Wstęp:
Dla tych co nie wiedzą na co jest Nekromanta Poison Taki nekro jest bardzo pomocny na BRH i jest w stanie zastąpić Hammera, rzecz jasna że mu nie dorówna. Nec psn daje też rady w Travincal (gdzie najczęściej wypadają wysokie runy).
Strategia pisana, pod mniej więcej perfekcyjne atrybuty. Główną zbroją jest słowo runiczne Bramble/Kolec, Enigmy nie dałem:
po 1. nie lubie
po 2. imo mało fcr
po 3. jak twierdzisz, że enigma gosu i musi być to w tym miejscu polecałbym skończyć czytanie tejże strategii. Starałem się pisać w miarę normalnie, żeby osoby które nie grały dużo w Diablo wiedziały dlaczego tak, a nie inaczej ma być
Zaczynamy:
Do rozdania maksymalnie mamy 510 atrybutów i 110 umiejętności.
RW - Słowo Runiczne
1. Statystyki
- Siła - imo ok. 60 - 70 punktów wystarczy
- Zręczność - nic, bloku nie mamy
- Żywotność - cała reszta punktów, ok. 450 - 440 (goła postać wtedy ma ok. 1k hp)
- Mana - w sumie nic
2.Umiejętności:
a. Przywołania:
- Gliniany Golem - 10
- Mistrzostwo we władaniu Golemami - 1
- Przywołanie odporności - 1
- Mistrzostwo we władaniu Szkieletami - 1
- Ożywienie Szkieletu - 15 (tą umiejętność maksujemy gdy wszystkie trucizny zostaną wymaksowane)
Suma: 28
~ pewnie się ktoś przyczepi dlaczego mistrzostwo tylko 1, więc już tłumaczę. Sprawdzałem najlepszą opcję (jeszcze raz przed napisaniem tej taktyki) i wyszło mi, że nasze truposze będą mieć najlepsze statystyki gdy właśnie będzie tak jak na chwile obecną.
b. Trucizny i Kości:
- Zęby - 1
- Wybuch Zwłok - 1
- Zatruty Sztylet - 20 (synergia)
- Eksplozja Trucizn - 20 (synergia)
- Trująca Nova - 20 (główny atak)
- Włócznia z Kości - 1
- Zbroja z Kości - 1
- Ściana z Kości - 1 (synergia do zbroja z kości )
- Więzienie z Kości - 1 (synergia do zbroja z kości )
Suma: 66
c. Klątwy:
- Zwiększenie obrażeń - 1
- Osłabienie - 1
- Żelazna dziewica - 1
- Groza - 1
- Wyssanie życia - 1
- Zniedołężnienie - 1
- Zmniejszenie Odporności - 10 (więcej się nie opłaca)
Suma: 16
Całość: 28 + 66 + 16 = 110
3. Ekwipunek: Głowa - Czako (z tęczą psn 5/5):
+2 do wszystkich umiejętności i atrybutów, hp + mp
~ imo najlepsze co może być dla naszego nekromanty
Zbroja - Viper lub Bramble/Kolec
Viper:
+1 do wszystkich umiejętności, wszystkie odporności +20-35, 30% fcr, tutaj wybór: wrzucamy runę UM dla odporności lub tęcze psn dla obrażeń
RW - Bramble:
+50% fhr, maksymalna ilość many zwiększona o 5%, regeneracja many 15%, +5% do maksymalnej odporności na zimno, odporność na ogień +30% i na trucizny +100%, +25-50% do obrażeń trucizn
~ oczywiście, że słowo runiczne jest lepsze od viperka, bo da dość duży kop do obrażeń naszych, sporo fhr i odporności
Pas - SIATKA ARACHNIDÓW/Arachnid Mesh:
+1 do wszystkich umiejętności, 20% fcr
~ jak dla mnie jedyny pas, który można dać naszemu cudownemu nekromancie ze względu na +1 do wszystkich um.
Switch1 - DW (PAJĘCZYNA ŚMIERCI/Death's Web z tęczą 5/5) i HOMUKULUS/Homunculus (z runą UM lub doskonałym brylantem/diamentem)
DW:
+2 do wszystkich umiejętności, +1-2 do umiejętności trucizn i kości, -40-50% odporności wroga na truciznę
Homek:
+2 do wszystkich umiejętności, +2 do klątw, regeneracja many 33% i 40 do wszystkich odporności, jeżeli damy UM to wtedy +62 do wszystkich odporności, zamiast runy UM można dodać doskonały brylant/diament, odporności jedynie spadną o 3 (+59 do wszystkich odporności)
~ jako broń jedynym najlepszym wyborem będzie właśnie DW 2/2, można zrobić słowo runiczne biel, ale to nie to samo, te -4x% wroga na trucizny które daje DW bije na łeb, na szyje wszystko. Jeżeli chodzi o tarcze to też dobra ze względu na to, że daje nam do um. dużo regeneracji i sporo do odporności ^_^
Switch2 - RW - CTA (Call To Arms/Wezwanie Do Broni) i BEZPOWIEKI MUR/Lidless Wall lub STRAŻ SIGONA/Sigon's Guard
CTA:
+1 do wszystkich umiejętności, 2-6 do Dowodzenia (podnosi wszystkie umiejętności o 1), +1-6 do Rozkazów(zwiększa życie, mane i wytrzymałość całej drużyny)
~ tutaj chyba nie trzeba tłumaczyć, że im lepsze statystyki cta, tym lepiej
Lidless:
+1 do wszystkich Umiejętności
~ lidless ze względu na wymaganą siłę (58), można zrobić ducha w monarszy lecz tutaj trzeba 156 siły, a +1 do wszystkich um. nas nie zbawi
Tarcza - z zestawu Sigona:
~ tańsza wersja Lidlessa
Ręce - z zestawu Trang-Oula:
+25% do obrażeń od trucizn, +2 do Klątw, 20% fcr, 30 do odporności na zimo
~ chyba jedyne słuszne ręce ze względu mega kop do obrażeń, umiejętność do klątw, fcr i resy zimna.
Buty - SZPIKOCZŁAP/Marrowwalk, PIASKOWY KSZTAŁT/Sandstorm Trek lub PODEJŚCIE ALDURA/Aldur's Advance
Szpiki:
+1-2 do mistrzostw we władaniu szkieletami, +10-20 do siły, +17 do zręczności, regenerowanie many 10%
~ nasz nekromanta to hybryda trutka/przywołania, więc imo te buty są najlepsze ze względu na to, że dają do mistrzostwa, w miarę dużo siły i zręczności jedynym minusem jest to, że wymagają 118 siły
Piaski:
+20% fhr, +10-15 do siły, +10-15 do żywotności, odporność na trutki +40-70%
~ tutaj zyskujemy 20fhr i odporność na trutki tracąc na umiejętności do mistrzostw władania szkieletami
Aldurki:
+50 hp, 40% frw (szybsze bieganie/chodzenie), odporność na ogień + 40-50%, niezniszczalność
~ jak dla mnie ewentualność, nic nadzwyczajnego
Amulet - KALEJDOSKOP MARY/Mara's Kaleidoscope, na rade w Travincal WSCHODZĄCE SŁOŃCE/The Rising Sun.
Mara:
+2 do wszystkich umiejętności, wszystkie odporności +20-30, 5 do wszystkich atrybutów
~ fajny ten amulecik ze względu na umiejętności i odporności, można dać gosu rare +2 do um trucizn i kości, 20%fcr + bonusy do życia, many etc ale ja wole mare
Wschodzące Słońce:
Zakładamy go gdy idziemy na rade w Travincal (3akt) tylko ze względu na ogromnie dużo absorpcji ognia, wtedy np. Hydry będą nas leczyć, im więcej ognia tym szybciej nas leczą. Tak samo, można go założyć w tronie jeżeli są stworki bijące ogniem
Pierścienie - KAMIEŃ JORDANA/Stone of Jordan lub OBRĄCZKA BUL-KATHOSA/Bul-Kathos' Wedding Band
(zależy, to i to jest dobre dla Poisona)
SoJ:
+1 do wszystkich umiejętności, zwiększenie maksymalnej ilości many o 25%
~ ten pierścień jest o tyle lepszy od bk, że daje nam mane a jej nam potrzeba:p
BK:
+1 do wszystkich umiejętności, hp
~ jedynie życie, a i tego mało wymieniłem tego ringa gdyby ktoś soj'a nie posiadał, bo +1 do um. się przyda zawsze
Pierścien2 - KRUCZY LÓD/Raven Frost
raven:
Nie można zamrozić, absorpcja zimna 20%, +40 do many, +15-20 do Zręczności
~ ten ring fajny, mane daje, zręczność i nie zamrażają nas, brakuje tylko +1 do wszystkich um. ale to by była imo przesada
Talizmany:
W ekwipunku mieści się maksymalnie 10 wielkich talizmanów(gc), nie licząc torcha etc. Z torchem 9gc, ja dałem 7, wtedy jest wolnych kilka kratek, żeby można było sobie coś podnieść, np. zbroja, tarcza itd
GC - 7 p&b (Poison & Bone/Trucizny i Kości) + fhr (szybsze odzyskanie równowagi)
~ jeżeli się nie mylę to skiller może mieć 12 fhr, więc w jednym talizmanie możemy już dobić, a nawet "przebić" próg miło jeżeli zabraknie nam siły to można dodać oczywiście też takie skillerki z siłą, życiem, wedle uznania
SC - kilka małych talizmanów +5 do wszystkich odporności i +20hp, tak jak wyżej taliki z siłą tez mile
widziane jeżeli nam zabraknie
Annihilus i Torch Nec
~ nie muszę chyba pisać, że anni i torch muszą mieć jak najlepsze statystyki
4. Najemnik:
Merc jest bardzo pomocny, zwraca nam manę + troszkę zamraża wrogów.
Merca bierzemy z poziomu Koszmar z umiejętnością Obrona, ponieważ posiada aurę "Święty Chłód", dzięki której nasz najemnik zamraża wrogów spowalniając ich. Najlepiej gdyby wszystkie itemki na najemniku były eteryczne, ponieważ przedmioty te przeważnie mają lepsze statystyki, a na mercu się nie psują.
Głowa - SPOJRZENIE WAMPIRA/Vampire Gaze lub OBLICZE ANDARIEL/Andariel's Visage (z runą Ral)
Gaza:
6-8% wykradania życia za każde trafienie, obrażenie zmniejszone o 15-20%
~ dobra ta główka jest wykrada życie i sporo dr, robimy dziurke i wrzucamy klejnot 15 ias (zwiększona szybkość ataku)
Anda:
+2 do wszystkich umiejętności, 20% ias (zwiększona szybkość ataku), 8-10% wykradania życia za każde trafienie, +10% do maksymalnej odporności na trucizny, +25-30 do siły, -30% odporność na ogień (jeżeli damy runę Ral, wtedy ta odporność się zredukuje do 0), +70% odporność na truciznę
~ bardzo fajna główka ze względu na odporności i ilość siły jaką najemnik dostaje
Broń - RW - Insight/Olśnienie (najlepiej w kolosalnej spisie)
Poziom 12-17 aury "Medytacja" podczas noszenia (jest jeszcze kilka atrybutów ale ten jest imo najważniejszy)
~ imo jedyna broń jaką merc mógłby nosić, ze względu na to, że zwraca nam dość szybko manę
Zbroja - RW - Fortitude/Hart
+300% zwiększone obrażenia, +200% poprawiona obrona, +5% maksymalna odporność na błyskawice, wszystkie odporności +25-30, obrażenia zmniejszone o 7
~ imo nie ma lepszej zbroi dla merca, zwiększa z deka obrażenia i obronę, do tego dochodzą odporności
5. Cuś..
Trupy - jedna z tarcz (zbieramy wszystkich najlepiej na Zimnej Równinie, 1 akt)
Golem - spowalnia poważnie wrogów i potrafi utrzymać ich na dystans od postaci, jego plusem jest dużo życia
Zmniejszenie odporności - rzucamy tą cudowna klątwę (resy zdejmuje większości potworom, duszom i żmijom nie zdejmie)
Trująca Nova - główny atak, który w miarę szybko powala wrogów
6. Progi Szybkość rzucania czarów (FCR):
Link: http://www.diablo.phx.pl/www_old/fcr2.php
30 12 - przebijamy ten próg, mamy 40fcr, wiem można dać raft amulet, który będzie miał +2 p&b 20 fcr etc. ale jak już pisałem, wolę mare :] a nove i tak w miarę szybko puszczamy
7. Osiągi:
z boo (pogrubione):
hp - ok 2k (jak nie więcej)
mp - 441 (mane nam daje merc więc lajcik
def - ok 1,8k
Obrażenia od trucizn, nova trucizn - 12-13k
odporności maksymalne (75), na zimno 80
fhr - 56
fcr - 40
bez boo (pogrubione):
hp - ok. 1,3k (jak nie więcej)
mp - ok. 380 (mane nam daje merc więc lajcik)
def - ok. 1,8k
Obrażenia od trucizn, nova trucizn - 12-12k
odporności maksymalne (75), na zimno 80
fhr - 56
fcr - 40
~ chyba tyle, jeżeli o czymś zapomniałem to sorka
8. Od autora:
Taki Nekro (bo takiego mam ) z Czarka Blizz wymiata bez żadnych problemów BRH na 8ppl (sami), przetestowany jest ten build przeze mnie i nie mam żadnych problemów z nim - wręcz przeciwnie, jestem zadowolony.
Save można ściągnąć poniżej
Chyba to tyle, krytykujcie, bo od tego jesteście
Pozdro
iron golem zrobiony z jakiegoś aura rw da ci wiecęcej pożytku ;s
np insight - wtedy mercowi możesz dać jakąś broń z ll i dobrym dmg (reaper, botd, reaver), albo beast/pride i merc jest fajniejszy
pozatym, iron golem pomoże szybciej robić zwłoki
mistrzostwo szkieletów>szkielety - premia dla szkieletów, magów i zombie
niewymaxowane szkielety padają za szybko, nawet z bo, więc lepiej dać kilka pkt w ożywieńcow i podpakować bardziej golema.
rozumiem, że to takta dla necra biegającego, a ta enigma straszna jest
haxite napisał/a:
Pas - SIATKA ARACHNIDÓW/Arachnid Mesh:
+1 do wszystkich umiejętności, 20% fcr
~ jak dla mnie jedyny pas, który można dać naszemu cudownemu nekromancie ze względu na +1 do wszystkich um.
bugbelt da ci więcej bonusów od +1 skill ;x
pozatym nie masz cracka do str - rare belt 24 fhr, 30 str, xx lr, xx cr, mana>twój arach
ale przede wszystkim
nic_nowego.rus
jedyne za co moge cię pochwalić to wartość stylistyczna takty
Melćma, czepiasz się tego nad czym muchy latają (zmieniłem 1 słowo na życzenie T25) ^_^:] doskonale wiesz, że iron ssie, a gliniak jest od niego lepszy - wytrzymałość i hp, aura, zauważ też że piszesz o aurze gdzie ja kompletnie w taktyce ani razu o tym nie wspomniałem. Znajomość sobie wsadź w 4 litery, chce konkretną ocenę (niech będzie 1/10 ale przynajmniej usuń "po znajomości")
btw skorzystaj z ankiety, na darmo jej nie dałem
e:
1. Emotka ze znajomością też ssie
2. jeżeli miałbym wypisywać itemsetup z bugged itemami to uwierz mi, że osiągi i całość była by o wiele lepsza i ciut inaczej bym to rozbudował
3. nadal podtrzymuję iron ssie jak emotka "ze znajomością" xD
_________________
Rolson napisał/a:
1.Ludzie szukajcie, to nie jest takie trudne ~~
2.Lepiej zalozyc temat na forum niz poszukac...
Melćma, czepiasz się gówna :] doskonale wiesz, że iron ssie, a gliniak jest od niego lepszy - wytrzymałość i hp, aura, zauważ też że piszesz o aurze gdzie ja kompletnie w taktyce ani razu o tym nie wspomniałem. Znajomość sobie wsadź w 4 litery, chce konkretną ocenę (niech będzie 1/10 ale przynajmniej usuń "po znajomości")
nie, nie, ja chcę ci pomóc, a z tą znajomością joke był (nawet masz emotke!)
A iron nie zssie, uwielbiałem mojego ajrona, jak dostał aure medytacji, i półprzeźroczystość od insight wyglądał jak duch
to, że nie wspomniałeś to źle, jak robisz summonera + psnera, dodatkowa aura dla summonów przyda się, a golem i tak będzie dostatecznie twardy.
Wiek: 26 Dołączył: 15 Mar 2007 Skąd: z przed kompa
Wysłany: 2008-07-22, 23:01
haxite napisał/a:
Talizmany:
W ekwipunku mieści się maksymalnie 11 wielkich talizmanów(gc)
imo 10 gc, albo 9 + torch / anni itp.
Ja bym wolał podbic troche wiecej pkts w krwawego zwiekszy hp gliniaka
Plusem takiego necrusa jest fakt, że po wymaxowaniu all psn zostaje nam naprawde dużo pkts do rozdysponowania wedle własnego uznania...przez to staje sie to build-hybryda
Reszta raczej poprawna (nie chce mi sie wnikać, bo juz późno)
Ja i tak obstaje przy wyższym fcr dla novy, ale tak jak rozmawialiśmy: moj build pvp free to nie Twój...
Masz te 5+/6
Tomaszu! Po co ci fcr do p. novy?! Wystarczy, żebyś ją mógł puścić co 2 sekundy, bo tyle działa trucizna. A to się nie nakłada, z tego co zauważyłem. Takta fajna. Ale nie rozumiem, po co ci u licha ciężkiego szkielety. Nie lepiej zastąpić je w całości ożywieńcami i podbić gliniaka/przywołanie odporności/licho wie co jeszcze? Aha, i jeszcze
Melćmuch napisał/a:
iron golem pomoże szybciej robić zwłoki
A po diabła ciężkiego ci potrzebny do tego golem, papciu niedźwiedziu? Przy dmg z novy 12-13k wystarczy wbiec między kilku upadłych i po sekundzie masz zwłok po dostatkiem. I, Haksiu, jak piszesz, że masz many dzięki mercowi pod dostatkiem, to zapomnij o soju i bierz bk dla life.
dobrze zauważyłeś, no tego by brakowało xD wtedy nek psn niezwyciężony byłby
dimi1205 napisał/a:
Nie lepiej zastąpić je w całości ożywieńcami i podbić gliniaka/przywołanie odporności/
szczerze, nie rozkminiałem tego ale wydaje mi się, że szkielety ciut lepsze, ale tutaj to dyskutować można już szerzej, ja takiego mam i styka ^_^
dimi1205 napisał/a:
I, Haksiu, jak piszesz, że masz many dzięki mercowi pod dostatkiem, to zapomnij o soju i bierz bk dla life.
hihi, życia mamy jak pisałem ok 2k, a jak miałbym wszystko pakować w życie, to imo merc by mi nie pomógł
BK na 99lvl daje nam 49hp, jak widzisz, dużo tego nie ma, a 25% więcej many drogą nie chodzi.
_________________
Rolson napisał/a:
1.Ludzie szukajcie, to nie jest takie trudne ~~
2.Lepiej zalozyc temat na forum niz poszukac...
Jest pare błedów zamienił bym na merca z aurą moc i dałbym mu pride ,a iron golema zrobił bym z insight i rozdał bym torchę inaczej skille w drzewku klątw i summonów. To w sumie oklepany temat... 4/6
_________________ Diablo kroczy po ziemi... Gdy dostał odemnie w paszcze to odrazu mu się odechciało...
Siedzę, piję, palę, a w tym czasie Hax pisze zajebistą taktykę. I gdzie tu sprawiedliwość? Wiadomo, że rozwiązań jest wiele, takich jak podali poprzednicy, ale wtedy to byłaby inna strategia. Na ten stan jaka jest wystarcza - i to się liczy. Oceny standardowo nie stawiam.
_________________ 89% graczy uważa że najważniejsza jest grafika jeśli należysz do tych 11% wklej to do podpisu
_______________________________________________________________________________
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum