..:: Forum Imperium Diablo ::..
Oficjalne Forum Dyskusyjne Serwisu Imperium Diablo

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Necro elementalista pvm by Trang Oul

Wydaj wyrok.
6
28%
 28%  [ 4 ]
5
21%
 21%  [ 3 ]
4
14%
 14%  [ 2 ]
3
21%
 21%  [ 3 ]
2
14%
 14%  [ 2 ]
1
0%
 0%  [ 0 ]
Głosowań: 14
Wszystkich Głosów: 14

Autor Wiadomość
Trang Oul 
Władca Mroku


Wiek: 17
Dołączył: 17 Sie 2005
Skąd: Steadwick
Wysłany: 2008-04-14, 12:19   Necro elementalista pvm by Trang Oul

Z pewnością wiele osób po przeczytaniu tytułu pomyślało „Elementalista? Eee, pewnie kolejny psn nec…” Otóż nie, choć trucizny również będziemy używać.

1. Staty
Str - pod najcięższy item, uwzględniając premie z itemów, torch 20/xx mile widziany
Dex - nic, summony będą stanowić naszą tarczę
Vita - wszystko pozostałe
Ene - nic, będziemy mieć dość many

2. Skille
Ten nekromanta przyzywa szkielety magów oraz ognistego golema. Skupimy się również na obniżeniu odporności. Dzięki lower resist i aurze z Infi coś takiego, jak immune praktycznie nie istnieje.

Klątwy:
- zwiększenie obrażeń, osłabienie, groza, żelazna dziewica, wyssanie życia, zniedołężnienie - 1 na dojście
- zmniejszenie odporności - 10- 15. Dlaczego tylko tyle? Na 20 lvlu klątwa obniża res o 62%. Z itemami da to ok. 34 lvl i - 66% res. Skupimy się na 26 lvlu i - 65% res.

Summony:
- mistrzostwo szkieletów - 20
- szkielet, gliniany golem, krwawy, żelazny, mistrzostwo golemów, przywołanie odporności - 1
- szkielet mag - 20 - tabelka z dmg magów. Dmg może nie jest ogromne, ale szkieletów jest kilkanaście, do tego dochodzi golem oraz lower resist+conv.
- ognisty golem - 20
- ożywienie - 1. 1 lvl = 1 summon. Niestety, ożywieńcy, w przeciwieństwie do szkieletów, nie teleportują się, jeżeli odejdziemy zbyt daleko, a po prostu znikają. Jeżeli nosimy Eni, możemy robić tele, aby tego uniknąć. Mimo tego 1 starczy, reszta będzie z itemów. Staramy się ożywiać potwory używające zaklęć żywiołów, ale czasami jakiś silny wojownik też się przyda (jako tarcza :D ).

Trucizny i kości
- zęby, zbroja z kości - 1
- ściana, więzienie z kości - 1-?, używamy do odgradzania potworów od magów
- wybuch zwłok - 1-?
Pozostałe punkty dajemy w synergie do zbroi, mistrzostwo golemów, pozostałe golemy, wybuch zwłok - według uznania.

3. Itemy
Tu mamy kilka możliwości. Możemy nosić Tranga albo unikaty i rw. Mając Tranga, możemy wspomóc nasze szkielety zaklęciami ognia. Jeżeli jednak nie chcemy z nich korzystać, a zmniejszony cast rate nam przeszkadza, decydujemy się na rw i unikaty. Wszystko zależy od naszych funduszów.

Hełm:
- Trang
- Czako
- gosu rare cirlet/tiara - dla tych, którzy mają za mało miejsca w skrytce, bo jest wypchana istami :P

Zbroja:
- Trang
- Eni

Broń:
- HotO
- Leoric
- Carin shard

Tarcza:
- Trang
- Homunkulus
- pomiot mrocznej mocy +3 summon
- kościogień +3 nec

Socketować runą Cham, jeżeli nie nosimy ravena, w przeciwnym razie Jah, Ber albo Um, jeżeli brakuje nam resów. Mogą również być klejnoty fhr albo runy zwiększające max res.

Rękawice:
- Trang

Buty:
- Szpikoczłap

Pas:
- Trang
- Arach

Amulet:
- Mara
- rare/crafted +2 nec, str, life, res itp.

Ringi:
- raven
- soj
- ognikowiec

Do tego torch, anni i skillery, jeżeli nas stać.

4. Merc - pikinier z aurą Defiance
- obowiązkowo Infi - kolejne obniżenie resa potworów
- Dream w hełmie
- Dragon w zbroi

Jeżeli merc często pada, zmieniamy hełm na taki z ll, np. andy albo gazę.

5. Jak grać?
Na początku idziemy na zimną równinę, z pomocą merca i golema zbieramy magów. Pamiętajmy o rzucaniu lower resist. Jeżeli mamy dużo magów np. ognia, a w pobliżu są potwory niewrażliwe na ogień, przywołujemy nowe szkielety. Wydaje mi się, że jedyny potwór, jakiego na pewno nie ruszymy, to balrog z Pieca Bólu - imm na wszystkie żywioły i magię. Dlatego nie będziemy tam zaglądać :) .

6. Resy, progi
Resy:
HotO +35 (średnio ofc)
Mara +25
Trang +80 (set+itemy, na niektóre żywioły, np. psn będzie więcej)
Torch +15
Anni +15
hell -70
Σ +100 ≈ +75

Fcr (tym razem bez Tranga, bo obniża):
HotO +40
rękawice Tranga +20
Σ +60 = próg 11 klatek
Tyle nam wystarczy. Nie rzucamy co chwilę zaklęć, summony za nas walczą. Jeżeli jednak ktoś chce więcej:
pomiot mrocznej mocy +30
amu +15-20
circlet +20
Osiągniemy ostatni próg 9 klatek, choć i tak się nam nie przyda.

Fhr:
hełm Tranga +25
Tu mamy mało, ale i tak nie walczymy w zwarciu. Możemy osiągnąć wyższy próg 39, dokładając taliki.

P.S. To jest moja pierwsza strategia, więc proszę o wyrozumiałość ;) .
_________________
Wszyscy rodzą się po to, aby umrzeć i dołączyć do mojej armii nieumarłych.
Nowa wersja mh! Działa na BN na 1.12
Ostatnio zmieniony przez Trang Oul 2008-04-14, 16:38, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
     
Tomek25 
Moderator
Dostać +6 bezcenne!



Wiek: 26
Dołączył: 15 Mar 2007
Skąd: z przed kompa
Wysłany: 2008-04-14, 12:35   

hmm...? nie powiem: ciekawa alternatywa summonera ;)
ładnie i zwięźle opisana, itemsetup OK, choc ja bym wolał chyba w Trangu NIE chodzić :p
generalnie ok, ale:
Trang Oul napisał/a:
4. Merc - pikinier z aurą Defiance
- obowiązkowo Infi - kolejne obniżenie resa potworów
- Dream w hełmie
- Dragon w zbroi

wiadomka, że arm+hełm daje aury, ale ja bym wolał chyba jakaś eth ande/gaze/cota założyć...ll i merc "sam zyje" ;)
no i małe sprostowanie:
Trang Oul napisał/a:
Wszystko zależy od naszych funduszów.

chyba funduszy :D

zastanawia mnie jeszcze efektywność magów na hellu/szybkość ubijania itp...poprostu czy se radzą?
mimo to -> 5/6 imo

EDIT:
Trang Oul napisał/a:
Do ratowania merca może służyć life tap

no jest to jakies wyjście, nie powiem ;)

EDIT 2:
Trang Oul napisał/a:
Eee, pewnie kolejny psn nec…” Otóż nie, choć trucizny również będziemy używać.

AHA! kolejna sprawa! gdzie trutki używasz?? :/

EDIT 3:
Trang Oul napisał/a:
EDIT: trucizny używa średnio 1/4 magów.

FAK! racja :/
oceny nie zmieniam -> 5/6 :564:
_________________

________________________
Pomoc UT [nld] DC [ld+nld]
________________________
Ostatnio zmieniony przez Tomek25 2008-04-14, 12:47, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
     
Trang Oul 
Władca Mroku


Wiek: 17
Dołączył: 17 Sie 2005
Skąd: Steadwick
Wysłany: 2008-04-14, 12:39   

Ale się czepiasz :D .

