Wysłany: 2007-06-06, 10:24 [Editing PS9] FanArt's by Ziomu¶¶¶¶....
Siemka. Wczoraj i dzisiaj robiłem oto te dwa FanArty w Photoshopie CS2 Przerobiłem kilka rzeczy, dodaem niektóre...a co będe się wypowiadał... zobaczcie i oceńcie sami
sorry ale to jest paskudne ... ten 2 to co to ma wogule byc?? dodales jakies 2 krzywe postaci i podpis ... Zeby nawet nie bylo ja nie potrafie podobnych robic ale wiem co jest ladne
omg, co to jest O_o
Wogóle nie wykorzystkujesz możliwo¶ci PS'a, wogóle wstyd cos takiego pokazywac...nie zrozum mnie Ľle, ale to naprawde jest słabe. My¶lisz, żę jak dodasz jakie¶ drobiazgi albo niewyraĽle postacie to już fan art?
Ziomu¶¶¶¶ napisał/a:
jak wam się nie spodoba to nie będę wiecej robił .....
D'ash wiedziałem że mi to powiesz ty zatwardziały .... tobie sie nic nie podoba.
lol, wejdz sobie na np.: http://1337art.org/ i sobie porównaj do swojego arta, co oni rob± z PS'em. Nie jestem grafikiem ale potrafie rozpoznać partacz± robotę.
o D'ash dzięki Ci za link może się na co¶ przyda w końcu się na co¶ przydałe¶ ;D(bez urazy ofc).
W sumie to ja bardzo zaawansowany tak nie jestem więc nie wymagaj ode mnie za dużo w sumie to takie podstawy + jeszcze jakie¶ tam inne rzeczy....
to pierwsze jest imo troche slabe ( bez urazy )
a co do 2 to niepotrzebnie wstawiles te posatcie
fajne by bylo jezeli bys usunol te postacie i zamiast napisau diablo umiescil bys ziomu¶¶¶¶ ( niewiem czy dalo by sie cos takiego zorbic ale wtedy bylo by superrr )
pozdro ( mam nadzieje ze moj post cie nieurazil )
_________________ Po co mozna cos zrobic dzis jak mozna to zrobic jutro albo jescze pozniej ???
D'ash wiedziałem że mi to powiesz ty zatwardziały .... tobie sie nic nie podoba.
lol, wejdz sobie na np.: http://1337art.org/ i sobie porównaj do swojego arta, co oni rob± z PS'em. Nie jestem grafikiem ale potrafie rozpoznać partacz± robotę.
Ziomu¶¶¶¶ napisał/a:
innym na GG pokazywałem i było lajtowo.
Może nie chcieli ci robić przykro¶ci?
vouch