..:: Forum Imperium Diablo ::..
Oficjalne Forum Dyskusyjne Serwisu Imperium Diablo

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Light soso mf

Jak oceniasz tę strategie?
1
5%
 5%  [ 2 ]
2
5%
 5%  [ 2 ]
3
2%
 2%  [ 1 ]
4
7%
 7%  [ 3 ]
5
12%
 12%  [ 5 ]
6
66%
 66%  [ 26 ]
Głosowań: 39
Wszystkich Głosów: 39

Autor Wiadomość
Melćma 
.m. >,..,< .m.


Wiek: 16
Dołączył: 16 Wrz 2006
Skąd: 16
Wysłany: 2008-01-23, 17:34   Light soso mf

1. Wstęp
Takta ma na celu pokazanie, że warto chodzić na mf, ale pod innym kierunkiem. Codziennie słyszę narzekania graczy, że "nic im nie leci" z mefa/andy, podczas gdy ja zgarniam bardzo dobre itemy z niedowartościowanego Pindla, który imo dropi 10 razy lepiej niż Andy i Mef razem wzięci.

2. Statystyki
Siła: Pod najcięższy item, tj. duch w monarszy (156) / w przypadku 2 itemsetupu: pod czaszkowca (97)
Zręczność: Nic, za dużo pktów byśmy musieli wydać tutaj, by mieć przyzwoity blok.
Żywotność: Cała reszta.
Energia: ok. 40 pkt wystarczy

3. Umiejętności
Zimno
Zbroja mrozu: 1 - mały dodatek do obrony, niby nic, ale w końcu to 1 pkt.
Ogień
Ciepło: 1 - Chyba nie trzeba tłumaczyć, 1 pkt w zupełności wystarczy, ten skill znacznie zwiększy nam prędkość regeneracji many.
Błyskawice
Wiązka błyskawic: 20 - Synergia
Błyskawice: 20 - Główny atak, pojedyncza błyskawica o sporych dmg, przebija wrogów i leci dalej w linii prostej.
Seryjne błyskawice: 20 - Drugi atak, masowo zabija wrogów, dmg dużo niższy od błyskawicy.
Mistrzostwo we władaniu błyskawicami: 20 - zwiększa dmg o ~400%!
Burza z piorunami: 1 - tylko 1 pkt, a zawsze to 1k dmg w najbliższy cel, czasami przydatne, jeśli ktoś uważa za zbędne można nie dawać tu nic.
Tarcza energetyczna: 0 - nie korzystamy z insight z merca, dlatego tylko by nam mana za szybko spadała.
Nova: reszta pkt - synergia
Reszta skilli: po 1

4. Ekwipunek

A) Właściwy
Hełm
Shako z perf topazem
-74 mf
-10 dr
-~140 mana
-~140 life
-2 skill
-2 stats

Info: Nie trzeba tłumaczyć, najlepszy hełm na mf, daje nam prawie wszystko co potrzeba.

Zbroja
Tal Rasha z perf topazem
-112 mf
-resy
-tal combo

Info: Głównie do tal combo, sam w sobie posiada bardzo duży mf.

Broń
Okulus z istem
-3 sk
-30 fcr
-80 mf
-20 all res
-20 vita
-20 ene

Info: Ogromne bonusy, dla nas bardzo ważne, wszystko co potrzebujemy w jednym.

Tarcza
Spirit w monarszy
-2 sk
-resy
-55 fhr
-fcr

Info: fcr min. 30, do progu dla błyskawic. Anyway dość tania tarcza z ogromnymi plusami. Niestety, bardzo duża wada - wymaga aż 156 siły.

Rękawice
Osłony fortuny
-40 mf

Info: Staramy się dobić jak najwięcej mf, szkoda, że te rękawice nie dają nic więcej.

Pas
Tal Rasha
-15 mf
-mana
-dex
-tal combo

Info: Trochę mały mf, ciekawe mody, no i drugi składnik dal combo.

Buty
Podróżniki 40-50 mf
-10 str
-10 vita
-25 frw
-mf

Info: 10 str pomoże trochę unieść spirita, dodatkowo vita, frw i mf.

Ringi
2x magiczny ring 31-40 mf lub 2x nagel 30 mf
-mf

Info: podbicie mf, nic więcej

Amulet
Tal Rasha

-2 sk
-life
-mana
-light res
-tal combo

Info: Ostatni składnik tal comba, w rezultacie: 60 mf, 20 fcr

Switch
Cta + spirit
-bo
-bc

Info: Potężny dodatek zwiększający życie i mane. Trochę kosztuje i niekoniecznie trzeba to mieć.

Plecak
Gheed 40 mf, 13 x sc 7 mf, soso torch, księga tp. Reszta miejsca wolne na łupy, 4x5 wolnego wystarczy. Można wywalić 1-2 sc z mf i wstawić księgę/zwój identyfikacji.

Merc
Obrona, kosz, aura hf.

Broń: Łupieżca grobów eth z amnen/amnami
Zbroja: Shaftstop z shaelem
Hełm: Gaza z shaelem

B) Dla biednych/początkujących

Hełm
Szyszak Szczęścia
-1 sk
-mf

lub

rw "Wiedza"
-1 sk
-10 ene
-30 light res

Zbroja
Gniew czaszkowca z perf topazem
-mf
-1 sk

Broń
Okulus z joolem z mf/resami
-3 sk
-30 fcr
-50+ mf
-20 all res
-20 vita
-20 ene

lub

Mewa z joolem z mf/resami
-100 mf

lub

Ostrze alibaby z joolem z mf/resami
-70-99 mf
-5-15 dex
-2 sox

Tarcza
rw "Rym" w ciężkiej tarczy
-25 all res
-25 mf
-15 mana reg
-cbf

lub

rw "Splendor" w ciężkiej tarczy
-20 mf
-1 sk
-10 fcr
-10 ene
-15 mana reg

Rękawice
Osłony fortuny
-20-40 mf

Pas
Złoty Powróz
-30 mf

Buty
z setu Rynsztunek Tankreda
-10 dex
-30 frw (w combie)
-tankred combo

Ringi
2x magiczny ring ~30 mf, lub 2 nagele
-mf

Amulet
z zestawu Tankreda

-78 mf (w combie)
-tankred combo

Switch
-różdżka z ładunkami Zmniejszenia Odporności + lidless/"Splendor"

Plecak
Gheed, scs z mf, torch (najlepiej soso), księga tp. Reszta miejsca wolne na łupy, 4x5 wolnego wystarczy. Można wstawić księgę/zwój identyfikacji.

Merc
Obrona, kosz, aura hf.

Broń: "Posłuszeństwo" w eth Miażdżycielu/Zagadkowym Toporze/Wielkiej Gizarmie lub dowolna, elitarna, unikalna broń drzewcowa, oprócz Burzowej Iglicy. Socketować amnem/amnami.
Zbroja: Shaftstop z shaelem (w przypadku Posłuszeństwa - z perf topazem)
Hełm: Gaza z shaelem

5. Osiągi i progi
Life: ~1200
Mana: ~700
Mf: ~600-650 w zależności od ringów i scs. 627 przy nagelach i 13 scs.
Fcr: Pod próg 80 dla ataku błyskawicami (14 fps) i dla tele próg 63 (9 fps).
Fhr: 55, pod próg 48.
Dr: 10
Dmg: Błyskawica - ~17k, seryjne błyskawice - ~7k

Merc:
40 fhr - 10 fps
45-50 dr
15-29 ll
max resy
dmg: ~2.3k
life: ~2.2
60 ias - 6.5 fps

6. Sposób działania
1. Wchodzimy do gry
2. Czyścimy plecak ze zbędnych przedmiotów
3. Uzupełniamy życie, mane i potiony u malah.
4. Idziemy do czerwonego portalu obok anyi
5. Wchodzimy w portal i puszczamy buffy (zbroja, bo, burza z piorunami)
6. Teleportujemy się 2-3 razy, stając w środku tego małego pokoiku z pindlem, w bezpiecznym miejscu, by merc przejął wrogów na siebie, a my bezpiecznie sobie puszczali błyskawice. http://img246.imageshack....nshot028zw7.jpg
7. zbieramy łupy, otwieramy portal, wracamy do miasta, sprzedajemy łupy
8. idziemy do wp, wybieramy drugą pozycję
9. teleportujemy się troche w góre, powinien wyskoczyć Eldritch z obstawą.
10. puszczamy 3 seryjne błyskawice w najbliższego zniewolonego
11. dobijamy 1-2 błyskawicami Eldritcha
12. zbieramy łupy, teleportujemy sie kilka razy w dół, do Shenka
13. Ustawiamy się tak, by Shenk był widoczny, a jego obstawa nas nie dosięgła (soski - nie merca)
14. Jeśli wokół są jacyś uciążliwy łucznicy posyłamy im 2-3 seryjne błyskawice
15. Puszczamy kilka pojedynczych błyskawic w Shenka, jeśli ma zaklęte błyskawice lub niewrażliwość, zajmujemy się najpierw obstawą, likwidując ich seryjnymi błyskawicami, po czym pozwalamy mercowi się zając Shenkiem.
16. Zbieramy łupy, robimy tp do miasta, wychodzimy z gry i potwarzamy kroki do znudzenia.

Dlaczego Shenk i Eld? Dla zabicia czasu, tj. nie możemy ciągle chodzić na pindla, gdyż istnieje ograniczenie 20 gier na godzinę, dlatego, musielibyśmy robić dość spore odstępy między grami, lub dostalibyśmy Realmdowna. Dlatego, warto poświęcić ten wolny czas na dodatkowych bossów. Eldritch często zaskakuje, sypie dużo gemów, potionów, rare itemów za 35k golda, talików, czasem nawet dropnie coś wartościowszego, a jego zabicie to chwila. Shenk natomiast znany jest z jego talizmanów, często też sypie rare itemami i z zestawów.
Pindel natomiast jest niedoceniany, większość sosek mf jest nastawiona na osławionego Mefa i Andy, a potem narzekają, że nic im wartościowego nie pada. Osobiście próbowałem obu typu sosek mf i uważam, że pindel jest o wiele bardziej opłacalny. 2 griffy, 4 soje, 3 bk, 2 mary, 3 armory tala (w tym jeden na początku laddera) mówią same za siebie.
_________________
Zbiór taktyk najlepszych w swojej kategorii.

Ostatnio zmieniony przez Melćma 2008-01-23, 19:01, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
DeadMan 
Szpresie zi doicz?:C


Wiek: 16
Dołączył: 20 Sty 2008
Skąd: Z psychiatryka :F
Wysłany: 2008-01-23, 18:16   

Bardzo dobra strata, mam podobną soske i imo pindel lepiej dropi niz andy czy mef. :wink:
Błędów brak 6/6 za wychodzenie naprzód utartym stereotypom xD.
_________________
Acc:Master[IB]
 
 
     
haxite 
Redaktor Imperium
i r0BooL ZaYcA



Wiek: 98
Dołączył: 07 Wrz 2007
Skąd: z choinki
Wysłany: 2008-01-23, 18:41   

fajna taktyka:P ale jakoś tak sie przyzwyczaiłem, że czara cold mf zawsze :P
Melćma napisał/a:
Fcr: Pod próg 63.
- jak dla mnie mało, nigdy nie schodziłem poniżej 90 ( średnio 110 )
ogółem taktyka mi sie podoba 6/6 ( ale zostanę przy sorc cold mf :) )
_________________
Rolson napisał/a:
1.Ludzie szukajcie, to nie jest takie trudne ~~
2.Lepiej zalozyc temat na forum niz poszukac...
hacki u mnie w profilu^^

 
     
Linubi 
Retired : )


Wiek: 16
Dołączył: 20 Paź 2007
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2008-01-23, 18:52   

Takta ładnie opisana i czytelna. Wielki konkurent takty rolsa ;F. Przyczepie się też do małego fcr (jak hax). Powinienen być nie co większy, bo słabo tp będzie robiła ;F. 8/10 :)
_________________
Potrzebujesz pomocy w UT? Pisz!
 
 
     
Melćma 
.m. >,..,< .m.


Wiek: 16
Dołączył: 16 Wrz 2006
Skąd: 16
Wysłany: 2008-01-23, 18:57   

n wiem o co wam chodzi z tym fcr
i tak ma b. dobry próg, po co jej więcej jak ona w sumie robi hm...
2 tele do pindla, 1 tele pod elda i 3 pod shenka? łącznie 6 teleportów na gre...
fcr ataku błyskawicami tez nie zwiększy, dopiero od 117fcr a dobicie było by kłopotliwe ;s
_________________
Zbiór taktyk najlepszych w swojej kategorii.

 
 
     
Linubi 
Retired : )


Wiek: 16
Dołączył: 20 Paź 2007
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2008-01-23, 18:58   Re: Light soso mf

Melćma napisał/a:

Broń
Okulus z istem
-3 sk
-30 fcr
-80 mf
-20 all res
-20 vita
-20 ene


Zamiast Occu można dać też low hoto. Co prawda mf będzie mniejszy, ale za to nie będzie denerwującego tp od occu, a pozatym będziemy mieli lepsze resy (nie wiele, ale zawsze coś). Pozatym premia do dex i inne takie duperele ;f
_________________
Potrzebujesz pomocy w UT? Pisz!
 
 
     
haxite 
Redaktor Imperium
i r0BooL ZaYcA



Wiek: 98
Dołączył: 07 Wrz 2007
Skąd: z choinki
Wysłany: 2008-01-23, 19:02   

dobry pomysł z tym hoto , res i fcr ( o 10% ) lepszy jest, uważam też ze 400 - 450 - ostatecznie 500 mf styka i drop też zły nie jest :P
_________________
Rolson napisał/a:
1.Ludzie szukajcie, to nie jest takie trudne ~~
2.Lepiej zalozyc temat na forum niz poszukac...
hacki u mnie w profilu^^

 
     
Melćma 
.m. >,..,< .m.


Wiek: 16
Dołączył: 16 Wrz 2006
Skąd: 16
Wysłany: 2008-01-23, 19:07   

Linubi napisał/a:
Zamiast Occu można dać też low hoto.
discuss

Okulus:
3 sk
30 fcr
20 all res
20 vita
20 ene
50 mf

vs

3 sk
40 fcr
10 dex
15% max mana
~35 all res

3 sk vs 3 sk
30 fcr vs 40 fcr (i tak mamy pod próg, to po co więcej?)
20 all res vs ~35 all res... k ale mamy soxa! wystarczy włożyć jevela 15 all res i mamy taki sam res, k?
20 ene vs 15% max mana - u mnie to jest 14 many więcej w przypadku hota, więc pomińmy to...
20 vita vs 10 dex - po co nam dex?
50 mf vs brak denerwującego tele - denerwujące jest tylko przy shenku, ale nie znowu tak bardzo, żeby skreślać tą broń ;s
imo ocu >>> hoto, resy nn tak bardzo, wiec można ocu socketować istem, co w rezultacie daje 80 mf wiecęj + denerwujące tele
widać od razu co lepsze ~~ a jak jeszcze brać pod uwagę cene...

Cytat:
uważam też ze 400 - 450 - ostatecznie 500 mf styka i drop też zły nie jest

wiedziałem, że ktoś się przyczepi ;b
z doświadczenia wiem, że jednak im więcej mf tym lepiej, zwłaszcza na pindlu, który ma dość mały drop na unikaty, dlatego podkręcająć mf na maxa, pomagamy sobie.
wartości typu 600-700 na mefa są bez sensu, bo on i tak dropie unikatami, a na jakość to nie wpływa. Inaczej jest przy pindlu, gdzie jakość się o wiele większa, ale ilość mała. W tym przypadku 600-700-800 mf jest standardem.
_________________
Zbiór taktyk najlepszych w swojej kategorii.

Ostatnio zmieniony przez Melćma 2008-01-23, 19:14, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
Linubi 
Retired : )


Wiek: 16
Dołączył: 20 Paź 2007
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2008-01-23, 19:11   

occu isted + um = hoto ~~

Dex da troche defa :D

Mimo że uważasz ze occu lepsze to i tak stawiam na hoto
_________________
Potrzebujesz pomocy w UT? Pisz!
 
 
     
Melćma 
.m. >,..,< .m.


Wiek: 16
Dołączył: 16 Wrz 2006
Skąd: 16
Wysłany: 2008-01-23, 19:19   

Cytat:
occu isted + um = hoto ~~
ocu umed => hoto
isted ocu > umed ocu > hoto
;s
Linubi napisał/a:
Dex da troche defa :D

1. co ci da def przy ilości ~2k?...
2. ocu też daje defa i to o wiele więcej ;c

Linubi napisał/a:
Mimo że uważasz ze occu lepsze to i tak stawiam na hoto
pokazałem ci jasno i przejrzyście, że ocu>hoto :b
no kamun ;c widać jak nic, że ocu lepsze xd
_________________
Zbiór taktyk najlepszych w swojej kategorii.

 
 
     
Linubi 
Retired : )


Wiek: 16
Dołączył: 20 Paź 2007
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2008-01-23, 19:26   

Nie chodzilo mi o occu umed, tylko jak bys dal tego ista + um-mal to bys mial hoto :P
_________________
Potrzebujesz pomocy w UT? Pisz!
 
 
     
Len_Tao 
Przywódca gildii LoC


Wiek: 15
Dołączył: 20 Lip 2006
Skąd: ona
Wysłany: 2008-01-23, 19:55   

nice taktyka, ostatnio tez sie bawie w pindl/eld/shenk runy tylko, ze javką :)
imo lepiej jest miec troche mniej miejsca w eq ale cube tam wsadzic

max
_________________

Darmowe Itemy!!!
 
 
     
Krulik 
Moderator
MUSK haksa



Wiek: 19
Dołączył: 26 Wrz 2006
Skąd: Pilars
Wysłany: 2008-01-23, 19:56   

Fajna ale nic odkrywczego i zamykanie się na 3 potwory to trochę mało. Jednak biorąc pod uwagę tylko to na co ma służyć to spełnia oczekiwania. No i przestańcie z tym hoto, jasne że occu lepsze.
_________________

 
     
KazMeister 
Nie piję za dużo^^


Wiek: 20
Dołączył: 25 Kwi 2007
Skąd: z Kambodży
Wysłany: 2008-01-23, 20:08   

najs takta, 2 itemsetupy, błędów nie widzę wiec 10/10 imo. i occu lepszy niz hoto i z tym nie mozna sie sprzeczac.k :F
_________________
Potrzebujesz pomocy w UT/DC nld? Napisz.
 
 
     
Schliri 
MW Player


Wiek: 17
Dołączył: 18 Cze 2007
Wysłany: 2008-01-23, 21:40   

świetne ale jednak zamiast tych fortunek polecałbym magesy bo będzie wyższy próg i sie bedzie szybciej telalo ~~ 10/10
_________________

 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum należy do serwisu Imperium Diablo