Siła: Pod najcięzszy item, tj. Wigor Boga Gromów - czemu, nie pod wilhelma? bo pas da nam 20 str, co w rezultacie, jeśli uniesiemy pas, uniesiemy również hełm.
Zr: 0 - Robię ubery parę lat i jak dla mnie blok jest zbędny dla ut smita, a przynajmniej marnowanie tutaj pkt`ów.
Vita: Wszystkie wolne pkt.
Ene: Nic
3. Skille
20 smite,
20 holy shield,
20 fanatyzm,
Reszta w odporność na błyskawice. Przypominam, że każde 2 pkt w ten skill, to +1 do maxymalnej odporności na błyskawice.
Nie sądze, by ktoś doprowadził smita, do tak wysokiego poziomu, by mu zostały wolne pkt, w każdym razie na samym końcu inwestujemy w śmiałość dla większej obrony.
4. Przedmioty
Hełm: Twarz wilhelma z Ortem
-30 fhr
-35 cb
-30 light res
Zbroja: rw "Dym" w dowolnej zbroi 2 sox, najlepiej w ap, ale nie zaszkodzi zwykła kolczuga czy napierśnik od fary.
-50 all res!
-20 fhr
Broń: rw "Czerń" w korbaczu 3 sox - można kupić w 2 lub 3 akcie. Można z tym łatwo wyciągnać maxymalny ias dla smita.
-40 cb!
-dobry ias
-15 ias
Tarcza: 4 sox dowolna, elitarna tarcza z 44-45 all res, najlepiej: kurastowa lub św. rodela; świeta tarża to już niemały wydatek. Socketować następująco: 3x perf brylant, 1x perf topaz.
-gozu res!
Pas: Wigor Boga Gromów - +10 max light res pozwoli nie bać się dłużej mefa.
-10 max light res
-troche absu
-20 str
-20 vita
Buty: Gobliny
-25 cb
Amulet: Gniew Lorda - 20 ias do progu, całkiem niezły light res. Jeśli ktoś chce maxymalnie zaoszczędzić polecam oko kota.
-1 sk
-33 light res
-20 ias
lub:
-30 frw
-20 ias
Ring1: Kruczy Lód - im więcej dexa tym lepiej, ale nie zrobi dużej różnicy, gdy będzie miał mało.
-cbf
-dex
-troche many
Ring2: Rare/crafted ring z 20+ light res, str/innymi miłymi dodatkami. Może to też być ring z kostki; formuła: 2 perf brylanty + dowolny magiczny ring, rezultat: pierścień z odpornością na błyskawice 21-30.
Rękawice: Chwyt Drakuli - głownie ze względu na lifetapa - klątwa, która przytrzyma nas przy życiu.
Switch: Różdżka z ładunkami life tapa, dostępna u dowolnego sprzedawcy tego typu itemów na koszu/hellu.
Plecak: Dowolny torch z jak najwyższymi resami, kilka talików z light/cold resem, jeśli nie mamy high lorda/crapny ring, taliki z life/str.
5. Co osiągamy
-50 fhr i próg 5 fps
-35 ias + fana, 6 fps dla korbacza (maxymalny ias dla smita)
-100 cb!
-254 light resa z high lordem, bez talików, torcha i anyi!
-151 reszta resów
6. Sposób działania
Opisze same ut, bo organ run to poprostu, idź przedsiebie i zabij all.
Zaopatrujemy się w potiony życia i przynajmniej 1 pasek potionów many. Po wejsciu do ut, właczamy holy shielda, obiegamy naokoło całe tristram, żeby znaleść się dokładnie po przeciwnej stronie. Podchodzimy do najbliższego domku po prawej, odbiegamy w tył na szarży i zmieniamy broń na różdżke. Powinny się pojawić 3-4 szkielety i za chwile mefisto.
Rzucamy life tapa z różdżki na mefa, spowrotem zmieniamy broń, omijamy szkielety i bijemy mefa. Nie będzie żadnych problemów o ile mamy stuff wypisany powyżej. Life tap napewno zejdzie zanim go zabijemy ale mamy przecież life tap z draków, którego napewno zdążymy rzucić zanim ten pierwszy zejdzie. Po zabiciu idziemy wgłąb tristram, tym razem po zauważeniu diablo/baala odbiegamy na szarży i zmuszamy baala do przeteleportowania się na nas i dalej robić to samo co z mefem. Jak ktoś lubi hardcore można od razu rzucić life tapa i lać jednego z bossów podczas, gdy drugi zadaje nam crap dmg. Polecam najpierw baala, ponieważ ma mana burna, co bardzo uprzykrza życie, jak nam zejdzie mana to łykamy potiony many. Po zabiciu ostatniego bossa wystarczy chwycić torcha i wyjść gry (balrogów i widma nie musimy zabijać). Ut skończony.
ez
tamten miał 75 cb, ten ma 100
tamten miał full resy, ten też ma ;s
tamten miał próg fhr 4, ten ma 5
tamten miał 0-15 dr, ten ma 0
blok ten sam
life większy
many dużo mniej
defa mniej
imo jednak ten lepszy ;c, tamten miał większą defensywe, a ten szybciej ubija ;v
W tej takcie jest postawione na light resa głównie ;s Takta jest też zrobiona pod utt ;s Słyszałem,że do utt trzeba smitera 250light res, ale nie karcić mnie plx jeżeli to nieprawda ;s
-75cb wystarczy,ale 100 to już niezły wyczyn jak na taką cenę
-blok na ut imo niepotrzebny bo tam głównie ele dmg leci ;c
Jak ktoś nie ma tarczy 44-45@ to mogłeś napisać o wizz shaele'd
10/10
Ostatnio zmieniony przez Sawak 2008-01-23, 14:51, w całości zmieniany 1 raz
Takta spoko, ogolnie wiesz jaki mam stosunek do tego typu takt. A i ten wigor nie lepiej jakis inny jak spadnie ten piorun z nieba to wtedy nie mozna przez chwile smitowac.
Żeby było śmieszniej to zanim się za smita zabrałem to przejrzałem taktyki i itemy. Jakieś wizzy i inne światła niebios wyskakiwały. To przejrzałem all rw w poszukiwaniu cb. Potem wszystkie inne potrzebne przedmioty. I wyszło mi to samo co widać u góry tylko pas mam rare z fhr, light, fire res + crap adds. Kupiony za 1 fg ^^
Edit: I żeby nie było że OT: 10/10 xD
Wysłany: 2008-01-27, 10:32 Re: Uber smit by Melć v2
Melćma napisał/a:
[size=16]3. Skille
20 smite,
20 holy shield,
20 fanatyzm,
Reszta w odporność na błyskawice. Przypominam, że każde 2 pkt w ten skill, to +1 do maxymalnej odporności na błyskawice.
Nie sądze, by ktoś doprowadził smita, do tak wysokiego poziomu, by mu zostały wolne pkt, w każdym razie na samym końcu inwestujemy w śmiałość dla większej obrony.
[
zapomnialo CI sie napisac jeszcze o 20 lvl śmialosci =]. Ja mam tego smita lvl 88, i mmusze zrobic jeszcze 89, zeby miec 14punktow odpornisc na bylskawice. Inaczej zmarnujemi sie umiejetnosc z 88 levelu.
btw Zmiany nie są drogie, i teraz przynajmniej nie trzbe ładowac runy UM w zbroje (tak jak wczesniej). NIedlugo je wprowadze i sprawdze kiedy gralo sie lepiej
zapomnialo CI sie napisac jeszcze o 20 lvl śmialosci =]
nie zapomniałem, przeczytaj dokładnie zanim napiszesz.
sorki za to,moj blad
Melćma napisał/a:
Przemas napisał/a:
Ja mam tego smita lvl 88, i mmusze zrobic jeszcze 89, zeby miec 14punktow odpornisc na bylskawice. Inaczej zmarnujemi sie umiejetnosc z 88 levelu.
nie musisz tak go lvlować ;b, dużej różnicy to nie zmieni, aczkolwiek mam nadzieje, że kiedyś swoim smitem zasilisz szeregi UTT.
do 89lvl musze bo inaczej bede mial calkowice bezuzyteczna 1 umiejetnosc. a tak to zawsze sie przyda +1 max res i 5 punktow do atrybutow.
btw mam pytanie jeszcze co do Twojego Smita. Uzywasz go tylko robiąc samemu UT? czy grales nim kiedys np z jednym, czy dwooma jeszcze graczami. wiadomo, potowry są silniejsze, mają wiekszy damage itp. czy wtedy ten smit tez da rade?
/// Tylko wniosę od siebie, że na więcej players zwiększa się ilość życia potworów, dmg nie.
Ostatnio zmieniony przez Krulik 2008-01-27, 22:40, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum