..:: Forum Imperium Diablo ::..
Oficjalne Forum Dyskusyjne Serwisu Imperium Diablo

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Nekromanta PSN PvM

Jak oceniasz tą strategie?
6
42%
 42%  [ 12 ]
5
21%
 21%  [ 6 ]
4
14%
 14%  [ 4 ]
3
7%
 7%  [ 2 ]
2
0%
 0%  [ 0 ]
1
14%
 14%  [ 4 ]
Głosowań: 28
Wszystkich Głosów: 28

Autor Wiadomość
Mizak 
SBS Założyciel


Wiek: 27
Dołączył: 13 Maj 2007
Skąd: Kraków
Wysłany: 2007-12-11, 10:41   Nekromanta PSN PvM

Necro psn PvM

1.Wstęp
2.Statystyki
3.Skille
4.Ekwipunek
5.Merc
6.Plecak
7.Progi
8.Jak grać
9.Zakończenie


1.Wstęp

Już dawno nic nie bazgrałem, więc już czas na to najwyższy. Pragnę się z wami podzielić moimi doświadczeniami na temat najlepszego nekromanty PvM jakim jest Necro psn (obok bowki moja ulubiona postać). Jest to postać, której cała potęga uwidacznia się w trakcie cow leveli, Cs i brs. Psn necro w teamie na brs to prawdziwy skarb. Ten nekromanta nie jest tani , ale jak powiedziałem wcześniej bardzo skuteczny. Jedynym problemem jaki może nas spotkać to, są larwy na rzece płomieni i czwarta fala na brs (nie da rady zdjąc resów). Jest to build na PvM , można spróbować PvP, ale nie gwarantuje za efekty. Zaczynamy.


2. Staty

Siła- Tu niestety musimy trochę wpakować. Nie mniej, nie więcej jak 95 (z itemami).
Dex- Pod max blok z Homkiem.

Vita
- Reszta

Mana- Nic

3.Skille

a: Drzewko trucizn i kości:

Praktycznie intersują nas tylko trzy umiejętności. To znaczy: trująca nova (nasz główny atak), zatruty sztylet (synergia, do czasu kiedy nie zdobędziemy Death Weba i będziemy posługiwać się ostrzem czarnego bagna to trzymajmy go na lpm ) oraz eksplozja trucizny (synergia). Wszystko oczywiście maxujemy. Reszta, jak: zęby, zbroja z kości, wybuch zwłok czy więzienie z kości po jednym punkciku.

b: Klatwy
Tylko jedna wchodzi w rachubę a mianowicie zmniejszenie odporności (tu dajemy max), reszta na dojście

c: Ożywieńcy-
1 w przywołanie odporności (zwiększy naszym przywołańcóm odporności i pozwoli dłużej przetrwać)
1 w mistrzostwo we władaniu golemami (reszta będzie z przedmiotów),
1 w ożywienie (ożywieńcy są dość twardzi i do tego dojdą punkty z przedmiotów),
1 w ozywienie szkieletu (dojdą punkty z przedmiotów, więc też powinny trochę przetrzymać, zawsze to jakaś tarcza)
1 w mistrzostwo we władaniu szkieletami (żeby szkielety były mocniejsze)

Reszta punktów w gliniaka (gliniany golem), spowalnia on bossów i bierze na siebie część ataków wroga.



4.Ekwipunek

A: Głowa

Tu wybór jest prosty. Tylko shako. Kop life, mana, skille, staty, lekkość (socketujemy umem lub widokiem tęczy psn, jeżeli nasz stać). Najlepsze co może nas spotkać. Tanią alternatywą jest też wieśniacza korona, lecz przepaść jaka dzieli te dwa hełmy jest ogromna. Zresztą zobaczmy to czako:

+2 do Poziomu Wszystkich Umiejętności
+ (1.5 * Poziom Postaci) 1-148 do Życia
+ (1.5 * Poziom Postaci) 1-148 do Many
Obrażenie zmniejszone o 10%
50% Większa Szansa na Zdobycie Magicznych Przedmiotów
+2 do Siły
+2 do Zręczności
+2 do Żywotności
+2 do Energii

Przy nim wieśniak wygląda naprawdę blado.


B: Klata

Tylko i wyłącznie słowo runiczne Kolec zrobione w dusku.

