Mam problem. Zamieniłem sobie na normalne pliki .dll stąd, co podałeś i wszystko OK. Tylko że jak włączam diablo do mi wyskakuje unhandled exception i tak dalej. Dobija mnie to... Co mam zrobić?
Edit: Widzę, że mam ten sam problem co kolega wyżej.
Mod jest super Ziomuśśś. Powiedz czy można w jakiś sposób zmienić np itemy w grze? Bo jak edytuje pliki w d2 excel to po zapisaniu nie ma żadnych zmian po uruchomieniu.
Dodałem do moda patcha 1.1 ale nie ma różnicy w ilości potworów na mapie, mimo że w pliku monstats w kolumnach minGrp i maxGrp liczby są zmniejszone. co zrobić żeby mod odczytywał pliki z folderu excel ?
Siema. Mam proźbę do kogoś, żeby zmienił tego moda tak aby dropiły wszsytkie itemki. Może to tylko u mnie ale (na początku) dropią tylko te dla klas (głowa wilka, tarża itp.) Zróbił bym to sam, ale nie znam się na moddingu, a poradniki zupełnie do mnie nie trafiają. Jeśli ktoś by to zrobił to niech wyśle mi link na PW albo napisze tutaj. Ew. powiedzcie czy później itemki dropią normalnie, bo jeśli tak to będe grał, a mod jest super tylko właśnie ten drop...
1) U mnie nic nie wystepowało takiego że wywalało błąd po uninstallu, ale:
-może być jakaś niezgodność plików z patchiem (pliki podane w temacie są z 1.11 NotOrginal Patch 1.11 z pliku LODPatch.exe, a niektórzy mają z BN co czyni różnicę - dla przykładu podam sytuacje jednego usera - miał patch 1.11 z BN i nie działało mu /Players X - zainstalował patch z pliku .exe i wszystko było OK)
2) Jakby u kogoś nie chciały pkty statów i skilli działać, to proszę zrobić tak:
I. Otwieramy folder Gry/folder Moda/ (Przykład: C:\Program Files\Diablo II\FOREVER Mod\)
II. Szukamy tam pliku PlugY.ini. Jeśli go znaleźliśmy, otwieramy go czymkolwiek otwieracącym pliki .txt .ini (np. Notatnik)
III. __DLA STATÓW__
-Szukamy takiego czegoś
[STAT ON LEVEL UP]
ActiveStatPerLevelUp=0 - zmieniamy 0 na 1
StatPerLevelUp=10 - tu wpisujemy ile chcemy dostawać pkt statów przy lvlu. i koniec
IV. __DLA SKILLI__
-Szukamy takiego czegoś