Trześć, przedstawiam moją pierwszą strategie, która może się wydać for fun, gdyż jak sam tytuł wskazuje, jest ona na... keye!. Ponadto dobrze sobie radzi w tym xD i nie jest droga.
Plusy:
+Możliwość chodzenia na keye szybciej niż jakiś hammer etc.
+Można nią także chodzić na shenka, eldritcha, pindela, mefa, andy itd.
+Jest w miare tania
+Znakomicie radzi sobie na taxi norm/kosz.
Minusy:
-Czasami nitlak ma res na light i wtedy już nie jest fajnie.
-Niestety nie można nią chodzić na takie lokacje jak travincal, baalruny (chodź można robić tele)
Staty:
Siła: Wystarczająca by unieść najcięższą część twojego ekwipunku czyli spirit. Przed wstukaniem upewnij się, że wliczyłeś przedmioty dające +str, typu pochodnia.
Zręczność: Nic, na pvm nie przydatne.
Żywotność: Cała reszta
Energia: Nic, nafink itd.
Skille:
Drzewko Zimna:
Zbroja mrozu: 1 pkt.
Drzewko Błyskawic:
Wiązka błyskawic: 20 - synergia
Błyskawice: 20 - główny atak przeciwko bossom, czyli nitla, hrabina, demonolog.
Seryjne błyskawice: 20 - główny atak przeciwko potworkom, którzy utrudniają dostanie się do dropniętego keya/do dostania się do bossa.
Mistrzostwo we władaniu błyskawicami: 20 - zwiększa dmg naszych błyskawic.
Telekineza: 1 - Po władowaniu odpowiedniej ilości pkt w nove i uzyskaniu 20k dmg polecam reszte przeznaczać właśnie tutaj, ponieważ zmniejsza spalanie many po absorbcji przez tarcze energetyczną.
Teleport: 1 - do teleportowania...
Pole statyczne: 1 - na dojście, czasem przydatne na większych bossów typu diablo, mef, baal.
Nova: Cała reszta, aż do osiągnięcia 20k dmg lub jak ktoś chce to dalej może tu pokować.
Burza z piorunami: 1 - Zawsze jakieś ~1k dmg xP, jak ktoś woli zaoszczędzić 1 pkt, to polecam przeznaczyć na coś innego.
Głowa:
Przyodziewek Arlekina aka Shako
- 2 all skills
- huge mana
- huge life
- 10 dr
- 50 mf
Info: Posiada wszystko co można sobie wymarzyć. Jeśli kogoś stać, to polecam socketować umem, w przeciwnym wypadku topazem/rubinem.
Zbroja:
Skóra żmijomaga aka Viper
- 1 all skills
- 30% fcr
- nice ress rzędu 25-35
- Bardzo tanie
Info: Tylko +1 all skills, średni ress i fajny fcr. Socketować tak jak powyżej.
Broń:
Okulus aka Oculus/Ocu
- 3 soso skills !
- 30 fcr
- 20 do żywotności
- 20 do energii
- All ress +20
- 50 mf !
Info: Świetny wybór, następny przedmiot który daje prawie wszystko co potrzeba. Socketować jevelem 15 all res, lub istem.
Tarcza:
Duch aka Spirit
- 2 all skills
- 25-35 fcr
- 55 fhr!
- ~100 many !
- 22 żywotności
- cold, light, psn res 35
Info: Najlepsza tarcza jaka może być dla soski pvm, niestety wymaga dużo siły (156) i brak fire resów.
Dłonie:
Pięści maga aka magefisty
- 20 fcr
- Mana reg 25
- 1 fire skills
Info: Fcr niezbędny do progu, mana reg i na osłode +1 do ciepła, czegoż można więcej chcieć od rękawic?
Buty:
Podejście Aldura
- 50 life
- 40 frw
- 45 fire ress
Info: Idealne, brakujący res ze spirita uzupełnią butki, ponadto miły life.
Pas:
Tu w zależności od upodobań
Verdungo
- 10 fhr
- 30-40 do Żywotności
- dr 10-15
Wigor Boga Gromów
- 20 do Siły
- 20 do Żywotności
Info: Pierwszy daje przyjemny life i dr, drugi dużo siły i żywotności. Jak kto woli...
Amulet:
Tal Rasha
- 2 soso skills
- 50 mana
- 42 life
- light ress 33
Ringi:
10 Fcr + mody typu life/resy/str
Spokój natury
Info:
Niezbędne do progu 117 fcr dla błyskawic/miły dodatek i uniq ring, dzięki któremu zwłoki nie będą mogłby być wybuchane przez nitla - największe utrapienie poczatkujących.
Plecak:
Niezbędny torch i taliki z resami i/lub life, gheed (niekoniecznie perf). Reszta to strata funduszy na taką soske.
Switch:
Memory
- Es
Info: I więcej nie trzeba.
Wersja dla bogatszych:
Skille: tak samo jak powyżej z tymże, dodajemy pkt. w tarcze energetyczną i wszystkie skille niezbędne na dojście.
Głowa:
Przyodziewek Arlekina aka Shako
- 2 all skills
- huge mana
- huge life
- 10 dr
- 50 mf
Info: Socketować umem/istem
Zbroja:
Okowa grozy aka CoH w dusku.
- 2 sk
- +20 do siły
- all res +65
- 8 dr
- 25% mf
Info: Lepsza wersja vipera, większe resy, skill, dodatkowo str, dr i mf.
Broń:
Serce dębu aka Hoto
- +3 sk
- 40 fcr
- max mana +15%
- all res +30-40%
Info: Więcej resów i fcr od oculusa... i brak tego denerwującego tele.
Tarcza:
Duch aka Spirit
- 2 all skills
- 25-35 fcr
- 55 fhr!
- ~100 many !
- 22 żywotności
- cold, light, psn res 35
Info: Najlepsza tarcza jaka może być dla soski pvm, niestety wymaga dużo siły (156) i brak fire resów.
Dłonie:
Pięści maga aka magefisty
- 20 fcr
- Mana reg 25
- 1 fire skills
Info: Fcr niezbędny do progu, mana reg i na osłode +1 do ciepła, czegoż można więcej chcieć od rękawic?
Buty:
Podejście Aldura
- 50 life
- 40 frw
- 45 fire ress
Info: Idealne, brakujący res ze spirita uzupełnią butki, ponadto miły life.
Pas:
Siatka arachnidów
- 1 all skills
- 20% fcr
- Max mana +5%
Info: Świetne dla każdego castera, dla nas także.
Amulet:
Tal Rasha
- 2 soso skills
- 50 mana
- 42 life
- light ress 33
Ringi:
Soj + Nature Peace.
Info: Mana, skill i potwory nie wybuchają, dlaczego nie bk zamiast soja? Bo mana spada nam w dużym stopniu, gdy zostaniemy trafieni, dlatego dodatkowy zapas się przyda.
Switch:
Call to Arms aka Cta + spirit
- Bo
- Bc
Info: Popularnie cta, to chyba nie wymaga komentarza.
Plecak: Skillery, torch, anni, life+mana scs, all res scs, perf gheed itd.
__________
Merc:
Co potrzebuje merc?
-Dr
-Life
-Dmg
-Cbf
-Max resy
-Fhr
Broń:
Olśnienie w kolosalnej spisie aka Insight w cv.
- Dmg rzędu ~3k
- Poziom 10-17 Aura Medytacja podczas noszenia !!
- 23 mf
-1-6 do Krytycznego Uderzenia
- 5 do wszystkich atrybutów
Info: Mega! Dzięki aurze z tej broni many prawie nigdy nam nie ubędzie.
Sama kolosalna spisa wymaga dużo siły.
Hełm:
Spojrzenie Wampira aka Gaza/Vampire
- Ll
- Dr 15-20%
Info: Niezbędny dr, dodatkowo ll. Socketować shaelem dla fhr.
Zbroja:
Skorupa Duriel aka Duriel
- 15 all res
- cbf
- str
Info: Podniesie to resy do max, cbf - nieoceniona rzecz i troche str, dzięki czemu nasz merc bez problemu uniesie eth cv. Socketować shaelem dla fhr.
Zakończenie.
Z itemsetupem nr. 1 soska osiąga 1.3+k life, 650+ many, ~20k dmg od pojedyńczej błyskawicy, ~8k dmg seryjnymi błyskawicami, redukcja z es - 67, dr bez verda - 10, z -20-25, ponad 117 wymaganego fcr, z kilkoma res sc max resy, 140 mf bez istów i topazów.
Melćma napisał/a:
ŻE JESZCZE JEJ NIE SKOŃCZYŁEM I PROSZĘ O NIE OCENIANIE
y, w fabryce też nie dodają silników, a już na sprzedaz wystawiają :C a tyo noby :+(
Nie skończyłem jej wtedy, nie zapisałem w notatniku, ponieważ robiłem tą takte na starym kompie, a on ma taki dar do resetowania się przy zapisywaniu xd.
Już jest wszystko sóper i okej i możecie spamować ;b.
Zacznijmy od Twojego argumentu jak w mojej strategii ^^ Ja tam wolę hammera, który też może chodzić na keye, nie ma problemów z immunami, może robić taxi nawet hell itd.
Jedyną zaletą tej soski jest to że jest tania, ale nie poradzi sobie taxi hell - za słaba, nie pochodzi na przedmioty - 140 mf - lol, nakeysetach zbytnio się nie dorobisz, więc imo to jest postać bardzo for fun.
Zacznijmy od Twojego argumentu jak w mojej strategii ^^ Ja tam wolę hammera, który też może chodzić na keye, nie ma problemów z immunami, może robić taxi nawet hell itd.
Jedyną zaletą tej soski jest to że jest tania, ale nie poradzi sobie taxi hell - za słaba, nie pochodzi na przedmioty - 140 mf - lol, nakeysetach zbytnio się nie dorobisz, więc imo to jest postać bardzo for fun.
Ogólnie to ja też wole hammera ale z racji, że gram z kumplem, to co zarobię dzielę między nami, wiec nie stać mnie na drugiego hammera, dlatego mialem taki i owaki equip na mułach, dołożylem ze 2 isty i wolę tą soską szukać keyi niż moim hammerem. Pozatym ta soska nie jest ani na mf, ani na taxi, to co wymienilem to tylko takie dodatki, jak można maxymalnie ją wykożystać. Jeśli nie leży Ci mf u takiej soski - nie dbaj o niego, jeśli uważasz że przyda się, bo zawsze coś ciekawego może dropnąc, uwzględnij mf.
A więc namawaisz mnie (inaczej czytelnika strategii) abym wydał 6-7 istów + torch po to, żebym szybciej(??-czy ja wiem) latać na keye, w czym doskonale sprawdza się hammer a także byle jaka mf soso. Natomiast ta postać jest w zasadzie po nic, jak mówię jet to char 4fun, bo po co wydawać kolejne isty posiadając hammera? Po to żeby być na keyach 10 sekund szybciej?
heh mam taka sose i bardzo sie dziwie ze w ciuchach dla bogatszych nie umiesciles za mias occu np eschuty 20 light jest lepsza od occu a od occu nawet hoto chyba by bylo lepsze ze wzgledu na resy bo dopatrujac sie u ciebie to nie wychodzilo mi nawet po 50 na hellu
PS. taka soso jest na jednego strzala z wybuchu zwlok po drugie sam mowisz ze nihlathak ma czesto immo na light wiec sry ale chyba tylko na terr i hate mozesz latac ^^
OCENA : 3+/10
i zgadzam sie z Egrimm hammer o wiele lepiej sie sprawdza a wiem bo takiego tez mam
Sprawdzałeś? Nie? To sprawdź! Jakby była na jednego hita to nawet bym jej tu nie umieszczał.
LukeVenoda napisał/a:
i zgadzam sie z Egrimm hammer o wiele lepiej sie sprawdza a wiem bo takiego tez mam
Jeśli chodzi o szukanie keyi, to wolę soską.
Egrimm napisał/a:
abym wydał 6-7 istów + torch po to, żebym szybciej(??-czy ja wiem) latać na keye
Może i 6-7 istów to dużo na taki char, ale jeśli komuś, tak jak mi leża crap itemy, na mułach które i tak nikt nie kupi, a szkoda wywalać, to taka soska jest przykładem jak można zagospodarować takie itemy. Swoją soske ubralem własnie z takich odpadków, dołożyłem może z 2 isty, a, że często chodzę na keye, ta takta jest użyteczna dla mnie.
-Czasami nitlak ma res na light i wtedy już nie jest fajnie
Tu
Takta według mnie tak jak reszta mówi for fun i watpie zebys sobie dawał rade na hellu tak dobrze bo na poczatku mojej przygody z d2 mialem prawie ze podobna sorc i malo sobie radzilem z powodu malych resow .
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum