..:: Forum Imperium Diablo ::..
Oficjalne Forum Dyskusyjne Serwisu Imperium Diablo

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: Krupas
2007-08-04, 18:54
[Tutorial] Możliwość dodania aurę golemowi
Autor Wiadomość
Piotrek_01 
Piotrek_01

Wiek: 16
Dołączył: 26 Sie 2006
Skąd: Bogucin
Wysłany: 2007-05-20, 18:19   [Tutorial] Możliwość dodania aurę golemowi

Witam, to mój pierwszy tutorial. W tym tutorialu pokażę wam jak dodać aurę golemowi. A więc do dzieła.
Potrzebne pliki: skills.txt
Otwieramy plik skills.txt. Załóżmy że naszą aurą będzie holy freeze (święty chłód). Zjeżdżamy do linii 76(id75) szukamy kolumny sumskill1 i wpisujemy tu holy freeze, a w kolumnie sumsk1calc wpisujemy lvl.
Zapisujemy plik.
Zmiany odpalamy metodą -direct -txt.

skills.rar
Pobierz Plik ściągnięto 381 raz(y) 26,67 KB

 
     
adrianos21 
???


Wiek: 15
Dołączył: 26 Kwi 2007
Skąd: Z Domu
Wysłany: 2007-05-21, 20:05   

a da sie miec wiecej aur niz jedna
_________________
ROLSON napisał/a:
Zemrz

Preisiok 2 napisał/a:
umrzyj szatanie

Niech Diablo Będzie z Wami

forum o diablo
 
 
     
Ziomuśśśś 
Przywódca gildii DP
CzłonekTSBS&PvMM


Dołączył: 01 Kwi 2007
Skąd: Rumia
Wysłany: 2007-05-21, 20:28   

tak, należy wpisać w kolumnach sumskill1,2,3,4,5 - można dodać nawet aż 5aur, tylko nie wiem czy będą się kumulowały, bo niesprawdzałem
_________________

 
 
     
adrianos21 
???


Wiek: 15
Dołączył: 26 Kwi 2007
Skąd: Z Domu
Wysłany: 2007-05-21, 22:13   

dzieki za pomoc nie wiedzialem gdzie sa pozostale kolumny pozdro
_________________
ROLSON napisał/a:
Zemrz

Preisiok 2 napisał/a:
umrzyj szatanie

Niech Diablo Będzie z Wami

forum o diablo
 
 
     
Ziomuśśśś 
Przywódca gildii DP
CzłonekTSBS&PvMM


Dołączył: 01 Kwi 2007
Skąd: Rumia
Wysłany: 2007-05-22, 14:40   

kolumny zazwyczaj następują po sobie jak rzeczy jest więcej niż jedna do danego pliku i w innych plikach też takie cos jest. a przykład jeżeli jest 5 rzeczy po 2 kolmny każda rzecz to będzie wyglądać to tak:

rzecz1kolumna1 | rzecz1kolumna2 | rzecz2kolumna1 | rzecz2kolumna2| i tak dalej....

może to nieco odbiega od tematu, ale może taki schemacik się komuś przyda.... Pozdro.
_________________

 
 
     
dasiusq 

Dołączył: 25 Maj 2007
Wysłany: 2007-05-25, 11:30   

czy to bedzie działać na cbn?? czy za to niema jakiegoś bana??
 
     
Preisiok 2!! 
PROisiok :]

Wiek: 15
Dołączył: 10 Mar 2006
Skąd: a co?chcesz wpaść?:]
Wysłany: 2007-05-25, 12:36   

nie zadziała na cbn.
 
     
Piotrek_01 
Piotrek_01

Wiek: 16
Dołączył: 26 Sie 2006
Skąd: Bogucin
Wysłany: 2007-05-25, 12:37   

Modyfikacje jakie wprowadzasz nie będą działać na cbn.
 
     
eps 


Wiek: 18
Dołączył: 18 Maj 2006
Wysłany: 2007-05-31, 22:23   

Zapamiętajcie sobie wszyscy co czytacie dzial MODMAKING TE TUTKI nie SĄ NA CBN tylko na SINGLE POZDRO swietny tutek winszuje
_________________


www.RapDuma.pl
 
 
     
adrianos21 
???


Wiek: 15
Dołączył: 26 Kwi 2007
Skąd: Z Domu
Wysłany: 2007-09-05, 21:36   

a wiec mam taki problem:

Modyfikacja ta dziala ale jak np chce dodac 2 aure golemowi to dziala tylko jedna a chcialbym zeby dzialaly 2 jednoczesnie wie moze ktos jak to zrobic??
_________________
ROLSON napisał/a:
Zemrz

Preisiok 2 napisał/a:
umrzyj szatanie

Niech Diablo Będzie z Wami

forum o diablo
 
 
     
kicksaw 
It's Alive!


Wiek: 21
Dołączył: 13 Mar 2007
Skąd: Strzegom
Wysłany: 2007-09-05, 23:49   

Spróbuj przez MonProp.txt

dodaj wiersz i nazwij go jak chcesz np. firegolemaura
prop1 - wpisz aura
chance1 - zostaw puste
par1 - tutaj wpisz ID aury z pliku Skills.txt
min1 - tutaj minimalny...
max1 - ... a tutaj maksymalny poziom aury.
Powtórz czynności dla koszmaru i dla piekła (czyli to samo co wyżej, z tym że pisze np. prop1 (N) i prop1 (H) ).


Następnie w pliku Skills.txt patrzysz jaki potwór jest przyzywany (kolumna summon, w tym wypadku był to chyba claygolem) i szukasz tego wpisu w pliku MonStats.txt - w kolumnie o nazwie ID, najlepiej użyć szukajki w edytorze.


W kolumnie MonProp wklepujesz firegolemaura, czyli nazwę jaką wpisałeś w pliku MonProp.txt

I tak oto golem powinien mieć dodatkową aurę :)
_________________
www.pajacyk.pl
Twoje kliknięcie nic Cię nie kosztuje, zaś pomagasz tym najbardziej potrzebującym dzieciom!
 
 
     
adrianos21 
???


Wiek: 15
Dołączył: 26 Kwi 2007
Skąd: Z Domu
Wysłany: 2007-09-06, 22:21   

niewiem dlaczego mi to nie dziala :(

a wiec tak wpisuje w MonProb:

id=glinianyzauraxx prob1=cleansing par1=109 min1=2- max1=20 ...

W MonStats linijka 290 wpisuje w MonProb=glinianyzauraxx
_________________
ROLSON napisał/a:
Zemrz

Preisiok 2 napisał/a:
umrzyj szatanie

Niech Diablo Będzie z Wami

forum o diablo
 
 
     
kicksaw 
It's Alive!


Wiek: 21
Dołączył: 13 Mar 2007
Skąd: Strzegom
Wysłany: 2007-09-06, 22:36   

prop1 musi być wpisane: aura, nie cleansing.
pole par1 określa jaka jest to aura (sprawdza ID w Skills.txt o takim numerze jaki wpisałeś w tej kolumnie)
_________________
www.pajacyk.pl
Twoje kliknięcie nic Cię nie kosztuje, zaś pomagasz tym najbardziej potrzebującym dzieciom!
 
 
     
adrianos21 
???


Wiek: 15
Dołączył: 26 Kwi 2007
Skąd: Z Domu
Wysłany: 2007-09-06, 22:55   

teraz wszystko dziala :D dzieki za pomoc kicksaw
_________________
ROLSON napisał/a:
Zemrz

Preisiok 2 napisał/a:
umrzyj szatanie

Niech Diablo Będzie z Wami

forum o diablo
 
 
     
Maverick71 
Obserwuje cię!


Wiek: 21
Dołączył: 02 Lip 2006
Skąd: Ochaby
Wysłany: 2007-09-24, 18:45   

Skąd wziąć ten plis skills.txt, z d2data.mpq czy d2exp.mpq bo ja w obu plikach mam całkiem inne skills.txt. Wersje diablo mam 1.11b. A ten plik co mam od ciebie jak odpalam to nie chodzi.



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Przepraszam, głupie pytanie już wiem skąd, oczywiście Patch_D2.mpq.
_________________
Gdyby mi się chciało, tak jak mi się niechce?!?!
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum należy do serwisu Imperium Diablo