Ral + Ohm + Sur + Eth

Poziom 15-21 Aura Ciernie podczas noszenia
+50% Szybsze Odzyskiwanie Równowagi
+25-50% do Obrażeń Umiejętności Trucizn
+300 Obrona
Zwiększenie Maksimum Many 5%
Regeneruje Manę 15%
+5% do Maksymalnej Odporności na Zimno
Odporność na Ogień +30%
Odporność na Trucizny +100%
+13 Life za Każdego Zabitego Przeciwnika

Dzięki tej zbroi zyskujemy niewiarygodną wręcz potęge. Nie ma dla niej alternatywy. Do czasu pozyskania Kolca chodzimy w upg Viperze (resy, fcr, skill)

C: Ręce

Te są akurat tanie a mianowicie rękawice z setu Trangoula: dają nam 20fcr, 2 do klątw, res na zimno i (tu uwaga) 25% do obrażeń od trucizn. Super kop do dmg. Niewidzę alternatyw bo po co? Trangi są ogólnie dostępne i tanie (pgs).

D: Pas

Ech. Znowu koszt, no ale jak chcemy coś zdziałać, to trzeba płacić. Arach (bo o nim mowa) nie jest tanim pasem, ale daje nam:
Spowalnia Cel o 10%
+1 do Wszystkich Umiejętności
20% Szybsze Rzucanie Czarów
Zwiększenie Maksimum Many o 5%

Ewentualnym zamiennikiem może być pas z trangoula, ale wtedy nosimy go jeszcze z tarczą z tego zestawu (-15% do odporności wroga na trucizne z trzech przedmiotów), ale tu nie radzę oszczędzać.

E: Broń

Też w zasadzie jest tylko jedna, a mianowicie Death Webb (trująca pajęczyna). Przyjrzmy się jej bo warto:
-40-50% do Odporności Wroga na Trucizę
+7-12 do Many za Każdego Zabitego Przeciwnika
+7-12 do Życia za Każdego Zabitego Przeciwnika
+2 do Wszystkich Umiejętności
+2 do Zaklęć Trucizn i Kości (Tylko dla Nekromanty)

Idealna. Prawda? Źródło potęgi. Życie, mana za zabitego przeciwnika, skille. Do czasu jak jej nie zdobędziemy używamy Ostrza Czarnego Bagna:

+488 Obrażeń od Trucizny przez 10 sek.
Dodaje 15-45 Obrażeń
30% Zwiększona Szybkość Ataku
Spowalnia cel o 50%
+50 Obrona
+4 do Trująca Nova (Tylko dla Nekromanty)
+4 do Eksplozja Trucizny (Tylko dla Nekromanty)
+5 do Zatruty Sztylet (Tylko dla Nekromanty)

Prawda, że piękna sprawa dla nas? Ustawiamy na LPM zatruty sztylet i zyskujemy nowy potężny atak.


F: Tarcza


Homonkulus. Nie widzę innych rozwiązań. Jemu też się przyjrzymy.

+150-200% Poprawiona Obrona
+5 do Many za Każdego Zabitego Wroga
40% Zwiększona Szansa na Blok
30% Szybsze Rzucanie Czarów
+2 do Poziomu Umiejętności Nekromanty
+20 do Energii
Regeneruje Manę 33%
Wszystkie Odporności +40
+2 do Klątw (Tylko dla Nekromanty)

Czego chcieć więcej? Socketujemy Eldem dla zwiększenia bloku. Można co prawda jeszcze jechać na trzech przedmiotach z setu tranga:rękawice, pas i tarcza z setu tranga, ale nasza moc wtedy spadnie ogromnie. Nie polecam takiej kombinacji, jeżeli już to w ostateczności.

G: Buty

Tutaj są aż trzy alternatywy: szpikoczłapy, buty Aldura i tkacze jedwabiu.
My ubierzemy Aldury ze względu na kop do życia i resy, to na nie było potrzeba aż tyle siły, ale było warto:

+50 do Życia
Przywraca Wytrzymałość +32%
10% Otrzymane Obrażenia Przechodzą na Manę
+180 Maksymalna Wytrzymałość
40% Szybsze Bieganie/Chodzenie
Odporność na Ogień + 40-50%

Tkacze są dobre ze względu na manę:

+150-190% zwiększona Obrona
30% Szybsze Bieganie/Chodzenie
+5 do Many za Każdego Zabitego Przeciwnika
Zwiększenie Maksimum Many 10%


Zaś szpikoczłapy tylko w ostateczności. No ale po co? Te wymienione powyżej buty są tanie i ogólniedostępne.



H: Pierścienie

Raven i BK. Zyskujemy skilla, życie, dex pod blok i cbf. Dla mnie to najlepszy układ. Można się jeszcze pokusić o SoJ i Raven (ale tylko wtedy jak nasz merc nie ma insi). Zamiast życia mamy manę.

I: Amulet

Najlepszy byłby craft. Mój naprzykład jest taki:

2 PB, 8 fcr, 50 mana, regeneruje manę 9% i 60 life. Ten fcr z amuletu jest nam potrzebny do osiągnięcia progu 48.

Zastępczo może być Mara.

5.Merc

Imo dwie alternatywy, obydwie to merc z 2 aktu, albo z aurą święty chłód albo ze śmiałością. Wyposażamy go w gazę (ll, dr) shaeled, upg duriel ( resy) shaeled a do ręki dajemy mu słowo runiczne insight w kolosalnej spisie.

6.Plecak

Skiller do trucizn najlepiej z lifem i fhr (potrzebujemy w sumie wystarczy 6 fhr do progu 56), skillery do przywołań z lifem (wzmocnią naszego gliniaka), torch (najlepiej 20/xx), annihilus.


7.Progi

Jako, że jest to PvM, będa nas interesować przede wszystkim dwa progi a mianowicie fhr (szybsze odzyskiwanie równowagi) i fcr (szybsze rzucanie czarów). Poniżej przedstawiam tabelki:

szybkośc rzucania czarów (FCR):

0 15
9 14
18 13
30 12
48 11- z arachem, rękawicami tranga i craft amuletem powinniśmy ten próg osiągnąć.
75 10-
125 9

szybkość odzyskiwania równowagi

0 13
5 12
10 11
16 10
26 9
39 8
56 7- ten próg osiągamy dzięki kolcowi i talikom do fhr



8.Jak grać?


Nie ma tu żadnej filozofii. Ustawiamy pod f1 klątwę (zmniejszenie odporności), pod f2 trującą novę i pod f3 wybuch zwłok. Rzucamy klątwę, ładujemy novą a potem jedziemy wybuchem zwłok.

9.Zakończenie

To by było na tyle. Nie rozpisałem się tu za bardzo, ale myślę, że zawarłem chyba wszystko co jest potrzebne by zbudować sobie taką postać. Na zakończenie dodam, że taki nekromanta osiąga około 10k dmg z novy a jego hp (bez bo) oscyluje w granicy 1500 punktów, więc śmiało sobie poczyna na PvM . Oceniajcie i to surowo, bo to nie jest moja pierwsza strategia :>
_________________
Poradnik Rewolucjonisty

The ShitBox Spamzordons- ZAŁOŻYCIEL

Nikt Haxa nie zapraszał
Ostatnio zmieniony przez Mizak 2007-12-14, 10:47, w całości zmieniany 13 razy  
 
 
     
Burdoro 


Wiek: 32
Dołączył: 24 Wrz 2007
Skąd: Polska, Czechy
Wysłany: 2007-12-11, 12:42   

Nie wiem, jak sie sprawdza.. Sprawdze na pewno. Ale strategia napisana logicznie, zrozumiale i krotko. Bez zbednych dyrdymalow :D Dalem 6.
 
 
     
Uroczy14 
Strategman

Dołączył: 09 Gru 2007
Wysłany: 2007-12-11, 14:41   

Słuchaj mnie uważnie. Nie pisz więcej strategii. Nienawidzę takich strategi bo nie mam się do czego przyczepić. 6/6 ofc.
 
     
maciejas 


Dołączył: 08 Lut 2007
Skąd: sprzed kompa
Wysłany: 2007-12-11, 15:03   

Uroczy14 napisał/a:
nie mam się do czego przyczepić

niby wszystko pieknie ladnie ale mogles jeszcze wspomniec co nieco o progach ale tak to nice 5/6 (bo nic nie jest doskonale :wink: )
 
     
Rolson 



Wiek: 18
Dołączył: 29 Lis 2005
Skąd: P(r)oland
Wysłany: 2007-12-11, 15:29   

A ja sie przyczepie:

Po 1st - strategia malo czytelna, nie podoba mi sie wizualnie

Nie jestes konsekwentny, jezeli kopiujesz staty itemow, to zrob to dla kazdego, chociaz tego z pierwszego zestawu (najlepszy)

Skille:

Mizak napisał/a:
1.Wstęp
2. Statystyki
3.Skille
4. Ekwipunek
5.Merc
6.Plecak
7. Jak grać
8. Zakończenie


Raz po kropce dajesz spacje, raz nie. Troche niefajnie to wyglada

Mizak napisał/a:
Siła- pod najcięższy sprzęt. Bez anni i torcha to wystarczająco jest dać 80 (dusk) z ani i torchem odpowiednio mniej.


Dusk wymaga 77 str

Mizak napisał/a:
a: Drzewko trucizn i kości:

Praktycznie intersują nas tylko trzy umiejętności. To znaczy: trująca nova (nasz główny atak), zatruty sztylet (synergia, do czasu kiedy nie zdobędziemy Death Weba i będziemy posługiwać się ostrzem czarnego bagna to trzymajmy go na lpm ) oraz eksplozja trucizny (synergia). Wszystko oczywiście maxujemy. Reszta, jak: zęby, zbroja z kości, wybuch zwłok czy więzienie z kości po jednym punkciku.


Reszte pkt (te co zostana po novie + premie i lr proponuje dac w bone wall albo bone prison, by ulepszyc znacznie ba)

Mizak napisał/a:
c: Ożywieńcy- nic


Nec bez golema to ja dru bez oaka. Zdecydowanie tutaj golem + mastery, a nawet bylbym za daniem 1 pkt w przywolanie resow

Mizak napisał/a:
F: Tarcza

Homonkulus. Nie widzę innych rozwiązań. Jemu też się przyjrzymy.


A moze chociazby DFS +3pb +3 curse albo Boneflame? Tez bardzo dobre i godne polecenia, daja przeciez o 1 pb sk wiecej od homu

Mizak napisał/a:
Tutaj są aż trzy alternatywy: szpikoczłapy, buty Aldura i tkacze jedwabiu. Ja polecam Tkacze z względu na manę


Aldury > Tkacze

frw, fr, LIFE > mana (mamy z insight)
Ale i tak imo ww najlepsze - dex i huge life (jezeli gramy pod max blok to ww n1), frw nie jest tak mocno wazne na pvm

Mizak napisał/a:
Standardowo- SoJ i Raven. Zyskujemy skilla, manę, dex pod blok i cbf. Dla mnie to najlepszy układ. Można się jeszcze pokusić o BK i Raven. Zamiast many mamy życie.


BK > Soj, jezeli nosi merc insi

Cytat:
Imo dwie alternatywy, obydwie to merc z 2 aktu, albo z aurą święty chłód albo ze śmiałością. Wyposażamy go w gazę (ll, dr), upg duriel ( resy) a do ręki dajemy mu słowo runiczne insight w kolosalnej spisie.


Imo nie ma sensu tak uzbrajac merca, ni to ma duze dmg, ni to odporne na dziewice

Albo:
- forti eth bugged SA + insi eth Cv + eth andy raled (dmg/def/life)
- eth upg gaza + eth upg shaft + insi crap voulge (def/dr/im resistance)

Mizak napisał/a:
Na pewno skillery do trucizn (najlepiej z life i fhr), , torch (najlepiej 20/xx), annihilus oraz sc z lifem, resztę zapchać sc res.


Zbyt ogolnie powiedziane, imo powinienies podac ile czego powinno byc (np. sks fhred do progu fhr)

Mizak napisał/a:
Oceniajcie i to surowo, bo to nie jest moja pierwsza strategia


Staram sie

Nic ani o progach fcr, ani o progach fhr, mimo tego, iz w psn nie jest fcr wazne nalezaloby to uwzglednic

Dam te 4 na szynach :F

4=/6
_________________
★★★Zanim zapytasz - sprawdz!★★★


Sig made by Firley, THX M8 :*
 
     
jovitas 

Dołączyła: 03 Gru 2007
Wysłany: 2007-12-11, 16:05   

Muszę bronić chłopaka, bo się jeszcze załamie (a pisze naprawdę niezłe strategie).

Rolson,
Cytat:
Reszte pkt (te co zostana po novie + premie i lr proponuje dac w bone wall albo bone prison, by ulepszyc znacznie ba)


Chłopak napisał o golemie i o ba. W bone prison ja bym nie dawała, bo imo to przydatne bardziej na PvP.

Cytat:
Nec bez golema to ja dru bez oaka. Zdecydowanie tutaj golem + mastery, a nawet bylbym za daniem 1 pkt w przywolanie resow


Napisał o golemie

Cytat:
Ale i tak imo ww najlepsze - dex i huge life (jezeli gramy pod max blok to ww n1), frw nie jest tak mocno wazne na pvm


Nn WW, jeżeli już to sandy dla progu fhr.

Cytat:
BK > Soj, jezeli nosi merc insi


Wymienił BK (do Mizaka- napisz w nawiasie obok BK, jeżeli merc nosi insi).

Cytat:
Imo nie ma sensu tak uzbrajac merca, ni to ma duze dmg, ni to odporne na dziewice

Albo:
- forti eth bugged SA + insi eth Cv + eth andy raled (dmg/def/life)
- eth upg gaza + eth upg shaft + insi crap voulge (def/dr/im resistance)


Drugie wyjście lepsze.


Na razie daje -5/6, zrób poprawkę z mercem i dodaj progi a będzie nawet 6/6
 
     
Melćma 
.m. >,..,< .m.


Wiek: 16
Dołączył: 16 Wrz 2006
Skąd: 16
Wysłany: 2007-12-11, 16:39   

ooo necrooo
hmm
jadymy:

Mizak napisał/a:
c: Ożywieńcy- nic
WTF?! czym, że jest necro bez jego armii? 1 w gliniaka, 1 w ożywienie, 1 w mastery, 1 w resy, 1 w golem mastery, reszta na dojście. Dlaczego warto używać summonów? Bo dzięki nim merc rzadziej pada, można sobie odpuścić blok, biorą na klate bossow no i zawsze cośtam ubiją.
Tutaj duuuży minus za braki ;c

Mizak napisał/a:

b: Klatwy
Tylko jedna wchodzi w rachubę a mianowicie zmniejszenie odporności (tu dajemy max), reszta na dojście
reszta pkt, później przyrost tego obniżenia resa, jest fatalny.
Mizak napisał/a:
Dex- Pod max blok z Homkiem.
to kupa pktów ~~, imo poważna strata pkt, zwłaszcza, że to pvm, a jeśli mamy summony to w ogóle można sobie odpuścić. Necro jest dość wątły, te kilkadziesiąd pkt w vita znaczniej się przydadzą nić blok.
Mizak napisał/a:
dać 80 (dusk)
77
Mizak napisał/a:
Tutaj są aż trzy alternatywy: szpikoczłapy, buty Aldura i tkacze jedwabiu. Ja polecam Tkacze z względu na manę
a tam mana, frw ważniejszy, mane można brać od merca, dodatkowo fire res i nice life. Aldury stawiałbym na 1-wszym miejscu.
Mizak napisał/a:
Standardowo- SoJ i Raven. Zyskujemy skilla, manę, dex pod blok i cbf. Dla mnie to najlepszy układ. Można się jeszcze pokusić o BK i Raven. Zamiast many mamy życie.
nie mamy tele, mana nas nie boli, dodatkowo merc nam daje mane, stawiam bk + raven na 1-wszym miejscu.
Mizak napisał/a:
E: Broń
socket?
Mizak napisał/a:
F: Tarcza
socket?
Mizak napisał/a:
I: Amulet
a wyciągniesz z tym resy na hellu? wątpie, imo mara>to coś.

Mizak napisał/a:
Imo dwie alternatywy, obydwie to merc z 2 aktu, albo z aurą święty chłód albo ze śmiałością. Wyposażamy go w gazę (ll, dr), upg duriel ( resy) a do ręki dajemy mu słowo runiczne insight w kolosalnej spisie.
1. jak jest z św. chłodem, to czasami może nam zwłok zabraknać.
2. zanim ta aura wskoczy na wrogów, będą leżeć ;b, ja bym proponował z mocą, insight, duriel shaeled, gaza shaeled i jest fajnie.
I gdzie progi? :C
poprawiaj ;b
_________________
Zbiór taktyk najlepszych w swojej kategorii.

 
 
     
davidofik 
A.k.a Bms


Wiek: 17
Dołączył: 31 Paź 2006
Skąd: Znienacka
Wysłany: 2007-12-11, 17:59   

grałem troche takim necrem, jeden z lepszych kosiarzy na PvM... a co do strategi 4/6 błędem jest nie dodanie niczego w drzewko przywołań, przynajmniej po jednym w glinianego, mistrzostwo gloemów, odporności dla golema i można też dać po jednym w szkieleta i mistrzostwo szkieletów, biorą na siebie wszystko i są dość twardzi:)
 
 
     
eatfood 

Dołączył: 22 Lis 2006
Wysłany: 2007-12-11, 18:11   

ale po co ci postać bez tele na pvm? to już lepiej barba zrobić "na wszystko" :C zwłaszcza, że to jeszcze ma od cholery mało frw
_________________
re
 
     
Mizak 
SBS Założyciel


Wiek: 27
Dołączył: 13 Maj 2007
Skąd: Kraków
Wysłany: 2007-12-12, 19:46   

eatfood napisał/a:
ale po co ci postać bez tele na pvm? to już lepiej barba zrobić "na wszystko" :C zwłaszcza, że to jeszcze ma od cholery mało frw


Otóż nie. Taki necrus to jest cudak na baalrunach. Dzięki lr baalrun z takim nekrem trwa dużo krócej. Nikt nie pojedzie szybciej Cow levela niż poison necro. Jest to prawdziwy "kosiarz" jak to Davidofik powiedział.
_________________
Poradnik Rewolucjonisty

The ShitBox Spamzordons- ZAŁOŻYCIEL

Nikt Haxa nie zapraszał
 
 
     
jasiekg1 

Dołączył: 05 Gru 2007
Wysłany: 2007-12-13, 10:50   

Kolejny nap się postarał. Mogę się przyczepić jedynie do tego max bloku. Z drugiej strony taki blok się docenia przy soulach, kotołakach i łucznikach. Wszystko jest, progi, plecak. 6 punkciorów napie.
_________________
Preisiok moim bogiem a ID nałogiem.
 
     
Mizak 
SBS Założyciel


Wiek: 27
Dołączył: 13 Maj 2007
Skąd: Kraków
Wysłany: 2007-12-14, 09:48   

jasiekg1 napisał/a:
Kolejny nap się postarał. Mogę się przyczepić jedynie do tego max bloku. Z drugiej strony taki blok się docenia przy soulach, kotołakach i łucznikach. Wszystko jest, progi, plecak. 6 punkciorów napie.


No można się do max bloku przyczepić, ale ja ostaję przy swoim. Nieraz mi blok uratował skórę.
_________________
Poradnik Rewolucjonisty

The ShitBox Spamzordons- ZAŁOŻYCIEL

Nikt Haxa nie zapraszał
 
 
     
Ketsu 

Sędzia PCL | WM


Wiek: 22
Dołączył: 18 Lut 2006
Skąd: z Uniwersytetu Zła
Wysłany: 2007-12-14, 10:22   

Brak mi golema napakowanego gliniaka co spowalnia ładnie a ma niezły life i trochę opór postawi =]
_________________
Nie jestem nikim ...
Playboyem, półbogiem i królem w koronie
Nie jestem żadnym szulerem
Ani innym wyrafinowanym gnojem ...

Niepokorny i zły
Bram nieba nie sięgnę
Takim jak chcesz
Nigdy nie będę...

 
 
     
Mizak 
SBS Założyciel


Wiek: 27
Dołączył: 13 Maj 2007
Skąd: Kraków
Wysłany: 2007-12-14, 10:26   

Ketsu napisał/a:
Brak mi golema napakowanego gliniaka co spowalnia ładnie a ma niezły life i trochę opór postawi =]



Mizak napisał/a:
c: Ożywieńcy- 1 w przywołanie odporności, 1 w mistrzostwo we władaniu golemami (reszta będzie z przedmiotów) reszta punktów w gliniaka (gliniany golem), spowalnia on bossów i bierze na siebie część ataków wroga.


Jest gliniak ;) Musiałeś przeoczyć.
_________________
Poradnik Rewolucjonisty

The ShitBox Spamzordons- ZAŁOŻYCIEL

Nikt Haxa nie zapraszał
 
 
     
Ketsu 

Sędzia PCL | WM


Wiek: 22
Dołączył: 18 Lut 2006
Skąd: z Uniwersytetu Zła
Wysłany: 2007-12-14, 10:31   

O ;P to zwracam honor ;D
_________________
Nie jestem nikim ...
Playboyem, półbogiem i królem w koronie
Nie jestem żadnym szulerem
Ani innym wyrafinowanym gnojem ...

Niepokorny i zły
Bram nieba nie sięgnę
Takim jak chcesz
Nigdy nie będę...

 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum należy do serwisu Imperium Diablo