Do ratowania merca może służyć life tap. EDIT: poprawione
Testowałem postać jedynie na singlu. Magowie sobie radzą, choć, jak to bywa w przypadku summonera, trwa to niemiłosiernie długo. Wybuch zwłok bardzo pomaga, bo 50% obrażeń pochodzi od ognia, a i zasięg ma spory.

EDIT: trucizny używa średnio 1/4 magów.
_________________
Wszyscy rodzą się po to, aby umrzeć i dołączyć do mojej armii nieumarłych.
Nowa wersja mh! Działa na BN na 1.12
 
 
     
Melćma 
Pro Ownager


Wiek: 16
Dołączył: 16 Wrz 2006
Skąd: 16
Wysłany: 2008-04-14, 13:31   

Trang Oul napisał/a:

P.S. To jest moja pierwsza strategia, więc proszę o wyrozumiałość ;) .

to nie jest twoja pierwsza strategia ;s, widziałem chyba twojego psna ~~

rozumiem, że offensywą tutaj są mage skelety + merc + wybuch zwłok + aura od golema i merca?
Prędkość zabijania na pewno nie najlepsza ;s
Jeśli już masz conva, lower resist to czemu nie iść by w psn nove? To b. dobry atak, który i tak masz już wsparty aurą np.

wtedy:
20 nova, 20 psn explosion, 20 mages, 20 skele mastery, reszta po 1 i w sztyleta do 14 pkt.
Imo z 6k+ dmg powinno być, jak nie więcej.

Anyway, jeśli chodzi o samą strategie to jest poprawna. Poprawna na 6/6.

e, 1 błąd - nie wypisałeś socketów ~~
_________________
Free Maphack 1.11b
Moje pro takty
 
 
     
haxite 
Redaktor Imperium
i r0BooL ZaYcA



Wiek: 98
Dołączył: 07 Wrz 2007
Skąd: z choinki
Wysłany: 2008-04-14, 14:14   

podoba mi się ten necromanta, gz nawet dobrego pomysłu :D

Cytat:
e, 1 błąd - nie wypisałeś socketów ~~

jak zwykle znajdziesz coś xD
ja bym chodził w secie tranga i jego bym dziurawił tęczami psn :p
i jeżeli psn to jako broń imo DW 2/2 musi być :p

interesuje mnie czy ten nec ma resy 50+ na piekle, bo jakoś nie doczytałem :p
strategia naprawdę fajna^^ ale 5/6 za małą wpadkę, która melćmuch wywąchał :C sockety i co do nich dajesz :p
_________________
Rolson napisał/a:
1. Ludzie szukajcie, to nie jest takie trudne ~~
2. Lepiej zalozyc temat na forum niz poszukac...

Boty i hacki u mnie w profilu^^
 
     
Hunhell 
Makśi Kink


Wiek: 15
Dołączył: 12 Sty 2008
Skąd: Tomaszów Lub.
Wysłany: 2008-04-14, 15:21   

Fajnie, że jakaś nowość, choc wydaje mi się, że on tylko 4fun, bo nie wierze by był jakiś zamocny :?

Popraw sobie bo raz napisałeś
Trang Oul napisał/a:
- szkielet, gliniany golem, krwawy, ognisty, mistrzostwo golemów, przywołanie odporności - 1
, a potem
Trang Oul napisał/a:
- ognisty golem - 20
.

A co do merca to przecież jak używasz klątwy zmniejszenie odporności, to nie możesz w tym samym czasie uzywać wysysania życia i jestem pewny, że merc będzie kiepał jak cholera bez itemków z ll :?

7/10 strategia spoko, ale nie napisałeś końcowych statystyk, resów, socketów i progów(jak juz pisać strategie to full wypas :P )
_________________
A Muminki się cieszą
 
 
     
Trang Oul 
Władca Mroku


Wiek: 17
Dołączył: 17 Sie 2005
Skąd: Steadwick
Wysłany: 2008-04-14, 16:38   

Melćma napisał/a:
Trang Oul napisał/a:

P.S. To jest moja pierwsza strategia, więc proszę o wyrozumiałość ;) .

to nie jest twoja pierwsza strategia ;s, widziałem chyba twojego psna ~~


Nie, to nie ten Trang :D . Zajrzyj do naszych profili.

Melćma napisał/a:
Jeśli już masz conva, lower resist to czemu nie iść by w psn nove?

Conv nie obniża psn resa. IMO zwykły nec na novę byłby lepszy.

Cytat:
Fajnie, że jakaś nowość, choc wydaje mi się, że on tylko 4fun, bo nie wierze by był jakiś zamocny :?


Testowałem go, nasza armia (merc, 13 szkieletów, golem i parę ożywieńców) rozwaliła Dia w 30 sekund.

Poprawiłem parę błędów, dodałem resy, progi oraz sockety.
_________________
Wszyscy rodzą się po to, aby umrzeć i dołączyć do mojej armii nieumarłych.
Nowa wersja mh! Działa na BN na 1.12
 
 
     
Trang-Oul 

Dołączył: 29 Kwi 2006
Wysłany: 2008-04-17, 16:45   

omg nie mylcie mnie z nim ....

// Po co spamujesz? CZARNA LISTA // - Rolson
_________________
PSN Nec by Trang-Oul
STARGATE REALM najlepszy prywatny serwer w polsce
Ostatnio zmieniony przez Rolson 2008-04-17, 17:53, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Dravius 
Wakacje User


Wiek: 13
Dołączył: 10 Sty 2008
Skąd: Zatoka Spammerów
Wysłany: 2008-04-19, 18:25   

+ treść
+/- czytelnośc
+ bo Cię lubie
- kilka braków
8/10
_________________
Bot Melcia od czarnej roboty.


 
 
     
jan.g 

Dołączył: 20 Kwi 2008
Wysłany: 2008-04-20, 19:48   

Elementalista bo ma magów? Żal imo. Strategia dobra, ale tytuł mnie załamał.
 
     
Trang Oul 
Władca Mroku


Wiek: 17
Dołączył: 17 Sie 2005
Skąd: Steadwick
Wysłany: 2008-04-20, 21:12   

Elementalista, bo walczy za pomocą żywiołów (elementów). To jest chyba oczywiste.

Dravius napisał/a:
+ bo Cię lubie

Jaka szkoda, już myślałem, że wszyscy mają mnie dość :P .
_________________
Wszyscy rodzą się po to, aby umrzeć i dołączyć do mojej armii nieumarłych.
Nowa wersja mh! Działa na BN na 1.12
 
 
     
WALOrd 
Zielony...


Wiek: 97
Dołączył: 06 Maj 2008
Wysłany: 2008-06-22, 15:11   

Trang Oul napisał/a:
1. Staty
Str - pod najcięższy item, uwzględniając premie z itemów, torch 20/xx mile widziany
Dex - nic, summony będą stanowić naszą tarczę
Vita - wszystko pozostałe
Ene - nic, będziemy mieć dość many


oki 2 pkt odemnie

Trang Oul napisał/a:
2. Skille
Ten nekromanta przyzywa szkielety magów oraz ognistego golema. Skupimy się również na obniżeniu odporności. Dzięki lower resist i aurze z Infi coś takiego, jak immune praktycznie nie istnieje.

Klątwy:
- zwiększenie obrażeń, osłabienie, groza, żelazna dziewica, wyssanie życia, zniedołężnienie - 1 na dojście
- zmniejszenie odporności - 10- 15. Dlaczego tylko tyle? Na 20 lvlu klątwa obniża res o 62%. Z itemami da to ok. 34 lvl i - 66% res. Skupimy się na 26 lvlu i - 65% res.

Summony:
- mistrzostwo szkieletów - 20
- szkielet, gliniany golem, krwawy, żelazny, mistrzostwo golemów, przywołanie odporności - 1
- szkielet mag - 20 - tabelka z dmg magów. Dmg może nie jest ogromne, ale szkieletów jest kilkanaście, do tego dochodzi golem oraz lower resist+conv.
- ognisty golem - 20
- ożywienie - 1. 1 lvl = 1 summon. Niestety, ożywieńcy, w przeciwieństwie do szkieletów, nie teleportują się, jeżeli odejdziemy zbyt daleko, a po prostu znikają. Jeżeli nosimy Eni, możemy robić tele, aby tego uniknąć. Mimo tego 1 starczy, reszta będzie z itemów. Staramy się ożywiać potwory używające zaklęć żywiołów, ale czasami jakiś silny wojownik też się przyda (jako tarcza :D ).

Trucizny i kości
- zęby, zbroja z kości - 1
- ściana, więzienie z kości - 1-?, używamy do odgradzania potworów od magów
- wybuch zwłok - 1-?
Pozostałe punkty dajemy w synergie do zbroi, mistrzostwo golemów, pozostałe golemy, wybuch zwłok - według uznania.


dobrze rozdane.3 pkt

Trang Oul napisał/a:
Hełm:
- Trang
- Czako
- gosu rare cirlet/tiara - dla tych, którzy mają za mało miejsca w skrytce, bo jest wypchana istami :P

Zbroja:
- Trang
- Eni

Broń:
- HotO
- Leoric
- Carin shard

Tarcza:
- Trang
- Homunkulus
- pomiot mrocznej mocy +3 summon
- kościogień +3 nec

Socketować runą Cham, jeżeli nie nosimy ravena, w przeciwnym razie Jah, Ber albo Um, jeżeli brakuje nam resów. Mogą również być klejnoty fhr albo runy zwiększające max res.

Rękawice:
- Trang

Buty:
- Szpikoczłap

Pas:
- Trang
- Arach

Amulet:
- Mara
- rare/crafted +2 nec, str, life, res itp.

Ringi:
- raven
- soj
- ognikowiec

Do tego torch, anni i skillery, jeżeli nas stać.

4. Merc - pikinier z aurą Defiance
- obowiązkowo Infi - kolejne obniżenie resa potworów
- Dream w hełmie
- Dragon w zbroi

Jeżeli merc często pada, zmieniamy hełm na taki z ll, np. andy albo gazę.

5. Jak grać?
Na początku idziemy na zimną równinę, z pomocą merca i golema zbieramy magów. Pamiętajmy o rzucaniu lower resist. Jeżeli mamy dużo magów np. ognia, a w pobliżu są potwory niewrażliwe na ogień, przywołujemy nowe szkielety. Wydaje mi się, że jedyny potwór, jakiego na pewno nie ruszymy, to balrog z Pieca Bólu - imm na wszystkie żywioły i magię. Dlatego nie będziemy tam zaglądać :) .



Tez dobrze 3 pkt


Trang Oul napisał/a:
6. Resy, progi
Resy:
HotO +35 (średnio ofc)
Mara +25
Trang +80 (set+itemy, na niektóre żywioły, np. psn będzie więcej)
Torch +15
Anni +15
hell -70
Σ +100 ≈ +75


nieźle.3 pkt

Ogólnie nowatorskie,niepowiem.Zastrzeżeń niemoge mieć,bo niegrałem nigdy niczym podobnym.2+3+3+3=11

11/10 to moja ocenka czyli bravo
_________________
Acc:Walord
Witcher game player!!
~100~200~300~400~500 (...)
 
     
Cossi 
Cossowo


Wiek: 17
Dołączył: 06 Cze 2008
Skąd: Ostrzeszów
Wysłany: 2008-06-23, 12:14   

Nooo niezle zaraz sobie takiego necra zedytuje i zobacze jak sie gra... ale na oko powinno byc nice ;) ) 9/10
 
 
     
Tryton 
Aka Wojtuś^^


Wiek: 16
Dołączył: 04 Cze 2008
Skąd: Polska
Wysłany: 2008-06-23, 13:22   

Po zedytowaniU stwierdzaM,że ten nec to żal...nieradzi sobie na PvM wogóle,na hellu jest tragicznie, a na koszu ledwo ciągnie.Walka z bossami to KATYń!
 
     
Cossi 
Cossowo


Wiek: 17
Dołączył: 06 Cze 2008
Skąd: Ostrzeszów
Wysłany: 2008-06-23, 18:43   

moze nei umeisz grac?? mi sie gra wprost "przyjemnie" :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum należy do serwisu Imperium Diablo