..:: Forum Imperium Diablo ::..
Oficjalne Forum Dyskusyjne Serwisu Imperium Diablo

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
CS Nekromanta

Jak oceniasz tą strategie?
6
81%
 81%  [ 9 ]
5
18%
 18%  [ 2 ]
4
0%
 0%  [ 0 ]
3
0%
 0%  [ 0 ]
2
0%
 0%  [ 0 ]
1
0%
 0%  [ 0 ]
Głosowań: 11
Wszystkich Głosów: 11

Autor Wiadomość
Mizak 
SBS Założyciel


Wiek: 27
Dołączył: 13 Maj 2007
Skąd: Kraków
Wysłany: 2008-02-09, 11:40   CS Nekromanta

1.Wstęp
2.Statystyki
3.Skille
4.Ekwipunek
5.Merc
6.Plecak
7.Progi
8.Jak grać
9.Zakończenie


1.Wstęp

Strategia ta ma dotyczyć nekromanty, który będzie doskonale spisywał się na cs-ach. Na pewno nie będzie to nekromanta summoner. Z pozostałej dwójki (poison i bone) nadają się obydwaj. Który z nich będzie lepszy? Przypatrzymy się im obydwóm i zadecydujemy. Będzie to więc taktyka na praktycznie dwa całkowicie różne bulidy. O co musimy zadbać takim nekromantą? Na pewno o fcr i fhr ,gdyż będziemy używać eni i na pewno statystyki na dobrym poziomie ułatwią nam życie. Zaczniemy od necra poison.


Necro poison


2. Staty


Siła- Nic, okrągłe zero, null. Będziemy jechać na str bugu.
Dex- Jak wyżej. Będziemy mieć w miarę solidną armię, więc nn bloku aż tak.
Vita- Reszta
Mana- Nic

3.Skille

a: Drzewko trucizn i kości:

Praktycznie interesują nas tylko trzy umiejętności. To znaczy: trująca nova (nasz główny atak), zatruty sztylet (synergia, do czasu kiedy nie zdobędziemy Death Weba i będziemy posługiwać się ostrzem czarnego bagna to trzymajmy go na lpm ) oraz eksplozja trucizny (synergia). Wszystko oczywiście maxujemy. Reszta, jak: zęby, zbroja z kości, wybuch zwłok czy więzienie z kości po jednym punkciku.

b: Klatwy
Tylko jedna wchodzi w rachubę a mianowicie zmniejszenie odporności (tu dajemy max), reszta na dojście

c: Ożywieńcy
1 w przywołanie odporności (zwiększy naszym przywołańcóm odporności i pozwoli dłużej przetrwać)
1 w mistrzostwo we władaniu golemami (reszta będzie z przedmiotów),
1 w ożywienie (ożywieńcy są dość twardzi i do tego dojdą punkty z przedmiotów),
1 w ozywienie szkieletu (dojdą punkty z przedmiotów, więc też powinny trochę przetrzymać, zawsze to jakaś tarcza)
1 w mistrzostwo we władaniu szkieletami (żeby szkielety były mocniejsze)

Reszta punktów w gliniaka (gliniany golem), spowalnia on bossów i bierze na siebie część ataków wroga.



4.Ekwipunek

A: Głowa

Na pierwszy rzut oka wydaje się, że tylko czako się nada dla takiego nekromanty, ale musimy też zadbać o fcr, dlatego potrzebujemy rare koronetki najlepiej z 20 fcr i 2 necro skills. Dzięki niej uda nam się osiągnąć próg 75, który jest imo niezbędny. Socketujemy ją dwoma shaelami.

B: Klata

Podstawą naszego buildu jest enigma. Proponuje zrobić ją w dusku. Oto i ona

Enigma (JAH + ITH + BER)
+2 do wszystkich umiejętności
+45% szybsze bieganie/chodzenie
+1 do Teleportu
+750-775 obrona
+ 0-74 do siły [0.75 X poziom postaci]
Zwiększenie maksimum życia 5%
Obrażenie zmniejszone o 8%
+14 punkty życia za każdego zabitego przeciwnika
15% otrzymane obrażenia przechodzą na manę
+ 1-99% większa szansa na zdobycie magicznych przedmiotów [1 X Poziom Postaci]

Co w niej gozu? Oprócz tele (bez którego nasz build nie miałby sensu), fwr i kop do siły.



C: Ręce

Te są akurat tanie a mianowicie rękawice z setu Trangoula: dają nam 20fcr, 2 do klątw, res na zimno i (tu uwaga) 25% do obrażeń od trucizn. Super kop do dmg. Niewidzę alternatyw bo po co? Trangi są ogólnie dostępne i tanie (pgs).

D: Pas

Ech. Znowu koszt, no ale jak chcemy coś zdziałać, to trzeba płacić. Arach (bo o nim mowa) nie jest tanim pasem, ale daje nam:
Spowalnia Cel o 10%
+1 do Wszystkich Umiejętności
20% Szybsze Rzucanie Czarów
Zwiększenie Maksimum Many o 5%

Ewentualnym zamiennikiem może być pas z trangoula, ale wtedy nosimy go jeszcze z tarczą z tego zestawu (-15% do odporności wroga na trucizne z trzech przedmiotów), ale tu nie radzę oszczędzać.

E: Broń

Też w zasadzie jest tylko jedna, a mianowicie Death Webb (trująca pajęczyna). Przyjrzmy się jej bo warto:
-40-50% do Odporności Wroga na Trucizę
+7-12 do Many za Każdego Zabitego Przeciwnika
+7-12 do Życia za Każdego Zabitego Przeciwnika
+2 do Wszystkich Umiejętności
+2 do Zaklęć Trucizn i Kości (Tylko dla Nekromanty)

Idealna. Prawda? Źródło potęgi. Życie, mana za zabitego przeciwnika, skille. Do czasu jak jej nie zdobędziemy używamy Ostrza Czarnego Bagna:

+488 Obrażeń od Trucizny przez 10 sek.
Dodaje 15-45 Obrażeń
30% Zwiększona Szybkość Ataku
Spowalnia cel o 50%
+50 Obrona
+4 do Trująca Nova (Tylko dla Nekromanty)
+4 do Eksplozja Trucizny (Tylko dla Nekromanty)
+5 do Zatruty Sztylet (Tylko dla Nekromanty)

Prawda, że piękna sprawa dla nas? Ustawiamy na LPM zatruty sztylet i zyskujemy nowy potężny atak.

Na switcha musimy postarać się o CTA.

F: Tarcza

Homonkulus. Nie widzę innych rozwiązań. Jemu też się przyjrzymy.

+150-200% Poprawiona Obrona
+5 do Many za Każdego Zabitego Wroga
40% Zwiększona Szansa na Blok
30% Zwiększona Szybkość Blokowania
+2 do Poziomu Umiejętności Nekromanty
+20 do Energii
Regeneruje Manę 33%
Wszystkie Odporności +40
+2 do Klątw (Tylko dla Nekromanty)

Czego chcieć więcej? Socketujemy Berem. Można co prawda jeszcze jechać na trzech przedmiotach z setu tranga:rękawice, pas i tarcza z setu tranga, ale nasza moc wtedy spadnie ogromnie. Nie polecam takiej kombinacji, jeżeli już to w ostateczności.

Na switcha bierzemy Lidlesa, gdyż Spirit wymaga za dużo siły.


G: Buty


Tu musimy postarać się o sandy, ze względu na fhr. Dojdą nam do tego dodatki do lifa, siły oraz frw.



H: Pierścienie

Wydaje się, że wybór jest jasny, a mianowicie Raven i SoJ bo zyskujemy skilla, manę potrzebną nam do tele, dex pod blok i cbf. Musimy się jednak postarać jeszcze o rare pierścień z 10 fcr i najlepiej z lifem i resami. Tego pierścienia będziemy używać podczas tele, więc jednak musimy się obyć bez ravena.

I: Amulet

Najlepszy byłby craft. Mój naprzykład jest taki:

2 PB, 8 fcr, 50 mana, regeneruje manę 9% i 60 life. Ten fcr z amuletu jest nam potrzebny do osiągnięcia progu 75.


5.Merc

Merc z 3 aktu z umiejętnościami zimna

Głowa:eth kira
Zbroja: eth CoH - wiadomo, resy
Bron: Lawbringer dający aure sanktuarium, która bardzo pomaga a jest wręcz konieczna do zrobienia cs
Tarcza - eth phoenix - aura odkupienie, która daje naszemu mercowi większą przeżywalnośc , dochodzą resy na ogień, błyskawice i abs ognia.

6.Plecak

Skiller do trucizn najlepiej z lifem i fhr, skillery do przywołań z lifem (wzmocnią naszego gliniaka), torch (najlepiej 20/xx), annihilus.


7.Progi

Naszym celem jest osiągnięcie progu fcr 75 i 86 fhr. Jak go osiągnąć? Poniżej przedstawiam tabelki dla nekromanty.

szybkośc rzucania czarów (FCR):

0 15
9 14
18 13
30 12
48 11
75 10- Osiągamy ten wyznaczony nam próg dzięki arachowi, rękawicom tranga, craft amuletowi, koronetce i rare ringowi.
125 9

Szybkość odzyskiwania równowagi (FHR):

0 13
5 12
10 11
16 10
26 9
39 8
56 7 Osiągamy ten próg dzięki dwóm shaelom i sandom. Jednakże wykorzystując skiller 12 fhr i trzy sc z 5 fhr możemy osiągnąć
86 6 Ten próg.
152 5
377 4



8.Jak grać?


Nie ma tu żadnej filozofii. Udajemy się przez wp do rzeki płomieni i teleportujemy się do sanktuarium. Przy samym wejściu puszczamy parę now, zbieramy ożywieńców i szkielety. Następnie teleportujemy się do pieczęci z Wezyrem. Po otworzeniu pieczęci puszczamy LR i używamy corps boom. Zostawiamy oczywiście trochę zwłok, celem zrobienia ożywieńców. Następne tele do Seisa. Tutaj oczywiście też LR na początku, i analogicznie jak wcześniej corps boom plus nova i tu zbieramy kolejnych ożywieńców. Pozostaje nam tylko tele do ostatnich pieczęci. W monecie kiedy pojawia się ostatnia grupka powinna się ona rozbić o naszych ożywionych, rzucamy wtedy oczywiście LR i kończymy novą. Sam diablo to już tylko przyjemność.


Necro bone

2. Staty

Siła: Tak samo jak w przypadku poprzednika czyli zero

Dex: Tu musimy dać pod max blok z homkiem, gdyż nasza armia niestety będzie bardzo licha.

Vita: Reszta

Mana:Nic

3.Skille

a: Drzewko trucizn i kości

Tutaj dajemy prawie wszystkie punkty a mianowicie po 20 w ducha, ścianę, zęby, włócznie i więzienie. Po 1 punkcie w wybuch zwłok i zbroje z kości.


b: Klatwy

Tutaj damy tylko jeden punkcik w zamroczenie. Bardzo przydatna klątwa na cs-ach, która unieruchamia nam potwory pozwalając nam na spokojne tłucznie włócznią z kości.

c:Przywołania

To co zostanie, czyli 1 punkt w gliniaka, 1 punkt w mistrzostwo i 1 w przywołanie odporności. Gliniak nam będzie spowalniał bossów i odwracała na siebie uwagę wroga.


4.Ekwipunek


A: Głowa

Tutaj tak samo jak u poprzednika będziemy potrzebować rare koronatki z 20 fcr i 2 nekro skills. Socketujemy dwoma shaelami.


B: Klata

Enigma ofc.

C: Ręce

Jak u poprzednika Trangoule. Zamiennika nn bo po pierwsze są tanie a po drugie mają wszystko czego nam trzeba.


D: Pas

Podobnie jak u poprzednika arach. Tu nie widzę zamiennika

E: Broń

Polecam słowo runiczne Serce Dębu, czyli popularne HOTO

Heart Of The Oak / Serce Dębu (KO + VEX + PUL + THUL)
+3 do wszystkich umiejętności
+40% szybsze rzucanie czarów
+75% obrażenia zadane Demonom
+100 do skuteczności ataku przeciw Demonom
Dodaje 3-14 obrażeń od zimna przez 3 sek
7% mana wykradziona za każde trafienie
+10 do zręczności
Uzupełnienie życia +20
Zwiększenie maksimum many 15%
Wszystkie odporności +30-40
Poziom 4 Dębowy Mędrzec [25 ładunków]
Poziom 14 Kruk [60 ładunków]

Nie widzę innej alternatywy. Porządny, wręcz świetny fcr, 3 skille, resy. Tego nam trzeba.

Na switcha bierzemy ofc CTA

F: Tarcza

Hommek bered lub elded. Dla zwiększenia dr lub bloku. Można się jeszcze pokusić np. o Chwałę Łowcy Głów ale imo homek lepszy.

Na switcha bierzemy Lidlesa, gdyż Spirit wymaga za dużo siły.

G: Buty

Podobnie jak u poprzednika postaramy się o Sandy. Można jeszcze ewentualnie ubrać Hot Spursy, gdyż przydadzą się na Panów Jadu chcących przysmażyć nas ogniem.

H: Pierścienie

SoJ i podobnie jak w przypadku poprzednika rare z 10 fcr plus dex, life, mana, res

I: Amulet

Podobny crafcik jak u poprzednika, ważne: 2 pb, fcr najlepiej 15, dex, life, mana, res.

5.Merc

Podobnie jak u poprzednika czyli merc 3 akt z eth kirą, CoH-em, Lawbringerem i Phoenixem.


6.Plecak

Torch i Anni to podstawa. Oprócz tego skilerry PB plus 12 fhr, Sc 5 fhr (w zależności ile mamy shaeli w hełmie), 5 fhr/ 5 all res scs - do uzupełnienia resow.

7.Progi

FCR: Naszym celem będzie osiągnięcie progu 9. Dlatego tak bardzo ważny będzie craft amu 15 fcr, gdyż tylko taki pozwoli nam ten próg osiągnąć.
0 15
9 14
18 13
30 12
48 11
75 10
125 9 - Osiągamy ten wyznaczony nam próg dzięki arachowi, rękawicom tranga, craft amuletowi, koronetce i rare ringowi i hoto

FHR:

0 13
5 12
10 11
16 10
26 9
39 8
56 7 Podobnie jak u poprzednika osiągamy ten próg, ale proponuje dobić talikami do:
86 6 Tego progu, braknie nam 26, czyli będziemy potrzebować jeden skiller z 12 fhr oraz trzy sc z 5 fhr
152 5
377 4


8.Jak grać?



Tutaj będziemy korzystać przede wszystkim z klątwy zamroczenie, gdyż ułatwi nam ono bardzo walkę. Wiadomo, że przy większej grupce można a nawet trzeba posłużyć się też więzieniem albo ścianą z kości. Naszym głównym atakiem będzie włócznia. Z samym wezyrem nie powinno być trudności. Trzeba tylko pamiętać i uważać na pociski wysysające manę. Rzucamy zamroczenie i samego Wezyra (ma inny kolor od pozostałych) traktujemy włócznią. Zabawa zaczyna się dopiero od seisa, tam musimy szybko rzucić zamroczenie, gdyż grupka z fanatyzmem może nam sprawić kłopoty. Problemem jest też ubicie seisa włócznią, gdyż na pierwszy rzut oka się nie wyróżnia. Pamiętajmy jednak, że on jako jedyny używa pocisków. Panowie jadu przy ostatniej pieczęci są prości. Jeżeli rzucimy szybko zamroczenie to powinno być już z górki, pamiętajmy, że ich boss ma inny kolor. Możemy po zamroczeniu uwięzić całą grupkę za ścianą z kości, co nam ułatwia zadanie. No i na sam koniec zostaje nam Diablo :D


9. Zakończenie


W zakończeniu pasowałby mi się opowiedzieć za którymś z tych nekromantów, co prawda obydwaj dają sobie bardzo dobrze radę (sprawdzone przeze mnie osobiście), ale wskazanie jest jednak na Bone’a (wyższy fcr) . Mam nadzieję, że ta strategia pomoże paru osobom i postacie według niej stworzone dadzą graczom dużo radości.
_________________
Poradnik Rewolucjonisty

The ShitBox Spamzordons- ZAŁOŻYCIEL

Nikt Haxa nie zapraszał
Ostatnio zmieniony przez Mizak 2008-02-10, 12:46, w całości zmieniany 4 razy  
 
 
     
Melćma 
.m. >,..,< .m.


Wiek: 16
Dołączył: 16 Wrz 2006
Skąd: 16
Wysłany: 2008-02-09, 14:06   

Mizak napisał/a:
a: Drzewko trucizn i kości:
a 1 pkt w bone armor? a corpse explosion na immunów?
Mizak napisał/a:
1 w ożywienie (ożywieńcy są dość twardzi i do tego dojdą punkty z przedmiotów),
nie 1, tylko by dobić z 10 przynajmniej ;s
Mizak napisał/a:
8.Jak grać?
Ale opis...
1. Robimy armie z potworów na rzece płomieni - tylko szkielety, bo nie opłaca się ożywiać.
Dopiero u wejścia w sanktuarium można puścić 2 novy i zrobić z tego armie.
Mizak napisał/a:
5.Merc

Imo dwie alternatywy, obydwie to merc z 2 aktu, albo z aurą święty chłód albo ze śmiałością. Wyposażamy go w gazę (ll, dr) shaeled, upg duriel ( resy) shaeled a do ręki dajemy mu słowo runiczne insight w jakiejś słabej broni (dziewica).
jak mamy armie to nn fhr... to po pierwsze
po drugie będzie zdychał od iron maidena
dlatego: merc 3 akt, cold; viper, shako, azure, storm
a wtedy:
Mizak napisał/a:
H: Pierścienie
soj + fcr ring - raven? i tak latamy na tele
Mizak napisał/a:
F: Tarcza
może być ten homun, ale umed
Mizak napisał/a:
3.Skille
troche bone walla mniej, a po 1 do ożywienia i na dojście - wtedy nn bloku i mamy dużo wiecej life kosztem dmg.
Mizak napisał/a:
F: Tarcza
Mizak napisał/a:
H: Pierścienie
Cytat:
I: Amulet


Darkforce spawn umed = 30 fcr, nice skill, mana, res i masz wolny slot na ringi, a wtedy biorąc pod uwage, że i tak nie weźmiemy merca 2 akt:
soj + soj = większy skill + gozu mana, a także:
amu - mara: resy, skill, stats i elo
ew. jakiś 2 nec/20str/20dex/15 all res
Mizak napisał/a:
5.Merc
jak u psna ;s

wtedy: resy wyższe, skill wyższy, 18 lvl ożywieńców (1 base +3 hoto +3 darkforce +3 torch +1 anni +2 amu +2 eni +1 arach +2 sojs)

k, oceny nie wystawiam, bo domyślasz się
nece to nie twoja działka ;b
_________________
Zbiór taktyk najlepszych w swojej kategorii.

 
 
     
Yoshimitsu1 


Dołączył: 17 Mar 2006
Skąd: Toruń
Wysłany: 2008-02-09, 19:30   

Szczerze mówiąc nie widzę sensu robienia takiego necro. Zrobi on csa, ale bardzo wolno.
Necro na nove laguje.
Bone może i na pvp jest dobry, ale na pvm nie ma tej siły przebicia, tj. dużego dmg.
_________________
Tanie przedmioty na Eu Sc Nld
 
     
DeadMan 
Szpresie zi doicz?:C


Wiek: 16
Dołączył: 20 Sty 2008
Skąd: Z psychiatryka :F
Wysłany: 2008-02-09, 20:06   

Strategia całkiem w porządku, ale tak jak napisał Yoshi jest to raczej build nieopłacaln. Standardowy hammer jest dużo lepszy niż ten nec, chociaż zawsze to coś oryginalniejszego niż ''kolejny hammer na csy'' :P

5/6 bo widać że sie napracowałeś
_________________
Acc:Master[IB]
 
 
     
Mizak 
SBS Założyciel


Wiek: 27
Dołączył: 13 Maj 2007
Skąd: Kraków
Wysłany: 2008-02-09, 20:58   

Melćma napisał/a:
Mizak napisał/a:
a: Drzewko trucizn i kości:
a 1 pkt w bone armor? a corpse explosion na immunów?
Mizak napisał/a:
1 w ożywienie (ożywieńcy są dość twardzi i do tego dojdą punkty z przedmiotów),
nie 1, tylko by dobić z 10 przynajmniej ;s
Mizak napisał/a:
8.Jak grać?
Ale opis...
1. Robimy armie z potworów na rzece płomieni - tylko szkielety, bo nie opłaca się ożywiać.
Dopiero u wejścia w sanktuarium można puścić 2 novy i zrobić z tego armie.
Mizak napisał/a:
5.Merc

Imo dwie alternatywy, obydwie to merc z 2 aktu, albo z aurą święty chłód albo ze śmiałością. Wyposażamy go w gazę (ll, dr) shaeled, upg duriel ( resy) shaeled a do ręki dajemy mu słowo runiczne insight w jakiejś słabej broni (dziewica).
jak mamy armie to nn fhr... to po pierwsze
po drugie będzie zdychał od iron maidena
dlatego: merc 3 akt, cold; viper, shako, azure, storm
a wtedy:
Mizak napisał/a:
H: Pierścienie
soj + fcr ring - raven? i tak latamy na tele
Mizak napisał/a:
F: Tarcza
może być ten homun, ale umed
Mizak napisał/a:
3.Skille
troche bone walla mniej, a po 1 do ożywienia i na dojście - wtedy nn bloku i mamy dużo wiecej life kosztem dmg.
Mizak napisał/a:
F: Tarcza
Mizak napisał/a:
H: Pierścienie
Cytat:
I: Amulet


Darkforce spawn umed = 30 fcr, nice skill, mana, res i masz wolny slot na ringi, a wtedy biorąc pod uwage, że i tak nie weźmiemy merca 2 akt:
soj + soj = większy skill + gozu mana, a także:
amu - mara: resy, skill, stats i elo
ew. jakiś 2 nec/20str/20dex/15 all res
Mizak napisał/a:
5.Merc
jak u psna ;s

wtedy: resy wyższe, skill wyższy, 18 lvl ożywieńców (1 base +3 hoto +3 darkforce +3 torch +1 anni +2 amu +2 eni +1 arach +2 sojs)

k, oceny nie wystawiam, bo domyślasz się
nece to nie twoja działka ;b


1: Przyjrzyj się uważnie. Bone armor i corps boom jest

2. Imo 1 w ożywieńców wystarczy (będzie z przedmiotów), wolę podpakować jednak glinianego golema kosztem ożywienców.

3. Opis do poprawy, tu się zgodzę

4. Merca zmieniłem ale dałem mu imo lepszy stuff niż ty proponujesz

5. Napisałem, że rare 10 fcr i może faktycznie SoJ będzie tu lepszy

6. Trzymam się jednak na max bloku.

7. Tu jest kwestia zastanowienia.
_________________
Poradnik Rewolucjonisty

The ShitBox Spamzordons- ZAŁOŻYCIEL

Nikt Haxa nie zapraszał
 
 
     
Dravius 
Przywódca klanu PvMM
P.S.E Member


Wiek: 13
Dołączył: 10 Sty 2008
Skąd: Zatoka Spammerów
Wysłany: 2008-02-09, 21:06   

hmm z 4+/6, nie jest to perf strategia, i jak powiedzieć kolega DeadfMan, hammer bylby raczej lepszy, Strata ogólnie niezła.
_________________


Ostatnio zmieniony przez Dravius 2008-02-09, 21:31, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
     
Melćma 
.m. >,..,< .m.


Wiek: 16
Dołączył: 16 Wrz 2006
Skąd: 16
Wysłany: 2008-02-09, 21:17   

Mizak napisał/a:
1: Przyjrzyj się uważnie. Bone armor i corps boom jest
no dobra, ale co z tego, że jest jak nie opisałeś jak i kiedy tego używać?
Mizak napisał/a:
2. Imo 1 w ożywieńców wystarczy (będzie z przedmiotów), wolę podpakować jednak glinianego golema kosztem ożywienców.
co ci da podpakowanie i tak prawie niezniszczalnego golema, jak go udupią z 4 stron i zdziesiądkują inne summony? większa liczba = większa osłona = bardziej nn bloku, fhr, life, dr
Cytat:
4. Merca zmieniłem ale dałem mu imo lepszy stuff niż ty proponujesz
sprawdzałeś czy w ogóle uniesie tego twojego fenixa? to po pierwsze, a po drugie fenix = możesz pożegnać się ze zwłokami, kira? k ale wolałbym jednak to shako - dr, gozu life
coh vs viper - resy i tak będą max, jeden sox więcej, skill nie gra dużej roli - fcr = szybsze zamrażanie chamów które podejdą, jak już odrzucisz tego fenixa to możesz ustawić ładny próg fcr albo założyć gozu dr ze storma
Mizak napisał/a:

6. Trzymam się jednak na max bloku.
opisałem przy summonach. Jak chcesz z tym blokiem, twoja takta, ale i tak: obszerna armia uchroni cię przed meele charami
_________________
Zbiór taktyk najlepszych w swojej kategorii.

 
 
     
Mizak 
SBS Założyciel


Wiek: 27
Dołączył: 13 Maj 2007
Skąd: Kraków
Wysłany: 2008-02-10, 10:42   

Melćma napisał/a:
Mizak napisał/a:
1: Przyjrzyj się uważnie. Bone armor i corps boom jest
no dobra, ale co z tego, że jest jak nie opisałeś jak i kiedy tego używać?
Mizak napisał/a:
2. Imo 1 w ożywieńców wystarczy (będzie z przedmiotów), wolę podpakować jednak glinianego golema kosztem ożywienców.
co ci da podpakowanie i tak prawie niezniszczalnego golema, jak go udupią z 4 stron i zdziesiądkują inne summony? większa liczba = większa osłona = bardziej nn bloku, fhr, life, dr
Cytat:
4. Merca zmieniłem ale dałem mu imo lepszy stuff niż ty proponujesz
sprawdzałeś czy w ogóle uniesie tego twojego fenixa? to po pierwsze, a po drugie fenix = możesz pożegnać się ze zwłokami, kira? k ale wolałbym jednak to shako - dr, gozu life
coh vs viper - resy i tak będą max, jeden sox więcej, skill nie gra dużej roli - fcr = szybsze zamrażanie chamów które podejdą, jak już odrzucisz tego fenixa to możesz ustawić ładny próg fcr albo założyć gozu dr ze storma
Mizak napisał/a:

6. Trzymam się jednak na max bloku.
opisałem przy summonach. Jak chcesz z tym blokiem, twoja takta, ale i tak: obszerna armia uchroni cię przed meele charami


1. Wszystko jest opisane

2. Nigdy nie zdziesiątkowali mi summonów, uwierz, że wystarczy tyle ożywieńców.

3. Udźwignie feniksa, właśnie m.in dlatego ma ubranego CoH-a (20 str), nic w tej strategi niej jest ot tak bez przyczyny. Ty też się trochę zamotałeś, po pytasz się mnie czy udźwignie feniksa a potem wyjeżdżasz ze stormem. Bez CoH-a nie udźwignie Storma.
_________________
Poradnik Rewolucjonisty

The ShitBox Spamzordons- ZAŁOŻYCIEL

Nikt Haxa nie zapraszał
 
 
     
Krulik 
Moderator
MUSK haksa



Wiek: 19
Dołączył: 26 Wrz 2006
Skąd: Pilars
Wysłany: 2008-02-10, 11:08   

Mi się strategia podoba, widać że sprawdzona i da radę na cs, a gadki "hamer lepszy" po prostu przyprawiają mnie o wymioty. Ładna robota Mizak ~~
_________________

 
     
Mest_sw 
Miszcz Śfiata


Wiek: 98
Dołączył: 04 Cze 2007
Skąd: z lasu
Wysłany: 2008-02-10, 11:10   

Wyglada na to ze wszystko ok, ale jednak poison necer nie bardzo sobie poradzi na full grze (szczegolnie z..diablo)
Z bone necrem wszystko ok.
 
     
Mizak 
SBS Założyciel


Wiek: 27
Dołączył: 13 Maj 2007
Skąd: Kraków
Wysłany: 2008-02-10, 11:26   

Yoshimitsu1 napisał/a:
Szczerze mówiąc nie widzę sensu robienia takiego necro. Zrobi on csa, ale bardzo wolno.
Necro na nove laguje.
Bone może i na pvp jest dobry, ale na pvm nie ma tej siły przebicia, tj. dużego dmg.


Specjalnie dla ciebie Yoshi i dla innych sceptyków mam mały filmik

http://pl.youtube.com/watch?v=0O6ThK6HfWs

Życzę przyjemnego oglądania ;)

Edit:

Mest_sw napisał/a:
Wyglada na to ze wszystko ok, ale jednak poison necer nie bardzo sobie poradzi na full grze (szczegolnie z..diablo)
Z bone necrem wszystko ok.


Masz trochę racji, poisonowi idzie gorzej, ale jednak daje radę. Boner jest generalnie lepszy. Niestety nie mam możliwości nagrania cs w wykonaniu poisona, jak będę miał to na pewno zamieszczę.
_________________
Poradnik Rewolucjonisty

The ShitBox Spamzordons- ZAŁOŻYCIEL

Nikt Haxa nie zapraszał
 
 
     
Domen 
Necro PvP Player


Dołączył: 03 Kwi 2007
Skąd: Krwawe Wrzosowisko
Wysłany: 2008-02-10, 12:12   

Wszystko ok, ale ja bym dał jeszcze 1 punkt w ampa - najpierw rzucasz ampa a dopiero później corpse explosion - ponieważ ta klątwa premiuje wybuch. Rękawiczki (jeśli chodzi o bone'a) imo mogą być też mage fisty (dają +1 do corpse explosion - gdyż to czar ogniowy, ale zadaje też 50% dmg fizycznego). Wybuch zwłok wbrew pozorom przydatny nie tylko do zabijania immunów, zwłaszcza gdybyś chciał iść tym neciem gdzie indziej niż na cs (np. cow lvl, samotne brh). Z drugiej strony trangi dają +2 do zamroczenia.

Cytat:

hammer bylby raczej lepszy


W jakim sensie lepszy? Że tańszy czy szybszy? Bo nie powiedziałbym, że hammer jest szybszy. Zwłaszcza przy samotnym cs-ie = nec bone szybszy. Ten na filmiku powinien mieć speara na lpm.

Cytat:

Bone może i na pvp jest dobry, ale na pvm nie ma tej siły przebicia, tj. dużego dmg.


CE to skill, który w połączeniu z ampem, ma zawsze bardzo duży dmg i jest obszarowy. Do tego włócznia.

Hmm - a tak sobie myślę, może dla takiego neca dobry będzie merc z 2 aktu z infinity? Corpse explosion to połowa dmg od fire i połowa dmg physic. Ale wtedy nie ma sanktuarium.
Ostatnio zmieniony przez Domen 2008-02-10, 12:43, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Mizak 
SBS Założyciel


Wiek: 27
Dołączył: 13 Maj 2007
Skąd: Kraków
Wysłany: 2008-02-10, 12:40   

Domen napisał/a:
Hmm - a tak sobie myślę, może dla takiego neca dobry będzie merc z 2 aktu z infinity? Corpse explosion to połowa dmg od fire i połowa dmg physic.


Byłby, ale odpada przez dziewicę niestety :(

Domen napisał/a:
Wszystko ok, ale ja bym dał jeszcze 1 punkt w ampa - najpierw rzucasz ampa a dopiero później corpse explosion - ponieważ ta klątwa premiuje wybuch


Ampa mamy bo i tak potrzebny na dojście. Zapomniałem napisać o tym w "Jak grać" ;) Po to się ocenia strategie, by wyłapywać niedopatrzenia.
_________________
Poradnik Rewolucjonisty

The ShitBox Spamzordons- ZAŁOŻYCIEL

Nikt Haxa nie zapraszał
 
 
     
Uroczy14 
Strategman

Dołączył: 09 Gru 2007
Wysłany: 2008-02-11, 23:25   

nice takta, jednak bylo pare errorow, 9\10

// Banik ;] t4t // - Rolson
Ostatnio zmieniony przez Rolson 2008-02-11, 23:27, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
albercik27 
Naczelny entomolog


Wiek: 18
Dołączył: 04 Gru 2007
Skąd: te owady
Wysłany: 2008-02-13, 07:46   

Bardzo ładnie napisana taktyka, wszystko ok. Ładna robota Mizak.
_________________
Powiedz "Nie" natrętnym owadom.
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum należy do serwisu Imperium Diablo