Wysłany: 2008-07-21, 10:20 Uber Smitter by Bartosz-Diablo
Smitter na Ubery by Bartosz-Diablo
Spis treści:
1. Wstęp
2. Umiejętności
3. Statystyki
4. Wyposarzenie
5. Ekwipunek
6. Uwagi i wskazówki
7. Osiągniecia
8. Zakończenie
1. Wstęp
Pewnie wiele osób będzie się czepiac,że takich strategi jest cała masa, ale ja chcę napisać sprawdzona już przez mnie metodę Smittera na Uber Tristram. Postaram się pisać zwięźle i tak by początkujacy gracz mógł zrozumiec każdy szczegół. Gdy bym popełniał jakieś błędy ortograficzne to z góry przepraszam. To moja strategia sprawdzona w praktyce i różni się od pozostałych Smittów na Ubery wiec się nie czepiajcie. I jeszcze jedno, na itemy patrze jak by były średnie np. anni 15/15/8 a nie perf lub low. Miłego czytania.
Jest 510 punktów statystyk do rozdania i 110 umiejętności.
Wzrost na poziom:
Życie: +1,5
Mana: +2
Wytrzymałość: +1
Na 99 lev bez przedmiotów i bez statystyk na poziomie piekło mamy 204 życia, 213 many, 180 wytrzymałości i res -70 (wykonanie 3 zadania w 5 akcie na kazdym poziomie trudnosci).
Efekty Punktów Statystyk:
1 Punkt Żywotności Dodaje 3 Do Życia
1 Punkt Żywotności Dodaje 1 Do Wytrzymałości
1 Punkt Energii dodaje 1,5 Do Many
2. Umiejętności
20 pchnięcie
20 święta tarcza
20 fanatyzm
20 śmiałość
1 święty pocisk
1 szarża
1 błogosławiony młot
1 moc
1 błogosławiona celnosc
1 koncentracja
5 odporność na ogień
5 odporność na zimno
5 odporność na błyskawice
Łącznie 101 pkt. Czyli 90 lev! To oznacza,że można grać nim w pełni mocy już na 90 lev.
3. Statystyki
Siła- pod itemy
Zręczność- pod blok
Żywotność- reszta
Energia- nic
4. Wyosarzenie
Broń:
Żal (eth++tir+lo+mal+ral) w fazowym ostrzu. 5/6
35% szansa na rzucenie 15-poziomowego zaklęcia jad w czasie zadawania ciosu
+30-40% zwiększona szybkość ataku
obrażenia +340-400
ignoruje obronę celu
-25% do obrony celu
+1.875-185.625% obrażenia zadane demonom (1.875% na poziom)
Dodaje 5-30 obrażeń od ognia
-20-25% do odporności na trucizny przeciwnika
20% szansa na zabójcze uderzenie
uniemożliwia leczenie się potworów
+2 do many za każdego zabitego
+10-15 do życia za każdego zabitego
+
- dodatkowe obrażenia
-ignoruje obrone celu
-uniemożliwia leczenie się potworów
-dodatkowe obrażenia zadane demonom
-wieksza szybkośc ataku
-
-brak resów
-brak skillów
Tarcza:
Herld Zakarum (um) 6-/6
Obrona 422-507
Wymagany Poziom 42
Wymagana Siła 89
Wytrzymałość 50
Szansa Na Blok 82%
Pchnięcie Tarczą 20-28
+150-200% zwiększona obrona
30% zwiększona szansa na blok
30% szybszy blok
20% premia do skuteczności ataku
+20 do siły
+20 do żywotności
wszystkie odporności +50
+2 do poziomu umiejętności paladyna
+2 do umiejętności bojowych
+
+2 do skill
+2 do skilli bojowych
72 res
20 do siły
bardzo wysoki blok
-
mały dmg
Zbroja:
Anioł Stróż (um) 5+/6
Obrona 770-825
Wymagany Poziom 45
Wymagana Siła 118
Wytrzymałość 60
+180-200% zwiększona obrona
+30% szybszy blok
+20% zwiększona szansa na blok
+1 do poziomu umiejętności paladyna
+4 do Promienia światła
15% do maksymalnej odporności na ogień
15% do maksymalnej odporności na zimno
15% do maksymalnej odporności na błyskawice
15% do maksymalnej odporności na trucizny
+2-247 do skuteczności ataku przeciwko demonom (2.5 na poziom postaci)
+
+1 do skilli
15 max res
15 res
premia do ataku przeciwko demonom
premia do bloku
-
brak resów
+120% poprawiona obrona
30% szybsze odzyskanie równowagi
15% zabójcze uderzenie
35% szansa na druzgocące uderzenie
+15 do siły
+
+120% poprawiona obrona
30% szybsze odzyskanie równowagi
15% zabójcze uderzenie
35% szansa na druzgocące uderzenie
+15 do siły
nie można zamrozić
-
brak skilla
Pas:
Pryncypia z setu ucznia 5+/6
Obrona 108-115
Wymagany Poziom 65
Wymagana Siła 106
Wytrzymałość 16
Miejsc na Mikstury 16
+50 obrona
15 res
+10 do zręczności
+10 do siły
+
15 resów
16 miejsc na mikstury
10 do siły i zręczności
-
brak skilla
Rękawicee:
Chwyt Drakuli 5/6
Obrona 125-145
Wymagany Poziom 76
Wymagana Siła 50
Wytrzymałość 12
+90-120% zwiększona obrona
+10-15 do siły
+5-10 do życia za każdego zabitego przeciwnika
25% szansa na otwarcie rany
7-10% życia wykradzione za każde trafienie
5% szansa na rzucenie 10-poziomowego czaru wyssanie życia podczas zadawania ciosu
+
10-15 do siły
7-10% wyssanie życia
szansa na klątwe wyssanie zycia
-
brak res
Buty:
Jeździec Rzezi 5/6
Obrona 140-162
Wymagany Poziom 47
Wymagany Siła 94
Wytrzymałość 34
+160-200% zwiększona obrona
30% szybsze bieganie/chodzenie
10% szansa na otwarcie rany
15% szansa na druzgocące uderzenie
15% zabójcze uderzenie
wymagania -25%
+20 do maksymalnej wytrzymałości
+
10% na otwarcie rany
15% druzgocące uderzenie
15% zabójcze uderzenie
wymagania -25%
-
brak rsów
Ringi:
1# Obraczka Bul-Kathosa 6-/6
+1 do Poziomu Wszystkich Umiejętności
3-5% Życia wykradzione za każde trafienie
+50 do Wytrzymałości
+0-49 do Życia (0.5 na Poziom Postaci)
+
1 do skilli
3-5% wykradanie życia
premia dożycia
-
brak resów
2# Kruczy Lód 5/6
+150-250 do skuteczności ataku
nie można zamrozić
absorbcja zimna 20%
dodaje 15-45 obrażeń od zimna
+40 do many
+15-20 do zręczności
+
nie można zamrozić
absorbcja zimna 20%
40 do many
15-20 do zręczności
-
brak skilla
Amu:
Hymn Serafina 6-/6
+ 2 do wszystkich umiejętności
+ 1-2 do aur defensywnych
+20-50% obrażenia przeciw demonom
+150-250 do skuteczności ataku przeciw demonom
+20-50% obrażenia przeciw nieumarłym
+150-250 do skuteczności ataku przeciw nieumarłym
+2 do promienia światła
+
2 do umiejętnosci
2 do aur def
premie do skuteczności i obrazeń przeciw demonom i nieumarłym
-
brak resów
Będziemy Zmieniać amu na Mare, ale o tym pózniej.
Druga broń:
Wezwanie do broni (amn+ral+mal+ist+ohm) 6+/6
+1 do wszystkich umiejętności
+40% zwiększona szybkość ataku
+250-290% zwiększone obrażenia
dodaje 5-30 obrażeń od ognia
7% punkty życia wykradzione za każde trafienie
+2-6 do dowodzenia
+1-6 do rozkazów
+1-4 do okrzyku bojowego
uniemożliwia leczenie się potworów
uzupełnienie życia +12
30% większa szansa na zdobycie magicznych przedmiotów
+
2-6 do dowodzenia
1-6 do rozkazów
1-4 do okrzyku bojowego
1 do skilli
-
brak resów
Duch dla pala (tal+thul+ort+amn) 5/6
+2 do wszystkich umiejętności
+25-35% szybsze rzucanie czarów
+55% szybsze odzyskiwanie równowagi
+250 obrona przeciwko pociskom
+22 do żywotności
+89-112 do many
odporność na zimno +35%
odporność na błyskawice +35%
odporność na trucizny +35%
+3-8 absorbcja magii
atakujący otrzymuje obrażenia 14
+
2 do skilli
25-35 szybsze rzucanie czarów
premia do many i żywotności
-
brak all resów
5. Ekwipunek
Normalny EQ:
-Torch
-Anni
-9 skillerów do walki
-małe talizmany 5 do all res
-reszte wypełniamy małymi talizmanami 20 do życia
EQ na Uber Tristram:
-Anni
-małe talizmany 5 do all res
-9 skillerów do walki
-resztę wypełniamy małymi talizmanami 20 do życia
6. Uwagi i wskazówki
- po organy idziemy zawsze w tej samej grze
- żal musi być często naprawiany ale koszt nie jest drogi
- pamiętamy o włączeniu świętej tarczy i o okrzykach
- nie mogą bić nas dwa Ubery jednocześnie
- musimy mieć wykonane zadania co dają do skillów statów resów i do życia
- tym rodzajem smittera nie chodzimy na pvp
- lepiej włączyc chodzenie i szarże jak idziemy na Ubery, ponieważ podczas biegania blok spada o 2/3
- taki smitt dobrze radzi sobie też w szukaniu kluczy
-itemy mogą być low, Smitter i tak sobie świetnie poradzi
-pamiętamy żeby mieć zawsze 95 all res
-słuchamy wskazówek autora
Kilka słów o Resach:
Jest to trochę skomplikowane, ponieważ zawsze musimy mieć max res, ale nie zawsze mamy perf itemy i torcha. Na UT też jest inaczej. Podaje różne mozliwości:
1. Jeżeli gramy normalnie ze średnim Annim i Torchem- dajemy 4 małe talizmany 5 do all res (lub więcej jeżeli zajdzie taka potrzeba)
2. Jeżeli gramy normalnie z perf Annim i Torchem- dajemy 2 talizmany 5 do all res
3. Na Uberach ze średnim Annim- Zmieniamy Serafina na Mare i dajemy 2 talizmany 5 do all res (lub więcej jeżeli zajdzie taka potrzeba)
4. Na Uberach z perf Annim- dajemy perf mare i więcej nie trzeba.
Weszystkie itemy za wyjątkiem Mary, Aanniego i Torcha maja zawsze takie same resy. Sami widzicie że wystarczy pare talików z resami żeby wszystko uzupełnić. Perf anni i perf Mara są dużo droższe od średnich nie wspominajac o low. Jak się jest bogatym graczem i nie żal nam dobrych run, to wtedy wybiera się opcję z Perf itemami.
7. Osiągnięcia
Smitter 91 lev:
Życie- około 2700
Mana- około 370
Dmg- około 6000
Obrona- 32000
Blok- 75%
Res:
Ogień- 95
Zimno- 95
Błyskawice- 95
Trucizny- 90
8. Zakończenie
I to by było na tyle. Takim Smitterem można spokojnie chodzic na samotne Uber Tristram. Może nie jest najtańszy, ale jak już uzbieramy wszystkie itemy to gbędziemy wymiatać. Dzieki za przeczytanie mam nadzieje, że się podobało. Powodzenia na Uberach i w szukaniu kluczy.
Wiek: 26 Dołączył: 15 Mar 2007 Skąd: z przed kompa
Wysłany: 2008-07-21, 10:33
Bartosz-Diablo napisał/a:
żal musi być często naprawiany ale koszt nie jest drogi
PB nie ma dura wiec sie nie psuje
Bartosz-Diablo napisał/a:
20 śmiałość
nn defa w UT tam 90% ataków to magia...lepiej dać w odp. na błyski (U.mef) albo w szarże
Zapomniałeś o Zdradzie dla precastu
Jeśli to smit tylo na UT to ZDECYDOWANIE za drogi
Sklece Ci tak samo wymiatającego za góra ista + nie bede pisał o nim strategii, bo każdy już to zna...
Pozatym ideą smita na UT jest wysoki współczynnik CB, a u Ciebie go nie widze
Przykład: HL (33) + Goblinki (25) + Wilhelm (35) + Duress (15) = ponad 100% cb, reszte stuffu znaleźć można w innych oklepujących tą postać strategiach...
_________________ 89% graczy uważa że najważniejsza jest grafika jeśli należysz do tych 11% wklej to do podpisu
_______________________________________________________________________________
-Takiego paladyna da się oprowadzić znacznie taniej i szybciej.
-Zmarnowane wiele punktów!
-blok w sumie smitherowi nie potrzebny
-Kopiowanie statów
-Kopiowanie statystyk (początkowe staty,przyrost)
-Oklepane
-Kopiowanie
-Kopiowanie
To moja strategia sprawdzona w praktyce i różni się od pozostałych Smittów na Ubery
rzeczywiście, 50% cb to w żadnej taktyce nie widziałem, max resy przy perf ekwipunku wartym xx HR, punkty rozdane w siłę/zręczność i marne 40 life/20vita z eq
Bartosz-Diablo napisał/a:
Kopiowanie całości i rozpowszechnianie bez zgody autora zabronione.
haha! a sama takta w 95% skopiowana ze strony ID!
Bartosz-Diablo napisał/a:
Autor zezwalna na korzystanie z tej strategji.
obawiam się, że jak na złość, nikt nie skorzysta:D
błędy ci przejrzyście wypisał T25, tudzież Tryton (mniej przejrzyście) poczytaj trochę na forum/stronie głównej ID
Arundel napisał/a:
Faktycznie moje komentarze są bardzo głupie. Czuję skruchę i przepraszam Waszą modowską mość. Tak mi przykro.
1/10 jedynie 50cb... grief bardziej na free duelz... skille źle rozdane... drogi...staty kopiowane...zrobił bym dużo lepszego smitha dużo taniej...błedy...np:-9 skillerów do walki... smither nie ma do walki tylko do um.bojowych... duzo by się wypowiadać wiesz dla czego już taka ocena 1 na zachęte
_________________ Diablo kroczy po ziemi... Gdy dostał odemnie w paszcze to odrazu mu się odechciało...
-To mnie rozwala.
1. Strategji. - Sięgnij po słownik. [Jeśli masz, jeśli nie to kup]
2. Zabronione kopiowanie skopiowanych przez ciebie fragmentów innych strategii?
Ot, ironia.
Całość strasznie oklepana, błędy w skillach. Można by dużo wymieniać.
Imo crapna strategia. 0+ / 10
- taki smitt dobrze radzi sobie też w szukaniu kluczy
pokaż mi gdzie.
Nie ocenię tego, bo to co tutaj jest napisane, można z łatwością zebrać z wszystkich taktyk na smitów na ID. Jaki to ma sens? Kopiować czyjeś i podawać jako swoje? Poza tym, jesteś kolejnym strategiem który wkleja kilometry zbędnego tekstu co nie bardzo mi się podoba.
_________________ Potrzebujesz pomocy w UT/DC nld? Napisz.
Ludzie ja to wszystko sam pisałem, a jedyne co kopiowałem to właściwości przedmiotu z działu zbrojownia na dalekiej oazie. Gadacie o zmianie itemów. Gram takim Smittem na nld, a Ubery to dla mnie bułka z masłem. Jak wam nie pasuje to nie moja sprawa. A te wasze "kilometry" to dla ułatwienia.
_________________ Tyrael był głupcem, że mi zaufał. Widzisz to właśnie ja powiedziałem Diablo i jego braciom o kamieniach dusz.
Wiek: 26 Dołączył: 15 Mar 2007 Skąd: z przed kompa
Wysłany: 2008-07-21, 19:56
Bartosz-Diablo napisał/a:
Gram takim Smittem na nld, a Ubery to dla mnie bułka z masłem.
a ja gram 10-15 razy tańszym od Twojego i UT robie sam w 1-1,5 min, więc odpowiedz sobie sam na pytanie: Czy ta strategia ma sens? Większość powie, że nie ma bo jeśli smit ma być tylko na Ut to po co wydawać na niego tyle?? (że nie mówiąc już o innych błędach )
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum