..:: Forum Imperium Diablo ::..
Oficjalne Forum Dyskusyjne Serwisu Imperium Diablo

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Tani barb thrower PvM v2

Jak oceniasz ten build?
Zachęciłeś mnie, chyba sobie zrobie takiego
68%
 68%  [ 34 ]
Ciekawy build zastanowię się nad takim
22%
 22%  [ 11 ]
Nic nowego, taka sobie postać
6%
 6%  [ 3 ]
Słabiutko, nie postarałeś się
2%
 2%  [ 1 ]
Totalny crap, barb ma walczyć w zwarciu
2%
 2%  [ 1 ]
Głosowań: 50
Wszystkich Głosów: 50

Autor Wiadomość
Mizak 
SBS Założyciel


Wiek: 27
Dołączył: 13 Maj 2007
Skąd: Kraków
Wysłany: 2008-03-18, 10:47   Tani barb thrower PvM v2

1.Wstęp
2.Staty
3.Skille
4.Items
5.Merc
6.Zakończenie


1.Wstęp

Tak, tak. Będzie to barb rzucający. Jest to postać, bardzo skuteczna, bardzo dobra w walce a przy okazji tania i sprawiająca wiele radości. Jeżeli drogi graczu masz dużo crapu na mułach, nie chcesz się go pozbywać, znudziło ci się mf-owanie, cs-owanie to to jest właśnie postać dla ciebie. Dużym plusem tej postaci jest to, że mamy gdzieś wszystkie imunny, nawet fizyków. Jedynymi minusami tej postaci są to, że musimy często odświeżać topory oraz to że nie można w nich zrobić gniazd. Jeżeli komuś znudziły się czarki i hammery to polecam tą postać. Jest to moja druga wersja tego buildu, gdyż przy pierwszym narobiłem trochę błędów, no ale cóż- tutaj jest już chyba wszystko ok ;) Zaczynamy.

Po namyśle zdecydowałem się edytować tą taktykę o propozycje buildu dla prawdziwych kozaków. Barb z tym lepszym itemsetupem osiąga 15 k dmg i max resy na hellu i idzie jak przecinak, jest nie do zatrzymania.

2.Staty:

a-Siła: 110 (pisze tutaj wartości bez itemów). Ale musimy się postarać by przy 32 levelu mieć 90 siły. Wtedy ubieramy cokolwiek dające nam 20 do siły (na przykład hełm z dwoma ametystami) a póżniej pas, rękawice i buty z IK. Wtedy ściagamy ten item i wszystko leży. Oczywiście należy potem dobić te 20 punktów by nie spotkała nas niemiła niespodzianka jak nam się zdarzy polec.

Opcja dla "kozaków" - siła około 50, czyli wystarczy tylko dodać 20 punktów ;)

b-Dex: 180. Z itemami będzie około 250, co jest wystarczająco. Dojdzie nam jeszcze ar z angelic combo, ravena i z ik więc nie będzie problemów z trafianiem.

Opcja dla "kozaków"- pakujemy tu 250 punkcików, co da w sumie około 400 punktów hehe. Piękna sprawa.

c-Vita: Reszta

d-Mana: nic. Nasz główny atak zabiera nam 2 punkty many. Z miksturkami nie będzie tu żadnego problemu.



3.Skille:


a-Okrzyki: skowyt 1, okrzyk (to co zostanie), bo max (potrzebujemy dużo życia). Można dać jeszcze jeden punkt w dowodzenie (+1 skills).

Ogółem mamy tu 23 punkty.

b-Zdolności bojowe: mistrzostwo w rzucaniu (max), wrodzone odporności (5)- daje nam to 40% resy co nam w zupełności wystarczy , skóra z żelaza (1)- na dojście. Dodatkowo dajemy jeszcze po 1 punkciku w zwiększenie wytrzymałości i zwiększenie szybkości.

Rozdaliśmy tutaj 28 punktów.

c-Zdolności: podwójny rzut (max)- maksujemy pierwsze, podwójne uderzenie (max)- synergia, odrzucanie (1) na dojście. Mamy tutaj w sumie 41 punktów.

Liczymy: 23, 41 i 28 daje w sumie 92 punkty, reszta w okrzyk by zwiększyć przeżywalność naszego merca.


4.Itemy:


a-Hełm: Only arreat. Nie ma dla nas lepszego hełmu: ll, skille, fhr, premia do ar, dex, siła no i resy. Nie ma dyskusji. Jeżeli biedujemy to tanim wyjściem jest korona złodziei albo gaza. Pierwsza ma ll , dexa i life i ogólnie jest w miarę tania (pgs). Stracimy wprawdzie na tym dmg, ale od biedy się nada. Gaza natomiast kusi dr-em i double lechem. Te hełmy jednak tylko kiedy naprawdę jest już bieda.

Opcja dla "kozaków"- arreat socked 40/15

b-Klata: Najlepszym rozwiązaniem jest hart, ale my mamy być tani więc są trzy alternatywy albo viper albo shaft albo i duriel. Ja bym się jednak bardziej skłaniał w stronę shafta gdyż needujemy dr (nie mamy tarczy). Jeżeli mamy mało resów i nie mamy ravena to warto ubrać duriela (cbf) i nosić go dopóki nie zorganizujemy sobie ravenka ;)

Opcja dla "kozaków"- hart

c-Bronie: Tutaj Blizzard nie był zbyt twórczy. Mamy do wyboru praktycznie dwie bronie, albo rozczłonkowiec albo laserator. Logika podpowiada, że najlepiej dwa rozczłonkowce (mamy wtedy z głowy fizyków) ale spójrzmy na leseratora ( trafienie zmusza podwora do ucieczki- 50%, szansa na otwarcie rany- 33%), widzimy że praktycznie co drugi rzut powoduje odwrót monsterów (to działa), dzięki temu nn odrzutu. Tak więc laserator i rozczłonkowiec to nie jest złe wyjście.

Opcja dla "kozaków"- rozczłonkowiec i laserator

d-Pas: IK. Tak . To na tym mini zestawie bazujemy, dzięki niemu oszczędzamy sporo na sile (możemy więcej dać w żywotność). Ten mini zestaw daje nam oprócz tego dużo defa, 25% ias, 25% fhr, 2 do zdolności bojowych. Jest tani a dobry. Wiadomo, że można się pokusić na przykład o dungo, craft gloves i wt. Ale efekt wtedy nie jest dużo lepszy a cena wzrasta ogromnie.

Opcja dla "kozaków"- verdungo

e-Buty: IK, osobno dają nam kop do życia, dodatek do AR i 40 frw. No nieźle.

Opcja dla "kozaków"- wodołazy.


f-Rękawice: IK ofc. Dają nam kop do siły i dexa. Dex=dmg.

Opcja dla "kozaków"- craft, ważne- 20 ias, res, life, ll i dex.

g-Biżuteria: Tutaj nie mamy innego wyboru niż angelic combo i raven. Dają nam wszystko czego chcemy: ar, dex i cbf. Można jeszcze co prawda pobawić się z kotem, ravenem i bk. Jeżeli ktoś chce to niech wydaje tyle, nam starczy ac i raven.

Opcja dla "Kozaków"- 2x raven i kot

5.Merc:

Merc jest u nas podstawą. To on bierze na klatę wszystkie pociski wroga, pozwalając nam walczyć na odległość. U merca najważniejsza jest więc żywotność, nie dmg. Do wyboru mamy praktycznie dwóch najemników (obydwaj z 2 aktu). Pierwszy z nich z aurą błogosławiona celność a drugi z aurą moc (koszmar). Lepszy będzie dla nas jednak ten drugi bo ar mamy już wystarczające. Tak jak powiedziałem wcześniej nie idziemy na dmg a na dr, więc ubieramy mu:

Głowa: gaza shaeled (najlepsza byłaby eth, ale niekoniecznie)- mamy tutaj i dr i ll co naszemu mercowi pozwala dłużej przetrwać.

Zbroja: Shaft. Nn Harta. Tak samo jak gaze socketujemy shaelem. Mamy tutaj dr i dodatek do życia. Drugim wyjściem jest odwaga arkanina i wtedy socketować możemy ją perf rubined.

Broń: Wybieramy Zapłatę żniwiarza. Dlaczego? Boski wręcz ll plus klątwa "zniedołężnienie", super sprawa. Oczywiście, możemy jeszcze zrobić dumę, ale tak jak wcześniej koszt wzrasta niemiłosiernie a korzyści znacznie mniej.

6.Plecak

Przydałby się na pewno jakiś ani i torch. Jeżeli nas nie stać to możemy z nich zrezygnować i wtedy musimy zaopatrzyć się w taliki dające resy przede wszystkim. Jeżeli nas stać chociażby na low anni i low torcha to sytuacja nasza staje się dużo lepsza, gdyż możemy zrezygnować z punktów rozdanych w siłę i dać je w dexa celem zwiększenia dmg. Pasuje zaopatrzyć się w skillerki combat masteries, sc 3 max 2 dex i sc 15 life 4 res.


7.Zakończenie:

Napiszę tu jeszcze o ustawieniu klawiszy: f1- podwójny rzut (nasz główny atak- lpm), f2- bo (ppm), f3 - zwykły rzut (dzięki temu kontrolujemy ilość toporów), f4- okrzyk, f5- tp. Mam nadzieję, że po tej taktyce ktoś spróbuje zabawy z tym barbem. Daje on sobie radę na piekle z łatwością a jego koszt nie jest duży. Nie jest on co prawda tak efektowny jak czarka czy hammer , ale równie co oni efektywny a przy tym dużoooooo tańszy. Nie rozpisałem się tu za bardzo bo starałem się napisać ta strategie w sposób zwięzły. Nie chciałem rozwlekać na siłę by nie zniechęcić niektórych nielubiących czytać.

Dodam tu jeszcze jak wygląda "biedniejszy" barb na 90 levelu-
dmg( bez mocy od merca)- 6,5 k
resy- 67,75,45, 30.

Kozak barb- 10 k bez mocy, 13 k z aurą, resy max.

Co jeszcze mogę dodać, żeby go zareklamować? Na przykład to, że od 70 levelu (odkąd wziąłem rozczłonkowca) spokojnie i bez żadnych problemów robiłem cs na hellu. Tutaj właśnie ujawnia się nam jeszcze jeden mały minus, a mianowicie, że do 70 levelu jest mała bieda z bronią, no ale później jest to wszystko nagrodzone.

Thrower.rar
Pobierz Plik ściągnięto 1331 raz(y) 32,79 KB

_________________
Poradnik Rewolucjonisty

The ShitBox Spamzordons- ZAŁOŻYCIEL

Nikt Haxa nie zapraszał
Ostatnio zmieniony przez Mizak 2008-03-19, 12:17, w całości zmieniany 8 razy  
 
 
     
haxite 
Redaktor Imperium
i r0BooL ZaYcA



Wiek: 98
Dołączył: 07 Wrz 2007
Skąd: z choinki
Wysłany: 2008-03-18, 11:15   

bardzo dobra strategia ale starsza wersja tez mi się podobała, mimo to zasłużona max ocenka^^
_________________
Rolson napisał/a:
1. Ludzie szukajcie, to nie jest takie trudne ~~
2. Lepiej zalozyc temat na forum niz poszukac...

Boty i hacki u mnie w profilu^^
 
     
Tomek25 
Moderator
Dostać +6 bezcenne!



Wiek: 26
Dołączył: 15 Mar 2007
Skąd: z przed kompa
Wysłany: 2008-03-18, 12:05   

krótko/zwięźle/na temat + przejrzyście ;)
poprzedniej chyba nie widziałem, ale dam te 6/6...a co mi tam :mrgreen:
_________________

________________________

Zanim zapytasz -> Poszukaj!
________________________
 
 
     
Ziomuśśśś 
Przywódca gildii DP
TSBS Member


Wiek: 17
Dołączył: 01 Kwi 2007
Skąd: Rumia
Wysłany: 2008-03-18, 16:44   

Mizak napisał/a:
Ogółem mamy tu 21 punktów.

a mi sie wydaje że więcej = 20bo, 1skowyt, 1okrzyk, i warto jeszcze dodać 1 w dowodzenie - zawsze to te 1 do all sk się przyda, czyli 24pkts
//E: nom, 23, miałem napisać 23, ale że 3 jest obok 4 na klawiaturze więc...

Dopisz jeszcze że Reapers posiada bardzo przydatną klątwę na PvM, która może nawet immuna zdjac ;D

Poza tym nie mam zastrzeżeń, czytałem też v1 i też mi się podobała. 10-/10
_________________

Ostatnio zmieniony przez Ziomuśśśś 2008-03-18, 23:09, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
     
Kalisz 
ToiToi User


Wiek: 16
Dołączył: 30 Cze 2006
Skąd: nie wiem
Wysłany: 2008-03-18, 16:54   

lubie bardzo Twoje strategie :p
zawierasz dużo info w małym tekście, krótko zwięźle i na temat ;) i czytelnie co najważniejsze i przyjemnie się czyta ;) to samo znalazłem tutaj :p

Cytat:
poprzedniej chyba nie widziałem, ale dam te 6/6...:


ja dam 10/10 :p
_________________

 
 
     
David-one 
Ezplebs


Wiek: 14
Dołączył: 29 Maj 2007
Wysłany: 2008-03-18, 21:40   

Niezbyt estetycznie mi sie podoba, najpierw najwieksza boldowana czcionka potem juz normalna, imo troche zmniejsz ja bo za duza sie wydaje.
Cytat:
Hełm
k
Cytat:
Klata
zaden viper, najlepszy jest duriel. Male wymagania, resy, wolny sox, cbf, life, dobry def, mozna upnanc. Mozna tez dac Dym ale to Duriel jest na 1 miejscu.
Cytat:
Merc
na co insight? Dmg ma tylko w miare znosne, ale Reapers>insi. Reaper ma ll, wolny sox i co najwazniejsze klatwe.
_________________
 
 
     
Mizak 
SBS Założyciel


Wiek: 27
Dołączył: 13 Maj 2007
Skąd: Kraków
Wysłany: 2008-03-18, 22:42   

David-one napisał/a:
Klata-zaden viper, najlepszy jest duriel. Male wymagania, resy, wolny sox, cbf, life, dobry def, mozna upnanc. Mozna tez dac Dym ale to Duriel jest na 1 miejscu....Merc na co insight? Dmg ma tylko w miare znosne, ale Reapers>insi. Reaper ma ll, wolny sox i co najwazniejsze klatwe.


1. Duriel lepszy od vipera, ale czy od shafta? Cbf nn bo mamy ravena, resy też mamy na dobrym poziomie. Imo shaft lepszy od duriela.

2. Przecież napisałem, że Reapers lepszy. Nie rozumiem w ogóle tej uwagi.

Ziomuśśśś napisał/a:
a mi sie wydaje że więcej = 20bo, 1skowyt, 1okrzyk, i warto jeszcze dodać 1 w dowodzenie - zawsze to te 1 do all sk się przyda, czyli 24pkts


Błąd, ale nie 24, tylko 23. 1 skowyt, 1 okrzyk, 20 bo i 1 w dowodzenie. Oczywiście mój błąd- poprawiam.
_________________
Poradnik Rewolucjonisty

The ShitBox Spamzordons- ZAŁOŻYCIEL

Nikt Haxa nie zapraszał
 
 
     
David-one 
Ezplebs


Wiek: 14
Dołączył: 29 Maj 2007
Wysłany: 2008-03-18, 22:58   

Ale po co insight wogole w propozycjach? Juz lepszy Tomb Reaver, chodzi mi o to ze insi to zly wybow dla tego barba, ale w propozycjach podales ta bron.
_________________
 
 
     
Mizak 
SBS Założyciel


Wiek: 27
Dołączył: 13 Maj 2007
Skąd: Kraków
Wysłany: 2008-03-19, 12:00   

Ok. Nie ma mowy o Insight, zostaje najlepszy Reapers i basta. Edytowałem tą taktykę o opcję dla "kozaków". Teraz się męczę z dodaniem save, ale postaram się zamieścić.

Edit: Save zamieszczony.
_________________
Poradnik Rewolucjonisty

The ShitBox Spamzordons- ZAŁOŻYCIEL

Nikt Haxa nie zapraszał
 
 
     
Linubi 
np


Wiek: 16
Dołączył: 20 Paź 2007
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2008-03-19, 14:50   

Witam cię Mizaku.

Takta gosu ;) . Nie długo ściągnę Save'a i go przetestuję i dam edita jak się grało :P .
Praktycznie nie ma takich barbów (albo spotyka się je bardzo rzadko). Może nie długo wymyślisz taktę na throwera PvP (czego oczywiście życzę ;) ). Ocenka ofc MAX
_________________
Potrzebujesz pomocy w UT? Pisz!
 
 
     
David-one 
Ezplebs


Wiek: 14
Dołączył: 29 Maj 2007
Wysłany: 2008-03-19, 19:30   

Teraz mi sie podoba, dalem ci 6 :>
_________________
 
 
     
marvillas 
ProTaxiDriver


Wiek: 19
Dołączył: 15 Sty 2008
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2008-03-21, 10:48   

Takta b.dobra, tylko 1 uwaga: po co taka wielka czcionka? nie lepiej byłoby zrobić to kolorowe i TROSZKĘ większe?

Jeszcze mam pytanie czy póki nie zdobęde rozczłonkowca i laseratora to czy skalpownik się nadaje?


SKALPOWNIK/The Scalper
Franciska/Francisca

Obrażenia przy Rzucie: (45-54) - (82-99) (śr. 63.5-76.5)
Obrażenia Jednorącz: (27-33) - (55-66) (śr. 41-49.5)
Wymagany Poziom: 57
Wymagana Siła: 25
Wymagana Zręczność: 80
Szybkość Ataku: 10
Maksymalna Ilość: 130
+150-200% Zwiększone Obrażenia
33% Szansa Otwarcia Rany
+4 Punktów Many za Każdego zabitego Przeciwnika
+200-450 Zwiększona Szybkość Ataku
25% do Skuteczności Ataku
4-6% życia wykradzione podczas trafienia
Odnawia Zasoby (1 na 3 sekundy)
Patch 1.10 i późniejsze
_________________

 
 
     
Mizak 
SBS Założyciel


Wiek: 27
Dołączył: 13 Maj 2007
Skąd: Kraków
Wysłany: 2008-03-21, 11:41   

Jakoś nie lubię "kolorowych" taktyk. Co do wielkości trzcionki to taki już mam styl. Rozdziały i podrozdziały odznaczam właśnie w ten sposób. Skalpownik jest dobry więc oczywiście, że go używaj, ale ze zdobyciem rozczłonkowca i laseratora nie powinno być problemu. Kupisz za pgs-y i a dmg wzrośnie ogromnie i zdecydowanie ułatwi grę.
_________________
Poradnik Rewolucjonisty

The ShitBox Spamzordons- ZAŁOŻYCIEL

Nikt Haxa nie zapraszał
 
 
     
Dravius 
Przywódca klanu PvMM
P.S.E Member


Wiek: 13
Dołączył: 10 Sty 2008
Skąd: Zatoka Spammerów
Wysłany: 2008-03-21, 22:46   

Nie no szacu mizak. Dyszka
Big + treść
big + czytelnośc
big + za plik do ściągnięcia :mrgreen:
_________________


 
 
     
Melćma 
.m. >,..,< .m.


Wiek: 16
Dołączył: 16 Wrz 2006
Skąd: 16
Wysłany: 2008-03-21, 23:07   

Mizak napisał/a:
b-Dex: 180. Z itemami będzie około 250, co jest wystarczająco. Dojdzie nam jeszcze ar z angelic combo, ravena i z ik więc nie będzie problemów z trafianiem.
dex pod ar? eem, z angelic będziesz miał wystarczająco, a jak ci mało to odpal se encha z limba ~~
Mizak napisał/a:
b-Klata:
lionheart > rest imo
Mizak napisał/a:
Głowa: gaza shaeled (najlepsza byłaby eth, ale niekoniecznie)- mamy tutaj i dr i ll co naszemu mercowi pozwala dłużej przetrwać.
a resy i cbf skąd weźmiesz? tutaj kira shaeled

to all ;s
_________________
Zbiór taktyk najlepszych w swojej kategorii.

 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum należy do serwisu Imperium Diablo