Wysłany: 2008-07-03, 22:52 Singiel, najłatwiejsza klasa i sposób gry
Uważam siebie za fana Diablo (chociaż wiem, że przesadzam , w pierwszą część grałem 5 minut ). Gram od 3-ch lat na CBN z przerwami i przeżywam wiadomości o D3 ;P Ale najgorsze jest to, że ani razu nawet na normalu nie przeszedłem D2. ANI RAZU. 2 czy 3 razy zaczynałem ale kończyło to się 2 aktem w porywach do trzeciego ...
Dobra przejdźmy do rzeczy:
Mam pytanko jaką klasą postaci według Was najłatwiej się gra na NORMALU na SINGLU. I w co ta postać ma iść.
Mam też drugą sprawę... czy grając na singlu wykonujecie tak jak w CBNcie tylko te potrzebne questy i expicie np. tombruny (bo taxi na hell ni ma jak samemu ) czy robicie wszystkie questy ? A ściślej czy trzymacie się reguły, że wykonać potrzebne questy w 1 akcie i robić tristruny, przejsc do 2 aktu, wykonać potrzebne questy a jak już będzie ciężko to dawać tombruny, w 3-cim po prostu expić , w 4-tym diaruny a w piatym baalruny (to już po normalu będzie .
Zabieram się i zabieram za tego SINGLA ale jak dostanę odpowiedzi na 2 powyższe pytania to chyba jutro zacznę grać Wiem, że to głupie dylematy ale nie chce się zniechęcić do singla i mieć jakiś sposób na grę wyznaczony.
Chcesz dobrą rade? Ja sam niedawno rozpocząłem palem grać.
Robisz pala hammera, i z początku grasz na komendzie/players 8 (wtedy 8x szybciej leci ci exp, ale gra jest 8 razy trudniejsza) ale w tym cała rzecz nabijesz lvl potem grasz na łatwiejszych poziomach z /players x i gra idzie z górki. I w takim wypadku trist/tomb-runy nn.
_________________ You niggas know my pyrocalstic flow...
aha czyli /players 8 nastawić w 1 akcie i jak dobije ktoryś tam lvl to nastawic spowrotem /players 1 . Ale jeszcze kwestia jaką postacią się gra najlepiej na NORMALU i w co nią iść, bo nie wiem czy Pala Hammer akurat na Normie sobie radzi, on bardziej na hell a mi na przejście norma najbardziej zależy
dzięki za tą podpowiedź i proszę o zdanie innych