Wysłany: 2007-12-24, 22:01 [Tutorial] KillCounter potworów bez użycia KillCounter.dll
Postanowiłem pokazać jak zrobić KillCounter - czyli licznik zabić potwora/ów, bez użycia wtyczki KillCounter.dll. Jedynie opiszę tę opcję, jak ją zrobić. Nie jest to tak dobry licznik jaki można uzyskać przy użyciu KillCounter.dll, ale nie będzie tak źle. Uwaga licznik działa tylko w walce wręcz, i bronią. Czarami nie nabije się licznik zabić potwora/ów.
potrzebne pliki:
CubeMain.txt, ItemStatCost.txt, Properties.txt, Skills.txt, patchstring.tbl - Polski lub Angielski.
Otwórz plik: Properties.txt
1.Zjedź na sam dół.
2.Stwórz nową linię,
- W pierwszej kolumnie code wpisz: countedkills,
- w kolumnie *done wpisz: 1,
- a w kolumnie func1 wpisz: 17.
- W kolumnie stat1 wpisz: display_kills_count.
- Koniecznie wpisz 0 w kolumnie *eol
3.Zapisz plik.
Otwórz plik: ItemStatCost.txt
1.Zjedź do linii 185, gdzie w kolumnie Stat pisze: unused183. Wypełnij kolumny następująco:
- W kolumnie Send Bits wpisz: 32,
- w kolumnie Saved wpisz: 1,
- w kolumnie CSvSigned musi być: 0,
- w kolumnie CSvBits wpisz: 32.
2.Kolejne kolumny wypełnij tak:
- W kolumnie Divide wpisz: 1024,
- w kolumnie direct wpisz: 1.
3.Zjedź na sam dół, i stwórz nową linię.
- W Kolumnie Stat wpisz: display_kills_count,
- w kolumnie ID wpisz: kolejny numer, jeśli jest to czysty plik, czyli wypakowany z archiwum Patch_D2.mpq, to w kolumnie ID wpisz: 359.
4.Odnajdź kolumnę Divide i wpisz: 1024,
- w kolumnie Save Bits wpisz: 1.
- W kolumnie op wpisz: 2,
- a w kolumnie op param wpisz: 0,
- w kolumnie op base musisz wpisać: unused183,
- w kolumnie op stat1 wpisz: dummy.
5.W kolumnie descpriority wpisz: 180,
- w następnej kolumnie descfunc wpisz: 3
- a w kolumnie descval wpisz 1.
6.W kolumnie descstrpos wpisz: KillCounter,
- w kolumnie descstrneq wpisz: KillCounter,
- w kolumnie *eol wpisz: 0.
7.Zapisz plik.
Otwórz plik: Skills.txt
1.Zjedź na sam dół, i stwórz nową linię. Następnie:
- W kolumnie skill wpisz: CountKills,
- w kolumnie Id wpisz: 357,
- w kolumnie skilldesc wpisz: prayer, - czyli będzie to wykorzystanie aury modlitwa,
- w kolumnie srvdofunc wpisz: 65.
3.Kolumna aurastat1 musi mieć wpis: unused183,
- i koniecznie wpisz: 1 w kolumnie aurastatcalc1.
- W kolumnie attackrank wpisz: 0,
- w kolumnie range wpisz: none,
- w kolumnie monanim wpisz: xx.
4.W kolumnie ItemEffect wpisz: 1,
- w kolumnie reqlevel wpisz: 1.
- kolumna aura musi posiadać wpis o wartości: 1.
5.Kolumna InGame musi mieć wpis: 1,
- w kolumnie HitShift wpisz: 8.
- Ostatnia kolumna cost add musi mieć wpis: 0.
6.Zapisz plik.
Otwórz plik: CubeMain.txt
1.W tym pliku podam dwa przykłady zastosowania formuły w Kostce Horadrimów, by otrzymać przedmiot z licznikiem zabić potwora/ów, będą to duże talizmany.
2.Pierwszy przykład przedstawia dwa talizmany bez których nie będzie działać licznik. Oba te talizmany są zależne od siebie. Pierwszy jest odpowiedzialny za: skill naliczania zabić potwora/ów, a drugi za pojawienie się w trakcie zabicia potwora na krótko aury modlitwa, - oznacza to że nabity będzie licznik zabicia potwora w pierwszym talizmanie. A w drugim przykładzie przedstawię jak otrzymać jeden talizman w którym będzie licznik zabić potwora/ów, będzie to talizman.
Kody na przedmioty można wykorzystać z tabeli np. kodów misc.txt link
PRZYKŁAD 1:
1.Stwórz dwie czyste linie na samym końcu w pliku: CubeMain.txt.
2.Kolumna description to opis który ma przedstawić co mniej więcej przedstawia formuła. Tu można wpisać co się chce.
3.W pierwszej nowo utworzonej linii w kolumnie description wpisz: KillCounter1, - ale możesz wpisać co Ci się podoba jak opisane jest wyżej. Tą kolumnę zostawiam dla twojej wyobraźni.
- W kolumnie enabled wpisz: 1,
- w kolumnie version wpisz: 100.
4.Następną rzeczą jaka będzie do zrobienia to określenie ile przedmiotów musi być potrzebnych w kostce Horadrimów by otrzymać talizman. Jeśli chcesz zrób tak:
- Wpisz: 2 w kolumnie numinputs.
- W kolumnie input 1 wpisz: np. wms,qty=2, - oznacza to że musisz włożyć dwie miksturki odtajania. Gdy transmutujesz dwie miksturki odtajania, to powstanie opisany wcześniej talizman, który zaraz zostanie zdefiniowany.
5.W kolumnie output wpisz: char, - Oznacza to że otrzymasz losowy talizman, teraz przypiszesz mu lvl i potrzebne właściwości.
- W kolumnie plvl wpisz: 110,
- w kolumnie ilvl wpisz: 110,
- w kolumnie mod 1 wpisz: kill-skill,
- w kolumnie mod1 chance wpisz: 100,
- w kolumnie mod 1 param wpisz: 357,
- w kolumnie mod 1 min wpisz: 100,
- w kolumnie mod 1 max wpisz: 1.
- Kolumna *.eol musi mieć wpis: 0.
6.Przejdź do drugiej nowo utworzonej linii i w kolumnie description wpisz: KillCounter2, ale jest to obojętne co tu wpiszesz. Tą kolumnę zostawiam dla twojej wyobraźni.
- W kolumnie enabled wpisz: 1,
- w kolumnie version wpisz: 100
- w kolumnie numinputs wpisz: 2
- w kolumnie input 1 wpisz: yps,qty=2, - oznacza to że musisz włożyć dwie miksturki antidotum. Gdy transmutujesz dwie miksturki antidotum, to powstanie opisany wcześniej drugi talizman, który zaraz zostanie zdefiniowany.
7.W kolumnie output wpisz: char, - Oznacza to że otrzymasz losowy talizman, teraz przypiszesz mu lvl i potrzebne właściwości.
- W kolumnie plvl wpisz: 110,
- w kolumnie ilvl wpisz: 110,
- w kolumnie mod 1 wpisz: countedkills,
- w kolumnie mod 1 chance wpisz: 100
- w kolumnie mod 1 param wpisz: 1.
- Kolumna *eol musi mieć wpis: 0 .
8.Zapisz plik.
Przykład 2:
Drugi przykład to jeden talizman, który będzie talizmanem niezależny od innego talizmanu.
1.Stwórz nową linię w pliku: CubeMain.txt.
- w kolumnie description wpisz: KillCounter.
2.Kolumna enabled musi mieć wpis: 1,
- w kolumnie version wpisz: 100,
3.W kolumnie numinputs wpisz: 1.
- W kolumnie input 1 wpisz: hp1, - oznacza to że musisz włożyć jedną mniejszą miksturkę leczenia. Gdy transmutujesz jedną mniejszą miksturkę leczenia, to powstanie opisany wcześniej talizman, który zaraz zostanie zdefiniowany.
4.W kolumnie output wpisz: cm1, - otrzymasz mniejszy talizman.
- w kolumnie plvl wpisz: 110,
- w kolumnie ilvl wpisz: 110,
- w kolumnie mod 1 wpisz: kill-skill,
- w kolumnie mod 1 chance wpisz: 100,
- w kolumnie mod 1 param wpisz: 357,
- kolumna mod 1 min musi mieć wpisz: 100,
- a kolumna mod 1 max musi mieć wpis: 1,
- kolumna mod 2 musi mieć wpis: countedkills.
5.W pierwszej kolumnie mod 2 chance wpisz: 100,
- a w kolumnie mod 2 param wpisz: 1.
- Kolumna *eol musi mieć wpis: 0
6.Zapisz plik
Teraz pozostaje tylko wpisanie w plik patchstring.tbl polski lub angielski, informacji o stringach dla talizmanów.
Otwórz plik patchstring.tbl
1.Dobrym edytorem do otwierania plików *.tbl będzie: afj tbl edit, który można ściągnąć z tego miejsca.
2.Zjedź na sam dół i dodaj nowy string klikając na: "+". Otworzy się małe okienko w którym wpiszesz: KillCount, wtedy stworzysz nowy string, w którym następnie możesz wpisać: np. Zabite potwory. ale możesz inny wyraz wpisać o podobnym dla Ciebie znaczeniu np. kilnięte potwory lub coś innego.
4.Zapisz plik.
Pamiętaj że musisz mieć talizman/y w ekwipunku, może być nawet w kostce Horadrimów.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum