Wysłany: 2008-03-06, 01:22 Bone Nec PvP, TvT, Pcl, 1.12b by Melćma
Necro PvP Pcl 1.11b
0. Spis treści
1. Wstęp
2. Statystyki
3. Umiejętności
4. Przedmioty
5. Tricki
6. Opisy walk
1. Wstęp
Witam w moim kolejnym buildzie, tym razem na moją ulubioną postać. Już od dłuższego czasu ulepszałem swojego neca, szkoliłem się i uczyłem się nowych tricków. Dziś mogę zebrać tą wiedzę w jedną kupę i przekazać coś polskiej scenie neców. Kiedyś dużo wzorowałem się na takcie by Psycho, niektóre informacje zawarte tam wykorzystuję do dziś, lecz ta strategia będzie opierała się na moich własnych doświadczeniach.
Siła - 0, siła będzie z itemów
Zręczność - Pod blok ze stormshieldem elded, jeśli ktoś się nie boi meele charów i polega na teamie, oraz dobrze wykorzystuję bone armor, można sobie odpuścić blok i wyciągnąć ok 40-50% bloku bez inwestowania. Osobiście nie dałem nic w dex i dociągam do 41% bloku.
Żywotność - Cala reszta
Energia - Nic, będziemy mieć ok 1000 many z samych itemów.
3. Umiejętności
Wymienie te, które mogą nas interesować.
Przywołania
Gliniany Golem - Najlepszy golem dla nas, duży przyrost life i jeszcze spowalnia, niestety, przez to spowolnienie jest zbanowany na pcl, więc nas nie interesuje.
Żelazny Golem - Dozwolony, interesujący ze względu na odbicie obrażeń, co można wykorzystać przeciwko postaciom meele. Ciekawostką jest, że przybiera właściwości przedmiotów, można by zrobić z jakiegoś ciekawego przedmiotu, gdyby tak szybko nie ginął.
Ognisty Golem - Najciekawszy golem, gdy ginie, zadaje obrażenia od ognia, absorbuje ogień, co utrudnia życie fbką. W dodatku aura Św. Ogień, czasem może dobić jak ktoś ma mało life/ucieka.
Ożywienie - Mięso do sztucznego tłoku, jako, że na walki pcl są prowadzone na normie, summony będą padać bo jednym hicie. Warto używać vs fohs, ama itd.
Summony te istnieją nawet, gdy zdejmiemy item, który daje nam lvle do tych skilli. Golemy możemy w walce przyzywać, a Ożywieńców wyłącznie przed walką.
Nie inwestujemy tutaj żadnego punkta, skille te możemy otrzymać z itemów, np na switchu.
Trucizny i kości
Zęby - Pierwszy z trzech ofensywnych skilli. Wysyła krótkodystansową falę, o dość małych obrażeniach, ale ciężko to uniknąć. Używamy, gdy:
-Przeciwnik ma mało życia, by go szybko dobić.
-Wrogi pal na nasz szarżuje - robimy mu stunna, tzn zatrzymujemy i przerywamy charge laga.
-vs. soski, które ciężko upolować.
Inwestujemy tutaj 20 pkt.
Włócznia z kości - Drugi ofensywny skill, pokaźne dmg i dość szybko leci. Zastosowania:
-Gdy zabraknie nam many na duchy, a trzeba czymś uderzyć.
-Gdy przeciwnik próbuje się do nas zbliżyć, np dru ele który robi tele na łeb, walimy tym, by pierwsi zrobić stuna, tzn, jeśli trafimy pierwsi przeciwnika, to kolejnych włóczni raczej nie uniknie.
-Żeby szybko rozwalić bone prisona/walla wrogiego neca.
-Gdy wróg krąży wokół nas, np soso z tele, rzucamy włócznie tam, gdzie przewidujemy, że przeciwnik się znajdzie.
Oczywiście 20 pkt.
Duch z kości - Ostatni i najważniejszy ofensywny skill. Powolny pocisk, który śledzi wroga. Ma bardzo duży zasięg. Główną zaletą bs`ów są ibsy (invisible bone spirits). Są to zwykłe bsy, ale puszczane tak, by przeciwnik nas nie widział na mapie, co za tym idzie, my jego. Posyłamy serię w stronę, gdzie prawdopodobnie znajduje się przeciwnik. Należy pamiętać, że bsy nie mają nieograniczonego zasięgu. Maksymalny zasięg to 3.5 ekranu.
20 pkt.
Zbroja z kości - Defensywny spell, chroni nas przed fizycznymi atakami. Pamiętamy o recastowaniu przed każdym duelem z amą/barbem/palem itd. Dlaczego nie inwestujemy tutaj? Otóż 1 pkt w ten skill, da nam 10 pkt absorbcji więcej, a w bonewall/prison, o 15 pkt więcej, więc się nie opłaca.
1 pkt, na dojście.
Ściana z kości - Ciekawy skill, służy do ostrzegania nas przed niewidzialnymi pociskami, stawiamy także, gdy gramy vs foh, bo jego pociski mogą trafić w ścianę, zamiast w nas.
Inwestujemy pozostałe pkt. Na NvN zabronione.
Więzienie z kości - Łapię wroga w pułapkę i musi ją rozwalić żeby wyjść. Niestety na normie pada na 1 hita, ale jest ciekawy trick związany z tym skillem. Więcej info później.
20 pkt. "Nec nie może używać Więzienia z Kości (Bone Prison, BP) vs melee dru/smiter/hammer"
Klątwy
Zwiększenie obrażeń - Zmniejsza odporność na ciosy wroga, czyli w rzeczywistości zwiększa dmg. Dla nas nieprzydatne, ale jeśli mamy w teamie ame/barba/coś meele to rzucamy to na wrogów, by zwiększyć efektywność naszego teamu.
Możemy zainwestować 1 pkt, gdyż nie wymaga nic na dojście.
Żelazna dziewica - Odbija fizyczne obrażenia zadane w walce wręcz we wrogów. Bardzo mocny curse, ze względu na fakt, że wrogowie atakując sami siebie wykańczają. Powinien być zabroniony na pcl, ale zasady nic o tym nie wspominają.
Jeśli ktoś zamierza używać - 1 pkt.
Zmniejszenie odporności - Zmniejsza odporności nawet o 65%, bardzo przydatne, gdy mamy w drużynie magów, zwłaszcza blizzke i foha. Do tego duży zasięg, więc nie będzie problemu z trafianiem.
Można dać 1 pkt i reszta na dojście, lub korzystać ze switcha i zaoszczędzić kilka pkts.
Podsumowując
1.
20 teeth
20 bone spirit
20 bone spear
20 bone prison
20 bone wall
1 bone armor
1 amplify dmg
reszta w klątwy
2.
20 teeth
20 bone spirit
20 bone spear
20 bone prison
reszta bone wall
1 bone armor
1 amplify dmg
1 lower resists
1 iron maiden
4 pkt na dojście
4. Przedmioty
Hełm:
Shako jah`ed - skill, gozu mana, gozu life, dr. Używamy "na co dzień"
Shako lo`ed - Trochę life mniej ale za to max light res! Używamy koniecznie vs fohs, trapsins i light soso. Jak nas nie stać na circle.
Circle 20 fcr 2 pb 2 sox + life/mana/light res. Socketujemy Lo+Lo.
Circle 3 pb 2 sox 100 life, socketować Lo+Lo. Jak nas stać, to używamy tego, by mocno podenerwować fohów.
Circle 2 nec/pb, 20 Fcr, 30 frw, 60 life, 90 mana, 2 sox - musi mieć 3 pierwsze staty + 1 z wymienionych, by nadgonić shako. Socketujemy:
Jah+Jah
Jah+Ber, żeby mieć max dr i frw vs meele chars.
Zbroja:
Tylko jeden wybór... Enigma!
Life, str, dr, frw, def, skill! Najlepsza opcja.
Robimy w mage plate (dobry def, niskie wymagania) lub w jakieś cięższej zbroi typu dusk, wire, jeśli mamy amu z dobrym str.
Tarcza:
Spirit w Monarszy - fcr, skill, fhr, vita, mana, resy! Genialna tarcza dla magów, czyli dla nas też. Niestety 156 str req, ale wyciągniemy.
Stormshield Eld`ed - 35 dr, całkiem niezły blok, troche resów - to jest to! Używamy vs amkom, barbom, smitom itd.
Homunkulus z perf Topazem - 80 light res, 40 all res, mana reg, ene, skill, blok - podbijamy resa vs fohs i jeszcze ma fajne mody. Upgrade`ujemy.
White/Gray necromancers head, ze skillem +x fire golem +x iron golem +x lower resists +x ożywienie - dowolne trzy, robimy w tym runeword Splendor (eth+lum). Trzymamy na switchu, do podbicia lvlu bo i do darmowych skilli.
Broń:
Wizzy - ~200 many, 75 all res, 15% max mana, 50 fcr, wolny sox, gdyby tylko skill był... Anyway the best broń dla neca, kupa many i gozu fcr, o resy też nie musimy się dzięki temu martwić, socketujemy:
-Lum`em albo jevelem 20 mana/20 life dla many na NvN i vs innym casterom
-Jevelem 10-30 light res 20 life vs fohs - ileść resa jest ważna, by nie przekroczyć 200 light resa (zasady).
-Jevelem 30 cold res 20 life vs blizz
Hoto - 3 sk, 40 fcr, 15% max mana, res, rl - jak schodzimy na niższy próg fcr i potrzeba bloku
Cta - wiadomo, na switch dla bo.
Gałąź samobójcy - 1 skill i łącznie 60 life (20 z jevela/io) więcej od wizziego, fcr to samo, troche resów. Po co to? Używamy, mamy pala w teamie, który supportuje (medi = mana), wtedy nie potrzebujemy tyle many z wizziego i można się pokusić o inne mody. Socketujemy runką Io dla life lub jevelem 20 life/20 mana.
Rękawice:
Magefisty - 20 fcr, 25% mana reg, na pierwszym miejscu, upgrade`ujemy.
Z setu Tranga - 20 fcr, 30 cold res, 2 do klątw - 2 zastosowania:
-vs soso blizz (cold res)
-jak gramy w teamie i mamy ze sobą pala (poświęcamy mana reg, na rzecz skilla do klątw)
Frostburny - Jak nie potrzebujemy fcr, a kop do many się przyda.
Buty:
Z setu Aldura - 40 frw! 50 life - gozu buty, brak statów, ale za to podbijają nasz marny frw. Nosimy "na co dzień"
Sandstormy - 15 str, 15 vita, 20 fhr, 20 frw. Trochę wolniejsze od tych wyżej, używamy, gdy:
-Nie mamy fajnego amu ze str i ciężko spirita unieść
-Jak nie mamy craft belta i fhr nas boli.
-jak potrzeba fhr
Waterwalki - 20 frw, 65 life, 15 dex - Większy life, dex tylko jak pod blok robimy, mało frw, tak więc używamy, jak potrzeba bloku.
Craft buty maga - 10% mana reg, 5% max mana, 60 mana, 30 frw + fhr/resy/inne fajne staty - idealne na NvN, frw w miarę i gozu mana do spamowania ibsami. Niestety, takie sporo kosztują.
Pas:
Craft belt maga - 24 fhr, str, 5-10 fcr, life, res, mana reg - to nas interesuję, fhr nigdy nie zabraknie, str pod spirita, fcr trochę, mana reg i life jako miłe dodatki. Imo ten belt>Arach
Osobiście posiadam: 24 fhr, 8 fcr, 4% mana reg, 43 life, 16 mana, 9 str.
Siatka Arachnidów - 20 fcr, 1 sk, max mana, standardowy belt, większe fcr i skill, ale wolę crafta.
Amu:
Craft 2 Pb/Nec, 15+ fcr, str, mana, mana reg + inne ciekawe mody - idealny, osobiście posiadam taki:
2 Pb, 17 fcr 22 str, 17 mana, 10% mana reg
Kalejdoskop mary - w ostateczności, ale nie dla nas, progu nie wyciągniemy, staty też marne, resy i tak będziemy mieli
Ringi:
Soj + Soj - jak nie potrzebujemy ani bloku, ani absów, ani fcr (np NvN).
Soj + Raven - Standard na TvT, oraz, gdy ktoś zamraża (np. wind dru, ama).
Raven + Raven - vs blizz
Raven + Wisp - vs foh
Soj + Wisp - vs foh/light soso/trapsin
Soj + Dwarf - vs soso fb/dru fire
rare/craft 10 fcr, 120 mana + Raven - Pod blok
Bk + Raven - vs smit/jak potrzebujemy life, a many nie.
Zamiast soja można używać rare/craft ringa 10 fcr 100+ mana - 1 skill mniej, 10 fcr więcej, mana ta sama.
Plecak:
Torch 20/xx
Anni 20/xx
1x Pb Skiller 12 fhr
8x Skiller life/frw - jak kto woli
10x sc 20 life 17 mana
Dobór Switcha
1. Cta + Lidless/Splendor - Podstawa, na TvT, na 1vs1 zabronione.
2. Regeneracja życia - Monarcha 4 sox, socketujemy trzema dolami i miecz 6 sox, socketujemy jevelami 4 rl. Łacznie 52 rl. Wariant ten jest kwestią sporną, czy rl ze switcha liczy się jako ogólny rl, czy nie. Na oficjalnych turniejach raczej będzie banned, ale na mniejszych turniejach/klanówkach może zostanie dopuszczone.
3. Dmg - Robimy rw "Biel" w różdżce 3 bs + shield Darkforce Spawn (+3 sk) i osiągamy łącznie +9 do bsa - o 7 lvli więcej niż z wizzym i spiritem. Dobre na TvT, gdzie wszyscy latają na bo i dmg ma większe znaczenie. Oba przedmioty dadzą łącznie 50 fcr, wiec można pokusić się o próg 125 na switchu - ale trzeba mieć circle z fcr. Darkforce`a najlepiej socketować ethem (15% mana reg)
Coś dla uboższych
Hełm - Shako z shaelem.
Zbroja - rw "Skradanie" w napierśniku.
Rękawice - Magefisty.
Broń - Wizzy z lumem.
Tarcza - Lidless z lumem.
Pas - z setu Tranga.
Buty - Sandstormy.
Amu - Mara/Magiczny +3 pb +life.
Ringi - rare/craft 10 fcr, str, mana + raven.
Fcr: 125%, fhr 65%, mana nice, trochę life, resy są, cbf jest, skill w miare jest, frw tragiczne, ale daje radę.
5. Tricki
Fala - puszczasz 2 bsy przesuwając myszką w pionie (góra-dół/dół-góra), doganiasz bsa, puszczasz następnego trochę niżej, doganiasz, puszczasz itd. Przykłady:
mała fala
chaotyczna fala, łatwo zmylić przeciwnika
Technika ta jest niezwykle skuteczna, gdy przeciwnik ucieka wzdłuż zagrody, po prostu nie ma jak się przed tym uchronić.
Bone prison - Mój ulubiony sposób ubijania. Jeśli widzimy się z przeciwnikiem i walczy on na odległość, staramy się grać normalnie, puszczamy kilka bsów, włóczni, odbiegamy, cośtam coś, gdy będzie z 1/2 many, zaczynamy uciekać, przeciwnik pomyśli, że nam się mana skończyła, albo straciliśmy pewność, zaczyna nas gonić, puszczamy po 1 bsie i nadal uciekamy. Gdy już widzimy, że usilnie nas goni, zawracamy, puszczamy bone prisona + bonespirit + bonespirit + bone prison + bone spirit (tyle powino wystarczyć już, ale...) + bone prison + bone spirit, i tak na zmiane, aż padnie. Technika jak dotąd przyniosła im 100% skuteczności, szczególnie vs trapsin, ama, nec, pal i windru jak mu many zabraknie.
tutaj była technika - 2 bs > bone prison > 2 bs, potem wystarczyło dobić zębami
tak samo, 2 bs (jeszcze nie dolecialy) > boneprison (właśnie assa go rozwaliła)...
tutaj kontynuacja, tuż po tym, jak bsy trafiły, postawiłem boneprisona, jeden bs i po assie.
NvN - Wymiana ibsów
Wpisujemy komendę /fps, jeśli nic ci się nie wyświetla, zrób test grafiki i wybierz 2 opcje (jeśli taka jest) lub odpal d2 w oknie. W lewym górnym rogu powinny wyświetlić się informacje i pingi, fpsie i innych pierdołach. Jeśli fps gwałtownie spada i rośnie, to znaczy, że przeciwnik rzuca czary (ibsy). Najłatwiej zauważyć to na słabszych kompach, gdzie fps sięga granic 30-40 i się na tym wartościach zatrzymuje, nie to co na lepszych kompach, gdzie fps w wartościach 300 i sobie skacze o 20-30 pkt.
Wchodzimy w opcje graficzne, ustawiamy gammę na środku, a kontrast jak najbardziej w prawo. Wtedy będziemy lepiej widzieć lekkie światełko, które towarzyszy bsom (i ibsom oczywiście). Dzięki temu będziemy mogli dostrzec nadciągające ibsy.
Ciężki duel, musimy wyczuć czy gra ofensywnie, czy defensywnie. Jeśli gra ofensa, tzn goni nas i stawia trapy pod nogi, uciekamy, aż zbliży się odpowiednio blisko. Puszczamy 2 bsy + prison, powinna zacząć uciekać, w tym momencie stosujemy trick z bone prisonem.
Jeśli gra defensywnie, tzn zasłania się trapami i myśli, że my w nie wpadniemy, to się myli. Za nic nie gonimy jej, bo mamy słabszy frw, bawimy się ibsami, ew zmuszamy do gonienia i bone prison trick.
WwSin
Stuff: Pod blok.
Jeśli to pure ww na pewno będzie grała ofensywnie. Zanim pojawi się na mapie posyłamy serię ibsów. Warto korzystać z golema, może się przeteleportuje do niego, zamiast do nas. Im bardziej korzysta z fizycznych dmg, tym lepiej dla nas, bo rani nas głównie dmg od trucizny, na które nie mamy zabezpieczenia. Jesteśmy ciągle w ruchu, puszczamy bsy pod siebie, po 1-2 i odbiegamy, assa pewnie ciągle będzie się teleportować pod nas, jeśli zakończy ww, można posłać serię włóczni. Pamiętamy, by ciągle recastować bone armora.
Hybrid
Stuff: Pod blok.
Czasem może się przytelować, wtedy odbiegamy i częstujemy duchami/włóczniami, jeśli odbiega, rozstawia trapy i myśli, że się podteluje, to odbiegamy na bezpieczną odległość, zmuszamy ją do gonienia, zawracamy i... bone prison trick. Jak się załapie w prisona, to walimy z włóczni, bo pewnie zrobi nam tele na łeb, a spirity za wolno lecą.
NvAma BowAma
Stuff: Pod blok.
Bardzo ciężki duel. Szybciej wypuszcza strzały niż my spiryty, może je niemal w nieskończoność strzelać, ale my za to mamy genialny bone armor, więc wymiane na niewidzialne pociski, to my wygrywamy. Możemy zaciągnąć ame pod domek, wtedy obiegamy go w taki sposób, by ama dała się złapać bone prisona. Jak już się złapie robimy bone prison tricka, w 80% wygrywamy wymianę pocisków.
Java
Stuff: Standard + Shako lo`ed + wisp.
Bardzo rzadko spotykana na pcl, ale dla neca stanowi wyzwanie. Gdy się zbliża posyłamy serię bsów, gdy się zbliży robimy bone prison tricka. Jeśli gra defensywnie i rzuca oszczepami, to gonimy, na zmiane puszczamy boneprison i bonespirit. Jak się zbliży do nas za blisko to praktycznie leżymy. Nie ma co uciekać, bo i tak pewnie ma większy frw, ratujemy się włóczniami.
NvBarb Ww/Conc/Bers/Frenzy
Stuff: Pod blok
Możemy iść na łatwizne i puścić mu iron maidena + iron golema, wtedy duel staje się dość łatwy. Opiszę jednak sposób walki bez "żelaznych" dodatków. Zanim będzie w zasięgu widzenia, stawiamy równolegle od siebie bw, ze strony, z której przyjdzie. Wtedy barb albo będzie się przebijał przez ściany i wyłapie pełno naszych bsów, albo pójdzie na około i wtedy możemy zrobić bone prison locka. Zazwyczaj jedno ww zabiera nam cały armor +~200-300 life. Po jego ataku szybko recastujemy bone armora, puszczamy 1-2 bsy i odbiegamy. Barb w 80% będzie miał większy frw od nas więc musimy mu jak najwięcej life zabrać zanim do nas dojdzie.
NvDru Rabbie/Fury
Stuff: Pod blok.
Nie możemy stawiać prisonów, więc trzeba się odgrodzić wallami. Robimy kopuły wokół siebie, żeby wilczek się nabiegał. Póki jest na odległości puszczamy regularnie bsy, pewnie będzie krążył wokół i wyczeka odpowiedni moment, wtedy podbiegnie i będzie chciał zdjąć life trucizną. Jak zacznie biec, odgradzamy się bonewallem, potem otaczamy go tym, jeśli się pogubi, to pewnie ładnie wyłapię wszystkie bsy. Jeśli już damy się ugryźć to uciekamy jak najdalej od niego (im dalej jesteśmy, tym mniej life nam spada) - jeśli o tym wie, będzie nas gonił, wtedy nagle zawracamy, odcinamy mu droge ucieczki bonewallami i częstujemy spiritami/włóczniami. Gdy nadchodzi, możemy odpalić zębami, by mu zabić oaka. Ciekawostka - dru wolf vs nec nie używa przywołań, z tego co ustaliłem nie może przywołać kruków, wilków, beara itd, ale Oaka może.
Ele
Stuff: Pod blok.
Na NvD dru gra bez huraganu, więc jak ktoś chce można zastąpić ravena, sojem/bk.
Ibsy i bsy nie mają sensu, jego niedźwiedź i oak będą wyłapywać pociski. Używamy zębów do zabicia oaka i włóczni, która przechodzi przez summony. Napewno spróbuje nas stankować, niestety, to on wygra wymianę. Gdy się przeteleportuje na nas, odbiegamy kawałek, posyłamy włócznie, znowu odbiegamy itd. Zamiast włóczni możemy użyć zębów - pewniejsze, że trafimy, ale trochę czasochłonne. Męczmy go, aż mu się mana skończy. Gdy będzie miał ok. 50% życia, możemy spróbować pozwolić mu wymienić się pociskami. Jeśli nie ma oaka to na 100% my wygramy, jeśli ma, jest szansa 70%, że my ją wygramy.
NvNec Bone
Stuff: Standard, Soj + Soj, mana boots.
Mirror... Wygrywa lepszy, albo masz duuużo many, albo szczeście w ibsach, albo większy frw. Albo obie strony grają defa i następuję wymiana ibsów, wtedy biegamy jak najwięcej, wykrywamy ibsy i liczymy na odrobinę szczęścia. Możemy wroga zmusić do walki koło domku, wyczekujemy moment i bone prison trick. Gdy ubędzie mu life, możemy zapędzić do kąta i poczęstować falą bsów (patrz - tricki).
Poison
Stuff: Standard
Prawie nie przeciwnik. Musi podbiec, a jak podbiegnie to bone prison trick i po grze.
NvPal Hammer
Stuff: Standard
Powiadają, że to bardzo trudny duel, a wcale tak nie jest, przynajmniej nie dla neca.
Hammer będzie próbował podbiec do nas na lagi i zabić 2 młotkami. Stawiamy po 2-3 bws w każdym kierunku, warstwami, tzn tak, żeby biegnąc na nas wleciał na ściane - przerwie mu to charge laga. Niestety nie możemy wykorzystać bone prisona, więc ściana to jedyna nasza zasłona. Puszczamy masę bsów trzymając kursor pod sobą, wtedy tuż po wypuszczeniu zaczną namierzać hammera. Będzie próbował do nas podbieg, więc wyrwie kilka bsów, po czym ucieknie, by znowu zalagować. My wtedy recastujemy ściany i przygotowujemy się na następne natarcie. Jeśli wiemy skąd nadejdzie, rzucamy włócznie, jak już podbiegnie, odbiegamy kawałeczek, odwracamy się, puszczamy ze 2 bsy, odbiegamy i tak w kółko. Nigdy, ale to nigdy nie biegamy za hammerem - wpadniemy w jego nie widzialne młoty i dead.
Smiter
Stuff: Pod blok + Gałąź samobójcy Io`ed, Sandstormy, Magefisty, Bk + Raven, 61% fhr
Blok nie działa, trzeba wyciągnąć maxymalny dr, fhr i life. Many nie potrzebujemy dużo, bo walka będzie szybko trwała. Zastawiamy się bonewallami jak u hammera, zanim się zbliży posyłamy ibsy, by troche zepsuć mu life, jak podbiegnie puszczamy bsy pod siebie, jeśli przeżyje i zacznie nas smitować, zmieniamy na włócznie i próbujemy go dobić. Generalnie, jeśli dopuścimy go do siebie ze zbyt dużą ilością życia to przegraliśmy. Odgradzamy się jak najwięcej ścianami i psujemy mu życie. Staramy się stać na otwartej przestrzeni i wokół bagien - wtedy nie przygwoździ nas do ściany ma szanse utknąć na bagienku, gdy szarżuje.
Nie możemy prisonów.
FoH
Stuff: Standard + Wizzy z jevelem light res, Shako Lo`ed/Circle 3pb, life Lo+Lo, Wisp, Homunkulus z Topazem.
Ciężki przeciwnik, dlatego mamy specjalnie naszykowane na niego przedmioty.
Z tym stuffem co najwyżej, absem i 200% light res staje się naprawde łatwy. Stawiamy pełno bonewall - jest szansa, że jego pocisk trafi w ściane zamiast w nas. Jeśli gra na dystans i nie nakłada na nas conva to praktycznie nic nam nie robi. Jak podbiega na convie, zarzucamy my bone prison tricka, możemy liczyć na to, że pogubi się w klawiszach i bsy ładnie w niego wejdą.
NvSoso Blizz
Stuff: Standard + Trang gloves, Raven + Raven.
Najcięższy duel ze wszystkich. Praktycznie jesteśmy bez szans, soska sobie lata wokół, z łatwością omija nasze bsy, walczy na średnią odległośc, więc ibsami nic nie zdziałamy. Jedyne co nam pozostaje to uderzać włóczniami, tam gdzie przewidujemy, że przeciwnik się pojawi i liczyć na szczęście. Co ciekawe, jeśli my zadeklarujemy, że nie używamy zębów, sosa NIE MOŻE używać energy shielda, czyli pada bardzo szybko.
Fb
Stuff: Standard + Dwarf, Waterwalki.
Soska pewnie mana tankiem, czyli bez esa długo nie zajdzie, to my odrzucamy zęby. Nie używamy bsów, tak jak w przypadku blizzki, celujemy tam, gdzie się pojawi i odbiegamy. Dużo używamy ognistego golema, bardzo pomaga, wychwytuje fireballe. Jeśli postraszymy trochę bsami, to pewnie oddali się, by zgubiś bsy, jak wyjdzie poza ekran, można naspamic ibsami, jak się w nie wbije to będzie bardzo dobrze.
Orb
Stuff: Standard.
Nie grałem dużo z orbkami, będzie grała na średnio-bliski dystans. Strzelamy włóczniami, tam gdzie ma się pojawić i ciągle zmieniamy pozycje, nie pozwalamy się trafić odłamkami. Ofc pamiętamy, żeby nie używać zębów, to sosa będzie bez esa latała.
Light
Stuff: Standard + Shako Lo`ed/Circle 3pb, life Lo+Lo, Wisp.
Jak z fbką, tylko będzie miała więcej dmg (1 hit może nam zjechać życie grubo ponad połowę) i 200% fcr. Spamujemy bsami, włóczniami i nie pozwalamy dojść do siebie. Duel bardzo trudny, z tego względu, że soska będzie o wiele szybsza. Na szczęście nic jej nie da wymaxowany es, bo jeśli nie korzystamy z zębów, to ona nie będzie korzystać z esa.
TvT
Rola neca w TvT polega na obrzucaniu wroga klątwą i staniu sobie z tyłu jako samotny mag i spamowaniu ibsami, albo pójdziemy w bój i nakładamy prisony na wrogów, jak reszta ich ściga. Anyway trzymamy się blisko takich postaci jak trapka, bowka. Zmuszamy ibsami wrogi team do ofensywy, ubezpieczamy naszych bonewallami i dobijamy zębami.
Nec najlepiej czuje się w towarzystwie hammera, jak dostanie medi ma kupe many, a ten chroni go przed walką w zwarciu. Nec może też okrążać wrogów z drugiej strony, jeśli drużyna pewnie rushuje, a wrogowie się wycofują, nec ich łapie w boneprisona i wykańcza zmieszanych przeciwników.
Co mam powiedzieć, Melćma jak mało kto się interesuje necami, a widziałem jego neca nie raz w akcji i przyznam szczerze, tricki oraz poszczególne walki są wystarczająco opisane, tylko mnie zastanawia czemu jak nec rezygnuje z zębów to soso musi z esa, anyway stuff jest bardzo drogi, ale to jest pcl w koncu. Takta nie długa nie monotonna, widać żeś się starał... Ocena max, ciekawe ile osob wychwyci tu jakieś błędy ;p
Nie bede ukrywal, ze takte ciezko mi ocenic bo wczesniej czytalem naprawde swietna takte Psycha. Nie da sie ukryc ze jednak sporo sie wzorowales na tamtej takcie, czasem az za bardzo via switch o odyzskiwaniu life. Na pcl max jest 30, a na 1v1 dla necia 20, wiec o te 22/32 za duzo. Imo lepiej do wizza wlozyc jakiegos rare jewela niz tego luma. Circlet imo lepszy bedzie od czaka pomijam tutaj kwestie ceny. No i nie widze zebys napisal nic na temat optymalnego progu frw.
Walki: Trapce jesli zastawisz wiezienie, a bedzie miala Ci na ekranie to tele i juz jest przy Tobie, w innym wypadku postawi trapy tak zebys musial odbiec, a samam sie bedzie starala uwolnic.
WW asska napewno bedzie starala sie wpierw popsuc fhr mb, trapami dopiero potem podtelowac.
Hybryda zapewne nie bedzie sie telowala z wiezienia do Ciebie w gaszcz bs, spearow, a wydostanie sie ww.
Amka: moze uzywac sm, wiec zapewne to zrobi, a wiezienie rozbije sobie seryjnymi, zreszta sam mowiles, ze wiele life to ono nie ma na normie.
Ode mnie to tyle nie moge powiedziec, ze takta jest zla bo jest dobra jednak ja widze dosc duze podobienstwo do takty Psycha, Ci co ja czytali beda wiedziec o co mi kaman.
Nie da sie ukryc ze jednak sporo sie wzorowales na tamtej takcie, czasem az za bardzo via switch o odyzskiwaniu life.
Tak, Psycho odwalił kawał dobrej roboty, ale nie wzorowałem takty na nim. Kiedyś, owszem, wzorowałem się na takcie Psycha, była ona wtedy jak biblia dla neców. Ta takta to zbiór moich doświadczeń i wyliczeń. Może i jest podobna do tej Psycha, ale żeby mi nikt nie zarzucił plagiatu ~~
Co do switcha - imo to kwestia umowna, czy rl się tyczy noszonych cały czas itemów. Rozmawiałem z przeciwnikami i dopuszczali mi rl na switchu, poprawię co nieco i k.
Puchatek86 napisał/a:
Imo lepiej do wizza wlozyc jakiegos rare jewela niz tego luma. Circlet imo lepszy bedzie od czaka pomijam tutaj kwestie ceny.
I po co ten komentarz? Piszesz tak, jakbym nie pisał nic o jevelu i o circle, a jasno i przejrzyście napisałem o tym, że circlet lepszy, jeśli ma odpowiednie staty i pod zastępstwo luma-ten jevel. Kiedy ty się nauczysz czytać dokładnie?
Puchatek86 napisał/a:
Walki: Trapce jesli zastawisz wiezienie, a bedzie miala Ci na ekranie to tele i juz jest przy Tobie
I co zrobi? Połknie włócznie? Zanim postawi trapa, zdechnie od włóczni/bsów, jak zacznie uciekać, to wystarczy boneprisona założyć i tak duchy dojadą ją.
Puchatek86 napisał/a:
WW asska napewno bedzie starala sie wpierw popsuc fhr mb, trapami dopiero potem podtelowac.
Jakoś tego nie widze, my mamy 41% fhr (w miarę próg), a ona szczątkowe fcr. Imo ten mb to tylko strata czasu dla niej. Mb + Tele to kupa czasu imo, a my możemy za ten czas o wiele więcej spellów rzucić, ale nigdy nie widziałem, żeby mnie wwsin mb traktowała
Puchatek86 napisał/a:
Hybryda zapewne nie bedzie sie telowala z wiezienia do Ciebie w gaszcz bs, spearow, a wydostanie sie ww.
k
Puchatek86 napisał/a:
Amka: moze uzywac sm, wiec zapewne to zrobi, a wiezienie rozbije sobie seryjnymi, zreszta sam mowiles, ze wiele life to ono nie ma na normie.
Tak, ale na 125 fcr, na tyle dość szybko puszczamy prisony i bsy, że ona po rozbiciu zdąży się ledwo przesunąć. Jak puszczamy ciągle boneprisony, to nie ma szans się ruszyć i musi czekać, aż wcześniej puszczone bs w nią wjadą, jak puszczamy bw na zmiane ze spiritem, to przez ten krótki odstęp czasu, jak rozwaliła bp, zdąży się tylko troche odsunąć.
I po co ten komentarz? Piszesz tak, jakbym nie pisał nic o jevelu i o circle, a jasno i przejrzyście napisałem o tym, że circlet lepszy, jeśli ma odpowiednie staty i pod zastępstwo luma-ten jevel. Kiedy ty się nauczysz czytać dokładnie?
O moje czytanie sie nie martw. Moze sie nie jasno wyrazilem. Napisales ze uzywasz czako na codzien a mi chodzilo o to czy aby nie lepiej uzywac takiego circla na codzien? A co do jewela nie chodzilo mi tu o takie niewiele wnoszace jakie podales mialem na mysli cos bardziej finezyjnego z fhr/str/dex/mana/-req taki istnieje badz bardzo podobny
Co do duelow zawsze mozna swoje racje udowodnic na tcp/ip. Nie ma sensu dalej sie nad tym rozwodzic, co by zrobila np. assa, a co ty.
Duch z kości - Ostatni i najważniejszy ofensywny skill.
nie wiem czy wiesz, ale podstawowym skillem bone neca jest bspear, co ci powie każdy doświadczony gracz. Bspirit służy do robienia zamieszania i do wymuszenia ataku.
Melćma napisał/a:
Teeth -vs. soski, które ciężko upolować.
może sam zrozumiesz swój błąd
Melćma napisał/a:
Broń:
White to nie opcja a podstawa. Przy 6k dmg które spokojnie da się wyciągnąć, zabierasz przeciwnikowi o 200-300 life więcej niż normalnie.
Melćma napisał/a:
Ele
Stuff: Pod blok.
A ile masz przy bloku fhr?
Melćma napisał/a:
Ściana z kości - Ciekawy skill
Nie, ten skill nie jest ciekawy, to najważniejszy skill zaraz obok bspear i bspirit. Służy do zgarniania foh'ów, zatrzymywania szarżujących palów, wyłapywania ga i innych bs, przyjmowania na siebie ww (tak zwany ww trick, nic o nim nie ma), łapania sinek lecących na df, także służy do lagowania, żeby robić skipy oraz do uciekania. Ciągle ci się dziwie czemu nic o tym nie napisałeś.
Także nic nie widzę napisanego o bloodfistach. A bloodfisty chętnie posłużą do wyciągnięcia 152fhr. Pewno napiszesz zaraz po co 152fhr. Ano po to, że przy 86, since nie będzie potrzebne mb żeby cie zestunować. Nec ma tyle klatek fhr przy 86 co pala przy 27. Nec bez 125fcr/86fhr to jest nic. I nie chodzi mi tu o wbijaniu 86fhr np tylko vs sin. 86fhr trzeba mieć cały czas, a podnosić do 152, kiedy wymaga tego sytuacja. PCL ci sprzyja, bo z dwoma spiritami i tak spokojnie wyciągniesz dobre resy, dlatego że pcl jest na normie.
Ogółem, chęci dużo, wykonanie niby poprawne, ale doświadczenia przy grze nec, masz wyjątkowo mało. Te twoje śmieszne "tricki" typu ten z bone prison, jest przecież oczywisty, ale działa tylko raz na przeciwnika, co wypadało by zaznaczyć.
Niektóre strategie walki są śmiechu warte, jak na przyklad ta vs hammer. Dobrego hammera to ty nawet nie zauważysz, a bedziesz leżał na ziemi. Jeszcze lepsza jest vs foh
"pogubi się w klawiszach" D
Pograj spory czas, posiedź trochę na pubach i wtedy dopiero sie bierz za pisanie strategii, bo imo ta ci lekko nie wyszła. Można było się spodziewać czegoś ciekawszego po tobie.
Coś znajdę więcej to dopisze.
nie wiem czy wiesz, ale podstawowym skillem bone neca jest bspear, co ci powie każdy doświadczony gracz. Bspirit służy do robienia zamieszania i do wymuszenia ataku.
jak dla kogo... częściej korzystam z bonespirita, więc stawiam go na pierwszym miejscu. Nie mogłeś już się głupszych rzeczy czepiać? ;s
eatfood napisał/a:
Melćma napisał/a:
Teeth -vs. soski, które ciężko upolować.
może sam zrozumiesz swój błąd
chodzi ci o brak es = brak teeth? jeśli tak, to pomyślałeś o tvt czy nie bardzo? ;s
eatfood napisał/a:
Melćma napisał/a:
Broń:
White to nie opcja a podstawa. Przy 6k dmg które spokojnie da się wyciągnąć, zabierasz przeciwnikowi o 200-300 life więcej niż normalnie.
napewno nie podstawa, może alternatywa vs chary z dużym life. 30 fcr mniej, resy, mana, sox, widzisz tu większe zastosowanie jak nie vs barbs/smiters?
eatfood napisał/a:
Melćma napisał/a:
Ele
Stuff: Pod blok.
A ile masz przy bloku fhr?
Czterdzieści jeden procent.
eatfood napisał/a:
Także nic nie widzę napisanego o bloodfistach. A bloodfisty chętnie posłużą do wyciągnięcia 152fhr. Pewno napiszesz zaraz po co 152fhr. Ano po to, że przy 86, since nie będzie potrzebne mb żeby cie zestunować. Nec ma tyle klatek fhr przy 86 co pala przy 27. Nec bez 125fcr/86fhr to jest nic. I nie chodzi mi tu o wbijaniu 86fhr np tylko vs sin. 86fhr trzeba mieć cały czas, a podnosić do 152, kiedy wymaga tego sytuacja.
niewiem jak dla ciebie, ale dla mnie asski nie stanowią tak dużego wyzwania, by ustawiać 152 fhr, jednak mogę umieścić w mojej takcię tą opcję, ale nie przez dual spirit.
Dalej nie komentuję, bo twoja wypowiedź jest bynajmniej śmieszna.
jak dla kogo... częściej korzystam z bonespirita, więc stawiam go na pierwszym miejscu. Nie mogłeś już się głupszych rzeczy czepiać? ;s
bo nie wiesz do czego służy bone nec, jak zaczynałem nim grać to też tylko z bspirita korzystałem, ale nie martw się, przejdzie ci
Melćma napisał/a:
hodzi ci o brak es = brak teeth? jeśli tak, to pomyślałeś o tvt czy nie bardzo? ;s
no o to mi chodzi, o tvt nie pomyślałem
Melćma napisał/a:
napewno nie podstawa, może alternatywa vs chary z dużym life. 30 fcr mniej, resy, mana, sox, widzisz tu większe zastosowanie jak nie vs barbs/smiters?
ele, shaper, hammer, bow, melee sin, NvN, jeszcze?
Melćma napisał/a:
eatfood napisał/a:
Melćma napisał/a:
Ele
Stuff: Pod blok.
A ile masz przy bloku fhr?
Czterdzieści jeden procent.
41% fhr?
Melćma napisał/a:
niewiem jak dla ciebie, ale dla mnie asski nie stanowią tak dużego wyzwania, by ustawiać 152 fhr
Widzę, że opierasz swoje doświadczenie na duelach z najlepszymi.
Melćma napisał/a:
Dalej nie komentuję, bo twoja wypowiedź jest bynajmniej śmieszna.
Tak samo śmieszne jest gdybanie, że może profesjonalny foh player pogubi się na klawiaturze to z nim wygrasz.
Co do white, to nie traktuj tego tylko jako źródło dmg, a również jako coś, co ci np może dać lr, które na tvt w ele teamie jest niezastąpione.
Uwierz, masz 0 doświadczenia. W tydzień na pubach można się więcej nauczyć niż ty tu zaprezentowałeś. Niektóre twoje "tricki" są mniej więcej tak skomplikowane i skuteczne jak hammer z teleportem bez szarży (nie, nie na pcl ^^). Imo daj sobie spokój.
Circle 2 nec/pb, 20 Fcr, 30 frw, 60 life, 90 mana, 2 sox - musi mieć 3 pierwsze staty + 1 z wymienionych, by nadgonić shako. Socketujemy:
Jah+Jah
Szczerze wątpie, że ktokolwiek ma taki circ
na europe spotkałem tylko jeden 2nec.20fcr.30frw.2sox i odrazu kupiłem, jest jeszcze jeden z 2/20/30/2/5lightres
na east jest 2/20/30/52life/2sox i 2/20/30/3xlife/2sox
Takta nawet nawet
ALE 1 BASE AMP to śmiech na sali
powodzenia w tvt z 1 base amp.....
Edit: jezeli zależy Ci bardzo na 20/17's i frw/life sks, to o wiele lepszym rozwiazaniem jest
5frw/17's + life sks....
generalnie "Pro Ownager" z ava wyraża ta guide
do takty generalnie nic nie mam
bo nie wiesz do czego służy bone nec, jak zaczynałem nim grać to też tylko z bspirita korzystałem, ale nie martw się, przejdzie ci
nie porównuj mnie do siebie, bo mnie obrażasz. Nie korzystam tylko z bonespirita, stawiam bonespirita, na pierwszą umiejętność, ponieważ najcześciej jest przeze mnie używana, choćby ze względu na tvt. Zrozumiałeś czy potrzebujesz specjalnej pomocy?
eatfood napisał/a:
ele, shaper, hammer, bow, melee sin, NvN, jeszcze?
ciekawe skad wezmiesz fcr na ele, bow i sinki, ojej, a moze z ciebie taki pro mastah, ze nie potrzebujesz?
eatfood napisał/a:
Tak samo śmieszne jest gdybanie, że może profesjonalny foh player pogubi się na klawiaturze to z nim wygrasz.
to był żart/ironia, ale niestety nie dodałem emotki i już jesteś w błędzie.
eatfood napisał/a:
Uwierz, masz 0 doświadczenia. W tydzień na pubach można się więcej nauczyć niż ty tu zaprezentowałeś. Niektóre twoje "tricki" są mniej więcej tak skomplikowane i skuteczne jak hammer z teleportem bez szarży (nie, nie na pcl ^^). Imo daj sobie spokój.
Myślisz, że ty masz wielkiego skilla? Masz jakieś chore wizje dueli i jak nie masz się czego czepiać, to czepiasz się największych pierdół. Kogo to obchodzi, który skill uważam za ważniejszy? Omg.
gosu_warrior napisał/a:
Szczerze wątpie, że ktokolwiek ma taki circ
Napewno nie ma, ale wypisałem najlepsze staty, żeby nikt się nie czepiał ;f
gosu_warrior napisał/a:
ALE 1 BASE AMP to śmiech na sali
powodzenia w tvt z 1 base amp.....
dziękuje, radze sobie z tym nieźle i obejmuję ampem kogo trzeba.
gosu_warrior napisał/a:
Edit: jezeli zależy Ci bardzo na 20/17's i frw/life sks, to o wiele lepszym rozwiazaniem jest
5frw/17's + life sks....
pokaż mi sc 5 frw, otóż uświadomię Cię, że istnieją only 3 frw 17 mana
ile white da nam fcr? 20? 20 + circ20 + ringi 20 + 10belt + 35spirit + 20glovy = 125 I nawet amu nie liczę.
Melćma napisał/a:
Myślisz, że ty masz wielkiego skilla
nie, czemu? krytyk muzyczny krytykuje płytę, ale to nie znaczy, że sam nagrał lepszą
nie potrafisz pogodzić się z tym że napisałeś kiepską taktykę po prostu?
Melćma napisał/a:
Kogo to obchodzi, który skill uważam za ważniejszy
Mnie to obchodzi, ponieważ mówi mi to o tobie dużo rzeczy.
Melćma napisał/a:
Masz jakieś chore wizje dueli i jak nie masz się czego czepiać, to czepiasz się największych pierdół.
Nie wiem no, jakie ja mam te wizje dueli?
Czyli pierdoła to fhr i dmg? Technika gry to pierdoła?
Melćma napisał/a:
to był żart/ironia, ale niestety nie dodałem emotki i już jesteś w błędzie.
Nie próbuj na siłę mi dogadać czy coś, ja tylko oceniam twoją taktykę, ale widzę że krytyki przyjąć nie potrafisz i akceptujesz tylko 10/10 i 9/10. Jutro coś odpiszę więcej bo mnie spanie bierze. Branoc.
Nie znam się na PCL, więc ciężko mi oceniać niektóre elementy, bo to jednak inne realia niż Epvp czy free.
Ale z tego co zaobserwowałem, grasz inaczej vs niektóre chary niż ja czy mój kumpel który też gra neciem Epvp:
Cytat:
NvAma
BowAma
Stuff: Pod blok.
Bardzo ciężki duel. Szybciej wypuszcza strzały niż my spiryty, może je niemal w nieskończoność strzelać, ale my za to mamy genialny bone armor, więc wymiane na niewidzialne pociski, to my wygrywamy. Możemy zaciągnąć ame pod domek, wtedy obiegamy go w taki sposób, by ama dała się złapać bone prisona. Jak już się złapie robimy bone prison tricka, w 80% wygrywamy wymianę pocisków.
Na Epvp ama zazwyczaj dąży do wymiany na średnią odległość - ok. 0,75 do 1 ekranu, ewentualnie do złapania na nl (ok. 0,5 ekranu - czyli tak jak się pojawia na ekranie).
Nie napisałeś nic o ścianach - stawianie murów z bone walli chroni całkowicie przed spamem ga na dalsze odległości i częściowo na bliższe odległości oraz częściowo przed spamem multi (multi ma szansę na przebijanie, ale gdy ustawisz ze dwie-trzy ściany jedna za drugą to już mniejsza szansa że się coś przebije przez wszystkie 3).
Ja zazwyczaj gram ściany + duchy na dalsze odległości + włócznie na bliższe, rzadziej zęby.
Ale ostatnio się przekonałem - grając amką -, że bardzo skuteczną bronią przeciwko amce (która próbuje grać na średnią odległość) są zęby - właściwie uniemożliwiają amce podejście, a najbardziej wkurzające jest to, że jeśli biegniesz prostopadle do wiązki zębów (a tak najczęściej się obiega neca - po okręgu), to może się zdarzyć, że z jednej wiązki zębów dostaniesz kilka razy - ja raz dostałem 3-krotnie z jednej wiązki po wliczeniu uników - razem zeszło ok. 600 life.
Jako że na Epvp nie można prisona, to gdy złapię amkę na nl używam włócznia / duchy, a potem switchuję na ścianę (wbrew pozorom spamem ścianami na name locku można też unieruchomić wroga, choć jest to trudniejsze niż więzieniem - ale gdy wróg biegnie zygzakiem lub po łuku a nie prosto - jest łatwe).
Cytat:
Ibsy i bsy nie mają sensu, jego niedźwiedź i oak będą wyłapywać pociski. Używamy zębów do zabicia oaka i włóczni, która przechodzi przez summony. Napewno spróbuje nas stankować, niestety, to on wygra wymianę. Gdy się przeteleportuje na nas, odbiegamy kawałek, posyłamy włócznie, znowu odbiegamy itd. Zamiast włóczni możemy użyć zębów - pewniejsze, że trafimy, ale trochę czasochłonne. Męczmy go, aż mu się mana skończy. Gdy będzie miał ok. 50% życia, możemy spróbować pozwolić mu wymienić się pociskami. Jeśli nie ma oaka to na 100% my wygramy, jeśli ma, jest szansa 70%, że my ją wygramy.
Imo normalne bsy mają sens, ale ibsy nie mają.
Jak widzisz że dudu szykuje się do ataku, ale jest jeszcze daleko i się zbliża - puszczasz kilka krótkich bsów przy sobie w jego stronę trzymając kursor blisko siebie. Gdy wchodzi ci w zasięg włóczni, switchujesz na włócznię.
Przy odrobinie szczęścia trafisz włócznią - straci równowagę - i w tym samym momencie dostanie bsami.
Jeżeli używa miśka, to imo włócznia lepsza do ubijania miśka i oaka.
Gdyby używał wilków, wtedy do ubijania zęby.
Gdy używa miśka - zęby tylko do stunowania go, żeby stracił równowagę. Misiek wytrzymuje zbyt wiele hitów zębami.
Nie zapominaj też o tzw. skipowaniu / desynchu - switchowaniu zestawu broni podczas biegania - robiąc w ten sposób laga druidowi bardzo utrudniamy mu tankowanie.
Nie napisałeś nic o ścianach - stawianie murów z bone walli chroni całkowicie przed spamem ga na dalsze odległości i częściowo na bliższe odległości oraz częściowo przed spamem multi (multi ma szansę na przebijanie, ale gdy ustawisz ze dwie-trzy ściany jedna za drugą to już mniejsza szansa że się coś przebije przez wszystkie 3).
trochę bezsens z tymi ścianami, my wkładamy 60 many na bws, a amka sobie jednym multi wszystko rozwala, albo z ga rozstrzeliwuje i do tego jak ma ll/ml to jej kule się uzupełniają.
Na większe odległości i owszem, można postawić te 3 ściany - uchronią nas, ale za chwile padną, my recastujemy, one znowu padają, tracimy kupe many.
Włócznia na bliższe to jak najbardziej dobry pomysł, tylko jak zbliżysz amkę do siebie? będzie trzymała ten średni dystans, albo wymieniamy się ibsami albo zaciągamy do domku i tam mamy przewagę. Zęby? k, ale jakoś nie widzi mi sie, żeby amka wpadła w te zęby ale postaram się wypróbować.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum