Hax jakis czas temu prosil mnie zebym mu napisal jak tworzyc itemki bo jemu sie n kce, nudzilo mi sie to mu pomoge, nub ;s
btw addne kilka skrinszutow zeby troche latwiej bylo skapowac kknp.
Powiedzmy, że chcemy stworzyć 15 ed 3 ar 5 soc berserkerski topór.
Aby stworzyć własny item musimy kliknąć PPM na dowolny przedmiot przy którym można grzebać przy magicznych właściwościach.
Powiedzmy, że chcemy stworzyć 15 ed 3 ar 5 soc berserkerski topór.
Klikamy 'Specific Editing functions' 'Magic ATTRIBUTE editing'.
Z Magic ATTRIBUTE editing' przechodzimy na zakładkę która jest po prawej stronie od tej, na której otwarło się okienko- Item/ Character create (tak jak na screenshocie).
Klikamy Weapons Elite Axes i wybieramy Berserkerski topór.
Następnie klikamy ''Save new item as picked up'', tak jak na screenie.
Nowo stworzony przedmiot pojawił się jako podniesiony
Warto zauważyć, że owy item jest od razu niezniszczalny. Aby zmienić to, wystarczy kliknąć prawym ''Durability (if available)'' ''change item's durability'' i nastawić na 28 (bazowe durability berserkerskiego topora).
Wyszedł berserkerski topór czysty, bez soc bez ed bez ar. Aby to zmienić klikamy prawym ''change item's quality'' ''superior''. Mamy już berserkerski topór dobrej jakości, aby dodać mu sockety: PPM 'Specific Editing functions' 'Magic ATTRIBUTE editing' ''Other'' ''Number of sockets'' i nastawiamy na 5.
Jak walnąć ed i ar to już chyba wiadomo, cuz Hax to opisał :"~)
POZDRAWIAM WRZODA HAXA! :*
Hax jakis czas temu prosil mnie zebym mu napisal jak tworzyc itemki bo jemu sie n kce, nudzilo mi sie to mu pomoge,
dokładnie tak^^
PiPer napisał/a:
nub ;s
przedstawiać się nie musiałeś
podziękował za tego mini poradnika ale i tak screeny sux
modka jakiegoś bym poprosił, żeby wrzucił to co pipek napisał na pierwszą stronę tego topika ( edytując mojego posta )
pzdr 600
_________________
Rolson napisał/a:
1. Ludzie szukajcie, to nie jest takie trudne ~~
2. Lepiej zalozyc temat na forum niz poszukac...
Wszystko fajnie i tego. Ci "mniej zdolni" będą już umieli coś z HE zrobić, ale ja nie. Ja sam się nauczyłem korzystać z niego ale jednego nie umiem - zmienić nazwę/nazywać itemy. Czy może mnie ktoś oświecić i napisać jak to zrobić. Abo chociaż prosiłbym o napisanie, że się tego nie da zrobić (nazywać itemy). Będę wdzięczny.
ebo1, da się zmienić magicznym, rare i craftom, nie wiem czy unikatom ponieważ nie sprawdzałem dziś powinien się pojawić kolejny punkt dotyczący twojego problemu
_________________
Rolson napisał/a:
1. Ludzie szukajcie, to nie jest takie trudne ~~
2. Lepiej zalozyc temat na forum niz poszukac...
Wysłany: 2008-06-16, 21:33 Zmiana nazw przedmiotów ( Rare, Crafted, Magic, Set )
Zmiana nazw przedmiotów ( Rare, Crafted, Magic, Set )
Załóżmy, że mamy już wybrany przedmiot, wtedy klikamy na niego PPM i pokolei idziemy:
Specific Editing Functions Change the Item's QUALITY... (tutaj mamby duży wybór)
Tylko te nazwy co są w czerwonej ramce dają nam możliwość dodania Affix'u (Preffix i Suffix)
Wybierzmy Rare, klikając na "Rare" pojawi się nowe okno z wyborem nazwy (8 Namie1 i 8 Name2 )
Z tego co zauważyłem unikatom nie można zmienić nazwy, przy próbie zmiany nazwy w/w sposobem unikat zmienia się w przedmiot, który wybierzemy (jeżeli ktoś by rozkminił jak to zrobić PM do mnie i wielkie GZ dla tej osoby )
//btw. niech osoba mająca specjalny przywilej, wklei to na pierwszą stronę (postu) do punktu nr. 6 - THX^^
mam nadzieje, że o to chodziło
_________________
Rolson napisał/a:
1. Ludzie szukajcie, to nie jest takie trudne ~~
2. Lepiej zalozyc temat na forum niz poszukac...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum