..:: Forum Imperium Diablo ::..
Oficjalne Forum Dyskusyjne Serwisu Imperium Diablo

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: Krupas
2007-08-04, 18:44
FOREVER MOD by ZIOMUŚŚŚŚ
Autor Wiadomość
bady92 

Dołączył: 26 Gru 2007
Wysłany: 2007-12-27, 00:19   

ok dziala wielki edzieki mod fajny ale te rysuki troche mnie denerwowaly
 
     
Kathorga 
Slipknot rox ;p

Dołączył: 26 Mar 2007
Wysłany: 2007-12-30, 10:34   

Po 1 chcialbym Ziomusiowi pogratulowac jak i podziekowac za jednego z lepszych (moim zdaniem) modow : )

2. Napisalem (ZiomuS) do Ciebie na gg, ale w razie czego napisze tez na forum bo ktos tez moze miec takie problemiki

3. Pytanko odnosnie smokow (kuli) hp i many. Czy mozna zmienic to na normalne kule (dobrze by bylo zeby caly paseczek zostal tylko smoczki zmienily sie w kuleczki) bo z przyzwyczajenia na smoki nie zwracam uwagi i czesto jest dead :) Jezeli trzeba zmienic to z calym paskiem to tez prosze o opisanie tego

Edit: Kuleczki juz zrobilem : ) Nalezy usunac plik o nazwie hlthmana.dc6 z katalogu ForeverMod\data\global\ui\panel\

4. Poprawka na moda nie chce sie sciagnac z serwera : (

EDIT: Juz chodzi serwerek i juz sciagnalem : )

5. Jezeli juz poprawka bedzie mozliwa do sciagniecia i ją zainstaluje to czy mozna jakos prostym sposobem zmienic ilosc potworow na taka jaka teraz jest czyli 50 bo jest mega fun :]

6. Przy 1 wersji moda (czyli podstawce) gra daje 5 statystyk na lvl nie jak jest w ReadMe 8

7. I glupie pytanie odnosnie socketowania w kostce. Wystarczy nacisnac transmutuj (moze byc blad w pisowni). Wiec robie tak z jakas tam tarcza czy mieczem i wychodzi 3 socket nie mniej nie wiecej. Pomyslalem ze moze to normalne przedmioty wiec moga miec tyle socked. Ale wiem ze taki korbacz ma max 5-6?(dokladnie nie pamietam) socketow, podczas gdy w kostce wychodzą tylko 3 i no more no less : )

8 Z gory pozdrawiam cala ekipe forum modmakingu i wszystkich userow
9 Dziekuje za pomoc :]
 
 
     
Ziomuśśśś 
Przywódca gildii DP
79865223115


Dołączył: 01 Kwi 2007
Skąd: Rumia

Wysłany: 2007-12-30, 11:39   

Cytat:
Po 1 chcialbym Ziomusiowi pogratulowac jak i podziekowac za jednego z lepszych (moim zdaniem) modow : )

dziękuje :D

Kathorga napisał/a:
4. Poprawka na moda nie chce sie sciagnac z serwera : (

Problemy techniczne z servem Diablo.phx.pl pewnie ;s

Kathorga napisał/a:
5. Jezeli juz poprawka bedzie mozliwa do sciagniecia i ją zainstaluje to czy mozna jakos prostym sposobem zmienic ilosc potworow na taka jaka teraz jest czyli 50 bo jest mega fun :]

Tak, wystarczy w pliku MonStats.txt w grupie Maxgrp zmienić na 50

Kathorga napisał/a:
6. Przy 1 wersji moda (czyli podstawce) gra daje 5 statystyk na lvl nie jak jest w ReadMe 8

Jeśli to nie działa normalnie to proponuje w pliku PlugY.ini poszukac linni [
[STAT ON LEVEL UP]
ActiveStatPerLevelUp= tu piszemy 1, jako ze opcja ta ma być włączona
StatPerLevelUp= tu sobbie wpisujesz ile chcesz dostawac pktów za lvl-
up

Kathorga napisał/a:
7. I glupie pytanie odnosnie socketowania w kostce. Wystarczy nacisnac transmutuj (moze byc blad w pisowni). Wiec robie tak z jakas tam tarcza czy mieczem i wychodzi 3 socket nie mniej nie wiecej. Pomyslalem ze moze to normalne przedmioty wiec moga miec tyle socked. Ale wiem ze taki korbacz ma max 5-6?(dokladnie nie pamietam) socketow, podczas gdy w kostce wychodzą tylko 3 i no more no less : )

Sockety w kostce sa robione losowo i nie jest to tak że musi wyjść jakas liczba ;c czasem sie tak zdarzy ze po kilku transmutacjach wyjdzie inna liczba socketów(wieksza)

Kathorga napisał/a:
8 Z gory pozdrawiam cala ekipe forum modmakingu i wszystkich userow

również pozdrawiam

Cytat:
9 Dziekuje za pomoc :]

nie ma za co ;]
_________________

 
 
     
Krupas 
Moderator Sekcyjny
nie mam czasu na nic


Wiek: 23
Dołączył: 27 Cze 2006
Skąd: Silent Hill
Wysłany: 2008-01-04, 15:48   

Ja mysślę, że ZIOMUŚŚŚŚ w ten właśnie sposób zniszczyłeś swoją pracę (moda). Zrobiłeś go w jeden sposób i taki powinien zostać, ewentualnie niedociągnięcia lub przesadzone rzeczy (na początku była masa mobów) to można poprawić, ale jak komuś coś nie wychodzi, że akurat jedna osoba nie daje rady, bądź jedna osoba chce zmian w grafice to bez przesady, wiem, że starasz się przystosować do gustu każdego ale przecież to nie w tym rzecz, wszystkim nie dogodzisz. Mi np. nie podobają sie ikonki skilli w Medianie, ale naprawdę wątpię żeby autor mi je zmienił! Ludzie ten mod powinien zostać taki jaki został stworzony, ewentualne poprawki powinny dotyczyć strony technicznej - balansu itemów, poziom trudności itp. Zmiany typu więcej stat points za lvl, stara grafika itp. to przesada. ZIOMUŚŚŚŚ pomyśl nad tym.

Pozdro :?
_________________
Nie znam się na D2!!! Ja je tylko moduję!!!
Prosić możecie, ale nie błagajcie!!!
http://diablo.phx.pl/invisiblemod/
Opis plików txt do D2LoD (1.10-1.11x)
 
     
Hunhell 
Makśi Kink


Wiek: 14
Dołączył: 12 Sty 2008
Wysłany: 2008-01-21, 13:42   

Witam wszystkich. To dopiero pierwszy post na tym forum (i raczej nie będę za często pisał bo jakos nie zcuje potrzeby :? )

A więc tak: mod bardzo fajny (gram w nim sobie aską na trapy :) ) ale jest w nim parę bledów:

- hmm fajny pomysł z tristram, wreszczie to miasto a nie 3 chatki, ale u mnie(nie wiem czy u wszystkich) było troche słabo zrobione ( jakieś puste pola) a grizwold razem z paroma potworkami był poza miastem,

- fajnie przerobione miasta ale mapka pandemonium i horrogath była ta stara :?: zamiast prawdziwej,

-i jednym niedociagnieciem sie usmialem jak usłyszałem ze czarodziejka merc z 3a gada męskim głosem :) błąd w sumien ic nie ważny ale jednak,

-jeszcze raz gratuluje moda i jestem ciekaw czy powstanie jakis patch czy coś tego typu naprawiajacy błedy a może i wnoszączy cos nowego
_________________
A Muminki się cieszą
 
 
     
Ziomuśśśś 
Przywódca gildii DP
79865223115


Dołączył: 01 Kwi 2007
Skąd: Rumia

Wysłany: 2008-01-21, 16:10   

Hunhell - fakt jest kilka niedoróbek, ale nie przewiduje narazie żadnych poprawek i tego typu rzeczy, a miasta hm.. sprawdź czy masz w katalogu modadata/global/tiles katalogi act4/town (i tu plik fort.ds1), expansion/town (i tu plik TownWest.ds1)
Z Tym najemnikiem głos pozostał bo w rzeczywistości jest to mag tylko ze zmienionymi grafikami
Tristram? - róźnie to chodzi. U nie jest wszystko tak jak ma być(prawdopodobnie przez to,ze u mnie byl mod tworzony...), u niektórych są zielone pola ... u niektórych wogule griswold się nie pojawia... nie wiem.

Krupas - masz dużo racji w tym co piszesz ale imo to jest sprawa indywidualna i poniekąd na własny uzytek można edytować pliki... poza tym kto ci broni zedytować sobie ikonki skilli w medianie? to jest kwestia gustu, ja jestem od tego aby rozwiązywac problemy i pytania ludzi więc...
_________________

 
 
     
DiD 

Dołączył: 24 Sty 2008
Wysłany: 2008-01-24, 23:20   

Witam mozesz mi troche bardziej szczegółowo wytłumaczyć jak sie zmienia ilość potworów w diablo 2??Jestem zielony w tych sprawach i nic nie kapuje bardziej znam sie na wszystkich silnikach spalinowych niz na zmianie 2 literek :roll:Kiedys jak miałem moze z 9 lat to katowałem w diablo 2 :) i teraz znowu mi sie zachciało ale widze ze są tacy ludzie jak ty ktorzy potrafią przerobic diablo na grę prawie ze nie odstającą grom "współczesnym"
Kłaniam sie nisko i "mój szacunek za tego moda"
Poadrawiam wszystkich :D
 
     
Hunhell 
Makśi Kink


Wiek: 14
Dołączył: 12 Sty 2008
Wysłany: 2008-01-25, 11:43   

- DiD " ...diablo na grę prawie ze nie odstającą grom "współczesnym" Diablo to świetna gra!!!!!!!!!! W wspólczesna gierke pogra się pare dni i sie nudzi, a w D2 gra sie nawet po tylu latach!,

-ZIOMUŚŚŚ - hmm kolejne dziwne "coś". Gdy Diablo kroczył po ziemi pogoniłem na kamienne pole i zaczęła się narmalna cieżka walka. Co mu troche zycia rąbnołem, to musiałem u ciekac do miasta po merca i po przyzwanie wojowników cienia, a wtedy on cale zycko sobie regenerował. po którymś takim powrocie z miasta zaatakowałem DC i po paru sekundach leżał, choc miał pełne zycie. Pózniej wziołem anni i przebiegłem sie przez kamienny krag , bo szukalem fajnych dropów z potworków i zniknolem :!: :?: Pózniej rzucilem jakąś trapke i niemogłem się ruszać :!: :?: Wyszedłem i wszedłem z powrotem do gry ale sytuacja się powtarzała!! Jedyne co pomaga to wyrzucenie anni z ekwipunku!

Dlaczego tak mogło się stac?? Co to za anni niewidzialnosci??
_________________
A Muminki się cieszą
 
 
     
DiD 

Dołączył: 24 Sty 2008
Wysłany: 2008-01-25, 17:38   

kurde ..... znowu mam problem a mianowicie:
odinstalowałem diablo robiąc wcześniej kopie folderu save (zeby miec sejwy na wszelki wypadek)1 postacią wogule nie grałem na modzie a 2 postacią na modzie nabiłem 27lvl i mam taki problem ze teraz jak odpalam grę bez moda to wszystko działa tylko jak wciskam wybór postaci to nie pokazuje mi zadnego sejwa :cry: tak jakby znikneły chociaż w folderze save są sejwy :cry: potem znowu chciałem wgrac moda zrobiłem wszystko tak jak za 1 razem tylko teraz mi wyskakuje jakiś błąd i niechce sie gra mi włączyc(odpalałem przez launch mod)
wyskakuje mi taki błąd
One or more required DLL is either not present or has corrupted name in the diablo II installation directory.Run RecoverFromCrash.VBS and try again.

Przypominam że wcześniej mod działał prawidłowo :567:
 
     
Ziomuśśśś 
Przywódca gildii DP
79865223115


Dołączył: 01 Kwi 2007
Skąd: Rumia

Wysłany: 2008-01-25, 18:58   

DiD napisał/a:
RecoverFromCrash.VBS and try again.


a szukać się nie chce? :F
przejrzyj ten topic, na którejś stronie w załącziku/w poście dawałem linka do tegóż pliku, ściągnij go, wrzuć do katalogu moda, uruchomi powinno pomóc, a co do sejwów to może podien jeszcze raz je? :x
----------

Hunhell - ja nie wiem, może bug jakiś czy co :F, nie spotkałem się nigdy z tym, mi takie coś nie wyskoczyło nigdy, z annim nic nie zmieniałem :P
_________________

 
 
     
DiD 

Dołączył: 24 Sty 2008
Wysłany: 2008-01-26, 00:50   

Siema moze ktos wrzucic na neta ten plik bo z poprzedniego linku nie moge sciągnąć
RecorveryForCrash.vbs
Był bym bardzo wdzieczny za wrzucenie:)
pzdr
 
     
Hunhell 
Makśi Kink


Wiek: 14
Dołączył: 12 Sty 2008
Wysłany: 2008-01-26, 23:24   

Hmm hej ZIOMUŚŚŚ mam problem bo nie jestem pewny czy dobrze przerobilem wersje na 1.11 bo szukam kluczy i mi nie lecą, wiec by sie kapnąc czy po prostu mam pecha czy zle to zrobilem powiedz mi ile w 1.11 mozna przywolac cieni(wtedy bede wiedzial czy to 1.11 czy 1.10). Heh tak wogóle to nawet nie jestem pewny czy to są 50 grupkowe bandy czy 20 :|

Zeby sie usprawiedliwic czemu tego nie wiem to powiem tylko ze tak jakby zanim(jeno pono, wcale nie wiem co sie stao, itp) nie przemienilem na 1.11 to mod mi nawet nie odpalal.


Czyli ogólnie nie owijając w bawełne, prosto z mostu, zdecydowanie, elokwentnie(cokolwiek ma to znaczyc), brawurowo, proszę o help :) :) pozdro
_________________
A Muminki się cieszą
 
 
     
Ziomuśśśś 
Przywódca gildii DP
79865223115


Dołączył: 01 Kwi 2007
Skąd: Rumia

Wysłany: 2008-01-27, 10:07   

yhhh... Jakby Ci to wytłumaczyć... klucze nie lecą bo nie ma skryptu napisanego na niego... tzn. nie leciały klucze i nie polecą :F co do cieni to nie pamiętam już za bardzo.. chyba 2-3 :P , a monsterki trudno policzyć to fakt, ale można olega na plikach :lol:

DiD, wrzuciłem ten plik do załącznika --> teraz nie powinien się już przedawnić :p

RecoverFromCrash.rar
Pobierz Plik ściągnięto 48 raz(y) 1,26 KB

_________________

 
 
     
Hunhell 
Makśi Kink


Wiek: 14
Dołączył: 12 Sty 2008
Wysłany: 2008-01-27, 12:39   

Hmm 2-3, a ja przyzywam 10, czyli mam 1.10. czyli na 1.10 nie ma helfire torch quest?
Bo na twojej stronce pisze ze niby jest na 1.10 ale przeciez to zostało dodane w 1.11 przez blizzard.

A więc pytanie brzmi czy moge robic helfire torch quest, a jesli to jak(bo jesli klucze nie lecą) ???? Czy ci chodzilo o DC quest??? Ogólnie pls wytłumacz mi to jakoś :)

Pzdr.
_________________
A Muminki się cieszą
 
 
     
jara98 

Wiek: 17
Dołączył: 27 Sty 2008
Wysłany: 2008-01-27, 14:26   

Siemano. Prosze powiedzcie które pliki odpowiadaja za zmieniony wyglad itemów, bo chcialbym sie ich pozbyć i mieć przedmioty wyglądające jak w normalnym Diabełku (przyzwyczajenie :P :P ) . I co do tego Tristram o którym była mowa wyżej, to rzeczywiście jest mnóstwo pustych miejsc i zielonego podłoża.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum należy do serwisu Imperium Diablo