..:: Forum Imperium Diablo ::..
Oficjalne Forum Dyskusyjne Serwisu Imperium Diablo

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
[PvM] Fury Druid by Egrimm

Jak oceniasz tą strategię (skala 1-10)?
1
0%
 0%  [ 0 ]
2
0%
 0%  [ 0 ]
3
0%
 0%  [ 0 ]
4
0%
 0%  [ 0 ]
5
0%
 0%  [ 0 ]
6
33%
 33%  [ 1 ]
7
66%
 66%  [ 2 ]
8
0%
 0%  [ 0 ]
9
0%
 0%  [ 0 ]
10
0%
 0%  [ 0 ]
Głosowań: 3
Wszystkich Głosów: 3

Autor Wiadomość
Egrimm 
MasterOfCaabals


Wiek: 18
Dołączył: 26 Gru 2006
Skąd: Radom
Wysłany: 2008-09-01, 14:43   [PvM] Fury Druid by Egrimm

1. Wstęp

Witam wszystkich. Postanowiłem ogarnąć tutaj moją ulubioną postać do rozgrywki PvM. Nie jest ona nastawiona na MF czy inne duperele - po prostu, sama frajda z prania potworów po tyłkach.

Co osiągniemy tą postacią?
-life: 6,8k - nie używamy oaka
-mana: około 450 - nie potrzebujemy więcej, nasz główny atak zabiera 4 many, a przedmioty z mana after kill utrzymują niebieską kulkę cały czas pełną
-dmg: 5,8k-32k - po prostu cudnie przebija się przez masy potworów
-progi: najwyższy możliwy IAS (czyli 10 fps) oraz przedostatni (86) próg FHR
-resy: 75/75/80/75 - w zupełności wystarczają
-30% ll - w zależności od itemów, dochodzi jeszcze lt z draków

2. Słownik

Słownik

3. Stats&Skills

Statystyki przydzielamy następująco:

Siła - tutaj musimy osiągnąć 113 punktów, reszta dojdzie z przedmiotów/torch/anni
Zręczność - zostawiamy stan początkowy, AR wystarcza, a bloku nie mamy
Żywotność - bez niespodzianki, cała reszta
Energia - czy ktoś się zdziwi widząc tu okrągłe 0?

Skille:

Żywioły:
-Atkyczny podmuch - 1 pkt, na dojście
-Zbroja cyklonu - 20 pkt, zawsze trochę obrony przed żywiołami się przyda
-Wir - synergia do zbrojki
-Tornado - synergia do zbrojki
-Huragan - synergia do zbrojki

Zmiana kształtu:
-Wilkołak - 20 pkt, na tym opiera się nasz build
-Likantropia - 20 pkt, premie do wilkołaka
-Dziki Szał - 1 pkt, na dojście
-Wścieklizna - 1 pkt, na dojście
-Furia - 20 pkt, nasz główny atak

Przyzywanie:
-Dębowy mędrzec - 1 pkt, na dojście, nie używamy go, ponieważ mamy...
-Serce rosomaka - 20 pkt, bardzo mocno zwiększa nasze możliwości bojowe


I to koniec, zostały nam 3 punkty, które możecie dać byle gdzie (ja stuknąłem je w winorośle).

4. Teh Itamz, czyli przedmioty

Hełm: Jalal, może byc upped, socketowany 40ed/15max joolem (nie potrzebujemy 40ed/15ias, ponieważ i tak mamy ostatni próg). Alternatywą jest wsadzenie runy cham i zdjęcie Ravena na rzecz drugiego BK, ale imo ta pierwsza opcja jest lepsza. Znajdziemy tu skille, fhr, res, str i bonus do ar. Miodzio.

Zbroja: Forti w AP(równie dobrze możemy robić w każdej innej zbroi, poza Sacred Armor i Shadow Plate, bo na nie nie starczy nam siły :) ). Wybrany głównie ze względu na +xxx% dmg, poza tym przydatne resy, life i nieco max light res.

Broń: BotD w eth Grzmiącym Kafarze (Thunder Maul) - to dzieki tej broni osiągniemy tak wysoki dmg. Ma też ll i 30 all stats. Padną pytania, czemu nie w GPA albo czemu nie Eth Tombreaver 2x40ed/15max + Zod. GPA ma mniejszy dmg, większy zasięg i większy ias, podobnie jak Tombreaver, a nie uważam, żeby zasięg kompensował sporą stratę max dmg, jeśli mówimy o PvM. Różnica w ias jak dla mnie mało zauważalna, i tak zwykle 2-3 furie i pozamiatane dookoła nas. Jednak jak ktoś się uprze na ias, to może wybrać właśnie tą opcję.

Rękawice: Draki, life tap to bardzo miły dodatek, poza tym 10%ll i siła (a potrzebujemy sporo, żeby podnieść broń).

Pasek: Verdungo, jego zalety są chyba już szeroko znane.

Buty: Goreridery (mogą być upped), parę miłych dodatków dla melee chara, jak OW czy CB.

Amulet: Mara. Skill, res i stats, nn highlorda, bo i tak mamy max ias.

Pierścienie: Bk/Raven - jeśli ktoś się uprze na cham w jalalu, to może tu dać bk/bk.

Switch: Oczywiście Cta + Spirit.

Ekwipunek:

Torch, Anni, tp book, 4x shape skiller 12 fhr, 5x shape skiller/45 life, 4x 20life/5@ scs, 4x 3/20/20 max/ar/life scs.

5. Merc

Będzie to Dzidosław z aktu II, posiadający aurę Moc.

Hełm: Upped eth Gaze - 2 możliwości obsadzenia socketu - ber albo 15@/15ias jool. Pierwsza opcja to dr, druga uzupełni brakujące resy na zimno i błyski.

Zbroja: Bramble w eth bugged zbroi (ap będzie chyba najłatwiej sprzedać ;P) - nie robimy w SA, bo nie ma siły. Trzymamy głownie dla aury, zresztą jak całego merca.

Broń: Pride w eth CA - jak wyżej, tylko dla aury. To my bijemy, nie merc.

6. Gra

Wychodzimy poza miasto, switch, krzyczymy i castujemy wszystko właśnie na switchu (większy skill) - a więc po kolei - bc, zbroja, rosomak, bo, wilkołak. Zmieniamy z powrotem na BotD i młócimy wszystko Furią. Żadnej filozofii.

No, może jedna. Jak wiadomo, melee chary boją się dziewicy (klątwy, żeby nie było niejasności :P ). Otóż jeśli dostaniemy takie coś na głowę, to po uderzeniu nie zginiemy od razu, tylko zostanie wymuszona przemiana w człowieka. Jeśli szybko, za przeproszeniem, spieprzymy, to nic nam nie będzie.

Nie testowałem tej postaci na PvP, jednak ze względu na ias, dr, brak oaka i parę innych rzeczy imo nie nadaje się do tego.

7. Save

KLIK!

8. Podsumowanie

Fury druidem zaczynałem swoją przygodę z LoD na singlu, więc bardzo miło wspominam tą postać. Polecam ją wszystkim, którzy szukają niczym nieskrępowanej radości z obijania niepięknych twarzyczek sługusom Trójcy. Postać radzi sobie na każdym poziomie trudności. Cóż więcej dodać, zapraszam do oceniania i zgłaszania ewentualnych uwag.

Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony przez Egrimm 2008-09-01, 16:26, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
marcin2102 

Dołączył: 10 Cze 2008
Wysłany: 2008-09-01, 15:01   

po co dales w wir tornado i huragan jesli nawet nie uwzgledniles ich w strategii? wilkolakowi ias liczy sie tylko z broni wiec nie pisze zeby zakladac highlorda albo 40ed/15 ias w jalala pozatym eth tomb raver jest najlepszy dla wilkolaka reszta w miare ok
wogole nic nie dales w zrecznosc i nie nosisz angelic combo jaki ar masz na piekle w v akcie?
 
     
Sarge 
Emerytowany rencista


Wiek: 15
Dołączył: 03 Sty 2008
Skąd: Z pokoju
Wysłany: 2008-09-01, 15:25   

Egrimm napisał/a:
-Zbroja cyklonu - 20 pkt, zawsze trochę obrony przed żywiołami się przyda


Poważny błąd, nie opłaca się tu dawać aż 20 pkts, żeby przywołać tą zbrojke trzeba za każdym razem zmieniać się w człowieka a ona nie jest potrzebna często tylko czasami... 1 pkt starcza jeśli już, resztą przypakować dziki szał- przydaje się na immuny i dzięki niemu mamy gosu frw.

Co do 20 pkts w wilczka nie mam zastrzeżeń, bo i tak nie opłaca się ich wkładać gdzie indziej. A ar nam podnosi sporo

Egrimm napisał/a:
nie potrzebujemy 40ed/15ias, ponieważ i tak mamy ostatni próg


Ias na wolfa działa tylko z broni

Egrimm napisał/a:
Zbroja: Bramble w eth bugged zbroi (ap będzie chyba najłatwiej sprzedać ;P) - nie robimy w SA, bo nie ma siły. Trzymamy głownie dla aury, zresztą jak całego merca.


K, ale imo nn tej aury i tak, mało kto do nas podejdzie a odbicie dmg niewiele

daje.
Egrimm napisał/a:
Fury druidem zaczynałem swoją przygodę z LoD na singlu, więc bardzo miło wspominam tą postać.


Me2. To imo największy wymiatacz w całym d2 LoD z meele charów :D (ale hybryda z rabbie).

E; k, zapomniałem o angelic combo. Może on śmiało konkurować z mara+bk, tyle że ar mamy ~12k a furią nawala się tak szybko, że wielkiej różnicy to nie zrobi.
_________________

 
 
     
Score 


Dołączył: 22 Mar 2007
Wysłany: 2008-09-01, 16:20   

Egrimm napisał/a:
progi: najwyższy możliwy IAS (czyli 10 fps)
Furia składa się z 5 uderzeń, z czego pierwsze uderzenie rozpoczynające serie jest zawsze odrobinę wolniejsze. TM jest do tego daleki od osiągnięcia najwyższej prędkości ataku WW (4fpa).
Egrimm napisał/a:
-Zbroja cyklonu - 20 pkt, zawsze trochę obrony przed żywiołami się przyda
Wolałbym wbić w Ferala, albo summony do tankowania.
Egrimm napisał/a:
-Wir - 1 pkt, na dojście
-Tornado - 1 pkt, na dojście
-Huragan - 1 pkt, na dojście
Tylko twardo zainwestowane punkty liczą się jako synergia.
Egrimm napisał/a:
-Wilkołak - 20 pkt, na tym opiera się nasz build
Z odpowiednim ekwipunkiem AR byłoby wystarczające bez maksowania WW.
Egrimm napisał/a:
Jalal, może byc upped, socketowany 40ed/15max joolem (nie potrzebujemy 40ed/15ias, ponieważ i tak mamy ostatni próg)
Tak jak wyżej, nie potrzebujemy 40/15 ponieważ liczy się tylko ias na broni.
Egrimm napisał/a:
Broń: BotD w eth Grzmiącym Kafarze (Thunder Maul) - to dzieki tej broni osiągniemy tak wysoki dmg. Ma też ll i 30 all stats. Padną pytania, czemu nie w GPA albo czemu nie Eth Tombreaver 2x40ed/15max + Zod. GPA ma mniejszy dmg, większy zasięg i większy ias, podobnie jak Tombreaver, a nie uważam, żeby zasięg kompensował sporą stratę max dmg, jeśli mówimy o PvM. Różnica w ias jak dla mnie mało zauważalna, i tak zwykle 2-3 furie i pozamiatane dookoła nas. Jednak jak ktoś się uprze na ias, to może wybrać właśnie tą opcję.
Z lenistwa przytoczę sam siebie:
Score napisał/a:
Najlepsze PvM bronie pod eBOTD dla Wilkołaka IMO(dmg przy 415%ed):

Wielka Gizarma(Great Poleaxe): Dmg=355-978, prędkość Furii=8/5/5/5/5, zasięg=5, req=134 str, 70dex
Ogromny Miażdżyciel(Giant Thresher): Dmg=309-880, prędkość Furii=8/5/5/5/5, zasięg=5, req=141str, 102dex
Wspaniały Topór(Glorious Axe): Dmg=463-957, prędkość Furii=9/5/5/5/5, zasięg=4, req=122str, 34dex
Archoński Łuk(Archon Staff): Dmg=638-762, prędkość Furii=8/5/5/5/5, zasięg=2, req=18str

Wielka Gizarma najlepiej równoważy prędkość uderzeń, obrażenia, zasięg i niskie wymagania, jednak prawdę powiedziawszy w PvM nie robi to tak ogromnej różnicy i nawet z TM postać będzie sobie radzić dobrze.
Grzmiący Kafar(Thunder Maul): Dmg=252-1390, prędkość Furii=9/6/6/6/6, zasięg=3, req=193str
Jak widać TM imponuje jedynie największym max dmg, jednak kuleje na każdym innym polu. Taki GA zadawałby niemal ten sam średni dmg, jednak ma większy zasięg i mniejsze wymagania. Używając AS moglibyśmy wszystkie marnowane punkty włożyć w vit, nadal zachowując ogromny min dmg.

Egrimm napisał/a:
Amulet: Mara. Skill, res i stats, nn highlorda, bo i tak mamy max ias.
Jeśli nie potrzeba nam AR z Angelic Combo, IMO tylko i wyłącznie Highlord dla jak największego ds.
Egrimm napisał/a:
Torch, Anni, tp book, 4x shape skiller 12 fhr, 5x shape skiller/45 life, 4x 20life/5@ scs, 4x 3/20/20 max/ar/life scs.
Dla Dru pure fury najlepszy byłby ekwipunek wypełniony 3/20/20, skillery dodadzą mniej do naszego dmg'u.
Egrimm napisał/a:
Zbroja: Bramble w eth bugged zbroi (ap będzie chyba najłatwiej sprzedać ;P) - nie robimy w SA, bo nie ma siły. Trzymamy głownie dla aury, zresztą jak całego merca.
Na piekle Ciernie są praktycznie bezużyteczne, hp mobów (szczególnie w grach z kilkoma graczami) jest kilkanaście razy większe od dmg'u przez nie zadawanego, przez co skill ten jest tragicznie nieefektywny.

Bez jakiś tragicznych błędów, ale postaci daleko od doskonałości, nie wyczerpałeś też tematu.
6/10
Ostatnio zmieniony przez Score 2008-09-01, 16:29, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Egrimm 
MasterOfCaabals


Wiek: 18
Dołączył: 26 Gru 2006
Skąd: Radom
Wysłany: 2008-09-01, 16:25   

Jeśli chodzi o Ias, to korzystałem z kalkulatora na Id i po prostu wywaliło mi, że osiągnąłem max. Tak czy inaczej, przy takim dmg nie potrzebujemy trafiac 100 razy na sekundę, żeby kogoś zabić.

Co do angelic combo - jak już zostało powiedziane, ar jest wystarczająco dużo.

Co do zbroi cyklonu - po prostu nie miałem pomysłu, gdzie resztę punktów wpakować, feral rage zwykle nie używam :)

marcin, co do twojego pytania o ar, może bys łaskawie najpierw zobaczył, jak ta postać się spisuje? Po to dałem save. A wir tornado i huragan jako synergia do zbroi cyklonu, z rozpędu dopisałem "na dojście".
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum należy do serwisu Imperium Diablo