Krótki artykuł opisujący, które rare/blue itemy zatrzymać, a które możemy sobie podarować.
(rare = rzadkie = żółte) (blue = magical = magiczne = niebieskie)
słownik - http://diablo.phx.pl/czytaj/slownik-battlenet
Ringi:
10 Fcr 1. Cechy główne (które muszą być) : Dex (10-15), res (all res (6-11) lub fire res (15-40))
Cechy poboczne (które znacznie zwiększają wartość przedmiotu): life (20-40)
Cechy opcjonalne (które nie są potrzebne, nieznacznie zwiększają wartośc, ale są mile widziane) : mana, light res, cold res.
Info: Takie ringi głównie używają chary pvm z blokiem, którzy dodatkowo korzystają z merca wyposażonego w insight, np hammer pvm, nec bone pvm. /rare 2. Cechy główne : Mana (100-120)
Info: Zastępca soja, gdy np, na rzecz max resa, trzeba zdjąć item dający fcr, można utrzymać próg, wymieniając właśnie soja na taki ring. /blue 3. Cechy główne : Str (10-20), ar (70-120), ll (3-9) i/lub ml (3-9)
Cechy poboczne : Life (20-40), resy (light (10-40) lub fire (10-40))
Cechy opcjonalne : Dex (10-15), resy (cold, psn), mana (20-40)
Info: Wykorzystywany głownie przez pvm lub pvp free duels chary meele, głównie barbowie i zealoci /rare 4. Cechy główne : Mf (15-25), dex (10-15)
Cechy poboczne : res (all (5-11) lub fire (10-40) lub light (10-40), str (10-20), life (10-40)
Cechy opcjonalne : res (cold lub psn (10-40)
Info: Używany przez mf soski, głównie przez light`ki, by dobić wyższego progu dla błyskawic lub przez mf hammerów. /rare
Ar 1. Cechy główne : ll (5-9), str (15-20) lub dex (10-15), ar (90-120)
Cechy poboczne : ml (5-9), life (20-40), resy (all (3-11), fire lub light (10-40))
Cechy opcjonalne : resy (cold lub psn 10-40)
Info: Używany przez barbów, amki, zealotów lub inne chary meele. /rare 2. Cechy główne : ll (5-9), ml (5-9), ar (90-120)
Cechy poboczne : life (20-40), str lub dex (10-15), res (all (4-11) lub fire lub light (10-40))
Cechy opcjonalne : res (cold lub psn (10-40))
Info: j/w, tylko, że te są nazywane "dual leech". /rare
Mf Cechy główne : mf (30-40)
Info: /blue
Amulety:
Sk&Fcr Cechy główne : Fcr (10), dex i/lub str (10-20) lub life (20-60) / mana (20-90) ( 2sk do:
-Pala/Combat
-Necro/Bone&Psn
-Soso/Fire/Light/Cold
-Assa/Trap
-Dru/Ele
Cechy poboczne : res ((all 7-20), light lub cold lub fire (10-40)
Cechy opcjonalne: res (psn (10-40)), energia, żywotność.
Info: Bardzo popularne, wykorzystywane przez pvp i przez pvm chary. /rare
3 sk&life Cechy główne : Life (60-100), +3 do sk:
-Pala Combat
-Necro Bone&Psn/Summon
-Soso Fire/Light/Cold
-Assa Trap/Martials/Shadows
-Dru Ele/Shape
-Barb Shouts
-Ama Java
Info: Dla charów pvp, vs necs, bow amas itd. /blue
3 sk&str/dex Cechy główne : Str lub Dex (15-30), +3 do sk:
-Pala Combat
-Necro Bone&Psn/Summon
-Soso Fire/Light/Cold
-Assa Trap/Martials/Shadows
-Dru Ele/Shape
-Barb Shouts
-Ama Java
Info: /blue
3 sk&fcr Cechy główne : fcr (10) 3 sk:
-Pala Combat
-Necro Bone&Psn
-Soso Fire/Light/Cold
-Assa Trap
-Dru Ele
Info: /blue
Bo&Gf Cechy główne : +3 bo, gf (50-80)
Info: Dla horkera /blue
Precast Cechy główne : +3 bo/light/shadows
Info: Do precastu, sprzedawany po symbolicznej cenie. /blue
Obręcze:
Socks&Frw/Fcr Cechy główne : frw/fcr (30)/(20), sox (2-3)
Info: /blue
Socks&Life Cechy główne : life (50-100), sox (2-3)
Info: /blue
Socks&Stats Cechy główne : sox (2-3), str/dex (20-30)
Info: /blue
2 Sk&Stats Cechy główne : str/dex (20-30), 2 sk:
-assa
-ama
-barb
-necro
-soso
-pala
-dru
Info: /blue
3 Sk&Life Cechy główne : life (50-100), 3 sk:
-Pala Combat
-Necro Bone&Psn/Summon
-Soso Fire/Light/Cold
-Assa Trap/Martials/Shadows
-Dru Ele/Shape
-Barb Shouts
-Ama Java
Cechy poboczne : sox (2)
Info: /blue
2 sk&Life Cechy główne : life (50-100), 2 sk:
-Pala
-Necro
-Soso
-Assa
-Dru
-Barb
-Ama
Cechy poboczne: sox (2)
Info: /blue
Ama Cechy główne : Sk (2 ama), frw (30)
Cechy poboczne: Sox (2)
Info: /blue
Sk&Fcr Cechy główne : Fcr (20), sk (2):
-Pala
-Soso
-Nec
-Dru
-Assa
Cechy poboczne : sox (2), frw (20-30), fhr (10) str i/lub dex (10-20), res (light, cold, fire (10-30), all (5-20)), life/mana (50-90)
Cechy opcjonalne : res (psn 10-30)
Info: /rare
Gf Cechy główne : Gf (50-80), sk - sk (2): barb/shouts, sox (2).
Cechy poboczne : res (fire i light (10-40)), str (10-20), frw (20-30)
Cechy opcjonalne : dex (10-20), res (cold)
Jak o czymś zapomniałem to proszę mnie o tym powiadomić.
_________________ Zbiór taktyk najlepszych w swojej kategorii.
Ostatnio zmieniony przez Przemo 2008-02-08, 23:26, w całości zmieniany 14 razy
Imo life powinienes uwzglednic jako jedna z glownych cech bo life w ringach czy amu bardzo podwyzsza jego wartosc a nie uznajesz ja jako ceche pobaoczna na rowni z mana czy resami. Dla poczatkujacych przydatna lektura.
Co ringów:
Brakuje tu dual leech ringów i stat ringów bez FCR czy leechu.
Co do obręczy:
Brakuje tu obręczy typu: 2 skill 30 str. Jak zrobi się 2 dziury jest całkiem sporo warta.
2. Cechy główne : ll (5-9), ml (5-9), ar (90-120)
Cechy poboczne : life (20-40), str lub dex (15-20), res (all (4-11) lub fire lub light (10-40))
Cechy opcjonalne : res (cold lub psn (10-40))
Info: j/w, tylko, że te są nazywane "dual leech". /rare
Yoshimitsu1 napisał/a:
stat ringów bez FCR czy leechu.
znaczy str i dex? takie to pgs...
Cytat:
Brakuje tu obręczy typu: 2 skill 30 str. Jak zrobi się 2 dziury jest całkiem sporo warta
dopiszę
_________________ Zbiór taktyk najlepszych w swojej kategorii.
Melćma napisał/a:
Cechy poboczne (które znacznie zwiększają wartość przedmiotu): life (20-40)
rozumiem ze to miala byc odp. ale mnie nie o to chodzi a o kwestie tego ze life jest bardzo wazny a nie tylko str czy dex. Rwonei dobzre bez tych modow moze byc amu czy ring a z lifem wciaz bedzie duzo wart np. taki 10fcr/ar/life/mana czy amu skill/fcr/life. Wiec wciaz postuluje o to zeby go uznac za glowna ceche, a nie traktowac jako poboczna.
Wiek: 28 Dołączył: 18 Mar 2007 Skąd: Kafejka Internetowa
Wysłany: 2007-12-13, 00:34
Niezle, do amuletów dodałbym jeszcze +3sk / 30ene bo istnieje wielu, ktorym brak many doskwiera, a merc nie nosi insight ( exemplum soska light ), wiec i taki amu jest czasem coś wart. Widzialem nawet ludzi poszukaujacych takich amu i to nie na lol-x ;]
edit: omg! napisałem swoją uwagę, nie chce mi się jej udowadniać, ale wiem co widziałem. od ciebie zależy czy uznasz, ze warto dodać czy nie ~~
Ostatnio zmieniony przez pawlosek 2007-12-13, 00:41, w całości zmieniany 1 raz
Niezle, do amuletów dodałbym jeszcze +3sk / 30ene bo istnieje wielu, ktorym brak many doskwiera, a merc nie nosi insight ( exemplum soska light ), wiec i taki amu jest czasem coś wart. Widzialem nawet ludzi poszukaujacych takich amu i to nie na lol-x ;]
daj mi dowód, link do jsp/screen z gry/kogoś kto to potwierdzi, to dostawie ;f, bo jakoś nie chce mi sie wierzyć, żeby ktoś to skupywał, no i ofc nie za pgsy...
_________________ Zbiór taktyk najlepszych w swojej kategorii.
Mizak
Wiek: 38 Dołączył: 13 Maj 2007 Skąd: Ruhpolding
Wysłany: 2007-12-13, 08:40
Bardzo ładnie, fachowo i przejrzyście napisany artykuł. Bardzo przydatny, więc pozostaje mi tylko pochwalić. Może się przydać a początkującym to już na pewno.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum