..:: Forum Imperium Diablo ::..
Oficjalne Forum Dyskusyjne Serwisu Imperium Diablo

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Nec psn/summon PvM

Jak oceniasz tą strategie?
Bardzo dobra
37%
 37%  [ 9 ]
Dobra
33%
 33%  [ 8 ]
Średnia
16%
 16%  [ 4 ]
Słaba
12%
 12%  [ 3 ]
Głosowań: 24
Wszystkich Głosów: 24

Autor Wiadomość
haxite 
Redaktor Imperium
i r0BooL ZaYcA



Wiek: 98
Dołączył: 07 Wrz 2007
Skąd: z choinki
Wysłany: 2008-07-22, 22:13   Nec psn/summon PvM

Wstęp:
Dla tych co nie wiedzą na co jest Nekromanta Poison :arrow: Taki nekro jest bardzo pomocny na BRH i jest w stanie zastąpić Hammera, rzecz jasna że mu nie dorówna. Nec psn daje też rady w Travincal (gdzie najczęściej wypadają wysokie runy).
Strategia pisana, pod mniej więcej perfekcyjne atrybuty. Główną zbroją jest słowo runiczne Bramble/Kolec, Enigmy nie dałem:
po 1. nie lubie
po 2. imo mało fcr
po 3. jak twierdzisz, że enigma gosu i musi być to w tym miejscu polecałbym skończyć czytanie tejże strategii. Starałem się pisać w miarę normalnie, żeby osoby które nie grały dużo w Diablo wiedziały dlaczego tak, a nie inaczej ma być :p


Zaczynamy:
Do rozdania maksymalnie mamy 510 atrybutów i 110 umiejętności.
RW - Słowo Runiczne

1. Statystyki
- Siła - imo ok. 60 - 70 punktów wystarczy
- Zręczność - nic, bloku nie mamy :p
- Żywotność - cała reszta punktów, ok. 450 - 440 (goła postać wtedy ma ok. 1k hp)
- Mana - w sumie nic :P


2.Umiejętności:

a. Przywołania:
- Gliniany Golem - 10
- Mistrzostwo we władaniu Golemami - 1
- Przywołanie odporności - 1
- Mistrzostwo we władaniu Szkieletami - 1
- Ożywienie Szkieletu - 15 (tą umiejętność maksujemy gdy wszystkie trucizny zostaną wymaksowane)
Suma: 28
~ pewnie się ktoś przyczepi dlaczego mistrzostwo tylko 1, więc już tłumaczę. Sprawdzałem najlepszą opcję (jeszcze raz przed napisaniem tej taktyki) i wyszło mi, że nasze truposze będą mieć najlepsze statystyki gdy właśnie będzie tak jak na chwile obecną.

b. Trucizny i Kości:
- Zęby - 1
- Wybuch Zwłok - 1
- Zatruty Sztylet - 20 (synergia)
- Eksplozja Trucizn - 20 (synergia)
- Trująca Nova - 20 (główny atak)
- Włócznia z Kości - 1
- Zbroja z Kości - 1
- Ściana z Kości - 1 (synergia do zbroja z kości )
- Więzienie z Kości - 1 (synergia do zbroja z kości )
Suma: 66

c. Klątwy:
- Zwiększenie obrażeń - 1
- Osłabienie - 1
- Żelazna dziewica - 1
- Groza - 1
- Wyssanie życia - 1
- Zniedołężnienie - 1
- Zmniejszenie Odporności - 10 (więcej się nie opłaca)
Suma: 16

Całość: 28 + 66 + 16 = 110


3. Ekwipunek:
Głowa - Czako (z tęczą psn 5/5):
+2 do wszystkich umiejętności i atrybutów, hp + mp
~ imo najlepsze co może być dla naszego nekromanty

Zbroja - Viper lub Bramble/Kolec
Viper:
+1 do wszystkich umiejętności, wszystkie odporności +20-35, 30% fcr, tutaj wybór: wrzucamy runę UM dla odporności lub tęcze psn dla obrażeń

RW - Bramble:
+50% fhr, maksymalna ilość many zwiększona o 5%, regeneracja many 15%, +5% do maksymalnej odporności na zimno, odporność na ogień +30% i na trucizny +100%, +25-50% do obrażeń trucizn
~ oczywiście, że słowo runiczne jest lepsze od viperka, bo da dość duży kop do obrażeń naszych, sporo fhr i odporności

Pas - SIATKA ARACHNIDÓW/Arachnid Mesh:
+1 do wszystkich umiejętności, 20% fcr
~ jak dla mnie jedyny pas, który można dać naszemu cudownemu nekromancie ze względu na +1 do wszystkich um. :P

Switch1 - DW (PAJĘCZYNA ŚMIERCI/Death's Web z tęczą 5/5) i HOMUKULUS/Homunculus (z runą UM lub doskonałym brylantem/diamentem)
DW:
+2 do wszystkich umiejętności, +1-2 do umiejętności trucizn i kości, -40-50% odporności wroga na truciznę

Homek:
+2 do wszystkich umiejętności, +2 do klątw, regeneracja many 33% i 40 do wszystkich odporności, jeżeli damy UM to wtedy +62 do wszystkich odporności, zamiast runy UM można dodać doskonały brylant/diament, odporności jedynie spadną o 3 (+59 do wszystkich odporności)
~ jako broń jedynym najlepszym wyborem będzie właśnie DW 2/2, można zrobić słowo runiczne biel, ale to nie to samo, te -4x% wroga na trucizny które daje DW bije na łeb, na szyje wszystko. Jeżeli chodzi o tarcze to też dobra ze względu na to, że daje nam do um. dużo regeneracji i sporo do odporności ^_^

Switch2 - RW - CTA (Call To Arms/Wezwanie Do Broni) i BEZPOWIEKI MUR/Lidless Wall lub STRAŻ SIGONA/Sigon's Guard
CTA:
+1 do wszystkich umiejętności, 2-6 do Dowodzenia (podnosi wszystkie umiejętności o 1), +1-6 do Rozkazów(zwiększa życie, mane i wytrzymałość całej drużyny)
~ tutaj chyba nie trzeba tłumaczyć, że im lepsze statystyki cta, tym lepiej :P

Lidless:
+1 do wszystkich Umiejętności
~ lidless ze względu na wymaganą siłę (58), można zrobić ducha w monarszy lecz tutaj trzeba 156 siły, a +1 do wszystkich um. nas nie zbawi :P

Tarcza - z zestawu Sigona:
~ tańsza wersja Lidlessa

Ręce - z zestawu Trang-Oula:
+25% do obrażeń od trucizn, +2 do Klątw, 20% fcr, 30 do odporności na zimo
~ chyba jedyne słuszne ręce ze względu mega kop do obrażeń, umiejętność do klątw, fcr i resy zimna.

Buty - SZPIKOCZŁAP/Marrowwalk, PIASKOWY KSZTAŁT/Sandstorm Trek lub PODEJŚCIE ALDURA/Aldur's Advance
Szpiki:
+1-2 do mistrzostw we władaniu szkieletami, +10-20 do siły, +17 do zręczności, regenerowanie many 10%
~ nasz nekromanta to hybryda trutka/przywołania, więc imo te buty są najlepsze ze względu na to, że dają do mistrzostwa, w miarę dużo siły i zręczności :P jedynym minusem jest to, że wymagają 118 siły

Piaski:
+20% fhr, +10-15 do siły, +10-15 do żywotności, odporność na trutki +40-70%
~ tutaj zyskujemy 20fhr i odporność na trutki tracąc na umiejętności do mistrzostw władania szkieletami

Aldurki:
+50 hp, 40% frw (szybsze bieganie/chodzenie), odporność na ogień + 40-50%, niezniszczalność
~ jak dla mnie ewentualność, nic nadzwyczajnego

Amulet - KALEJDOSKOP MARY/Mara's Kaleidoscope, na rade w Travincal WSCHODZĄCE SŁOŃCE/The Rising Sun.
Mara:
+2 do wszystkich umiejętności, wszystkie odporności +20-30, 5 do wszystkich atrybutów
~ fajny ten amulecik ze względu na umiejętności i odporności, można dać gosu rare +2 do um trucizn i kości, 20%fcr + bonusy do życia, many etc ale ja wole mare :p

Wschodzące Słońce:
Zakładamy go gdy idziemy na rade w Travincal (3akt) tylko ze względu na ogromnie dużo absorpcji ognia, wtedy np. Hydry będą nas leczyć, im więcej ognia tym szybciej nas leczą. Tak samo, można go założyć w tronie jeżeli są stworki bijące ogniem :p

Pierścienie - KAMIEŃ JORDANA/Stone of Jordan lub OBRĄCZKA BUL-KATHOSA/Bul-Kathos' Wedding Band

(zależy, to i to jest dobre dla Poisona)
SoJ:
+1 do wszystkich umiejętności, zwiększenie maksymalnej ilości many o 25%
~ ten pierścień jest o tyle lepszy od bk, że daje nam mane :p a jej nam potrzeba:p

BK:
+1 do wszystkich umiejętności, hp
~ jedynie życie, a i tego mało :p wymieniłem tego ringa gdyby ktoś soj'a nie posiadał, bo +1 do um. się przyda zawsze ;)

Pierścien2 - KRUCZY LÓD/Raven Frost
raven:
Nie można zamrozić, absorpcja zimna 20%, +40 do many, +15-20 do Zręczności
~ ten ring fajny, mane daje, zręczność i nie zamrażają nas, brakuje tylko +1 do wszystkich um. ale to by była imo przesada :p

Talizmany:
W ekwipunku mieści się maksymalnie 10 wielkich talizmanów(gc), nie licząc torcha etc. Z torchem 9gc, ja dałem 7, wtedy jest wolnych kilka kratek, żeby można było sobie coś podnieść, np. zbroja, tarcza itd
GC - 7 p&b (Poison & Bone/Trucizny i Kości) + fhr (szybsze odzyskanie równowagi)
~ jeżeli się nie mylę to skiller może mieć 12 fhr, więc w jednym talizmanie możemy już dobić, a nawet "przebić" próg :) miło jeżeli zabraknie nam siły to można dodać oczywiście też takie skillerki z siłą, życiem, wedle uznania :p

SC - kilka małych talizmanów +5 do wszystkich odporności i +20hp, tak jak wyżej taliki z siłą tez mile

widziane jeżeli nam zabraknie
Annihilus i Torch Nec
~ nie muszę chyba pisać, że anni i torch muszą mieć jak najlepsze statystyki :p


4. Najemnik:
Merc jest bardzo pomocny, zwraca nam manę + troszkę zamraża wrogów.
Merca bierzemy z poziomu Koszmar z umiejętnością Obrona, ponieważ posiada aurę "Święty Chłód", dzięki której nasz najemnik zamraża wrogów spowalniając ich. Najlepiej gdyby wszystkie itemki na najemniku były eteryczne, ponieważ przedmioty te przeważnie mają lepsze statystyki, a na mercu się nie psują.

Głowa - SPOJRZENIE WAMPIRA/Vampire Gaze lub OBLICZE ANDARIEL/Andariel's Visage (z runą Ral)
Gaza:
6-8% wykradania życia za każde trafienie, obrażenie zmniejszone o 15-20%
~ dobra ta główka jest :p wykrada życie i sporo dr, robimy dziurke i wrzucamy klejnot 15 ias (zwiększona szybkość ataku)

Anda:
+2 do wszystkich umiejętności, 20% ias (zwiększona szybkość ataku), 8-10% wykradania życia za każde trafienie, +10% do maksymalnej odporności na trucizny, +25-30 do siły, -30% odporność na ogień (jeżeli damy runę Ral, wtedy ta odporność się zredukuje do 0), +70% odporność na truciznę
~ bardzo fajna główka ze względu na odporności i ilość siły jaką najemnik dostaje :)

Broń - RW - Insight/Olśnienie (najlepiej w kolosalnej spisie)
Poziom 12-17 aury "Medytacja" podczas noszenia (jest jeszcze kilka atrybutów ale ten jest imo najważniejszy)
~ imo jedyna broń jaką merc mógłby nosić, ze względu na to, że zwraca nam dość szybko manę :)

Zbroja - RW - Fortitude/Hart
+300% zwiększone obrażenia, +200% poprawiona obrona, +5% maksymalna odporność na błyskawice, wszystkie odporności +25-30, obrażenia zmniejszone o 7
~ imo nie ma lepszej zbroi dla merca, zwiększa z deka obrażenia i obronę, do tego dochodzą odporności :)


5. Cuś..
Trupy - jedna z tarcz (zbieramy wszystkich najlepiej na Zimnej Równinie, 1 akt)
Golem - spowalnia poważnie wrogów i potrafi utrzymać ich na dystans od postaci, jego plusem jest dużo życia
Zmniejszenie odporności - rzucamy tą cudowna klątwę (resy zdejmuje większości potworom, duszom i żmijom nie zdejmie)
Trująca Nova - główny atak, który w miarę szybko powala wrogów


6. Progi
Szybkość rzucania czarów (FCR):
Link: http://www.diablo.phx.pl/www_old/fcr2.php
30 12 - przebijamy ten próg, mamy 40fcr, wiem można dać raft amulet, który będzie miał +2 p&b 20 fcr etc. ale jak już pisałem, wolę mare :] a nove i tak w miarę szybko puszczamy :)

Szybkość odzyskiwania równowagi (FHR)
Link: http://www.diablo.phx.pl/www_old/fhr.php
56 7 - ten próg osiągamy dzięki kolcowi (fhr 50%) i GC p&b + fhr

7. Osiągi:
z boo (pogrubione):
hp - ok 2k (jak nie więcej)
mp - 441 (mane nam daje merc więc lajcik

def - ok 1,8k
Obrażenia od trucizn, nova trucizn - 12-13k
odporności maksymalne (75), na zimno 80 :)
fhr - 56
fcr - 40

bez boo (pogrubione):
hp - ok. 1,3k (jak nie więcej)
mp - ok. 380 (mane nam daje merc więc lajcik)

def - ok. 1,8k
Obrażenia od trucizn, nova trucizn - 12-12k
odporności maksymalne (75), na zimno 80 :)
fhr - 56
fcr - 40
~ chyba tyle, jeżeli o czymś zapomniałem to sorka

8. Od autora:
Taki Nekro (bo takiego mam :D ) z Czarka Blizz wymiata bez żadnych problemów BRH na 8ppl (sami), przetestowany jest ten build przeze mnie i nie mam żadnych problemów z nim - wręcz przeciwnie, jestem zadowolony.
Save można ściągnąć poniżej ;)

Chyba to tyle, krytykujcie, bo od tego jesteście :D
Pozdro

PSN_Summon.zip
Pobierz Plik ściągnięto 94 raz(y) 1,23 KB

_________________
Rolson napisał/a:
1.Ludzie szukajcie, to nie jest takie trudne ~~
2.Lepiej zalozyc temat na forum niz poszukac...
hacki u mnie w profilu^^

Ostatnio zmieniony przez haxite 2008-07-24, 09:34, w całości zmieniany 3 razy  
 
     
Melćma 
.m. >,..,< .m.


Wiek: 16
Dołączył: 16 Wrz 2006
Skąd: 16

Wysłany: 2008-07-22, 22:33   

haxite napisał/a:
a. Przywołania:
iron golem zrobiony z jakiegoś aura rw da ci wiecęcej pożytku ;s
np insight - wtedy mercowi możesz dać jakąś broń z ll i dobrym dmg (reaper, botd, reaver), albo beast/pride i merc jest fajniejszy
pozatym, iron golem pomoże szybciej robić zwłoki

mistrzostwo szkieletów>szkielety - premia dla szkieletów, magów i zombie
niewymaxowane szkielety padają za szybko, nawet z bo, więc lepiej dać kilka pkt w ożywieńcow i podpakować bardziej golema.

rozumiem, że to takta dla necra biegającego, a ta enigma straszna jest
haxite napisał/a:
Pas - SIATKA ARACHNIDÓW/Arachnid Mesh:
+1 do wszystkich umiejętności, 20% fcr
~ jak dla mnie jedyny pas, który można dać naszemu cudownemu nekromancie ze względu na +1 do wszystkich um. :P
bugbelt da ci więcej bonusów od +1 skill ;x
pozatym nie masz cracka do str - rare belt 24 fhr, 30 str, xx lr, xx cr, mana>twój arach

ale przede wszystkim

nic_nowego.rus

jedyne za co moge cię pochwalić to wartość stylistyczna takty

4/6, po znajomości 3/6 ;bb
_________________
Zbiór taktyk najlepszych w swojej kategorii.

 
 
     
haxite 
Redaktor Imperium
i r0BooL ZaYcA



Wiek: 98
Dołączył: 07 Wrz 2007
Skąd: z choinki
Wysłany: 2008-07-22, 22:39   

Melćma, czepiasz się tego nad czym muchy latają (zmieniłem 1 słowo na życzenie T25) ^_^:] doskonale wiesz, że iron ssie, a gliniak jest od niego lepszy - wytrzymałość i hp, aura, zauważ też że piszesz o aurze gdzie ja kompletnie w taktyce ani razu o tym nie wspomniałem. Znajomość sobie wsadź w 4 litery, chce konkretną ocenę 8) (niech będzie 1/10 ale przynajmniej usuń "po znajomości")
btw skorzystaj z ankiety, na darmo jej nie dałem :mrgreen:

e:
1. Emotka ze znajomością też ssie
2. jeżeli miałbym wypisywać itemsetup z bugged itemami to uwierz mi, że osiągi i całość była by o wiele lepsza i ciut inaczej bym to rozbudował :p
3. nadal podtrzymuję iron ssie jak emotka "ze znajomością" xD
_________________
Rolson napisał/a:
1.Ludzie szukajcie, to nie jest takie trudne ~~
2.Lepiej zalozyc temat na forum niz poszukac...
hacki u mnie w profilu^^

Ostatnio zmieniony przez haxite 2008-07-22, 22:52, w całości zmieniany 2 razy  
 
     
Melćma 
.m. >,..,< .m.


Wiek: 16
Dołączył: 16 Wrz 2006
Skąd: 16

Wysłany: 2008-07-22, 22:45   

haxite napisał/a:
Melćma, czepiasz się gówna :] doskonale wiesz, że iron ssie, a gliniak jest od niego lepszy - wytrzymałość i hp, aura, zauważ też że piszesz o aurze gdzie ja kompletnie w taktyce ani razu o tym nie wspomniałem. Znajomość sobie wsadź w 4 litery, chce konkretną ocenę 8) (niech będzie 1/10 ale przynajmniej usuń "po znajomości")
nie, nie, ja chcę ci pomóc, a z tą znajomością joke był (nawet masz emotke!)
A iron nie zssie, uwielbiałem mojego ajrona, jak dostał aure medytacji, i półprzeźroczystość od insight wyglądał jak duch
to, że nie wspomniałeś to źle, jak robisz summonera + psnera, dodatkowa aura dla summonów przyda się, a golem i tak będzie dostatecznie twardy.
_________________
Zbiór taktyk najlepszych w swojej kategorii.

 
 
     
KazMeister 
Nie piję za dużo^^


Wiek: 20
Dołączył: 25 Kwi 2007
Skąd: z Kambodży
Wysłany: 2008-07-22, 22:50   

No ogólnie podoba mi się strategia tylko :
haxite napisał/a:
Ręce - z zestawu Trang-Oula:
+25% do obrażeń od trucizn, +2 do Klątw, 20% fcr, 20 do odporności a zimo
ja zawsze myślałem, że one mają 30 c res. ale k :twisted:
Poza tym, ja zarzutów nie mam i osobiście nie lubię nekrusów.
Za napisanie tego, 5/6
Dobra robota :wink:
_________________
Potrzebujesz pomocy w UT/DC nld? Napisz.
 
 
     
haxite 
Redaktor Imperium
i r0BooL ZaYcA



Wiek: 98
Dołączył: 07 Wrz 2007
Skąd: z choinki
Wysłany: 2008-07-22, 22:56   

KazMeister, podziękował, poprawione :p
KazMeister napisał/a:
nie lubię nekrusów.
każdy lubi co innego, ja lubię "patologie" xD ..ludu no, dałem wam topik do nabicia +1 post, a tu cisza (ofc żart) xD

e:
thx T25 za ukazanie wtopy z gc :p poprawione :p
_________________
Rolson napisał/a:
1.Ludzie szukajcie, to nie jest takie trudne ~~
2.Lepiej zalozyc temat na forum niz poszukac...
hacki u mnie w profilu^^

Ostatnio zmieniony przez haxite 2008-07-22, 23:08, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Tomek25 
Moderator
Dostać +6 bezcenne!



Wiek: 26
Dołączył: 15 Mar 2007
Skąd: z przed kompa
Wysłany: 2008-07-22, 23:01   

haxite napisał/a:
Talizmany:
W ekwipunku mieści się maksymalnie 11 wielkich talizmanów(gc)


imo 10 gc, albo 9 + torch / anni itp.

Ja bym wolał podbic troche wiecej pkts w krwawego -> zwiekszy hp gliniaka

Plusem takiego necrusa jest fakt, że po wymaxowaniu all psn zostaje nam naprawde dużo pkts do rozdysponowania wedle własnego uznania...przez to staje sie to build-hybryda ;)

Reszta raczej poprawna (nie chce mi sie wnikać, bo juz późno)

Ja i tak obstaje przy wyższym fcr dla novy, ale tak jak rozmawialiśmy: moj build pvp free to nie Twój...
Masz te 5+/6
_________________

________________________

Zanim zapytasz -> Poszukaj!
________________________
 
 
     
dimi1205 


Wiek: 69
Dołączył: 17 Gru 2007
Skąd: z owsianki
Wysłany: 2008-07-22, 23:24   

Tomaszu! Po co ci fcr do p. novy?! Wystarczy, żebyś ją mógł puścić co 2 sekundy, bo tyle działa trucizna. A to się nie nakłada, z tego co zauważyłem. Takta fajna. Ale nie rozumiem, po co ci u licha ciężkiego szkielety. Nie lepiej zastąpić je w całości ożywieńcami i podbić gliniaka/przywołanie odporności/licho wie co jeszcze? Aha, i jeszcze
Melćmuch napisał/a:
iron golem pomoże szybciej robić zwłoki

A po diabła ciężkiego ci potrzebny do tego golem, papciu niedźwiedziu? Przy dmg z novy 12-13k wystarczy wbiec między kilku upadłych i po sekundzie masz zwłok po dostatkiem. I, Haksiu, jak piszesz, że masz many dzięki mercowi pod dostatkiem, to zapomnij o soju i bierz bk dla life.
_________________

 
 
     
haxite 
Redaktor Imperium
i r0BooL ZaYcA



Wiek: 98
Dołączył: 07 Wrz 2007
Skąd: z choinki
Wysłany: 2008-07-22, 23:31   

dimi1205 napisał/a:
A to się nie nakłada, z tego co zauważyłem.
dobrze zauważyłeś, no tego by brakowało xD wtedy nek psn niezwyciężony byłby :p

dimi1205 napisał/a:
Nie lepiej zastąpić je w całości ożywieńcami i podbić gliniaka/przywołanie odporności/
szczerze, nie rozkminiałem tego ale wydaje mi się, że szkielety ciut lepsze, ale tutaj to dyskutować można już szerzej, ja takiego mam i styka ^_^

dimi1205 napisał/a:
I, Haksiu, jak piszesz, że masz many dzięki mercowi pod dostatkiem, to zapomnij o soju i bierz bk dla life.
hihi, życia mamy jak pisałem ok 2k, a jak miałbym wszystko pakować w życie, to imo merc by mi nie pomógł :p
BK na 99lvl daje nam 49hp, jak widzisz, dużo tego nie ma, a 25% więcej many drogą nie chodzi.
_________________
Rolson napisał/a:
1.Ludzie szukajcie, to nie jest takie trudne ~~
2.Lepiej zalozyc temat na forum niz poszukac...
hacki u mnie w profilu^^

 
     
Bezduszny 
Litość jest zbrodnią


Wiek: 17
Dołączył: 18 Kwi 2007
Skąd: Piekło
Wysłany: 2008-07-23, 00:07   

Jest pare błedów zamienił bym na merca z aurą moc i dałbym mu pride ,a iron golema zrobił bym z insight i rozdał bym torchę inaczej skille w drzewku klątw i summonów. To w sumie oklepany temat... 4/6
_________________
Diablo kroczy po ziemi... Gdy dostał odemnie w paszcze to odrazu mu się odechciało...
 
 
     
Krulik 
Moderator
MUSK haksa



Wiek: 19
Dołączył: 26 Wrz 2006
Skąd: Pilars
Wysłany: 2008-07-23, 02:14   

Siedzę, piję, palę, a w tym czasie Hax pisze zajebistą taktykę. I gdzie tu sprawiedliwość? Wiadomo, że rozwiązań jest wiele, takich jak podali poprzednicy, ale wtedy to byłaby inna strategia. Na ten stan jaka jest wystarcza - i to się liczy. Oceny standardowo nie stawiam.
_________________

 
     
DuSiOł 


Wiek: 12
Dołączył: 25 Lut 2007
Wysłany: 2008-07-23, 07:43   

Imo merc lepiej by pasował, jakby był z hella z obroną/mocą. Po co ten święty chłód? Troszeczkę spowolnić może gliniak :P

5/6
_________________

 
 
     
Isair 
debile ennemi


Wiek: 16
Dołączył: 22 Lip 2008
Skąd: Easthaven
Wysłany: 2008-07-23, 08:01   

Imo dobra strategia. Nic nowego ale dobra. 8 / 10
_________________
Free 666 kg fg 4 u!
 
 
     
specvvv 


Wiek: 14
Dołączył: 30 Cze 2008
Wysłany: 2008-07-23, 08:48   

Dobra i czytelna 8/10 :p
_________________
89% graczy uważa że najważniejsza jest grafika jeśli należysz do tych 11% wklej to do podpisu
_______________________________________________________________________________
 
 
     
angel-94 
PSE - członek :D


Wiek: 13
Dołączył: 03 Wrz 2007
Skąd: Mława
Wysłany: 2008-07-23, 09:43   

Dobra taktyka, ale zauważyłem jeden błąd :D :
Cytat:
Całość: 26 + 66 + 16 = 110

Liczyć się naucz, imo, bo to jest 108, a nie 110...
A tak bez tego, to 9+/10
_________________
...:::PSE:::...
Melćma
Tryton
Isair
loleslaw
Zhora-Boss
angel-94
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum należy do serwisu Imperium Diablo