..:: Forum Imperium Diablo ::..
Oficjalne Forum Dyskusyjne Serwisu Imperium Diablo

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Propozycje Unikatów do moda
Autor Wiadomość
Noktis 
Moderator Sekcyjny


Dołączył: 08 Paź 2005
Wysłany: 2007-06-28, 12:53   Propozycje Unikatów do moda

Jako ze Diablo / Hellfire Przebudzenie coraz bardziej sie rozwija , powoli przychodzi pora na zmodyfikowanie unikatów w modyyfikacji. Jesli macie jakies propozycje co do nowych unikatów to to smialo przedstawcie tutaj swoje typy, Być może któryś z podanych przez was unikatów znajdzie sie w modyfikacji.

Informacje

Każdy unikat może miec maksymalnie 6 efektów (unikalny obrazek jest liczony jako efekt)
Podawajcie równiez stopień trudnosci znalezienia danego unikatu, Podawajcie qlvl danego unikatu np Hellslayer ma qlvl 16, The Blackoak Bow qlvl 6, Windforce qlvl 16, Dreamflange qlvl 26, Royal Circlet qlvl 27, Holy Defender qlvl 10, Stormshield qlvl 24, Demonspike Coat qlvl 25, Naj's Light Plate qlvl 19.

A oto efekty jakie mogą posiadać Unikaty
: +% ToHit
: -% ToHit
: +% damage done
: -% damage done
: +% ToHit, +% damage done
: -% ToHit, -% damage done
: +% armor class
: -% armor class
: +% resist fire
: +% resist lightning
: +% resist magic
: +% resist all
: +/- spell levels
: + charges
: + fire damage
: + lightning damage
: + strength
: - strength
: + magic
: - magic
: + dexterity
: - dexterity
: + vitality
: - vitality
: + all attributes
: + all attributes
: + damage taken
: - damage taken
: + life
: - life
: + mana
: - mana
: +% durability (high durability)
: -% durability (decreased durability)
: indestructable
: +% light
: -% light
: unknown or n/a
: multiple arrows
: + fire arrows damage
: + lightning arrows damage
: unique picture
: attacker take 1-3 damage
: -all mana
: player can't heal
: absorb half trap damage
: knocks target back
: monster can't heal
: % steal mana
: % steal life
: damage/penetrate armor
: attack speed (1=readiness, 4=haste)
: hit recovery (1=balance, 3=harmony
: fast block
: + damage done
: random speed arrows
: x-y damage done (unusual item damage)
: altered durability
: no strength requirements
: spell-
: attack speed (1=readiness, 4=haste)
: one handed
: +200% damage versus demons
: all resistances equal 0%
: constantly lose life
: 0-12.5% steal life
: infravision
: specified armor class
: armor class added to life
: 10% of mana added to armor class
: +30-clvl% resist fire
: - armor class


EDIT
Jesli kros ma propozycje do unikatów z Hellfire to może dodatkowo dodać te efekty (tylko prosiłbym by napisać ze to unikat do Hellfire)

-% resist fire
-% resist lightning
-% resist magic
-random% resist all
5% chance of doing *3 damage
+% damage done (decreases 5% each hit)
*2 damage to monster *1 damage to user
*0-6 damage, average is *2
+% damage, -% durability
+% ToHit, +% damage done, 5% duplicate
+40 armor class versus demons
+20 armor class versus undead
move mana to life
move life to mana
_________________
Kronika Noktisa
Diablo Przebudzenie
Diablo 2 LoD - English Mod
Ciemna Energia
SETI@home
Ostatnio zmieniony przez Noktis 2007-06-29, 10:11, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Hominicus 

Dołączył: 27 Cze 2007
Wysłany: 2007-06-28, 13:21   

Na początku trzeba zaznaczyć, że unikaty najlepiej jak będą zrównoważone (bo nie chcemy żeby ktoś chodził z mieczem 100-100 :lol: )

Ale mam jeden pomysł na unikat:

Bushido (qlvl 32)
1.Unikalny obrazek (Coś w stylu Grandfather`a)
2.attack speed 4
3.One Handed
4.+5-10 All Atributes
5.+80-120% ToHit, +150-220% damage done
6.8-10 damage done (unusual item damage)
 
     
Noktis 
Moderator Sekcyjny


Dołączył: 08 Paź 2005
Wysłany: 2007-06-28, 13:25   

Aha i nie zrzynać itemów z Rex'a :P
_________________
Kronika Noktisa
Diablo Przebudzenie
Diablo 2 LoD - English Mod
Ciemna Energia
SETI@home
 
     
Hominicus 

Dołączył: 27 Cze 2007
Wysłany: 2007-06-28, 13:33   

o Kuźwa patrz nawet nie zauważyłem że takie coś jest w rexie :lol: :lol: (serio)

No to zmiana (Choć bushido tak fajnie brzmi :twisted: )

Kage Bunshin (qlvl 32)
1.Unikalny obrazek (Coś w stylu Grandfather`a)
2.attack speed 4
3.indestructable
4.10% of mana added to armor class
5.-all mana
6.200+% ToHit, 200-250+% damage done

:twisted:
 
     
Gutt 

Wiek: 22
Dołączył: 26 Sty 2007
Wysłany: 2007-06-28, 14:26   

Hominicus napisał/a:

6.200+% ToHit, 200-250+% damage done

za silny bedzie ;p


ja proponuje luk:
base dmg: 1-14
+110% dmg
attack speed 2
indestructible
(cos jak mbos ;p )
grafika moze jak eaglehorn albo cos takiego
co do nazwy to nie mam pojecia ;p

a mieczyk to:
+100% to hit, +175% dmg
attack speed 4
indestructible
base dmg 6-15
(jak ksoh ;p )

oba qlvl jak royal circlet
_________________
http://s3.gladiatus.pl/game/c.php?uid=29012
 
     
Model 

Dołączył: 28 Cze 2007
Wysłany: 2007-06-28, 19:08   

Gutt napisał/a:
Hominicus napisał/a:

6.200+% ToHit, 200-250+% damage done

za silny bedzie ;p


ja proponuje luk:
base dmg: 1-14
+110% dmg
attack speed 2
indestructible
(cos jak mbos ;p )
grafika moze jak eaglehorn albo cos takiego
co do nazwy to nie mam pojecia ;p

a mieczyk to:
+100% to hit, +175% dmg
attack speed 4
indestructible
base dmg 6-15
(jak ksoh ;p )

oba qlvl jak royal circlet


to po kiego wala robic unikaty, ktore sa takie same jak magiczne? :?

druga sprawa, to zalezy w ktora strone idziemy. Czy w takim kierunku jak w ReXie, ze potwory sa nakoxowane zdrowo i trzeba dac postaciom orez do walki z nimi, czy tak jak w diablo, spacerek przez przedszkole i unikaty sa cienkie i licza sie magiczne przedmioty.

Mi sie marzy luczek dla woja z fastest attack, tylko taki, zeby nie byl dostepny dla luka (nowy base item? 255str req? o_O)

The Sarpshooter;pp albo Assassin's cos tam;p, nie moge nic wymyslec teraz

- Fastest attack speed
- random speed arrows (zeby za latwo nie bylo;p)
- to hit 100%
- dmg 1-14 albo unusual item dmg 3/5-15
- fast hit recovery albo faster
- moze byc jakis adds points to dmg np 10
- jak dmg standardowy to moze byc np 150% dmg

Thor's Hammer/Revenge
base item: maul
- lightning hit dmg 5-30
- fastest attack
- 100% dmg/+60 str (w HF mozliwe, nie wiem jak w Diablo)
- adds 15 points to dmg
- +150 mana;p
- 50 chain lightning charges
ja bym mu dal unikatowy obrazek tego fajnego mlotka z HF,ale nie styknie miejsca:(

The Violator (bazowany na Messerszmitku;s)
base item: great axe
- 220/250% dmg
- fire hit dmg 2-12
- fast attack
- adds 30 points to dmg
- +15 to all attributes
- obrazek Messershmidt's Reavera;d

Cat with 3 tails
base item: flail
- fire hit dmg 2-12
- lightning dmg 2-20
- magic hit dmg 3-30/1-16
- fast attack/30dex/40hp (jedno z tych)
- obrazek flaila z 3glowicami
- moze byc -%dmg np 120

Viking's Rage (nie wiem czy da rade podpiac rage'a do diablo,jak nie to bedzie do HF;p)
base item:full helm
- 40rage charges
- unusual item dmg 10-20
- +15 - 25 all attributes (albo +25)
- unikalny obrazek (helm vikinga, taki rogaty;p)
- -40 mana/-40% light radius

Praetorian Talon/Blade
- +50-60% cth
- +5 all attributes
- unikalny obrazek (taki mieczyk legionisty jest)
- fast attack
taki low lvl uniq, latwy do znalezienia

Suecider's Axe:
base item: great axe
- +500% dmg
- +70 AC
- fastest attack speed (haste)
- fastest hit recovery (harmony)
- -50% all res
- -80-100 hp


Demon's Deflector:
base item: full plate mail
- +200% dmg vs demons
- adds 20 points to dmg
- +100% dmg
- -6dmg from enemies
- +15 str
- -30% all res

dalej bede myslec jak sie dowiem, w ktora strone pchamy
_________________
www.purepwnage.com

stfu nab!
Ostatnio zmieniony przez Model 2007-07-01, 13:05, w całości zmieniany 3 razy  
 
     
Tybeliann 


Dołączył: 07 Mar 2007
Skąd: Shadowlandi ;p
Wysłany: 2007-06-28, 19:18   

1.Kamien Dusz(amulet):
.Unikatowa grfika(kamien z questu Valor)
.+25 magic
.+25 vitality
.+25% res all
.Infra


2.Diablo skin(zbroja):
.Unikatowa grafika(najs)
.15-25 AC
.+100 Mana
.+25 all attributes
.+2 spells
.FHR

3.Lazzarus staff:
.Uniatkowa grafika(laska Lazzarusa)
.+3 spells
.-30HP
.-15 strength
.-10% Light Radius
.+35% res all

4Izual wings(ring)
.Unikatow grafika(ring z skrzydlami z hellfire)
.+50-75HP
.+40% res fire
.+30% res lighting
.+20% res magic

5.Brak nazwy(Flail):
.+10-30 fire dmg
.+75% res fire
.15 Charges apocalyps
.Constantly lose hit points
.-35 magic
.Zmiana w Fire Clana(wiem ze jest to trudne do zrobienia ale fajnie by bylo pograc koziolkiem ;p)
 
     
Fafek 

Dołączył: 28 Cze 2007
Wysłany: 2007-06-28, 21:12   

1. Czaszka Miecza
helm
AC=100
+100 hp
-50 mp
+25 str
+30 cth

2. Zguba Mefista
ring
+25 to all
+25 to hp
+25 to mp
+25 to res all
 
     
Tybeliann 


Dołączył: 07 Mar 2007
Skąd: Shadowlandi ;p
Wysłany: 2007-06-28, 21:33   

Cytat:
1. Czaszka Miecza
helm
AC=100
+100 hp
-50 mp
+25 str
+30 cth

Moim zdaniem przedmiot przesadznoy jest.Taka to by mogla byc zbroja a nie helm ;p

Cytat:

2. Zguba Mefista
ring
+25 to all
+25 to hp
+25 to mp
+25 to res all


Itim strasznie podobny do mojego Kamienia Dusz ;p

6.Shogun(hełm):
.Unikatowa grafika(Overlords Helm)
.AC=30
.+35 dexterity
.FHR
.+20 Light Radius
.+20% res all

7.Holy Staff:
.Unikatowa grafika(nie wiem moze Shaman Staff)
.666 charges res(przyda sie do dueli ;) )

8.Lion Heart lub fantstyczna 40 ;p(tarcza):
.Unikatowa grafika(stormshield)
.AC=40
.+ 40 HP
.+40 DEX
.+40% res fire

9.Barbarbian heart(amulet):
.+70% TH
.+25% DMG
.+18 STR
.+15% res fire
.-3 to all

10.Fast claw(miecz):
.Unikatowa grafika(moze cos z Hellfire)
.DMG 2-4
.+140% TH
.Fastest atack
Ostatnio zmieniony przez Tybeliann 2007-06-29, 11:24, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Noktis 
Moderator Sekcyjny


Dołączył: 08 Paź 2005
Wysłany: 2007-06-29, 10:13   

Zedytowałem post dodając efekty z hellfire, wiec jak macie propozycje itemow do hellfire to możecie wykorzystać te dodatakowe efekty, tylko zaznaczcie ze dany unikat jest dla Hellfire.
_________________
Kronika Noktisa
Diablo Przebudzenie
Diablo 2 LoD - English Mod
Ciemna Energia
SETI@home
 
     
Tybeliann 


Dołączył: 07 Mar 2007
Skąd: Shadowlandi ;p
Wysłany: 2007-06-29, 11:49   

Mozna by dodac do multi tasak Buchera i korone Leorica :twisted:
 
     
Noktis 
Moderator Sekcyjny


Dołączył: 08 Paź 2005
Wysłany: 2007-06-29, 14:31   

W sumie jest to mozliwe ale jako alternatywa czyli zmienic jakis unikat na Tasak Rzeznka, czy korone.
_________________
Kronika Noktisa
Diablo Przebudzenie
Diablo 2 LoD - English Mod
Ciemna Energia
SETI@home
 
     
kEMpEs 

Dołączył: 29 Cze 2007
Wysłany: 2007-06-29, 15:15   

Caster's Curse
req 105 str
ac: 37
+5 spell lvl
-100 mana
all resistance = 0
fast block


Briareus
+1 spell lvl
+10% res all


The Barbarian
+100 str
-100 dex
fire hit fmg 1-40
lighting hit dmg 1-40
infravision
player cant heal

Yakobus Plate
+100 HP
AC: 225
indestructable
-50% CTH

siakis War Hammer
loose all mana
10 healing charges
unusual dmg 1-20
+100% cth
+100% dmg

Ring
fastest attack
+30 dex
-30 vit


to tak na szybko wymyslone, wyedytuje to jeszcze jak bede mial wiecej czasu ;p
 
     
Anubin 
Członek e'ZTLIP


Dołączył: 11 Wrz 2006
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2007-06-29, 19:45   

A można dodać do unikalnego przedmiotu właściwość ściemniania (- xx lightning radius)??
_________________
Anubin- Grafik i Animator w e'ZTLIP Group- Która jest częścią Impress Group
 
     
Noktis 
Moderator Sekcyjny


Dołączył: 08 Paź 2005
Wysłany: 2007-06-29, 20:47   

A poczytałbyś może pierwszego posta zanim cos napiszesz.
_________________
Kronika Noktisa
Diablo Przebudzenie
Diablo 2 LoD - English Mod
Ciemna Energia
SETI@home
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum należy do serwisu Imperium Diablo