..:: Forum Imperium Diablo ::..
Oficjalne Forum Dyskusyjne Serwisu Imperium Diablo

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: Krupas
2007-08-04, 17:44
FOREVER MOD by ZIOMUŚŚŚŚ
Autor Wiadomość
Marcheweczka 

Dołączył: 25 Maj 2007
Wysłany: 2007-05-26, 13:41   

ok dziala dzieki ziomus teraz czas na testy :D wystarczylo zmienic wpis do rejestru
 
     
Ziomuśśśś 
Przywódca gildii DP
79865223115


Dołączył: 01 Kwi 2007
Skąd: Rumia
Wysłany: 2007-05-26, 14:12   

ciesze się że mogłem pomóc. Jak narazie to chyba wszystkie problemy dotyczace moda zostały rozwiązane.
Ano i mod podoba się ludziom ;)
_________________



 
 
     
Marcheweczka 

Dołączył: 25 Maj 2007
Wysłany: 2007-05-26, 15:17   

ano patrz nie dokonca:D niewiem czy tak ma byc ale wypadaja mi tylko tarze wilcze helmy i te3 helmy dla barba oraz sprepagowane glowy troche to wkuzajace -.- a i czy da sie zmniejszyc liczbe potworow jakos bo mi sie troche komp laguje gry sie brzebijam przez 300 potworow xDD
 
     
Ziomuśśśś 
Przywódca gildii DP
79865223115


Dołączył: 01 Kwi 2007
Skąd: Rumia
Wysłany: 2007-05-26, 18:31   

no na normalu wypadają dużo na początku te wilcze głowy specjalne hełmy... itd. ale za to np. na Koszmarze wypadają dużo złotych przedmiotówm, na hellu zielone często wypadają...

Co do potworów to będzie problem bo jedynie na 1.11 PlugY działają kompilacje nowych rzeczy i zmian, a tak po prawdzie to ten mod działa na 1.11 tak jak 1.10 a na 1.10 nie daje więc trzeba by było wkręcić się spowrotem na 1.11 zmienić liczbę potworów i z nowu D2Mod... w sumie to moge wydać jakąś łatkę obniżającą troche ilość potworów.... należało by tylko wtedy podmienić niektóre pliki....
_________________



 
 
     
Marcheweczka 

Dołączył: 25 Maj 2007
Wysłany: 2007-05-26, 19:33   

hmmm ale to szybko bo kurde ty wchodze do podziemi a tam booom niemoge sie ruszyc xDDD przesada z golemami niema zadnego ograniczenia moge ich nastawaic kolo akary cale obozowisko czyli te helmy maja wypadac ? a kiedy zacznei cos normalnego leciec ?
 
     
zhstaas 


Dołączył: 27 Maj 2007
Wysłany: 2007-05-27, 13:46   

Nie moge uruchomic moda zrobilem tak jak w instukcji . przy wlaczaniu loadera jest ok ale jak juz wchodze postacia to wyskakuje blad chyba acces violation czy cos takiego :?
 
     
Ziomuśśśś 
Przywódca gildii DP
79865223115


Dołączył: 01 Kwi 2007
Skąd: Rumia
Wysłany: 2007-05-27, 13:57   

Bo loaderem nie będzie działac. MOD DZIAŁA JEDYNIE POPRZEZ PLIK LAUNCHMOD.VBS i inaczej sie NIE uruchomi !

A co Ci się pojawia jak uruchamiasz przez LaunchMod.vbs ??
_________________



 
 
     
zhstaas 


Dołączył: 27 Maj 2007
Wysłany: 2007-05-27, 14:20   

Ok juz zrobilem bląd polegal na tym ze mialem jeden zly plik dll

a co do moda to zapowiada sie wspaniale:) Ide grac :twisted:
 
     
Marcheweczka 

Dołączył: 25 Maj 2007
Wysłany: 2007-05-29, 16:01   

i co z ta uaktualizacja co do ilosci potworow pewnie zapomniales -.- wiec trzeba Ci przypomniec
 
     
Ziomuśśśś 
Przywódca gildii DP
79865223115


Dołączył: 01 Kwi 2007
Skąd: Rumia
Wysłany: 2007-05-30, 21:16   

Właśnie przed chwilą (21:55) Została dodana łatka zmnieszająca ilość potworów chodzących w grupach (z 50 do 20) oraz Zwiększa Ilość przywołanych Cieni(Zabójczyni) i Walkirii(Amazonka)

Zapraszam do Download'u FOREVER Moda
_________________



 
 
     
Szymek09 

Dołączył: 31 Maj 2007
Wysłany: 2007-05-31, 20:09   

[quote="Ziomuśśśś"]Właśnie przed chwilą (21:55) Została dodana łatka zmnieszająca ilość potworów chodzących w grupach (z 50 do 20) oraz Zwiększa Ilość przywołanych Cieni(Zabójczyni) i Walkirii(Amazonka)

1. Moim zdaniem lepiej by to wyszło jeśli to byłby patch, ale w sumie, ze strony ściągnąłem moda to nie był kompletny, może teraz już jest.
Ps. Jeśli łatka to nie całość.
2. Dobrze, że zmniejszyłeś ilość mobów,
3. Genialni są najemnicy, Gz za outfity,
4. Skrtyka dla wszystkich zżera kase,
5. Kiedy czasami(a raczej często) podejde do Akary z tp to mnie wywala, klikam na nia i charakterystyczny odgłos, wkrzujace to jest bo cofa mnie,
6. Najgłupszy pomysł to jest napewno z Golemami, wogole z sumonami, ktorych mozna miec po 1, nekrem ze szkieletami nie ma zabawy bo porobisz sobie ze 200 golemow i idziesz, tak samo miski czy walkirie jak to teraz dodales, moim nieskromnym zdaniem przydalo by sie to zmniejszyc albo przynajmniej powiedz gdzie sam sobie moge to zmniejszyc.
Na razie to na tyle.
 
 
     
forest 

Wiek: 20
Dołączył: 02 Cze 2007
Skąd: Wiry k/Poznania
Wysłany: 2007-06-02, 18:49   

Wspanialy mod :D
Ale mam prosbe moglbys zmienic ilosc potworow zeby bylo jeszcze mniej ja bym z checia pogral w niego ale niestety komputer nie taki jakbym chcial i mi sie strasznie tnie


P.S. uber quest dziala :D ale klucze nie leca :/ (w karzdym badz razie kumpel mi tak powiedzial)

[ Dodano: 2007-06-02, 20:41 ]
A i jeszcze jednoo gdzie znajde noge wirrata?

[ Dodano: 2007-06-03, 20:10 ]
No to napisze jeszcze jedno wywolywanie golemow itp. jest ograniczone, latwo jest kogos krytykowac tylko należało by jeszcze miec jakis powod do tego Szymek09 zagraj w to zanim skomentujesz
_________________

 
 
     
mix091 

Dołączył: 09 Cze 2007
Wysłany: 2007-06-10, 22:57   

Zajefajny mod polecam :D
 
     
kicksaw 
It's Alive!


Wiek: 21
Dołączył: 13 Mar 2007
Skąd: Strzegom
Wysłany: 2007-06-11, 02:34   

Ziomuśśśś, jak widzę większość problemów przez launchera jest - na to jest sposób. Jeśli prosi aby przeinstalować grę to znaczy, że brak jest wpisów w rejestrze o instalacji diablo. Jeśli wywala błąd przed uruchomieniem o braku pliku dll jakiegoś (nazwy nie pamiętam dokładnie, wiem że m chyba był jakiś msvocx czy coś w tym stylu) to zostaje ci albo dodanie tego pliku do instalki (z tego co pamiętam plik ten powinien być w windows/system lub windows/system32), lub usunięcie plugina o nazwie ShortSkill.dll (nie wiem czy go masz, ale tak na przyszłość ;) ). Nie mając Visual Basica launcher u mnie działał bez problemu. Inna sprawa - jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś - wrzuć do katalogu z modem d2gfx (tzn. d2gfx.dll po instalacji plugiego i d2moda). Co do ograniczeń przez administratora sieci/komputera i niemożności uruchomienia gry z tego powodu - są dwa wyjścia:
1) zrobienie pliku *.bat, który stworzy kopie oryginalnych plików diablo i zastąpi je zmienionymi (trzeba mieć 2 pliki bat - do zastąpienia plików, i do ich przywrócenia). Osobiście nie mam pojęcia jak (jeszcze) to zrobić :)
2) Dla grających na 1.10 - utworzyć skrót do diablo i polu Element docelowy dopisać
Kod:
 -direct -mod d2mod
(d2mod to nazwa pliku ini z D2moda, jeśli ją zmieniałeś to inna, dodatkowe polecenia w stylu -txt jeśli są potrzebne też można wpisać)
W polu uruchom w podać katalog z modem np. "D:/Gry/Forever Mod". Następnie skopiować pliki d2mod.dll, plugy.dll i d2gfx.dll (o ile nie ma się już zainstalowanego plugiego i d2moda) do katalogu głównego Diablo II pamiętając o zrobieniu kopii oryginalnego pliku d2gfx.dll

Może co nieco pomogłem ;) ewentualnie sam poprawisz niektóre rzeczy odpowiednio dla twojego moda. Aha, jak robisz instalkę z launcherem/zipa z launcherem/cokolwiek z launcherem, i masz wypakowanego moda, to pousuwaj z kopii pliki txt, oraz inne robocze (takie jak .bak) zostawiając .bin i inne (tablice, grafiki itp itd). Wtedy patchowanie moda będzie fajniejsze - wystarczy tylko podesłać kilka zmienionych plików, i zastąpić je u kogoś innego zamiast ściągać całego moda (niektóre mają 400-500 mega i trzeba ściągać całego od nowa za każdym patchem, bo ktoś wszystko wwalił do patch_d2.mpq). Ok kończę bredzenie, moda przetestować nie mogę, bo nie mam diablo na dysku (awaria była i poszło...) więc mogłem napisać coś, co już jest zrobione.



Edit: Ściągłem tego moda twojego, i muszę ci powiedzieć że brakuje tam jednego istotnego pliku: RecorverFromCrash.vbs. Jeśli zabraknie komuś prądu/zawiesi się komp podczas gry to zostaje przeinstalowanie moda - a dzięki recorverowi można przywrócić kopie oryginalnych plików. Pozatym wrzuciłbym wszystkie dlle do katalogu z modem, nie do głównego wtedy nie będzie żadnych problemów w sensie: brak storm.dll, brak fog.dll i tak dalej, a po skończonej grze możliwe będzie granie normalnie na CBN. Jak coś jeszcze znajdę do przyczepki to napiszę :) ) (wiem, jestem marudny ;) )
_________________
www.pajacyk.pl
Twoje kliknięcie nic Cię nie kosztuje, zaś pomagasz tym najbardziej potrzebującym dzieciom!
 
 
     
mix091 

Dołączył: 09 Cze 2007
Wysłany: 2007-06-11, 11:47   

czemu mi map hack nie działa ?
Ostatnio zmieniony przez mix091 2007-06-11, 13:52, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum należy do serwisu Imperium Diablo