..:: Forum Imperium Diablo ::..
Oficjalne Forum Dyskusyjne Serwisu Imperium Diablo

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Necro summon Trang set PvM

Jak oceniasz tą strategię?
6
53%
 53%  [ 21 ]
5
25%
 25%  [ 10 ]
4
12%
 12%  [ 5 ]
3
0%
 0%  [ 0 ]
2
0%
 0%  [ 0 ]
1
7%
 7%  [ 3 ]
Głosowań: 39
Wszystkich Głosów: 39

Autor Wiadomość
Mizak 
SBS Założyciel


Wiek: 27
Dołączył: 13 Maj 2007
Skąd: Kraków
Wysłany: 2008-04-09, 09:01   Necro summon Trang set PvM

1.Wstęp
2.Staty
3.Skille
4.Items
5.Merc
6.Zakończenie



1.Wstęp

Witam Was. Ta taktyka powstała w związku z często powtarzającymi się pytaniami- „Czym warto grać na singlu?”, „Jaka postać jest tania a daje sobie rade na BN? ”. Ten nekromanta był jedną z moich pierwszych postaci na tym ladderze (zaraz po soso blizz a równolegle z amką). Do teraz sprawia mi wiele radości a jego koszt był niski a kosi cs-y, Baala, Travi (najczęściej tam nim chodzę). Na Travi wyleciały mi min: gul, vex, ohm, więc postać już z samych tych run postać zwróciła mi się z nawiązką. Zastrzegam, że nie będzie to taki standardowy build na summona, zrobiłem parę modyfikacji, ale wyszły in plus. Zaczynamy.

2.Staty:

a-Siła: Tutaj wszystko zależy od tego czy mamy anni i torcha. Jeżeli nie posiadamy to bazowo pod najcięższy item. U nas są to szpikoczłapy, wymagające 116 siły.

b-Dex: Null, czyste zero. Nie potrzebujemy dexa w ogóle. Nie dając nic w zręczność mam jej 80, czyli aż nadmiar.

c-Vita: Reszta

d-Mana: Tak samo jak z dexem, czyli nic. Co prawda nasza główna broń czyli ożywieńcy zużywają jej sporo, ale porządnego kopa dostaniemy z setu tranga.


3.Skille:

a: Drzewko trucizn i kości

Tutaj idą dokładnie trzy punkty. Zbroja z kości (zawsze to jakaś obrona)- z przedmiotami będzie na 11 levelu, zęby i wybuch zwłok.

b: Klatwy

Siedem punktów pakujemy tutaj, a mianowicie w zwiększenie obrażeń (zawsze rzucamy tą klątwę, kiedy nasze szkieleciki walczą) i 6 punktów na dojście do zmniejszenia odporności co ułatwi "robotę" naszym magom.


c:Przywołania

Oczywiście tu pozostałe punkty, a więc:

Ożywienie szkieletu- Max. Maksujemy na początku, jest to podstawa naszego buildu.

Mistrzostwo we władaniu szkieletami- Tak samo max. Daje naszym szkieletom większą przeżywalność.

Przywołania maga szkieletu- Max. Mają w sobie to coś. Po za tym są bardzo przydatne, gdy monster ustawi się w takim miejscu, gdzie nasze szkielety nie będą go mogły dosięgnąć.

Ożywienie- Max. To ożywieńcy będą najwięcej kosić. Musimy dać tyle punktów bo nie mamy gozu stuffu a koszą równo. Bez nich wygladalibyśmy krucho.

Gliniany golem- Dajemy 1 punkt . Nie ma sensu maxować, gdyż na przykład u mnie na 15 levelu (od przedmiotów) spokojnie sobie żyje i żyje.

Żelazny golem i krwawy golem po punkciku na dojście do ożywienia

Mistrzostwo we władaniu golemami- 1 punkt a resztę zrobią przedmioty.

Przywołanie odporności- 1 punkt.

Rozdaliśmy 97 punktów, reszta w krwawego golema (zwiększy żywotność naszego gliniaka- synergia).


4.Itemy:


a-Hełm: Jako, że jest to nekromanta oparty na secie Trangoula to musimy mu dać hełm właśnie z tego zestawu. Z samego hełmu dostajemy już 150 do many (do naszych ożywieńców) a dodatkowo z ważniejszych dodatków 25 fhr i uzupełnianie życia.


b-Klata: Też Trangoul. Co daje? 2 summon (miód), 40 psn res, 40 frw. Nice prawda?

c-Bronie: Ramię Króla Leorica. Daje nam: +2 do Ożywienia Maga-Szkieletu),+3 do Mistrzowstwa we Władaniu Szkieletami, +3 do Ożywienie Szkieletu ,+2 do Przywołań ( to tylko te ważniejsze staty), może być też Odłamek z Kręgu lub nawet Kościgrób (2 skille, kop do many i dodatkowo 10 siły).

d-Tarcza: Trangoulowska, a jak? Z ważniejszych dla nas współczynników ma kop do siły i resy.

e-Pas: Oczywiście, że Trangoulowski. Kop do życia, kop do many i cbf.

f-Buty: Najlepiej byłoby zaopatrzyć się w Szpikoczłapy, ale jeżeli przerastają one nasze możliwości to proponuje albo Aldurki (frw i life) albo Tkacze Jedwabiu (mana).

g-Rękawice: Też oczywiście Trangoul. Dają cold resa i 2 do klątw (czyli praktycznie zwiększają czas trwania ampa).

h-Biżuteria: Z pierścieniami sprawa jest prosta. Najlepszym wyjściem byłyby dwa SoJ-e. No ale to koszt dość wielki. Jeżeli biedujemy to rare rings z dodatkiem many, resów, life.
Najlepszym amuletem byłby +3 summon, no ale z braku laku można założyć np. Etlisza ( plus do skilli) czy Saracena (kop mana, życie, resy).

Podsumowując: Praktycznie za grosze mamy postać, która daje sobie wszędzie radę, ma full resy i bawi. Imo super sprawa na sama początek.

5.Merc:

Tu będzie niespodzianka. Nie bierzemy merca z 2 aktu z mocą, tylko ze śmiałością. Dzięki niemu nasze szkielety i ożywieńcy przetrzymają wszystko. Z własnego doświadczenia wiem, że jak ginął merc to jest ciężko. Prawda, że idzie to trochę wolniej, ale powtarzam jeszcze raz. My nie mamy gozu stuffu i bazujemy na ożywiencach i ich przeżywalności.

Ekwipunek:

Gaza (najlepiej eth), Duriel (tak samo jak gaza) i Zapłata żniwiarza- sprawdza się najlepiej.
W grę wchodzi też jako broń dla merca słowo runiczne Olśnienie (aura medytacja), które już całkowicie odegna nam problemy z maną.

6.Plecak
,

Zakładam, że nie mamy torcha ani anni, więc plecak napychamy: najlepiej skillerkami + summon ( czyste kosztują koło pula), sc z resami (np. 20 life, light res 7), gc mana (np. 55 mana).

7.Jak grać?

Na samym początku udajemy się wraz z mercem (ktoś musi zabić pierwszego monstera) i golemem na zimną równinę, tam zbieramy naszych wojaków a potem udajemy się tam gdzie chcemy (np. Travi).

Sposób walki: Nie ma filozofii, na samym początku rzucamy zwiększenie obrażen, potem jedziemy wybuchem zwłok, zostawiając sobie parę zwłok na ożywionych i tak cały czas.

8. Zakończenie

Taki nekromanta radzi sobie świetnie na hellu. Przy odpowiedniej grze jest praktycznie nieśmiertelny. Oczywiście nie mamy co się nim wybierać na duele, ale na PvM daje sobię radę. A sam wygląd wampirka i możliwość porzucania sobie meteorkami daje sporą frajdę. Tak o to tanio zbudowaliśmy sobie solidną postać. Życzę przyjemnej gry tym charem.
_________________
Poradnik Rewolucjonisty

The ShitBox Spamzordons- ZAŁOŻYCIEL

Nikt Haxa nie zapraszał
Ostatnio zmieniony przez Mizak 2008-04-10, 08:47, w całości zmieniany 4 razy  
 
 
     
Tomek25 
Moderator
Dostać +6 bezcenne!



Wiek: 26
Dołączył: 15 Mar 2007
Skąd: z przed kompa
Wysłany: 2008-04-09, 09:26   

Taktyka spoko, TANIA!!, przejrzyście opisana, stuff standardowy, ale:

Mizak napisał/a:
a: Drzewko trucizn i kości

Tutaj idą dokładnie trzy punkty. Zbroja z kości (zawsze to jakaś obrona)- z przedmiotami będzie na 11 levelu, zęby i wybuch zwłok.

k.

Mizak napisał/a:
b: Klatwy

Dokładnie jeden punkcik a już dokładniej to w zwiększenie obrażeń (zawsze rzucamy tą klątwę, kiedy nasze szkieleciki walczą).

skoro wydaliśmy 89 pkts to imo warto dojechac te kilka do zmniejszenia odpornosci i "(ro)zwolnienia" ;)

Mizak napisał/a:
Rozdaliśmy 89 punktów, reszta w gliniaka.

a nie lepiej w krwawego? zwieksza hp gliniaka...

Mizak napisał/a:
Ożywienie- Max. To ożywieńcy będą najwięcej kosić. Musimy ich wymaxować bo nie mamy gozu stuffu a koszą równo. Bez nich wygladalibyśmy krucho.


tu można ciut mniej dać na rzecz krwawego + klatw j/w

Mizak napisał/a:
5.Merc:


Biuld ma być tani, wiec rezygnujemy z aur (moc / conc z "Pride'a" itp.) ale moze lepiej dac mu w łape insi?? stwory jednak troche tej many żrą...

podoba mi sie -> sam kiedys grałem summonem, zarówno takim tanim, jak i "na wypasie"

5+/6 :P
_________________

________________________

Zanim zapytasz -> Poszukaj!
________________________
 
 
     
Mizak 
SBS Założyciel


Wiek: 27
Dołączył: 13 Maj 2007
Skąd: Kraków
Wysłany: 2008-04-09, 09:36   

Tomek25 napisał/a:
skoro wydaliśmy 89 pkts to imo warto dojechac te kilka do zmniejszenia odpornosci i "(ro)zwolnienia" ;)


Y. Można dać. Szczerze mówiąc to zastanawiałem się nad tym, ale nie wiem czemu nie napisałem :p Poprawiam

Tomek25 napisał/a:

Mizak napisał/a:
Ożywienie- Max. To ożywieńcy będą najwięcej kosić. Musimy ich wymaxować bo nie mamy gozu stuffu a koszą równo. Bez nich wygladalibyśmy krucho.


tu można ciut mniej dać na rzecz krwawego + klatw j/w


W sumie racja z ozywionymi. Wystarczyłoby te 15 punktów. Co do krwawego to gliniak i tak przeżywa wszystko a służy głównie do spowalniania bossów. Z klątwami masz rację ofc.
_________________
Poradnik Rewolucjonisty

The ShitBox Spamzordons- ZAŁOŻYCIEL

Nikt Haxa nie zapraszał
 
 
     
dimi1205 


Wiek: 69
Dołączył: 17 Gru 2007
Skąd: z owsianki
Wysłany: 2008-04-09, 17:02   

Leoric poważnym wydatkiem? Wolne żarty. :P Można dostać za pgmy lub nawet za darmo. Fajne. 5/6 Gram takim, nawet z cieńszym sprzętem, bo bez skillerów i daję radę na piekle. Myślę, że ktoś, kto jest w stanie "napchać" ekwipunek talizmanami, będzie i w stanie kupić sobie jakiegoś torcha i anniego.
_________________

 
 
     
eatfood 

Dołączył: 22 Lis 2006
Wysłany: 2008-04-09, 18:13   

Mizak napisał/a:
5.Merc:

Tu będzie niespodzianka.


^^
ogólnie k
_________________
re
 
     
Kalisz 
ToiToi User


Wiek: 16
Dołączył: 30 Cze 2006
Skąd: nie wiem
Wysłany: 2008-04-09, 18:35   

no czy taka niespodzianka z tym mercem... mój też miał śmiałość :p ogólnie fajna takta ;)

mógłbyś też cuś napisać jakie stworki do wskrzeszania byś polecał :P bo czasami to pomaga xD ale imo to zbędny duperel :p

nikt raczej nie powinien miec problem ze skompletowaniem ekwipunku ;) może te soje ale dobrze ze dałeś częsci zamienne :p

9/10
_________________

 
 
     
DeadMan 
Szpresie zi doicz?:C


Wiek: 16
Dołączył: 20 Sty 2008
Skąd: Z psychiatryka :F
Wysłany: 2008-04-09, 18:46   

Bardzo dobra strata, nie ma się właściwie do czego przyczepić.

Bardzo ekonomiczna dla ludzi którzy chcą grać dla przyjemności i nie mają zbyt dużo czasu na mefienie etc.

Wszystko k ale zamiast soji można dać bk3 są dużo tańsze a dodadzą troche life.
Można oczywiście wrzucić również jakies miłe rare ringi ale to opisałeś.

Brakuje mi również odrobiny osiągów tego neca, ile life/many etc wyciagą etc.

5/6
_________________
Acc:Master[IB]
 
 
     
Moria 
mYm Ownage [#w]


Wiek: 14
Dołączyła: 15 Wrz 2007
Skąd: Koszęcin k
Wysłany: 2008-04-09, 18:48   

dobra taktyka, imo jak ktoś chce zacząć a blizzka wydaje mu się mało odpowiednią (patrz travi) i nudną postacią taki summoner jest w sam raz. Btw torch byle jaki można imo za phree dostać xd. 10/10
_________________


 
 
     
albercik27 
Naczelny entomolog


Wiek: 18
Dołączył: 04 Gru 2007
Skąd: te owady
Wysłany: 2008-04-09, 20:15   

Mi się podoba. Mały koszt, frajda a po za tym postać może bez problemu chodzić na piekle. 6/6

BTW: zawsze się musi trafić jakiś idiota co w ankiecie da 1.
_________________
Powiedz "Nie" natrętnym owadom.
 
 
     
Jack 
...

Dołączył: 20 Maj 2006
Skąd: z tamtąd
Wysłany: 2008-04-09, 21:40   

Miałem dokładnie takiego na starym ladderze, fajna sprawa, radzie sobie na calym hellu (nawet z diablo jest latwo). Polecam ta strategie, gdyby nie to ze zbieram na hammera to zrobilbym sobie takiego summonera :P
 
 
     
PvM 
PvM Majsters


Wiek: 16
Dołączył: 08 Lut 2008
Skąd: WMG
Wysłany: 2008-04-09, 22:07   

Można by zapakować (w sumie najlepiej wymaxować) wybuch zwłok (kosztem magów którzy i tak robią mało) ma wtedy big zasięg i kosimy równo. Ogólnie fajnie, nec w trangu wygląda zajebiście :D
_________________
...P E A C E...
 
 
     
Mizak 
SBS Założyciel


Wiek: 27
Dołączył: 13 Maj 2007
Skąd: Kraków
Wysłany: 2008-04-10, 08:52   

Kalisz napisał/a:
no czy taka niespodzianka z tym mercem... mój też miał śmiałość :p ogólnie fajna takta


Zdecydowana większość używa merca z mocą, więc dla niektórych merc ze śmiałością może być problematyczny.

DeadMan napisał/a:
Wszystko k ale zamiast soji można dać bk3 są dużo tańsze a dodadzą troche life.


Tak, ale wtedy obowiązkowo insight. W naszej sytuacji mana>life.

albercik27 napisał/a:
BTW: zawsze się musi trafić jakiś idiota co w ankiecie da 1.


Nic na to nie poradzisz. Takich się olewa.
_________________
Poradnik Rewolucjonisty

The ShitBox Spamzordons- ZAŁOŻYCIEL

Nikt Haxa nie zapraszał
 
 
     
Domen 
Necro PvP Player


Dołączył: 03 Kwi 2007
Skąd: Krwawe Wrzosowisko
Wysłany: 2008-04-10, 22:55   

Hmm, a nie lepiej zamiast resztę punktów ładować w krwawego golema, to władować je w Wybuch Zwłok?

Zawsze lepiej jest mieć większy zasięg wybuchu - wtedy szybciej pójdzie gra.

Daję 5+ / 10 - coś mi się wydaje że ciężko będzie takim neciem wyciągnąć max. resy, a wtedy:

Cytat:

Taki nekromanta radzi sobie świetnie na hellu. Przy odpowiedniej grze jest praktycznie nieśmiertelny.


Nie będzie wcale taki nieśmiertelny ;) .
_________________

 
     
pvp333 
Gordito


Wiek: 21
Dołączył: 11 Lut 2007
Skąd: Wawa
Wysłany: 2008-04-11, 00:14   

Krótko i zwięźle będzie, nie mam dzisiaj siły się rozpisywać;) 5.5/6 (hehe, w skali studenckiej to max jest;p)
_________________
W (*$@ [tzn. baaardzo dużo] % graczy uważa że grafika (kiepska/zajefajna) ma w grach znaczenie, jeżeli jesteś tym 0.001 % który ma to w dupie, bo dla niego liczy się grywalność, to naklej to sobie na lodówce.

howgh!
 
 
     
Melćma 
.m. >,..,< .m.


Wiek: 18
Dołączył: 16 Wrz 2006
Skąd: 16
Wysłany: 2008-04-11, 01:59   

Czemu merc ma mieć defa zamiast mocy?
Szkielety i tak mają ultra crapny def/att, a moc dodaje wystarczająco dużo dmg. Pozatym "rozkręcanie się" z summonami idzie łatwiej jak merc ma moc.
Full trang? No niech będzie, w końcu teraz to pgs ;s
Lepiej zainwestować w wybuch zwłok zamiast golema.
A sockety?

Poprawiaj! ;V
_________________
Zbiór taktyk najlepszych w swojej kategorii.

 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum należy do serwisu Imperium Diablo