Zakładam topic, w którym chciałbym, abyście podzielili się swoimi pomysłami na temat zmodyfikowania Diablo II LoD v1.10/v1.11. Chodzi o konkretne pomysły, fabułę, a najbardziej o nowe rozwiązania.
Jeżeli pomysły będą naprawdę dobre to ruszy projekt Moda, zaangażowani będą w niego redaktorzy grupy Modmakers, ewentualnie inne osoby. Proszę pisać tylko przemyślane rzeczy, które uważacie za ciekawe, nie róbcie tylko z moda "God Moda", chodzi o wypoziomowanie pewnych rzeczy (skilli, mocy broni, defa zbroi, poziomu mobów, itd., itp.), a nie staty chara na max, a moby zostawić (posty takiego typu będą kasowane).
Oto moje pomysły:
1. Nowe 4 sety (hełm, rękawice, buty, zbroja, pas); po zebraniu całego seta postać zamienia się w bossa: Andariel, Mefisto, Diablo, Baala. Dodatkowo: 4 nowe sety (teraz: broń, tarcza), które po założeniu dają skille bossów Andariel, Mefisto, Diablo, Baala.
2. Zrezygnować z amuletów na rzecz specjalnych run, które po umieszczeniu w odpowiednim slocie daje nam jakąś aurę.
3. Zmiana fabuły (zadania te same, ale ich treść wiązała by się z nową fabułą).
4. Nowe skille, ewentualny upgrade starych.
5. Zmiana plansz, dodanie nowych.
To narazie tyle, ewentualne ciekawe pomysły będę umieszczał niżej. Myślę, że temat się rozwinie (nie raz widziałem posta z tekstem "...mam dużo pomysłów, ale...) i liczę też na waszą inwencję twórczą, tylko bez wielkich fantazji proszę, nie wszystko jesteśmy w stanie zmienić w Diablo II, a niektóre rzeczy lepiej jak by zostały bez zmian.
Krupas napisał/a:
"1. Nowe 4 sety (hełm, rękawice, buty, zbroja, pas); po zebraniu całego seta postać zamienia się w bossa: Andariel, Mefisto, Diablo, Baala. Dodatkowo: 4 nowe sety (teraz: broń, tarcza), które po założeniu dają skille bossów Andariel, Mefisto, Diablo, Baala.
2. Zrezygnować z amuletów na rzecz specjalnych run, które po umieszczeniu w odpowiednim slocie daje nam jakąś aurę.
3. Zmiana fabuły (zadania te same, ale ich treść wiązała by się z nową fabułą).
4. Nowe skille, ewentualny upgrade starych.
5. Zmiana plansz, dodanie nowych"
TAK TAK TAK. Tylko więcej itemów, i tak jak w chaos empire zarąbisty hazard xD. I żeby nie było ograniczeń w sprzedawaniu items np. 25k gold, tylko żeby były takie sumy jak 268k gold (na przykład)
+nowe potwory, nowy ich wygląd. To już pomysł na nową grę !
Chyba troche dużo chce, no ale to propozycja. POZDRO 4 @
_________________
WarCraft 3 TFT, WoW, i ofc DIABLO 2 LoD Bnet player
Wiek: 14 Dołączył: 10 Mar 2006 Skąd: a co?chcesz wpaść?:]
Wysłany: 2007-05-12, 07:01
Yoh_Asakura napisał/a:
zrobcie smoki
właśnie. Smoki rlz ;>
pozatym można by dodać do skilli assy jakieś nowe trapy, do skilli paladyna nowe aury, do skilli barba nowe okrzyki, do skilli druida nowe przyzywania, do skilli nekro nowe przywołania ;P
Można by też zwiększyć siłę mobków, na wyzszym poziomie trudności.
_________________
ROLSON napisał/a:
Przed Państwem Chluba całego półświatka forum ID oraz Władca Battle.netu, Niepokonany Owner na duelach, Przystojny jak młody bóg [...] Preisiok 2!!
Ja bym proponował powiększyć troszke skrzynie i ekwipunek naszego herosa(ale nie za dużo), bo jak sie gra na singlu, to czasami można dość szybko wypchac właśnie skrzynie róznymi itemkami więcej, lub mniej przydatnymi.
A z tymi runami, co niby bedą mieć jakąś aurę, to moim zdaniem lekka przesada, no bo jaki lvl aury tam wsadzisz?? Gdyby Blizz takie coś chcial zrobić, to taka runka z powiedzmy 15lvl. aury byłaby praktycznie nie do znalezienia na battle.necie (że o singlu już nie wspomne)
I to co powiedział Ramzes: żeby nie było ograniczenia kwot w sprzedawaniu czegoś. Najlepiej by było, gdyby wartość itemku spadała wraz z jej wytrzymałością.
Ja oczywiście proponuje wszystkie zmiany jakie są w wda modzie:)
kilka przykładów:
- lc(duże talizmany)- 1-2 do konkretnego skila + bonusy
-unikatowe gc(wielkie tale) - 1 do konkretnego skila niezależnie od klasy postaci
-nowe klejnoty- tecze(np.20% do many) albo fcr albo blok
-lepsze rare items
- więcej dziur w przedmiotach
- nowe receptury do kostki
A pozatym
- nowe potworki i bronie to fajny pomysł
- nowe lokacje tez były by spoko, np. specjalna lokacja do pojedynków:)
Dobra narazie starczy i tak zrobiłem ostrą autoreklame:)
_________________ DEATH COMES RIPPING
www.diablo.phx.pl/wdamod/
Zapraszam do pobierania WDA moda i dołączania się do serwa!
<<< IP : 87.99.101.132 >>>
zmienic konkretnie lokacjie bosow niewiem czy da sie to zrobic ale moze wiekszy exp
tak smoki i weze
npc poza miastem np jezeli skoncza ci sie mixy i niemasz portali
mozliwosc gry sieciowej
dodac troche prymitywniejszych broni typu kamienie do rzucania czy zwykły kijek :P
dodac jakas arene gdzie było by od zarabania roznych mobow pomieszczenie gdzie wchodzisz a potem pojawia sie od groma potworow tak ze niemasz gdzie sie ruszyc
cos takiego zeby moby sie odradzały (oprocz bossow) bez potrzeby ponownego wlanczania gry
mozliwosc wali z innymi postaciami tak zeby latały sobie po planczy nekromanci druidzi amki itp
jakies nowe miasto moze jakas wioske chłopska
fajnie by było jak by czary działały na otoczenie czyli meteor=krater w ziemi
oczywiscie powiekszona kostak i equip
te takie okienka co sa w plugi co pokazuja resy absorb itp
i to narazie było by na tyle niewiem co z tego da sie zrobic a co nie ale fajnie by bylo zobaczyc ktorys z tych pomysłow w modzie
_________________ Niemam internetu ale niedlugo powroce
1. Nowe 7 sety (1 set dla kazdej postaci) po zebraniu całego seta postać zamienia się w...
2.Krowi set(po zebraniu zmieniamy sie w krowe )
3.Zwiekszyc poziom trudnosci gry:
-dodac minusowe odpornosci na poziomie normala
-zwiekszyc ilosc HP przeciwnikom
-zmienic statystyki postaci
4.Zwiekszyc DMG broni
5.Zmienic wyglad niektorych przedmiotow na bardziej realistyczny.
6.Stworzyc arene do dueli(jezeli jest to mozliwe).
Ok ja też się wypowiem - w razie tworzenia moda mógłbym pomóc czy coś, bo z moim to za dużo roboty mam samemu A więc po kolei przedstawię co myślę na temat nowości
Zmiany w przedmiotach:
- Dodanie socketów do rękawic, pasów, butów
- Nowe kamienie, runy, klejnoty oraz właściwości. Koniec z El, Tir, Sol
- Nowe Runewordy, Jewelwordy, Gemwordy
- Enchantowanie przedmiotów
- Scrolle z zaklęciami wzmocnienia (tymczasowego)
- Nowe unikaty, sety, przedmioty
- Nowe preffixy i suffixy przedmiotów magicznych, rzadkich
- Zwiększenie pojemności ksiąg oraz kluczy
- Alchemy Items - przedmioty pozwalające na craftowanie i enchantowanie broni i innych części ekwipunku
- Blacksmith Items - przedmioty służące do naprawy, dodawania socketów i szlifowania broni (jednorazowo na broń)
- Hunting Items - przedmioty pozwalające na zatrucie broni, zwiększające celność strzału, oraz jego efekty (np. dające szansę na ogłuszenie przeciwnika)
- Przedmioty Przeklęte - o wiele potężniejsze od zwykłych przedmiotów, jednak zawierają element/elementy, które mogą sprawić ich użytkownikowi problemu
- Przedmioty Legendarne - niedostępne poprzez wydropienie z potworów, ale jedynie dzięki mocy Kostki Horadrimów i kilku bardzo rzadkich elementów alchemicznych, które pozwolą na wydobycie ich prawdziwej mocy. Niektóre emanują szczególną energią inne otacza mistyczna aura jeszcze inne potrafią zmienić właściciela w demona.
- Zastapienie amuletów na rzecz jak to Krupas określił specjalnych 'run' -
Zmiany w umiejętnościach:
W zależności od tego czy byłaby to wersja z D2Modem, czy też nie
Dla D2Moda:
- 4 karty postaci z nowymi umiejętnościami
- Outlaw Skills - umiejętności które służą do walki PvP, i zwiększają swoje możliwości wraz z ilością zabitych przeciwników - teraz PvP może być jeszcze bardziej ciekawe
Dla wszystkich (zarówno D2Moda, jak i bez):
- Nowe umiejętności
- Nowe syenergie do umiejętności - teraz dzięki rozwojowi Energii dostajemy dodatkowy bonus do obrażeń od magii elementarnej itp.
- Buff Skills - umiejętności dodające do statystyk gracza (przykład: Urok)
- Debuff Skills - umiejętności obniżające statystyki przeciwnika (przykład: Klątwy Necro)
- Zwiększona liczba skillpointów na poziom (w przypadku D2Moda można zwiększyć tak, żeby co np. 5 poziomów dostawał 2 skillpointy, zaś normalnie po 1)
- Zwiększone wymagania lvlowe dla skilli
- Zwiększony ich maksymalny poziom, bądź też zlimitować poszczególne skille do określonych przez level poziomów (np. co 5 poziomów postaci zwiększa nam się max. lvl danego skilla)
Zmiany w grze:
- Nowa fabuła
- Zmienieni kupcowie - Handlarz, Kowal, Alchemik, Szef Straży (z najemnikami), Czarownik
- Zmienione miasta
- Zmienione lokacje
- Nowe potwory
- Zmieniony droprate przedmiotów na trochę wyższy (szczególnie w przypadku run)
- Nowe umiejętności potworów
- Nowi najemnicy
Zmiany w najemnikach:
- Nowe umiejętności
- Inny wygląd
- Dodatkowe miejsca na pas, rękawice, pierścienie i 'runy'
Ciekawe koncepcje umiejętności:
- Przyśpieszenie - przyśpiesza cel na krótki okres czasu (+300% do szybkości chodzenia, czas trwania 5-15 sec)
- Spowolnienie Czasu - spowalnia wrogów o 80% na kilka sekund (15-30)
- Przebicie Wroga - rozpędza gracza na wybrany cel zadając olbrzymie obrażenia i powodując krwawienie + druzgoczące uderzenie
- Krąg - odstrasza większość wrogów, oraz zwiększa wszystkie odporności na czas trwania zaklęcia (~30sec)
- Lodowy Wiatr - umiejętność najemnika z 3 aktu - wzywa przerażająco zimny wiatr, który spowalnia o 50% wrogów i zadaje im obrażenia od zimna
_________________ www.pajacyk.pl
Twoje kliknięcie nic Cię nie kosztuje, zaś pomagasz tym najbardziej potrzebującym dzieciom!
Widze, że temat jest trafiony w 10
Większość z wymienionych przez was rzeczy da się zrobić, niestety nie da rady takich skilli co działają na otoczenie (meteor=krater w ziemi), co do nowych skilli to można pozmieniać wygląd i działanie starych, plansze z respawnem mobów... hmm da się zrobić, z tym, że muszą to być moby występujące tylko na tej planszy i nigdzie indziej (bo nie da rady się przecisnąć do końca gry jak wszystkie będą wstawać). Zmiana wyglądu potworków będzie. Nowa wioska? Czemu nie! (Tylko ze starymi NPC). Co do ceny itemów... to myślę, żę musi być ostro zaniżona przy sprzedawaniu, a podniesiona przy kupowaniu. Mod będzie połączony z PlugY jak najbardziej, dodatkowo będzie miał większy ekwipunek. A co do tych specjalnych run, to przecież pomysł jest dobry, tylko trzeba wiedzieć jak go wypoziomować do gry (lvlu postaci), więc runki były by na różnych lvlach, żeby każda postać, zależnie od lvlu mogła ich używać, a aury które będzie ta runka dawała będą różne i na różnym lvlu, oczywiście by taką runkę użyć będziemy musieli posiadać odpowiednią ilość statów (jakich? zależnie od aury), np. dla aury zwiększającej atak potrzeba określonej ilości punktów siły naszej postaci. Nowy wygląd itemów jak i nowe itemy się pewnie pojawią, ale w późniejszej fazie. Na razie pracuję nad nowym Obozowiskiem Łotrzyc. Pogadam z resztą grupy, myślę że prace wtedy ruszą pełną parą. Pozdro
PS: Noktis, jak znajdziesz grafę do "Dzikich Węży" to pojawią się w modzie.
PS2: Noktis coś dla ciebie Dzikie Węże.
a i czy dało by rade zrobic zeby all skile działały na postacie podczas pvp np: totem barba nie[pozwalał by sie zblizyc do niego innym postacia odzucał by ich czy cos takiego (chyba ze to tak działa bo na dueu nigdy nie widziałem zeby ktos uzywał totemu )
_________________ Niemam internetu ale niedlugo powroce
Jeszcze mam 1 pomysł (robie to w swoim przyszłym modzie)żeby cein byl w jakies fortecy czy cos takiego.Wiecej jednostek w tristram.No to narazie było by tyle.
ja mam propozycję:
nowi najemnicy - anioły,które można było by nająć u tyraela oczywiście,
pozwiększać i pozmieniać mapy zmienić wygląd NPCów i postaci(np. czarodziejkę na maga lub czarnoksiężnika)
potworki nowe oczywiście(np. jakieś giganty czy cyklopy)
Nowe recepty do kostki(np. duplikacja przedmiotów,personalizacja,lub recepty na dany złoty,zółty,niebieski czy zielony przedmiot - zwykły przedmiot+runa+gem+artefakt+jakieś znalezisko)
nowa fabuła oczywiście(mogła by być np. że Lilith, postacie z pierwszej części które nie wystąpiły w 2ójce przybyły do świata Diablo i ponownie zaczęły szerzyć Chaos i chcą ożywić Bosów których się zabiło w Diablo2Lod, a my mamy ich powstrzymać,; można by też wprowadzić że ktoś z NPCów zdradził ludzi i przeszedł na stronę zła (np.Cain) i dostał za to dużą moc - kolejny boss do pokonania - taka trochę kontynuacja)
oczywiście nowe umiejętności(np. naprawa uzbrojenia czy czy przywołania duchów)
znaleziska i artefakty - nowe przedmioty które mogą wypadać z potworów(np.części ich ciał) lub skrzyń oraz specjalne atefakty które by pomocne były przy ulepszaniu przedmiotów kostką)
oczywiście lepszy ekwipunek(może nawet kilku stronicowy), skrzynia(koniecznie ta z PlugY), kostka, byłoby fajnie jak najemnicy mogli by mieć również ekwipunek(mogli by miec talizmany)
Poza tym to proponuje te wszystkie co pisali ludzie w tym temacie.
ufff,troche się napiałem....
To było by na tyle, jak sobie coś jeszcze wymyślę, to napisze. POZDRO
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum