Wiek: 17 Dołączył: 28 Maj 2006 Skąd: się biorą dzieci?
Wysłany: 2008-02-14, 18:46 Uber Smiter By DaMaRoC
Wstep:
Zapewne nie jeden z was się wypowie ze taka strategia już była i niema sensu tego drążyć dalej, i ze każdy ut smiter sprawdza się tak samo z każdej strategii ale ja patrze na to z perspektywy ludzi którzy maja czasem problem z lagami przez co giną na ut, moja strategia nie będzie tania ale będzie ale również nie zbyt droga typu lw czy grief czy exile bo imo to głupota, smiter według tej strategii będzie mógł ubić mefa nawet jak nie włączy się lt, jak również przeżyje nawet jak nas przylaguje , tak wiec jedziemy
Staty:
str: nic [będziemy używać 20str ringa by włączyć str bug]
dex: pod blok [pkt w dex wpakujecie dopiero jak skompletujecie sprzet żeby mieć wszystko perfect]
vita: wszystko co zostanie
ene: nic
EDIT: zapomnialem dodać bardzo ważne, moj smiter ma max blok a nie wpakowalem zadnego pkt w dex stad moja prośba byscie w dex dali na sam koniec bo czasem niema koniecznosci w ogóle dawania tam pkt
EDIT: Odnosząc sie do dexa pod blok muszę dodać ze blokowanie u ut smitera jest bardzo potrzebne co jest sprzezczne z mysleniem wielu userów, poniewaz nie na samym trist opieraja sie ubery, nasz smiter ma sie bezproblemowo sprawdzac przy zdobywaniu organów, wiec przy ubijaniu izu czy lilith [w szczególności lilith] blok jest rzeczą zbawienna jak wokół znajduje sie duzo innych potworków ktore z rególy zadaja fizyczne obrazenia, jak równiez sami bossowie... a w samym trist również jest bardzo potrzebny w przypadku duzego spawnu...
skile:
20 smite,
20 holy shield,
20 fanatyzm,
reszta w resist lightning oraz śmiałość [ tu pakujemy według uznania, imo pasuje mieć ~90light res, to wszystko zależy od tego czy użyjemy tg czy verdungo,]
Items:
1. Na głowę ofc twarz Wilhelma, co w niego wsadzicie zalezy od was, ja mam 15ias jool, ponieważ sprawia on ze przy ubijaniu duriela jego hf nie obniża tak nisko progu ias, ale można również dać shael, ort lub um.
2: bron ofc tylko i wyłącznie astreon, najlepiej 4combat i duzy +dmg, cb oraz najważniejsze Spowalnia Cel o 25%. shaelowac obowiązkowo.
oceńcie sami:
+240-290% Zwiększone Obrażenia
+50% Obrażenia przeciwko Nieumarłym
Obrażenia +40-85
Dodaje 80-240 obrażeń od Magii
+33% szansa na Druzgocące Uderzenie
Spowalnia Cel o 25%
Zmniejszone Obrażenia o 4-7
+2-4 do umiejętności bojowych Paladyna
+10% zwiększona Szybkość Ataku
3. Na klatę tylko i wyłącznie Lionheart, dlaczego? duży kop do statow, mass life, 25str 15dex co daje 40pkt więcej w vita, no i upragnione 50hp 20vita i 30all res. [złożyć najepiej w dusku] Oceńcie sami:
+20% zwiększone obrażenia
Wymagania -15%
+25 do siły
+10 do energii
+20 do żywotności
+15 do zręczności
+50 do życia
Wszystkie odporności +30
4. Shield: ofc sanktuarium złożona w elitarnej tarczy dla pala +40all res [proponuje ST, ale inne tarczy również Welcom, ja osobiście mam w kurascie 44all res], dlaczego?
przede wszystkim resy, 20% zwiększona szansa na blok, fhr,20dex = 20pkt wiecej w vita
oceńcie sami:
Sanctuary / Sanktuarium (KO + KO + MAL)
+20% szybsze odzyskiwanie równowagi
+20% szybszy blok
20% zwiększona szansa na blok
+130-160% poprawiona obrona
+250 obrona przeciw pociskom
+20 do zręczności
Wszystkie odporności +50-70
Obrażenia od magii zmniejszone o 7
Poziom 12 Spowolnienie Pocisków [60 ładunków]
5. Amu: tylko i wyłącznie oko kota, 20ias oraz 25dex = 25pkt więcej w vita, hl nie jest lepszy ponieważ light res Itak osiągniemy powyzej 260, a skill nie jest smiterowi potrzebny.
6. ringi: raven, najlepiej 20dex = 20pkt więcej w vita, oraz wisp [nawet jak low to i tak poczujecie jego obecność przy kontakcie z mefem]
7: buty, ofc gobliny można raz uped, ale dual nie proponuje bo możecie się z str nie wyrobić.
8: rece: tutaj tylko i wyłącznie Dracule, najlepiej 15str dlaczego już nie będę pisal
9: pas: tutaj są dwie drogi albo verdungo albo tg, zależy co kto woli verdungo to dr duzo vita i fhr co z sanktuarium podbije nam prog fhr, ale tg to o 10 większy Light res, 20pkt abs, 20str i również vita.
10: na drugą broń są dwie drogi albo wand z lt albo cta [temu smiterowi cta nie robi różnicy ponieważ mef i tak nie zjedzie mu hp, do takiego poziomu żeby był zagrożony, wiec jak to woli]
11: ITEMY W TYM PKT MUSZA SIĘ ZNALEŚĆ NA SMICIE OBOWIAZKOWO:
treachery w byle jakiej zbroi:
Treachery / Zdrada (SHAEL + THUL + LEM)
5% szans na rzucenie 15-poziomowej umiejętności Zniknięcie przy otrzymywaniu ciosu
25% szans na rzucenie 15-poziomowej umiejętności Jad przy zadawaniu ciosu
+2 do umiejętności zabójczyni
45% zwiększona szybkość ataku
+20% szybsze odzyskiwanie równowagi
+30% odporności na zimno
+ 50% dodatkowego złota od potworów
Uwagi: Zaklęcie Zniknięcie na pewien okres czasu podnosi wszystkie odporności i odpiera klątwy, 15 poziom: Skraca czas trwania klątw o 79 procent, Odporności na wszystko: 60 procent, Czas trwania: 288 sekund
oraz 20str ring. Dlaczego? to poniżej…
12. Ekwi: Anni, Torch [preferowany z high res, staty mogą pozstac srednie] Sc z life/res [w przypadku jak nie będziecie chcieli używać treachery to będziecie zmuszeni przypakować trochę Sc z resami, light przede wszystkim]
Taktyka:
W ekwi musi się znaleźć kostka horadrimow w ktorej trzymamy treachery i str ring [potrzebny by podnieść body jak jakimś cudem ripniemy]
Treachery posiada błogosławione zaklęcie fade:
Zaklęcie Zniknięcie na pewien okres czasu podnosi wszystkie odporności i odpiera klątwy, 15 poziom: Skraca czas trwania klątw o 79 procent, Odporności na wszystko: 60 procent, Czas trwania: 288 sekund
zakładamy na chwile jak wchodzimy do trist, podbiegamy do góry gdzie jest paląca się łotrzyca, stajemy w płomieniach i czekamy aż fade się włączy, czasem trzeba się trochę naczekać a czasem ledwo się wejdzie i już załapie, jeżeli ktoś nie lubi czekać to może założyć podczas bicia izu, ale wtedy trzeba pamiętać żeby zostawić go na sam koniec, a jeżeli zakładamy gre i mamy gotowe organy to i tak dla bezpieczeństwa trzeba zaczekać aż gra się zapisze na serwerze, wtedy mamy czas żeby włączyć fade. dalej jak już każdy wie jak się bije ubery. [dla sprostowania musze dodać że treachery uzywamy tylko na samo trist, podaczas zdobywania organów nie jest nam potrzbny]
To chyba tyle, sam posiadam takiego smita i to co napisałem we wstępie to prawda, jak ktoś nie wierzy pisać na Pm mogę pokazać
Progami nie rożni się zbytnio od innych buildow, ma 93cb max ias, max blok, fhr prog zależy czy verdungo czy tg, oraz resy powyzej ~260.
to moja pierwsza takta wiec sorki za błędy stylistyczne oraz ortograficzne [jak wyłapiecie jakiś to piszcie] xD
Wstep:
Zapewne nie jeden z was się wypowie ze taka strategia już była i niema sensu tego drążyć dalej, i ze każdy ut smiter sprawdza się tak samo z każdej strategii ale ja patrze na to z perspektywy ludzi którzy maja czasem problem z lagami przez co giną na ut, moja strategia nie będzie tania ale będzie ale również nie zbyt droga typu lw czy grief czy exile bo imo to głupota, smiter według tej strategii będzie mógł ubić mefa nawet jak nie włączy się lt, jak również przeżyje nawet jak nas przylaguje , tak wiec jedziemy
ty jakos lagowales i o malo nie zdechles ;C
Itenz
Cytat:
2: bron ofc tylko i wyłącznie astreon, najlepiej 4combat i duzy +dmg, cb oraz najważniejsze Spowalnia Cel o 25%. shaelowac obowiązkowo.
oceńcie sami:
3. Na klatę tylko i wyłącznie Lionheart, dlaczego? duży kop do statow, mass life, 25str 15dex co daje 40pkt więcej w vita, no i upragnione 50hp 20vita i 30all res. [złożyć najepiej w dusku] Oceńcie sami:
+20% zwiększone obrażenia
Wymagania -15%
+25 do siły
+10 do energii
+20 do żywotności
+15 do zręczności
+50 do życia
Wszystkie odporności +30
rw ala Dym chyba lepszy, k
Cytat:
4. Shield: ofc sanktuarium złożona w elitarnej tarczy dla pala +40all res [proponuje ST, ale inne tarczy również Welcom, ja osobiście mam w kurascie 44all res], dlaczego?
przede wszystkim resy, 20% zwiększona szansa na blok, fhr,20dex = 20pkt wiecej w vita
oceńcie sami:
Sanctuary / Sanktuarium (KO + KO + MAL)
+20% szybsze odzyskiwanie równowagi
+20% szybszy blok
20% zwiększona szansa na blok
+130-160% poprawiona obrona
+250 obrona przeciw pociskom
+20 do zręczności
Wszystkie odporności +50-70
Obrażenia od magii zmniejszone o 7
Poziom 12 Spowolnienie Pocisków [60 ładunków]
nn, wystarczy kurast shield/sacred rondache z high resem i socketowac perf brylkami, k
ce, dosyć ciekawy pomysł z tą zdradą, ale to troche czasu zabiera ;f, poza tym zgadzam się z all sugestiami Linubiego
imo +7/10 jest kilka nowości imo co do oklepanych już strat na smita ;f estetyka jako tako jest, opisy mniej wiecej są, ogólem to k ale też niczym super sie nie popisałeś ;F
Okej, taktyka nie odkrywa za wiele nowego, chociaz zaintrygowałeś mnie astereonem, moze byc ciekawaw alternatywa dla griefa. Pokusiłbym się o zmiane Cata na Hl, te 25 stats przy ut to nie taka strata, a 1 all i 3x light res mile sie sprawdza. Zrezygnowałbym też z tgv. Powód? Jest tam x% na wycastowanie foha co moze troche przeszkadzac, dalbym verdungo, albo jako alternatywe pryncypie z ucznia.
Ogolnie podoba mi sie - 8+/10
Linubi - myślisz, że jak tak piszesz to jesteś fajny? Dorośnij do pisania na foro.
Zapewne nie jeden z was się wypowie ze taka strategia już była i niema sensu tego drążyć dalej
niejedna była, ale ta jest orginalna więc k
Damaroc napisał/a:
zakładamy na chwile jak wchodzimy do trist, podbiegamy do góry gdzie jest paląca się łotrzyca, stajemy w płomieniach i czekamy aż fade się włączy, czasem trzeba się trochę naczekać a czasem ledwo się wejdzie i już załapie
Dobry pomysł tylko duzo roboty
Popracuj nad estetyką, źle sie czyta :F ale nawet mi sie spodobała takta, 8/10, ciekawe jak sie sprawdza
idid napisał/a:
Linubi - myślisz, że jak tak piszesz to jesteś fajny? Dorośnij do pisania na foro.
Kolejna taktyka na ut smitera, niektóre przedmioty jednak inne. Dobry pomysł z astreonem.
Rzeczywiście, sanctuary jest dobrym pomysłem, różnica w resach będzie kilka punktów tylko a tyle przydatnych bonusów. 9/10
Wiek: 17 Dołączył: 28 Maj 2006 Skąd: się biorą dzieci?
Wysłany: 2008-02-15, 17:38
Cytat:
ty jakos lagowales i o malo nie zdechles ;C
ubery byly juz ubite,a ja stalem i czekalem az hammer wyczysci, ale sie nie doczekalem, i musialem brb bo bylem zablokowany i niemogłem wyjsc z trist a w takiej sytuacji kazdy traci hp miedzy spawnem, ale imo to nie miejsce na rozmowe, ale hammer na ut byl realy crap i zamist pomóc tylko zwiekszal ilosc spawnu...
nn, wystarczy kurast shield/sacred rondache z high resem i socketowac perf brylkami, k
Cytat:
ce, dosyć ciekawy pomysł z tą zdradą, ale to troche czasu zabiera ;f, poza tym zgadzam się z all sugestiami Linubiego
imo +7/10 jest kilka nowości imo co do oklepanych już strat na smita ;f estetyka jako tako jest, opisy mniej wiecej są, ogólem to k ale też niczym super sie nie popisałeś ;F
Treachery nie jest problemem, czytaj co napisalem w pierwszym poscie na temat jego właczania, btw przeczytaj dokladnie staty przedmiotow Linubi,
nie potrzebuje tu kopiowania elementow strategii Melcmy, ja uwazam to za lepsze i nie jedem sie ze mna zgodzi, i nie mam ochoty czytac tego co jest lepsze bo bylo w innej strategi, zrob takiego dopiero oceniaj, imo to co napisalem jest lepsze... przeczytaj dokladnie staty tych przedmiotow apropo...
Cytat:
ce, dosyć ciekawy pomysł z tą zdradą, ale to troche czasu zabiera ;f, poza tym zgadzam się z all sugestiami Linubiego
imo +7/10 jest kilka nowości imo co do oklepanych już strat na smita ;f estetyka jako tako jest, opisy mniej wiecej są, ogólem to k ale też niczym super sie nie popisałeś ;F
Nie masz racji, czytaj co napisalem powyzej, i moja przeslanie powyzej tyczy sie równiez Ciebie, zobacz jakie staty daja itemy wymieniona przez Linubiego a jakie te co ja wymienilem, wiec nn wiecej kopiwania z innych strategii...
Cytat:
Pokusiłbym się o zmiane Cata na Hl, te 25 stats przy ut to nie taka strata, a 1 all i 3x light res mile sie sprawdza. Zrezygnowałbym też z tgv. Powód? Jest tam x% na wycastowanie foha co moze troche przeszkadzac, dalbym verdungo, albo jako alternatywe pryncypie z ucznia.
co do verdungo juz napisalem opinie ze zalozysz co wolisz, a co do hl to imo resy itak wyciagniesz, bo wyciagasz 260res bez treachery, a z to juz 320, wiec imo hl nn, 25vita rulez...
Cytat:
Bardzo fajnie - wreszcie ktos odkryl Astreona, zbroja - dalbym coha jednak, a i moze life tap wand zamiast draculi.
lt ma swoj ograniczony czas, wiec dracule musza byc zeby lt sie odnawialo... a coh jest jednak do tego builda zbyt drogi... jak juz napisalaem nn rw z hrami... ale jak ktos che moze dac, ale duzo nie zyska bo w ocenie cena/jakosc lionheart win!
zapomnialem dodac ze moj smiter z sc okolo 15-18life wyciagnol powyzej 2.4k hp bez boo, wiec imo warto inwestowac w ograniczenie sie z pakowania w dex...
Znalazłem jeszcze jedną sugestię co do statów, pisałeś, by dodać pkt w dex pod max block. Imo nn bloku na ut, bo i tak w wiekszosci dostajemy ele dmg, więc pkt przeznaczone na dex lepiej dać w vita, imo na ut więcej hp > blok. Co do astreonu (czy jakos tak) tez niezly pomysl , ale posiada dość mały base ias ;/
Wiek: 17 Dołączył: 28 Maj 2006 Skąd: się biorą dzieci?
Wysłany: 2008-02-15, 21:29
Linubi napisał/a:
Znalazłem jeszcze jedną sugestię co do statów, pisałeś, by dodać pkt w dex pod max block. Imo nn bloku na ut, bo i tak w wiekszosci dostajemy ele dmg, więc pkt przeznaczone na dex lepiej dać w vita, imo na ut więcej hp > blok. Co do astreonu (czy jakos tak) tez niezly pomysl , ale posiada dość mały base ias ;/
zycze powodzenia z biciem ut przy duzym spawnie bez bloku -.-
pozatym astreon ma o 10 wiekszy base ias niz hl, wiec jak wsadzisz shael, to masz tylko o 20ias mniej niz hl z 2xshael [mam na mysli base ias czystej bialej broni w ktorej jest uniq add]
Wiek: 15 Dołączył: 04 Cze 2006 Skąd: Kazimierza Wielka
Wysłany: 2008-02-15, 21:54
Ten smit jest gosu przez duże Ż widzialem go w akcji i wymiata jak malo kto, chociaz itemy na pierwszy żut oka są szmataławe ale gdy sie tylko zobaczy smita jak wymiata z tymi itemkami trójce debiluf to sie zmienia zdanie, dlatego tez uwazam ze ten smiter jest bardziej oplacalny i w praktyce lepszy od innych o wiele wiele drozszych od tego
Znalazłem jeszcze jedną sugestię co do statów, pisałeś, by dodać pkt w dex pod max block. Imo nn bloku na ut, bo i tak w wiekszosci dostajemy ele dmg, więc pkt przeznaczone na dex lepiej dać w vita, imo na ut więcej hp > blok. Co do astreonu (czy jakos tak) tez niezly pomysl , ale posiada dość mały base ias ;/
zycze powodzenia z biciem ut przy duzym spawnie bez bloku -.-
imo na pvm i pvu nn blok ~~. Potem nie placz, ze padasz szybko na ut przy baalu czy mefie bo masz malo hp...
Wiek: 17 Dołączył: 28 Maj 2006 Skąd: się biorą dzieci?
Wysłany: 2008-02-16, 11:11
Linubi napisał/a:
Damaroc napisał/a:
Linubi napisał/a:
Znalazłem jeszcze jedną sugestię co do statów, pisałeś, by dodać pkt w dex pod max block. Imo nn bloku na ut, bo i tak w wiekszosci dostajemy ele dmg, więc pkt przeznaczone na dex lepiej dać w vita, imo na ut więcej hp > blok. Co do astreonu (czy jakos tak) tez niezly pomysl , ale posiada dość mały base ias ;/
zycze powodzenia z biciem ut przy duzym spawnie bez bloku -.-
imo na pvm i pvu nn blok ~~. Potem nie placz, ze padasz szybko na ut przy baalu czy mefie bo masz malo hp...
jak juz wspomnialem ten smiter nie pada... wiec nie wmawiaj mi czegos co nie jest prawdą...
jakbys czytal uwaznie wszystkie posty i dokladnie strategie to bys wiedzial ile hp wyciaga ten smit, a jezeli Ty uwazasz ze smiter nn bloku to Twoje zdanie, ja uwazam inaczej, i imo mam racje... wiec nie kłóć sie ze mna, pozatym ten smiter wyciaga max blok nie pakujac duzo w dex, bo jak zauwazyles moja strategia skupia sie głownie na zaoszczędzeniu cennych statystyk, przykladem jest fakt ze nie dajesz nic w str, i tym sie gównie różni moj build od innych...
EDIT: musze dodac ze Ty sie skupiasz głównie na samym trist, a wez pod uwage ubijanie izu i lilith, bez bloku mozesz nie podolac, w szczególnosci u lilith
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum