1. Wstęp
2. Staty
3. Skille
4. Itemsetup
a) dla średnio bogatych
b) dla biednych
c) dla bogatych
5. Zakończenie
1. Wstęp
Każdy zna hammera i to na wylot, itemy, skille, staty. Widziałem wiele taktyk na hammera, w każdej czegoś brakuje, są jakieś błedy lub jest nastawiony na pvp. Postaram się przedstawić perfekcyjnego hammera opierającego się na dużym life i kilkoma itemsetupami w zależności od funduszy.
2. Staty
Siła: Pod enigme w mp, tj 55. Ewentualnie jak mamy dobrą tarcze ale ciężką to wkładamy więcej pkt. Dla biednych - pod najcięższy item, tj. prawdopodobnie tarczę.
Zręczność: Pod blok z sacred targe, hsem i itemami dającymi dex. Gdyby nie to, że musimy mało władować w dex pod max blok, odpuścił bym go.
Żywotność: Cała reszta
Energia: Nic
3. Skille
Defensywne:
Wigor: 20, Synergia, używamy, gdy biegamy po mieście.
Śmiałość: reszta pkt, zwiększa defa podczas trwania św. tarczy.
Odkupienie: 1 pkt, jeśli zamierzamy csować (chodzić po sanktuarium chaosu), w przeciwnym razie 0.
Reszta pkt na dojście.
Ofensywne:
Bł. Celność: 20, Synergia.
Koncentracja: 20, aura zwiększająca nam dmg od młotów. Podczas ataku staramy się mieć ją zawsze włączoną.
Moc: 1, na dojście
Walka:
Bł. Mlot: 20, Głowny atak, trzymamy na lpm.
Św. Tarcza: Reszta pkt, najpierw dajemu tutaj wolne pkt. potem w śmiałość.
4a. Przedmioty
Dla średnio bogatych - Najbardziej optymalny hammer, dzięki odpowiedniemu sprzętowi daje rade wszędzie, oprócz specjalnych miejsc typu ubery oraz nie wymaga zbędnego wydawania wielu hrs.
Hełm:
Shako - skill, mana, life, dr, mf. Prawie wszystko co może hammer potrzebować, oprócz fcr. Socketować umem dla resów.
Zbroja - Enigma w mp, dlaczego enigma? teleport, duży bonus siły, dr, life i mf, dlaczego w mp? Bo wymaga mało siły, daje bardzo dobry def jak na takie wymagania, jest ogólnie dostępna i dość tania. Nie ma sensu brać vipera, dużo pkt trzeba będzie dać w siłe, brak tele zmniejsza o wiele jego mobilność.
Broń - Hoto. Fcr, nice resy, mana, 3 skille! Najlepszy wybór dla hammera pvm.
Tarcza - Spirit w tarczy z jak największym all resem, jak najwyższym blokiem i defem i jak najmniejszymi wymaganiami. Na pierwszym miejscu: Święta Tarża, inne też mogą być ale ofc st najlepsze. Musi być 35 fcr do progu. Daje nam fcr, dużo many, super fhr i resy.
Pas - Siatka Arachnidów - Jedyny pas który daje skilla, dodatkowo fcr niezbędny do progu.
Buty - Waterwalki, tylko i wyłącznie. Dużo life i niezły dex. Do tego +5 max fire.
Rękawice - Z setu tranga - Dlaczego nie magefisty? 20 fcr mają obie rękawice, trangi dodatkowo 30 cold res, a magefisty 25% regeneracji many, której i tak nam nie zabraknie (o tym później). Fcr do progu i cold res.
Amulet - Kalejdoskop mary - Skill, super resy i staty, ustępuje tylko craftom.
Ring 1 - Obrączka Bul Khatosa - Dlaczego nie soj? skill ten sam, many będziemy mieli pod dostatkiem, a dodatkowy life się przyda. No i o wiele tańszy od soja.
Ring 2 - Craft/rare z 10 fcr, dodatkowo dex,resy, mf, str (str na pierwszym miejscu jesli nie mamy siły na najcięższy item), dokładnie w takiej kolejności.
Plecak - Obowiązkowo torch z byle jak najwyższymi statami, res mniej ważny.
Annihilus - Nie obowiązkowy ale bardzo się przyda.
Kilka ofensywnych skillerów.
Staramy się zapełnić plecak talikami z life, na tyle by zostało przynajmniej 3 kratki na 4 wolne na łupy.
Fortuna Gheeda - jak najwięcej mf
Kostka Horadrimów jak ktoś lubi nosić ze sobą.
Na switchu - Cta z jak najwyższym poziomem Rozkazów (w zależności od funduszy) + jakikolwiek spirit w paladyńskiej tarczy. Poprostu bo zwiększające life i mane w dużym stopniu.
Najemnik:
2 akt z obroną, z koszmaru. Da nam to aurę zamrażania wrogów z dość dużej odległości. Dzięki temu potwór nawet biegnąc na nas dostanie dwa razy (lub więcej) młotem z tej samej pozycji.
Hełm - Spojrzenie wampira. Średni ll, niezły dr i niska cena. Socketować shaelem.
Zbroja - Laskoszczyt. Duży dr, niezły def i miły life. Upgrade`ujemy i socketujemy shaelem.
Broń - Jeśli chcemy csować - Olśnieine w broni z małym dmg, np. w spisie. Olśnienie aka Insight da nam genialną aure medytacji, dzięki temu mana będzie nam wracać z bardzo szybkim tempie. Dlaczego w takie crapnej broni? Jeśli robimy csa, czasem, a raczej dość często magowie rzucają klątwe pt. Żelazna Dziewica, przez to merc atakując wrogów z dużym dmg w bardzo krótkim czasie zabije sam siebie.
Jeśli nie chcemy csować - Olśnienie w eterycznej kolosalnej spisie. j/w z tym, że merc z aurą Koncentracja zadaje dość duże obrażenia rzędu 5k.
Podsumowanie:
Co osiągamy?
Dużo większy life niż nubskie hammery z zaką, które robią taxi i lamują na free duels.
125 fcr (wyższy próg fcr), które również nuby omijają, zakładając zake i osiągając słabsze rezultaty niż z 125 fcr.
55 fhr (próg 48 fhr) - bardzo dobry próg, nie potrzeba wyższego - to nie pvp.
Nieskończona mana - O ile dbamy, by merc nie zginął.
Dmg rzędu 11-12k, w zaleśności od skillerów i anni. Wystarczająco na pvm.
Bardzo dobra równowaga między ceną, a jakością.
Z buildem na csy - duży mf, w najlepszym przypadku coś około 230. Bardzo duża szansa na niebieskie itemy (z csów dość często lecą sc, skillery i to całkiem niezłe) i na pograniczu z zółtymi, także niemała szansa na drop unikata z diablo.
Co merc osiąga?
Bardzo duży dmg z Olśnieniem w kolosalnej spisie.
od 45 do 50 % redukcji obrażeń, wydłuża życie dzięki zmniejszeniu fizycznych obrażeń, które przeważają w wielu miejscach.
40 fhr (próg 30 fhr) Wiele osób nie zna prógów merca, a tymbardziej fhr, dlatego też porzucaja go. Bez fhr merc ma aż 15 fpsów fhr a z 40 fhr 10 fps! Różnica jest kolosalna.
Duży def w okolicach 3k.
4b. Przedmioty:
Dla biednych - Niestety słaba mobilność, dużo mniejsza skuteczność w porównaniu do średniego stuffu.
Hełm:
Shako - skill, mana, life, dr, mf. Prawie wszystko co może hammer potrzebować, oprócz fcr. Socketować perf rubinem dla life.
Zbroja - Anioł stróż - Dlaczego nie viper? +15 all max res daje bardzo dużo, także posiada 1 skill, a do tego zw. szansa na blok. Viper daje fcr ale i tak osiągniemy dobry próg bez tego.
Socketować perf rubinem dla life
Broń - Kolec czarodzieja - mega bonus w okolicach 200 many + 15% max! 75 all res!
Niestety brak skilla.
Socketować jevelem z resami (10-15) lub runką ko (10 siły)
Tarcza - Spirit w tarczy z jak największym all resem, jak najwyższym blokiem i defem i jak najmniejszymi wymaganiami. Przykład - pozłacana tarcza, ochronna, kurastowa, cesarska, święta tarża, święta rodela. Musi być 35 fcr do progu. Daje nam fcr, dużo many, super fhr i resy.
Pas - Z setu tranga - Da nam cbf, mane i niezły life.
Buty - Podróżniki jeśli zamierzamy csować, Waterwalki jeśli nie. Pierwsze buty dadzą nam mf, niezbędny przy csowaniu, drugie life i dex na wizziego.
Rękawice - Magefisy - Mana reg się przyda, zwłaszcza, że nie mamy jej nie skończoność, do tego są bardziej dostępne i tańsze od trangów.
Amulet - 3 pc + 10 fcr lub z resami. (10-30) Dlaczego nie serafin? Serafin daje +2 all skills ale w przeliczeniu +3 pc da nam więcej dmg niż +2 all, a +2 do def sks nie zwiększy nam dmg.
Ring 1 - Craft/rare z 10 fcr, resami, lifem, str, mf, dokładnie w takiej kolejności
Ring 2 - Craft/rare z 10 fcr (jeśli mamy amu z fcr to może być bez fcr), resami, lifem, str, mf, dokładnie w takiej kolejności
Plecak - Dobrze by było, gdyby był torch, nawet byle jaki.
Annihilus - Nie obowiązkowy ale bardzo się przyda.
Ofensywne skillery, przyda się z 1 czy 2.
Staramy się zapełnić plecak talikami z resami (np +10 light res, +11 fire itd), na tyle by zostało przynajmniej 3 kratki na 4 wolne na łupy.
Fortuna Gheeda - jak najwięcej mf
Na switchu - Nic, nie ma sensu kupować cta, za tę cene można kupić lepszy stuff, no chyba że ktoś natrafi na okazję albo dostanie od kolegi, wtedy jak najbardziej wskazane.
Najemnik:
2 akt z atakiem, z koszmaru. Aura będzie tylko dla merca, da mu niezły kop do dmg w okolicach 2k. Głownie będziemy polegać na mercu, dlatego poświęcimy nieskończoną mane na rzecz dużych dmg.
Hełm - Spojrzenie wampira. Średni ll, niezły dr i niska cena. Socketować shaelem.
Zbroja - Laskoszczyt. Duży dr, niezły def i miły life. Upgrade`ujemy i socketujemy perf rubinem.
Broń - Jeśli chcemy csować - Olśnieine w broni z małym dmg, np. w spisie. Olśnienie aka Insight da nam genialną aure medytacji, dzięki temu mana będzie nam wracać z bardzo szybkim tempie. Dlaczego w takie crapnej broni? Jeśli robimy csa, czasem, a raczej dość często magowie rzucają klątwe pt. Żelazna Dziewica, przez to merc atakując wrogów z dużym dmg w bardzo krótkim czasie zabije sam siebie.
Jeśli nie chcemy csować - Posłuszeństwo w eterycznym miażdżycielu. 40 fhr! 370 ed!! 40 cb! all res 20-30 !! Genialna broń, z aurą mocy, koncentracją merc osiągnie nawet do 7k dmg! To mniej więcej tyle co my!
Podsumowanie:
Co osiągamy?
Niezły dmg rzędu 7-8k, praktycznie za grosze.
125 fcr (wyższy próg fcr), które również nuby omijają, zakładając zake i osiągając słabsze rezultaty niż z 125 fcr.
55 fhr (próg 48 fhr) - bardzo dobry próg, nie potrzeba wyższego - to nie pvp.
Dużo many, niestety nie jest nieskończona, będziemy zmuszeni łykać potiony z maną ale nie zejdzie tak szybko, mamy super bonus z shaka i wizziego, do tego nie marnujemy many na teleport... bo go nie mamy.
Bardzo dobra równowaga między ceną, a jakością.
Z buildem na csy - średni ale wystarczający mf, w najlepszym przypadku coś około 190. Duża szansa na niebieskie itemy (z csów dość często lecą sc, skillery i to całkiem niezłe) troche rzadziej zółte i dość mała (ale nadal istniejąca) szansa na drop unikata z diablo.
Co merc osiąga?
Bardzo duży dmg z Posłuszeństwem w miażdżycielu 7k.
od 45 do 50 % redukcji obrażeń, wydłuża życie dzięki zmniejszeniu fizycznych obrażeń, które przeważają w wielu miejscach.
60 fhr (próg 60 fhr) Wiele osób nie zna prógów merca, a tymbardziej fhr, dlatego też porzucaja go. Bez fhr merc ma aż 15 fpsów fhr a z 60 fhr 9 fps! Różnica jest kolosalna.
Duży def w okolicach 3k.
4c. Przedmioty:
Dla bogatych:
Dla tych co śpią na hrs. Jakościowo niewiele się różni od tego dla średnio bogatych, za to cena jest kolosalnie większa.
Hełm:
Shako - skill, mana, life, dr, mf. Prawie wszystko co może hammer potrzebować, oprócz fcr. Socketować berem dla dr.
Zbroja - Enigma w mp 15 ed, dlaczego enigma? teleport, duży bonus siły, dr, life i mf, dlaczego w mp? Bo wymaga mało siły, daje bardzo dobry def jak na takie wymagania, jest ogólnie dostępna i dość tania. Nie ma sensu brać vipera, dużo pkt trzeba będzie dać w siłe, brak tele zmniejsza o wiele jego mobilność.
Broń - Perf Hoto. Fcr, nice resy, mana, 3 skille! Najlepszy wybór dla hammera pvm.
Tarcza - Spirit w tarczy Świętej tarży. Musi być 35 fcr do progu. Daje nam fcr, dużo many, super fhr i resy.
Pas - Siatka Arachnidów - Jedyny pas który daje skilla, dodatkowo fcr niezbędny do progu.
Buty - Podróżniki jeśli zamierzamy csować, Piaskowy Kształt jeśli nie zamierzamy. Pierwsze buty dadzą nam mf, niezbędny przy csowaniu, drugie life, siła i fhr.
Rękawice - Z setu tranga - Dlaczego nie magefisty? 20 fcr mają obie rękawice, trangi dodatkowo 30 cold res, a magefisty 25% regeneracji many, której i tak nam nie zabraknie (o tym później). Fcr do progu i cold res.
Amulet - Craft - +2 pala/resy/life/dex/str - Niewiele lepsze od mary ale i tak lepsze.
Ring 1 - Obrączka Bul Khatosa - Dlaczego nie soj? skill ten sam, many będziemy mieli pod dostatkiem, a dodatkowy life się przyda. No i o wiele tańszy od soja.
Ring 2 - Craft/rare z 10 fcr, obowiązkowo life, mf, resy, str, dex, dokładnie w takiej kolejności.
Plecak - Obowiązkowo torch z byle jak najwyższymi statami, res mniej ważny.
Annihilus - Obowiązkowy anni.
6 pala combat skillerów z lifem.
Staramy się zapełnić plecak talikami z life + all res, na tyle by zostało przynajmniej 3 kratki na 4 wolne na łupy.
Fortuna Gheeda - Perf mf.
Na switchu - Cta z jak najwyższym poziomem Rozkazów (w zależności od funduszy) + jakikolwiek spirit w paladyńskiej tarczy. Poprostu bo zwiększające life i mane w dużym stopniu.
Najemnik:
2 akt z obroną, z koszmaru. Da nam to aurę zamrażania wrogów z dość dużej odległości. Dzięki temu potwór nawet biegnąc na nas dostanie dwa razy (lub więcej) młotem z tej samej pozycji.
Hełm - Spojrzenie wampira. Średni ll, niezły dr i niska cena. Socketować shaelem.
Zbroja - Fortitude (hart) w eth, bugged świętym pancerzu. 300 ed, gozu def i resy.
Broń - Jeśli chcemy csować - Olśnieine w broni z małym dmg, np. w spisie. Olśnienie aka Insight da nam genialną aure medytacji, dzięki temu mana będzie nam wracać z bardzo szybkim tempie. Dlaczego w takie crapnej broni? Jeśli robimy csa, czasem, a raczej dość często magowie rzucają klątwe pt. Żelazna Dziewica, przez to merc atakując wrogów z dużym dmg w bardzo krótkim czasie zabije sam siebie.
Jeśli nie chcemy csować - Olśnienie w eterycznej kolosalnej spisie. j/w z tym, że merc z aurą Koncentracja zadaje dość duże obrażenia rzędu 5k.
Podsumowanie:
Co osiągamy?
Gozu life.
125 fcr (wyższy próg fcr), które również nuby omijają, zakładając zake i osiągając słabsze rezultaty niż z 125 fcr.
55 fhr (próg 48 fhr) - bardzo dobry próg, nie potrzeba wyższego - to nie pvp.
Nieskończona mana - O ile dbamy, by merc nie zginął.
Dmg rzędu 15k.
Znikoma równowaga między ceną, a jakością.
Z buildem na csy - duży mf, w najlepszym przypadku coś około 230. Bardzo duża szansa na niebieskie itemy (z csów dość często lecą sc, skillery i to całkiem niezłe) i na pograniczu z zółtymi, także niemała szansa na drop unikata z diablo.
Co merc osiąga?
Bardzo duży dmg z Olśnieniem w kolosalnej spisie.
od 15 do 20 % redukcji obrażeń, wydłuża życie dzięki zmniejszeniu fizycznych obrażeń, które przeważają w wielu miejscach.
20 fhr (próg 20 fhr) Wiele osób nie zna prógów merca, a tymbardziej fhr, dlatego też porzucaja go. Bez fhr merc ma aż 15 fpsów fhr a z 20 fhr 11 fps! Różnica jest znaczna.
Duży def w okolicach 5-6k.
Dlaczego warto chodzić na csy?
Z csów dość często padają taliki i to dobre zwłaszcza z mf w okolicach 200. Dodatkowo potwórów w csach jest mnóstwo a hammer kosi je masowo i w dość krótkim czasie. Dotarcie do tego miejsca nie jest duzym wyzwaniem z odpowiednim stuffem hammer radzi sobie tam bez żadnych problemów.
Zakończenie:
Mam nadzieje, że ta strategia nie posiada błędów stylistycznych, językowych, no i najważniejsze błędów z wiedzy o d2 i hammerze. Zapraszam do wytykania błędów i oceniania. Chciałbym także, by ta strategia była fundamentem prawidłowego hammera pvm, wybijająca się nad wszystkie crapne takty pisane przez nubów, którzy nawet nie wiedzą co to próg fhr.
Nic nowego nie zapodales kazdy wiem w co ubrac hammera. Jako tarcze wole feniksa niz spirita nie potrzebny merc i wnerwianie sie ze ginie itp. rekawice mimo wszystkiego magefisty bym wolal bo resy sie i tak ma po 75 bez problemu a tu reg many mimo tego ze ma sie jej sporawo to i tak sie trafiaja swory co albo maja spalenie przy uderzeniu alo te duszki na cs. btw ko daje 10 dex a nie str popraw sobie to
Hej, witam,
owszem jest trochę chaotycznie, dobrze by było gdybyś porobił rozdziały , podrozdziały w strategii, było by przejrzyście. Ogólnie strategia dobra, nic nowego nie odkryłeś , ale pokazałeś ,że za niezbyt dużo można mieć niezłego pala-hammera z niezłym dmg versus stworki.
Zaskoczenim dla mnie jest brak RAVENA, zamiast jego jest craft ze wzgledu na FCR i resy i inne...No ale czy czasem Cie nie zamrażają nigdzie nie widzę Chama...., chyba że sobie z tym radzisz i niee narzekasz jak potworek jest z aurką Święty Chłód.Ale można przecierpieć zamrożenie- nie czepiam się tego, ale kogoś np. mnie wkurza jak jestem zamrożony, a czarodziejom się to zdarza pomimo, że nie walczą w zwarciu. Po drugie można nic nie dawać w siłę skoro nosisz Eni=warunek musisz mieć anni i torch , lub tylko torch , zaś kilka miejsc można poświęcić Large Charms do siły plus 5-kosztem 2 skilerów albo poszukać jak najlżejszej tarczy. Tarcza da się znajść lekką nie wymagającą ponad 136-140. Taktyka ok. mam nadzieje, że uwagi na miejscu , błędów nie wykryłem jakichś tam.
..Pozdro..
P. S. musze zrobić sobie takiego HAMMERA, bo tylko ten SMITER i Smiter...
4 za starania, opisanie wszystkiego zrozumiale.
Ostatnio zmieniony przez tomder 2007-09-29, 22:19, w całości zmieniany 1 raz
lol
100% szansa na rzucenie 40-poziomowego zaklęcia Pożoga, kiedy awansujesz
40% szansa na rzucenie 22-poziomowego zaklęcia Burza Ognia, w czasie zadawaniu ciosu
Poziom 10-15 Aura Odkupienie podczas noszenia
+350-400% zwiększone obrażenia
-28% do odporności wroga na ogień
+350-400 obrona przeciwko pociskom
Ignoruje obronę celu
20% szansa na Zabójcze Uderzenie
14% punkty many wykradzione za każde trafienie
+15-21 absorbcja ognia
jedyne co tu sensowne widze to ta aura, którą można zastąpić władowaniem 1 pkt w "odkupienie" i przełączenie na sekunde. Do tego mikstury padają co krok więc nie będzie zadnego problemu z life/maną.
Puchatek86 napisał/a:
kazdy wiem w co ubrac hammera
Cytat:
NIC-NO-WE-GO.de
zapraszam do przeczytania tego kilkakrotnie jak macie problemy z czytaniem/rozumowaniem:
"Każdy zna hammera i to na wylot, itemy, skille, staty. Widziałem wiele taktyk na hammera, w każdej czegoś brakuje, są jakieś błedy lub jest nastawiony na pvp. Postaram się przedstawić perfekcyjnego hammera opierającego się na dużym life"
Puchatek86 napisał/a:
Jako tarcze wole feniksa niz spirita
j/w
Puchatek86 napisał/a:
nie potrzebny merc i wnerwianie sie ze ginie itp
"Broń - Jeśli chcemy csować - Olśnieine w broni z małym dmg, np. w spisie. Olśnienie aka Insight da nam genialną aure medytacji, dzięki temu mana będzie nam wracać z bardzo szybkim tempie. Dlaczego w takie crapnej broni? Jeśli robimy csa, czasem, a raczej dość często magowie rzucają klątwe pt. Żelazna Dziewica, przez to merc atakując wrogów z dużym dmg w bardzo krótkim czasie zabije sam siebie."
Puchatek86 napisał/a:
btw ko daje 10 dex a nie str popraw sobie to
jedyne sensowne co zdołałeś napisać, poprawię
tomder napisał/a:
Zaskoczenim dla mnie jest brak RAVENA, zamiast jego jest craft ze wzgledu na FCR i resy i inne...No ale czy czasem Cie nie zamrażają nigdzie nie widzę Chama...., chyba że sobie z tym radzisz i niee narzekasz jak potworek jest z aurką Święty Chłód.Ale można przecierpieć zamrożenie- nie czepiam się tego, ale kogoś np. mnie wkurza jak jestem zamrożony, a czarodzieją się to zdarza pomimo, że nie walczą w zwarciu.
zamrożenie nie wpływa na fcr, czyli na szybkość ataku hammerem i poruszanie (bo i tak robimy tele)
jeśli nie mamy tele, to celowo w strategii dla taniego pala umieściłem Pas tranga i wyszczególniłem że daje CBF.
Cytat:
Po drugie można nic nie dawać w siłę skoro nosisz Eni=warunek musisz mieć anni i torch
ocb? przecież napisałem eni i to w mp ze względu na mały wymagany str, pal ma bazowo 25 str + mara = 30, 55 - 30 = 15, więc potrzeba jedynie 15 statów żeby unieść taką eni, czyli średni torch albo byle jaki anni i byle jaki torch.
ocb? przecież napisałem eni i to w mp ze względu na mały wymagany str, pal ma bazowo 25 str + mara = 30, 55 - 30 = 15, więc potrzeba jedynie 15 statów żeby unieść taką eni, czyli średni torch albo byle jaki anni i byle jaki torch.
A sorry zle zrozumiałem ....BRAKI Z MATMY:):):):):)Zwracam HONOR
zamrożenie nie wpływa na fcr, czyli na szybkość ataku hammerem i poruszanie (bo i tak robimy tele)
jeśli nie mamy tele, to celowo w strategii dla taniego pala umieściłem Pas tranga i wyszczególniłem że daje CBF- to dlatego ja l wyżej podpisani nażekają na chaos strategii, ja niestety nie zauważyłem PASA TRANGA, więc musisz poprawić opis strategii ażeby była czytelniejsza i będzie ok
Czyli twierdzisz ze glupoty gadam? ok. Ja Ci powiem tak co do merca to przeciez nie tylko on od dziewicy ginie ale np. u nihla od wybuchu czy tych jaszczurek z psn dlatego wole feniksa z ta tarcza gra mi sie przyjemnie dlatego zawsze ja wybieram. A co do ogolnego buildu no to jakich chciales sie komentarzy spodziewac? Kazdy build zna i tak zmieni cos po swojemu tarcze czy socket czy jeszcze cos inneg. To tak jak ze smitem kazdy zna zalozenie cb+lt i item setup dobiera po swojemu. Ja bym mu jeszcze wiecej wolnego miejsca zostawil tzn torch ani ksiazka i gheed ok ale pc bym nie pchal bo na cs duzo leci i braknie Ci miejscowowy. No i build dla biednych imo hammer bez eni nie ma dla mnie sensu wiem ze to dla biednych ale to lepiej jak jest sie biedny zrobic sorce mf.
często keyuje hammerem z itemsetupem dla srednio bogatych i jeszcze ani razu mi merc nie padł, a tymbardziej ja sam ;x to że masz takiego skilla że ci merc pada na nitlu to nie znaczy, że inni tez tak mają
Puchatek86 napisał/a:
Kazdy build zna i tak zmieni cos po swojemu tarcze czy socket czy jeszcze cos inneg.
a wiesz po co są w ogóle buildy? żeby pokazać jak najlepiej zrobić daną postać, wyliczając progi, dmg, life i wszystkie inne czynniki wywyższające build na daną postać nad inne buildy tej samej postaci i ten build własnie jest oparty na tym.
Puchatek86 napisał/a:
No i build dla biednych imo hammer bez eni nie ma dla mnie sensu wiem ze to dla biednych ale to lepiej jak jest sie biedny zrobic sorce mf.
ma sens, tylko nie jest mobilny, zrobi sam csa, baalruna, tylko w duzo większym czasie, pozatym udowodniłem że mozna zrobić tańszego hammera, co nie znaczy, żeby od razu go robić. Owszem, może sie przydać na np ubery lub organ run jeśli jest soska z tele albo csa bez problemu.
nie wiem dlaczego ludzie oceniają buildy glownie na podstawie czy to juz bylo...
powinno sie oceniac to co jest, a nie rozwodzic sie nad tym co nowego wnosi... to tak jakby oceniac nowe porshe ze starym porshe (wyglad prawie ten sam)
imo buildowi przyda sie troszke tagów w stylu [b ][/b ] etc, bo troche mnie oczy bolą...
a tak to bardzo dobra 8/10
nie wiem dlaczego ludzie oceniają buildy glownie na podstawie czy to juz bylo
Bo nudno się czyta w kolko to samo. 0 innowacji?
W sumie podoba mi się tutaj tani itemsteup. Można dopchać crapnymi talikami do 90% resa. Na nubowskie duele też się nada, na szarży można biegać, optymalny dmg jest, 125 jest - coś w stylu barba za pgs.
_________________
Pajac napisał/a:
Pięć do energii - dziesięć do many. Proste i logiczne.
Craft amu mógłby mieć 10 fcr, mógłbyś wtedy założyć 2 bk, albo w ogóle zrezygnować z bk i pyknąć 2 ładne craft/rare ringi bez fcr.
Po co dex na przedmiotach, jak i tak nie robisz pod blok? Zręczność - nic, przy spirit ST max blok wyciągasz przy ~ 170 dexa, itemy nie dadzą Ci tyle, jak bez bloku to bez bloku.
2 do def skills w seraph zwiększy nam dmg - podbije wigor - synergia do młotów.
Ja bym wsadził do inv kostke pustą, a pozostałe miejsce zapełnił talikami, ale to już osobisty wybór.
Czemu anni niekonieczny? Jak dostaniesz w cs na bańkę lower resist, dodatkowo stworek może się trafić z convi, to te ~20 resa może ci tyłek uratować przy nawalaniu od magów i panów jadu.
Grając z progiem 48 fhr jesteś izi jak wpadniesz tele przez przyadek w środek rycerzyków w cs czy tez u baala, nie daj boże jak fana mają (można dopasować do każdej większej grupy szybko nawalających potworków). Jak już dajesz skilerki, to wsadź jakieś 12 fhr i dobij do 86 progu.
Ani to gosu mf setup - zrobiłem hammera mającego ~800 mf ze switchem, więc 200 to nie jest jakaś rewelacja. (tak, ma 125 fcr, 86 fhr, max blok itd).
Ani to typowo pure pvm/no mf hammer - taki wyciąga ponad 16k dmg, z bo izi >4k life, 86 fhr, 125 fcr, max blok i żaden potworek mu nie podskoczy.
Znasz powiedzenie, że jak coś jest do wszystkiego, to jest do niczego?
Jak już zauważyli poprzednicy - 0 innowacji.
Oceny nie wystawiam, niech mój i reszty komentarze mówią same za siebie.
Craft amu mógłby mieć 10 fcr, mógłbyś wtedy założyć 2 bk, albo w ogóle zrezygnować z bk i pyknąć 2 ładne craft/rare ringi bez fcr.
craft amu +2 pala +10 fcr + 2 bks < 1 bk + rare/craft ring 10 fcr + mara
resy spadają, dmg większy o niewiele, a jak się chce dobrego crafta to wyjdzie dużo drożej
Egrimm napisał/a:
Po co dex na przedmiotach, jak i tak nie robisz pod blok? Zręczność - nic, przy spirit ST max blok wyciągasz przy ~ 170 dexa, itemy nie dadzą Ci tyle, jak bez bloku to bez bloku.
Zręczność: Nic , dex wypisałem przy okazji, a przy craftach na ostatnim miejscu, bo i tak nie idziemy w blok a te pare % bloku przyda się w ostateczności.
Egrimm napisał/a:
2 do def skills w seraph zwiększy nam dmg - podbije wigor - synergia do młotów.
grałeś ty w ogóle w tą gre? ... owszem, podbije wigor ale nie zwiększy to dmg. Pograj troche, potem sie wypowiadaj -.-
Cytat:
Czemu anni niekonieczny? Jak dostaniesz w cs na bańkę lower resist, dodatkowo stworek może się trafić z convi, to te ~20 resa może ci tyłek uratować przy nawalaniu od magów i panów jadu.
z itemsetupem nr 1 i kilkoma sc z resami mam 50/60 resów po lr w csie... te pare pkt nas nie zabije, pozatym nie każdego stać na anni i te +1 sk nie robi ogromnej różnicy, dlatego napisalem że niekonieczny, bo można spokojnie grać i bez tego.
Egrimm napisał/a:
Grając z progiem 48 fhr jesteś izi jak wpadniesz tele przez przyadek w środek rycerzyków w cs czy tez u baala, nie daj boże jak fana mają (można dopasować do każdej większej grupy szybko nawalających potworków). Jak już dajesz skilerki, to wsadź jakieś 12 fhr i dobij do 86 progu.
loool pograj troche. Soska z 6 fpsów na luzie po wpadnięciu na środek wraca do normy i ucieka, a taki pala ma 5 fpsów.
Cytat:
Ani to gosu mf setup - zrobiłem hammera mającego ~800 mf ze switchem, więc 200 to nie jest jakaś rewelacja. (tak, ma 125 fcr, 86 fhr, max blok itd).
Ani to typowo pure pvm/no mf hammer - taki wyciąga ponad 16k dmg, z bo izi >4k life, 86 fhr, 125 fcr, max blok i żaden potworek mu nie podskoczy.
ehm, jakbyś zauważył to mf jest przypadkowo dodatkowy, gheeda mozna wywalić ale po co? zmiana butów na wartravele nie zrobi dużej różnicy, doda nawet 10 str.
W ogóle cała twoja wypowiedź jest pozbawiona sensu i prawdy. Nie znasz się w ogóle na hammerah i na ich itemach, a próbujesz się wypowiadać. Dowalasz się do rzeczy o których nie masz pojęcia i jeszcze piszesz nie prawdę. Nie graj lepiej w tą gre, bo coś ci nie wychodzi ~~
W ogóle cała twoja wypowiedź jest pozbawiona sensu i prawdy. Nie znasz się w ogóle na hammerah i na ich itemach, a próbujesz się wypowiadać. Dowalasz się do rzeczy o których nie masz pojęcia i jeszcze piszesz nie prawdę. Nie graj lepiej w tą gre, bo coś ci nie wychodzi ~~
snickers the second
szanuj każdą krytykę, bo każdy ma prawo cię krytykować nie zależnie od poziomu doświadczenia, wiedzy czy umiejętności
ten hammer którego przedstawiłeś, to takie byle co
ani nie mf
ani nie cs (a przydałby się jakiś na csy)
ani nie pvp
ani nie gozu pvm
po prostu typowy itemsetup na hammera który każdy zna, nie jakoś specjalnie ładnie napisany ani wyjątkowy
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum