Troche dexa i life w combo z amu.
(-)
-brak innych modów.
Inne możliwości.
-Drugi raven.
-Bul-Khatos
*Amulet*
Amu z setu anioła
(+)
-Ar,life,dex.
(-)
-Brak modów.
Inne możliwości.
-High lord.
-Mara.
-Kratownica.
-Rare/craft z ładnymi atrybutami/resami/skillami/frw/icb.
Na switchu Cta z jak najwyższym poziomem rozkazów i spirit w crap pala tarczy.
*Plecak*
Mamy 3 możliwości. W każdym znajduje się anni + pala torch.
-wypychamy eq sc z 20 life z jakimiś modami. Zostawiamy tylko 8/12 wolnych kratek na ewentualne łupy.
-6x Off sks z lifem + 4x sc 20life/5@ + 5x 20 life z jakimś modem 3max/20 ar/5fhr/3frw w
zależności od potrzeb.
-6x pc sks z lifem + sc jak wyżej.
Róznica pomiędzy off sks a pc sks:
-pc skillery mają dmg większy o 100-200
-Pc skillery mają większy def ze względu na bonus do hs.
Imo o wiele lepsze i tańsze są off sks gdyż 17-18k defa który będziemy na nich mieć w zupełności wystarcza. Jeżeli jednak ktoś chce mieć lepszego chara to jak najbardziej pc sks będą tutaj
lepsze aczkolwiek niewiele. Wersja ze sc 20 life da nam najwięcej life ale toróznica ledwie 2xx pkt life co jest imo za dużym kosztem gdyż an off mamy z ~2k dmg więcej.
b) dla biedniejszych.
Nie będę się rozpisywał, nie ma co wypisywać zalet i wad gdyż jest to w tym wypadku bez sensu.
Hełm - Spojrzenie wampira z shaelem/jewelem 15ias/perf rubinem.
Zbroja - Anioł stróż z shaelem lub lwie serce.
Tarcza - low zaka z jewelem 30+ed
Broń - Przysięga w małym sierpie.
Rękawice - Drakule
Pas - jakiś low dungo.
Buty - Low sandy.
Pierścień - Low raven
Pierścień - Ring anioła
Amulet - Amu anioła
W plecaku jakiś torch nie musi być dla pala i jeżeli cię stać jakiś low anni ale niekoniecznie.
Do tego jakieś scy z low life/str/fhr/res.
5.Merc
a)Wersja dla bogatych.
Bierzemy pana z 2 aktu z koszmaru z atakiem. Da on nam aure moc która dodatkowo zwiększy nasze obrażenia.
Ekwipunek
*Hełm*
Spojrzenie Wampira, najlepiej eth i upped.
(+)
-Dual leech
-Niezły dr
-spory def.
-wolny sox
(-)
-Brak resów.
-Brak life.
-Brak cbf
Niezły hełm, posiada jednocześnie dr i leech. Socketujemy runą cham dla cbfu.
Inne możliwości.
-Korona złodzieji.
-Oblicze andariel.
*Broń*
Słowo runiczne nieskończoność (infinity) w eterycznej kolosalnej spisie lub zagadkowym toporze.
(+)
-Gosu aura!
-Dobry dmg
-Mody
(-)
-brak leechów
Idealne dla merca, przekonanie sprawia że nie ma dla ansz immunów (chociaż i tak nie było ;P), zarąbiście z nami współgra i dzięki temu mamy większośc potworów na 1-2 hity. Nie ma się co rozpisywać po prostu dla nas nr 1 i basta.
*Zbroja*
Hart w eterycznej bugged zbroji.
(+)
-Dmg
-Def
-resy
-Zmrażająca zbroja.
(-)
-Brak dr
Świetny armor dla naszego merola. ma wszystko to czego potrzeba i w dodatku podbija mu dmg.
Inne możliwości.
-Kamień w eth bugged zbroji.
b)Wersja dla biedniejszych.
Hełm - Spojrzenie wampira z shaelem
Zbroja - Duriel z Shaelem
Broń Zapłata żniwiarza z amnem/shaelem/perf czaszką.
Dodam tylko że ten merc jest cieniem siebie samego w porównaniu do wersji dla bogatszych.
Dziękuję wszystkim którzy przeczytali tę strategię do końca. Jest to moja pierwsza strategia, ale nie proszę o taryfę ulgową, jeżeli dopatrzyliście się jakichś błędów lub macie jakieś ciekawe uwagi to proszę o opinie. przy okazji jeszcze raz powtórzę, jest to postać typowo for fun, radzi sobie świetnie wszędzie chociaż szybkość poruszania się nie jest jej mocną stroną. Mam nadzieję że zachęcę kogoś do zrobienia takiego paladyna gdyż jest to naprawdę ciekawa postać która nie ma na celu zarabianie ale dobrą zabawę. Nie pozostaje mi nic tylko prosić o oceny ;P.
Specjalne podziękowania dla:
-Bosman89 aka Miłosz za pomysł na tego paladyna i te wszystkie lata gry na bnie. Co prawda jego pal się troche różnił ale liczy się pomysł. Dzięki stary
_________________
Ostatnio zmieniony przez Przemo 2010-07-16, 01:45, w całości zmieniany 3 razy
A więc jako pierwszy odpiszę na ten post... Jest tam kilka wzmianek o mojej pierwszej postaci Człowiek który to dla mnie pisał, poznany właśnie na BN jest dla mnie jak brat. To on mnie wspierał w wielu ciężkich chwilach Tej strategii mogę zarzucić dwie rzeczy:
a) nie jestem "stary" ;>
b) w broniach nie umieścił eth perf miażdzykamienia (stonecrushera) to cacko pomimo słabego iasu miało ładne dmg dodaje sie zoda i rlz
Przeczytałem, zagrałem i jestem pod wrażeniem. Zawsze lubiłem grać Revengerem, ale nie wiedziałem że z takim stuffem wymiata jak miotła z Biedronki. Szkoda tylko tego wolnego ataku, ale takiemu palowi mozna to wybaczyć. 10/10.
Konto na BN: ---
Klan: ---
Konto na IDR: zapomniałem :/
Wiek: 28 Dołączył: 30 Cze 2006 Skąd: Żyrardów/Warszawa
Wysłany: 2009-01-31, 13:43
+ za to że nie rozpisałeś się bez sensu tylko dawałeś konkrety
+ za sam pomysł
+ odinstalowalem nawet na sek mediana zeby nim pograc ;D fajnie
skoro sam uzytkownik tego buildu sie wypowiedzial i ocenił go bardzo dobrze to nie pozostaje nic innego 10/10 ofc ^^
DeadMan napisał/a:
Postać ta jest doskonała do odstresowywującej gry po ciężkim dniu pracy. Nie nadaje się jednak do mefienia / taxowania / jakichkolwiek form zarobkowych
i dobrze ^^ lubie takie chary bo nie gram na bn ^^
_________________
Ulver
Konto na IDR: Ulver
Wiek: 34 Dołączył: 07 Maj 2008
Wysłany: 2009-01-31, 13:54
Bardzo dobra i przejrzysta strategia, napisana przystępnie oraz bez zbędnych pierdół. Swoją drogą bardzo lubię takie chary 4fun (hammery won!). Chociaż sama strategia jakaś nowatorska nie jest to jednak zawiera w sobie elementy, których często brakowało w innych buildach. Dla mnie 10/10, naprawdę mi się podoba (sam zamierzam w najbliższym czasie zrobić sobie takiego na pvm, chociaż może w trochę tańszej wersji).
Zawsze lubiłem ravengera. Miałem kiedyś nawet jednego na BN, ale musze przyznać iż bardzo się różnił od tego. Bardzo dobra taktyka, gratuluje pomysłu, 10/10.
Strategia na znaacznie wyzszym poziomie, niz pana Zuberka, tutaj nie ma sie do czego przyczepic- wszystko ladnie, estetycznie, bez jakis razacych bledow.
10/10
od dłuższego czasu widziałem zemste i myślałem jak zrobić paladyna na zemste , świetna umiejętność.
nie pomyślałem by sprawdzić czy są już strategie tylko sie bawiłem ale miło wiedzieć że nie byłem sam.
Konto na BN: Kiedyś było...
Konto na IDR: DeadMan
Wiek: 28 Dołączył: 20 Sty 2008 Skąd: wiesz?
Wysłany: 2009-05-05, 07:46
Hosting psujący wgrywane save'y do d2, ciekawe ;o
Anyway,
http://www.sendspace.pl/file/ocCCkfwe/
Ten save powinien bezproblemowo zadziałać, jeżeli będą jakieś problemy proszę o zgłoszenie mi tego na pm.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum