Wysłany: 2008-08-16, 22:27 Gosu Necro Summoner PvM only CBN 1.12 by Moszeusz
Witam! Chciałbym wam przedstawić dosyć nietypowy build dla necro i niestety dosyć drogi, dlatego nie każdy może sobie na Niego pozwolić. Strategia przeznaczona tylko na CBN ze względu na słowa runiczne, których można użyć tylko tam. Necro Summoner jest uważany za dość dziwną postać, ze względu na to, że on praktycznie nie walczy, a ogranicza się tylko do rzucania klątw. Jest też nie lubiany na CBN, gdyż ma dużo potworków wokół siebie i powoduje lagi, ale to już wina komputera a nie nasza
Jednak chciałbym przedstawić necro, którego szkielety i ożywieni będą rozwalać aż miło. Ściślej nasz necro będzie się opierał na kilku aurach, ale o tym za chwilę.
Atrybuty:
Str: Nic, enigma da nam siłę
Dex: Nic, niepotrzebny Nam blok bo będą nas chronić potwory, a walczyć wręcz też nie będziemy.
Vita: Max, bo życia nigdy za mało
Ene: Nic, bo po co nam?
Umiejętności:
Trucizny i Kości
Zbroja z kości- 1 (zawsze Nam to coś daje)
I tyle, nic innego nas tutaj nie zainteresuje
Klątwy
Wyssanie Życia- 1
Bardzo fajna klątwa, pozwala dłużej utrzymać się ożywieńcom walczącym wręcz i szkieletom przy życiu. Używam jej zawsze, oprócz bossów. Więcej pkt dadzą Nam itemy.
Żelazna Dziewica- 1
Fajna klątwa na bossów typu Duriel i potworki walczące wręcz, ale rzadko ją stosuję, bo ma małe zastosowanie.
Zwiększenie Obrażeń- 1
Fajna klątwa na bossów. Nie musimy jej używać na innych monsterów bo nasze stworki będą i tak zadawać kolosalny dmg. Wolę do tego Life Tap
I tyle, inne klątwy są nam niepotrzebne. Można by było dojść do zniedołężenia, ale to za duża strata pkt moim zdaniem, fizyków i tak zabiją magowie więc po co?
Przyzywania(najważniejsze drzewko)
Przyzwanie Szkieletu- 20
Da nam to ścianę złożoną z 8 takich panów. Nie są silni, ale skutecznie osłaniają silniejszych ożywieńców no i przede wszystkim Nas samych. Mimo, iż są crapni to dzięki aurom nieźle koszą nawet na hellu. A przyzwać nowego to żaden problem.
Mistrzostwo we władaniu szkieletami- 20
Cudowna premia do szkieletów, szkieletów magów i przede wszystkim ożywieńców. Pozwoli im na szersze działanie
Przyzwanie glinianego golema- 1
Tylko i wyłącznie na dojście. Ten golem niby spowalnia, ale musi sam trafić albo zostać trafionym, jak go ktoś trafi to golem ginie, a on sam nie wali bo nie zdąży przed szkieletami i ożywieńcami Dlatego olewamy.
Przyzwanie maga szkieletu- 20
Bardzo fajne szkielety, stoją sobie za ścianą ożywieńców i szkieletów i atakują żywiołami. Doskonali pomocnicy. Jedynym minusem jest fakt, że nie zwiększa im się dmg od aur jakie będziemy mieli, ale i tak ich ataki są potężne.
Mistrzostwo we władaniu golemami- 1
Na dojście, premie od itemów wzmocnią tą umiejętność.
Przyzwanie krwawego golema- 1
Jeszcze bardziej crapny golem niż Jego poprzednik, ma wyssanie życia, ale przy klątwie life tap każdy golem to ma, dlatego olewamy.
Przyzwanie odporności- 1-20
Potężna premia do resów naszych kolegów z teamu, szkoda, że nie dla nas też, ale my i tak obrywać nie będziemy. Ten skill pozwala na przyjmowanie na klatę dużo mocniejszych obrażeń od żywiołów, czyli mniej roboty dla nas by przyzwać nowe stwory. Skill bardzo niedoceniany, ale pomocny, wolę zainwestować tu niż w golema, który i tak często ginie bo próbowałem już takiego rozwiązania, natomiast resy dobrze wspomagają nasze stwory na hellu, przez co mam dużo mniej roboty, dlatego nie radzę się czepiać tego skilla!
Przyzwanie żelaznego golema- 1
Wreszcie konkretny golem. Daje Naszej drużynie aurę ciernie, co zastępuje Nam używanie żelaznej dziewicy. Mimo to dajemy tylko 1 pkt bo szkoda więcej, premię zapewnią itemy.
Ożywienie- 20
Najlepszy skill dla summonera. Daje nam ponad 20 potworków do ożywienia i naprawdę niezniszczalną barierę. Jedynym minusem tej umiejętności jest fakt, że potworek walczy tylko przez 3 minuty, i nie da się tego czasu zwiększyć.
Resztę olewamy, czyli tylko ognistego golema, który jest crapny bo w zasadzie nic konkretnego, oprócz beznadziejnej aury, która lekko rani wroga nie daje.
To Nam daje 108 rozdanych skilli(max). Pozostałe proponuję wrzucić w żelaznego golema, mistrzostwo golema albo w zbroje z kości. Pozostawiam to wedle uznania.
Ekwipunek (czyli nadeszła wiekopomna chwila)
Zbroja- enigma w zbroi, którą udźwigniemy(wszystko zależy jak dużo na chwilę zbierzemy Talików do str aby po założeniu eni je wywalić Ja osobiście mam w Archonie.
Dlaczego Enigma? To dosyć dziwne, że necro ma eni, ale nosimy ją nie dlatego, żeby szybciej się poruszać, a dlatego, żeby mieć przy sobie stworki. Ożywieńcy są dość głupimi istotkami i często się gubią i znikają gdy biegamy a to robi kłopot, gdy robimy tele, stworki teleportują się razem z Nami, co zachowuje je dla nas. Teleportujemy się koło grupki wrogów, my odskakujemy a istoty zajmą się resztą
Hełm- Shako. Socketujemy runą um, co da Nam większe resy, na które będziemy trochę narzekać. Poza tym da Nam kopa do life i many, da atrybuty i skille. Świetny kapelusz
Broń- no i właśnie tutaj pojawia się pierwsza tajemnica naszego sukcesu. Otóż robimy słowo runiczne Wiara (OHM + JAH + LEM + ELD) w myśliwskim łuku. Dlaczego taki crapny łuk? A to dlatego, że my tym czymś walczyć nie będziemy, a ten łuk ma bardzo niskie wymagania do noszenia przez co nie musimy nic pakować w dex. Poza tym daje naszym stworom wspaniałą aurę- fanatyzm i to na 15 lvl! Dzięki Niej nasze stwory będą śmigać, że aż miło! Minusem tej broni jest niestety olbrzymia cena. Ale gra warta świeczki.
Rękawice- Rękawice dają głównie premie do ataku, którym my się nie posługujemy, więc patrzymy głównie na def. Może być paszcza piekieł, cieknąca lawa a już w totalnej biedzie ognisty mróz.
Buty- ja polecam podróżnika bo daje kopa do life i trochę mf albo piekielnego wędrowca, który daje fire res. Osobiście noszę to pierwsze.
Pas- Polecam Verdungo ze względu na olbrzymi kop do life i spory def, ale w ostateczności może być Bóg Gromów, który daje Light res lub Arach, który daje 1 do all skills.
Amulet- Kalejdoskop Mary. Daje Nam kopa do resa, na którego cierpimy a w dodatku skille. Nie wyobrażam sobie innego amu.
Ringi- Oczywiście 2 razy SOJ. Da Nam zwiększenie ilości many i +1 do skilli każdy.
Itemy wspomagające(czyli takie, które używamy przez chwilę)
Tworzymy słowo runiczne Przysięga (SHAEL + PUL + MAL + LUM) w jakimkolwiek mieczu, toporze czy buławie o małych wymaganiach, ze względu na to, że nie będziemy tym walić, a wzywać tylko serce rosomaka, który da porządnego kopa do dmg. Jest to druga tajemnica tej strategii. Ta „aura” zwiększy skuteczność i obrażenia naszym potworom. Trzymamy tą broń jako 2 ekwipunek, który zmienia się przyciskiem W. Po wezwaniu duszka wracamy do łuku z fanatyzmem. Poza tym nie grozi mu to co grozi temu duszkowi u druida, gdyż u nas on tak łatwo nie zginie, gdy wokół Niego pełno obstawy, dlatego wzywamy go raz na całą grę Jest to dosyć tanie słowo runiczne.
Oczywiście w plecaczku trzymamy torcha dla necro, annihillusa i kilka Skillerów do all skills albo chociaż do przyzywań( ja mam 5 małych(tych na 2 miejsca ) Talików +1 do all skills każdy). Można jeszcze mieć gheeda dla większej ilości złota i mniejszych cen u kupców, bo mf to raczej za dużego i tak nie będziemy mieli
Merc
Oczywiście wybieramy gościa z 2 aktu z aurą moc(atak, kosz), która sporo zwiększy dmg stworków, jako 3 aura.
Na Merca zakładamy:
Broń- Słowo runiczne Duma(CHAM + SUR + IO + LO) w kolosalnej Spisie(najlepiej eth). Ostatnia tajemnica tej strategii. Dzięki temu rw dostaniemy aurę koncentrację, genialnie zwiększający dmg stworków. Super słowo! Niestety jest piekielnie drogie, chyba najdroższe w tej strategii, ale warte!
Zbroja- Słowo runiczne hart(EL + SOL + DOL + LO) w Archońskiej płytówce. Jest to dośc umiarkowane słowo runiczne a daje fajne dodatki naszemu Mercowi, między innymi zamrażającą zbroję, kopa do life, resy i regenerację życia.
Hełm- polecam eteryczne spojrzenia wampira, który da Mercowi dodatkowe wyssanie życia oprócz naszej klątwy, której nie zawsze będziemy używać, wraz z jego dmg nigdy nie zginie przy takim wyssaniu life.
Jak gramy?
Otóż poruszamy się tylko za pomocą teleportu, żeby nie tracić w głupi sposób przyzwańców. Teleportujemy się koło grupki potworków, my odskakujemy i czekamy aż koledzy zrobią resztę . Na początku gry oczywiście wzywamy duszka i zmieniamy broń na łuk z fanem. Jeżeli ktoś jest obrzydliwie, ale tak do bólu i naprawdę mu nie szkoda tego bogactwa wydać to może sobie zrobić takie słowa runiczne jak Wygnanie(VEX + OHM + IST + DOL) w tarczy paladyna i stworzyć z Niej żelaznego golema, który będzie miał dodatkowo aurę śmiałość, dającą Nam więcej defa, przez co więcej wytrzymamy i rzadziej będą Nas trafiać, ale tak jak mówię to wersja dla bogatych i dla tych, którzy nie boją się tego stracić bo jednak żelazny golem perfect nie jest i zdarza mu się zginąć a wtedy tracimy cały item. Zastanówcie się nad tym. Co do ożywieńców polecam mieć tych walczących w zwarciu bo będą mieli wtedy premię do ataku. Pamiętajcie, że nie wszyscy muszą walczyć wręcz. Będziemy mieli 30 takich panów, więc kilku może być magami z sanktuarium chaosu(dają klątwy) lub innymi pożytecznymi kreaturami, a i tak reszta będzie kosić.
I oto dobrnęliśmy do końca tej strategii(być może i nudnej ). To moja pierwsza strategia, więc liczę na wyrozumiałość i dobre oceny
Za wszelkie błędy przepraszam.
Pozdrawiam wszystkich!
Ostatnio zmieniony przez Moszeusz 2008-08-17, 21:23, w całości zmieniany 3 razy
powiedz mi, skąd wyciągniesz 185 str.
komu chce się bić do 97 lvl summonera?!
tekst zlewa się i oczy bolą kiedy próbuję to czytać.
ogólnie, poczytaj :
http://diablo.phx.pl/czyt...-summon-nec-pvm
_________________ Potrzebujesz pomocy w UT/DC nld? Napisz.
po co aż tyle? i tak premia potem jest bardzo mała, 1 pkt wystarczy
Moszeusz napisał/a:
Rękawice- proponuję stalorwij ze względu na duży def. Rękawice dają głównie premie do ataku, którym my się nie posługujemy, więc patrzymy głównie na def. W ostateczności może też być paszcza piekieł, cieknąca lawa a już w totalnej biedzie ognisty mróz.
Buty- ja polecam podróżnika bo daje kopa do life i trochę mf albo piekielnego wędrowca, który daje fire res. Osobiście noszę to pierwsze.
frostburny/trangi + ww/triple res rare
strategia w miarę poprawna, ale:
skoro teleportujemy się to warto wbić 75% fcr
żelaznego golema bardzo dobrze jest zrobić z eth insight - dmg+aura medytacji
Tak, tylko, że insight nam jest totalnie niepotrzebne bo teleport nie zużywa aż tyle many, na szkielety i ożywieńców nie idzie prawie wcale, a jak są jakieś braki to od czego są mikstury many? Dlatego nie opłaca się ładować insight bo jak golem zdechnie to lipa, szkoda run i broni.
[ Dodano: 2008-08-17, 09:55 ]
KazMeister napisał/a:
komu chce się bić do 97 lvl summonera?!
Tak konkretnie to mi. A jak Tobie się nie chce to bez łaski, po co w ogóle otwierałeś tą strategię?
Ta strategia jest kompletnie inna niż moja więc nie nasuwaj głupich pomysłów do czytania...
Melćma napisał/a:
skoro teleportujemy się to warto wbić 75% fcr
Niekoniecznie, gdyż nie teleportujemy się aby mieć szybkie runy czy szybkie przemieszczanie się, tylko dlatego, żeby nie biegać i nie tracić potworów, i tak szybkie runy tą postacią słabo wychodzą, zresztą pisałem jak grać, widać nie każdy przeczytał...
nadal nie wiem, czemu wybierasz takie rękawice?! po kiego ci def, skoro ty nie walczysz?! jakie przydatne bonusy dadzą ci te które proponujesz? zakładasz TO i masz cold resa i 20 fcr do progu ale widzę, że tobie on nie potrzebny.
Moszeusz napisał/a:
Rękawice- Rękawice dają głównie premie do ataku, którym my się nie posługujemy, więc patrzymy głównie na def. Może być paszcza piekieł, cieknąca lawa a już w totalnej biedzie ognisty mróz.
weź jeszcze raz to przeczytaj. Bo nie wiem po co, zostawiłeś po edycji to co pisałeś o steelrendach.
Jeśli chodzi o buty, to z ww wyciągniesz dużo więcej life niż z wt kosztem str i mf. rzuć też okiem na eth sandy lub marrow które dadzą trochę skilla i str.
I gdybyś zamiast faitha wziął beast + homu? Myślałeś o tym? czy to nie pasuje ci do koncepcji? beast w ba da trochę słabszego fana, ale za to masz miłe premie z homka.
rozpisz to wyraźnie, bo rly ciężko to czytać.
e;
Nie mówiłem, że szkoda czasu na necro, tylko kto go expił będzie do tak wysokiego lvlu żeby polatać i moby pozabijać? Nie ma sensu expić tyle postaci wyłącznie pvm.
_________________ Potrzebujesz pomocy w UT/DC nld? Napisz.
Ostatnio zmieniony przez KazMeister 2008-08-17, 14:38, w całości zmieniany 1 raz
Powiem tak. Mam takiego necro jak opisany jest tutaj. No może mam trochę więcej talików do skilli, ale mniejsza o to. Niestety teraz mam go na nld bo był reset laddera, ale na nowym ladderze robie też takiego necro. Dziwi mnie nagle Twoje zaangażowanie, bo kilka godzin temu mówiłeś, że szkoda czasu na takiego necro, bo kto by bił w Nim lvl, więc o co Ci jeszcze chodzi? Jeżeli Ci niezależy na takim necro to nie musisz czytać tej strategi i tyle.
Dodam jeszcze, że mój necro spisuje się doskonale z tym ekwipunkiem jaki ma w Tej strategii. Nie uważam, że rękawice i buty są crapne i muszą zostać zmienione, bo koszę w Nich i takim necro zginąłem 2 razy, oba zanim zebrałem full itemy, czyli praktycznie z tym ekwipunkiem jeszcze nie zginąłem, więc o czymś to świadczy...
Próbowałem comba z homunkullusem, i osobiście wolę mieć ten łuk. Fan to taka aura, której każdy poziom daje gosu premie. A Homunkullus to tylko skille bo resy nam niepotrzebne bo nie walimy, czyli homo mozna zastąpić talikami do skilli.
Wysłany: 2008-08-17, 16:57 Re: Gosu Necro Summoner PvM only CBN 1.12 by Moszeusz
Moszeusz napisał/a:
ja mam 5 małych Talików +1 do all skills każdy
I moze jeszcze constrict ring do tego? Moze sie myle,ale nigdy nie slyszalem o malych talikach do all skills, ani nawet o takowych skilerach. Jednego nie kapuje-po co komu postac pvm skoro nie nadaje sie na szybki run. Tylko dla frajdy? Masz tu kilka ciekawych pomyslow, ale rowniez bledow. Nie znam sie na summonie, ale daje 8/10
_________________ Miecz przeznaczenia ma dwa ostrza. Jednym jesteś ty.
Rozumiem, ale w ogole w Diablo nie istnieja amulety do all skils.
o rly?Mam rade.Pograj.
Za dużo w odporność...Nie bierzesz wybuchu zwłok?Po co aż tyle w ożywieńców?Magowie szkieletów?Zniedołężenie się przyda,lepiej imo w to dać niż pakować np.w odporność.Dziwna strategia...3/10
Wiek: 16 Dołączył: 26 Sie 2006 Skąd: Gostynin k. Płocka
Wysłany: 2008-08-17, 23:17
niema talikow do all skill!! a juz napewno nie ma malych doall skil !!
daje 3/10
- zle sie czyta
- błedy
- zmienil bym troche eq. zalozyl TO gloves, waterwalki, na swicha dal cta + lidles / monarcha duch
- podobna ktos juz napisal, tylko zamiast luku mial beasta -.-
Rozumiem, ale w ogole w Diablo nie istnieja amulety do all skils.
o rly?Mam rade.Pograj.
Za dużo w odporność...Nie bierzesz wybuchu zwłok?Po co aż tyle w ożywieńców?Magowie szkieletów?Zniedołężenie się przyda,lepiej imo w to dać niż pakować np.w odporność.Dziwna strategia...3/10
dokładnie
1. przywołanie odporności - nn
2. magownie na hellu tylko lagują nam grę - nn
3. zainwestuj w wybuch zwłok
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum