1.Wstęp
2.Statystyki
3.Skille
4.Ekwipunek
5.Merc
6.Plecak
7.Progi
8.Jak grać
9.Zakończenie
1.Wstęp
Już dawno nic nie bazgrałem, więc już czas na to najwyższy. Pragnę się z wami podzielić moimi doświadczeniami na temat najlepszego nekromanty PvM jakim jest Necro psn (obok bowki moja ulubiona postać). Jest to postać, której cała potęga uwidacznia się w trakcie cow leveli, Cs i brs. Psn necro w teamie na brs to prawdziwy skarb. Ten nekromanta nie jest tani , ale jak powiedziałem wcześniej bardzo skuteczny. Jedynym problemem jaki może nas spotkać to, są larwy na rzece płomieni i czwarta fala na brs (nie da rady zdjąc resów). Jest to build na PvM , można spróbować PvP, ale nie gwarantuje za efekty. Zaczynamy.
2. Staty
Siła- Tu niestety musimy trochę wpakować. Nie mniej, nie więcej jak 95 (z itemami).
Dex- Pod max blok z Homkiem.
Vita- Reszta
Mana- Nic
3.Skille
a: Drzewko trucizn i kości:
Praktycznie intersują nas tylko trzy umiejętności. To znaczy: trująca nova (nasz główny atak), zatruty sztylet (synergia, do czasu kiedy nie zdobędziemy Death Weba i będziemy posługiwać się ostrzem czarnego bagna to trzymajmy go na lpm ) oraz eksplozja trucizny (synergia). Wszystko oczywiście maxujemy. Reszta, jak: zęby, zbroja z kości, wybuch zwłok czy więzienie z kości po jednym punkciku.
b: Klatwy
Tylko jedna wchodzi w rachubę a mianowicie zmniejszenie odporności (tu dajemy max), reszta na dojście
c: Ożywieńcy-
1 w przywołanie odporności (zwiększy naszym przywołańcóm odporności i pozwoli dłużej przetrwać)
1 w mistrzostwo we władaniu golemami (reszta będzie z przedmiotów),
1 w ożywienie (ożywieńcy są dość twardzi i do tego dojdą punkty z przedmiotów),
1 w ozywienie szkieletu (dojdą punkty z przedmiotów, więc też powinny trochę przetrzymać, zawsze to jakaś tarcza)
1 w mistrzostwo we władaniu szkieletami (żeby szkielety były mocniejsze)
Reszta punktów w gliniaka (gliniany golem), spowalnia on bossów i bierze na siebie część ataków wroga.
4.Ekwipunek
A: Głowa
Tu wybór jest prosty. Tylko shako. Kop life, mana, skille, staty, lekkość (socketujemy umem lub widokiem tęczy psn, jeżeli nasz stać). Najlepsze co może nas spotkać. Tanią alternatywą jest też wieśniacza korona, lecz przepaść jaka dzieli te dwa hełmy jest ogromna. Zresztą zobaczmy to czako:
+2 do Poziomu Wszystkich Umiejętności
+ (1.5 * Poziom Postaci) 1-148 do Życia
+ (1.5 * Poziom Postaci) 1-148 do Many
Obrażenie zmniejszone o 10%
50% Większa Szansa na Zdobycie Magicznych Przedmiotów
+2 do Siły
+2 do Zręczności
+2 do Żywotności
+2 do Energii
Przy nim wieśniak wygląda naprawdę blado.
B: Klata
Tylko i wyłącznie słowo runiczne Kolec zrobione w dusku.
Ral + Ohm + Sur + Eth
Poziom 15-21 Aura Ciernie podczas noszenia
+50% Szybsze Odzyskiwanie Równowagi
+25-50% do Obrażeń Umiejętności Trucizn
+300 Obrona
Zwiększenie Maksimum Many 5%
Regeneruje Manę 15%
+5% do Maksymalnej Odporności na Zimno
Odporność na Ogień +30%
Odporność na Trucizny +100%
+13 Life za Każdego Zabitego Przeciwnika
Dzięki tej zbroi zyskujemy niewiarygodną wręcz potęge. Nie ma dla niej alternatywy. Do czasu pozyskania Kolca chodzimy w upg Viperze (resy, fcr, skill)
C: Ręce
Te są akurat tanie a mianowicie rękawice z setu Trangoula: dają nam 20fcr, 2 do klątw, res na zimno i (tu uwaga) 25% do obrażeń od trucizn. Super kop do dmg. Niewidzę alternatyw bo po co? Trangi są ogólnie dostępne i tanie (pgs).
D: Pas
Ech. Znowu koszt, no ale jak chcemy coś zdziałać, to trzeba płacić. Arach (bo o nim mowa) nie jest tanim pasem, ale daje nam:
Spowalnia Cel o 10%
+1 do Wszystkich Umiejętności
20% Szybsze Rzucanie Czarów
Zwiększenie Maksimum Many o 5%
Ewentualnym zamiennikiem może być pas z trangoula, ale wtedy nosimy go jeszcze z tarczą z tego zestawu (-15% do odporności wroga na trucizne z trzech przedmiotów), ale tu nie radzę oszczędzać.
E: Broń
Też w zasadzie jest tylko jedna, a mianowicie Death Webb (trująca pajęczyna). Przyjrzmy się jej bo warto:
-40-50% do Odporności Wroga na Trucizę
+7-12 do Many za Każdego Zabitego Przeciwnika
+7-12 do Życia za Każdego Zabitego Przeciwnika
+2 do Wszystkich Umiejętności
+2 do Zaklęć Trucizn i Kości (Tylko dla Nekromanty)
Idealna. Prawda? Źródło potęgi. Życie, mana za zabitego przeciwnika, skille. Do czasu jak jej nie zdobędziemy używamy Ostrza Czarnego Bagna:
+488 Obrażeń od Trucizny przez 10 sek.
Dodaje 15-45 Obrażeń
30% Zwiększona Szybkość Ataku
Spowalnia cel o 50%
+50 Obrona
+4 do Trująca Nova (Tylko dla Nekromanty)
+4 do Eksplozja Trucizny (Tylko dla Nekromanty)
+5 do Zatruty Sztylet (Tylko dla Nekromanty)
Prawda, że piękna sprawa dla nas? Ustawiamy na LPM zatruty sztylet i zyskujemy nowy potężny atak.
F: Tarcza
Homonkulus. Nie widzę innych rozwiązań. Jemu też się przyjrzymy.
+150-200% Poprawiona Obrona
+5 do Many za Każdego Zabitego Wroga
40% Zwiększona Szansa na Blok
30% Szybsze Rzucanie Czarów
+2 do Poziomu Umiejętności Nekromanty
+20 do Energii
Regeneruje Manę 33%
Wszystkie Odporności +40
+2 do Klątw (Tylko dla Nekromanty)
Czego chcieć więcej? Socketujemy Eldem dla zwiększenia bloku. Można co prawda jeszcze jechać na trzech przedmiotach z setu tranga:rękawice, pas i tarcza z setu tranga, ale nasza moc wtedy spadnie ogromnie. Nie polecam takiej kombinacji, jeżeli już to w ostateczności.
G: Buty
Tutaj są aż trzy alternatywy: szpikoczłapy, buty Aldura i tkacze jedwabiu.
My ubierzemy Aldury ze względu na kop do życia i resy, to na nie było potrzeba aż tyle siły, ale było warto:
+50 do Życia
Przywraca Wytrzymałość +32%
10% Otrzymane Obrażenia Przechodzą na Manę
+180 Maksymalna Wytrzymałość
40% Szybsze Bieganie/Chodzenie
Odporność na Ogień + 40-50%
Tkacze są dobre ze względu na manę:
+150-190% zwiększona Obrona
30% Szybsze Bieganie/Chodzenie
+5 do Many za Każdego Zabitego Przeciwnika
Zwiększenie Maksimum Many 10%
Zaś szpikoczłapy tylko w ostateczności. No ale po co? Te wymienione powyżej buty są tanie i ogólniedostępne.
H: Pierścienie
Raven i BK. Zyskujemy skilla, życie, dex pod blok i cbf. Dla mnie to najlepszy układ. Można się jeszcze pokusić o SoJ i Raven (ale tylko wtedy jak nasz merc nie ma insi). Zamiast życia mamy manę.
I: Amulet
Najlepszy byłby craft. Mój naprzykład jest taki:
2 PB, 8 fcr, 50 mana, regeneruje manę 9% i 60 life. Ten fcr z amuletu jest nam potrzebny do osiągnięcia progu 48.
Zastępczo może być Mara.
5.Merc
Imo dwie alternatywy, obydwie to merc z 2 aktu, albo z aurą święty chłód albo ze śmiałością. Wyposażamy go w gazę (ll, dr) shaeled, upg duriel ( resy) shaeled a do ręki dajemy mu słowo runiczne insight w kolosalnej spisie.
6.Plecak
Skiller do trucizn najlepiej z lifem i fhr (potrzebujemy w sumie wystarczy 6 fhr do progu 56), skillery do przywołań z lifem (wzmocnią naszego gliniaka), torch (najlepiej 20/xx), annihilus.
7.Progi
Jako, że jest to PvM, będa nas interesować przede wszystkim dwa progi a mianowicie fhr (szybsze odzyskiwanie równowagi) i fcr (szybsze rzucanie czarów). Poniżej przedstawiam tabelki:
szybkośc rzucania czarów (FCR):
0 15
9 14
18 13
30 12
48 11- z arachem, rękawicami tranga i craft amuletem powinniśmy ten próg osiągnąć.
75 10-
125 9
szybkość odzyskiwania równowagi
0 13
5 12
10 11
16 10
26 9
39 8
56 7- ten próg osiągamy dzięki kolcowi i talikom do fhr
8.Jak grać?
Nie ma tu żadnej filozofii. Ustawiamy pod f1 klątwę (zmniejszenie odporności), pod f2 trującą novę i pod f3 wybuch zwłok. Rzucamy klątwę, ładujemy novą a potem jedziemy wybuchem zwłok.
9.Zakończenie
To by było na tyle. Nie rozpisałem się tu za bardzo, ale myślę, że zawarłem chyba wszystko co jest potrzebne by zbudować sobie taką postać. Na zakończenie dodam, że taki nekromanta osiąga około 10k dmg z novy a jego hp (bez bo) oscyluje w granicy 1500 punktów, więc śmiało sobie poczyna na PvM . Oceniajcie i to surowo, bo to nie jest moja pierwsza strategia
Po 1st - strategia malo czytelna, nie podoba mi sie wizualnie
Nie jestes konsekwentny, jezeli kopiujesz staty itemow, to zrob to dla kazdego, chociaz tego z pierwszego zestawu (najlepszy)
Skille:
Mizak napisał/a:
1.Wstęp
2. Statystyki
3.Skille
4. Ekwipunek
5.Merc
6.Plecak
7. Jak grać
8. Zakończenie
Raz po kropce dajesz spacje, raz nie. Troche niefajnie to wyglada
Mizak napisał/a:
Siła- pod najcięższy sprzęt. Bez anni i torcha to wystarczająco jest dać 80 (dusk) z ani i torchem odpowiednio mniej.
Dusk wymaga 77 str
Mizak napisał/a:
a: Drzewko trucizn i kości:
Praktycznie intersują nas tylko trzy umiejętności. To znaczy: trująca nova (nasz główny atak), zatruty sztylet (synergia, do czasu kiedy nie zdobędziemy Death Weba i będziemy posługiwać się ostrzem czarnego bagna to trzymajmy go na lpm ) oraz eksplozja trucizny (synergia). Wszystko oczywiście maxujemy. Reszta, jak: zęby, zbroja z kości, wybuch zwłok czy więzienie z kości po jednym punkciku.
Reszte pkt (te co zostana po novie + premie i lr proponuje dac w bone wall albo bone prison, by ulepszyc znacznie ba)
Mizak napisał/a:
c: Ożywieńcy- nic
Nec bez golema to ja dru bez oaka. Zdecydowanie tutaj golem + mastery, a nawet bylbym za daniem 1 pkt w przywolanie resow
Mizak napisał/a:
F: Tarcza
Homonkulus. Nie widzę innych rozwiązań. Jemu też się przyjrzymy.
A moze chociazby DFS +3pb +3 curse albo Boneflame? Tez bardzo dobre i godne polecenia, daja przeciez o 1 pb sk wiecej od homu
Mizak napisał/a:
Tutaj są aż trzy alternatywy: szpikoczłapy, buty Aldura i tkacze jedwabiu. Ja polecam Tkacze z względu na manę
Aldury > Tkacze
frw, fr, LIFE > mana (mamy z insight)
Ale i tak imo ww najlepsze - dex i huge life (jezeli gramy pod max blok to ww n1), frw nie jest tak mocno wazne na pvm
Mizak napisał/a:
Standardowo- SoJ i Raven. Zyskujemy skilla, manę, dex pod blok i cbf. Dla mnie to najlepszy układ. Można się jeszcze pokusić o BK i Raven. Zamiast many mamy życie.
BK > Soj, jezeli nosi merc insi
Cytat:
Imo dwie alternatywy, obydwie to merc z 2 aktu, albo z aurą święty chłód albo ze śmiałością. Wyposażamy go w gazę (ll, dr), upg duriel ( resy) a do ręki dajemy mu słowo runiczne insight w kolosalnej spisie.
Imo nie ma sensu tak uzbrajac merca, ni to ma duze dmg, ni to odporne na dziewice
Albo:
- forti eth bugged SA + insi eth Cv + eth andy raled (dmg/def/life)
- eth upg gaza + eth upg shaft + insi crap voulge (def/dr/im resistance)
Mizak napisał/a:
Na pewno skillery do trucizn (najlepiej z life i fhr), , torch (najlepiej 20/xx), annihilus oraz sc z lifem, resztę zapchać sc res.
Zbyt ogolnie powiedziane, imo powinienies podac ile czego powinno byc (np. sks fhred do progu fhr)
Mizak napisał/a:
Oceniajcie i to surowo, bo to nie jest moja pierwsza strategia
Staram sie
Nic ani o progach fcr, ani o progach fhr, mimo tego, iz w psn nie jest fcr wazne nalezaloby to uwzglednic
WTF?! czym, że jest necro bez jego armii? 1 w gliniaka, 1 w ożywienie, 1 w mastery, 1 w resy, 1 w golem mastery, reszta na dojście. Dlaczego warto używać summonów? Bo dzięki nim merc rzadziej pada, można sobie odpuścić blok, biorą na klate bossow no i zawsze cośtam ubiją.
Tutaj duuuży minus za braki ;c
Mizak napisał/a:
b: Klatwy
Tylko jedna wchodzi w rachubę a mianowicie zmniejszenie odporności (tu dajemy max), reszta na dojście
reszta pkt, później przyrost tego obniżenia resa, jest fatalny.
Mizak napisał/a:
Dex- Pod max blok z Homkiem.
to kupa pktów ~~, imo poważna strata pkt, zwłaszcza, że to pvm, a jeśli mamy summony to w ogóle można sobie odpuścić. Necro jest dość wątły, te kilkadziesiąd pkt w vita znaczniej się przydadzą nić blok.
Mizak napisał/a:
dać 80 (dusk)
77
Mizak napisał/a:
Tutaj są aż trzy alternatywy: szpikoczłapy, buty Aldura i tkacze jedwabiu. Ja polecam Tkacze z względu na manę
a tam mana, frw ważniejszy, mane można brać od merca, dodatkowo fire res i nice life. Aldury stawiałbym na 1-wszym miejscu.
Mizak napisał/a:
Standardowo- SoJ i Raven. Zyskujemy skilla, manę, dex pod blok i cbf. Dla mnie to najlepszy układ. Można się jeszcze pokusić o BK i Raven. Zamiast many mamy życie.
nie mamy tele, mana nas nie boli, dodatkowo merc nam daje mane, stawiam bk + raven na 1-wszym miejscu.
Mizak napisał/a:
E: Broń
socket?
Mizak napisał/a:
F: Tarcza
socket?
Mizak napisał/a:
I: Amulet
a wyciągniesz z tym resy na hellu? wątpie, imo mara>to coś.
Mizak napisał/a:
Imo dwie alternatywy, obydwie to merc z 2 aktu, albo z aurą święty chłód albo ze śmiałością. Wyposażamy go w gazę (ll, dr), upg duriel ( resy) a do ręki dajemy mu słowo runiczne insight w kolosalnej spisie.
1. jak jest z św. chłodem, to czasami może nam zwłok zabraknać.
2. zanim ta aura wskoczy na wrogów, będą leżeć ;b, ja bym proponował z mocą, insight, duriel shaeled, gaza shaeled i jest fajnie.
I gdzie progi? :C
poprawiaj ;b
grałem troche takim necrem, jeden z lepszych kosiarzy na PvM... a co do strategi 4/6 błędem jest nie dodanie niczego w drzewko przywołań, przynajmniej po jednym w glinianego, mistrzostwo gloemów, odporności dla golema i można też dać po jednym w szkieleta i mistrzostwo szkieletów, biorą na siebie wszystko i są dość twardzi:)
ale po co ci postać bez tele na pvm? to już lepiej barba zrobić "na wszystko" :C zwłaszcza, że to jeszcze ma od cholery mało frw
Otóż nie. Taki necrus to jest cudak na baalrunach. Dzięki lr baalrun z takim nekrem trwa dużo krócej. Nikt nie pojedzie szybciej Cow levela niż poison necro. Jest to prawdziwy "kosiarz" jak to Davidofik powiedział.
Kolejny nap się postarał. Mogę się przyczepić jedynie do tego max bloku. Z drugiej strony taki blok się docenia przy soulach, kotołakach i łucznikach. Wszystko jest, progi, plecak. 6 punkciorów napie.
_________________ Preisiok moim bogiem a ID nałogiem.
Kolejny nap się postarał. Mogę się przyczepić jedynie do tego max bloku. Z drugiej strony taki blok się docenia przy soulach, kotołakach i łucznikach. Wszystko jest, progi, plecak. 6 punkciorów napie.
No można się do max bloku przyczepić, ale ja ostaję przy swoim. Nieraz mi blok uratował skórę.
Brak mi golema napakowanego gliniaka co spowalnia ładnie a ma niezły life i trochę opór postawi =]
Mizak napisał/a:
c: Ożywieńcy- 1 w przywołanie odporności, 1 w mistrzostwo we władaniu golemami (reszta będzie z przedmiotów) reszta punktów w gliniaka (gliniany golem), spowalnia on bossów i bierze na siebie część ataków wroga.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum