Wysłany: 2008-04-14, 12:19 Necro elementalista pvm by Trang Oul
Z pewnością wiele osób po przeczytaniu tytułu pomyślało „Elementalista? Eee, pewnie kolejny psn nec…” Otóż nie, choć trucizny również będziemy używać.
1. Staty
Str - pod najcięższy item, uwzględniając premie z itemów, torch 20/xx mile widziany
Dex - nic, summony będą stanowić naszą tarczę
Vita - wszystko pozostałe
Ene - nic, będziemy mieć dość many
2. Skille
Ten nekromanta przyzywa szkielety magów oraz ognistego golema. Skupimy się również na obniżeniu odporności. Dzięki lower resist i aurze z Infi coś takiego, jak immune praktycznie nie istnieje.
Klątwy:
- zwiększenie obrażeń, osłabienie, groza, żelazna dziewica, wyssanie życia, zniedołężnienie - 1 na dojście
- zmniejszenie odporności - 10- 15. Dlaczego tylko tyle? Na 20 lvlu klątwa obniża res o 62%. Z itemami da to ok. 34 lvl i - 66% res. Skupimy się na 26 lvlu i - 65% res.
Summony:
- mistrzostwo szkieletów - 20
- szkielet, gliniany golem, krwawy, żelazny, mistrzostwo golemów, przywołanie odporności - 1
- szkielet mag - 20 - tabelka z dmg magów. Dmg może nie jest ogromne, ale szkieletów jest kilkanaście, do tego dochodzi golem oraz lower resist+conv.
- ognisty golem - 20
- ożywienie - 1. 1 lvl = 1 summon. Niestety, ożywieńcy, w przeciwieństwie do szkieletów, nie teleportują się, jeżeli odejdziemy zbyt daleko, a po prostu znikają. Jeżeli nosimy Eni, możemy robić tele, aby tego uniknąć. Mimo tego 1 starczy, reszta będzie z itemów. Staramy się ożywiać potwory używające zaklęć żywiołów, ale czasami jakiś silny wojownik też się przyda (jako tarcza ).
Trucizny i kości
- zęby, zbroja z kości - 1
- ściana, więzienie z kości - 1-?, używamy do odgradzania potworów od magów
- wybuch zwłok - 1-?
Pozostałe punkty dajemy w synergie do zbroi, mistrzostwo golemów, pozostałe golemy, wybuch zwłok - według uznania.
3. Itemy
Tu mamy kilka możliwości. Możemy nosić Tranga albo unikaty i rw. Mając Tranga, możemy wspomóc nasze szkielety zaklęciami ognia. Jeżeli jednak nie chcemy z nich korzystać, a zmniejszony cast rate nam przeszkadza, decydujemy się na rw i unikaty. Wszystko zależy od naszych funduszów.
Hełm:
- Trang
- Czako
- gosu rare cirlet/tiara - dla tych, którzy mają za mało miejsca w skrytce, bo jest wypchana istami
Zbroja:
- Trang
- Eni
Broń:
- HotO
- Leoric
- Carin shard
Tarcza:
- Trang
- Homunkulus
- pomiot mrocznej mocy +3 summon
- kościogień +3 nec
Socketować runą Cham, jeżeli nie nosimy ravena, w przeciwnym razie Jah, Ber albo Um, jeżeli brakuje nam resów. Mogą również być klejnoty fhr albo runy zwiększające max res.
Rękawice:
- Trang
Buty:
- Szpikoczłap
Pas:
- Trang
- Arach
Amulet:
- Mara
- rare/crafted +2 nec, str, life, res itp.
Ringi:
- raven
- soj
- ognikowiec
Do tego torch, anni i skillery, jeżeli nas stać.
4. Merc - pikinier z aurą Defiance
- obowiązkowo Infi - kolejne obniżenie resa potworów
- Dream w hełmie
- Dragon w zbroi
Jeżeli merc często pada, zmieniamy hełm na taki z ll, np. andy albo gazę.
5. Jak grać?
Na początku idziemy na zimną równinę, z pomocą merca i golema zbieramy magów. Pamiętajmy o rzucaniu lower resist. Jeżeli mamy dużo magów np. ognia, a w pobliżu są potwory niewrażliwe na ogień, przywołujemy nowe szkielety. Wydaje mi się, że jedyny potwór, jakiego na pewno nie ruszymy, to balrog z Pieca Bólu - imm na wszystkie żywioły i magię. Dlatego nie będziemy tam zaglądać .
6. Resy, progi
Resy:
HotO +35 (średnio ofc)
Mara +25
Trang +80 (set+itemy, na niektóre żywioły, np. psn będzie więcej)
Torch +15
Anni +15
hell -70
Σ +100 ≈ +75
Fcr (tym razem bez Tranga, bo obniża):
HotO +40
rękawice Tranga +20
Σ +60 = próg 11 klatek
Tyle nam wystarczy. Nie rzucamy co chwilę zaklęć, summony za nas walczą. Jeżeli jednak ktoś chce więcej:
pomiot mrocznej mocy +30
amu +15-20
circlet +20
Osiągniemy ostatni próg 9 klatek, choć i tak się nam nie przyda.
Fhr:
hełm Tranga +25
Tu mamy mało, ale i tak nie walczymy w zwarciu. Możemy osiągnąć wyższy próg 39, dokładając taliki.
P.S. To jest moja pierwsza strategia, więc proszę o wyrozumiałość .
Wiek: 26 Dołączył: 15 Mar 2007 Skąd: z przed kompa
Wysłany: 2008-04-14, 12:35
hmm...? nie powiem: ciekawa alternatywa summonera
ładnie i zwięźle opisana, itemsetup OK, choc ja bym wolał chyba w Trangu NIE chodzić
generalnie ok, ale:
Trang Oul napisał/a:
4. Merc - pikinier z aurą Defiance
- obowiązkowo Infi - kolejne obniżenie resa potworów
- Dream w hełmie
- Dragon w zbroi
wiadomka, że arm+hełm daje aury, ale ja bym wolał chyba jakaś eth ande/gaze/cota założyć...ll i merc "sam zyje"
no i małe sprostowanie:
Trang Oul napisał/a:
Wszystko zależy od naszych funduszów.
chyba funduszy
zastanawia mnie jeszcze efektywność magów na hellu/szybkość ubijania itp...poprostu czy se radzą?
mimo to 5/6 imo
EDIT:
Trang Oul napisał/a:
Do ratowania merca może służyć life tap
no jest to jakies wyjście, nie powiem
EDIT 2:
Trang Oul napisał/a:
Eee, pewnie kolejny psn nec…” Otóż nie, choć trucizny również będziemy używać.
Do ratowania merca może służyć life tap. EDIT: poprawione
Testowałem postać jedynie na singlu. Magowie sobie radzą, choć, jak to bywa w przypadku summonera, trwa to niemiłosiernie długo. Wybuch zwłok bardzo pomaga, bo 50% obrażeń pochodzi od ognia, a i zasięg ma spory.
P.S. To jest moja pierwsza strategia, więc proszę o wyrozumiałość .
to nie jest twoja pierwsza strategia ;s, widziałem chyba twojego psna ~~
rozumiem, że offensywą tutaj są mage skelety + merc + wybuch zwłok + aura od golema i merca?
Prędkość zabijania na pewno nie najlepsza ;s
Jeśli już masz conva, lower resist to czemu nie iść by w psn nove? To b. dobry atak, który i tak masz już wsparty aurą np.
wtedy:
20 nova, 20 psn explosion, 20 mages, 20 skele mastery, reszta po 1 i w sztyleta do 14 pkt.
Imo z 6k+ dmg powinno być, jak nie więcej.
Anyway, jeśli chodzi o samą strategie to jest poprawna. Poprawna na 6/6.
podoba mi się ten necromanta, gz nawet dobrego pomysłu
Cytat:
e, 1 błąd - nie wypisałeś socketów ~~
jak zwykle znajdziesz coś xD
ja bym chodził w secie tranga i jego bym dziurawił tęczami psn
i jeżeli psn to jako broń imo DW 2/2 musi być
interesuje mnie czy ten nec ma resy 50+ na piekle, bo jakoś nie doczytałem
strategia naprawdę fajna^^ ale 5/6 za małą wpadkę, która melćmuch wywąchał :C sockety i co do nich dajesz
_________________
Rolson napisał/a:
1. Ludzie szukajcie, to nie jest takie trudne ~~
2. Lepiej zalozyc temat na forum niz poszukac...
A co do merca to przecież jak używasz klątwy zmniejszenie odporności, to nie możesz w tym samym czasie uzywać wysysania życia i jestem pewny, że merc będzie kiepał jak cholera bez itemków z ll
7/10 strategia spoko, ale nie napisałeś końcowych statystyk, resów, socketów i progów(jak juz pisać strategie to full wypas )
1. Staty
Str - pod najcięższy item, uwzględniając premie z itemów, torch 20/xx mile widziany
Dex - nic, summony będą stanowić naszą tarczę
Vita - wszystko pozostałe
Ene - nic, będziemy mieć dość many
oki 2 pkt odemnie
Trang Oul napisał/a:
2. Skille
Ten nekromanta przyzywa szkielety magów oraz ognistego golema. Skupimy się również na obniżeniu odporności. Dzięki lower resist i aurze z Infi coś takiego, jak immune praktycznie nie istnieje.
Klątwy:
- zwiększenie obrażeń, osłabienie, groza, żelazna dziewica, wyssanie życia, zniedołężnienie - 1 na dojście
- zmniejszenie odporności - 10- 15. Dlaczego tylko tyle? Na 20 lvlu klątwa obniża res o 62%. Z itemami da to ok. 34 lvl i - 66% res. Skupimy się na 26 lvlu i - 65% res.
Summony:
- mistrzostwo szkieletów - 20
- szkielet, gliniany golem, krwawy, żelazny, mistrzostwo golemów, przywołanie odporności - 1
- szkielet mag - 20 - tabelka z dmg magów. Dmg może nie jest ogromne, ale szkieletów jest kilkanaście, do tego dochodzi golem oraz lower resist+conv.
- ognisty golem - 20
- ożywienie - 1. 1 lvl = 1 summon. Niestety, ożywieńcy, w przeciwieństwie do szkieletów, nie teleportują się, jeżeli odejdziemy zbyt daleko, a po prostu znikają. Jeżeli nosimy Eni, możemy robić tele, aby tego uniknąć. Mimo tego 1 starczy, reszta będzie z itemów. Staramy się ożywiać potwory używające zaklęć żywiołów, ale czasami jakiś silny wojownik też się przyda (jako tarcza ).
Trucizny i kości
- zęby, zbroja z kości - 1
- ściana, więzienie z kości - 1-?, używamy do odgradzania potworów od magów
- wybuch zwłok - 1-?
Pozostałe punkty dajemy w synergie do zbroi, mistrzostwo golemów, pozostałe golemy, wybuch zwłok - według uznania.
dobrze rozdane.3 pkt
Trang Oul napisał/a:
Hełm:
- Trang
- Czako
- gosu rare cirlet/tiara - dla tych, którzy mają za mało miejsca w skrytce, bo jest wypchana istami
Zbroja:
- Trang
- Eni
Broń:
- HotO
- Leoric
- Carin shard
Tarcza:
- Trang
- Homunkulus
- pomiot mrocznej mocy +3 summon
- kościogień +3 nec
Socketować runą Cham, jeżeli nie nosimy ravena, w przeciwnym razie Jah, Ber albo Um, jeżeli brakuje nam resów. Mogą również być klejnoty fhr albo runy zwiększające max res.
Rękawice:
- Trang
Buty:
- Szpikoczłap
Pas:
- Trang
- Arach
Amulet:
- Mara
- rare/crafted +2 nec, str, life, res itp.
Ringi:
- raven
- soj
- ognikowiec
Do tego torch, anni i skillery, jeżeli nas stać.
4. Merc - pikinier z aurą Defiance
- obowiązkowo Infi - kolejne obniżenie resa potworów
- Dream w hełmie
- Dragon w zbroi
Jeżeli merc często pada, zmieniamy hełm na taki z ll, np. andy albo gazę.
5. Jak grać?
Na początku idziemy na zimną równinę, z pomocą merca i golema zbieramy magów. Pamiętajmy o rzucaniu lower resist. Jeżeli mamy dużo magów np. ognia, a w pobliżu są potwory niewrażliwe na ogień, przywołujemy nowe szkielety. Wydaje mi się, że jedyny potwór, jakiego na pewno nie ruszymy, to balrog z Pieca Bólu - imm na wszystkie żywioły i magię. Dlatego nie będziemy tam zaglądać .
Tez dobrze 3 pkt
Trang Oul napisał/a:
6. Resy, progi
Resy:
HotO +35 (średnio ofc)
Mara +25
Trang +80 (set+itemy, na niektóre żywioły, np. psn będzie więcej)
Torch +15
Anni +15
hell -70
Σ +100 ≈ +75
nieźle.3 pkt
Ogólnie nowatorskie,niepowiem.Zastrzeżeń niemoge mieć,bo niegrałem nigdy niczym podobnym.2+3+3+3=11
11/10 to moja ocenka czyli bravo
_________________ Acc:Walord Witcher game player!! ~100~200~300~400~500 (...)
Po zedytowaniU stwierdzaM,że ten nec to żal...nieradzi sobie na PvM wogóle,na hellu jest tragicznie, a na koszu ledwo ciągnie.Walka z bossami to KATYń!
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum